SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • 6.12 DT 1. wyciskanie leżąc 4x6-8 8x30 5x32,5 4x35 2x37,5 5x30 3x32,5 2x35 1x37,5 progres.powtórka 2. wiosło sztangą 4x6-8 40/45/50/55 bez zmian. dokładka 3. GM 3x15 20/25/25 20/20/25 dokładka 4. unoszenie bioder ze sztangą 3x10 30/40/50 5. wznosy z opadu 3x12 cc/10/10 zostaje +10min wioslarz (moja zmora) 10min rower trening zmodyfikowany. gdyby ktoś nagrał moje wypociny przy 4.|-)ale fajne ćwiczenie suplementyo3, probiotyk, wit C, mzb, d3, BCAA, miska bez zmian. jak była

    Odpowiedzi: 688 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/6/2012 7:41:24 PM Liczba szacunów: 0
  • 7.12 DT 1. wykroki 3x10-12 12x 10/10/12 2. bułgar 3x10 cc/8/8 3. podciąganie/opuszczanie 3x5 tu czekałam i czekałam na drążek i się nie doczekałam 4. ściąganie drążka wyciągu dolnego 4x10-15 j.w. 5. pompki odwrotne 3x10 8/8/8 20min orbi suplementy:o3, mzb, probiotyk, BCAA, d3, wit C, miska ok 2000kcal 130B/80T/170W owsiane, białko, kawa, melisa+pokrzywa+dziurawiec orzechy brazylijskie, jabłko ryż, idyk trening białko, banan ryż, indyk, olej kokosowy indyk, winko czerwone:-D

    Odpowiedzi: 688 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/7/2012 7:26:12 PM Liczba szacunów: 0
  • 8.12 DNT suplementy:o3, wit C, mzb, probiotk, BCAA, d3, pomiary z dzisiaj. wklejam też porównanie z początku etapu. /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/8ed55cdf6ea149579466b3406050a10b.jpg

    Odpowiedzi: 688 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/8/2012 10:26:52 AM Liczba szacunów: 0
  • 9.11 DT bieg 5,40km 35min znów biodro@-)musiałam się zatrzymywać,maszerować kilka minut. w środę idę do fizjo. zobaczymy co powie suplementy wit C, BCAA, mzb, probiotyk miska czysta, nieliczona 1. owsiane, odżywka 2. jabłko, orzechy bieg 3. ryż biały, mielone indyka, jajko-->podzielone na 2 4. jw 5. jajko, białko, olej kokosowy,

    Odpowiedzi: 688 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/9/2012 5:20:01 PM Liczba szacunów: 0
  • 1cykl prop+prima?

    Post
    Doping

    dlatego też mniejsza dawka- mniejsze ryzyko wpłynięcia na układ hormonalny czyż nie ogólnie z tym wiekiem to względne pojęcie, są ludzie co mają 20lat a w życiu ani razu się nie golili, a inny robi to już w gimnazjum, więc to chyba sprawa indywidualna kto jak szybko dojrzewał, może dziwny przykład, ale wiadomo o co chodzi Ja dosyć szybko dojrzewałem ogólnie to było już ładne pare lat temu, więc chyba nie będzie tak źle, nie porównujcie mnie do c*pek 50kg co w pierwszym treningu chwytają się za metkę Zmieniony przez - DYLAUDIO w dniu 2009-08-23 14:17:45

    Odpowiedzi: 43 Ilość wyświetleń: 4031 Data: 8/23/2009 2:16:43 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta do oceny

