SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • Co po tym fbw(na bombie)

    Post
    Trening dla początkujących

    trzy razy w jednej wypowiedzi probujesz w szyderczy sposob uzmyslowic mi ze nie powinienem sie lapac za towar bo twoim zdaniem nie znam podstaw. Potrafie wyczuc na sesji czy dzis moge dorzucic serie wiecej, o ile zwiekszac ciezar w skali tygodnia, wiem kiedy trening zrobilem za ciezki, znam swoj organizm, swoje cialo,spokojnie. Swiadom tez jestem konsekwencji finansowych i zdrowotnych z przyjmowania srodkow, a nie wrzucam tematow do dzialow "dla zaawansowanych" bo jak dla mnie ,to juz są dzialy pod publike, typowo kulturystyke. A ja jestem szarym kowalskim, cwicze jak kowalki, wbijam jak kowalski i wygladam tez jak typowy kowalski ;) Cwiczylem wiecznie FBW, nie bawilem sie splitami, troche poczytalem i dzis zrobilem swoj pierwszy trening na splicie, k***a mac, ale to pompuje ;d Proszę o ocene mojego planu na mase: rozgrzewka : -10 min biegania - po 20 wymachow, sklonow, pompek, siadow, itd A - Klata Tric 1. Wyciskanie sztanki plasko 4x 2. Wyciskanie hantelek dodatnio 4x 3. Wyciskanie sztangi ujemnie 4x 4. Rozpietki plasko 2x 10-12pwt 5. Pompki na poreczach z obciazeniem 4x 6.Wyciskanie sztangi lamanej francusko w lezeniu 4x 7. Pompki w podporze tylem 2x 10-12 pwt ++ 3x uginanie nadgarstkow w opariu o laweczke nadchwytem + 3x podchwytem +++3x brzuszki B- Plecy bic 1. Podciaganie na drazku szerokim chwytem 4x 2. Wioslowanie sztanga w opadzie tulowia 4x 3. Martwy ciag 4x 4.Szrugsy 3x 5.uginanie ramion sztanga lamana 4x 6. uginanie ramion mlodkowo 4x 7. Supinicja hantelkami 2x. + 3x zwis na drazku (przedramie) ++ 3x Brzuszki(allahy?) C Nogi, Barki 1.Przysiady sztanga na barkach 4s 2. Prostowanie nog w siadzie 4s 3. Uginanie nog w lezeniu 4s 4. Wspiecia na palce 4s 5. Wyciskanie sztangi zza glowy siedzac 3s 6. unoszenie sztangielek bokiem 3s 7. Unoszenie sztangielek bokiem w opadzie 3s + Skrecanie nadgarskow w oparciu przedramion o laweczke 3s Ciezar staly, jezeli jednego tygodnia zrobie 8 powtorzen, a drugiego 10, to dokladam 2,5-5kg i wracam na 8 powtorzen. Przerwy miedzy duzymi partiami ~2minuty, malymi 1.5 minuty

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 1043 Data: 2/12/2019 7:06:58 PM Liczba szacunów: 0
  • POMOCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCyyy

    Post
    Odżywki i suplementy

    Mogłeś jeszcze więcej C wstawić do tematu

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1272 Data: 7/25/2009 11:22:55 PM Liczba szacunów: 0
  • Mały cykl Storm+shock+bcaa+zma+wit

    Post
    Odżywki i suplementy

    czyli 2 wychodza zdecydowanie za malo dawka to 0,1 g /kg.m.c. przed i po treningu Zmieniony przez - BPL-G w dniu 2008-03-08 17:57:43

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 3076 Data: 3/8/2008 4:05:03 PM Liczba szacunów: 0
  • Mały cykl Storm+shock+bcaa+zma+wit

    Post
    Odżywki i suplementy

    nie musi ale tyle sie uwaza mniej wiecej za optymalna chodzi o 1 g na 10 k.m.c. tak wiec dla takiej osoby wychodzi 7,5 g

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 3076 Data: 3/8/2008 5:59:00 PM Liczba szacunów: 0
  • Mały cykl Storm+shock+bcaa+zma+wit

    Post
    Odżywki i suplementy

    ile byś sobie życzył za taki 1 komplet s+s ?? zapraszam na gg nie musi ale tyle sie uwaza mniej wiecej za optymalna chodzi o 1 g na 10 k.m.c. tak wiec dla takiej osoby wychodzi 7,5 g chodziło mi coś innego, myślałem że źle policzyłeś a to ja popełniłem błąd Zmieniony przez - abit w dniu 2008-03-08 19:07:18

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 3076 Data: 3/8/2008 7:05:26 PM Liczba szacunów: 0
  • jak na poczcie wszyscy z numerkami stoją masa okienko A, rzeźba okienko B, siła okienko C, ładowanie kart zbliżeniowych D

    Odpowiedzi: 32 Ilość wyświetleń: 7205 Data: 1/13/2009 4:05:12 PM Liczba szacunów: 0
  • Prosba o pomoc w dobraniu treningu.

