SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • Dziwny przypadek (doległość)

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    a w tej rozpisce treningu to o co chodzi bo się nie moge połapać nie podane dni serie powt tylko jakies A B C i cyferki?

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 1561 Data: 2/7/2011 10:15:28 PM Liczba szacunów: 0
  • nie smieje sie z kolegi zakladajacyego post ale z riposty jego adwersarza. ze smiesznej wypowiedzi. nigdy nie smieje sie z ludzi a jedynie z ich wypowiedzi. mysle ze kazdy z uczestnikow forum zauwazyl ze odnosze sie z szacunkiem do kazdego forumowicza, co nie znaczy ze nie bede sie smial z niektorych wypowiedzi pozdr mc Zmieniony przez - marek.c w dniu 2007-11-16 17:07:45

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 4061 Data: 11/16/2007 5:07:29 PM Liczba szacunów: 0
  • subiektywnie jakie zrodlo stresu masz na mysli?>< na dobra sprawe to sam trening dobrze wykonany, solidny, zgodny z planem juz wspaniale odstresowuje. dla mnnie wtedy jest wazne jak mam ten trening wykonac wiadomo ze na saa bedzie wykonany solidnie ale jakie produkty spelnią warunek dobrego treningu bez saa><? osobiscie przetestowałem produkty oddziaływujące na ośropdkowy układ nerwowy \/oun/ dobry jest nanovapor musle tech fizogen blast /piekielnie mocny/ bsn no xplode sci fite kreation i inne wazne sa tez minerlay i witaminy magnez wapn wit c, e ,a nie mozna tez zapominiec o napoju jonowym jesli chodzi o stres innego rodzaju to nie mam wlasnych doswiadczen jestem raczej czlowiekiem spokojnym trudno mnie zdenerwowac pozdr mc ps mysle ze czlowieka wewnetrznie szczesliwego z zycia nie sposob jest zestresowac raczej nawalbym to przemeczniem mistem pracą itp

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 4061 Data: 11/16/2007 7:08:40 PM Liczba szacunów: 0
  • Chcę rosnąć i ćwiczyć

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Jak już upierasz się nad treningiem, to rozpisałem mało szkodliwy plan. Ale pamiętaj, że ćwicząc mięśnie zawsze stracisz na wzroście. Bo organizm zamiast budować wzrost będzie odbudowywał mięśnie. 1 dzień Klatka 2 ćwiczenia po 3 serie 18,16,14 np. ławka prosta, rozpietki skos Przedr nachwyt, uchwyt po 4 serie 2 dzień Plecy 2 ćwiczenia po 3 serie 18,16,14 np, drążek szeroko do klatki, lub podciąganie, sztangielka w opadzie, lub wyciąg z dołu biceps 2 ćwiczenia po 3 serie 18,16,14 np. sztangielki siedząc ( te ćwiczenia wykonujemy siedząc tak aby odcinek dolny pleców miał oparcie), modlitewnik 3. dzień barki 2 ćwiczenia po 3 serie 18,16,14 np. unoszenie sztangielek bokiem i unoszenie w opadzie ( te ćwiczenia wykonujemy siedząc tak aby odcinek dolny pleców miał oparcie) triceps 2 ćwiczenia po 3 serie 18,16,14 np. ściąganie bloczku stojąc, francuskie, lub sztangielka za głowy. 4, dzień łydki 2 serii 22,20,18,16 Uda Przysiad z własnym ciałem, lub na jednej nodze z oparciem. 3 serie 19,17,15 Maszyna przód 3 serie 19,17,15 Maszyna tył 3 serie 19,17,15 W dni nietreningowe ćwiczenia rozciągające ( poszukaj, bo na tym do końca się nie znam) w/w trening nie obciąży kręgosłupa i stawów. Ciężary dobieraj tak abyś zachował rezerwę 2 ruchów. Liczba powtórzeń nie jest przypadkowa, zmniejszenie jej a zarazem zwiększenie ciężarów może uszkadzać aparat ruchu i organizm przestawi się na regenerację i rozrost tkanki mięśniowej zamiast rosnąć. Dieta. Uwzględnij to co pisałem wyżej. W trakcie dnia dużo mleka nabiału ryb. Jeśli w danym dniu zjesz mało nabiału uzupełniaj wapń tabletkami. Jeśli w danym dniu nie zjesz ryby dodaj do kolacji tran z dorsza. Proponuję około 2 g białka na kilogram masy ciała w ciągu dnia. A węglowodany i tłuszcze musisz sam wyliczyć zgodnie z swoją przemianą materii. Jeśli dieta będzie uboga w witaminy i minerały, stosuj multiwitamine 1 x dziennie rano. Jeśli dieta będzie uboga w białko, możesz dokupić WPC i uzupełniać. Wskazane jest przyjmowanie 400 mg witaminy C w dawkach dzielonych. Oraz KOLAGENU około 10 g dziennie w dawkach dzielonych. Na noc E+ selen na dobrą regenerację. To wszystko co na razie przychodzi mi do głowy. Jak coś jest nie zrozumiałe - to pytaj.

