SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • SPAM, czyli wspólna miłość Paszkosa i Grekara, nie naleśnik lecz gitara..

    Post
    Kuchnia SFD

    rutinowit 4 razy po 8 dziennie 5 gr wit c itd

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/12/2014 7:57:22 PM Liczba szacunów: 0
  • SPAM, czyli wspólna miłość Paszkosa i Grekara, nie naleśnik lecz gitara..

    Post
    Kuchnia SFD

    jagody goi, nerkowce, migdały, białko C-6, sporo cocoa i trochę mleka.. http://lh6.googleusercontent.com/-M-ZgDNjJ0kA/Uvzof3rennI/AAAAAAAAPLk/heKecikz30k/s912/2012-09-05-982.jpg

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/13/2014 5:31:39 PM Liczba szacunów: 0
  • Spam - Tu Panowie gotują dla Pań :-D

    Post
    Kuchnia SFD

    c-6:D okropnosc jesli chodzi i dodatek do ciast pieczonych:-D czekam az mi piekarnie otworza i zastanawiam sie jakie bialeczko zakupic Powiem Ci, że akurat orzech im wyszedł i do owsianki pasuje. Nie jest inwazyjny wielce w smaku ;-)

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/15/2014 7:49:01 AM Liczba szacunów: 0
  • Spam - Tu Panowie gotują dla Pań :-D

    Post
    Kuchnia SFD

    c' nie kapuściaki

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/17/2014 9:55:08 PM Liczba szacunów: 0
  • Jak zrobić latającą balachę,o to spytaj grubą Bachę-spam c.d vol.5???

    Post
    Sztuki Walki

    Queblo dlaczego zaczynasz ranek od spamowania w graplu a nie rodzinnym combacie? żeleś,a bo nim spamnąłem tu to w C/S napisałem coś merytorycznie. Tak,nawet mi się czasem zdarza

    Odpowiedzi: 3002 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/4/2008 6:40:46 PM Liczba szacunów: 0
  • Jak zrobić latającą balachę,o to spytaj grubą Bachę-spam c.d vol.5???

    Post
    Sztuki Walki

    Chwilową przerwę sobie w robocie zrobiłem to i zaglądam. W C/S spamik zamarł chyba destylacją się wszyscy zajęli.

    Odpowiedzi: 3002 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/15/2008 7:03:27 PM Liczba szacunów: 0
  • Jak zrobić latającą balachę,o to spytaj grubą Bachę-spam c.d vol.5???

    Post
    Sztuki Walki

    Córuś-wklajam z C/S bo mam dość tego tematu... Kurva,kurva,kurva.Babcia swój glukometr może w kiblu spuścić.Nic tylko o 18 kresek zaniża.Wynik 106,a nie 88,a nie wierzę,żeby źle w szpitalu wynik zrobili.Dieta już mnie w****ia i wszystko mnie już wkurvia.Już kurvica mnie strzela i szkoda,że dziś nie mam treningu,bo bym po.napier.dalał żeby się wyżyć.........Czekam na porady co z tym zrobić...Bo mam dwa pomysły,nie wiem który lepszy. A co u Ciebie??

    Odpowiedzi: 3002 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/18/2008 7:35:45 PM Liczba szacunów: 0
  • Jak zrobić latającą balachę,o to spytaj grubą Bachę-spam c.d vol.5???

    Post
    Sztuki Walki

    Deam, nie sprzedam jej dziś chyba aaa to chcesz mi wcisnąć to coś z linku co w C/S wkleiłes? Nie chadzam w tego typu koszulkach,nie mój styl pokaż zdjecie dziewczyny lepiej

    Odpowiedzi: 3002 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/1/2008 2:11:07 AM Liczba szacunów: 0
  • Jak zrobić latającą balachę,o to spytaj grubą Bachę-spam c.d vol.5???

    Post
    Sztuki Walki

    Ostatnio spam w C/Sie niemrawy.Przenoszę się tutaj.Tylko cichoooo.Ani słowa QUEBLOwi

    Odpowiedzi: 3002 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/4/2008 10:34:34 PM Liczba szacunów: 0
  • Jak zrobić latającą balachę,o to spytaj grubą Bachę-spam c.d vol.5???

    Post
    Sztuki Walki

    W grapplu i C/S spamujemy chyba najbardziej merytorycznie.Jak Renek pisał,jakość się liczy JAKOSC.

