SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • Pośladki

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    <melisa> powiem jako bezpartyjna i bezkastowa k sa osoby, ktoore dla efektoow moosza wrecz 'zarznac se' na treningu...jednak wiekszosci takich przypadkoow idzie uniknac modyfikoojac odpowiedno dieta/treniniem/sooplami; stad tez 1 seria moze byc roownie dobra jak 3-4 /moowie: 1. o boodowaniu masy, 2. jako praktyk, nie tylko teoretyk/ po [...]

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 6703 Data: 1/26/2004 7:59:10 AM Liczba szacunów: 0
  • Impreza, białko=> co zrobić?

    Post
    Odżywki i suplementy

    Idz i sie baw nie rob z siebie niewolnika silowni bo dojdzie do tego ze wejdziesz w taki celibat ze nic nie bedziesz mogl robic.Przeciez nie chodzisz na impreze 2 razy w tyg i nie cwiczysz zawodowo.Poprostu jedz i mozesz sobie to wpc pic tak jak bys mial posilek zeby dostarczac odp ilosci bialka co ok 3 godz i to wszystko.A jak bedziesz pil to [...]

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 3518 Data: 2/23/2004 12:36:59 PM Liczba szacunów: 0
  • Pytanie do moderatorow.

    Post
    Administracja i Moderatorzy

    W dziale bok? - nie zagladam tam,ale pierwsze slysze.. co miesiac, mamy okreslona kwote na konkrusy, nagrody dla aktywnych userów itd. Co miesac jest kilka konkrusow w roznych dzialach - w tych, w ktorych moderatorzy zdecydują sie taki przeprowadzic; obecnie trwają m.in w sportach zimowych, suplach, trójboju i piłce nożnej dla userów nagrody [...]

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 1493 Data: 2/5/2008 11:57:40 AM Liczba szacunów: 0
  • """"""""""""Mam pytania odnosnie messiego a c.ronaldo: -Kto jest szybszy? -Kto ma lepszą technike? -kto umie więcej trików - i ogólnie kto lepszy? Z góry dziękuje. """"""""""""""" -kto umie wiecej trickow ? a czy [...]

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 6286 Data: 3/31/2009 9:07:25 AM Liczba szacunów: 0
  • nie robcie jaj c,ronaldo jest najlepszy i dla tego zlota pilka w tym roku jest jego Messi podaje a cris robi wszystkich jak leci i jeszcze wspaniale wolne. narazie messi niech pomysli o zmianie barw klubowych.Takie jest moje zdanie pozdro

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 6286 Data: 4/13/2009 8:42:31 PM Liczba szacunów: 0
  • Białko dla początkującego.

    Post
    Odżywki i suplementy

    Polecam Hi Tec C-6. Za 2250 dasz około 160 zł. Wyjdzie trochę drożej niż to które podałeś ale jest lepsze jakościowo. Smak czekolada, bomba.

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 736 Data: 4/28/2014 7:00:51 PM Liczba szacunów: 0
  • TESTOSTERON SOLO

    Post
    Doping

    c co powiecie żeby delikatnie clen wrzucić ?? Mimo trzymania diety i tak mocno mnie podlewa ?? Chyba wina estro. Zmieniony przez - TALAR81 w dniu 2014-07-06 19:27:30

    Odpowiedzi: 38 Ilość wyświetleń: 3201 Data: 7/6/2014 7:26:36 PM Liczba szacunów: 0
  • Az takich inwestycji nie robie,ale rowerek mam c gorze :) Pracuje za granica, wiec luzik, ale czesto jestem w domu, a zona pracuje, wiec wbijam rano. Jak ma wolne to ide do garazu, a tam odpowiednio wyposazona apteczka... Najlepiej jak w TV jest "na wspolnej" to nic jej nie ruszy, nawet wczesniej idzie na zapas do toalety, zeby nie przegapic [...]

    Odpowiedzi: 35 Ilość wyświetleń: 5386 Data: 9/5/2018 8:21:30 PM Liczba szacunów: 0
  • Az takich inwestycji nie robie,ale rowerek mam c gorze :) Pracuje za granica, wiec luzik, ale czesto jestem w domu, a zona pracuje, wiec wbijam rano. Jak ma wolne to ide do garazu, a tam odpowiednio wyposazona apteczka... Najlepiej jak w TV jest "na wspolnej" to nic jej nie ruszy, nawet wczesniej idzie na zapas do toalety, zeby nie przegapic [...]

    Odpowiedzi: 35 Ilość wyświetleń: 5386 Data: 9/5/2018 9:21:01 PM Liczba szacunów: 0
  • Az takich inwestycji nie robie,ale rowerek mam c gorze :) Pracuje za granica, wiec luzik, ale czesto jestem w domu, a zona pracuje, wiec wbijam rano. Jak ma wolne to ide do garazu, a tam odpowiednio wyposazona apteczka... Najlepiej jak w TV jest "na wspolnej" to nic jej nie ruszy, nawet wczesniej idzie na zapas do toalety, zeby nie przegapic [...]

