SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • Antyoksydanty z banana po treningu

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Czyli ta nie wielkie ilości witaminy C nie mają znaczenia?

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 1270 Data: 8/19/2015 5:31:15 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Bad Girl to byl interes twojego zycia:) moze ktos chce moja c 350 za 15 zl miesiecznie na 24 to dorzuce jeszcze super latarke i zastaw nozy tytanowych.

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 2709 Data: 12/20/2004 12:11:02 AM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • FBW 5x5 do poprawy

    Post
    Trening dla początkujących

    widze że to chyba plan FBW... ale troche chaotyczny:D mialeś już styczność z fbw? jeśli nie to najlepiej by było abyś zacząl systemem A - B - A w te dni w które mowisz. Wg mnie to co tu wypisales mija sie z celem poniewaz mozesz sie pogubic w zmianie tych cwiczen. Jeżeli to Cie nie zadowala to ułóż FBW na 3 dni A - B - C

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 784 Data: 3/6/2011 10:34:26 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Kreatyne mam olimpu mega caps 1250, białka scitek 100% whey prtein i jeszcze ze hi-tec C 6 , do tego BCCA powder z hi -teca i aminokwasy proste z scitek(kupiłem na próbę i nie wiem czy coś dają) Mysle jeszcze czy nie dorzucić jakiegoś carbo do tej suplementacji potrenigowo?

    Odpowiedzi: 35 Ilość wyświetleń: 2488 Data: 12/20/2012 10:05:28 AM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Plan do oceny Low Up Power, Pull i Push

    Post
    Trening dla początkujących

    A no rózne nazwy ćwiczeń są :D A. Dodać coś jeszcze do SIŁA LOW czy zostawić tak jak teraz? B. Mogę zostawić dipsy? C. Martwy ciąg sumo będzie ok i czy dodać coś jeszcze na plecy w tym treningu? Zmieniony przez - Xesty109 w dniu 2015-12-19 16:33:56

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1808 Data: 12/19/2015 4:32:29 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 3)
  • Plan do oceny Low Up Power, Pull i Push

    Post
    Trening dla początkujących

    Ok a schemat tygodnia treningowego może być następujący? Poniedziałek - A. LOW siła (3-5) Wtorek - B. UP siła (3-5) Środa - wolne Czwartek - C. PULL hiper (8-10) Piątek - D. PUSH hiper (8-10) Sobota - wolne Niedziela - wolne Czy trening, dzień przerwy, trening, dzień przerwy itp? A może jakoś inaczej? W UP SIŁA dobra kolejność ćwiczeń?

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1808 Data: 12/19/2015 4:51:36 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 3)
  • Plan do oceny Low Up Power, Pull i Push

    Post
    Trening dla początkujących

    I czy na główne ćwiczenia w dni siłowe dać 5 serii czy 4 wystarczą? W dniu siłowym lepiej podciąganie podchwyt czy nachwyt? Bo zależy mi na szerokości a 2 razy nachwyt to nie bardzo. Siłowo podchwyt, hipertroficznie nachwyt zamiast narciarza? Zmieniony przez - Xesty109 w dniu 2015-12-19 20:15:50 Zmieniony przez - Xesty109 w dniu 2015-12-19 [...]

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1808 Data: 12/20/2015 1:05:06 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 3)
  • Ban dla Wariata

    Post
    Administracja i Moderatorzy

    Z O S T A W I Ć Wariata

    Odpowiedzi: 83 Ilość wyświetleń: 9407 Data: 3/22/2002 4:44:35 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Jesli bol uniemozliwialby trening wartoby pomyslec o zmianie srodka, ew. lidokainie; Lidokaina (lignokaina, ATC: C 01 BB 01) - lek przeciwbólowy typu amidowego, służący do miejscowego znieczulania. Przeważnie podawany jest przezskórnie w formie aerozolu lub żelu. Powoduje odwracalne zahamowanie przewodnictwa impulsów we włóknach nerwowych poprzez [...]

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 8297 Data: 5/11/2005 5:33:18 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 1)
  • naturalne wymiary

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    zapewne są takie osoby, ale komu by sie chcialo je***c cale zycie na te 43 cM :P jak mozna to po paru cyklach zrobic :D

    Odpowiedzi: 94 Ilość wyświetleń: 8662 Data: 6/5/2012 9:48:03 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Jak radzic sobie z trądzikiem.

