SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • DT Arphiel

    Post
    Ladies SFD

    08.07.2019 DT Trening A A1. One leg HT 3x10-20 17/16/16 16/15/14 15/15/13 A2. Ściąganie podchwytem 3x8-12 22,5kg 20kg 20kg B1. Bułgar 3x 10-20 15/14/12 15/14/14 13/12/11 B2. Miłitary one arm 3x8-12 9kg x12/ 9kg x12/ 10kg x12 8kg 7,25kg C. Swing 3x 10-20 12kg 10kg 8kg D. X-band walk 1x15-30 x30 E. Plank nogi wyżej 1x60-120sek nie ma szans na 60sek %-) F. Side bend sztangielka 1x15-30 x15/strona Nie miałam dobrego nastawienia dzisiaj na trening ale poszło całkiem całkiem. Brzuch mnie na okres pobolewa więc trochę dłuższe przerwy robiłam. Military wychodziło mi bardzo dynamiczne, nie wiem czy nie za bardzo %-) 10kg przez przypadek bo złapałam inną sztangielkę, od razu zauważyłam, że coś ciężko idzie ale poszło :-D Może jeszcze pobiegam. Miska najprawdopodobniej niedojedzona będzie bo apetytu zupełnie nie mam, chyba, że mój na kolacje zrobi coś smakowitego :-PP Viki };-)

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 2025 Data: 7/8/2019 3:17:08 PM Liczba szacunów: 0
  • DT Arphiel

    Post
    Ladies SFD

    12.07.2019 DT Trening A A1. HT 3x10-20 40kg 40kg 35kg 30kg A2. Wiosło sztangielką w poczyleniu 3x8-12 12,5kg x12/10+2/11 10kg*2 8,5kg*2 7,25kg*2 B1. Box squat 3x 10-20 32,5kg 30kg 27,5kg 25kg B2. Pompka 3x3-10 10/8+2/5+5 10/8+2/9 9/8/7 8/7/7 C. American DL 3x 10-20 15kg 15kg 10kg 10kg D. Side lying abduction 1x30 x30 E. Swissball crunch sztangielka 1x10-30 x30 F. Kneeling anti rotation press 1x10-15 x15/strona HT ładnie poszło bez szarpania, dodaje. Box wręcz miodzio jednak nauka oddychania coś daje bo różnice czuje dużą. Cały korpus jak by bardziej mi się ustabilizował. Pompka za to tragicznie walczyłam bardzo (i co? tak chwaliłam pamięć mięśniową, gdzie ona jest? Kiedyś 20 pompek szło na luzie, nawet z klaśnięciem. A tak serio to żartuje, powoli wraca siła :-D ). Ogólnie trening ładnie wyszedł. Wieczorem planuje pobiegać 20min. Od przyszłego tygodnia dodaje 5 minut do aero. Kula mi się po głowie by jakieś wytrzymki zamiast biegania ale jeszcze daleko od realizacji tego, najpierw zdobądźmy jakąkolwiek kondycje, później będziemy nad nią pracować. Viki dalej inspiruje i po treningu były wygibasy :-D Dołożę takie akrobacje jako dodatek potreningowy. Na razie łatwiejszy cel, stanie na głowie. Zalążek już jest. Mis polecam, świetna zabawa i fajnie jest się sprawdzić :-D https://youtu.be/isIhlxKUldk A takie cuda dostaje do łóżka na śniadanie i jak ja mam schuść }:-( /SFD/2019/7/12/e8bad81c33694bf496c151f469c47b11.jpg Zmieniony przez - Arphiel w dniu 2019-07-12 13:21:54

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 2025 Data: 7/12/2019 1:20:35 PM Liczba szacunów: 2
  • Noworoczna przemiana..

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    co do treningu: proponuję skupić się na kilku podstawowych ćwiczeniach: przysiady, martwy ciąg, pompki na poręczach, wiosłowanie sztangą,push press, military press, power clean, wyciskanie na skosie, drążek. Wybrać po 3-4 ćwiczenia na trening (A,B lub A,B,C), w takiej samej ilości serii - duży, ciężar, krótkie przerwy, tak aby odpowiedź hormonalna była jak największa. A co do palenia glikogenu treningiem siłowym jest to mało znaczący proces, kiedyś owszem panował taki pogląd, ale dawno już od niego odeszliśmy. bcaa Ci na razie nie trzeba. Krzychu79 zamiast Twoich obwodów proponowałbym trening Charlesa Poliquina: http://www.sfd.pl/-t469628.html pzdr/

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1037 Data: 12/30/2010 4:08:53 PM Liczba szacunów: 0
  • Przezwycieżyć siebie - moje przygotowania

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    ...dawno mnie tu nie było Carire pytasz jak tam i co tam u mnie?? Dzięki całkiem dobrze ... wracam do rzeczywistości po pełnej regeneracji tzw, total oczyszczenie ciała i ducha m-c w Sycyli to jest to a co tam u Ciebie??? czas na powrót...

