SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • Jaki zestaw hantli wybrać

    Post
    Trening w domu

    ale chcesz kupic : a) hantle + kg b) sztange kg c) oba powyższe ;) z przedstawionych opcji niekorzystnie w stosunku cena/jakosc

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 1490 Data: 1/6/2015 7:31:27 PM Liczba szacunów: 0
  • Czy 3900 Kcal to duzo ? 78kg

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    do podstawowego zapotrzebowania dodajesz/odejmujesz stopniowo 200-500 kcal, w zależności czy budujesz mase czy się redukujesz ps. chyba jednak chcesz zdobyć mase, ale te tłuszcze to sporo 2g/kg m.c , ja mam 1,2 przy masie, żeby Cie nie zalało. Zmieniony przez - akk0 w dniu 2007-06-25 11:46:12

    Odpowiedzi: 33 Ilość wyświetleń: 3394 Data: 6/25/2007 11:43:51 AM Liczba szacunów: 0
  • Czy 3900 Kcal to duzo ? 78kg

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    ja też jestem ekto i przyjmuje 1,2/kg m.c

    Odpowiedzi: 33 Ilość wyświetleń: 3394 Data: 6/26/2007 10:51:06 AM Liczba szacunów: 0
  • Kreatyna: Multipower vs HiTec

    Post
    Odżywki i suplementy

    a ja chciałbym zadać pytanie poza konkorsem ile to jest 1 lb ? bo sam dokładnie nie wiem A 125g B 250g C 500g D inna odp pozdr

    Odpowiedzi: 35 Ilość wyświetleń: 4323 Data: 11/13/2002 11:51:33 PM Liczba szacunów: 0
  • Poprzez przyjecie poslku wyniki moglby ulec zmianie np. ilosc glukozy, sodu, potasu, białka, leukocytów itp. Dlatego sie zaleca naczczo by wyniki byly wiarygodne Procz posilku tyczy sie to takze lekow np. zwykla witamina C mozne namieszac Zmieniony przez - anar w dniu 2004-06-09 13:01:51

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 1458 Data: 6/9/2004 1:01:11 PM Liczba szacunów: 0
  • kawa - co uzupełniać??

    Post
    Odżywki i suplementy

    Siema ja prócz kawy walę jeszcze tussi 3tabl uzupełniaj magnez i potas aspargin 3x 2tabl wit c 300mg-600mg , wit a+e 200mg wapno tak jak ci już ktos napisał do ostatniej dawki asparginu 1cynk forte, 1wit B6 lub Bcomplex

    Odpowiedzi: 34 Ilość wyświetleń: 2418 Data: 6/2/2005 2:05:57 PM Liczba szacunów: 0
  • Porady - Dla początkującego

    Post
    Sztuki Walki

    Boks na ulicy nie pomoże ? No to łaaadnie jak się bijesz najczęściej w szkołach są "solówki" To Bokser vs Jasio myślisz ,że kto wygra ? a) Bokser potrafi unikać ciosu przynajmniej w 40/50% ciosów Jasia b) Bokser wie jak dobrze zapier*** Jasiowi c) Bokser ma sparingi i co ty dzien sie bije z kims

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1367 Data: 11/2/2009 5:26:09 PM Liczba szacunów: 0
  • Saleta vs Najman

    Post
    Sztuki Walki

    O znowu te sprzedajne kur**. Jak nie mają kasy to niech ciągną c**je w jakimś nowym programie polsatu albo tvnu a nie bezcześcić sport.

    Odpowiedzi: 44 Ilość wyświetleń: 3937 Data: 8/8/2011 10:47:56 PM Liczba szacunów: 0
  • Ocena mojej sylwetki- masa,rzeźba ?

    Post
    Trening dla początkujących

    Trening A: Niedziela Przysiad ze sztangą 3 serie x 15 powtórzeń Wiosłowanie sztangą 3 serie x 15 powtórzeń Wyciskanie sztangi leżąc 3 serie x 15 powtórzeń Podciąganie na drążku nachwyt 3 serie x 15 powtórzeń Trening B: Poniedziałek 4,30(158)-2,30(trucht)-4(169)-1(marsz)-1(trucht)-5(158)-2,30(trucht)-4-(168)-1(marsz)-3,45(163)-1(trucht)-1(marsz) Trening C: Wtorek Martwy ciąg ze sztangą 4 serie x 10 powt. Wyciskanie sztangi wąskim chwytem 4 serie x 10 powt. Wyciskanie na barki, siedząc, do czoła 4 serie x 10 powt. Wiosłowanie jednorącz 4 serie x 10 powt. Wznosy ramion w opadzie 4 serie x 10 powt. TRENING D: Czwartek Przysiad ze sztangą 5 serii x 5 powtórzeń Wiosłowanie sztangą 5 serii x 5 powtórzeń Wyciskanie sztangi leżąc 5 serii x 5 powtórzeń Podciąganie na drążku nachwytem 5 serii x 5 powtórzeń Trening E: Piątek 10(trucht)-10x15(max)-45(trucht)-15(trucht)

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 1302 Data: 2/4/2014 8:03:14 AM Liczba szacunów: 0
  • muesli !

