SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • POJEDYNCZE PYTANIA VOL. 12

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Mam takie BCAA: http://fitmax.com.pl/wp-content/uploads/2011/07/FitmaxBCAA.jpg. Trenuje K1 (początkujący) i mam zamiar iść na siłownie. Jak dawkować lepiej to BCAA? 2 tabletki po i 1 przed treningiem czy na odwrót? I w jakim czasie je spożywać po? Bo oprócz tego po treningu od razu pije 50 g. Carbo i 28 g. białka serwatkowego. Waże 60 kg. Moja dieta jakby komuś miało pomóc: http://www.sfd.pl/Dieta_je%C5%9Bli_chodzi_o_Sporty_Walki_K1_-t900598.html (ost. post) 1g/10kg m.c. 20min przed treningiem. A po?

    Odpowiedzi: 2991 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/5/2013 11:02:50 AM Liczba szacunów: 0
  • POJEDYNCZE PYTANIA VOL. 12

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Mam takie BCAA: http://fitmax.com.pl/wp-content/uploads/2011/07/FitmaxBCAA.jpg. Trenuje K1 (początkujący) i mam zamiar iść na siłownie. Jak dawkować lepiej to BCAA? 2 tabletki po i 1 przed treningiem czy na odwrót? I w jakim czasie je spożywać po? Bo oprócz tego po treningu od razu pije 50 g. Carbo i 28 g. białka serwatkowego. Waże 60 kg. Moja dieta jakby komuś miało pomóc: http://www.sfd.pl/Dieta_je%C5%9Bli_chodzi_o_Sporty_Walki_K1_-t900598.html (ost. post) 1g/10kg m.c. 20min przed treningiem. A po? Jak Cie stac to bierz i po :-)

    Odpowiedzi: 2991 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/5/2013 8:14:29 PM Liczba szacunów: 0
  • POJEDYNCZE PYTANIA VOL. 12

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Mam takie BCAA: http://fitmax.com.pl/wp-content/uploads/2011/07/FitmaxBCAA.jpg. Trenuje K1 (początkujący) i mam zamiar iść na siłownie. Jak dawkować lepiej to BCAA? 2 tabletki po i 1 przed treningiem czy na odwrót? I w jakim czasie je spożywać po? Bo oprócz tego po treningu od razu pije 50 g. Carbo i 28 g. białka serwatkowego. Waże 60 kg. Moja dieta jakby komuś miało pomóc: http://www.sfd.pl/Dieta_je%C5%9Bli_chodzi_o_Sporty_Walki_K1_-t900598.html (ost. post) 1g/10kg m.c. 20min przed treningiem. A po? Jak Cie stac to bierz i po :-) Tak stać na branie 3 dziennie (w dni treningowe), dlatego się pytam jak to rozłożyć odpowiednio. Wiem, że albo 1 przed treningiem, a 2ie po lub na odwrót i która opjca lepsza i w jakim czasie po treningu.

    Odpowiedzi: 2991 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/5/2013 10:17:27 PM Liczba szacunów: 0
  • POJEDYNCZE PYTANIA VOL. 12

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    kupuję i jadam łososia z puszki, skład to 100% łososia poddanego sterylizacji (obróbka termiczna pow. 100*C) i sól, smakuje świetnie, żadnych konserwantów - czy taka forma łososia nadaje się w codziennej diecie, czy za wszelką cenę sięgać po świeżego?

    Odpowiedzi: 2991 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/21/2013 12:18:18 PM Liczba szacunów: 0
  • POJEDYNCZE PYTANIA VOL. 12

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    1. WIEK: 24 2. WAGA: 70kg 3. WZROST: 176cm 4. WYMIARY: - biceps: 36cm - klatka: 95cm - udo: 53cm - łydka: 38cm - talia: 85cm Trening 4x tydz, aktywność w ciągu dnia średia a nawet prawie wysoka, chcę też wprowadzić HIIT 2x tydz, czy na redukcji tkanki tłuszczowej taka dieta będzie odpowiednia?? dziennie ok 2200kcal: 1.3 jaja, pomidor, garść orzechów wł, kromka razowego, 1tab tranu, vita miner, witaminy C 08:00 2.pierś 250g, 50g ryż brązowy, 150g kapusta kiszona 11:00 3.makrela wędzona 150g, grahamka, jabłko 13:30 4.pierś 250g, 50g ryż brązowy, 150g kapusta kiszona 16:20 TRENING*** 5.pierś 230g, 50g ryż brązowy 19:20 6.twarog półtłusty 100g + troche jogurtu naturalnego 22:00/22:30 SEN 24:00