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Wędlinka jest chudziutka z piersi kurczaka. A co do tego razowca, to nie dałem go, bo tak mi poradził znajomy, który ma znacznie większe doświadczenie i niejedną udaną redukcję za sobą , ale skoro tak radzisz to ok - Ty masz na pewno jeszcze większe doświadczenie niż on , ile tego chleba? Nawiązując do oliwy, może przedstawię rozkład BTW i zrealizowany % B: 2,4 95% T: 0,9 104% WW: 2 102% kcal z wyliczeń 2570, dostarczone 2581 Gdybym dodał oliwy musiał bym innych tłuszczy odjąć, tylko nie wiem których? "sok odpada" - dlaczego? myślałem, że grejpfrut dodatkowo wspomaga odchudzanie, zresztą przy takiej ilości węgli jaką mam w diecie chyba mogę sobie pozwolić na te 20 prostych rano i po treningu? "mięso w sałatce z orzechami" - może być makrela/tuńczyk z puszki? W sumie twaróg wziąłem bo nie miałem kompletnie innego pomysłu, ale nie jest to zbyt smaczne "razowca zmień na kasze/ryż" - nie może być razowiec? Chciałem, żeby to był razowiec ze względu na minerały "wędlinę zamień na mięso - jak w śniadaniu" - tak jak w śniadaniu. Wędlinka jest pierwsza klasa, chudziutka i pyszniutka, a jedzenie ciągle piersi z ryżem mi się nudzi i "nie wchodzi" " Nie zagryzaj słonecznika między posiłkami" - ok :D dodałem go, aby uzupełnić dietę w NNKT, ale skoro tak mówisz to ok " o której jest ostatni posiłek?" Nie jest to stała pora, ale staram się, aby był minimum 2h przed snem Zapomniałem dodać, że łykam vitaminy z Olimpu + b-complex + wit. C + ZMA apteczne przed snem. Do jajecznicy daje 20g masła

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 965 Data: 4/6/2008 8:35:29 PM Liczba szacunów: 0
  • Po c*** mu ten tluszcz? Przeciez to jest bez sensu, jak ma szybki metabolizm niech z tego korzysta i robi sucha mase, z takich mega chudzielcow sa potem czolowi kulturysci. Nigdy nie zrozumiem chyba skad sie bierze to podjaranie na punkcie zwiekszania wagi. Jak ktos ma naturalnie bf 8-10% i potrafi sie masowac trzymajac taki bf z po***ana nadwyzka kaloryczna to przy wzroscie typu 170cm wazac 70-80kg bedzie juz przec***em. Mam takiego ziomka, na omce i mecie mu metabolizm jeszcze przyspieszyl i bf mu spadl, a jadl chinczyka i slodycze nonstop. Na debiutach byl 5-ty, zrobienie formy to byl banal w jego przypadku. http://www.professionalmuscle.com/forums/attachments/professional-muscle-forum/38147d1279158421-pros-when-they-were-young-photos-yates.jpg dorian za mlodu http://www.professionalmuscle.com/forums/attachments/professional-muscle-forum/38179d1279160555-pros-when-they-were-young-photos-1.jpg flex wheeler :D Zmieniony przez - passenger6 w dniu 2010-09-30 16:55:19

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 9872 Data: 9/30/2010 4:45:38 PM Liczba szacunów: 0
  • Buty piłkarskie - porady vol.3

    Post
    Piłka Nożna

    http://sphotos-c.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/894627_595184577159684_175897424_o.jpg buty Mario na mecz z Fiorentiną heh ;-)

    Odpowiedzi: 829 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/4/2013 11:05:32 PM Liczba szacunów: 0
  • Buty piłkarskie - porady vol.3

    Post
    Piłka Nożna

    Może ktoś mi doradzić jakieś korki meczowe w granicach do 400-500 zł? Mam szeroką stopę co utrudnia wybór :c Większość meczy będę rozgrywał na boiskach sztucznych więc najlepiej jakby to były lanki. Z góry dziękuję za odpowiedź :* <3

    Odpowiedzi: 829 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/15/2013 5:25:15 PM Liczba szacunów: 0
  • DT - Cel Wakacje 2011 - II