    Post
    Trening dla początkujących

    Tak troche mi to czasu zajelo, ale zainteresowalem sie tym tematem i mam pare pytan o wskazania dotyczace cwiczen z tego planu tzn: a) jak dobierać obciążenia ? czy jest jakies konkretne zalozenie np 50% maksymalnego, albo powiedzmy by po 12 powtorzeniu serii odpadaly rece itd? b) czy cwiczac pierwsze 2 miesiace w domu ten trening i zastapienie sztangi hantlami 1x16 lub 2x5 (ostatecznie mozna dokupic) treningiem 3x w tygodniu da sie uzyskac jakies efekty? Oczywiscie pomijajac aspekty dietetyczne, ktore sprobuje sprowadzic odrazu c) czy warto zmieniac co jakis czas ciezar, czy nie jest to konieczne ?

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 654 Data: 1/4/2017 9:16:40 AM Liczba szacunów: 0
  • Prosba o pomoc w dobraniu treningu.

    Post
    Trening dla początkujących

    Tak troche mi to czasu zajelo, ale zainteresowalem sie tym tematem i mam pare pytan o wskazania dotyczace cwiczen z tego planu tzn: a) jak dobierać obciążenia ? czy jest jakies konkretne zalozenie np 50% maksymalnego, albo powiedzmy by po 12 powtorzeniu serii odpadaly rece itd? b) czy cwiczac pierwsze 2 miesiace w domu ten trening i zastapienie sztangi hantlami 1x16 lub 2x5 (ostatecznie mozna dokupic) treningiem 3x w tygodniu da sie uzyskac jakies efekty? Oczywiscie pomijajac aspekty dietetyczne, ktore sprobuje sprowadzic odrazu c) czy warto zmieniac co jakis czas ciezar, czy nie jest to konieczne ? ad a) Nie ma założeń. Po prostu masz wykonać założoną ilośc powtórzeń z dobrą techniką. Na pocżątku zostawiaj zapas na 2-3 powtórzenia. ad b) Jak najbardziej. Jednak trening ze sztangą bedzie o wiele efektywniejszy plus masz większą możliwość progresji ciężaru. ad b) tak, dokładaj w miarę możliwości-nawet 1/2kg co trening.

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 654 Data: 1/5/2017 7:14:50 PM Liczba szacunów: 0
  • Kreatyna w plynie

    Post
    Odżywki i suplementy

    Porównanie zawsze wypada na korzyść płacącego za reklamę (np. porównanie hmb w płynie z innymi ) więc do tego podchodzę z dystansem. Jest napisane że nie zmienia się w kreatyninę a moze się zmienia, kto to wie. Naprawdę nie znam nikogo kto brał tą kreatynę więc nie chcę o niej mówić ani dobrze ani źle a sugerowanie się tylko reklamą jest dużym błędem. SONBATY

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 7460 Data: 10/16/2002 10:20:06 AM Liczba szacunów: 0
  • prosze o kilka porad?????

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    białko przyspiesza metabolizm dlatego ekto ma mieć max 2g/k.m.c do tego tłuszcze 1g/kmc ressztya węgle. Rozpisz dietkę i daj ją tu do sprawdzenia, trening muszisz też sprawdzić w dziale trening, popełniasz jakiś błąd który na pewno wyjdzie podczas sprawdzania

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 750 Data: 12/14/2008 5:22:39 PM Liczba szacunów: 0
  • Arona R.-Overeem A. 1 1.30 Nakamura K.-Nakao Y. 1 1.30 Nogueira Rod.-Barnett J. 1 1.40 Kharitonov S.-Emelianenko A. 1 1.65 Rua M.-Diabate C. 1 1.15 W milenium te same typy - kurs 4.49 za 200 zł wygrana - 808.11 zł a więc jednak wiecej

    Odpowiedzi: 97 Ilość wyświetleń: 8142 Data: 9/9/2006 5:06:58 PM Liczba szacunów: 0
  • ja w tym tygodniu zaczynam h-drol: 0-1 50mg ed 2-6 75mg ed osłony na wątrobe: esseliv forte reszta: wit.b6, czosnek w kapsułkach, wit.C, asparginian ( magnez, potas), omega3 duża nadwyżka kaloryczna i sporo ruchu odblok 12 tabletek clomidu, DAA 3-4g przez 30 dni + stak kreatynowy myślę, że nic mi się nie może zepsuć przy takim układzie i coś ciekawego z tego wyjdzie i tak jak wszyscy wcześniej; nie ma sensu brać krócej niż 6 tygodnie, bo środek długo się rozkręca.