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Głównym problemem powstawania trądzika są bakterie i przetłuszczająca się skóra. Najlpeszym lekiem czyli tzw. domowym sposobem jest następująca kuracja: * 7 dni w tygodniu 3 razy dziennie pić mieszankę z ziół: Bratek, Melisa, Pokrzywa, Nagietek, Rumianek i Szafwia * 1 dzień w tygodniu pić 2 razy na dzień jakies ziolka przeczyszcajace * [...]

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 5057 Data: 2/22/2003 4:15:41 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Oceńcie mnie =]

    Post
    Galeria Zdjęć

    *********** l i c i e Hipolicie..... z koksami sie zgodze,budisz szacunek tym,ze umiesz sie przyznac ze koksujesz....teraz wszystko jasne...ale nastepnym razem jak bedziesz sobie chciał "strzlic deke" to lepiej sie strzel w głowe....Twoje zycie,Twoje zdrowie,ale dla mnie to oszukiwanie samego siebie,zanim cos zrobisz,przemysl to dwa [...]

    Odpowiedzi: 62 Ilość wyświetleń: 8182 Data: 3/22/2004 9:39:21 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • XBOX

    Post
    Targowisko

    tez pogonilem xboxa za 5 paczek + w .c.i.u.l gier mysle nad 360 ale jak widze ze maja postawione wiatraki kolo konsoli zeby sie nie nagrzewala to mnie skreca...

    Odpowiedzi: 59 Ilość wyświetleń: 7337 Data: 11/3/2006 10:47:19 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • UDERZANE

    Post
    Sztuki Walki

    No dobra.To teraz wytlumacze.CZemu mam taki podpis a nie inny? Otoz dlatego iz: 1.Jest 6 dzialow sztuk walk 2.W kazdym z nich jestem moderatorem dlatego bo : a: dzialy czasem beda sie klucic i jest potrzebny jeden niezalezny mod do trzymania wszytskich w ryzach b:Musze wybrac moderatorow nowych dzialow tak by reprezentowli swoje kategorie z wiedza [...]

    Odpowiedzi: 52 Ilość wyświetleń: 6571 Data: 7/28/2002 8:33:13 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • UDERZANE

    Post
    Sztuki Walki

    Joannaz swiete slowa.Ja reprezentuje ze soba styl C-56 i zapraszam na posty poswiecone wlasnie Combat56.

    Odpowiedzi: 52 Ilość wyświetleń: 6571 Data: 3/27/2005 6:11:44 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Dieta do oceny+dlaczego waga ani cm nie spadają?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Ankieta działu - nie ma żadnych informacji o tobie , jednak nie ważne czy kobieta czy c mężczyzna to przy 6 treningach w tygodniu masz głodowe ilości kcal

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 711 Data: 9/28/2020 5:46:17 AM Szacuny postu: 1 (cały temat: 4)
  • komunikat: PRZEGIBON ODSTAW NARKOTYKI BO ROBIA CI SIEKE Z MOZGU I ZMIENIASZ SIE W MLODEGO WERTERA :C koniec komunikatu %)

    Odpowiedzi: 83 Ilość wyświetleń: 8245 Data: 1/18/2011 8:57:06 AM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Dwa szybkie pytania

    Post
    Odżywki i suplementy

    Seewy - dokladnie jak piszesz 1.5g krety w Gainbolicu plus duzo mineralow. 15g bialka w 100g. Teraz to nie wiem co wybrac. Tak czy tak ten twarog bede mixowal czy z Carbo czy z tym. Dobra nie chce Wam truc dupy o ile w przypadku saa nie mam problemu z dokonywaniem decyzji o tyle w przypadku glupich prostych supli mam ... i to duze. No c'mon - [...]

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 3010 Data: 8/7/2006 11:41:08 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • PrzeGibon śmiało możesz wylewać wszystkie swoje myśli na temat laski (lasek) w tym poscie. A co do mnie : Moja twierdzi ze robi wszystko dla mnie zeby bylo mi dobrze i żebym tylko nie pomyslał sobie ze mnie zdradza (to jej słowa ) wprowadziła sie specjalnie do mnie i wychodzi tylko na studia i spowrotem do domu. Ostatnio powiedziała mi ze chec [...]

    Odpowiedzi: 83 Ilość wyświetleń: 8244 Data: 1/18/2011 11:59:24 AM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)
  • Z ta C

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 2859 Data: 7/27/2013 3:14:52 PM Szacuny postu: 0 (cały temat: 0)