SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • Insulina ZA i PRZECIW

    Post
    Doping

    juz tydzień na slinie dawka 5iu do posiłku przed treningowego i 6iu po w dni nie treningowe tylko do 1 posiłku 5iu, masa 2kg up glikogenu sie troche nadmagazynowało ale nie ulewa mnie narazie kable na ramionach napewno na plus na treningu juz konkret kable wychodzą, najbardziej mi sie podoba ta pompa na treningu człowiek odrazu inaczej wyglada, bez saa nie licze na duzo ale narazie dobrze jest, siłowo nic wiekszych zmian nie zauwazyłem bardziej wytrzymałosciowo i wieksza odpornośc na ból, mozna doje**ć do pieca ładnie na treningu a na drugi dzien mógł bym to powtórzyc he regeneracja swietna, co ktos mówił o wzroku to prawda znacznie sie pogarsza i dziury w głowie jak by sie upalonym chodziło codzien, ale to tez dziury spowodowane tym ze tylko siłownia 24h na dobe jesc trening jesc spać i o reszcie sie juz zapomina

    Odpowiedzi: 341 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/14/2011 10:38:55 PM Liczba szacunów: 0
  • Ćwiczenia - filmy

    Post
    Ladies SFD

    Box Squats http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=C-5u60CUTNc

    Odpowiedzi: 31 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/21/2013 10:38:18 PM Liczba szacunów: 0
  • IBFA-czyli kulturystyka dla kazdego

    Post
    Aktualności - Kulturystyka i Fitness

    u nas na plazy cos zaplanowac ciezko-pogoda mocno niestabilna.... w sapri od marca do listopada non stop slonce..:),zima maja 17 stopni to narzekaja na zimno..:)a woda w morzu ma ok 24st.c. wracajac do zawodow-fajne plakaty maja... ciekaw jestem ,czy ktos z polski wystartuje...:) kategorie: Categories: Men’s international competitions: Juniors under 23 Short -170cm Medium 170-178 cms Tall + 178 cms Over 45 - Over 55 - Over 65 - Overalls men's and women's classes. Women’s international competitions: Miss Shape (figures): Comparisons, personal Routine Miss Bodybuilding (physique): Comparisons, personal Routine Miss Fitness: three rounds, Bikini, Personal Routine, clothed. Categories are not obbligatory. The organizers are required to arrange for these in advance if at least three participants apply for a category. Juniors under 18 Short, light weight. Height in cms-100+2kg Average, light weight. H-100+3kg Tall, light weight. H-100+4kg Couples Professionals: competitors from any nation are welcome; money prizes. - jeszcze bedzie fitness fashion dla kobiet i mezczyzn-za bardzo nie wiem na czym to polega...:). Zmieniony przez - masti w dniu 2011-08-13 10:37:04

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 6338 Data: 8/13/2011 10:16:29 AM Liczba szacunów: 0
  • Już chłopakom i dziewczynom udzieliła się moja gorączka wyjazdowa-jedziemy z Poznania w cztery samochody . Napoje i batoniki juz w drodze,koszulki są dla wszystkich uczestników i na pewno starczy. Prognoza pogody-zapowiada się mroźno - 2 st C i opady śniegu-ale niewielki. Wejście na Świeradowiec zrobimy po programie i dobrym uzupełnieniu ubytków kalorycznych. Pewnie ok 16 wystartujemy na szczyt-będzie już dość ciemno-latarki są nieodzowne :) Jeszcze z dwie, trzy osoby mogą jechać-ktoś chętny ?-śmiało-korzystać z okazji :) /SFD/2017/11/14/a07e847471cd420daf276fd9dfde43e7.jpg Zmieniony przez - masti w dniu 2017-11-14 23:22:53

    Odpowiedzi: 31 Ilość wyświetleń: 12091 Data: 11/14/2017 11:21:31 PM Liczba szacunów: 0
  • Temperatura teraz w Poznaniu,okolicach - 9 st C ale słonecznie i bez wiatru /SFD/Images/2016/1/23/c78202ea08fc47a79cde57cd0ea9dcb7.jpg

    Odpowiedzi: 287 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/23/2016 8:14:21 AM Liczba szacunów: 0
  • ""Chuck robił się żółty" - czy coś takiego. Kolor żółty to oznaka strachu" To idiom oznaczający zes..ć się ze strachu (żółty od koloru g...) Moim zdaniem Wand zagalopował się mocno w tym określeniu. Chuck raczej nie mógł zdobyć się na grę w groźnego i powstrzymywał uśmiech (choć i jemu zdarzają się bufonady), może z góry wiedział, że nic z tego nie będzie i nie potrafił wziąć tego serio?. Wand zinterpretował to po swojemu, ale taki już Wanda urok i nic na to nie poradzimy. Mi akurat tym nie imponuje.

