SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • Ocena planu na wyskok

    Post
    Inne dyscypliny

    W głowie sie nie mieści głupota ludzi ... takie tematy jak te były już pisane 100tki razy, a i tak dalej zakładacie kolejne ... plan sołtysa ze strony powyżej - 100% z tego forum robi ten plan i daje świetne rezultaty pierwszy dzień treningowy: -podskoki ze sztanga na plecach 30% ciezaru z przysiadu 3x5 -przysiad 5x5 progresja duzy ciezar -wykroki lub przysiad bulgarski 3 x 8 na noge -brzuch silowo drugi dzien treningowy: -power clean 4x5 -push press 3x8 -martwy ciag 5x5 progresja reszte parti mozesz sobie dowolnie dobrac, wazne zeby te cwiczenia co podalem wykonywac na poczatku i w takiej kolejnosci jak masz rozpisane dodatkowo dzien szybkosci: rozgrzewka, rozciaganie dynamiczne, skipy A B C, sprinty 4x20m, wieloskoki 3s, skoki dosiezne (do obreczy np) ogolnie na maksa sie wyskakac

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 750 Data: 3/17/2013 1:17:47 PM Liczba szacunów: 0
  • gainer,witaminy itd sogi

    Post
    Odżywki i suplementy

    dzieki chlopaki za odpowiedzi , wszystkim ktorym wejdzie dam soga Jakryc nie mam pojecia 3-4 mam lykac to mam rozumiec 1rano , 1 poludnie i 1 na noc ? A jak kupie maxivita or daily to jedna wystarczy bo tam czytalem w daily formule i tam nie ktorych skladnikow jest mniej niz tu Wiec wit C lykne rano,przed i po treningu czyli 300mg bo w carbo i tej multiwitaminie tez jest wiec bedzie ok chyba

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 1668 Data: 6/9/2006 9:54:44 PM Liczba szacunów: 0
  • gainer,witaminy itd sogi

    Post
    Odżywki i suplementy

    kurde 75zl to duzo jak za witaminy Moze byc takie dawkowanie Jacku ? Po sniadaniu maxivit or daily 1tabs + 200mg wit C przed treningiem 300mg i po treningu 400mg ?

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 1668 Data: 6/9/2006 10:59:32 PM Liczba szacunów: 0
  • gainer,witaminy itd sogi

    Post
    Odżywki i suplementy

    Jacku wzialem 300mg wit C z rana i potem przez caly dzien bylem senny , nie wiem czy to jest wina witC ale mozliwe :F Wystarczy 600mg na 3 dawki po 200 rano/przed i po treningu Zmieniony przez - shaft1 w dniu 2006-06-11 13:40:44

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 1668 Data: 6/11/2006 1:37:59 PM Liczba szacunów: 0
  • Garnek do gotowania próżniowego

    Post
    Kuchnia SFD

    Souis vide, to takie nie do końca gotowanie, bo woda ma 50-60*C- do gotowania daleko ;-) Może przy takiej temp nie ma aż takiej obawy o ten plastik? Musisz poszukać ;-)

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 3777 Data: 6/26/2018 8:20:18 PM Liczba szacunów: 0
  • Ile gram białka ??????

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    i teraz 20 osob bedzie w kolko powtarzac co napisal Marek.c heh ja tez sie z nim zgadzam ;) Zmieniony przez - q77 w dniu 2006-10-16 19:45:02

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 4037 Data: 10/16/2006 7:38:38 PM Liczba szacunów: 0
  • powód?

    Post
    Iron Horse Series

    a uzupełnianie przeciwutleniaczy przy suplementacji buzerami NO? stosować kofaktory takie jak kwas foliowy, witamine B3, wapń, l-norwaline(zapobiega przechodzeniu argininy w mocznik, ale o nią ciężko w postaci samodzielnego preparatu), cytruline? przy dawce argininy 1 gram dziennie jakie dawki przeciwutleniaczy takich jak witamina C, kwas alfaliponowy czy OPC? dzięki za poprzednią odpowiedź

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 822 Data: 5/13/2008 11:09:08 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta do ocenki ...