    Odpowiedzi: 2991 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/24/2013 12:02:28 PM Liczba szacunów: 0
  • POJEDYNCZE PYTANIA VOL. 12

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Jadłem do tej pory tak: 1 B+WW+T 2 B+WW+T 3 B+WW+T Trening 4 B+WW 5 B+T Chcę zmienić to na coś takiego: 1 B+WW+T 2 B+T 3 B+WW Trening 4 B+WW 5 B+T Wybierz odpowiedź :D : A. Będzie to miało jakieś pozytywne skutki - jakie np.? B. Będzie to bez znaczenia. C. Będzie to miało negatywne skutki - jakie np.?

    Odpowiedzi: 2991 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/24/2013 8:26:44 PM Liczba szacunów: 0
  • POJEDYNCZE PYTANIA VOL. 12

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Jadłem do tej pory tak: 1 B+WW+T 2 B+WW+T 3 B+WW+T Trening 4 B+WW 5 B+T Chcę zmienić to na coś takiego: 1 B+WW+T 2 B+T 3 B+WW Trening 4 B+WW 5 B+T Wybierz odpowiedź :D : A. Będzie to miało jakieś pozytywne skutki - jakie np.? B. Będzie to bez znaczenia. C. Będzie to miało negatywne skutki - jakie np.? B

    Odpowiedzi: 2991 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/25/2013 9:38:34 AM Liczba szacunów: 0
  • POJEDYNCZE PYTANIA VOL. 12

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Narodziło mi się pytanie z innej beczki - jak w końcu jest z tą wodą? Jest jakiś przelicznik ile ml / kg m.c. można spożywać żeby to było zdrowe i pożyteczne dla organizmu? np. jakiś przedział - 0,3-0,4l/ kg czy ile można przyjąć?

    Odpowiedzi: 2991 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/8/2013 2:24:15 PM Liczba szacunów: 0
  • POJEDYNCZE PYTANIA VOL. 12

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Narodziło mi się pytanie z innej beczki - jak w końcu jest z tą wodą? Jest jakiś przelicznik ile ml / kg m.c. można spożywać żeby to było zdrowe i pożyteczne dla organizmu? np. jakiś przedział - 0,3-0,4l/ kg czy ile można przyjąć? Wazne jest zeby woda miala odpowiednia mineralizacje. Jezeli jest zbyt mala to mozesz sie nawet odwodnic pijac duze ilosci. Niektore zrodla podaja 1l/1000kcal ale to jest wartosc min przy aktywnosci fizyczne nie liczac warunkow treningu (temp, wilgotnosc).

    Odpowiedzi: 2991 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/8/2013 2:37:11 PM Liczba szacunów: 0
  • POJEDYNCZE PYTANIA VOL. 12

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Witam. Słyszał może ktoś z was o jagodach goji? Ponoć mega zdrowe. 6 PODSTAWOWYCH WITAMIN - 11 PODSTAWOWYCH MIKROELEMENTÓW - 22 DIETETYCZNE PIERWIASTKI ŚLADOWE - 18 AMINOKWASÓW - 8 POLISACHARYDÓW - 6 MONOSACHARYDÓW - 5 NIENASYCONYCH KWASÓW TŁUSZCZOWYCH (NIEZBĘDNE KWASY TŁUSZCZOWE, KWAS LINOLOWY I ALFA-LINOLOWY, BETA-SITOSTEROL ORAZ INNE STEROLE ROŚLINNE). - 5 KAROTENOIDÓW, W TYM BETA-KAROTEN I ZEAKSANTYNĘ, LUTEINĘ, LIKOPEN I BETA-KRYPTOKSANTYNĘ, KSANTOFIL - WIELE PIGMENTÓW FENOLOWYCH PONADTO ODKRYTO, ŻE JAGODY GOJI ZAWIERAJĄ WAPŃ (112MG/100G), POTAS (1.13 MG/100G), ŻELAZO (9MG/100G), CYNK (2MG/100G), SELEN (50 MIKROGRAMÓW/100G), RYBOFLAWINĘ (1.3MG/100G), WITAMINĘ C (148MG/100G). Może ktoś z was miał przyjemność ich próbować i jest w stanie polecić jakiś dobry sklep.