    Odpowiedzi: 52 Ilość wyświetleń: 5842 Data: 9/3/2006 1:21:32 PM Liczba szacunów: 0
  • Po przejrzeniu dzienników konkurentów, postanowiłem wpisać u siebie słowo o suplementacji. No może trochę za dużo powiedziane, ale kilka proszków wchłaniam: Whey Scitec - różnie celem uzupełnienia diety do docelowych 2gr białka na kg masy ciała BCAA - codziennie - 10gr w DNT i 20gr w DT (przed treningiem i w trakcie przed bieżnią) L-Glutamina - codziennie 4gr Ostropest - codziennie jedna kapsułka (rano) Vitaminy A-Z - codziennie jedna tabletka (rano) Magnez plus B6 - codziennie jedna tabletka (wieczorem) Vitamina C - 2gr - codziennie (rano) Fat Burner Activlabu - zaczne za tydzień, planuje dwie kapsułki dziennie (rano)

    Odpowiedzi: 53 Ilość wyświetleń: 4026 Data: 1/4/2015 4:38:09 PM Liczba szacunów: 0
  • Kulturyści ery przedsterydowej

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Om zgadzam sie... Wole fizjonomie sprinterow niz... Vitrano nie masz zielonego pojecia o Pudzianie. Nie jednego by zadziwil... I wciaz zadziwia... Chcesz pogadac choc na prv. Tyka... Jeden lubi udko, drugi lubi mostek, a ja wole cipke bo ta nie ma kostek... Tak jak piszesz. Sa gusta i biusciki... Jak dla mnie pokazali cos wiecej... A co pokazali...? Wymiar ludzki w tym sporcie. A w jaki sposob? Sadze, ze nie musze wyjasniac. Natomiast dzisiejsi kulturysci to juz przesada... Mutacje, owoc wspolczesnej chemii choc na pewno popartej latami treningu... Moim zdaniem to co przedstawilem tutaj, to jest kwintesencja i max tego sportu (FW & rest). A Coleman dla mnie to juz calkowita porazka... Ale zarazem dowod na to, ze trzeba walczyc o swoje, i ze jak sie czegos bardzo chce, to mozna to osiagnac... A koszta... Liczymy po a nie przed lub w trakcie... Dla mnie Mr C to przerost formy nad trescia... Ale coz, takie czasy. Ale przyznam, ze czasy dot. obecnego swiata bodybuldingu mi zupelnie nie leza. Moje zafascynowanie skonczylo sie na Fleksie i jemu podobnym... Zmieniony przez - x-ray w dniu 2006-04-05 02:34:36

