SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • A ja odkąd zażywam wit. C (2g ed) zdrów jak ryba :)

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/29/2013 3:55:19 PM Liczba szacunów: 0
  • Patryku u siebie w ofercie nie macie witaminy C, prawda? wojo jakie probiotyki wcinasz?

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/29/2013 5:49:23 PM Liczba szacunów: 0
  • A ja tam się wypowiem, a c%-) No ale fakt faktem wypowiedzi niektórych są takie, że:)) Większość pewnie nigdy nic nie trenowała, tylko siedzą przed kompem i zapychają swoje dvpy byle czym komentując posty innych, w dvpie byli, gó**o widzieli.

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/3/2013 12:49:19 PM Liczba szacunów: 0
  • http://m.ak.fbcdn.net/sphotos-c.ak/hphotos-ak-ash3/531654_552146191471144_1346600986_n.jpg

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/3/2013 10:40:52 PM Liczba szacunów: 0
  • wit C kontroluje(pomaga kontrolowac) dawki zalecane 1-3 g dzienie

    Odpowiedzi: 47 Ilość wyświetleń: 8866 Data: 5/30/2006 4:23:10 PM Liczba szacunów: 0
  • vit C sznyclu a nie kortyzolu

    Odpowiedzi: 47 Ilość wyświetleń: 8866 Data: 5/30/2006 4:48:19 PM Liczba szacunów: 0
  • fajnie wiedziec, bo codziennie laduje sobie dodatkowe dawki wit.C

    Odpowiedzi: 47 Ilość wyświetleń: 8866 Data: 5/30/2006 5:59:09 PM Liczba szacunów: 0
  • krpolowka z vit c i potasu,magnezu,wapnia wow super

    Odpowiedzi: 47 Ilość wyświetleń: 8866 Data: 5/30/2006 9:19:28 PM Liczba szacunów: 0
  • przyjmowanie takich kosmicznych dawek wit C nie ma sensu bo i tak nadmiar jest wydalany... dawka przewyzszajaca 1000mg dziennie to juz duze przegiecie, nadmiar jest szkodliwy

    Odpowiedzi: 47 Ilość wyświetleń: 8866 Data: 7/15/2006 7:11:10 PM Liczba szacunów: 0
  • Ja też jestem ciekaw, bo górna granica dla wit. C została ustalona na 2g dziennie.

    Odpowiedzi: 47 Ilość wyświetleń: 8866 Data: 7/15/2006 11:40:27 PM Liczba szacunów: 0
  • przedawkować wit. C nie przedawkujecie przeciez tylko po co jeść więcej, niż mozna wykorzystac 1000 mg/dzień imo jest ok całyczas, czy choroba, czy nie

    Odpowiedzi: 47 Ilość wyświetleń: 8866 Data: 7/16/2006 2:03:44 PM Liczba szacunów: 0
  • Myślę, że 500mg starcza w zupełności, bo bodajże taka ilość wysyca wszystkie tkanki. Większa ilość będzie się prawdopodobnie marnować. Jeżeli też bierzecie witaminę C, rozdzielajcie ją na mniejsze dawki i bierzcie w ciągu całego dnia, chyba, że macie "time release". Przy dużych dawkach może też wystąpić biegunka. Co do tworzenia się kamieni nerkowych to zdania są podzielone, jednak lepiej dmuchać na zimne, coprawda w DRI jest to wymienione jako możliwy skutek przedawkowania a skoro jajogłowi nie wiedzą, to ja tym bardziej

    Odpowiedzi: 47 Ilość wyświetleń: 8866 Data: 7/16/2006 8:26:43 PM Liczba szacunów: 0
  • Maya S/Dziennik/Redukcja str.26/Nowe Poczatki