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Coś znalazłem i przeanalizowałem. Wyniki: a) musli 325kcal/100gr, chleb razowy żytni 230kcal/100gr; co stanowi dla chleba 70% energii przy tej samej wadze, b) stosunek BTW bardzo podobny w obu produktach, c) ww proste (sacharoza), musli max. 9gr/100gr, chleb max. 3gr/100gr, d) błonnik, porównywalnie w obu produktach, do max. 10gr, e) sód, w chlebie 4krotnie więcej, f) pozostałe składniki mineralne, brak istotnych różnic, g) witaminy, A D E na korzyść musli, pozostałe witaminy występują w obu produktach w podobnych ilościach. h) brak dodatków chemicznych, polepszaczy w musli, w chlebie zazwyczaj występują; drożdże użyte do produkcji chleba nie posiadają już żadnych korzyści (postać martwa ). Tak czytam, analizuje i myślę... że musli wypada korzystniej pod względem zdrowotnym, przygotowanie musli do jedzenia nie jest dużo bardziej pracochłonne niż chleba (a często wystarczy dodać tylko wody i jest oki , z drugiej strony musli ciężej zjeść np. z białym serem). ...więc jedzmy musli

    Odpowiedzi: 41 Ilość wyświetleń: 4258 Data: 4/30/2004 4:50:22 PM Liczba szacunów: 0
  • Jakie jest działanie biegów na przysiad ?

    Post
    Aktualności - Sporty Siłowe

    hmmm.... jest kilka rzecze które mozesz zrobic: 1) sprinty a) górki (pod górke gaz, z górki trucht/marsz w dól - powtórz 4-6 razy) b) 200-400 m po krótkiej rogrzewce ogólnej oraz krótkim truchcie (tu jest troche zmiennych... ale jeden ze sposobów: jesli sa to 400 metrówki - 2-4 x z 2 min przerwy 2. Moim zdaniem, chyba njlepszym rozwiazaniem bedzie tzw "ogólnorozwojówka" - w angielskiej literaturze podaje sie to jako GPP - General Physical Preperation/Preperdness - Generalne Przygotowanie Fizyczne a tu wybór jest naprawde nieograniczony - Twoja wyobraznie niech bedzie jedynyn limitem a) "Sptinty z oponka" - cos a la Strongman, z tym ze wez sobie mniejsza oponke i zrób kilka seryjek np po 5-10 obrotów (ja z kumplami robie na czas i jest nagroda w postaci batona energetycznego dla najszybszego goscia w 5 czy 10ciu obrotach. b) spacerki farmera c) spacerki workiem piachu d) w ogóle dodatkowe sesje z worem piachu e) zestawy cwiczen z ciezarem wlasnego ciala (tu jest tego od choroby) f) znowu moje ulubione - spacerki z taczka g) krótkie czadowe sesje ze skakanka h)wielopowtórzeniowe jednoracz rwania czy zarzuty szatngielki - to jest czad!!! i) czy tez kobinacje wszystkiego powyzszego + sprinty Milego żygania A rób to zazwyczaj w oddzielnej sesji .... najlepiej (jesli mozesz kilka godzin po sesji ciezarów) jesli tak nie mozesz - wtedy lyknij swoja odżywe od razu po zrobieniu swpich przysiadów/ciagów czy czegoś tam i łap sie za "aeroby". Jesli jest to zaraz po treningu, niech Ci to nie zajmie wiecej niz 15 min. Zreszta, juz od naprawde jakiegos czasu przymierzam sie do napisania czegos konkretnego na temat "cwiczen aerobowych" czy tez wydolnosci aerobowej. Coś sie niedlugo wyprodukuje......... O bieganiu/sprintach tez bedzie! Pozdrawiam, Zmieniony przez - FairDo w dniu 2005-05-03 18:48:48

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 2873 Data: 5/3/2005 6:43:46 PM Liczba szacunów: 0
  • Jak wzmocnic przysiad??