    Odpowiedzi: 126 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/5/2006 2:18:53 AM Liczba szacunów: 0
  • 16.12.13 - Poniedziałek Trening: -wyprosty 2x30 -suwnica Smitha 3x10,1x9, 4x20 -wyprosty 4x10, 1x10,10,10 dropset -wspięcia na palce stojąc obunóż 4x100 -bieganie 25min ( ze względu na kondycję niestety żeby wkręcić 130Hr muszę dać lepsze tempo ) Dieta: 1. Placek(whey protein 81+ 40g + 100g płatków owsianych + 30g orzechów laskowych) naprawdę białko pierwsza klasa już niedługo dodam zdjęcia itd z testu , ale tak ładnie pachniało i jeszcze lepiej smakowało , że nie zrobiłem tym razem Reszty na razie nie przedstawiam bo nie wiedziałem czy liczyć węgle,białko i tłuszcze z makaronu,kaszy,owsianych itd, ale lepiej by było liczyć bo wtedy zastąpić innymi składnikami łatwiej. Starałem się utrzymać białko z makaronu/kaszy/ryżu+mięsa na poziomie 30g jeżeli źle zrobiłem, to kolejnym razem się poprawię Suplementacja -crea force 5kaps. + pół miarki Bcaa+Glutamine rano na czczo -2kaps. C fit -pół miarki Bcaa+Glutamine + 5kaps. crea force 15 minut przed końcem treningu -70g bulk mass + 80g carbo - WPC (rano do omleta) Relacja treningu,przemyślenia: Powiem szczerze , po zobaczeniu planu treningowego pomyślałem lubię robić nogi , to co ja nie dam rady? okazało się , że treningi pod okiem Karola to nie taka prosta sprawa (mógłbym oczywiście oszukiwać itd ale po co jak to jest dla mojego dobra!) -2x30 wyprosty naprawdę ciężka sprawa przy 20 nogi palą , ale Karol napisał 30 to robię 30 ! -przysiady zrobiłem na suwnicy, dlatego że ciągle szlifuje technikę przysiadów bo zarówno ciężar jak i technika mają ogromne znaczenie , a po prostu na suwnicy mam komfort psychiczny , ale naprawdę te powtórzenia około 20 to miazga dla nóg , tutaj przypomniało mi się , że zostały znowu wyprosty 8-O a ja ledwo już żyję. Po dropsetach ledwo zszedłem z maszyny dawno nie czułem tak nóg ! A co się okazało jeszcze wspięcia i to aż 400, po skończonych wspięciach zadowolony bo już koniec, plan Karola zrealizowałem sumiennie ale patrzę w rozpiskę a tam aeroby? po takim treningu nóg aeroby? Wchodzę na bieżnię nogi jak nie moje ale walczę , dobra muzyka i jedziemy. Tak tak, dzisiaj ledwo chodzę a co będzie jutro? To tyle na temat treningu Karol do Tyran ,którego potrzebowałem dzięki za ból :)

    Odpowiedzi: 519 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/16/2013 6:58:03 PM Liczba szacunów: 0
  • 18.12.2013 - Środa Trening: - bieganie(35min) - rozciąganie Jeszcze czuje nogi po poniedziałku ale trzeba to trzeba biegać ;) Dieta: 1. Posiłek -whey protein 81+ 40g -płatki owsiane -orzechów laskowych 25g 2. Posiłek -carbo 80g i bulk 70g 3-5. Posiłki - kasza gryczana/wafle ryżowe/ziemniaki : 80w/w - pierś z kurczaka/WPC 30g białka - słonecznik/oliwa z oliwek/orzechy 5-10g tłuszczu 6. Posiłek(wyczekiwany cały dzień najlepszy!) - good night 40g - masło orzechowe tu dałem jeszcze trochę mleka wszystko do blendera i smak nieziemski :) niedługo będą fotki itd Suplementacja: -crea force 5kaps. + pół miarki Bcaa+Glutamine rano na czczo -2kaps. C fit -pół miarki Bcaa+Glutamine + 5kaps. crea force -70g bulk mass + 80g carbo Naprawdę trening odczuwalne następnego dnia , duża ilość kcal . Może zakwasy nie powinny aż tak cieszyć bo wiadomo bolą , ale to znak , że dałem idealny bodziec na mięsień ! Dzięki Karol Zmieniony przez - adkens w dniu 2013-12-18 23:44:28

    Odpowiedzi: 519 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/18/2013 3:53:50 PM Liczba szacunów: 0
  • 1.01.01 - Środa Trening: Karol kazał zupełnie odpocząć , ale jestem nadgorliwy no i brzuch zrobiłem lekko z lekkim cardio bo grałem w piłkę trochę mam nadzieję , że to nie jest wielki błąd :) oprócz tego rozciąganie. Dieta: 1. Posiłek - płatki owsiane 115g - rodzynki 20g - jabłko 60g - wpc 40g 2. Posiłek( po gierce) - bulk 70g - ryż biały 100g(ze względu, że dzień nietreningowy dałem zamiast carbo ryż) 3-5 Posiłek - makaron/kasza gryczana/kasza jęczmienna : 4 paczki - pierś z kurczaka/jajka - orzechy laskowe/oliwa z oliwek 6. Posiłek - Good Night 60g - masło orzechowe 40g Suplementacja: -crea force 5kaps. + pół miarki Bcaa+Glutamine rano na czczo -2kaps. C fit -pół miarki Bcaa+Glutamine + 5kaps. crea force -70g bulk mass

