SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • Czy założenie zgadza się z treścią ?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Ignatus ,W.T.C.H jeśli chodzi o zdjęcia to może być tak ze wyśle je Wam na E-mail?

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 665 Data: 11/15/2011 8:34:27 PM Liczba szacunów: 0
  • Odżywki dla osób trenujących pływanie

    Post
    Inne dyscypliny

    proponuje ewentualnie bialko uzupelnic (bo o to najtrudniej w diecie), magnez z cynkiem przed snem, witaminy (zwlaszcza grupe B i wit C)...

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 795 Data: 8/15/2012 3:18:38 AM Liczba szacunów: 0
  • Buty do gry na betonie i sztucznych nawierzchniach

    Post
    Piłka Nożna

    szutrowki jakies najlepiej. Nike tiempo polecam, za 120zł nowe znajdziesz pewnie na allegro. Mam je juz rok i dopiero mi sie z bojku rozklejaly ale to supe glue c zy cos i dalej smigam. Gram w nich na betonowych nawierzniach, ale o wiele czesciej na sztucznych murawach. Zmieniony przez - Samo88 w dniu 2009-06-16 12:14:00 Zmieniony przez - Samo88 w dniu 2009-06-16 12:15:26

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 2464 Data: 6/16/2009 12:13:47 PM Liczba szacunów: 0
  • Muzyka jakiej słuchacie

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    Kiedyś też słuchałem metalu (Emperor, Enslaved i spółka), ale mi się znudziło -- ciągle te gitary i gitary, brak nowych brzmień :D Teraz wolę prymitywną brutalność bez gitar <(-:C http://www.youtube.com/watch?v=qgbTWGPp9RY&feature=related

    Odpowiedzi: 56 Ilość wyświetleń: 4318 Data: 9/25/2009 1:33:00 PM Liczba szacunów: 0
  • Zestaw_,,świateczny"

    Post
    Odżywki i suplementy

    hym, kreatynke na moje amatorskie oko najlepiej zawsze z transporterem a wiec detroza i tauryna, co do wit C.. to.. 1 tania jak barszcz, wszedzie tgo pełno, a wiec tym ze jest to sie nie kieruj;) tylko.. czy.. dieta jest?.. 6 miesiecy to nie duzo.. myslales juz o diecie masz diete? zacznij diete, przy samej diecie powinines porzadnie "smigać" na suple jeszcze czas... Zmieniony przez - Trewor-ek w dniu 2005-12-14 22:48:38

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1323 Data: 12/14/2005 10:47:36 PM Liczba szacunów: 0
  • plan HST do sprawdzenia/uwagi

    Post
    Trening dla początkujących

    drugi przekombinowales. jesli chcesz wprowadzic wiekszy wachlarz cwiczen-=ZBUDUJ KOLEJNY UKLAD CWICZEN(czyli plan C) i rob przemiennie.

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 1167 Data: 7/13/2012 10:44:18 PM Liczba szacunów: 0
  • progresja ?

    Post
    Trening dla początkujących

    wiesz rafix 1. ja duzo z dietami nie eksperymentowłem ale duzo słyszałem pochlebnych opinie co do diety tłuszczowej , również takie że dobrze buduje mase , co może byc prawdą bo duże ilości tłuszczu , również zwierzecego powodują wydzielanie testosteronu, wiec możesz spróbować , czemu nie co do tej drugiej diety , to tak jak powiedzialem ten sport to indywidualność i sam musisz uczyć się co dla ciebie dobre , szczególnie jeśli chodzi o diete i trening -- ale wydaje mi sie ze śmiało możesz tej tłuszczowej próbować , jak nie podziała to tą drugą spróbuj , eksperymentuj 2. no właśnie , dore pytanie czy wogóle -- ja osobiście na tym poziomie odradzam jakiekolwiek suple i odżywki masowe , to jest absolutna ostateczność i to na dodatek w okresie większego doświadczenia gdy już nic nie działa , wtedy suplami można sobie pomóc -- na twoim poziomie tylko wwalisz kase w błoto a wielu efektów nie zobaczysz -- jeśli chodzi o supstytuty pożywienia - czyli odżywki , białkowe - w sumie i inne też -- to zdecydowanie o wiele lepiej zrobisz jak zafundujesz sobie dobre żarełko , na tuńczyki , steki , ryże i takie tam , też jest potrzebna kasa nie ? , no ! jeśli chodzi o dodatki to mogę jedynie polecić ci zakup dobrego zestawu witami , jakieś centrum albo vigor - nie pamiętam jakie firmy - zapytaj o dobrą kompozycje witamin i minerałów dla aktywnych fizycznie , aptekarka powinn ci dobrze doradzić , do tego możesz dodac tylko b complex i witamine c i nic więcej ci nie potrzeba jak masz jeszcze jakieś to pytaj naqrua