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 906 Data: 2/15/2010 9:35:06 AM Liczba szacunów: 0
  • MASA 2015/2016

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Trenując no FBW czyli 3 razy w tygodniu musi byc więcej niż jeden dzień solowy myślałem ze bedzie tak ze dwa dni typowo na masę 3x8-12 (zalezy od partii) a jeden solowy 5x5 i dokladac ciężary tam. To ma sens? + trening FBW A B A czy A B C jest lepszy

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 746 Data: 8/22/2015 2:38:13 PM Liczba szacunów: 0
  • Dziwne bóle.

    Post
    Po 35 roku życia

    Ładuj magnez,vit C ,min 2 gramy i ćwicż przedramiona-mnie to pomaga na jakiś czas, Ostatnio miałem dość długo spokój ale znów sobie te okolice preciążyłem na wiertnicy do otworów w ziemi -strasznie szarpała,gdy trafiło wiertło na jakiś kamień,sprżegło wyłąlczało dopiero po ok 30 stopniach obrotu-pierwszy impet szedł prosto w łokcie.

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 2530 Data: 11/6/2015 7:03:40 PM Liczba szacunów: 1
  • Problem z brzuchem

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    No fakt, jem generalnie wszystko co znajde. Tak czysto teoretycznie, gdybym nie zmienil swojej diety ( lubie jesc dobre rzeczy ;c) ale za to biegałbym kazdego dnia, czy to cos pomoze na moj piekny, wystajacy brzuszek?

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 650 Data: 1/8/2017 2:24:13 PM Liczba szacunów: 0
  • Problem z brzuchem

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    To mój bebech. Co smutne, jeszcze z dwa lata temu miałem brzuch jak atleta ;c A teraz masz ziomku z postu wyżej, oceniaj czy mam to hipercośtam. A tak swoją drogą, ile czasu potrzeba mniej więcej, żeby zlikwidować ten bebech i wyrobic sobie w miare plaski brzuch? /SFD/2017/1/9/ac8ff4265e71475785e3fca200135150.jpg

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 650 Data: 1/9/2017 11:51:00 PM Liczba szacunów: 0
  • Marzec,nowa dieta ,dalsza masa

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    a) Na śniadanko dałbym więcej węgli, a węgle odjął z drugiego śniadania czyli mniej razowca(np.150g) b) Nie wiem czy gouda to odpowiednie źródlo, aż takiej ilości tluszczy c) Tak jak mówi kolega nopiotr, po treningu koniecznie białko

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 1819 Data: 3/5/2006 9:00:10 PM Liczba szacunów: 0
  • Jaki odblok

    Post
    Doping

    Nie robiłem ;c

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 634 Data: 4/25/2016 9:46:45 PM Liczba szacunów: 0
  • Mój lekarz przekonał mnie właśnie do HCG. A jeśli chodzi o DECE to cenię sobię holenderską którą kupuję w aptece. A.C.A.B

    Odpowiedzi: 59 Ilość wyświetleń: 6669 Data: 10/7/2003 12:51:33 PM Liczba szacunów: 0
  • Tzw ,, odzywanie sie,,

    Post
    Polacy za granicą

    w scanie wschodniej jak spada ponizej -15 to kuhwa wylaczamy ogrzewanie i zaczynamy walic spiryt a nie jak wy c.i.p.k.i z zachodniej boimy sie odmrozic paluszki ponizej -10!!!!!