    Odpowiedzi: 519 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/1/2014 7:50:38 PM Liczba szacunów: 0
  • 2.01.2014 - Czwartek Pierwszy w tym roku trening nóg wszedł pięknie :) Trening: a) nogi - wyprosty 5x20/20/20/10/10 - przysiad 5x20/20/10/10/10 - wykroki z ciężarem 6x20/20/20/20/20/20 - przysiady ze sztangą na barkach 3x10/10/10 b) łydki - wspięcia na palce 4x12 z bardzo dużym obciążeniem Trening mega ciężki aż strach jutro stanąć na nogi.. ale na szczęście bez aerobów to zakwasy nie będą aż tak męczyły :P Wychodząc z piwnicy mimo tego , że mieszkam na parterze ledwo wszedłem , a o intensywności treningu może świadczyć to , że od razu po treningu koniecznie musiałem się wykąpać :D jak najszybciej Dieta: 1. Posiłek - płatki owsiane 120g - rodzynki 20g - pomarańcza 60g - jajko x3 2-4 Posiłek - makaron/ryż biały/ziemniaki : 400g - pierś z kurczaka/jajka - orzechy laskowe/oliwa z oliwek 5 Posiłek - bulk 70g - ryż biały 100g 6. Posiłek - Good Night 60g - masło orzechowe 40g Suplementacja: -crea force 5kaps. + pół miarki Bcaa+Glutamine rano na czczo -2kaps. C fit -pół miarki Bcaa+Glutamine + 5kaps. crea force -70g bulk mass

    Odpowiedzi: 519 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/2/2014 10:45:49 PM Liczba szacunów: 0
  • Też dzisiaj miałem trening w garażu :) Czuję że coś mnie wzięło, ale duża dawka witaminy C + mleko z czosnkiem powinno pomóc :)

    Odpowiedzi: 519 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/2/2014 11:50:06 PM Liczba szacunów: 0
  • Zeby nie reklamować, ale T.A.b.C.i.n zawsze stawia mnie na nogi, mega lek.

    Odpowiedzi: 519 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/2/2014 11:51:04 PM Liczba szacunów: 0
  • 08.01.2014 - Środa Brak treningu totalna regeneracja Karol kazał odpoczywać :) ostatni dzień bez aerobów znowu wracam do robienia ich . A nogi.. boli boli boli :) Dieta : 1.Posiłek - WPC 40g - płatki owsiane 120g - pomarańcz 70g jabłko 50g - orzechy laskowe 30g 2. Posiłek - bulk 70g - ryż biały 100g 3-5. Posiłki - pierś z kurczaka/wieprzowina/wpc : 30g białka - ryż biały//ziemniaki// makaron : 400g - oliwa z oliwek/płatki migdałów/słonecznik 6. Posiłek - Good Night 60g - masło orzechowe 40g Suplementacja: - bulk 70g - witamina C x2 - kreatyna 10 kaps - bcaa 20g

    Odpowiedzi: 519 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/8/2014 9:19:36 PM Liczba szacunów: 0
  • 12.01.2014 - Niedziela Trening: a) aeroby - bieżnia bieganie 30min b) rozciąganie Dieta: 1. Posiłek - płatki owsiane 120g - pomarańcza 40g , jabłko 40g - wpc 40g - orzechy laskowe 30g 2. Posiłek - ryż biały 100g - bulk 70g 3-5 posiłki - pierś z kurczaka/wieprzowina odtłuszczona : 30g białka na posiłek - kasza jaglana/ryż biały - 400g podzielone na 3 posiłki - oliwa z oliwek/wiórki kokosowe 6. Posiłek - Good Night 60g - masło orzechowe 40g Suplementacja: -crea force 5kaps. + pół miarki Bcaa+Glutamine rano na czczo -2kaps. C fit -pół miarki Bcaa+Glutamine + 5kaps. crea force -70g bulk mass + 100g carbo Dzisiaj w sumie regeneracja ... a jutro ogień nóżki :) Zmieniony przez - adkens w dniu 2014-01-12 18:47:06

