SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • co na stawy

    Post
    Odżywki i suplementy

    Glukozamina Kolagen Dużo Witaminy C MSM Porządna Rozgrzewka i jesli jest juz Cieżko to przerwa w treningach Pozdrawiam

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 983 Data: 11/2/2008 7:57:43 PM Liczba szacunów: 0
  • MK 677

    Post
    Doping

    dieta i aeroby jeśli już jakies wspomaganie to np e/c/a np T5 lub skoro to dział doping testosteron i t3

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 813 Data: 4/25/2017 6:57:34 PM Liczba szacunów: 0
  • ryż x 2

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    jak coś to mam dyslekcje i jak piszę na klawiaturze to nie zwracam na ć,ó itp. i gubię nieraz literki bo za słabo klawisz wcisnę i nie wyskoczy

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 1502 Data: 2/17/2005 7:31:56 AM Liczba szacunów: 0
  • Co na początek

    Post
    Doping

    za wcześnie na SAA =D polecam xpand'a albo jakiś inny stack kreatynowy dobry także jest matrix HP + dobra dieta i mniom mniom że mi się nudzi to Ci wszystko ładnie rozpisze: #DIETA ~3g białka / ~6g węglowodanów / ~1g tłuszy ogólnie zasada jest taka: jesz 6 posilkow dziennie wg zasady: 1. węgle/bialko 2. wegle/bialko 3. malo wegli/bialko 4. przedtreningowy troche bialka i wegle zlozone 5. bialko i troche wegli 6. samo bialko np. wpc Poczytaj tutaj jeszcze trochę na temat diety: http://www.sfd.pl/temat190986/ - ZBILANSOWANA MASOWA DIETA http://www.sfd.pl/temat37279/ - Tabele wartości odżywczych http://www.sfd.pl/temat52358/ - Przepisy kulinarne Tutaj masz wszystko co związane z dietą: http://www.sfd.pl/temat276436/ - Zapotrzebowanie kaloryczne, skł. prod. żywnościowych, % bf http://www.sfd.pl/temat280057/ - Wybrane posty dotyczące Odżywiania #SUPLEMENTACJA Wiesz tutaj wszystko zależy od tego na c się zdecydujesz, polece Ci jakiś dobry stack wybór należy do Ciebie, niżej zapodam Ci pare linków do poczytania i już beżeisz wszystko wiedział n.t suplemencji: http://www.sfd.pl/temat262869/ - 'Stacki z USA - zestawienie' http://www.sfd.pl/temat252699/ - 'STAKI KREATYNOWE - ZESTAWIENIE' Pamiętaj że suplementacja to część diety! http://www.sfd.pl/temat284436/ - ALL in ONE in da suplementacja. na tym wszystkim zrobisz więcej niż na samych SAA w chwili obecnej =D nie bój się zaglądnąć do innych działów! nie gryzą! nawet pytań zadawać nie musisz bo napewno jest już na nie odpwiedź. =D

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1131 Data: 9/8/2006 1:47:51 AM Liczba szacunów: 0
  • Witaminki!!

    Post
    Odżywki i suplementy

    b-complex witamina A+E cynk,magnez,potas witamina C ( szcególnie po treningu i przed spaniem ) i styka..

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 931 Data: 5/27/2004 10:55:42 PM Liczba szacunów: 0
  • Przed czy po

    Post
    Scena MMA i K-1

    Gosciu, jezeli dasz rade isc na silke po treningu, to masz c***owy trening.

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1139 Data: 10/19/2010 1:25:58 AM Liczba szacunów: 0
  • Szybkosc

    Post
    Sztuki Walki

    Ciężarki na nogi i kopanie w powietrze? Już samo kopanie w powietrze jest kontuzjogenne w c***. A ciężarki do tego to naprawdę wyższa szkoła jazdy. Ja bym nie miał serca polecać takich ćwiczeń początkującym...

