SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • biała plama

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Ależ oczywiście, już wyjaśniam maczuga (rum. măciúcă) 1. prymitywna broń w postaci grubej, owalnej pałki o rozszerzonym górnym końcu dodatkowo nabitym ostrymi kolcami, gł. kamiennymi lub metalowymi. 2. sport. w gimnastyce artystycznej – przybór w postaci owalnego klocka ze zwężonym uchwytem, używany parami do jednego z ćwiczeń. 3. geol. m. skalna – forma terenu w postaci znajdującej się na powierzchni skalicy o kształcie przypominającym maczugę. 3. med. kompleks m. – kojarzenie wyrażenia 'maczuga' z rozmiarem narządu ciała oraz narzucanie takiego skojarzenia, powodujące u rozmówcy obawę zastosowania wyrażenia 'maczuga z kolcami'. „Słownik Wyrazów Obcych” Wydawnictwa Europa, red. naukowa prof. Ireny Kamińskiej-Szmaj, 2001. --------------------------------------------------------------------------------------- kawoszka ===== modka działu fitness ===== ...mafia.suple.hardcor.pl ========================= zamiast dawać mi soga kliknij: http://www.pajacyk.pl

    Odpowiedzi: 39 Ilość wyświetleń: 8194 Data: 8/9/2003 3:09:45 PM Liczba szacunów: 0
  • suplementy - masa, sila.

    Post
    Odżywki i suplementy

    a ile? eh.. jak ja nie cierpie tłumaczenia każdemu. rok temu ważyłem 88kg schudłem na mięśniuach i tluszczu 18kg i waga moja wynosi 70, bo nie stosowałem żadnych diet. W 1 poscie napisałem Ci jak wcześniej jadłem i możesz sobie obliczyć ile tam jest kcal. Na ciele jest sporo fatu, a malo miesni dlatego nie redukuje bo nic ze mnie by nie zostalo.. @Patryk ja w tym dziale napisalem o porade co do suplementow, dalem zdjecie diety by bylo wiadome, ze jakas tam jest... w dziale odzywianie chlopaki mi ja poprawili... wiec nie rozumiem oco Ci chodzi ? :-P Dalej szukam jakiejś propozycji c/d supla, który pomoże mi zwiększyć masę i siłę. w diecie bede podbijał kcal z czasem (jak waga będzie stała w miejscu) - zobaczymy co będzie dalej... Zmieniony przez - coockawsky w dniu 2013-02-28 21:07:23

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 969 Data: 2/28/2013 9:05:15 PM Liczba szacunów: 0
  • Koniu sie stary robi !!!

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Najlepszego I wez sie za miche

    Odpowiedzi: 29 Ilość wyświetleń: 10133 Data: 4/18/2009 9:59:09 AM Liczba szacunów: 0
  • Plan z pytaniami

    Post
    Trening dla początkujących

    Czyli tak by to wyglądało? A: klatka, barki, tricepsy. -Wyciskanie sztangi płasko 3s -wyciskanie sztangielek skos w górę 2s -rozpiętki 2s -wyciskanie sztangielek siedząc 3s -unoszenie sztangielek w opadzie 2s -wyciskanie francuskie sztangi siedząc 3s. -Prostowanie ramienia ze sztangielką w opadzie tułowia 2s B: nogi, plecy, bicepsy. -przysiad ze sztangą 3s -przysiad wykroczny 2s -wspięcia na palce 3s do maxa -Podciąganie na drążku szerokim nachwytem 3s do maxa -wiosło sztangą podchwytem 2s -MC 3s -uginanie ramion ze sztangą 3s -uginanie ramion z sztangielkami- chwyt młotkowy 2s PON:A WTO:B ŚRO:free CZW:A PIA:B SOB: ND: Dzięki ogólnie, i jeszcze mam 3 pytanka: -Czy mogę tak mniej więcej raz w tygodniu iść powalić w worek treningowy? Jak tak, to kiedy/ jaki dzień -Chciałbym sobie także od czasu do czasu pobiegać, czy warto, a jak tak, to w jaki dzień? -Teraz wyczytałem gdzieś tu na forum, że robienie pompek ładnie działa na mięśnie klatki, i tu pytanie: Czy mogę porobić od czasu do czasu pompki? jak tak, to kiedy. Ja sobie tak to rozpatrzyłem: PON:A + pompki - 3s WTO:B ŚRO:free - worek, od czasu do czasu - 20-50 minut.. CZW:A PIA:B SOB: ND: Bieganie - około 30-40 minut Zmieniony przez - skull09 w dniu 2009-06-17 19:31:51

    Odpowiedzi: 30 Ilość wyświetleń: 2008 Data: 6/17/2009 12:38:29 AM Liczba szacunów: 0
  • czym wypchac worek?