    Odpowiedzi: 519 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/12/2014 6:46:39 PM Liczba szacunów: 0
  • 15.01.2014 - Środa Trening: Dzisiaj dzień bez treningu siłowego , dużo zaliczeń dużo nauki i zmęczenie da się odczuć , a co do nóg tak jak niestety przewidywałem ledwo chodzę :) a) aerobowy (20min ) tak dla rozruszania b) rozciąganie Dieta: 1. Posiłek - płatki owsiane 130g - rodzynki 15g - wpc 40g - orzechy laskowe 25g 2. Posiłek - ryż biały 100g - bulk 70g 3-5 posiłki - pierś z kurczaka/wpc/ : 30g białka na posiłek - wafle ryżowe/kasza jęczmienna/ - 400g podzielone na 3 posiłki - oliwa z oliwek/słonecznik 6. Posiłek - twaróg chudy 200g - masło orzechowe 40g Suplementacja: -crea force 5kaps. + pół miarki Bcaa+Glutamine rano na czczo -2kaps. C fit -pół miarki Bcaa+Glutamine + 5kaps. crea force -70g bulk mass

    Odpowiedzi: 519 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/15/2014 10:05:47 PM Liczba szacunów: 0
  • 25.01.2014 Trening: a) klatka - wyciskanie hantli na płaskiej 4x8 - wyciskanie na maszynie hummera na ławce płaskiej 4x8 - rozpiętki na ławce płaskiej 4x8 b)biceps - uginanie ze sztangą podchwytem 3x18 - uginanie ze sztangą nachwytem 3x15 - uginanie ze sztangą modlitewnik 3x15 c)aeroby - ledwo ledwo 20min po wczorajszych nogach Po wczorajszych nogach takie zakwasy , że ledwo chodzę najgorzej wstawać albo wchodzić po schodach . Dzisiaj trening bardzo dobrze zaczynałem metamorfozę z wyciskaniem 18kg na jedną hantlę dzisiaj poszła 8 razy 25kg :) Ogólnie waga od zaczęcia wzrosła ponad 4kg , licząc to , że naprawdę czysto zrobiona jest , aż jestem pod wrażeniem mimo tak dużej nadwyżki , przy dużej intensywności waga skoczyła o tyle kg i to bez zalania. A zanim zacząłem metamorfozę nie mogłem wbić nawet 0,5kg http://i40.tinypic.com/2eppwsy.jpg http://i44.tinypic.com/kagzlx.jpg Na tej maszynie dzisiaj zrobiłem , zdjęcie jakie jest takie jest , ale zanim dobrze zacząłem serię to samowyzwalacz zrobił zdjęcie http://i43.tinypic.com/15nuft1.jpg

    Odpowiedzi: 519 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/25/2014 9:46:42 PM Liczba szacunów: 0
  • 26.01.2014 - Niedziala Trening: W tym tygodniu policzyłem i było 5 treningów więc tylko dzisiaj aeroby:) a)aeroby + rozciąganie - bieżnia 30min Nie dałem zbędnych spalonych kalorii bo to niczego nie odzwierciedla a narobiłoby zamieszania :) http://i43.tinypic.com/2gy6flh.jpg Dieta: 1. Posiłek - płatki owsiane 120g - pomarańcza 100g - wpc 40g - orzechy laskowe 30g 2. Posiłek - ryż biały 100g - bulk 70g 3-5 posiłki - pierś z kurczaka/mięso z ud kurczaka: 30g białka na posiłek - ryż biały/chleb żytni/kasza gryczana - 400g podzielone na 3 posiłki - oliwa z oliwek/słonecznik 6. Posiłek - Good Night 60g - masło orzechowe 40g Suplementacja: pół miarki Bcaa+Glutamine rano na czczo -2kaps. C fit -pół miarki Bcaa+Glutamine -70g bulk mass

    Odpowiedzi: 519 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/26/2014 7:58:39 PM Liczba szacunów: 0
  • 29.01.2014 - Środa Trening: a) aeroby - bieżnia 30min b) rozciąganie No ogólnie regeneracja jutro zestaw dyskotekowy :) Dieta: 1. Posiłek - płatki owsiane 120g - banan 80g - wpc 40g - siemie lniane 2. Posiłek - shake zamiast bulka( wpc+zmielone owsiane ) - ryż biały 3-5 Posiłki - kasza gryczana/płatki żytnie//ryż biały : 400g - wpc//pierś z kurczaka: 30g B na posiłek - oliwa z oliwek/siemie lniane 6. Posiłek - Good Night 60g - masło orzechowe 40g Suplementacja: -pół miarki Bcaa+Glutamine rano na czczo -2kaps. C fit -pół miarki Bcaa+Glutamine

    Odpowiedzi: 519 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/29/2014 10:32:25 PM Liczba szacunów: 0