    Odpowiedzi: 35 Ilość wyświetleń: 5386 Data: 9/5/2018 9:48:44 PM Liczba szacunów: 0
  • Maly cykl na jesień

    Post
    Odżywki i suplementy

    Wiec tak wywalam beta karoten i zastanawiam sie czy wywalic d-ribose bo to najlepszy transporter krety ale bardzo drogi, wiec nie oplaca sie brac rybozy?? Dodalem gold wit.c 250mg i cp 665g, z tego co czytalem to z tego wychodzi 70 porcji cp ale jak to brac z mono?? bo niewiem ile mono wziasc i co sadzicie o zielonej herbacie?? akurat jest jeszcze [...]

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 1306 Data: 10/6/2007 10:24:43 AM Liczba szacunów: 0
  • Weź zacznij w szachy grać albo c-s a nie się za doping bierzesz LESZCZU ! 0 pojęcia i wyobraźni na tematy związane z kulturystyką ... ;/ PS: sory ale nie wytrzymałem po przeczytaniu tematu i jego wpisów Zmieniony przez - 89_Filip w dniu 2011-02-10 18:23:18

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 1395 Data: 2/10/2011 6:21:53 PM Liczba szacunów: 0
  • kobiety i krav maga

    Post
    Sztuki Walki

    a) tematy podwieszane b) wielkie chłopy to są na zawodach strongmanów c) każdy się nadaje na aerobic d) idź na trening i tyle

    Odpowiedzi: 35 Ilość wyświetleń: 3783 Data: 1/22/2010 11:08:32 AM Liczba szacunów: 0
  • kobiety i krav maga

    Post
    Sztuki Walki

    b)niestety wielkie chłopy sa wszędzie dla mnie, zjawiają się najczęściej jak moja osoba nie dosięga w sklepie do półki z majonezem c) ja nie nadaję się na aerobic, bo to nudy straszne d) a na trening chętnie bym poszła tylko pisałam, ze czuję się onieśmielona, jak koleś na mnie maślano-idiotycznym wzrokiem patrzy i nie wiadomo czy w myślach się ze [...]

    Odpowiedzi: 35 Ilość wyświetleń: 3783 Data: 1/22/2010 12:46:11 PM Liczba szacunów: 0
  • jak Ty masz 87 w pasie to ja tez mam 87 ale w łydce. Nie ma c...a zeby tu nie bylo chcoaizby 100 cm w pasie. Przestan sie mierzyc na wdechu :D

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 5371 Data: 10/4/2006 5:27:26 PM Liczba szacunów: 0
  • Suplementacja dla psa

    Post
    Odżywki i suplementy

    A dla wszystkich tu ku informacji. Dla psow stosuje sie takie same leki jak dla ludzi w takich samych dawkach (w przeliczeniu na kilogramy!). Wiec suplementacja tez tak samo, chociaz nie wiem czy dalbym psu kreatyne ale jak ktos chce niech probuje. Bede wdzieczny za info o efektach. Jak na moj gust nie ma co tu kombinowac tylko: ACANA Premium [...]

    Odpowiedzi: 30 Ilość wyświetleń: 4096 Data: 5/17/2005 2:39:04 AM Liczba szacunów: 0
  • potrzebuje Waszej pomocy :)

    Post
    Odżywki i suplementy

    1.tak 2.a b c 3. Zaobserwowałem skutek pożądany, wzrost wagi

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 1761 Data: 4/29/2006 6:22:37 PM Liczba szacunów: 0
  • potrzebuje Waszej pomocy :)

    Post
    Odżywki i suplementy

    Jo asia NKIETA 1. Czy stosowałeś suplementację kreatyny? TAK 2. Zaznacz jakie efekty zaobserwowałeś/aś: a) przyrost masy mięśniowej TAK b) więcej siły, energii TAK c) lepiej "napompowane mięśnie" TAK inne: 3. Czy zaobserwowałeś/aś jakieś działania uboczne? - zwiększenia masy ciała (wiecej kg) TAK - wysypki lub inne tego typu NIE [...]

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 1761 Data: 4/30/2006 6:49:40 PM Liczba szacunów: 0
  • potrzebuje Waszej pomocy :)

    Post
    Odżywki i suplementy

    ad 1) tak ad 2)a, b, c. inne: nie przychodza mi do glowy ad 3) inne: osobiscie nie ale niektorym podskakuje cisnienie prosze bardzo Joasiu

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 1761 Data: 4/30/2006 7:26:14 PM Liczba szacunów: 0
  • potrzebuje Waszej pomocy :)

    Post
    Odżywki i suplementy

    1. tak <monohydrat> 2. a)tak b)tak c)nie 3.-zwiększenie masy ciała

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 1761 Data: 5/4/2006 9:17:34 PM Liczba szacunów: 0