    Post
    Scena MMA i K-1

    Sprobuj mix trociny+piasek brus ty nigdy nie skonczysz ******li........ć

    Odpowiedzi: 76 Ilość wyświetleń: 9147 Data: 11/21/2001 9:28:09 PM Liczba szacunów: 0
  • Plan treningowy

    Post
    Trening w domu

    nie kumam dlaczego plany A i B robiłeś częściej niż plan C...po co dysproporcje sobie robić już na wstępie? Zrób dwa plany, nie ważne czy fbw czy jakaś forma dzielonego. Weź po 1,max dwa ćwiczenia z tych co wypisaleś w pierwszym poscie na duze partie i po 1 na małe partie PS: Z ciekawosci, ile masz ciężaru/

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 1826 Data: 4/23/2015 9:19:48 AM Liczba szacunów: 0
  • Choroba a trening

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Na lepsze Ci wyjdzie jak odpoczniesz i konkretnie sie zaleczysz. Ja ostatnio tydzien z zyciorysu mialem przez grype, nie moglem funkcjonowac normalnie wiec o treningu nawet nie myslalem. Lozko, witamina C co kilka godzin, leki i duzo plynow. Wczoraj poszedlem na trening i dolozylem ciezar na niektorych cwiczeniach wiec nie jest zle

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 8760 Data: 11/2/2006 1:57:16 AM Liczba szacunów: 0
  • Problem z klatką piersiową

    Post
    Trening w domu

    nie ma sposobu żeby ją wypuklić?? :C

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 870 Data: 6/18/2013 5:07:52 PM Liczba szacunów: 0
  • Pomocy, ważne.

    Post
    Doping

    Nie bierz zadnego mega-c. Zbadaj hormony tarczycy(ft3 ft4, tsh) i porob tez badania na obecnosc pasozytow. Napisz ile masz lat. Jesli jestes bardzo mlody to nie ma czym sie przejmowac. Teraz Ci sie wydaje ze to jest problem twojego zycia i pewnie myslisz ze te dodatkowe 10, 20 czy 30kg cos zmieni. Zapewne masz tez wrazenie ze wszyscy wokół zwracaja uwage na twoja posture(kompletna bzdura) - cos o tym wiem bo kiedys mialem identyczny problem wiec wiem jak to jest kiedy masz swiadomosc ze dziewczyny waza wiecej od Ciebie Z biegiem czasu z tych moich 50ciu kilogramow zrobilo sie 100 i w tym momencie doszedlem do wniosku ze nie bylo mi to do niczego potrzebne Nie ma co sie przesadnie cisnieniowac..to jest tylko nic nie znaczące ciało Zmieniony przez - PrzeGibon w dniu 2011-01-20 16:32:43

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 1148 Data: 1/20/2011 4:30:34 PM Liczba szacunów: 0
  • FBW 5x5 do poprawy

    Post
    Trening dla początkujących

    widze że to chyba plan FBW... ale troche chaotyczny:D mialeś już styczność z fbw? jeśli nie to najlepiej by było abyś zacząl systemem A - B - A w te dni w które mowisz. Wg mnie to co tu wypisales mija sie z celem poniewaz mozesz sie pogubic w zmianie tych cwiczen. Jeżeli to Cie nie zadowala to ułóż FBW na 3 dni A - B - C

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 713 Data: 3/6/2011 10:34:26 PM Liczba szacunów: 0
  • DYMATIZE Super Mass Gainer 5,44kg, Fake?

    Post
    Odżywki i suplementy

    produkt jest ok . tak wlasnie jest pakowany oryginalnie i nie szukaj czegos czego w produkcie nie ma (walkow). worki zawsze byly bez zadnego logo i tak zamykane jak widzisz . dymatize to zwykla srednej jakosci firma i nie szukaj by miala zabezpieczenia przed podrabianiem mc Zmieniony przez - marek.c w dniu 2013-03-02 23:52:54

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 2808 Data: 3/2/2013 11:50:47 PM Liczba szacunów: 0
  • uciekajace zamkniecie okna

    Post
    Administracja i Moderatorzy

    nie no nie wytrzymam!!!! wypier.dol.c.ie ten ***.a.ny krzyzyk!!!!

    Odpowiedzi: 91 Ilość wyświetleń: 7897 Data: 5/6/2007 2:10:24 PM Liczba szacunów: 0
  • POMOC DIETA NIE MAM JUŻ SIŁ...

