SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • HST- plan Jotuna do oceny + kilka pytań

    Post
    Trening w domu

    a) Nogi - Przysiady ze sztangą trzymaną na barkach - Uginanie nóg na maszynie - Wspięcia na palce w staniu b) Klatka - Wyciskanie sztangi w leżeniu na ławce poziomej - Przenoszenie sztangielki w leżeniu w poprzek ławki poziomej c) Plecy - Ściąganie drążka szerokim nachwytem - Podciąganie sztangi/sztangielek w opadzie (wiosłowanie) - Martwy ciąg d) Barki - Wyciskanie sztangi zza głowy e) Biceps - Uginanie ramion ze sztangą stojąc podchwytem f) Triceps - Prostowanie ramion na wyciągu stojąc g) Brzuch Oto moj plan po modyfikacjach przez was zalecanych (mimo wszystko przenoszenie zostawie, bo jeszcze nigdy tego nie probowalem, chyba sie nie obrazicie ). Czy to jest dobry plan? Mozecie mi wkleic jakimi wy cwiczycie i czy są efekty? Pozdrawiam Acha, wyczytalem jeszcze, ze na poczatku musze robic dwie serie na wszystko. Ok, teraz kolejne pytanko Czy najpierw robie caly trening i pozniej go potwarzam (jak przy ACT) czy serie powtarzam normalnie jak przy splicie (czyli 2 x 15 na klate itd)? Zmieniony przez - Jotun w dniu 2005-09-24 13:44:45

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 1868 Data: 9/24/2005 1:36:31 PM Liczba szacunów: 0
  • enan odblok

    Post
    Doping

    sermy leć dalej,kortyzol zbijaj daj 4-5 razy dziennie po 1 gramie witaminy c

    Odpowiedzi: 138 Ilość wyświetleń: 10117 Data: 12/19/2014 5:13:34 PM Liczba szacunów: 0
  • Trening do oceny, poprawy.

    Post
    Trening dla początkujących

    Ej soryy, ale Twoją wypowiedź oceniam jako c***a wartą 3 razy w tygodniu brzuch? skądeś się urwał? Pisałem coś o diecie? Przecież jesteś w dziale TRENING a nie DIETA (dieta oczywiście jest.) Jeszcze jedno pytanie do ogarniętych: - jak to jest z pasem do mc, jeśli robię jakieś 60% max ciężaru, jaki zdołam podnieść w powt 10/8/6. Czy pas jest do tego niezbędny? Trochę denerwuje mnie trening z założonym pasem. Rozumiem, że robienie MC z max ciężarem bez pasa to głupota. ale tak w treningach, obowiązkowo? Są różne wypowiedzi n/t tego ;)

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1031 Data: 10/17/2010 11:06:19 AM Liczba szacunów: 0
  • Orbitrek redukcja

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Białko 1,5-2g/kg masy ciała Tłuszcze 1g/kg masy ciała Węglowodany reszta kcal Oblicz zapotrzebowanie kcal, zostaw na bilansie 0kcal (czyli tyle ile Ci wyszło) dodaj aktywność fizyczną i patrz jak twoja waga się zachowuje. Jeżeli spada to zostaw, jeżeli stoi to utnij z 200kcal. Z aktywnością fizyczną nie przesadzaj na początku bo: A) szybko się zniechęcisz B) twój organizm nie jest przyzwyczajony do wysiłku C) lat zaniedbań nie nadrobisz w krótkim czasie (nie wiemy jak wyglądasz, może nie jest źle) Bez potrzeby też nie tnij kcal dopóki waga spada, nie ma takiej potrzeby. Zmieniony przez - Bartosz1991 w dniu 2017-10-25 10:27:24

    Odpowiedzi: 46 Ilość wyświetleń: 10106 Data: 10/25/2017 10:26:37 AM Liczba szacunów: 0
  • Aikido

    Post
    Sztuki Walki

    myślałem o czymś, dzięki czemu będę czuł się pewniej idąc samemu nocą , ale chyba se jednak kupię worek i poćwicze se sam + sparingi, może to będzie lepsze wyjście Moderator działu "Historia" Pozdrawiam wszystkich

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 9545 Data: 11/22/2002 12:08:18 PM Liczba szacunów: 0
  • zdjęcia kulturystów THE BEST OF

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    kevin w szczycie formy

    Odpowiedzi: 38 Ilość wyświetleń: 9055 Data: 2/18/2010 11:11:04 AM Liczba szacunów: 0
  • Dieta-zapytanie MACFF

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Aha, czy te nieszczęsne płatki owsiane mogę gotować, bo suchych to się nie da jeść. Dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam!