    Post
    Trening w domu

    Poniedziałek - 9 maja 2011r. 8h praktyk, po czym pojechałem się zapisać na drugie podejście do egzaminu praktycznego na prawo jazdy, wieczorem parę projektów grafik, ABS i to w sumie tyle. DIETA: 2x Omega3, Magnez+B6, Witamina C I Owsiane z mlekiem, 4x razowy z białym serem II 9x Razowy z szynką, jabłko III Ziemniaki, pierś z indyka + surówka IV Mix: Sałata + pomidory + papryka + ser feta V Serek wiejski, 4x razowy W międzyczasie orzechy + cheat w postaci Coli z Tesco za 63 grosze i czekolady za 1,48, tak z ciekawości Wtorek - 10 maja 2011r. Praktyki, spacer z dziewczyną i teraz projekty, to chyba wszystko dziś I Owsiane z mlekiem, 4x razowy z białym serem II 7x Razowy z szynką, jabłko III "Domowa" pita z gyrosem, jogurt naturalny IV Mix: Sałata + pomidory + papryka + ser feta W międzyczasie 2 pączki, orzechy i rodzynki, i za niedługo Serek wiejski z paroma kromkami razowego I zrobię jeszcze też tych parę spięć z 2 poziomu ABSII:

    Odpowiedzi: 35 Ilość wyświetleń: 3910 Data: 5/10/2011 10:39:38 PM Liczba szacunów: 0
  • Pytanie do znawców <Apokalipsa, Puma, Krzych>

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    @Ukyf Trenujesz 5 dni w tygodniu ale nie trenuje każdej parti codziennie tylko 1 raz w tygodniu wiec miesnie maja sporo czasu na regeneracje? @Krzych dzieki że napisałes pare rad. Co do mc to nie wiem gdzie ty znalazles go po całych plecach XD Napisałeś Poniedziałek (Nogi całe): 1. Przysiad ze sztangą 5s 2. Prostowanie nóg siedząc 3s 3. Uginanie nóg leżąc 4s 4. Wspięcia na palce ze sztnaga na plecach 5s 5. Odwrotne wspięcia na palce 3s 1. Wyciskanie sztangi siedząc 5s 2. unoszenie ramion na boki 5s 3. unoszenie ramion na bokiw opadzie 5s 7.uginanie nadgarstków nachwytem 5s 8.uginanie nadgarstków podchwytem 5s Tyle poprawek, reszta w miarę ok. a) nie sadzisz ze za mało ćwiczeń na uda? b) co do barków- plan pumy jest bardo urozmaicony, myślisz że te 3 ćwiczenia dałby by wystarczający wycisk barkom? Nie sadzisz że ten twój plan jest taki jakby nudny? tzn mało urozmaicony i nie wiem czy m robienie tylko tych 3 ćwiczeń odpowienio zbuduje barki. c)nie za duzo uginan na nadgarstki w twojej propozycji d)jak wygldada tój 4 dniowy plan? chodzi mi tylko wyłącznie o podział parti nie o rozpiske Napisałeś też że 4 dni to w twoim przypadku optimum a 5 dni może nie być ok. Ale przecież ilość seri na poszczególne partie w tygodniu jest taka sama,a dodatkowo dziki temu dodatkowemu dniu można sobie troche rozłożyć to bardziej i skrócić czas treningu. Co myślisz? Ewentualnie jeżeli byś mógł to napisz mi jakąś ciekawom propozycje planu jaki wedlug ciebie bylby ok a ja bym go zastosował po planie pumy ;] To jak to jest z tymi weglami? wiem że cukry to wegle ale chodzi mi czy moge je stosować? tzn chodzi mi o np banany, soki itd. Jeżeli byś mógł i nie jest to jakaś tajemnica to napisz jak ty do diety podchodzisz i jak np wyglada twoja dieta w dniu treningowym ;] Jeszcze jedno: jak to jest z tym przetrenowaniem CUN? czy jak bede stosował plan pumy przez np 8 tygodni to padne? bo pnawet jeżeli zaoncze jego p;an wczesniej to w jego miejsce przyjdzie kolejny w cale nie prostszy. Nie mówcie mi że po paru tygodniach splitowania trzeba robić jakieś makabrycznie długie przerwy. Sądzisz że ten plan pumy jest masakrycznie hardcorowy. Dlaczego? Nogi tylko 1 raz w tygodniu wiec nie sadze żebym miał jakoś umierać po takiej ilości. Tym bardziej jeżeli bym upchnął wszystkie te ćwiczenia w 4 dni to dopiero by miesnie miały wpi**dol na treningu. chociaż nie znam sie wiec napisz jak ty do tego podchodzisz. Generalnie ja chce ciagle masowac. przynajmniej tak długo aż zauważe że sie zalewam @Puma Czekam cierpliwie aż odpowiesz na moje pytania którymi zalałem poprzednią strone tematu. Napisz mi też o tej diecie nie-mieszanej ;] Napisałes że ćwiczenia na biceps nie wpływaja na CUN. To znaczy że moge trenowac ile chce? bo jeżeli nie wpływa na cun a czestsze trenowanie dało by cos to mógłbym nnp wrzucic tego bicka jeszcze gdzies XD BTW: ile tygodni mam stosowac twój plan? bo jak jechalem na fbw to zmieniałem co 8 tygodni Zmieniony przez - ChytryPL w dniu 2009-03-25 18:37:53 Zmieniony przez - ChytryPL w dniu 2009-03-25 18:41:13 Zmieniony przez - ChytryPL w dniu 2009-03-25 19:00:23