    Odpowiedzi: 3002 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/4/2008 10:59:11 PM Liczba szacunów: 0
  • Jak zrobić latającą balachę,o to spytaj grubą Bachę-spam c.d vol.5???

    Post
    Sztuki Walki

    Otóż to, oooootóż to a śmiem stwierdzić, że nasz spam po względem retoryki tematu jest na dobrym poziomie Edit: w C/S też Zmieniony przez - Rafał_B w dniu 2008-12-04 23:07:06

    Odpowiedzi: 3002 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/4/2008 11:06:25 PM Liczba szacunów: 0
  • Jak zrobić latającą balachę,o to spytaj grubą Bachę-spam c.d vol.5???

    Post
    Sztuki Walki

    Pure,to apirynka,witaminka c i do łózka! Ojciec,a czego dotyczą marzenia?

    Odpowiedzi: 3002 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/20/2008 10:41:53 PM Liczba szacunów: 0
  • Jak zrobić latającą balachę,o to spytaj grubą Bachę-spam c.d vol.5???

    Post
    Sztuki Walki

    Dzięki Mariola, ty lepiej idz do C/Su i wstaw im tą ankietę, bo Queblo wczoraj białej gorączki dostał przez to... Zmykam, pozdro

    Odpowiedzi: 3002 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/29/2008 5:59:47 PM Liczba szacunów: 0
  • Papecik/Dziennik/STW czyli Swoje Trzeba Wybiegać

    Post
    Trening dla początkujących

    Siemka.Dziś pierwszy trening-bieg krosowy 45min.Przed biegiem rozgrzewka lekka,no i potem bieg,zaczynałem najpierw ścieżką między polami,potem kawałek przy lesie,potem drogą w lesie,potem kawałek terenu w lesie z pagórkami,gdzie z.a.j.e.b.a.ć się idzie,potem znów kawałem drogi,znów dróżka w lesie i na końcu ok. 0,5km marszu i lekkiego rozciągania.Fajnie nawet się dzisiaj biegało,tylko strasznie gorąco było,co kilkanaście minut popijałem napojem.Zaraz wkleję fotkę zrobioną przed biegiem.

    Odpowiedzi: 1099 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/9/2008 10:07:21 PM Liczba szacunów: 0
  • Papecik/Dziennik/STW czyli Swoje Trzeba Wybiegać

    Post
    Trening dla początkujących

    poniedziałek-bieg krosowy,czas 45min. wtorek-siłownia.(plan 1) środa-bieg stadion-2km.rozgrzewka,rozciąganie statyczne,2x200m.-200 odp.2x400m.-200 odp.2x500m.-300 odp.1x1km.skipy (a-50m.b-50m.c-50m.)-x3. i na koniec rozluźnienie 2km. czwartek-luz.odpoczywasz!!! piątek-siłownia.(plan 2) sobota-bieg krosowy 50min.(elementy siły biegowej np.podbieg lub piasek...jednak te elementy to tylko krótki odcinek całego biegu) niedziela-luz.

    Odpowiedzi: 1099 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/13/2008 9:12:02 PM Liczba szacunów: 0
  • Papecik/Dziennik/STW czyli Swoje Trzeba Wybiegać

    Post
    Trening dla początkujących

    Siemka.Shula dzięki za planik,Perez dzięki,no jakoś trzeba sobie radzić.Niestety zrobię chyba tylko piątkowy trening,wczoraj przed pójściem spać miałem dziwne uczucie w gardle,nie przespałem połowy nocy,dzisiaj czuję się strasznie osłabiony,mam katar i cały czas to dziwne uczucie w gardle,wpieprzam tą wit.C,wziąłem jakieś tam tabletki do rozpuszczenia na przeziębienie,mam nadzieję,że to tylko chwilowe i przejdzie za kilka dni.

