SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • jajca

    Post
    Doping

    Czesiek, na jaj najlepsza jest witamina C, ok 8-10 gram dziennie. zacznij stosowac, od razu zobaczysz rezultaty. Krasnall

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 3514 Data: 4/9/2001 8:58:42 PM Liczba szacunów: 0
  • jajca

    Post
    Doping

    Krasnall: z tą witaminą C to prawda?? opisz to bardziej.

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 3514 Data: 4/10/2001 3:44:19 PM Liczba szacunów: 0
  • sam propionat

    Post
    Doping

    No..panowie...trzeci dzien metki(po 15mg dziennie..jak narazie)...i 8 strzał propa(z tego 6-50mg i 2-100mg).....rosnę ładnie.....jeszcze nie czas aby mówic o wymiarach....diete zmieniam od poniedziałku (z tego względu ze teraz mam za duzo węgli...i boje sie o brzuszek zeby sie nie zalał)......w moim cyklonie...sa jeszcze silimarol; cynk; i różne witaminki(C i ble ble)...wapna nie biore bo czytałem ze zamula nerki...postów o brzuszku sie naczytałem..i chyba jednak bede go robił codziennie...+ do tego od poniedziałku trening na worku....a jak narazie....dzisiaj wale do disco... POZDRO

    Odpowiedzi: 34 Ilość wyświetleń: 2844 Data: 7/16/2004 12:20:31 AM Liczba szacunów: 0
  • Moja Dieta / Do oceny

