SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • Plan na ten miesiąc to zwiększenie masy mięśniowej i siły w podstawowych bojach. Nie chce tu rzucać wielkich obietnic, ile wycisnę do końca lutego - trzeba ciężko trenować i jeść, wtedy wyniki będą najlepsze.W planie długoterminowym jest to 160kg na ławce poziomej i 220kg podniesione z ziemi do końca kwietnia. Plan treningowy prezentuje się następująco Wtorek-Piątek-Niedziela TRENING A Wyciskanie leżąc lekko - głownie poprawa techniki i mostka, 5 powt na ok.80-85% cięzaru z dnia ciężkiego Podciąganie na drążku nachwytem Wyciskanie żołnierskie - ciężko, RAMPA 5 powtórzeń Przysiad 5 serii po 10-20 powtórzeń Poręcze 5 serii z progresją Łapy w superseriach po jednym ćwiczeniu TRENING B Martwy ciąg RAMPA 5, ostatnia seria na maxa ,każde powtórzenie z ziemi Wycisk wąsko 3 serie po 5 powtórzeń, stały ciężar Podciąganie na drążku nachwytem Wyciskanie hantli na skosie górnym 3-4 serie po 10-15 powtórzeń Face pulls 4 serie po 12-15 powtórzeń Łapy w superseriach po jednym ćwiczeniu TRENING C Wyciskanie leżąc ciężko 2-3 serie po 3-5 powtórzeń, stały ciężar Przysiad ciężko RAMPA 5 + regresja Wyciskanie sztangi skos górny 3-4 serie po 6-8 powtórzeń Wiosłowanie sztangą nachwytem RAMPA 10 Unoszenie hantli na bok 5 serii po 12-30 powtórzeń Łapy w superseriach po jednym ćwiczeniu

    Odpowiedzi: 46 Ilość wyświetleń: 2578 Data: 2/2/2015 7:44:20 PM Liczba szacunów: 0
  • Jak ja mam to rozplanować ?

    Post
    Odżywki i suplementy

    ćwicz teraz normalnie, dodaj aeroby jak masz problemy z fat'em. suplementacja standardowa, czyli witaminy i minerały, wit.C, lecytyna, omega 3 itd. na wiosnę możesz zapodać jakiś spalacz. przy czym wpływ supli jest niewielki.Kolejność na redukcji to dieta/aeroby/regeneracja.

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 722 Data: 12/9/2007 8:01:15 PM Liczba szacunów: 0
  • gainer, jaki wybrać

    Post
    Odżywki i suplementy

    Pewnie taki, że nie chce mu się tyle syrowca dziennie wpiep**ć dziennie i chce to gainerem uzupełnic i miec nadzieje że wskazówka na wadze pokaze więcej %-)

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 1612 Data: 7/9/2012 12:19:27 PM Liczba szacunów: 0
  • Mistrzostwa Świata SANDA kung fu

    Post
    Scena MMA i K-1

    MuayFan to cos cienko szukałeś Ja znalazłem oto stronka gdzie mozna znalesc wyniki: http://www.worldcka.org/sito_e/index_e.htm wchodzac w world C.k.a. a potem w professional fighters mozna znalesc wynik naszego trenera a wchodzac w offiacal results znajdzie sie na 24 stronie wynik MYSZY

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 3631 Data: 7/13/2004 11:22:41 AM Liczba szacunów: 0
  • Sprzedam kilka rzeczy.....

    Post
    Targowisko

    7. Używana płyta główna Soltek SL-75DRV5-C. Gniazdo Socket-A. Dla procesorów Athlon/Duron up to 3000+. Chipset VIA KT333. Cena do uzgodnienia. Używam jej do chwili obecnej. Płyta moim zdaniem bardzo dobra, gdyż przez okres około roku przy zainstalowanych sterownikach do chipsetu komputer, ani razu mi się nie zawiesił, przy tym zachowując pełną wydajność. Sprzedaję, gdyż rodzice dają mi pieniądze na modernizację sprzętu:).

    Odpowiedzi: 28 Ilość wyświetleń: 3676 Data: 5/27/2006 12:11:21 AM Liczba szacunów: 0
  • To c**j wam w łeb dokupie jeszcze 120 tabletek javascript: test(''); javascript: test('');

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 2256 Data: 12/26/2007 11:18:31 AM Liczba szacunów: 0
  • omka nr...