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 949 Data: 6/10/2003 1:59:11 PM Liczba szacunów: 0
  • FILET Z LOSOSIA W SOSIE ZIOLOWO-CYTRYNOWYM

    Post
    Kuchnia SFD

    Trybula ogrodowa gatunek rośliny z rodziny selerowatych. Pochodzi z południowo-zachodniej Azji i południowo-wschodniej Europy. Znana już od czasów średniowiecza. W Polsce i środkowej części Europy można ją spotkać w formie dzikiej o owłosionych owocach. Zakwita w maju - czerwcu Korzeń używany jako przyprawa kuchenna, szczególnie popularna w kuchni holenderskiej, angielskiej, francuskiej. Przyprawa używana do przyrządzania zup, sałatek, ryb, serów, jajecznicy Roślina lecznicza Z ziela otrzymuje się aromatyczny olejek lotny, karoten, witaminę C,. Zioło przyspiesza trawienie oraz łagodzi wzdęcia 1 raz o takiej przyprawie słyszę Dzięki za przepis i pytanie czy próbowałeś z innymi rybami? (mintaj/panga) chyba tez oblecą, jednak obróbka termiczna może być krótsza, bo łosoś chyba dłużej musi się "dusić"

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 5464 Data: 11/17/2008 5:29:47 PM Liczba szacunów: 0
  • Wiosenna redukcja-uzupełnienie.

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Proszę o o poprawienie: P: FBW + 20minut rowerek >Carb cycling W: Bieganie lub interwały Ś: FBW + 20minut rowerek >Carb cycling C: Bieganie lub interwały P: FBW + 20minut rowerek >Carb cycling S: Wolne N: Wolne Zmieniony przez - Roberth88 w dniu 2013-04-22 19:15:56

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 819 Data: 4/22/2013 7:13:09 PM Liczba szacunów: 0
  • Wiosenna redukcja-uzupełnienie.

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    POPRAWIONE Carb cycling: Endomorfik P: FBW + 20minut rowerek >high carbs W: Bieganie lub interwały >low carbs Ś: FBW + 20minut rowerek > high carbs C: Bieganie lub interwały >low carbs P: FBW + 20minut rowerek >moderate carbs S: Wolne >low carbs N: Wolne >low carbs 1 krok: 66+(13.7*99)+(5*185)-(6.8*24)= 2184,1kcal 2 krok: 2184*1,6 (praca nie fizyczna i trening)=3494kcal 3 krok: Zrzucanie -20% 3494-698=2796kcal 4 krok: B:297g -1188kcal 3g/kg W:247g-988kcal 2,5g/kg Razem: 2796-2176=620kcal z tłuszczy -69g 5krok: High carb days = 297g białka, 308g węgli, 69g tłuszczu Moderate days = 297g białka, 247g węgli, 69g tłuszczu Low carb days = 297g białka, 185g węgli, 69g tłuszczu 6krok: Po 3-4 tygodniach obniżka 20g węgli z każdego dnia. Rozkład posiłków: Ćwiczę o godzinie 17.00 Posiłek 1 (po przebudzeniu-7.30) : Węgle + źródło białka Posiłek 2 (10.00): Białko, tłuszcz i zielone warzywa Posiłek 3 (12.30): Białko, tłuszcz i zielone warzywa Posiłek 4 (15.30): Białko, tłuszcz i zielone warzywa Posiłek 5 (18.30): (po-treningowy): Węgle + białkowy napój regeneracyjny (np. odżywak typu bulk) Posiłek 6 (21:00): Węgle + źródło białka Podział składników w posiłkach: Białko: 6 posiłków po 36g Tłuszcz: 3 posiłki po 30g Węglowodany: 3 posiłki śniadanie 25%, po treningu 50%, 60-90minut po treningu 25% Jakie produkty: *Śniadanie: Źródła białka - białka jaj, tuńczyk, kurczak. Źródła węgli – owoce, owies, kasza (grits), słodkie ziemniaki, musli *Po treningu: Surge z ryżem. *Źródła tłuszczy – olej lniany, oliwa z oliwek, ryby, masło orzechowe, migdały, orzechy włoskie. *60-90minut po treningu: Źródła białka – filet kurczak lub indyk, ryby, chude mięso. Źródła węgli – słodkie ziemniaki, ryż brązowy, pomidor, marchewka, kasza, zielona warzywa (100-200g) czyli kalafior brokuły szpinak szparagi, ziarna lnu. Zmieniony przez - Roberth88 w dniu 2013-04-25 15:46:00

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 819 Data: 4/22/2013 10:51:20 PM Liczba szacunów: 0
  • wyniki badań, zmęczenie w ciągu dnia