    Odpowiedzi: 106 Ilość wyświetleń: 10917 Data: 3/15/2011 3:45:05 PM Liczba szacunów: 0
  • plan na masę do oceny/poprawy

    Post
    Trening dla początkujących

    W powyższym planie z wyjątkiem francuza i uginania ramion ja nie widzę ćwiczenia które jest na jedną partię, a tym bardziej pierwsze dwa, po za tym ma błędy, MC nie jest ćwiczeniem stricte na plecy jest ćwiczeniem wielostawowym jak przysiad, gdzie jest wiosłowanie? http://www.body-factory.pl/showthread.php?t=7862 - Mit 4, mit 11, mit 14, mit 18. Przeczytaj, a zrozumiesz. Maksy nie są wyznacznikiem, podaj obciążenia w seriach roboczych. Z mojej strony propozycja dwa zestawy A, B - Tomasz: http://www.sfd.pl/Pomoc_w_nowym_planie._Od_razu_podalem_info_o_mnie_przydatne_w_doborze_planu-t822354-s2.html Dodatkowo - traktor: http://www.sfd.pl/progresja-t460928-s2.html http://www.sfd.pl/Ocena_plan-t694723-s2.html Plan Ci się znudził, bo drepczesz w miejscu. Przestrzegaj podstawowych zasad żarcia, regeneracji (snu), odpowiedniego treningu. Odpowiedni nie znaczy n*pierdo...ć serii i powtórzeń, bo więcej nie znaczy lepiej (o tym powyżej), tylko czysto technicznie wykonywać ćwiczenia i systematycznie iść do przodu, zwiększać obciążenia (o tym też powyżej), w linkach masz wszystko wyjaśnione co jest złe, a co nie, czego przestrzegać i trzymać się, a czego unikać etc. Zmieniony przez - Kenq92 w dniu 2012-03-07 12:39:50

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 649 Data: 3/7/2012 12:28:41 PM Liczba szacunów: 0
  • Powiedz knife po c*** push press i dynamiczne cwiczenia osobom ktorych priorytetem jest hipertrofia?

    Odpowiedzi: 47 Ilość wyświetleń: 3818 Data: 4/26/2011 1:17:53 PM Liczba szacunów: 0
  • marek.c a wykonujesz jeszcze ciągi i wiosłowania ? czy raczej bazujesz na wyciągach ? ja chyba całkowicie zrezygnuję z wiosłowania sztangą i z martwych a przynajmniej do czasu aż nie zrobię badań i nie upewnię się że wszystko jest ok. Tak poza tym u mnie wszystko gra, ból minął całkowicie po 5 dniach.

    Odpowiedzi: 47 Ilość wyświetleń: 3818 Data: 5/1/2011 9:12:54 PM Liczba szacunów: 0
  • Jeśli polecisz sus do 12 tyg to mostek zrobiłbym tak: 13-17 enan 250mg 13-17 metax 10mg do sniadania 13-17 provi 2 x 25mg (rano jedna tab i wieczorem druga) 13-17 nolva 20mg wieczorem 11-17 hcg 500jm co 5 dni 13-17 witaminy plus antyoksydanty (olimp) 13-17 wit C 3 x 2g 13-17 kreta 13-17 booster fajnie jakbyś załatwił sobie glutationy w zastrzykach co graniczy z cudem w Polsce

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 1257 Data: 8/3/2013 8:50:38 PM Liczba szacunów: 0
  • Booster to tylko suplement który poprawi jego samopoczucie w połączeniu z enanem zapobiegnie spadkom. 750mg mixa a 250mg enana tygodniowo to duża różnica w dawce!! Witamina C w takiej dawce, ponieważ jego organizm będzie wyjałowiony.

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 1257 Data: 8/4/2013 10:04:04 AM Liczba szacunów: 0
  • witaminy c mam sporo wiec niema problemu boosterow niebralem ale slyszalem dobre opinie to kupie najwyzej koszty niesa duze mysle ze przez te 4-6 tyg mostka spadkow drastycznych nie powinno byc bo mix bedzie jeszcze dzialal ale to wszystko sprawa organizmu i diety oraz witamin i mineralow ktore dostarczamy.jak trenowac na mostku ,bo teraz lece ile fabryka dala troche zluzowac?

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 1257 Data: 8/4/2013 12:08:38 PM Liczba szacunów: 0
  • grube nogi.

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Do rozbudowy mięśni jest potrzebne: a. dieta z dodatnim bilansem kalorycznym b. wysoki poziom testosteronu c. odpowiedni trening Warunek b jest dla Ciebie nie do spełnienia, bo testosteron jest produkowany w jądrach których nie masz A nawet dla facetów budowanie masy jest bardzo trudne. Więc nie ma się czym przejmować.

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 2516 Data: 4/1/2009 11:42:31 PM Liczba szacunów: 0
  • Co by zarzucić??

    Post
    Odżywki i suplementy

    Blue Print to taki nowosc z MAN chyba jeszcze w zadnym sklepie nie bylo ale dzisiaj dostawa byla u C.... no czytalme na zagranicznych to nawet chwalili to

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 2290 Data: 6/14/2007 10:26:21 AM Liczba szacunów: 0