    Odpowiedzi: 63 Ilość wyświetleń: 3678 Data: 12/28/2010 12:21:53 PM Liczba szacunów: 0
  • Plan na zwiękrzenie objętości ramienia!!

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Ankieta : 1.M 2.25 3.87kg 4.183cm 5.Biceps - 42 Klata - 115 Udo - 60 Talia - 85 6.Leci 5 rok 7.Dobra sylwetka. 8.Piłka nożna, basen 9.Siłownia, prawie full osprzęt, brak jedynie takich rzeczy jak sównica Smitha czy jakos tak 10.Nie wiem 11.Szczupła sylwetka, szybka przemiana materii, tendencja do chudnięcia 12.Wyniki siłowe : Klatka - 130kg max 1 raz (w formie, teraz to mogę pomażyc) Przysiad - nie robiłem Martwy ciąg - od czasu do czasu małym ciężarem 13.Nie mam dietę, ale koles który się na tym zna mi mi cos ułożyc 14.Bark - ale mam to w dupie 15 Odżywki - co miesiąc zmieniam suplementy,wczesniej był horse power, nitro bolon, zwole, moja ulubiona czyli NITRO X PACK C-12 najbardziej na mnie działa, rzadko kupuje typowe masówki bo mdli mnie po nich ale obecnie zmobilizowałem się i od tygodnia biorę MUTANT MASSA + zestaw kreatyn Hyper Fusion + L-glutamine T6. Nie szaleję z odżywkami ( max 200zł w miesiącu) bo w lipcu sie hajtam i odkładam siano na wesele:)

    Odpowiedzi: 39 Ilość wyświetleń: 4037 Data: 4/27/2009 12:53:42 PM Liczba szacunów: 0
  • Bieganie

    Post
    Inne dyscypliny

    przepraszam Was bardzo za zwloke, ale gdzies mi umknal ten temat fireman: I. 2x40m, 2x50m, 2x60m sprint (po kazdym powrót na miejsce startu i 30s. przerwy) 800m z 4 - 5 przyspieszeniami (biegniemy w sumie 600m, po okolo 50m spokojnego biegu przyspieszamy, biegniemy szybciej fragment biegu i powracamy do pierwotnego tempa i tak do przebiegniecia 800m) II. 1x 40m sprin (30s.przerwa) 1x 80m sprint (45s.przerwa) 2x 150m sprint (60s.przerwa) 1x 80m sprint (45) 1x 40m sprint (30) III. bieg ciagly zmienny - 1,5min. wolno; 30s. szybko (nie na max.) zaczynasz od sumy 30 minut i dodajesz na poczatku maja zrob sprawdzian na 1000 i 60m. i bedziemy modyfikowac trening zaleznie od postepow And_Sport i Adi_nrXX 7 dni to za duzo, sugeru 5 dni, a moze nawet 4 (reszte poswiec na dobra regeneracje) Kopszykowka w zwiazku ze swoja specyfika, jesli chodzi o bieganie charakteryzuje sie duza seria krotkich biegow na poczatek proponuje: I. starty z roznych pozycji (fajnie by bylo robic to na jakis sygnal - bo to cwiczy szybkosc reakcji): lezaca, siedzaca, w opadzie - po sygnale jak najszybciej przebiec 25m (powtorzyc 10 razy) 2x seria (przerwy po 30s.) II. wybieganie 30 minut (i dodajemy z kazdym kolejnym razem minuty) III. 20, 30, 40, 50, 60, 70, 60, 50, 40, 30, 20m - biegane na max. przerwy po 30-45s. IV. 3x 600m z 4 - 5 przyspieszeniami (biegniemy w sumie 600m, po okolo 50m spokojnego biegu przyspieszamy, biegniemy szybciej fragment biegu i powracamy do pierwotnego tempa i tak do przebiegniecia 600m) przerwy po 1,5min V. ciagly zmienny (zaczynamy od 30 minut i dodajemy) 1 minuta wolno, 20s. szybko (ewentualnie mozna to robic poslugujac sie odlegloscia - 300m. wolno, 100m szybko) (jesli zdecydujecie sie na 4 dni w tyg, to odrzuccie IV lub V) Wszyscy: Rozgrzewka (przed kazdym trningiem): 800-1000m. truchtu, stretching, skipingi (po 50m.) A, B, C 50m. przejsc na palcach, 50m. przejsc na pietach, druga seria skipingow Po kazdym treningu: 800m truchciku + stretching