    Odpowiedzi: 1052 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/29/2010 9:42:58 PM Liczba szacunów: 0
  • Globalanabolic Company

    Post
    Doping - zdjęcia

    wyglad c***nia straszna etykiety pomiksowane bd z chinoinem albo sorki jak ten organon caly z chinoin nie wizal bym tego situ Zmieniony przez - godwithus w dniu 2011-03-10 15:51:54

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 2252 Data: 3/10/2011 3:51:31 PM Liczba szacunów: 0
  • Pierwszy cykl etap 2 ;)

    Post
    Doping

    wit c jem około 20g na dzień , z tymi supplami się pytam bo dochodzę do wniosku że poza jedzeniem i arganityno przed snem nic mi więcej nie potrzebuje ;)

    Odpowiedzi: 33 Ilość wyświetleń: 3227 Data: 5/10/2018 5:08:21 AM Liczba szacunów: 0
  • Pierwszy cykl etap 2 ;)

    Post
    Doping

    Witam odświeżam temat Aktualnie lece Deka 200mg Czwartek/Niedziela Enan 1,25 ml Czwartek/Niedziela Witamina B6 600mg rozbite na 200 mg 3xdzienie Ile brać wapna i kolagenu , msm , glukozaminy , vit C dziennie żeby zmaksymalizować działanie deki na stawy i kości na tym najbardziej akurat mi zależy . Na necie nie znalazłem żadnych sensownych informacji na temat suplementacji ukierunkowanej na cyklu deka+teść . Zmieniony przez - TrueChaos w dniu 2018-07-04 19:44:22

    Odpowiedzi: 33 Ilość wyświetleń: 3227 Data: 7/4/2018 7:43:33 PM Liczba szacunów: 0
  • Stanisuaf i Leśny_Człowiek - wzajemna motywacja

    Post
    Trening dla początkujących

    Jak widać na razie sam prowadzę dziennik, a co do mojego partnera treningowego to zrobił sobie tydzień luzu. Ma w c**j roboty w gospodarstwie i wcale mu się nie dziwię, że nie ma teraz ochoty ćwiczyć. Z tego co wiem, planuje w najbliższym czasie ruszyć z treningiem na wynik w głównych bojach. A jak będzie przekonamy się wkrótce.. :-P

    Odpowiedzi: 36 Ilość wyświetleń: 2144 Data: 4/27/2013 1:05:53 PM Liczba szacunów: 0
  • no to do dziela

    Post
    Ladies SFD

    sklepy ze zdrową zywnością, lub internetowe np. http://www.sklepkokosowy.pl/pl/c/Tloczone-Na-Zimno-Nierafinowane/20/1/default/1/pricefrom/BpricefromD

    Odpowiedzi: 95 Ilość wyświetleń: 5936 Data: 7/26/2013 10:03:31 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta dla tancerza.

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Zapomniałem dodać coś o płynach. Zazwyczaj kupuję sobie całą zgrzewkę muszynianki tygodniowo i pije ją będąc w domu bo na treningach mamy wodę za free. Kupuję taką wodę, ponieważ jest wysoko zmineralizowana i stwierdziłem, że chyba taka będzie najlepsza. Do tego piję około 2-3 herbaty elgrey dziennie z dużą ilością cytryny i cukru. Piję bo lubię :P wiem, że woda to woda i herbata się nie liczy ale tutaj dodatkowe cukry jeszcze wchodzą w moją dietę i witamina C z cytryny. Mam nadzieje, że trochę przybliżyłem to w jaki sposób się odżywiam obecnie.