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Witam Celem jest redukcja? Napisz swoje zapotrzebowanie, rozkład B/WW/T Napisz coś o sobie wiek, staż, wymiary itp Sniadanie: Jajecznica 3xJajek 3Kromki pieczywa żytniego chrupkiego Płatki owsiane + jajka + warzywa Posiłek co 2,5 h Obiad: Woreczek Ryzu Tunczyk z biedronki Ryż brązowy + pierś z kury/indyka/ryby/ew tuńczyk Podwieczorek: Owoce(banan lub jabłko itp) Nie Posiłek taki j.w Kolacja: Mleko + Owsianka WW na noc? najlepiej Białka jaj + warzywa ew twaróg + warzywa 1) brak zdrowych tłuszczy 2) mało posiłków 3) jeżeli redukcja ogranicz owoce 4) w skali 1-10 = -2 Poczytaj jeszcze! ----------------------------------------------------------------- Precision Nutrition - system dietetyczny opracowany przez Dr John Berardi autora 2 znakomitych książek : Gourmet Nutrition i Precision Nutrition oraz niezliczonej ilości artykułów. Nam na forum znany jest bardziej, jako 10 przykazań żywieniowych . Czym jest Precision Nutrition? Jest to system dietetyczny , którego zadaniem jest w sposób jak najprostszy bez zbędnego liczenia zmienić nasze nawyki żywieniowe a dzięki temu doprowadzić nas do lepszej sylwetki, bardziej muskularnej i odtłuszczonej. Czy to działa ? Tak!!! Zdecydowanie, jeśli tylko będziemy postępować zgodnie ze wskazówkami, które podam poniżej na pewno osiągniemy nasze upragnione cele. To czego potrzebujemy aby osiągnąć nasze cele to odpowiednie odżywianie oraz odpowiedni trening i regeneracja. Poniżej prezentuję wam 10 wskazówek, które musza być przestrzegane, aby nasze ciało pozbyło się niechcianego tłuszczu. 1. Należy spożywać 6-7 posiłków co 2,5 - 3 h 2. Należy w każdym posiłku spożywać "pełne białko" (zawierające wszystkie aminokwasy) 3. Należy w każdym posiłku spożywać węglowodany o w miarę jak najniższym I/G pochodzące z warzyw(najlepiej włóknistych) i owoców 4. Należy dbać aby posiłek przed treningowy był bogaty w łatwo przyswajalne białko 5. Należy dbać aby węglowodany we wszystkich posiłkach poza posiłkami przed i po treningowym pochodziły z warzyw i owoców o niskim IG. Posiłki około treningowe powinny zawierać węglowodany o wyższym I/G 6.Należy dbać aby posiłek po treningowy zawierał węglowodany proste i łatwo przyswajalne białko w proporcji 2:1 7. Należy pilnować aby 25-35%spożywanych kalorii w diecie pochodziło z tłuszczy z podziałem na : 1/3 z tłuszczy nasyconych (zwierzęcych), 1/3 z tłuszczy jednonienasyconych (np. oliwa z oliwek, avocado), a 1/3 z tłuszczy wielonienasyconych (olej lniany, rybi , orzechy i nasiona itp.) 8. Należy unikać napoi innych niż: woda mineralna niegazowana, zielona herbata itp. 9. Należy dbać o to by każdy posiłek za wyjątkiem posiłków około treningowych składał się z naturalnego, nie przetworzonego pożywienia, należy unikać słodzików, konserwantów, polepszaczy itp. 10.Należy spożywać większe ilości węglowodanów tylko w okolicach treningowych (przed i po treningu) , posiłki te powinny być ubogie w tłuszcz. W innych posiłkach powinna występować przewaga tłuszczy nad węglowodanami pochodzącymi z warzyw i owoców Zmiana naszego dotychczasowego sposobu odżywiania na ten powyższy zaowocuje poprawą sylwetki oraz zdrowia w większości przypadków . Pytania jakie się rodzą to jak może wyglądać przykładowy jadłospis na takiej diecie i w jaki sposób te wskazówki wprowadzić w życie ? Jadłospis jaki tu podaje jest tylko przykładowy, jak wiadomo każdy z nas jest inny i dla każdego dieta ta powinna wygląda inaczej. Jednodniowy jadłospis : Posiłek 1 Białka jaj Sałata Siemię lniane Posiłek 2 Łosoś Szpinak Posiłek 3 Polędwica wołowa Brokuły Garść orzechów Posiłek przed treningowy( można go pi ć w trakcie treningu) Wpc/wpi/wph (białko serwatki) lub albuminy(białko jaj) Carbo lub banan (białko w stosunku do węglowodanów jak 1:2) Posiłek po treningowy To samo jak w posiłku przed treningowym Posiłek 6 Pierś z kurczaka Kasza kuskus/ryż/kasza jęczmienna/płatki Dowolny owoc Posiłek 7 Mintaj Chleb pełnoziarnisty razowy Sałatka warzywna Powyżej mamy zobrazowany przykładowy dzień treningowy na diecie Precision Nutrition, oczywiście nie podałem ilości celowo gdyż są one elementami diety bardzo osobistymi i każdy powinien dobierać je pod kątem własnych potrzeb, możliwości i celi. Jak zauważyliście dieta posiada pewne obwarowania, które należy bezwzględnie przestrzegać. Nieprzestrzeganie ich może doprowadzić do spowolnienia efektów lub ich całkowitemu zanikowi. Nim rozpoczniecie układanie diety kilka moich uwag : - nigdy w posiłkach nie łączymy węglowodanów w dużych ilościach oraz tłuszczy (tyczy się to głównie tłuszczy nasyconych). - dodatek warzyw nawet w niewielkich ilościach do każdego posiłku jest ważny, natomiast owoce traktował bym bardziej instrumentalnie i stosował bym je około treningowo. -źródła pokarmowe należy maksymalnie różnicować ,zawsze dbamy o pełne białko( z mięsa, ryb, jaj, odżywek) oraz jak największą ilość warzyw liściastych o jak najbardziej intensywnym kolorze. - owoce w umiarkowanej ilości są ok. szczególnie około treningowe z własnego doświadczenia polecam jagody (źródło luteiny). - kaloryczność diety zmieniamy zarówno im plus jak i im minus stopniowo o 100-200 kcal cały czas obserwując reakcje naszego organizmu, dokonujemy tego przez obserwacje poziomu tłuszczu ustrojowego co 2-3 tyg. - w przypadku ukierunkowaniu diety na masę i konieczności dodania kalorii, kalorie dodajemy najpierw do : * posiłku po treningowego (+ 100-200 kcal w postaci węglowodanów) * posiłku w godzinę po treningu (+ 100-200 kcal w postaci węglowodanów) * pierwszego posiłku (śniadania) w dni treningowe (+ 100-200 kcal w postaci węglowodanów) * o ile nadal zachodzi potrzeba zwiększenia ilości kcal w diecie, kalorie dodajemy w postaci tłuszczu, równomiernie rozkładając dodaną ilość pomiędzy wszystkie posiłki z wyjątkiem posiłków około treningowych, które jak wiadomo są wolne od tłuszczu. -wodę należy spożywać w ilości minimum 2l pamiętając również aby nie przesadza z nadmiernym jej piciem. Na pewno wiele osób ma pytanie co z ważeniem posiłków, co z liczeniem kcal ? Jest to przecież jeden z ważniejszych elementów 99% zdrowych diet. Cóż jak za każdą dietą tak i za tą nie stoi "magia" lub tajemna kombinacja posiłków i tu też w późniejszym czasie będziemy musieli sięgnąć po odpowiednie bilansowanie diety ale powinno to nastąpi dopiero po tym gdy osiągniemy perfekcje w korzystaniu ze wszystkich 10 wskazówek żywieniowych. -----------------------------------------------------------