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1864 Data: 3/25/2011 9:47:42 PM Liczba szacunów: 0
  • Szybkosc

    Post
    Sztuki Walki

    Ciężarki na nogi i kopanie w powietrze? Już samo kopanie w powietrze jest kontuzjogenne w c***. A ciężarki do tego to naprawdę wyższa szkoła jazdy. Ja bym nie miał serca polecać takich ćwiczeń początkującym... Ja swoja droga mialem inne ciezarki na mysli. Male hantelki od 0.5 do 1.5 kg w lapy i walka z cieniem np. Na poczatku tego filmiku. http://www.youtube.com/watch?v=5iQbbZ08Fxs Zmieniony przez - nikodem783 w dniu 2011-03-26 16:44:49

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1864 Data: 3/26/2011 1:07:04 PM Liczba szacunów: 0
  • poczatek z rozciaganiem

    Post
    Scena MMA i K-1

    programu ci nie uloze, ale pare porad chyba sie przyda pierwsze-musisz sie dobrze rogrzac. sciegna zbudowane sa w duzej czesci z kolagenu, a ten wykazuje najwieksza rozciagliwosc w tem. bodajze powyzej 39 C. Dwa-nie naciskaj na sile!!!!! rozciagaj sie do momentu, w ktorym poczujesz napiecie, ale nie bol. w momencie zbyt duzego napiecia, miesnie "bronia" sie przed zerwaniam i KURCZA SIE. no, moze raczej napinaja i zapobiegaja zerwaniu. trzy-staraj sie wytrzymac w pozycji 6 sekund-to minimalny czas, w ktorym kolagen sie rozciaga. oczywiscie nie wykonuj gwaltownych ruchow (przy rozciaganiu statycznym), po pozrywasz sciegna i miesnie przy pechu. rozciaganie dynamiczne-tez sie dobrze rozgrzej, a potem wymachy noga w przod i bok + kopniecia okrezne. polecam stronke. www.trickstutorials.com greetz Tyler Durden says: use soap:)))

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1258 Data: 8/17/2003 1:13:12 PM Liczba szacunów: 0
  • ta pucha 800g jest za 59zeta u c....

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1158 Data: 4/6/2011 7:28:47 PM Liczba szacunów: 0
  • BRZUCH I KLOPOT

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Dzieki Michail za odezwe, szczerze mowiac to nie liczylem na nia a wiec: 1. Trenuje okolo roku, sysytematycznie, 5 dni w tygodniu (pon-pia) 2. A)pon: klata, wt: rece, sr: nogi, czw: barki, pia: plecy, brzuch prywatnie w domu (conajmniej 2 razy w tyg) B)cwiczenia podstawowe z uzyciem wolnych ciezarow, maszyny w niewielkim stopniu np klata: na laweczce plaskiej 4x10, skosna gora 4x10, rozpietki 3do4x10 to troche ogolnie Przerwy miedzy seriami ok 2-3 min TERAZ BEZ SMIECHU PROSZE klata 110(atlas), 90 kilka (lawka) - rekordy na bic 40 kg lamana na modlitewniku - 8-10 powt tric w fr w lezeniu na plaskiej - kolo 40 - 8-10 powt barki wyciskanie na siedzaco za karkiem 50 - 8-10 powt plecy- nie pamietam na brzuch kalsyczne sklony 30-40 powt, podciaganie nog w zwisie 30, podciaganie nog do klaty w lezeniu 30, na jednym treningu rozne kombinacje tych cwiczen kolo 4-6 serii C)trening przynosl wzrost masy o kilka kg, niewielkie spalenie tluszczu, poprawe sily i to znaczna. szybko sie regeneruje 3. w tej chwili chce osiagnac glownie rzezbe, po tym sile, na masie mi nie zalezy, nie przeszkadza mi ile waze 4. mozliwosci czasowe..... hm.. w tej chwili nieograniczone, pozniej szkola, wiec raczej popoludnia. moge spokojnie poswiecic kilka godzin, ile trzeba bedzie. sprzet-mala silownia: duzy atlas z wiekszoscia cwiczen, nawet z klata czy drazkiem do podciagania, oczywiscie z wyciagami. no i standart: laweczki, gryfy, hantle, ciezarow do woli 5.brak 6.tu jest problem, nie stosowalem zadnej, jadlem normalnie tak jak przed rozpoczeciem treningu. ciesze sie przynajmniej ze poprawilo mi sie samopoczucie i zdrowie (znikla kontuzja lokcia) mysle ze wystarczajaco odpowiedzialem, staralem sie pisac zgodnie ze schematem (bardzo zgodnie) i licze na pomoc Pozdrowienia dla wszystkich nie rob nic na sile wez wiekszy mlotek

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 1007 Data: 7/16/2003 3:12:41 AM Liczba szacunów: 0
  • kreatyna trec czy...??