    Odpowiedzi: 29 Ilość wyświetleń: 6196 Data: 2/5/2010 1:28:13 PM Liczba szacunów: 0
  • DT Asiorajda/Redukcja

    Post
    Ladies SFD

    Jako, że jutro czeka mnie ostatni trening chcę się jak najlepiej przygotować do następnego i dlatego mam kilka pytań :-) Trening A 1.Przysiad przedni z push&press to po prostu przysiad taki jak zawsze ze sztangą, a wstając mam tą sztangę jak by wypchnąć tak ? 2aWejście na ławkę ze sztangą/sztangielkami 10x nogą słabszą/10x mocniejszą 2bWiosłowanie sztangielką w oparciu o ławkę 3a Wypady 3b Pompki 4a Plank 3x max 4bWoodchoper Czy muszę to zrobić tak jak ten pan z tego filmiku ? http://www.youtube.com/watch?v=pAplQXk3dkU Przyznam szczerze, troszkę skomplikowane jak dla mnie... Trening B 1 Mc sumo 2a Wyciskanie sztangielek na ławce skośnej 2b Ściąganie drążka górnego do klatki 3a Wznosy z opadu 3b Snatch jedną ręką już chyba pytałam Obli czy mogę sztangielką więc ok 4a Brzuszki 3x20-25 Mają to być zwykłe brzuszki, rozumiem bez udziwnień ? 4b Odwrotne brzuszki czyli leżąc na maci próbuję zrobić coś takiego ? http://www.youtube.com/watch?v=4QvBetUcCHc 4c Brzuszki leżąc na boku ze zgiętymi nogami Teraz się wyda jak umiem czytać, ćwiczenia oznaczone literkami a,b,c robię na zmianę raz jedno raz drugie czyli powinno to wyglądać tak : np. 1 seria ćwiczenie 2a,2b,2a 2 seria ćwiczenie 2b,2a,2b 3 seria 2a,2b,2a. Bo dotychczas robiłam tak : 1 seria ćwiczenie 2a robiłam 3 serie odpoczynek niecałą minutę i wtedy 2b.

    Odpowiedzi: 292 Ilość wyświetleń: 14807 Data: 9/16/2012 4:05:46 PM Liczba szacunów: 0
  • DT Asiorajda/Redukcja

    Post
    Ladies SFD

    A o tym co myślisz ? Teraz się wyda jak umiem czytać, ćwiczenia oznaczone literkami a,b,c robię na zmianę raz jedno raz drugie czyli powinno to wyglądać tak : np. 1 seria ćwiczenie 2a,2b,2a 2 seria ćwiczenie 2b,2a,2b 3 seria 2a,2b,2a. Bo dotychczas robiłam tak : 1 seria ćwiczenie 2a robiłam 3 serie odpoczynek niecałą minutę i wtedy 2b.

    Odpowiedzi: 292 Ilość wyświetleń: 14807 Data: 9/16/2012 4:55:55 PM Liczba szacunów: 0
  • Zmiany - propozycje - sugestie - skargi DO MODERATORÓW

    Post
    Trening dla początkujących

    Jak mozna to prosze o zmiane tresci na 1 stronie w moim dzienniku na: Witam! Moja przygoda z siłownia rozpoczęła się w 1 klasie liceum. Po ok roku zupełnie nie przemyślanych treningów kompletnie wysiadł mi prawy łokieć i musiałem zrobić sobie dluższą przerwę - oczywiście chodziłem na rożne zabiegi do szpitala ale szkoda gadać. Minęło 2-3 lata, łokieć wydobrzał wiec ponownie wznowiłem treningi. Tym razem po ok 1,5 roku wysiadł lewy bark. Aczkolwiek po 3 latach studiów na wychowaniu fizycznym stan wszystkich moich stawów był raczej opłakany (znowu nie przemyślane treningi + dużo za dużo rozciągania). Znowu dłuższa przerwa aż w końcu natrafiłem na osoba (znana pod pseudonimem WODYN) która rozpisała mi pierwszy plan na usztywnienie barków - pompki i podciąganie na drążku na rożny sposób. USG wykazało stan zapalny ścięgna dwugłowego ramienia (plus woda w ścięgnach). Trening na siłowni rozpocząłem w Grudniu 2008 - z mniejszymi i większymi przerwami trwa do dziś dzień :):) Poprawa jest kolosalna ale oczywiście "leczenie" trwa dalej.. ----------------------------------------------------------------- Aktualny plan - trening 3 x w tygodniu: Dzień A: 1. dociskanie nad glowa siedzac 2. końcówki uginania nadgarstkow małpim podchwytem 3. wspiecia na palce jednonoz bez przerwy 4 serie na kazda noge po 30 powt 4. wyciskanie pełnozakresowe ponad glowe przodem stojąc tempo 4+4 - 4 serie po 8 5. nadgarstki - uginanie nachwytem tempo 4+4 4 x 8p ------------------------------------------------------------------ Dzień B: 1. Mod Wod 2. koncowki przysiadów 3. podciąganie na drążku podchwytem ze stania do brody tempo 4+4 - 4 x 8p 4. hack przysiady 4+4 - 4x8p 5. pompki na pięściach 4+4 - 5 serii po 5-10powt ------------------------------------------------------------------ Dzień C: 1. koncowki martwego ciagu 2. koncowki dociskania leżac sredni chwyt 3. wyciskanie z kaptura siedząc tempo 4+4 - 4 x 8 powt 4. mc na sztywnych nogach 4+4 - 4x8p 5. pompki .na poreczach 4+4 - 4x8p 6. rozciaganie za pomoca recznika - 5x10p Zmieniony przez - krawat w dniu 2010-08-19 21:46:58