    Odpowiedzi: 1099 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/8/2008 4:47:29 PM Liczba szacunów: 0
  • Papecik/Dziennik/STW czyli Swoje Trzeba Wybiegać

    Post
    Trening dla początkujących

    Siemka.Dieta w miarę możliwości trzymana.W poniedziałek była siłownia,trening: 1.Przysiady 4X4X98kg 2.WL-lekki skos 4X4X72kg 3.Podciąganie sztangi wzdłuż tułowia 4X4X37kg 4.Uginanie przedramion ze sztangą 4X4X36kg 5.Francuz leżąc 4X4X36kg Najpierw rozgrzewka bez ciężarów,potem serie rogrzewkowe przysiadów,zrobiłem aż 7 serii rozgrzewkowych,10X30kg/8X40kg/8X50kg/6X59kg/6X69kg/4X79kg/2X88kg,potem serie właściwe,wszystkie ciężko,w ostatniej serii ostatnie pow. bardzo ciężko,powoli wszystkie robiłem,nie schodziłem za nisko jak przy mniejszych ciężarach,technika bardzo dobrze była trzymana jak na te ciężary,we WL zrobiłem 5 serii rozgrzewkowych,10X30kg/8X40kg/6X50kg/4X59kg/2X66kg.,serie właściwe wszystkie technicznie bardzo dobrze,robiło się wcale nie tak ciężko,tylko ciężar wydawał się o wiele cięższy niż był,a w gorę jak już podnosiłem to tak ciężko nie szło,barki,bick i trip po 1 serii rogrzewkowej,wszystko łatwo szło,wolno wykonywałem ćwiczenia,technika tez ok,przy bicku próbowałem się nie bujać,nie zarzucać sztangi tylko podnosić mięśniami. Wczoraj było bieganie,na treningu 15' 75-80% + 20' 80-85% + podbiegi 4x200m p. 200m w marszu-tak to powinno wyglądać,ale jedynie w lesie mam podbiegi a że ciemno było to lipa z bieganiem w lesie,zrobiłem inaczej siłę,zrobiłem 2X200m/200m marszu skipów A i C-zacząłem spokojnie,15 min. biegłem sobie na 75%,lekko się biegło,potem 20 min. sobie biegłem gdzieś tak na 80% z czego ostatnie ok. 5 min. bo czułem jeszcze dosyć siły to na 85% czyli lekko szybciej,pod koniec było trochę ciężko,skipy to mnie totalnie dobiły,nogi jak z waty

    Odpowiedzi: 1099 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/26/2008 11:37:32 AM Liczba szacunów: 0
  • Papecik/Dziennik/STW czyli Swoje Trzeba Wybiegać

    Post
    Trening dla początkujących

    Siemka.Dieta cały czas trzymana.W środę była siłownia,trening: 1.MC 4x3x116kg 2.WL-lekki skos 4x3x84kg 3.Podciąganie sztangi wzdłuż tułowia 4x3x42kg 4.Uginanie przedramion ze sztangą 4x3x40kg 5.Francuz leżąc 4x3x40kg Najpierw rozgrzewka bez ciężarów,potem serie rozgrzewkowe,tak jak zawsze jedynie ostatnia lekko się zmienia,MC poszedł ładnie,w 1 i 2 serii jak szmata,w 3 i 4 już ciężej ale nie było problemu,robię tak jak gdzieś Wodyn o tym pisał,staje sobie lekko dalej od sztangi,łapię i zanim zaczynam podnosić to turlam ją w swoja stronę i kiedy jest przy piszczelach to zaczynam dopiero ciągnąć do góry,łatwiej jest wtedy,bo turlając wprowadza się ją już w jakiś ruch,nie pamiętam już jaki,WL bardzo ciężko,namęczyłem się we wszystkich seriach,ostatnia tak na styk poszła,barki,bick i trip spoko,nie miałem problemów,przy uginaniu przedramion i francuzie zrobiłem serie dopompywującą,czyli ściągam 50% ciężaru i jazda ile wlezie pow.,zrobiłem 20 pow. Wczoraj było bieganie,na treningu 15' 75-80% +F 5x4' 85-90%/ przerwa 4' 75% -najpierw porządna rozgrzewka,popijałem sobie napojem,pierwsze 15 min. na 75% spokojnie sobie pobiegłem,potem fartlek,ogółem to szybko mi zleciał,bardzo fajnie się go biegało,czułem dużo sił,4 pierwsze pobiegłem na ok.85% a ostatni na 90% bo czułem jeszcze siły,na końcu 4 min. na 75%,bardzo dobry trening. Dzisiaj była siłownia,na treningu: 1.Przysiady4X3X106kg 2.WL-lekki skos 4X2X86kg 3.Podciąganie sztangi wzdłuż tułowia 4X3X44kg 4.Uginanie przedramion ze sztangą 4XX42kg 5.Francuz leżąc 4X3X42kg Najpierw rozgrzewka i serie rozgrzewkowe jak zawsze,przysiady robiłem w ściągaczach na kolana THORN,bo ciężary małe już nie są powoli,ściągacz odciąża rzepkę,poprawia krążenie,pomaga trzymać stabilną pozycje(niekiedy kolana uciekają mi na boki i muszę się pilnować bardziej,a ze ściągaczem ten problem znika),dosyć ciasny też jest przez co dosyć mocno kolana są usztywnione więc ok,c.h.o.l.e.r.n.i.e ciężko,ostatnia seria ledwo ledwo,we wszystkich seriach pow. bardzo wolne,do kąta prostego nie niżej,bo boje się,że mogę nie wstać a asekuracji żadnej nie mam,technika trzymana prawidłowo,WL tak na styk,wszystkie serie ciężko,barki i bick też ciężko,a francuza nie dałem rady,zrobię cofkę w tym ćwiczeniu,czyli wrócę do poprzedniego ciężaru i będę robić nim na następnym treningu. W negatywach na 5 powinno się robić 3 pow. samemu a 2 z pomocą,ja mam 4 więc ustaliłem sobie liczbę pow. na 2-3,zależy ile dam radę,nikt ze mną na siłkę nie chodzi tak więc jeszcze 1-2 dodatkowych pow. z pomocą nie mogę robić. Odwiedziłem ostatnio stronę zawodów biegowych na które się przygotowuję i data rozegrania ich jest 04.01.2009r,więc zostały jeszcze tylko 4 tyg.,nie zrobię całego planu i skrócę go sobie,w 4 tygodniu lekko lżejsze treningi zrobię. pozdr. Zmieniony przez - Papecik w dniu 2008-12-06 00:29:04 http://pl.youtube.com/watch?v=bccXve3V7Is Zaległy filmik,nie udało mi się przekonwertować wszystkich filmików,nie wiem czemu,ale chociaż 2 wstawiłem Zmieniony przez - Papecik w dniu 2008-12-06 13:10:46 Zmieniony przez - Papecik w dniu 2008-12-06 13:13:55