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Witaj Mah, b. ładnie to sobie wszystko wyliczyłeś. Mam jednak parę uwag: 1. zmniejsz ilość białka do ok. 2g na kg m.c. 2. stosuj całe jajka, wyrzucanie żóltek to czyste marnotrastwo! 3. moim zdaniem masz za mały udział normalnego jedzenia w stosunku do gainera. Spróbuj ułożyć dietę w oparciu o normalne posiłki, gainera stosuj tylko jako uzupełnienie kalorii, albo w określonych sytuacjach np. a godzinę przed treningiem i bezpośrednio po treningu. 4. błąd może tkwić również poza dietą np. w zbyt częstych i długotrwałych treningach, optymalnie 3x w tygodniu po 60-90 minut, zbyt małej ilości snu - min. 8 godz. dziennie. Mam nadzieję, że moje uwagi pomogą. Pozdro Dareckyy

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 932 Data: 10/4/2004 11:22:26 PM Liczba szacunów: 0
  • Propozycje na dwa mocne cykle

    Post
    Odżywki i suplementy

    1 c ykl Knockout + clout 2 cykl Size ON + NO-Xplode dowalic do niego Torrenta - pewnie

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1506 Data: 3/24/2009 3:11:05 PM Liczba szacunów: 0
  • gainery

    Post
    Odżywki i suplementy

    Musl blast jest na pewno lepszy od Mass Gainera American Muscle, natomiast porównując Blasta z Mass Powerew AM chyba wybrałbym ten drugi SONBATY http://www.atleta.pl Czlonek mafia.suple.hardcor.pl

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 2725 Data: 2/27/2003 8:17:26 AM Liczba szacunów: 0
  • Dieta redukcyjna do oceny - pod test

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    nie kupowal bym przez 3/4 okresu trwania redukcji ,dopiero przy ostatniej kwarcie albo w ogole . Wyjasniam : uzywalem najmocniejszych spalaczy na rynku,wnioski takie : a) pobudzaly,to fakt ale i kawa pobudza i to mniej drastycznie,w razie czego mozna dwie badz inne pobudzacze . b) mialy pobudzac metabolizm , mysle ze mozna to osiagnac naturalnie poprzez ladowania weglami i inne oczywiste dietetyczne zabiegi, do tego treningi typu HIIT c) mocno odwadniaja , co napewno daje swietny efekty jesli redukujemy sie do sesji zdjeciowej, ale nalezy pamietac ze po porwocie na wyzsze wegle woda podskorna wroci ... ja jako amator nie potrzebuje takiego efektu na jeden dwa dni, w koncu nie przygotowuje sie do zawodow tylko zrzucam FAT :) . Wiadomo ze jak ktos mase ,to i tak bedzie swietnie wygladal nawet z woda podskorna ... jesli juz uzywac to tylko jesli ma sie duzo kasy, robi sie to pod koniec redukcji i ze mozna osiagnac to samo za darmo , mozliwe ze troche wolniej (o 25% w moim przypadku ) Ogolnie to im wiecej miesni masz, tym bardziej o nie bym sie martwil (BCAA,odzywki dobrej jakosci bez tluszczu ) no i urozmaicona diete !!

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1125 Data: 8/23/2010 10:05:25 AM Liczba szacunów: 0
  • Odporność organizmu przy mono/stacku

    Post
    Odżywki i suplementy

    taz tak mam. zwlaszcza po mono. po stackach z dopalaczami tez - ale pewnie przez zwiekszoną intensywnosc treningow (stad oslabienie). Preparaty podnoszace odpornosc (zwlaszcza wit c) zadnej gwarancjinie dają, choc moga byc pomocne. U nie jest ok jak nie szalaje z dawkami mono. POlecam tez na pierwsze 10 - 14 dni monohydratu dorzucic echinaceę i ewentualnie czosnek. NIe dokopalem sie do badan dortyczacych zwiazku kreatyny z odpornoscia, ale tendencja o ktorej wsponiales jest zjawiskiem czestym.

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 1663 Data: 12/8/2008 7:18:29 PM Liczba szacunów: 0
  • Odporność organizmu przy mono/stacku

    Post
    Odżywki i suplementy

    cell pump jest bardzo dobrym stackiem, bioradz pod uwage cene i jakosc. duzo wit c i powinno byc lepiej.

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 1663 Data: 12/8/2008 11:52:51 PM Liczba szacunów: 0
  • Odporność organizmu przy mono/stacku

    Post
    Odżywki i suplementy

    Cały czas ciekawi mnie jakim sposobem kreta wpływa na naszą odporność..bo wersja z przeciążaniem organizmu mnie jakoś nie przekonuje-chodzi tez o wyplukiwanie glownie wit C z organizmu.

