SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Problem z klatka

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 3142

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 34
Witam
Mam kilka pytan jestem zielony w sprawach rozwoju miesni.
Mam szewska klatke piersiowa (wklesla klatka) i chcialbym cos z tym zrobic.
Lekarz powiedzial mi ze najlepsze bede cwiczenia rozwijajace klatke piersiowa. Moglby mi ktos polecic jakie sa najlepsze bez uzywania zadnego sprzetu?? Lub ze sztanga?? Czy moze mial ktos taki problem i udalo mu sie cos z tym zrobic??
i jeszcze jedno pytanie.
Czy jesli cwiczyl bym 2- 3 razy dziennie np. rano, po poludniu i wieczorem bylby lepszy efekt?? nie chodzi mi o rozwoj miesni lecz pozbycie sie tej wady.
Z gory dzieki za odp
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 154 Wiek 36 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 361
Witam! Widzę tu taj przeróżne odpowiedzi, wypowiedzi itd.
Napisze trochę o szewskim mostku, klatce, mostku lejkowatym itd jak kto woli:).
Gdy już zauważymy że z naszą klatką jest coś nie tak i pomimo że nam to nie przeszkadza fizycznie (nie boli nie uciska itd) to jednak jest taki jakby uraz psychiczny....pojdziesz na plażę głupio sie rozebrać itd....
powiedzmy sobie wprost, nie wygląda to pociągająco.

I nie okłamujmy się.... NIE DA SIĘ TEGO ZLIKWIDOWAĆ ŻADNYMI ĆWICZENIAMI! Można troche zamaskować ale i tak będzie widać!
Jedyny sposób to nie groźna operacja których wykonuje się bardzo dużo!

Są dwie metody tej operacji....