    Post
    Doping

    ****DANE PODSTAWOWE*************************************** NICK: rn12 PŁEĆ: mężczyzna WIEK:27 WZROST:181 NIEPRZERWANY STAŻ TRENINGOWY: 2lata ****PARAMTERY OBWODÓW************************************* WAGA CIAŁA:82 OBWÓD PRZEDRAMIENIA:30,5 OBWÓD RAMIENIA:38,5 OBWÓD ŁYDKI:38 OBWÓD UDA:57 OBWÓD BIODER:94 OBWÓD NA WYSOKOŚCI PĘPKA:84 OBWÓD KLATKI PIERSIOWEJ:107 OBWÓD NADGARSTKA:17,5 OBWÓD KOSTKI U NOGI: ****POMIARY SIŁOWE**************************************** PRZYSIAD TYLNI: 100x5 MARTWY CIĄG:115x5 WYCISK SZTANGI NA ŁAWCE POZIOMEJ: 110x1 100x3 WIOSŁOWANIE SZTANGĄ : 100*5 WYCISK SZTANGI NAD GŁOWĄ :52,5x5 ****CEL************************************************* MASA JAKOŚCIOWA ****STAN ZDROWIA***************************************** CHOROBY PRZEWLEKŁE:-- PRZEBYTE KONTUZJE:-- ALERGIE:-- PROBLEMY ZDROWOTNE NIEWIADOMEGO POCHODZENIA:-- ****SPRZĘT********************************************** PROFESJONALNA SIŁOWNIA: TAK ****DIETA************************************************* JAKĄ DIETE STOSOWAŁES W POPRZEDNIM MEZOCYKLU: PODAZ KALORII:3800 ILOSC BIALKA NA KGMC:3,1 ILOSC TLUSZCZU NA KGMC:1 ILOSC WEGLOWODANOW NA KGMC:6 JAKĄ DIETE PLANUJESZ W NOWYM MEZOCYKLU: PODAZ KALORII NA START:3800 ILOSC BIALKA NA KGMC NA START:3,1 ILOSC TLUSZCZU NA KGMC NA START:1 ILOSC WEGLOWODANOW NA KGMC NA START:6 ****PYTANIA DODATKOWE********************************** CZY STOSUJESZ DOPING/PROHORMONY: testosteron enan 12 tydzień cyklu CZY STOSUJESZ SUPLEMENTY: białko, witaminy minerały omega 3 vit C collagen zma CZY STOSUJESZ SPALACZE/POBUDZACZE: -- kawa przed treningiem Zmieniony przez - rn12 w dniu 2017-04-01 16:21:59

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 1528 Data: 4/1/2017 4:20:36 PM Liczba szacunów: 0
  • wasze gify %-)

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    C:\Documents and Settings\Wiesław\Moje dokumenty\Moje obrazy\20050804070404.gif

    Odpowiedzi: 64 Ilość wyświetleń: 8701 Data: 3/1/2008 4:53:52 PM Liczba szacunów: 0
  • Nadgarstki problem

    Post
    Zdrowie i Uroda

    ja walczyłem długi czas z nadgarstkami, lekarze mówili "nic tam nie ma, ale włożymy w gips" i tak trzech, że nic mi nie jest, więc skoro nic mi nie było to trenowałem, czasami ze łzami w oczach z bólu, do tego ładowałem msm, kolagen, witaminę c i rozciągałem po każdym treningu - nie wiem co najbardziej pomogło, ale po 2-3 miesiącach problem zniknął

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 571 Data: 9/4/2019 8:56:29 AM Liczba szacunów: 0
  • Nadgarstki problem

    Post
    Zdrowie i Uroda

    DJ_DoDo podaj dawki tej MSM, kolagenu i witaminy C dziennie i ile razy dziennie. Na stany zapalne to może być za dużo omega 6, czyli problemy z dietą? Możesz spróbować podnieść witaminę D plus magnez do tego, cysteina z 2 gramy dziennie, jeśli to nie pomoże to dodaj MSM (5-10g?), i duże dawki cynku na przemian z miedzią, kilka tygodni. Zmieniony przez - matmax13 w dniu 2019-09-20 16:04:45

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 571 Data: 9/20/2019 4:00:20 PM Liczba szacunów: 0
  • Nadgarstki problem

    Post
    Zdrowie i Uroda

    https://www.sfd.pl/sklep/SFD_NUTRITION_Collagen_Premium-opis40198.html#wartosci inny produkt używałem, ale 20-30 dni dawałem po 2x20g (później 1x20g lub 2x10g) dziennie razem z witaminą c - dziennie ok. 5-10g (na oko), z tym że kolagen zostawiałem chwilę w wodzie tak z 10minut przed wypiciem https://www.sfd.pl/sklep/ALLNUTRITION_MSM-opis38336.html#wartosci ludzie dają dużo więcej, ale ja dawałem 2 dziennie Na stany zapalne to może być za dużo omega 6, czyli problemy z dietą?] https://potreningu.pl/articles/3967/czym-grozi-zbyt-niskie-spozycie-omega-3 Zmieniony przez - DJ_DoDo w dniu 2019-09-23 09:32:43