    Odpowiedzi: 38 Ilość wyświetleń: 6612 Data: 3/6/2004 4:09:25 PM Liczba szacunów: 0
  • witamina B17 iniekcja

    Post
    Doping

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Witamina_B17 "Systematyczne badania naukowe dowiodły jednak brak jakiegokolwiek działania antynowotworowego amigdaliny, natomiast jej stosowanie bez nadzoru lekarskiego może prowadzić do poważnych zatruć cyjanowodorem, np. w wyniku interakcji z witaminą C"

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 5366 Data: 8/17/2011 12:38:07 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta redukcyjna do oceny.

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Urozmaicenie diety daje nam np większe szanse na pokrycie zapotrzebowania na wszystkie potrzebne witaminy. Przykładowo, jeśli jedynym warzywem, które jesz jest marchew, zapewne niedobory witaminy A Ci nie grożą, ale możliwe, że braków witaminy C doczekasz się bardzo szybko, marchew zawiera jej bowiem stosunkowo niewiele. Podobnie sytuacja wygląda w przypadku innych pokarmów.Urozmaicenie diety to nie tylko sposób na przełamanie abstrakcyjnie pojętej „codziennej rutyny”, czy też okazja dla nowych doznań kulinarnych. Różnorodność jest jednym z nieodłącznych elementów zdrowej, zbilansowanej diety.

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 226 Data: 1/13/2020 8:46:22 PM Liczba szacunów: 0
  • Odnosnie diety to do dzialu odzywianie lub skonsultuj sie z markiem c. - na pewno otrzymasz wskazowki i madre podejscie do calosci uwzgledniajac to, co masz zamiar wziasc.

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 2225 Data: 1/26/2007 5:03:09 PM Liczba szacunów: 0
  • czego brak??

    Post
    Zdrowie i Uroda

    z przypuszczeniami trudno, nam babka na higienie ostatnio powiedziala ze zanim zacznie sie brac jedna witamine to trzeba zrobic najpierw badanie zeby było wiadomo ze faktycznie tego brakuje. Mówila tez ze to dlatego ze przewaznie branie jednej witaminy powoduje spadek drugiej (np przy braniu A trzeba brac wiecej C i B1 - no tak nam mówili) no i potem bez sensu braćcos jak sie nie ma calkowitej pewności w kazdym razie niech tez dba o tą skore z zewnątrz, jesli sie normalnie i w miare urozmaicenie odzywia to byc moze same balsamy pomogą Zmieniony przez - oska5 w dniu 2007-02-23 15:02:03

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 7445 Data: 2/23/2007 3:01:23 PM Liczba szacunów: 0
  • czego brak??

    Post
    Zdrowie i Uroda

    "Mówila tez ze to dlatego ze przewaznie branie jednej witaminy powoduje spadek drugiej " A wiesz moze na ubytek czego wplywa nadmiar C?

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 7445 Data: 2/24/2007 6:04:09 PM Liczba szacunów: 0
  • Płeć : CHŁOPAK Wiek : 25 Waga : 77 Wzrost : 178 Cel treningowy : MASA Staż treningowy na siłowni : 2 lata z przerwami amatorsko. Od 2ch miechow z dieta Uprawiane inne sporty : Nie Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki) : full bez wyciagow Dieta : 3800kcal ~400g kurczaka, 350g wegli, 170g tluszczy Przeciwskazania medyczne : brak Zażywane suplementy : omega 3, Vit E vit C magnez, b6, cynk, multiwitamina, wapn Ostatnio przerabiany plan: Split 3x w tyg Ciężary w podstawowych ćwiczeniach (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc): nie sprawdzam

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 504 Data: 6/24/2014 4:28:47 PM Liczba szacunów: 0