    Post
    Trening dla początkujących

    NOWE POCZĄTKI Wymiary: - wzrost 169cm - nie jestem zadowolona (surprise, surprise), szczególnie z talii, brzuchol mam wielki jak na fotkach ze str.3 - dla porównania dałam dane z poprzedniej soboty, od tamtego czasu michę (prawie) trzymałam i były treningi. Są pierwsze spadki, ale mam nadzieję że teraz (przy konkretnej redukcji) pójdzie bardziej w dół Redukcję planuję na 11 tygodni. Będzie rozłożona na dwa etapy: - etap I - 4 tygodnie - tydzień przerwy - etap II - 7 tygodni Tydzień przerwy związany z urlopem z pracy, prawdopodobną obroną doktoratu i przyjazdem kilkorga rok-nie-widzianych znajomych z różnych stron świata. O ile nie zamierzam sobie jakoś wielce folgować z dietą (choć odstępstwa na pewno będą), to nie wiem czy będzie czas na treningi... ETAP I 1. Treningi: - już zaczęłam plan treningowy ułożony przez Obliques (ten z treningami A i B) - wypiski jak zjem śniadanie - jestem na 25tym dniu Burpees Challenge, żadnego dnia nie opuściłam, mimo że moje burpees to jeszcze pokraczne, powolne i straszliwie męczące Trening siłowy: PON, CZW, SOB Trening wytrzymałościowy: NI, ŚR Totalna regeneracja: WT, PT no i oczywiście codzienne burpees, nawet w dni regeneracyjne. Biegania porannego w pierwszym etapie nie przewiduję 2. Micha ułożona w rozkładzie: 160gB, 60gT, 140gWW, kaloryczność: 1740kcal Przewidywane 7 posiłków dziennie, zgodne z 10tką Berardiniego. Ze względu na charakter pracy na lato (fizyczna, ciężka, w pełnym słońcu, na polu kukurydzy) codziennie będzie 500ml izotonika. Plus nawet w dni nietreningowe będę jadła jak w treningowe (węglowodany z kaszy, ryżu brązowego i innych takich w posiłku popołudniowym). Trzeba mieć energię na spacerowanie po polu z 18to kilogramowymi butlami.... 3. Suplementy: nazbierało mi się tego trochę, ale są to raczej witaminki a nie jakieś dopalacze czy cuś: - omega 3 olej rybny w kapsułkach (3 x 1000mg) - preparat: wapno, magnez, cynk (1 x 670mg, 300mg, 20mg) - witamina B-complex - witamina E (1 x 400IU) - preparat: witamina A i D (1 x 10 000 IU, 400IU) - rutynozyd (2 x 500mg) - wyciąg z kasztanowca (2 x 300mg) - preparat: kwercetyna z witaminą C (2 x 150mg, 700mg) Czuję się jak chodząca apteka Zmieniony przez - Maya S w dniu 2010-05-22 16:07:37 Zmieniony przez - Maya S w dniu 2010-05-22 16:08:04

    Odpowiedzi: 306 Ilość wyświetleń: 16052 Data: 5/22/2010 4:07:04 PM Liczba szacunów: 0
  • Maya S/Dziennik/Redukcja str.26/Nowe Poczatki

    Post
    Trening dla początkujących

    Pierwszy tydzień skisiłam totalnie. W sobotę był trening i ładnie trzymana micha, ale juz w niedzielę nie było tak różowo. Dostałam rozdział do poprawki więc nie dość że czasu na trening nie było to stresowo zeżarłam lody i całą tabliczkę czekolady (czekolada u mnie to naprawdę rzadkość). Poniedziałek i wtorek michy pilnowałam, ale już od środy poddałam się zupełnie. Na domiar złego w czwartek uszkodziłam sobie plecy (chyba nadwyrężone mięśnie choć nie jestem pewna) - uroki pracy fizycznej. Na razie odpuściłam burpees i treningi. Dopóki lecę na przeciwbólowych, treningów siłowych nie przewiduję. Plus, po pierwszym tygodniu pracy w polu stwierdzam że póki co zastąpię wytrzymałościowe aero. Na wytrzymałościówki brak mi po prostu sił. Praca w polu przy 30 stopni C "troszeczkę" daje w kość. Nic to. Walczę dalej. Z brakiem silnej woli i samą sobą.