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 571 Data: 9/23/2019 9:31:11 AM Liczba szacunów: 0
  • Pomoc przy redukcji

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    czyli rozumiem ze spozycie 40g wegli i 30g bialka przed treningiem nie przeszkodzi mi w tym aby organizm czerpal z rezerw tluszczu to nie problem udzielac odpowiedzi na zasadzie ctr+c , ctr+v trudniej jest rozwinac temat i udzielic wyczerpujacej wypowiedzi , wydaje mi sie ze spozycie "standardowego" posilku przedtreningowego nie pozwoli organizmowi na czerpanie z rezerw tluszcz podczas wysilku , wiec kloci sie z moim celem ... pozdro

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 1995 Data: 3/23/2007 7:38:33 PM Liczba szacunów: 0
  • trening z uwzgeldniem włokien mieśniowych

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Możesz cwiczyc brzuch A) 1 raz w tygodniu - w jednym dniu wykonujesz cwiczenia na dol, gore i skosy B) 2 razy w tygodniu - w jednym dniu wykonujesz cwiczenia na dol i skosy - w drugim dniu wykonujesz cwiczenie na gore C) 3 razy w tygodniu - w jednym dniu wykonujesz cwiczenie na dol - w drugim dniu wykonujesz cwiczenie na gore - w trzecim dniu wykonujesz cwiczenie na skosy

    Odpowiedzi: 41 Ilość wyświetleń: 1813 Data: 11/10/2014 11:31:48 PM Liczba szacunów: 0
  • Czarna lista zespołów

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    " Dokładnie... z tym że temat przerodził się w dyskusję o satanizmie nie wiadomo w sumie czemu :D Wszak tu nie o to chodzi :)" To oczywiste, dla tych co nie mają pojęcia o tego typu muzyce każdy koncert jest utożsamiany z jakimś obrzędem satanistycznym, gdzie zniewala się bezbronne dzieci i młodzież. Oczywiście tylko tacy ludzie tam chodzą, dorosły na pewno wybrałby kościół i modlitwę Stąd to żenujące nieporozumienie z listą utworzoną (czy tworzoną bo nie wiem jak się to rozwija) jako walka z sektami. Tacy znawcy wiedzą kto po jakiej stronie mocy stoi, oto dowód: http://free.of.pl/c/clavebonki/muza.txt Mamy tu wyszczególnionych najgrozniejszych satanistów takich jak: Kris Kristoferson,Madonna,Nickelback,P.O.D. (Payable On Death),Elvis Presley,Frank Zappa,Elton John...brakło zespołu Mayhem ale to na pewno wina szatana

    Odpowiedzi: 154 Ilość wyświetleń: 9745 Data: 7/23/2007 1:08:27 PM Liczba szacunów: 0
  • testosteronu.hormony

    Post
    Doping

    Nic specjalnego jakies brednie typu ze w tym wieku spadek testosteronu to normalne. Przepisał mi clomid 1 tab dzien przez 1m-c Zmieniony przez - bart2013 w dniu 2017-07-29 20:34:01

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 4895 Data: 7/29/2017 8:21:15 PM Liczba szacunów: 0
  • NOWOŚĆ! VITALITY COMPLEX!

    Post
    ActivLab

    Nie radziłbym brać więcej niż 1 tabletkę dziennie. Tam mamy 14 mg żelaza, a nadmiar żelaza jest dużo gorszy niż jego niedobór, a fakt faktem że zapewne nikt z was nie ma niedoborów tego minerału. Activlab olał nas i nie odpowiada na nasze pytania, natomiast ja odpowiem po części na wasze :)) To nie jest produkt dla sportowców, no normalny preparat witaminowo-mineralny jakich na rynku setki i ma to stanowić uzupełnienie oferty tak jak wcześniej np. białko sojowe. Produkt ma być tani (na Allegro pewnie kupi się go poniżej 20 zł) żeby gimnazjalistów było na niego stać a dwa żeby nie pytali jak u konkurencji czy aby nie zasilany bo jak widzą 200% RDA witaminy C to już mają trupią czaszkę przed oczami. A żeby był tani musi być taki jaki tu mamy, czyli witaminy w standardowych dawkach, minerały w formach nieorganicznych (mogę się mylić ale Activlab nie odpowiedział na moje pytanie) i nic poza tym (poza małą dawką żeń-szenia). Dla sportowców mamy Machine Man Combo, fajny produkt ale mało ekonomiczny jak na nasze warunki, dlatego może kolejny produkt będzie coś po środku. Zmieniony przez - djfafa w dniu 2012-12-04 19:43:19

    Odpowiedzi: 62 Ilość wyświetleń: 6464 Data: 12/4/2012 7:42:00 PM Liczba szacunów: 0