    Odpowiedzi: 1099 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/6/2008 12:28:35 AM Liczba szacunów: 0
  • Papecik/Dziennik/STW czyli Swoje Trzeba Wybiegać

    Post
    Trening dla początkujących

    Jak wyżej wspomniałem rozpiszę teraz co i jak,zaraz po kolei wkleję wszystko.Matura poszła średnio,jak na razie znam tylko wyniki ustnych matur,na pisemne trzeba poczekać do ok. połowy czerwca.Jeszcze dodatkowo czeka mnie egzamin zawodowy na technika podzielony na 2 dni-pisemny i praktyczny,raczej słabo widzę swoje szanse na zdanie go,w porównaniu do matury trzeba mieć tutaj min. 75% żeby zdać a nie tylko 30%,więc trzeba go naprawdę dobrze napisać.Tyle o maturze. Teraz konkretnie: a.)Trening biegowy b.Trening siłowy+pchnięcie kulą c.)Trening na basenie d.)Dieta e.)Suplementacja f.)Małe przemyślenia

    Odpowiedzi: 1099 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/17/2009 4:55:20 PM Liczba szacunów: 0
  • Papecik/Dziennik/STW czyli Swoje Trzeba Wybiegać

    Post
    Trening dla początkujących

    c.)Trening na basenie będę wykonywał według schematu lub jak kto woli wytycznych: rozgrzewka-od 100m. do 200m.(jakim stylem chcesz) ćw.techniki-od 400m. do 800m.(tylko krótkie odcinki 25m.do 50m.) do techniki zaliczasz wszystkie ćwiczenia z deską i wszystkie rozdzielające ruch. wytrzymałość-od 200m. do 400m.(ciągiem!!!) szybkość-od 25m. do 100m.(odpoczynki takie jaki czas odcinka lub dłuższe.powtarzane serie np.4x25m.odp.pomiędzy 15sek.) zluzowanie-od 100m. do 200m.(dowolnie) Jak widać taki sam jak wcześniej robiłem i nie ma co tutaj za dużo pisać.Będzie on wykonywany 1 raz w tygodniu w weekend.

    Odpowiedzi: 1099 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/17/2009 5:21:44 PM Liczba szacunów: 0