    Odpowiedzi: 306 Ilość wyświetleń: 16052 Data: 5/30/2010 4:15:57 PM Liczba szacunów: 0
  • jak poczatkujacy biegam sobie z jednej maszyny do drugiej sadze, ze atakowanie miesni pod roznym katem daje lepszy efekt napewno jesli chodzi o detale miesni, chodz u mnie tego jeszcze nie widac co do plecow to fakt slabo wyszly, za duze nie sa bo taki mam c***owy kosciec i zawsze bylem waski, ale wydaje mi sie, ze tez zle przypielem bo tak wygladalo to 5lat temu przy wadze 64, wiec gdzie ja kvrwa mam te kg ale silowo nie najgorzej podciaganie na drazku z obciazeniem 20kg 6x w serii Zmieniony przez - GIGANTGYM w dniu 2010-07-10 17:54:37

    Odpowiedzi: 266 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/10/2010 5:52:46 PM Liczba szacunów: 0
  • Trzeba podejść do wszystkiego z dystansem. Czasem śmiech bierze jak człowiek słyszy o załamaniach bo masa spadła po cyklu. To wszystko sprawa iluzoryczna,zobaczcie jak wyglądają byli zawodowi kulturyści co przestali wbijać. Jeżeli się komuś wydaje że na cyklu robi mięso to mu się źle wydaje.Nabijasz włókna nie mnożysz.Inaczej ma się sprawa z hgh ale kogo stać na apteke? i to jeszcze pewną bo tą Chińską c***nie można sobie w buty wsadzić to zrobisz się wyższy owszem hehehe

    Odpowiedzi: 266 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/12/2010 7:36:11 PM Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Cud,miód i MALINA

    Post
    Kuchnia SFD

    a ja lubie :-) jest bardziej tresciwe na dluzej starczy a i czasem sie skusze na wlewke z wit c :-D

    Odpowiedzi: 2166 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/1/2019 12:21:45 PM Liczba szacunów: 1
  • [BLOG] Cud,miód i MALINA

    Post
    Kuchnia SFD

    masz 4,8 g cukru, reszta węgli to erytrol którego organizm nie trawie więc jest zero z tego https://www.sfd.pl/sklep/ALLNUTRITION_Erytrytol-opis39431.html?device=c&gclid=EAIaIQobChMI56Dpi5Tj5gIVjcmyCh1KZA_MEAQYASABEgL81_D_BwE#wartosci Tu masz btw erytrolu ma zero kcal

    Odpowiedzi: 2166 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/1/2020 8:41:40 PM Liczba szacunów: 1
  • [BLOG] Cud,miód i MALINA

    Post
    Kuchnia SFD

    %-) %-) %-) Fighter? Chyba robię błędy w diecie jednak i to spore. /SFD/2020/1/9/4b66f2cfcaf141da8057e4cad2b24377.jpgć Musimy pamiętać, że gdy chudniesz cholesterol będzie podwyższony, ale by poprawic proporcje warto zastanowić się nad: - zmniejszeniem lub wyelimnowaniem przetworzonej żywności (kabanosy, salami itp), - zmniejszenie spożycia nabiału (serów i śmietan) zamienić np na produkty kokosowe, - zmniejszenie spożycia bulletproofa (jeżeli nie masz solidnego wysiłku w planach nie ma potrzeby posiadania podwyższonej ilości trójglicerydów we krwi, które organizm mógłby wykorzystać jako źródło energii), - zmniejszenie spożywania tłuszczów nasyconych odzwierzęcych (możesz wchłaniać więcej cholesterolu z pożywienia niż przeciętni zjadacze chleba), - popracowanie nad proporcjami tłuszczów, jednonienasycone vs wielonienasycone vs nasycone, - starać się spożywać odrobinę więcej pokarmów bogatych w omegę 3 (2-3 razy w tyg minimum), - jako kobieta nie potrzebujesz pościć 20h dziennie, wręcz jest to niewskazane 16h to już górny limit, 14h będzie optymalne.

    Odpowiedzi: 2166 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/9/2020 3:14:01 PM Liczba szacunów: 3
  • [BLOG] Cud,miód i MALINA

    Post
    Kuchnia SFD

    Marynata to olej rzepakowy + przyprawa do shoarmy, na noc w lodówce :-) Piekłam 1.5h w 180st.C , ale to było 1.5 kg mięsa

    Odpowiedzi: 2166 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/23/2020 1:07:59 PM Liczba szacunów: 0