    Odpowiedzi: 133 Ilość wyświetleń: 11425 Data: 3/25/2009 6:32:51 PM Liczba szacunów: 0
  • Deweq rzeczywiście, lubię takie ciekawostki. Ehh żeby tak Arona znów zaczął harpaganić i przyszedł do UFC to może by w mega formie uyebał Jonesa Zmieniony przez - bulletskat w dniu 2011-09-03 00:08:09

    Odpowiedzi: 136 Ilość wyświetleń: 10653 Data: 9/3/2011 12:05:42 AM Liczba szacunów: 0
  • Plan treningowy do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    Zdecydowanie zamęczysz się a efektu nie będzie, zdecydowanie za dużo wszystkiego. Należy pamiętać że skoro teraz robisz na jedną partie 16 serii to za 3 lata będziesz musiał 26. Nin na siłe Duże partie 10-12 serii małe 7-9 Moim zdaniem zabardzo urozmaicasz robisz wszystkiego po 3 serie. Zachowaj mnogość tych ćwiczeń żeby co jakiś czas np co 2 - 3 miesiące zmieniać plan ( zamieniać ćwiczenie żeby zaskoczyć mięśnie czymś nowym i dostarczyć im innych bodźców) ja proponuje ci coś takiego Trening A -Klatka Wyciskanie na ławce płaskiej 4 12-6 Wyciskanie na ławce skośnej 4 12-6 Wyciskanie sztangielek na ławce skośnej 3 15-8 Triceps Uginanie sztangielki (francuskie) 3 12-8 Prostowanie Sztangielki w opadzie 3 15-10 Ściąganie liny wyciągu górnego 3 15-10 Brzuch Brzuszki na ławce rzymskiej 3 max Trening B Plecy Podciąganie nachwytem 4 max Podciąganie sztangielki do klatki w opadzie 4 12-8 Ściąganie liny wycziągu dolnego siedząc 4 15-10 Grzbiety 3 15-10 Kaptury Szrugsy 3 20-15 Brzuch Brzuszki na ławce rzymskiej 3 max Trening C Barki Wyciskanie zza karku siedząc 4 12-6 Unoszenie sztangi do brody 4 12-8 Wzniosy sztangielek do przodu 3 15-12 Wzniosy sztangielek w opadzie 3 15-12 Biceps Uginanie sztangi stojąc 4 12-6 Uginanie sztangielek stojąc 3 12-8 Brzuch Brzuszki na ławce rzymskiej 3 max 4 trening to nogi twoj trening jest ok możesz jeszcze tego dnia wsadzić przedramiona

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 632 Data: 6/22/2011 4:31:26 PM Liczba szacunów: 0
  • J***ć amerykanów.

    Odpowiedzi: 446 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/9/2006 1:39:00 PM Liczba szacunów: 1
  • piszemu tu 2,3 kola a prawda jest taka ze w takim malym miescie jak ja mieszkam na budowie masz 8-9 zl za godzine, jesli jeszcze sie naczyms znasz (to sobie policzcie jaka to kwota m-c). 70% umnie zyje w skrajnym ubustwie, wiec taki chlopak moze sobie pomazyc o kulturystyce, czy nawet wl jak glupi karnet na silke miescinie kosztuje 90 zl, a jego rodzice maja na utrzymaniu jeszcze 2 dzieci.