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 1129 Data: 4/5/2008 12:21:19 PM Liczba szacunów: 0
  • najlepsza Kreatyna??

    Post
    Odżywki i suplementy

    Mówiąc "biorąc pod uwagę aspekt finansowy" masz na myśli: a. duże fundusze b. bardzo duże fundusze c. nieograniczone fundusze d. jestes studentem i nie masz nawet na zeszyt ?

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 1028 Data: 11/6/2004 1:14:59 AM Liczba szacunów: 0
  • ZŁY WYBÓR Kup zamiast Kre-Alkalynu zwykły Monohydrat Kreatyny np. Olimp Mega Caps, Vitalmax lub z innej Firmy Universal GH MAX 180 kaps Zawartość w porcji (6 tabl): Witamina C 100 mg Witamina B6 20 mg Arginina 5 g Ornityna 2,5 g Beta-Sitosterol 100 mg Karnityna 100 mg Gamma Oryzanol (z otrębów ryżowych) 50 mg Odpuść to też , już lepiej zamiast Tego Kup Witaminy i ZMA (chela MZB) Dibencozide Force Trec 100 kaps - ta witamine b12 tez mozesz odpuscic jesli - zwiekszyc jedynie moze troche apetyt a apetyt mozesz zwiekszyc poprzez regularne jedznie posiłków i nastawienie psychiczne "Musze trzymać Diete i jesć wiecej bo wtedy bede wiekszy" Ułóż Sobie Diete i ewentualne braki uzupełniaj Gainerem/Bulkiem Białkiem

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 2278 Data: 1/9/2008 2:50:35 PM Liczba szacunów: 0
  • a c***. bije.

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1378 Data: 10/13/2011 11:22:31 PM Liczba szacunów: 0
  • Allegro

    Post
    Targowisko

    Prowokacja! K A S A C J A

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 2152 Data: 1/15/2007 7:48:25 PM Liczba szacunów: 0
  • jakie antyoksydany??

    Post
    Odżywki i suplementy

    kwas alipowy,koenzym q10,lecytyna,beta karoten,likopen,wit c+a+e, +poczytaj sobie bo jest ich wiele: http://www.sfd.pl/Search.asp?wczym=tytul&search=antyoksydanty

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 2771 Data: 3/3/2007 9:01:54 AM Liczba szacunów: 0
  • jakie antyoksydany??

    Post
    Odżywki i suplementy

    kreatynine bierz ja biore po treeningu:wit c + e i tyle

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 2771 Data: 3/3/2007 11:13:48 AM Liczba szacunów: 0
  • jakie antyoksydany??

    Post
    Odżywki i suplementy

    co do złożonych preparatów to 2 godne polecenia jakie znam to "radox" syntraxa oraz "perfekt cycle" anabolic extrime do tego wit e+selen, wit C, sa ok i w aptece niewiele kosztują. koenzym Q10 też jest ok, choc jest dość drogi w przyzwoitych dawkach. ALA (kwas liponowy) jest super suplem, poprawia nawet lekko osiągi na treningu, niestety do tanich tez nie należy. co do B-carotenu to są spory co do jego szkodliwości, ale latem 5mg powinno dać radę.

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 2771 Data: 3/3/2007 3:57:21 PM Liczba szacunów: 0
  • jakie antyoksydany??