    Odpowiedzi: 2991 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/22/2013 4:01:41 PM Liczba szacunów: 0
  • POJEDYNCZE PYTANIA VOL. 12

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    ogórek blokuje wchłanianie wit.C o ile dobrze pamiętam?

    Odpowiedzi: 2991 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/12/2013 7:30:39 PM Liczba szacunów: 0
  • POJEDYNCZE PYTANIA VOL. 12

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Pabloog: z suplementów to witamina C,witamina D, czosnek,cynk i Omega 3 Zmieniony przez - Szprota94 w dniu 2013-04-13 17:07:23

    Odpowiedzi: 2991 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/13/2013 5:06:53 PM Liczba szacunów: 0
  • POJEDYNCZE PYTANIA VOL. 12

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Ostatnio piekłem przy 220*C przez 40-50 min ćwiartki kurczaka. Tłuszcz się wytopił. Mięso było dość suche, skóra jak pergamin. Mam pytanie o wytopiony tłuszcz, czy nadaje się do spożycia? Czy przez wysoką temperaturę w piekarniku zmieniły się w jakieś szkodliwe odmiany (trans?).

    Odpowiedzi: 2991 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/8/2013 10:23:09 PM Liczba szacunów: 0
  • POJEDYNCZE PYTANIA VOL. 12

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Przez wielu znienawidzona jako koszmar dzieciństwa posiada naprawdę tak wielkie bogactwo składników mineralnych i witamin, że bez wątpienia można nazwać ją "bombą". W 100g gotowanej lub duszonej wątróbki drobiowej znajdują się (dla porównania w nawiasach podano zalecane dzienne spożycie dla dorosłego mężczyzny) : witamina B2 - 2 mg (1,3 mg); niacyna 11 mg (16mg), witamina B12- 16,8 mcg (2,4 mcg); kwas foliowy- 162 mcg (400mcg), a także w całkiem sporych ilościach witamina A, B5 , cholina, B1 czy nawet witamina C. Jeżeli chodzi o składniki mineralne to na uwagę zasługuje przede wszystkim żelazo, a także selen. Inne pierwiastki, takie jak: cynk, miedź, magnez występują w znacznie mniejszych ilościach. Dodatkowo wątróbka jest bardzo dobrym źródłem pełnowartościowego białka.

    Odpowiedzi: 2991 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/16/2013 8:08:11 PM Liczba szacunów: 0
  • u mnie chyba nie możliwe żebym sobie takowy dzień zrobił w pracy mam często dług beztlenowy (przez 2 godziny jak trzeba młotem Nak*****ć to nie zbyt regeneracyjnie) ponadto jest tam często atmosfera sauny hehe to nie zbyt dobrze wpływa na tak naprawdę na wydolność organizm jest wiecznie przemęczony i to tak każdy ma jakieś bariery w swojej pasji

    Odpowiedzi: 761 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/23/2013 12:20:48 AM Liczba szacunów: 0
  • Dziś zrobiliśmy wod o nazwie Pure Pain 5 Rund: 10x Clean & Jerk 20x Deadlift 30x Burpees Czas: 38:18, mamy dwie sztangi na siłowni to musieliśmy z kumplem pomiędzy C&J i Martwym zmieniać ciężar. Clean & Jerk robiliśmy 45kg, marty 60kg.