    Odpowiedzi: 1162 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/19/2010 9:46:37 PM Liczba szacunów: 0
  • Trening crossfit na siłowni- pomoc,ocena planu

    Post
    Strength & Endurance

    Tutaj trening wg Matta Wichlinskiego(Crossfit Level 2) Wrzucam po angielsku: 6 tygodni Strength Squat 3-5x5 -beginners go 5 sets across at same weight -advanced lifters progress to a heavy set of 5 Complex A - 4 sets of 5 reps: Bent over barbell row Hang power clean Thruster (front squat to push press) Jump squat (bar on back) Good morning Strength push press 3-5x5 Complex B - 4 sets of 5 reps muscle snatch push press behind neck good morning squat to press behind neck bent over row rdl push ups with hands on barbell Strength deadlift 5x3-5 Complex C - LINK 4 sets of 5 reps each -RDL -hang clean + front squat + push press (combo lift)* -reverse lunge (alternate legs)** * the entire combo of hang clean + front squat + push press is 1 rep, repeat for a total of 5 reps ** there will be a total of ten reps, 5 each leg, alternating bench press 5x5 Complex D - 4 sets of 5 reps each jump squat squat isometric squat (hold for 10 seconds) press push press thruster (front squat to press) Miedzy rundami odpoczywasz 90 sekund,co tydzien w kompleksie dodajesz ok5kg i skracasz czas przerw o 15 sekund miedzy rundami... Jesli jakies nazwy w jezyku angielskim sa Ci obce,google-youtube... Jesli nie chcesz wykonywac cwiczen "ciezarowych",zastap je innymi,pozdro

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 11073 Data: 3/24/2013 12:30:04 AM Liczba szacunów: 0
  • Fajne laski, zwierzeta i inne foto %-)

    Post
    Galeria Zdjęć

    fajny post :D sog dla pomysłodawcy :) fanje:):P:* malinowa fajna laseczka C=<///>

    Odpowiedzi: 1826 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/9/2005 9:53:15 AM Liczba szacunów: 0
  • Test CarneLabs,Rainer by Damix Pods.str.43

    Post
    Odżywki i suplementy

    dobra juz jestem teraz test bedzie juz znow prowadzony jak trzeba wpis z treningu z dnia 3.04.07 barki superseria potrójnie łączona a) wznosy sztangi trzymanej nachwytem w szerokim chwycie - 10 powt. 38kg b)wznosy sztangielek bokiem - 12 powt. 12kg c)wznosy sztangielek bokiem z klatką na kolanah - 12 powt 10kg plecy sciąganie drążka wyciągu bloczkowego w szerokim chwycie za kark 3 x 10 powt. wąski chwyt,wyciag bloczkowy do brzucha - 3 x 10 powt + drązek szeroko nachwytem - max wrazenia: lekko odpucilem z ciezarem jesli chodzi o wznosy.tydzien bez treningów jednak zrobil swoje.troche ciezko szlo.ale szybko wroci do normy suplementacja po treningu 5g kreatyny,5g glutaminy i 15ml ketobolu

    Odpowiedzi: 449 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/4/2007 10:42:55 PM Liczba szacunów: 0
  • Test CarneLabs,Rainer by Damix Pods.str.43

