SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • FBW na redukcji

    Post
    Trening dla początkujących

    wiem że ten trzeci dzień jest naciągany ale jak aktualnie główny cel to redukcja i powrót do zabawy z żelastwem = wiec na przyrosty nie liczę skoro na redukcji chodzi o pobudzenie metabolizmu to mógłbym pozostać przy jednym planie - ale strasznie mnie taki trening nudzi Może napiszę skąd pomysł na ćwiczenia w planie C Wyciskanie hantlami płasko - większy zakres ruchu jak przy sztandze z planu A, dodatkowo jakieś urozmaicenie Unoszenie hantelek w opadzie tułowia - tu akurat szukałem ćwiczenia angażującego tylne aktony, szkoda że izolowane Sciąganie linki wyciągu (triceps) - nie lubię francuskich wyciskań stąd taka odmiana Sciąganie linki wyciągu (plecy) - absolutny hit jak dla mnie uwielbiam to ćwiczenie Uginanie ramion ze sztangielką na modl. - to chyba jest przypadkowe - tutaj zostawię jak w planie A - Uginanie ramion ze sztangielkami z sup. Co do nóg to MC w seriach rozgrzewkowych i pierwszej z mniejszym obciążeniem nie robię na prostych nogach, chcę obserwować zachowanie kolana i wzmacniać nogi. Zmieniony przez - nut3r w dniu 2008-09-21 00:33:36

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 4024 Data: 9/21/2008 12:32:37 AM Liczba szacunów: 0
  • zdjecia z roznym bf%

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    http://www.c-k-d.com/forums/viewtopic.php?t=3630

    Odpowiedzi: 39 Ilość wyświetleń: 8688 Data: 5/30/2006 3:20:32 PM Liczba szacunów: 0
  • Ocena planu treningowego

    Post
    Trening dla początkujących

    Ok. Jednak namyśliłem się na to FBW. Co sądzicie o tym planie? FBW - 3X W TYGODNIU. Powtórzenia zazwyczaj w zakresie od 6-12 Wariacje w zmianach treningu, typu ABC, BCA, CBA. A: Nogi: Przysiady z sztangą na barkach 3s Wspięcie na palce na suwnicy 3s Plecy: Przyciąganie drążka do klatki - 3s Klatka: Wyciskanie Sztangi skos górny 3s Barki: Wyciskanie sztangi z przed klatki 3s Triceps: Wyciskanie francuskie 2s Biceps: Uginanie ramion z sztangą stojąc 2s B: Nogi: Wypychanie nóg na suwnicy 3s Plecy: Przyciąganie drążka zza karku 3s Klatka: Wyciskanie Sztangi skos dolny 3s Barki: Przyciąganie sztangi do brody 3s Triceps: Ściąganie drążka górnego 2s Biceps: Uginanie ramion z sztangą na modlitewniku 2s C: Nogi: Uginanie nóg leżąc 3s Plecy: Martwy ciąg 3s Klatka: Wyciskanie sztangielek skos górny 3s Barki: Wznosy ramion w pochyle 3s Triceps: Wyciskanie wąskim uchwytem na maszynie 2s Biceps: Uginanie ramion z drążkiem na maszynie 2s

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1038 Data: 7/8/2009 3:10:42 PM Liczba szacunów: 0
  • Ocena planu treningowego

    Post
    Trening dla początkujących

    daj w C wyciskanie plasko lezac. w B daj na plecy wioslowanie sztanga w A daj podciaganie na drazku. jest to najskuteczniejsze ciwczenie na plecy a napewnoe lepsze od przyciagania drazka.