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 3191 Data: 6/18/2004 12:52:58 PM Liczba szacunów: 0
  • UGINANIE NÓG W LEŻENIU

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    "A nie masz gąbek na maszynie?" mam, ale mimo to czuje bol ;c

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 2396 Data: 1/13/2007 10:13:52 PM Liczba szacunów: 0
  • CP--- w tReningu wytRzymałosciowo siłowym ( piłkarz)

    Post
    Odżywki i suplementy

    AAKG powoduje pompe :) a pompa łydki podczas biegu moze uniemozliwiac bieganie :P c:)

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 836 Data: 7/26/2007 2:29:50 PM Liczba szacunów: 0
  • pompki + drążek

    Post
    Trening w domu

    Rób np. tak: - pompki zwykłe na podłodze, - pompki z uniesionymi noami, - pompki na 3 taboretach. Możesz też robić trenin domatora 1.Pompki płasko(dowolna z podanych wersji)-4-5 serii x do zmęczenia-ze zmiennym rozstawem dłoni. 2.Pompki głową w dół(nogi na podwyższeniu-rys.5)-4-5 serii x do zmęczenia- ze zmiennym rozstawem dłoni. 3.Pompki na taborecie(F)-3-4 serie x do zmęczenia 4.Pompki boczne(rys.7)2-3serie x do zm. 5.Pompki przy ścianie(rys.2)2-4serii x do zm. 6.Pompki w podporze tyłem(G)2-4serii x do zm. 7.Przysiady(na jednej lub obu nogach)4-6 serii x do zm. 8.Wspiecia na palce(na jednej lub obu nogach)4-6 serii x do zm. 9.i 10.-dwa wybrane ćwiczenia(C-F)na mięsnie brzucha po 4-5 serii x do zm. 11.Unoszenie tułowia z leżenia przodem-4-5 serii x do zm. 12.Uginanie ramion w ciężarem stojąc(ciężar zamiast ekspandera)-4-5serii x do zm. Pozdrawiam !

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 811 Data: 10/8/2012 6:09:51 PM Liczba szacunów: 0
  • test coopera -plan

    Post
    Inne dyscypliny

    1. Gibkosc - rozgrzewka calego ciala, rozciaganie dynamiczne ok 5-10' 2. Najpierw robisz skip A - powrot traktuj jako przerwa, po serii skipow A zrob 2-3' przerwy i skip C pozniej znowu 2-3' przerwy i wieloskoki. 3. Ogolnie najl;epiej byloby skipy wieloskoki robic po gorke! To jest prawdzila Sila biegowa, w twojej okolicy musi byc jakas gorka, lekki podbieg, nie musi to byc gora wystarczy lekkie wzniesienie. ALe to jest bardzo wazne. 4. mozesz go modyfikopwac oczywiscie. np w "tempo" mozesz zamiast 600 biegac inne odcinki 5. Te wszystkie odcinki przed gibkoscia i po glownym akcencie treningowym traktuyj jako rozgrzanie/rozluznienie to jest porpostu zwykla rozgrzewka, po treningu to jest potrzebne aby rozluznic miesnie. Zwykly trucht "szuranie". Najlepsza opcja byla by to robic jak napisalem dzien po dniu ale jezeli nie mozesz rob tak. Lepsze to niz nic nie robienie

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1860 Data: 4/29/2012 7:56:59 PM Liczba szacunów: 0
  • winko czy tura

    Post
    Doping

    do tego zmierzałem na samym początku. Balearic ja brałem winko mając prawie 40 na karku a z autopsji wiem że 18-20 latkowie biorący winko mają kłopoty ze stawami więc twoja teoria mija się z praktyką. winko ma trzy minusy renasumując stawy- cisus , inne regenaratory cissus akurat jak dla mnie najlepszy , kolagem dużo witamina c magnez wapń nandrolon , ewentulnie boldenon, długa rozgrzewka rozciąganie. profil lipidowy- IMHO największa wada tego środka witamina PP , olej lniany , oliwa z oliwek, cla, migdały witamina b compleks, lecytyna, a także essensiale. wątroba , essensiale, heparagen, lecytyna ,cynarex . Jelita probiotyki polecam probackrim. żołądek -mantii. Tak że profilaktyka na winku wychodzi mnie drożej niż oxa czy tura. jak ktoś nie chcę nandrolonu czy boldenonu na winku korzystne jest połączenie 30mg winka + 10-15mg metki i oczywiscie testosteron metanabol też niweluje bóle stawowe a połączenie daje lepszy efekt poprzez innny mechanizm działania tych srodków w mniejszych dawkach działa synergicznie, tylko nie przekraczać dawki ogólnej 50mg i profilaktyka jw dawkowanie nie dłuższe jak sześć tygodni. jak ktoś jednak chce delikatniej to metanabol + proviron daje bdb efekt dużo lepszy i tańszy niż turanabol.