    Post
    Odżywki i suplementy

    trek zawsze coś dodaje do tych swoich kreatyn i wychodzi na o że płacimy dużo kasy za mało czystej kreatyny, miałem treca normal plusa za 34 zeta za 300g( cena niby niezła) ale w 5 gramach było 3,8 czystej krety. do tego wit c i sód który się czuło. a vitalmax kupiłem 300g za 29 zeta czystej i przy tym jest chyba lepiej rozdrobniona. wniosek prosty- vitalmax pozdr

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1702 Data: 5/11/2005 9:08:24 PM Liczba szacunów: 0
  • kreatyna trec czy...??

    Post
    Odżywki i suplementy

    treca jest lepsza...sod i witamina C jest potrzebna przy braniu kreatyny i nie prawda ze w 5 g jest 3,8 czystej, masz miarke w srodku i jest tak wyliczone ze jak 5 to 5 czystej, a firma trec jest lepsza napewno od vitalmaxa i bardziej promowana...a jakas tak rozpuszczalnosc czyli mesh sie nie liczy bo koncowy efekt i tak jest taki sam...bierz treca

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1702 Data: 5/12/2005 2:30:29 PM Liczba szacunów: 0
  • Rozciąganie

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    rozciagaj sie co drogi dzien, Do ćwiczeń rozciągających można przystąpić dopiero po dokładnym rozgrzaniu mięśni i stawów, ponieważ rozciągliwość kolagenu zwiększa się w temperaturze powyżej 39 C.Stopniowe zwiększanie obciążenia poprzez łagodne i harmonijne ruchy zwiększa, natomiast gwałtowne obciążenie zmniejsza elastyczność i rozciągliwość kolagenu, który reaguje na prędkość rozciągania. Nigdy nie wykonuj ruchów sprężynujących w pozycji ekstremalnej (gdy mięsień został doprowadzony do punktu krańcowego rozciągnięcia). Gwałtowny powrót z tego punktu do normalnego stanu może spowodować zerwania

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 832 Data: 8/18/2005 2:03:16 PM Liczba szacunów: 0
  • przelew!

    Post
    Doping

    n/c

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 2211 Data: 12/27/2004 3:16:41 PM Liczba szacunów: 0
  • Trec Whey 100 czy hi tec c6

    Post
    Odżywki i suplementy

    jeżeli chodzi o smak to wybrałbym c-6 reszta jw

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 2431 Data: 9/1/2013 10:46:05 PM Liczba szacunów: 0
  • Prosze o pomoc