    Post
    Doping

    Widze ze chudzina kolegow zwolales heheh OwnaG sam jestes paja.c i ojciec ci do wanny wchodzi Co do teamtu To nie wiem skad takie przypuszczenia ze nawet bez diety i dobrych cwiczen czlowiek nie przytyje od omnadrenu Boze co z wami ludzie Zawsze przytyjesz !!! A co do mojego treningu w dupie mam co wy se myslicie , heh Cwaniaki z neta , chodze na silownie z osobami co cwicza od ponad 6 lat i wole sluchac ich rad niz waszych , diete tez mam dobra Zamknijcie wreszcie papy i dajcie sie wypowiedziec innym co to biora a nie tylko wasze Dzienniki z zycia

    Odpowiedzi: 57 Ilość wyświetleń: 3721 Data: 2/29/2008 3:39:51 PM Liczba szacunów: 0
  • bodyfat

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    C. Ronaldo w formie miał ok 6% fatu. A jeśli chodzi o brzuch, to niestety Dream, ale jeśli się nie ćwiczyło i nie ma się super genetyki, to nawet przy 10% nie będzie kraty. ;-) Co do tematu, to autor ma max 20% na moje oko.

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 1481 Data: 3/4/2014 6:37:07 PM Liczba szacunów: 0
  • bodyfat

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Kurek: 1. C ronaldo nie może sobie pozwolić na tak niski bf ze względu na sport który uprawia - musiałby miec michę na deficycie, dostałby zawału na meczu 2. wiadomo, że nei edzie kraty przy niskim bf jak się nie ćwiczy, ale nie będzie boczków i efektu ulania. brzuch będzie płaski i generalnie pięknie ;-)

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 1481 Data: 3/4/2014 6:58:07 PM Liczba szacunów: 0
  • Winko z British Dispensary.

    Post
    Doping - zdjęcia

    B.Disp c w saszetkach to stukane u nas Ale Dispensary wypuscilo wino w tubach takich jak Anabol Wino jest w stezeniu 5mg i 10mg Nie spotkalem sie z tym w PL

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 2430 Data: 3/28/2007 4:19:42 PM Liczba szacunów: 0
  • kreatyna, a wziewy

    Post
    Odżywki i suplementy

    zjedz czosnku pare zabkow wit c po 1.5g przez pare dni i przejdzie ew na odpornosc dokup echinacee,zen szen no chyba,że czujesz sie słabo bardzo i uważasz ze w łóżku wylądujesz,to przerwij cykl i zacznij jak przejdzie.

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 954 Data: 4/18/2008 9:14:27 AM Liczba szacunów: 0
  • Trening domatora na mase :]

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    .Pompki płasko(dowolna z podanych wersji)-4-5 serii x do zmęczenia-ze zmiennym rozstawem dłoni. 2.Pompki głową w dół(nogi na podwyższeniu-rys.5)-4-5 serii x do zmęczenia- ze zmiennym rozstawem dłoni. 3.Pompki na taborecie(F)-3-4 serie x do zmęczenia 4.Pompki boczne(rys.7)2-3serie x do zm. 5.Pompki przy ścianie(rys.2)2-4serii x do zm. 6.Pompki w podporze tyłem(G)2-4serii x do zm. 7.Przysiady(na jednej lub obu nogach)4-6 serii x do zm. 8.Wspiecia na palce(na jednej lub obu nogach)4-6 serii x do zm. 9.i 10.-dwa wybrane ćwiczenia(C-F)na mięsnie brzucha po 4-5 serii x do zm. 11. wioslowanie na sioslach 4-5 12.Unoszenie tułowia z leżenia przodem-4-5 serii x do zm. 13.Uginanie ramion w ciężarem stojąc4-5serii x do zm

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 4004 Data: 10/10/2004 12:02:42 PM Liczba szacunów: 0
  • ja bralem 1,5g jak wazylem 90kg :C

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 2488 Data: 3/1/2011 9:57:35 PM Liczba szacunów: 0
  • Magnez - ze 6 tabsów/ed starczy Tran - ze 4 tabsy/ed starczy Osłonki wątrobowe - ze 4 tabsy/ed starczy Głóg w tabletkach - ze 4 tabsy/ed starczy Cycle Assist - ze 4 tabsy/ed starczy Witamina C - minimum 4000mg/ed To ja używam na cyklu - można sobie dostosować.

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 2488 Data: 3/2/2011 12:06:43 AM Liczba szacunów: 0
  • WITAMINE C to bym dal na koniec cyklu na zbicie kortyzolu Cycle asist wedlug producenta trzeba 2 razy wiecej brac niz piszesz Oslonki watrobowe ja jestem zwolennikiem po cyklu

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 2488 Data: 3/2/2011 12:08:51 AM Liczba szacunów: 0
  • Suplementy i odżywki dla 15-latka

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    witaj, na start jak wspomnial ruktow wazne bedzie to jak sie odzywiasz, do ewentualnego uzupelnienia diety mozna wykorzystac gainera lub odzywke bialkowa. w ciemno jedynie obecnie wykorzystac mozesz witamine d3, k2, wktamine c, wapn, magnez i cynk:-)) dodatkowo uzupelnic diete mozna kwasami omega 3 Zmieniony przez - TomQ-MAG w dniu 2018-12-24 22:54:28

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 1763 Data: 12/24/2018 10:53:51 PM Liczba szacunów: 1
  • Zjazdy na linach