    Post
    Odżywki i suplementy

    ja stosuje: witaminę E (400mg dziennie, od razu po treningu) witaminę C 400-600mg (rano, po treningu, wieczorem)

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 2771 Data: 3/4/2007 6:14:01 PM Liczba szacunów: 0
  • jakie antyoksydany??

    Post
    Odżywki i suplementy

    panie ambroziak - nierzetelne jest powtarzanie dawno przyjętych, a w rzeczywistosci niepotwierdzonych opini na temat "syntetycznych witamin" jako skutecznych antyoksydantów, prawda jest taka, że przeciwutleniacze dla przeważającej grupy ludzi to w ich mniemeniu zazwyczaj witaminy A,E,C. Jesli są przesłanku ku temu, by sądziż że są one szkodliwe to należy o tym głosno mówić. I takie sprostowanie jeszcze: teoria którą się podparlem po pierwsze nie jest autorstwa jednego człowieka, po drugie nie jest nierzetelna, gdyż tyczy się wymienionych srodków i do nich sie odnosi, po trzecie poparta jest wynikami badań. Jesli chodzi o moje prywatne zdanie, to faktycznie, zdecydowanie bardziej skłaniałbym się ku rozwiązaniom naturalnym. Gdyby był Pan tak uprzejmy, prosiłbym o linki do wyników badń potwierdzających skuteczność wymienionych przez pana antyoxydantów in vivo, z chęcią uzupełnię braki

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 2771 Data: 3/5/2007 10:12:01 AM Liczba szacunów: 0
  • jakie antyoksydany??

    Post
    Odżywki i suplementy

    owszem koresponduje, jest przewrotny, odnosi się do potocznych wyobrażeń przeciętnego człowieka na temat przeciwutleniaczy i rzuca cień na dotychczasowe opinie, które owocowały zazwyczaj nieuswiadomionym nieraz podejsciem "wiecej=lepiej". Oczywiscie nie wymienił Pan V-E, V-C, beta-karotenu w pierszej kolejnosci, przestrzega pan przed zbyt dużymi dawkami witaminy E, ale wymienia jednakże w swoim zestwieniu: "No i jeszcze krótkie przypomnienie niskocząsteczkowych antyoksydantów fazy tłuszczowej, równie ważnych, o czym szeroko pisałem poprzednio. Najaktywniejsze z nich o znaczeniu dla wspomagania wysiłku to: witamina E, kwas liponowy, koenzym Q10, witamina D3, witamina A i tzw. karotenoidy – beta karoten, likopen i luteina." Toteż uważam, że moja wzmianka na temat skutecznosci przynajmniej tych trzech antyoksydantów jest jak najbardziej potrzebna. Ponawiam też prosbę o uchylenie rąbka tajemnicy i podanie jakis namiarow/linków do przeprowadzonych badań na temat skutecznosci wymienionych przez pana przeciwutleniaczy, np takich jak kwas liponowy. W artykule na który sie powoływałem, jest postawiona bowiem taka teze, jakoby niektóre antyoxydanty inaczej zachowywać się miały w probówce, a inaczej w żywym organizmie. Jestem żywo zainteresowany tematem i bede wdzieczny za każdą pomoc. Tak na marginesie zastanawiające jest, że wiekszosc firm robiących suple w tym firm farmaceutycznych ma w swojej ofercie beta-karoten, który w moim przekonaniu (przynajmniej ten w formie syntetycznej) powinien już dawno zostac wycofany. Zmieniony przez - faftaq w dniu 2007-03-05 12:06:10

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 2771 Data: 3/5/2007 12:05:19 PM Liczba szacunów: 0
  • Koszty

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    200 do 300 zl. Ale to poprostu minimum i nie jestem zadowolony z jakosci tej diety. Mysle, ze jak wzrosna zarobki to tak 500 zl. m-c bede przeznaczal na jedzenie

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 1916 Data: 8/7/2004 1:57:01 PM Liczba szacunów: 0
  • które lepsze na czystą mase