    Post
    Doping

    ECA kup lub sma zorb ECA ECA = Efedryna + Kofeina + Aspiryna Kombinacja opisanych poniżej składników, działa zaskakująco skutecznie w programie redukcji tkanki tłuszczowej ... Substancje powodują podobne zmiany metaboliczne w komórkach tłuszczowych i mięśniowych, posiadają odrębne mechanizmy oddziaływania i potęgują wzajemnie swoje działanie. Efedryna, kofeina i aspiryna charakteryzują się działaniem termogenicznym, powodując wzrost temperatury ciała , który odbywa się kosztem spalania tkanki tłuszczowej wyraźnie hamują apetyt, oddziałując na ośrodek sytości w mózgu. Krótki opis EFEDRYNA " E " - jest substancją biologicznie czynną, jej działanie na organizm człowieka naśladuje działanie naturalnych hormonów zwanych aminami ketocholowymi, które są odpowiedzialne za stan gotowości organizmu do podjęcia wysiłku. Podanie efedryny powoduje pobudzenie psychoruchowe (podobne działanie do amfetaminy,lecz słabsze) oraz ogólny stan tzw. sympatykotonii, czyli wzmożonej aktywności organizmu. Efedryna podnosi zdolności wysiłkowe organizmu, zabezpiecza energetykę wysiłku, pobudzając rozpad tkanki tłuszczowej, hamuje apetyt, oddziałując na ośrodek sytości w mózgu. Przypuszcza się możliwość wzrostu poziomu anabolizmu białek mięśniowych. Efedryna znajduje się na liście środków uznanych przez Międzynarodowy Komitet Olimpijski za dopingowe. EFEDRYNA - jest substancją narkotyczną, wywołującą stany euforyczne. Jej częste stosowanie prowadzi do uzależnienia, podobnego do kokainowego lub amfetaminowego (tylko podobnego). Nadużywanie może być przyczyną nadciśnienia, miażdżycy, choroby niedokrwiennej serca i zaburzeń osobowości. Czasem dobrze odstawić ze względu na uboczne kołatanie serca. KOFEINA " C " - jest substancją biologicznie czynną, szeroko rozpowszechnioną w świecie roślinnym. Ewentualne skutki uboczne jej stosowania są znacznie mniejsze niż w przypadku efedryny. Kofeina dziala na mózg pobudzająco, nasila aktywność życiową, pomaga znieść znaczne obciążenie fizyczne i umysłowe, działa orzeźwiająco likwidując uczucie senności, może nasilać anabolizm białek. Optymalne działanie rozpuszczające tłuszcz uzyskamy stosując 200 mg kofeiny w jednej dawce, razem z " E " oraz " A " oczywiście. KOFEINA - silnie pobudza rozpad tkanki tłuszczowej i podnosi ciśnienie. Nadużywanie wiąże się z ryzykiem wystąpienia, miażdżycy,nadciśnienia tętniczego, choroby wrzodowej przewodu pokarmowego,chronicznego bólu głowy. ASPIRYNA " A " - jest substancją pochodną kwasu slicynowego - związku szeroko rozpowszechnionego w świecie roślin. W medycynie znany jako podstawowy środek przeciwbólowy, przeciwzapalny i przeciwgorączkowy. Aspiryna wykazuje działanie potęgujące dwóch przedstawionych wcześniej substancji (efedryny i kofeiny). Działanie takie w obrębie tkanki tłuszczowej zostało dowiedzione. ASPIRYNA - może nasilać anabolizn białek. Nadużywanie wiąże się z uszkodzeniem nerek i przewodu pokarmowego, niedokrwieniem. Składniki Jeśli nie masz dostępu do suplementu ECA, to proponuję wyprawę do APTEKI ... Niestety kombinacja oparta na tussipec-u, kofex-ie i polopirynie S jest znacznie słabsza niż suplementy, ponieważ nie posiada przedłużonego działania w czasie, a czas półtrwania składników wynosi ok. 45-60 min. Niestety jest to rozwiązanie farmakologiczne, więc należy liczyć się z silniejszymi efektami ubocznymi. Nie są to suplementy oparte na naturalnych składnikach. Składniki z apteki: EFEDRYNA - Tussipect? (20tab) Lek stosowany w przewlekłych schorzeniach oskrzelowo-płucnych. (20tabletek - 5 zł) (PAMIĘTAJ , że Tussipect to nie czysta efedryna lecz jeden ze składników tego leku (musisz liczyć z większymi efektami ubocznym) w aptece nie ma możliwości kupienia czystej efedryny) KOFEINA - KOFEX? (8pastylek) Filiżanka kawy w pastylce. (8 pastylek do ssania - 6,00 zł) ASPIRYNA - Polopiryna?S (20tab) Potęguje działanie powyższych substancji . (20tabletek - 5 zł) 1 porcja: Tussipect (2 tabletki = 30mg efedryny) Kofex (1 do 5 pastylek = 40/200mg kofeiny) Polopiryna S (1/4 lub 1/2 tabletki = 75/150mg aspiryny) Można także dodać l-karnityne przed treningiem

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 1085 Data: 7/7/2004 12:22:52 PM Liczba szacunów: 0
  • pewne produkty

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    ogórki są pełne witamin i składników mineralnych,a na dodatek podczas ich kiszenia wytwarza się witamina C,któej nie ma w świeżych ogórkach. Krewetki czemu dobre? zawierają dużo białka a mało tłuszczy.

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1115 Data: 10/8/2008 5:46:01 PM Liczba szacunów: 0
  • enan i meta

    Post
    Doping

    prolo odpada bo bez sensu bic pozniej po 5 sztuk :-C

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 2410 Data: 1/20/2006 10:39:26 PM Liczba szacunów: 0
  • WESOŁYCH ŚWIĄT!

    Post
    ActivLab

    Mi tez poszla , szkoda ze oponka na brzuchu Ale c*** tam , swieta to swieta

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 2269 Data: 12/27/2010 12:04:40 PM Liczba szacunów: 0