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Podług którego wzoru się liczyłeś ? Ile masz na deficycie ujemnym ? Jaki masz rozkład procentowy makroskładników ? Pełno białka ale mało węgli i brak zdrowych tłuszczy. Brak zbilansowania w posiłkach. W którym miejscu - posiłki - masz trening ? I POSIŁEK // do śniadania zestaw witaminowy Płatki owsiane 100g // dodaj orzech włoski, pestkę dyni, nasiono słonecznika Mleko spożywcze 1,5% 250ml II Posiłek // możesz dac owoc, który spożyjesz jako przekąskę między posiłkami. Pamiętaj, że owoce zawierają w sobie cukier owocowy - fruktozę, która w nadmiarze - dopuszczalne ok. 50g dziennie - odkłada się w tkankę tłuszczową. Ser edamski tłusty 50g // wywalic albo dac z 10g Polędwica z indyka 100g // ograniczyc albo zrezygnowac - za dużo konserwantów Chleb Gracham 100g // chleb najlepiej smarowac oliwą z oliwek III Posiłek // po cholerę Ci ten posiłek ? Ja bym go wywalił Jaja gotowane 240g IV Posiłek // przedtreningowy ? Tuńczyk w wodzie 100g Ryż biały 50g // brązowy, biały ma wysoki IG a spożywanie go jest bardziej sensowne w posiłku potreningowym jeśli nie było carbo bezpośrednio po siłówce. Gdzie są warzywa ? Gdzie oliwa z oliwek ? V Posiłek // potreningowy ? Pierś z kurczaka 100g Białka jaja kurzego 150g // po co Ci białka jaj skoro masz już doskonałe źródło białka w piersi ? 100g piersi to 21g białka a 150g białka jaja to 16g białka ? Po zsumowaniu mamy 37g, nie uważasz, że to trochę za dużo ? Posiłki powinny byc zbilansowane więc do piersi dodaj kaszy, ryżu ... . Gdzie są warzywa i źródło zdrowych tłuszczy - oliwa z oliwek, olej lniany ? Banan 100g // jeśli nie masz carbo to mógłbyś zjesc tego banana po treningu choc lepiej byłoby wypic wodę z miodem na przykład VI // ostatni posiłek to białko i odrobina zdrowego tłuszczu dla opóźnienia procesu katabolicznego więc do tuny, twarogu, oliwa z oliwek. Tuńczyk w wodzie 100g // tu możesz dac również i twaróg ze szczypiorkiem i rzodkiewką dla urozmaicenia Serek wiejski 100g // wywalic Białka jaja kurzego 150g Dodaj tran jako źródło omega - 3 i pij go do 15ml dziennie albo omega - 3 w kapsach . Uważaj na błonnik, nie przekraczaj 30g dziennie. EDIT: Jeśli przewidujesz suplementację okołotreningową to bez obawy możesz dac te 5 - 10ml oliwy z oliwek w potreningowym. Zapomniałem jeszcze dodac, ze warto byłoby pomyślec o antyoksydancie po treningu, tauryna pewnie dobrze Ci zrobi. Potrzebujesz dużo wit. C, magnezu i wapnia. Może ZMA na regerację ? Jeśli aeroby to na czczo - najlepiej poprzedzone czrną, niesłodzoną albo po treningu. Myślałeś o hiit ? Dla mnie w redukcji zawsze były na pierwszym miejscu a aero były jedynie dopełnieniem. Zmieniony przez - sergiusz w dniu 2006-06-28 13:32:58

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 1131 Data: 6/28/2006 1:20:29 PM Liczba szacunów: 0
  • rodzinny ładnie odstawil maniane Dokładnie, znachor jakiś musiał być chyba dlatego lepiej nawet zapłacić i iść prywatnie do specjalisty, niż do przychodni do lekarza, który na wszystko wypisuje wit c. A swoją drogą autor to kozak, skoro męczy się już 4 lata i jeszcze nie wpadł na żaden pomysł, żeby temu jakoś zaradzić.

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 1686 Data: 5/29/2009 4:31:11 PM Liczba szacunów: 0
  • a6w

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    hmmmm no tak, też mialem taki problem ale zamontowałem sobie na scianie drązek.....Uwaga: Cwiczenia tego nie da sie wlaœciwie niczym zastapić, wiêc dra- zek do zwisów, chocby w drwiach, musisz miec. W razie konieczno- œci, mozesz doraŸnie zastapiæ wznosy nóg w zwisie wypchnieciami nóg w lezeniu, dodajac jedna dodatkowa serie wypchniec. Jezeli mimo wszystko, musisz stale obywac siê bez drazka, przejdŸ z poziomu l wprost do poziomu 5, pomijajac poziomy 2, 3 i 4, stanowiace przygotowanie do wznosów nóg w zwisie. Z tej samej racji, pomiñ poziom 6. Na poziomie 5, wykonuj serie po 25 powtó- rzen. Na poziomach 7, 8 i 9 wykonuj serie po 30 powtórzen. Cytuje to z artykułu o abs co ci dałem w tamtym linku.