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 1663 Data: 12/11/2008 10:05:42 AM Liczba szacunów: 0
  • Coś na stawy

    Post
    Odżywki i suplementy

    a brał ktoś flexora z trec beltor? Jakieś opinie? Po składzie patrzę, że nie ma MSM. Niżej wstawiam skład Składniki aktywne 30 g 10 g Hydrolizat Kolagenu 16000,00 mg 5333,33 mg Siarczan Glukozaminy 2KCl 1000,00 mg 333,33 mg Siarczan Chondroityny 400,00 mg 133,33 mg Wapń (Węglan Wapnia) 315,00 mg (39%) 105,00 mg (13%) Magnez (Siarczan Magnezu) 200,00 mg(53%) 66,67 mg (18%) Ekstrakt z Kurkumy (Curcuma longa) 95% Kurkuminy 200,00 mg 66,67 mg Ekstrakt z Imbiru (Zingiber officinalis) 5% Gingeroli 200,00 mg 66,67 mg Wit. C 160,00 mg(200%) 53,33 mg (67%) Kwas Hialuronowy 38,25 mg 12,75 mg Cynk 15,00 mg(150%) 5,00 mg (50%) Zmieniony przez - przemo2741 w dniu 2016-01-22 14:26:07

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 3298 Data: 1/22/2016 2:23:34 PM Liczba szacunów: 0
  • Plusy i minusy stosowania przez nas dopngu

    Post
    Doping

    lipa, poszukaj w wyszukiwarce nawet chyba marek.c o tym pisał...

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 3490 Data: 7/13/2007 11:12:33 AM Liczba szacunów: 0
  • wyjście z nałogu...

    Post
    Doping

    jak czlowiek ma slaby charakter i nie potrafi sobie z tym radzic to wcale nie powinien sie brac ani za koks ani za papierosy ani nawet za vit C.

    Odpowiedzi: 34 Ilość wyświetleń: 3020 Data: 2/12/2007 10:30:49 PM Liczba szacunów: 0
  • 3 cykl

    Post
    Odżywki i suplementy

    VitaFit/SFD 100% Pure Power - odpada ponieważ pomiędzy chce wziąć AAKG a tam już jest wiec organizm się przyzwyczai. Moze jeszcze ktoś podpowie c bedzie na 1 raz dobre, oraz zaproponować kolejne 3 cykle

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1019 Data: 8/20/2011 3:06:01 PM Liczba szacunów: 0
  • Porady Przed Sparingem na Rękawice , Help .

    Post
    Sztuki Walki

    NO I C***, ŻE MASZ 37 W BICU PRZY TAKIEJ WADZE! Siła statyczna nie ma wielkiego wpływu na dynamiczną. Gwarantuję Ci, że jak nie ćwiczyłeś żadnej SW to nie jesteś w stanie wyprowadzić jednego ciosu, który by mi wyłączył światło. Wiem bo testowałem na imprezie i to nie raz. Na siłę liczyć nie możesz, to nie zapasy (oczywiście mówię o pseudo-zapasach), na technikę też (możesz znać podstawy, na pewno ich nie umiesz). Trzymaj ręce przy sobie, jak zacznie uderzać to nie próbuj tych ciosów zbijać bo skończysz z wybitymi zębami. Jak jesteś bity to tylko podwójna garda i zejścia, chociaż to też może cię zostawić w niewesołej sytuacji. Gwarantuję, że kondycji starczy wam tylko na pierwsze 2 minuty.

    Odpowiedzi: 75 Ilość wyświetleń: 3994 Data: 2/14/2011 3:19:15 PM Liczba szacunów: 0
  • dieta na mase pierwsza

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Muszynianka w kontekście wapnia i magnezu jest ok, ale nic poza tym. Wodą nie obejmiesz zapotrzebowania dobowego na minerały i witaminy. Np: Witaminy ADEK są witaminami rozpuszczalnymi w tłuszczach, w Twoim przypadku to wygląda biednie, podobnie z witaminą C. :-) Abstrachuując od tych dwóch jajeczek.

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 684 Data: 5/4/2016 6:57:56 PM Liczba szacunów: 0