    Post
    Inne dyscypliny

    A co jest niepoprawnego w zjezdzaniu na polwyblince ?? jezdzi sie na tym co sie ma pod reka wiem ze pólwyblinka jest wkurzajaca bo skreca line,jak bedziesz mial 8 to na 8-ce jak rolke to na rolce lub ID lub innym szpeju wazne zeby bylo bezpiecznie uzywaj 2 lin jednej roboczej drugiej asekuracyjnej naucz sie paru wezlow jak prusik czy bachmanna czy jakas inna odmiane np. penberthy'ego mozna by wymienaic nazwy ale poco wszytkie sa podobne w dzialaniu i zucac dziwene nazwy kazdy moze i tak najczesciej uzywa sie naszybszego w wiazaniu. decyzja nalezy do ciebie jesli zjezdzasz czesto i dlugo warto kupic rolke pezla (polecam stary model bez hamulca ten hamulec to syf)jelsi cieszy cie predkosc naucz sie tzw. szybkiego C i paru innych trików ale uwazaj zeby sie niepoparzyc:) i niespalic liny. Najlepiej jak juz ktos proponowal zapisz sie do klubu jaskiniowego tam sa spece oni cie naucza i bedziesz mial okazjie wyprubowac kilka odmian sprzetu. czasem niekupuj ID Petzl syf jak cholera niedziala na mokrych linach przy wadze okolo 100kg wiecej sie naklniesz niz najedziesz pozdrawiam pikczu Zmieniony przez - pikczu w dniu 2007-01-12 22:27:37

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 3442 Data: 1/12/2007 10:22:28 PM Liczba szacunów: 0
  • ZMA czy PRO-ZMA?

    Post
    Odżywki i suplementy

    pro zma gdzyz zawiera dodatkow ALC, TT, wit C ============================================== Szukasz dobrego sklepu z odżywkami, z szybką, miłą i profesjonalną obsługą? Zajrzyj do: ODZYWKI.PL by Lalka. Gorąco polecam! Mój nr. 1 ============================================== Pomogłem, wejdż na http://www.pajacyk.pl i kliknij na pajacyka. Dzięki .:: Członek mafia.suple.hardcor.pl ::. Michał G. "GÓRAL" >>> Doradca w Suplementacji <<<

    Odpowiedzi: 43 Ilość wyświetleń: 4016 Data: 6/17/2003 4:45:00 PM Liczba szacunów: 0
  • ZMA czy PRO-ZMA?

    Post
    Odżywki i suplementy

    Fajne rzeczy opowiadacie :)) jakby tak doglebnie przeczytac Wasze wypowiedzi to np: - witamina "C" podnosi poziom testosteronu - minerały - a takimi jest ZMA powinno sie brac w cyklach - na Pro-ZMA mozna sie skusic powyzej 21 roku zycia, a samo ZMA mozna ładowac juz wczesniej Tak naprawde to ******** opowiadacie!! to żenujace!! wszystko to jeden wielki stek bzdur!! członek-mafia.suple.hardcor.pl

    Odpowiedzi: 43 Ilość wyświetleń: 4016 Data: 6/17/2003 11:06:43 PM Liczba szacunów: 0
  • ZMA czy PRO-ZMA?

    Post
    Odżywki i suplementy

    Ja chyba mimo Waszych uwag sie skusze na 3-4 opakowania tego suplemenciku . Skoro Acetabolan II =(taki sam sklad)=Pro Zma to wystarczy w wyszukiwarce sfd wpisac haslo -acetabolan II- aby przeczytaj opinie stosujacych ten stack. Opinia 666 (w-ce mistrza swiata w wyciskaniu) jest juz zadowalajaca - pisal ze 9 tyg cykl samego acetabolanu II dal mu 1,5 cm w lapce i 10 kg w wyciskaniu ( oczywiscie to jest sprawa indywidualna)- teraz 666 pisal , iz zabaiera sie za pro zma przed zawodami w czerwcu , oprocz tego pisal, ze stosuje sam produkt bez dodawania dodatkowego tt, kiedys uzywal mieszanek zma+tt ale nie dawalo mu to takich rezultatow jak acetabolan II; ale tez jest wiele innych pochlebnychopini o tym produkcie... Takze ta mieszanka musi dzialac - a nie wiem czy tak z osobnyc produktow ZMA , TT , ALC, NAC, ( o wit c i b6 nie pisze bo to groszowe sprawy) daloby sie ulepic TANSZY odpowiednik ? Jesli fundusze pozwola zafunduje sobie taki cyklik , jesli nie powtorze wrzesniowy CYkl Dabka , gdyz w tym momencie zalezy mi na sile i chce zrobic ok 6-8 tyg trening na sile

    Odpowiedzi: 43 Ilość wyświetleń: 4016 Data: 6/18/2003 10:10:00 AM Liczba szacunów: 0