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 2474 Data: 2/22/2011 9:00:07 AM Liczba szacunów: 1
  • pare pytan

    Post
    Doping

    nie,mam suplement ktory sie nazywa poprostu magnez B6. a gdzies mi sie obilo o uszy ze na cyklu to rzeba jakies 400mg dzienie magnezu zjesc wiec to jest jakies 7 tych moich tabletek!!!!!! no i co z ta witamina C i tym cynkiem??

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1269 Data: 12/2/2009 4:55:21 PM Liczba szacunów: 0
  • pare pytan

    Post
    Doping

    Ja na cyklu biore VITA-MIN multiple Sport 60 kaps od olimpa + 50mg cynku chelata po cyklu dodaje do tego witamine c 500mg przed i 500mg po treningu,nieraz dorzucam magnez ja biore chela-mag b6 od olimpa daje rade.

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1269 Data: 12/4/2009 11:35:35 AM Liczba szacunów: 0
  • pare pytan

    Post
    Doping

    ogolnie, ostatnio zaczolem pic soki warzywne pedzone przez siebie w sokowirowce. do tego dodaje vitaminy, zaleznie jakie dadza w aptece. w jakim celu ta wit C, ostatnio spotkalem sie z tym ze je sie 1g dziennie. na co to ma wplyw?

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1269 Data: 12/4/2009 1:12:06 PM Liczba szacunów: 0
  • Jakie witaminy brać gdy ma się mało warzyw i owoców w diecie

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    witamina c, to na pewno :)

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 3024 Data: 9/10/2018 5:39:40 PM Liczba szacunów: 1
  • Jakie witaminy brać gdy ma się mało warzyw i owoców w diecie

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Standardowo warto suplementować wit C D k2 Omega reszta jeśli są stwierdzone niedobory

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 3024 Data: 9/11/2018 5:43:19 AM Liczba szacunów: 1
  • Jakie witaminy brać gdy ma się mało warzyw i owoców w diecie

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Cześć. Tak jak już wcześniej zostało napisane podstawą jest dobrze zbilansowana dieta czyli taka która spełnia zapotrzebowanie organizmu na Twoje makro oraz mikroskładniki. Suplementacja moim zdaniem jest niezbędna choćby ze względu na fakt, że jesteś osoba aktywną fizycznie i Twój organizm ma większe zapotrzbowanie na nie. Z podstaw polecam witamine C w dawkach gramowych (nie mg) rozłożonych w ciągu dnia, witaminę D3+K2, magnez oraz dobrej jakości tran. Pozdrawiam

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 3024 Data: 10/5/2018 8:57:43 AM Liczba szacunów: 0
  • Brak postępów.

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    a) Trenowałeś na suplach(długo bez przerw) i je odstawiłeś b) Masz za słaby trening c) Może za warto odstawić siłownie na 2 tyg lub zacząć cykl regeneracyjny? d) Za małe obciążenia e) Za intensywny trening f) Zła dieta g) Monotonny trening h) Za krótki trening i) Za mało odpoczynku w tym snu j) Za dużo aerobów bezpośrednio przed-po wysiłku k) Słabe rozgrzewki l) Nie stosujesz progresji m) Brak motywacji n) Zbyt duży stres o) Za mała różnorodność ćwiczeń itp. może coś z tego? Odstaw prostą na miesiąc lub dwa i rób skosy. Może cyc się znudził i potrzebuje przerwy.. ;) Zmieniony przez - mikadorus w dniu 2010-01-08 22:07:50

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1522 Data: 1/8/2010 10:04:33 PM Liczba szacunów: 0
  • pomozcie,moj plan

    Post
    Trening w domu

    bananaya To co podałeś to raczej nie jest trening dobry dla nikogo :/ 2 dni wolne, plecy razem z nogami, bic, bary, klata 2x w tygodniu -_- n/c

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 1576 Data: 4/2/2009 11:03:44 PM Liczba szacunów: 0