    Post
    Trening w domu

    Plan A Klatka piersiowa: - Wyciskanie sztangi płasko 3s Plecy: - Martwy ciąg 2s - wioslowanie hantla 2s Barki: - Wyciskanie hantli 3s Nogi: - Prostowanie nóg w siadzie 2s - Uginanie nóg w leżeniu 2s Tricepsy: -WYCISKANIE FRANCUSKIE HANTLI W SIADZIE OBURACZ 2s Bicepsy: - Uginanie ramion ze sztanga 2s Brzuch: -brzuszki na ławce skośnej z obciążeniem 1s -brzuszki na ławce skośnej z obciążeniem (na skośne) 1s Plan B Klatka piersiowa: - Wyciskanie skos hantlami 3s Plecy: - PRZYCIĄGANIE LINKI WYCIĄGU DOLNEGO W SIADZIE PŁASKIM 2s - podciaganie 2s Barki: -wyciskanie sztangi 3s Nogi: - Przysiady ze sztanga 2s - Uginanie nóg w leżeniu 2s Tricepsy: - Pompki na poręczach 2s Bicepsy: - Uginanie ramion ze sztangielkami w chwycie młotkowym 2s Brzuch: -spięcia na skośne brzucha 1s -spięcia 1s. Plan C Klatka piersiowa: -wyciskanie hantli skos dolny 2s -rozpietki hantlami skos gorny 1s Plecy: -martwy ciag 2s -PODCIĄGANIE KOŃCA SZTANGI W OPADZIE 2s Barki: -Wysisckanie zolnierskie 2s -Podciąganie s Będzie to dobre? FBW Zmieniony przez - kdlas w dniu 2012-07-01 12:46:05

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 886 Data: 7/1/2012 12:45:41 PM Liczba szacunów: 0
  • Jak długo robić przerwe miedzy treningami ?

    Post
    Trening dla początkujących

    Pon. A Wt.OFF Śr. B Czw.OFF Pt. C Sob. OFF Ndz. OFF Nie należę do speców od ocen metod treningowych, ale... nie za dużo tych serii na biceps? 13 serii przy 10 na triceps to śmieszność. Zmniejsz ich liczbę. Ile dni przerwy chyba sam widzisz. A Kaptury, Przedramię, Brzuch ćwiczysz czasami?

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 1090 Data: 11/25/2010 3:58:15 PM Liczba szacunów: 0
  • Jak długo robić przerwe miedzy treningami ?

    Post
    Trening dla początkujących

    szóstka weidera . zrobie tak jak napisales pon A sr B Pia C tylko ze w sobote dam zas A i bedzie mi sie to zmieniac .. czyli w pon B itd itd

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 1090 Data: 11/25/2010 5:53:59 PM Liczba szacunów: 0
  • Brzuch w FBW

    Post
    Trening dla początkujących

    Nie tzn dałem jako przykładowe żeby ocenić ilość serji i powt. mój trening wygląda tak: Plan A Klatka: wycisk hantli lerząc płasko 3s Plecy: podciąganie nachwytem 3 x max Barki: wycisk hantli siedząc 2s. Biceps: uginanie ramion z chantlami 2s Brzuch: brzuszki z obciąrzeniem 3s Rozciąganie Plan B Klatka: wycisk hantli skos 3s. Nogi: Przysiad tylni 3s. Plecy: podciąganie podchwytem 3x max wiosłowanie sztangą 3s. Barki: wycisk hantli stojąc 2s. Triceps:wyciskanie hantla zza głowy siedząc 2s. Brzuch: Unoszenie kolan w zwisie 3s Rozciąganie Plan C Klatka: wycisk hantli wąsko 3s. Nogi: przysiad przedni 3s Wspięcia na palce 3s Plecy: MC 4s. Biceps: uginanie ramion z hantlami 2s. Barki: arnoldki 2s. Brzuch: unoszenie kolan w zwisie 3s DODATEK: Triceps:dipsy 3-4x max Plecy :Podciąganie nachwytem 3-4x max Rozciąganie Zmieniony przez - kondek w dniu 2009-11-29 13:42:35

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 745 Data: 11/29/2009 1:41:14 PM Liczba szacunów: 0
  • Pomocy w wyborze gainera

    Post
    Odżywki i suplementy

    Najlepiej dieta :) wychodzi duzo taniej niz proszek :) Dałeś ta swoja solidną dietę na masę do sprawdzenia ? P.S. DIBENCOZIDE B-COMPLEX - P-L-A-C-E-B-O - przez duże P :) odpuść (vit. B12)

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 725 Data: 1/27/2010 10:38:38 PM Liczba szacunów: 0