    Odpowiedzi: 446 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/12/2012 7:30:26 PM Liczba szacunów: 0
  • wolne wybory to tez niezly zart, f u c k i n g joke jak by to powiedzial thompson%-), obalenie rzadu to bzdura bo ludzie nie maja jaj, polak to niewolnik syjonu, glowa w dol i tyrac do konca zycia i wybierac mniejsze zlo, "zaglosuje na pis, bo PO jest zle", a to ta sama banda czwroga, sobie chodza z partii do partii sprzedaja ten sam kit i ludzie wierza, polacy to wyksztalcony narod a tak tepy ze sie w pale nie miesci, kto moze niech ucieka z kraju, vat podnosza o 8 %, paliwo bedzie 10zl do konca roku przez przyszla wojne w iranie, mimo ze to tylko 8% bierzemy od nich%-) a polscy zolnierze beda bronic izrealu%-) ja nigdy nie glosowalem i nie bede, zadnej zlodziej nie jest wart mojego glosu i czasu.

    Odpowiedzi: 446 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/18/2012 4:02:54 PM Liczba szacunów: 0
  • c.d. /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/de212b9ec47d4f749eff048d1da3d5c1.JPG /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/c4b2900967d741febf9cfd063a5c346c.JPG /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/258b09a2dd6345c1915953118a85297f.JPG /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/395d429772924e4eb85e05f54f663009.JPG /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/978a7a80c79046d8ad798234ca93222c.JPG

    Odpowiedzi: 976 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/14/2012 10:33:36 PM Liczba szacunów: 0
  • c.d. /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/444da9749c3f46bbad0d31df44e73d76.JPG /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/c1124b8f0e424f928d800f176bec9e67.JPG /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/088130a04ca14cf7a05c24649632c70d.JPG /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/76b902b38cc0469ca2f89f6f06def6b2.JPG /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/0c8324dfacee4c6aa82395430abf0a80.JPG

    Odpowiedzi: 976 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/14/2012 10:35:13 PM Liczba szacunów: 0
  • c.d. /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/6fa534df32c44b5f8552e297e4239311.JPG /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/273610ccc8a548c883978d6baef70645.JPG /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/81e7c8d05d254e2f9aa3103921bfe64f.JPG /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/17ba9cedf41247c2a6b1c590ee5e0bd2.JPG /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/e55046e6902b42408195ee05d10893ca.JPG

    Odpowiedzi: 976 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/14/2012 10:38:36 PM Liczba szacunów: 0
  • Mój obecny plan treningowy z podziałem na grupy wygląda następująco: 1.czworogłowe i dwugłowe uda,brzuch 2.klatka,biceps,łydki tzw.zestaw dyskotekowy:-) 3.wolne 4.plecy,brzuch 5.barki,triceps,łydki 6.wolne 7.wolne Od jutra będę wrzucał co trening dokładną rozpiskę treningową,zaczynając od pleców.Na dzień dzisiejszy aeroby co 2 dni 30min.Jak nie kręcę apetyt momentalnie spada.Waga cały czas trzyma się w granicach 112-113kg.Postaram się jutro pstryknąć jakąś fotkę,żebyście zobaczyli jak wyglądam w okresie masowania. obecna suplementacja to: -isolite 100 -carbo max -bcaa powder -vit.c strong -glutamina extreme -amino 4500 -multi pack -glucosamina sport -cm3 wersja proszkowa dieta wygląda następująco: 1.130gr płatków owsianych,12 białek jajek,20gr orzechów,plaster ananasa lub jabłko 2.220gr piersi,100gr ryżu,10gr oliwy,warzywa 3.200gr piersi,100gr ryżu,10ml MCT Gold,warzywa -trening 4.250gr ryby,100gr ryżu,warzywa 5.250gr wołowiny,350gr ziemniaków,warzywa 6.omlet z 12 białek jajek lub 70gr Cassein 100. Czasami zdarza mi się coś podjeść,ale w końcu jestem na masie więc jak nie teraz to kiedy;-)Z tym że nie pomijam zaplanowanych posiłków.

    Odpowiedzi: 976 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/9/2013 10:43:42 PM Liczba szacunów: 0