    Post
    Aktualności - Sporty Siłowe

    a) zwiększ szerokość uchwytu sztangi - może Ci się początkowo zdawać taki uchwyt nieco mniej stabilny, ale za to bezpieczniejszy dla Twoich nadgarstków oraz łokci b) używaj chwytu BEZ kciuka (kciuk po tej samej stronie co i reszta palców) c) zluzuj nieco z klasycznymi przysiadami, porób troche lżejszych, a za to dołóż troche np w przysiadach z przodu, lub odmianie ze sztangą wysoko na karku. Tak długo jak będziesz miał rozwalone nadgarstki i tak nic wielkiego w NICZYM nie wskurasz. Niech to zostanie w tej chwili Twoim priorytetem! POzdrawiam,

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 3018 Data: 5/28/2006 7:49:47 PM Liczba szacunów: 0
  • po chorobie

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    głowa do góry i bez paniki jedni biorą witamine C i duzo cynku inni sie pozytywnie nastawiają do powrotu na silownie. Myśl pozytywnie jezeli beda spadki to tak jak wyzej(odrobisz szybko)

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 1203 Data: 10/7/2006 7:17:55 PM Liczba szacunów: 0
  • Tydzien MMA Tydzien silownia

    Post
    Scena MMA i K-1

    Dla mnie ten podział jest co najmniej dziwny... a) Nie sądzę żebyś od razu wyrobił 6 treningów tygodniowo. Jak stoisz z kondycją? b) Jaki priorytet? c) A jak Ci się rozkładają godziny pracy w stosunku do godzin treningowych (tj. w jakich godz. pracujesz)?

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1788 Data: 11/9/2010 12:28:55 AM Liczba szacunów: 0
  • jak ty liczysz te kcal??;-) próbowałes jakiś termogeników?clen nie jest taki wcale super środkiem,bardziej by mi pasowało redukować na jakimś e/c/a/ lub czymś z efka lub 1.3

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 583 Data: 3/18/2014 8:38:40 AM Liczba szacunów: 0
  • Suplementy do sportów walki.

    Post
    Scena MMA i K-1

    Energia, motywacja i siła. Czyli przede wszystkim kreatyna, u Ciebie stała suplementacja. http://www.sfd.pl/5_BŁĘDNYCH_MITÓW_O_KREATYNIE_!-t537025.html Na pierwszy rzut oka nie na temat, warto jednak cały przeczytać. Na energię kofeina, może być w jakimś termogeniku, lub stackiu przedtreningowym (mój znajomy, kickboxer wspomagał się starym Venomem.. Mówił że dobre... . Ja uwielbiam Tigt Xtreme. 3 kapsy i na treningu nawet podczas przerwy latałem jakby mi ktoś motorek do tyłka wsadził. Na energię i skupienie ALC, najtaniej Olimpa, ale ostatnio dostac nie można. Dobry zestaw multiwt-multimineral - polecam zwłaszcza Adam firmy NOW. Dobry jest również Special Two tej samej firmy lub Olimp Vita-Min 60 cap (ten ostatni przede wszystkim tani). Warto również zadbać o antykataboliki, jak BCAA i gltamina, oraz antyoksydanty: Wit C, wit E, Beta-Karoten. Pozdro

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 2452 Data: 11/14/2009 11:15:44 PM Liczba szacunów: 0
  • Białko

    Post
    Odżywki i suplementy

    C-6 ma si

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 607 Data: 12/5/2013 4:58:42 PM Liczba szacunów: 0
  • Dobra rzeżba

    Post
    Trening dla początkujących

    Raczej problemów nie ma, brzuch to mi ostro wystaje klata raczej tez, a chyba taki chudy nie jestem jak na mój wzrost w porównianiu do innych. C o miradzicie teraz robić?. Masy nabrać?, ja i tak sporo waże.

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 641 Data: 5/26/2011 10:33:17 PM Liczba szacunów: 0
  • jaka odrzywka lepsza?? HELP

    Post
    Odżywki i suplementy

    Według mnie powines kupic sobie gainera SWG4000 z olimpu albo bulk profi whey mass tez z olimpu P.S Kupuj wieksze opakowanie mniejszych sie nie opłaca A.C.A.B Pomogłem ci daj soga

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 946 Data: 1/4/2004 10:18:01 PM Liczba szacunów: 0
  • moja fajcata do oceny:D

    Post
    Galeria Zdjęć

    zdejmij ten kaptur skeejorze-ch**orze a tak serio - fajnie. i co ? daj zdjecie bicepsa .:wiesz co ci powiem... włąsnie patrze na ciebie przez lunete z budynku obok.. mam noz i wypatrosze Cię jak świnię:. f.u.c.k.m.o.n.s.t.e.r.

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 2745 Data: 11/10/2003 10:34:33 AM Liczba szacunów: 0