    Odpowiedzi: 761 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/24/2014 10:49:03 PM Liczba szacunów: 0
  • Z chęcią, ale niestety nie mam kettli :C

    Odpowiedzi: 761 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/12/2014 2:13:15 PM Liczba szacunów: 0
  • Dziennik iMiki :)

    Post
    Ladies SFD

    Dziękuję Ruda za zainteresowanie. :) Interwały robię gdyż lubię się zmęczyć i chyba przede wszystkim dlatego, że nie lubię długiego cardio. :p A z ilością to jakoś tak wyszło, że naprzemiennie mi pasowało to wpleść, może też dlatego,że wszędzie jest nacisk na ćwiczenia cardio i tak to właśnie człowiek podchwytuje. Czyli po samym zapytaniu rozumiem, że mam zmienić częstotliwość interwałów. Tutaj już zastosuje się do Twoich zaleceń:p Niżej zestawienie mojego obciążenia. Od razu zaznaczę, że mam hantle o obciążeniu 30kg i czekam za przesyłką ze sztangą. Planuję w przeciągu niecałego miesiąca dokupić więcej obciążenia. :) Zestaw A: 1. Przysiad klasyczny - 25kg ( mogłabym więcej,ale wciąż czekam na sztangę, a hantle obcierają moje ramiona, więc jest mi z nimi niewygodnie,a preferuje przysiady z obciążeniem na ramionach) 2. MCNPN - 15kg ( tutaj wciąż ćwiczę technikę, nie chcę przesadzić) 3. Wyciskanie płasko - 7,5kg /x2 4. Wiosłowanie - 7,5kg /x2 5. Podciąganie sztangi (hantli) - 5kg /x2 6. Uginanie ramion - 7,5kg /x2 7. Wyciskanie francuskie sztangi(hantli) - 7,5kg Zestaw B: 1. Thrusters - 15kg 2. Wypady - 15kg /x2 3. Rozpiętki( na stojąco) - 3,75kg /x2 (nie wiem czy coś źle robię czy tak po prostu jest, że tutaj wchodzą małe obciążenia, ale więcej nie jestem wstanie podnieść przy tym ćwiczeniu :o) 4. Przenoszenie sztangi (hantla) - 5kg 5. Wyciskanie stojąc zza głowy (hantle) - 7,5kg /x2 6. Woodchooper - 7,5kg ( z chęcią zamieniłabym to ćwiczenie na inne, gdyż nie wiem do końca czy robię je dobrze, mimo iż odczuwam mięśnie,które mają przy tym ćwiczeniu pracować :o , zacznę chyba wrzucać filmiki z moją techniką do ewentualnej poprawy, ten pomysł wydaje mi się rozsądniejszy niż gdybanie :p) 7. Przyciąganie piłki pod siebie Zestaw C: 1. MC klasyczny - 15kg (ćwiczę technikę) 2. Przysiad plie -25kg 3. Wyciskanie na skośnej (piłka) - 7,5kg /x2 4. Dzień dobry - 10kg ( czekam na sztangę , tutaj znowu hantle przeszkadzają) 5. Unoszenie sztangielek bokiem w górę - 3,75kg /x2 6. Russian twist - 7,5kg 7. Plank Do tego dołączam miskę z 2 dni. :) /ObrazkiSFD/ZdjeciaSFD3_large/5de35e95cea348e5a81d59187f2042ce.png /ObrazkiSFD/ZdjeciaSFD3_large/47f7d8c887664653bd47db99c138751c.png

    Odpowiedzi: 32 Ilość wyświetleń: 3482 Data: 8/2/2014 11:21:48 PM Liczba szacunów: 0
  • Dziennik iMiki :)