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 4889 Data: 10/29/2006 4:56:55 PM Liczba szacunów: 0
  • Jak ćwiczyć w upał?

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Spokojnie, mamy po 12 C obecnie na dworzu %-) Właściwie to nie ma sposobu, jak lać się cały czas wodą i popijać, kupić wiatraczek ( prawie jak klimatyzacja, pomyśl o tym ) zasłonić okna aby słońce nie raziło.

    Odpowiedzi: 55 Ilość wyświetleń: 2964 Data: 5/3/2013 10:07:51 PM Liczba szacunów: 0
  • Leg master - magic

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Zdjęcie ideału, który pokazałaś ma sporo mięśni, niską zawartość tłuszczu i wody te dwa ostatnie idzie osiągnąć w 1 miesiąc. Ale na klatce piersiowej będziesz świecić żebrami a w miejscu brzucha powstanie lej po bombie. Kolana będą grubsze od ud ( jak u osiołka ) A z tyłka będą wystawać dwie kości. Dlatego aby ciąć, to trzeba mieć co. Dieta bdb, po treningu do odżywki dodaj 1/2 banana i po kolacji 200 mg witaminy C, E 10 mg + selen. Żadnych spalaczy tłuszczu nie polecam. Poza tym, dużo supli kolorowych, reklamowanych nie przynosi efektów. Polegaj na diecie, dietą regulujesz wymiary. Na razie nie chudniemy i nie nabieramy - trzeba wzmacniać ciało, bez widocznych zmian w sylwetce. A co pijesz do posiłków ? Zmieniony przez - Jendrek74 w dniu 2010-02-06 16:41:01

    Odpowiedzi: 71 Ilość wyświetleń: 7072 Data: 2/6/2010 4:39:51 PM Liczba szacunów: 0
  • Leg master - magic

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    To sprawa indywidualna. Zrób podejście - jak coś będzie boleć, to zostaw w spokoju. Kup sobie hydrolizat kolagenu w proszku i jedz go na noc 5g dziennie. Witamina C 400 mg dziennie w dawkach dzielonych. Powinno ustąpić.

    Odpowiedzi: 71 Ilość wyświetleń: 7072 Data: 2/23/2010 2:51:07 PM Liczba szacunów: 0
  • Leg master - magic

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Proponuję może jednak poczytać o mitach w odchudzaniu w szczególności o "miejscowym spalaniu tłuszczu". Poza tym jeszcze coś o psychologii , bo problem z otłuszczonymi kolanami wygląda na wydumany (patrząc na zdjęcie), być może z powodu próby unikania istotniejszych kwestii życiowych. Rezultat zalecanego tu wchodzenia na 12 piętro (o k..!) będzie najprędzej właśnie taki jaki osiągnęłaś, czyli przeciążenie stawów kończyn dolnych. Ponad to mogą się rozbudować mięśnie, co co może zmienić efekt wizualny, choć nie każdemu ta zmiana będzie się podobać. A na wskutek ujemnego bilansu kalorycznego organizm spali tłuszcz tak gdzie on chce, a nie gdzie my chcemy. Podstawą leczenia przeciążenia jest odpoczynek, a nie jakieś witaminy C czy też inne wspomniane tu wynalazki. Z aerobów to za najbardziej przeciążające kkd uznaje się bieganie, gdzie mamy do czynienia z gwałtownymi zmianami kierunku ruchu, uderzeniami o ziemie. Na stepperze, rowerku, czy orbitreku tak gwałtowne zmiany nie występują. Przy czym ból wyklucza jakiekolwiek ćwiczenie go powodujące.

    Odpowiedzi: 71 Ilość wyświetleń: 7072 Data: 2/24/2010 10:53:26 AM Liczba szacunów: 0
  • Dieta do oceny !!

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    z tego co obliczyłem to gdzies ok.kalorie2393 białko95g ww353g tł57g Ale wszystko jest obliczone w ok95% A.C.A.B Pomogłem ci daj soga

    Odpowiedzi: 31 Ilość wyświetleń: 2011 Data: 1/10/2004 10:21:50 AM Liczba szacunów: 0