    Post
    Odżywki i suplementy

    wpis z treningu barki superseria potrójnie łączona a) wznosy sztangi trzymanej nachwytem w szerokim chwycie - 10 powt. 42.5kg b)wznosy sztangielek bokiem - 12 powt. 12kg c)wznosy sztangielek bokiem z klatką na kolanah - 12 powt 10kg plecy sciąganie drążka wyciągu bloczkowego w szerokim chwycie za kark 3 x 12 powt. wąski chwyt,wyciag bloczkowy do brzucha - 3 x 10 powt + drązek szeroko nachwytem - max wrazenia po treningu: a wiec trening poszedl dosc gładko.dolozylem 2.5kg no wznosów sztangi(normalnie robilem to 40kg).poszlo w miare dobrze dolozylem rozniez po 2 powtórzenia do kazdej serii ściąganią drązka za kark.tez wszysko elegancko. suplementacja: mocne uczucie pompy dzieki kreatynie.barki wydawaly sie b.duze,mocno spompowane. od kilku dni odczuwam rowniez dzialanie tribulusa.wiadomo jak sie objawia + spore pobudzenie,ożywienie xwmn - pewnie chodzilo o to ze mozesz bic swojego faceta ale prosze bez zbędnego() spamu w temacie pozdrawiam Zmieniony przez - Damixxx w dniu 2007-04-09 14:12:58

    Odpowiedzi: 449 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/9/2007 2:10:52 PM Liczba szacunów: 0
  • Test CarneLabs,Rainer by Damix Pods.str.43

    Post
    Odżywki i suplementy

    ładny pech, a szkoda bo postępy wyraźne. zwiększ dawkę glutaminy (częstotliwośc podawania), mono proponuję brać tylko rano na czczo. VIt C w dawce minimum 4g/d, osobiscie polecam sposób wręcz dopingowy - 1 g w zwiększających się odstępach czasu, np najpierw godzina, potem póltorej, dwie itd. echineacea i poropolis też by się przydały. zadbaj też o lekiu "objawowe". odpuść trening.

    Odpowiedzi: 449 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/25/2007 1:30:40 PM Liczba szacunów: 0
  • Dziennik "Akcja P 2011"- kotlet95

    Post
    Iron Horse Series

    Przeglądam trochę sobie opisy i tak Co do kalorii Węgle i białko mają po tyle samo celem uściślenia 4 kcal Co do redukcji nie jest koniecznością uzupełnianie dużej ilości węgli po treningu z racji tego, że glikogen można uzupełnić również poprzez rozpad innych struktur a nie tylko węgli. Tu odsyłam do artykułów Marka C. Warto poczytać. Szczególnie polecam pogląd na temat picia Carbo i tego jak wykorzystujemy glikogen na treningach. Ja osobiście również jestem zwolennikiem małej podaży węgli po treningach podczas redukcji 2 lata temu testowałem coś takiego na sobie schodząc 13kg w dół i żaden z pozostałych obwodów oprócz pasa i słynnej oponki nie spadł a wręcz odwrotnie poszły w górę. Robiąc treningi na powt w granicach 30 np. Polecam nie zamykać się w pewnych strukturach i schematach ale też nie kombinować za wiele. To tak celem małej dygresji. Pozdr

    Odpowiedzi: 131 Ilość wyświetleń: 7498 Data: 3/14/2011 11:43:42 AM Liczba szacunów: 0
  • Dziennik "Akcja P 2011"- kotlet95

    Post
    Iron Horse Series

    Dzień 18 - 24.03.11. Dieta Posiłek I 100g obranego banana Posiłek II pierś z kurczaka 50g ryż brązowy marchewka, pietruszka Posiłek III pierś z kurczaka 50g ryż brązowy marchewka, pietruszka Posiłek IV pierś z kurczaka 50g ryż brązowy marchewka, pietruszka Posiłek V 250g serek wiejski 100g jogobella Suplementacja Rano na czczo: 4 kaps CM3 Po śniadaniu: olimp multiple sport 5 kaps Omega 3 Tested 3 kaps Omega 3 GAL Po posiłku III: Animal Flex Przed treningiem: 20g BCAA Po treningu: 4 kaps CM3 Trening MC 30kg x 12 50kg x 12 60kg x 12 60kg x 10 Wykroki 20kg x 10+10/10+10 Wiosłowanie sztangą podchwytem 20kg x 15 30kg x 15 40kg x 15 Wycisk sztangi na skosie dodatnim 30kg x 15/15 Unoszenie hantli bokiem 6kg x 15/15 Relacje - trening bez aero i wykonany na 50% gdyż miałem totalny brak motywacji. Mam nadzieję, że od następnego tygodnia będzie lepiej. - tak na polepszenie humoru

    Odpowiedzi: 131 Ilość wyświetleń: 7498 Data: 3/24/2011 9:05:14 PM Liczba szacunów: 0