    Post
    Ladies SFD

    Dzisiejszy trening zaliczam do średnio udanych. :-( Od zawsze wiedziałam, że początki są trudne. Dzisiaj tak już ześwirowałam z poprawną techniką ,że trening zajął mi o wiele dłużej niż zazwyczaj i z dynamiką też nie było najlepiej. Najbardziej ubolewam nad tym,że w aktualnym miejscu, w którym przebywam nie mam lustra(nie wiedziałam,że kiedyś zatęsknię za swoim lustrem) i ciężko jest mi skorygować samą siebie w trakcie ćwiczenia i jedyne co robię to nagrywam się a później analizuje. Nie chcę tylko machać tymi ciężarami bo dobrze wiem, że będę miała z tego więcej szkód niż pożytku. No nic, jutro postaram się wstawić moje wypociny z treningu do poprawy za którą jestem niezmiernie wdzięczna, a przede wszystkim za to ,iż znajdują się tutaj ludzie życzliwi z chęcią niesienia pomocy. ;-) Zestaw B: 1.Thrusters - cc/13kg/15,5kg/15,5kg W miarę przyzwoicie pomijając fakt, że w piwnicy mam zawieszone linki przy suficie i czasami haczę o nie sztangą, co jest BARDZO irytujące.Dla moich rąk było już ciężko pod koniec. Serducho też mi nieźle biło. 2. Wypady - cc/18kg (sztanga) 12,5kg/12,5kg/ 12,5kg/ x2 (sztangielki) Tutaj tak się zagmatwałam, żeby zrobić tę ćwiczenie dobrze technicznie, że nie wiem ile tak naprawdę zrobiłam tych powtórzeń(nie licząc serii prawidłowych) a i tak pewnie robię je źle( tak troszkę wnioskuję po moim obciążeniu). 3. Rozpiętki leżąc - cc/4,5kg/5kg/5kg Tutaj zorientowałam się iż zamiast rozpiętek tak naprawdę robiłam wznosy ramion na boki w opadzie tułowia. Brawo dla mnie i google za podpowiedź. %-) 4.Przenoszenie hantla leżąc -cc/ 5kg/7,5kg/7,5kg Odczuwałam triceps i trochę klatki piersiowej, zwłaszcza przy ostatniej serii. 5.Wyciskanie stojąc zza głowy - 13kg(rozgrzewkowa) 15,5kg/15,5kg/15,5kg 13kg jako rozgrzewkowa, w której stwierdziłam, że mogę dołożyć więcej. Przy ostatniej serii prawa mi zaczęła wysiadać przy 8 powtórzeniu,ale przebrnęłam jakoś. 6. Woodchooper- tutaj muszę się przyznać, że pominęłam tę ćwiczenie i zamieniłam na russian twist , więc zamiast w zestawie C zrobić russian twist zrobię woodchoopera. :-PP 7,5kg/7,5kg/7,5kg 7.Przyciąganie piłki pod siebie Końcówka zawsze jest dla mnie bolesna psychicznie. @@-) Miskę wrzucę wieczorem, jak zawsze. :-P

    Odpowiedzi: 32 Ilość wyświetleń: 3482 Data: 8/6/2014 5:15:54 PM Liczba szacunów: 0
  • M-DROL OMNADREN

    Post
    Doping

    M-drola ostatnio jadłem 1/2 1caps. 2/4 2caps. myślę że w zupełności ta dawka jest aż nadto odpowiednia dla mnie słuchaj M+drol traktuje jako środek który ma mi pomóc wrócić do dawnej wagi pomóc wrócić do dawnej siły nie traktuje go jako bombe tylko małe dopalenie bomba ma trwać bardzo długo bo takie cykle najbardziej mi sie podobają mam zamiar zacząć od 250mg ze względu że były problemy i muszę wszystko tak jak by od nowa mysle że dojdę przynajmniej do 1g w tygodniu bo nie jest to dla mnie duża dawka więc rozpiska cyklu jak i zejście mnie nie interesuje Dieta słuchaj nie mam zamiaru startować w jakiś zawodach kulturystycznych aby dopinać i ***ać psychikę dietą a wiem co to znaczy bo uprawiałem kiedyś kulturystykę i naprawdę z pieniędzmi było źle dla tego jem jak facet nie chłopak a moje dyscypliny do BB-STRONGMAN-3BÓJ takie kombo więc robie to dla siebie i robi tak przynajmniej 90% forum a c***a niech 10% robi przynajmniej tak ja ja reszta je g**** i chce rosnąć nie pomogłeś ja to wiedziałem

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1515 Data: 3/31/2011 9:12:47 AM Liczba szacunów: 3