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1038 Data: 7/8/2009 10:51:05 PM Liczba szacunów: 0
  • zestaw masowo-rzeżbiacy na kilkanascie tygodni :D

    Post
    Doping

    - - - -P- - - - -W- - - - -S- - - - -C- - - - -P- - - - -S- - - -N 1- -PS- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -N 2- -PS- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -N 3- -PS- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -N 4- -PS- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -N 5- -PS- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -P- - - - - - - - - - 6- - - - - - - - -P - - - - - - - - - - - - - - - - - - -P- - - - - 7- - T - - - - - - - - - - P - - - - - - - - - T - - - - - - - - P 8- - - - - - - - -T - - - - - - - - PW - - - - - - - - -TW - - - - - 9- -PW - - - - - - - - - -TW- - - - - - - - - -PW - - - - - - - -TW 10- - - - - - - - -PW - - - - - - - -TW- - - - - - - - - PW- - - - EFEDRIN 11- -TW - - - - - - - - - -W - - - - - - - - - -TW - - - - - - - W-EFEDRIN 12- - - - - - - - -TW - - - - - - - -W - - - - - - - - - -W- - - - -SALLY 13- -W - - - - - - - - - - -W - - - - - - - - - -W - - - - - - - -W-SALLY 14- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -EFE-CLO 15- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -EFE-CLO 16- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - SALLY-CLO 17- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - SALLY P - PROLONGATUM 200mg (30 amp x 100mg) S - SUSTANON 250mg (5 amp x 250mg) N - NAPOSIM 25mg (150 t x 5mg) T - TREN DEPOT 100mg (1 amp x 750mg) W - WINS DEPOT 50mg (1 amp x 50mg)

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1398 Data: 3/14/2005 2:34:18 PM Liczba szacunów: 0
  • pierwszy cykl tesc + deka

    Post
    Doping

    "Prosze sie do tego teraz odniesc i jak by mial wygladac ten cykl co jest w temacie, czy czegos za malo czy za duzo, jak z odblokiem, jak na pierwszy cykl zrobic troche krotszy? Czekam na wasze odpowiedzi :),, Bo dalej nie uzyskuje zadnych odpowiedzi zwiazanych z tematem tylko non stop jest temat diety!... wiadomo dieta najwazniejsza dlatego zostanie dopracowana. Trzeba bedzie to beda 3 posilki ryz, kasz, makaron plus kurczak, kaczka i inne miecho. Nie zamierzam startowac z tym jutro tylko za ok miesiac poltora dlatego sie pytam jak ten cykl by mial wygladac a dieta bedzie dopracowana bo nie chce nic spierdo...c. Jest tu ktos kto sie odniesie do tematu? Przyjmujac ze dieta bedzie dopiera na tip top ?

    Odpowiedzi: 51 Ilość wyświetleń: 3239 Data: 1/13/2017 5:27:12 PM Liczba szacunów: 0
  • Mechanizmy fizjologiczne treningu

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Znawcą nie jestem, ale parę pozycji może się przyda? 1. "Biochemistry for Sport and Exercise Metabolism", Don MacLaren, James Morton, Wiley 2012, głównie rozdziały 7 i 8, 2. "A laboratory running test: metabolic responses of sprint and endurance trained athletes.", M E Cheetham, C Williams, H K Lakomy, Br J Sports Med 1985;19:81-84 doi:10.1136/bjsm.19.2.81, 3. http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC3289165/?tool=pmcentrez 4. https://www.cfa.harvard.edu/~jfliu/19099498.pdf ciekawostki: 5. http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC3062100/?tool=pmcentrez 6. http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC3307963/?tool=pmcentrez 7. http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC3276766/?tool=pmcentrez

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 746 Data: 5/5/2012 5:04:31 PM Liczba szacunów: 0
  • Zejście z BF poniżej 10 procent

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Płeć : mężczyzna Wiek : 36 Waga : 65 Wzrost : 164 Obwód klatki : 96 Obwód ramienia : 37 Obwód talii : 79 Obwód uda : 53 Obwód łydki : 36 Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej : 12-14% Aktywność w ciągu dnia : praca ciężka ( jak cyklinowanie to do 20km spaceru dziennie , jak układanie parkietu to setki skłonów ,przysiadów itp) Uprawiany sport lub inne formy aktywności : trening siłowy 4x w tyg + 2 x w tygodniu mix tabat po 30 min z programu Insanity max 30 Odżywianie : Miska chyba dobra Cel : redukcja do około 8% bf Ograniczenia żywieniowe : brak Stan zdrowia : Po operacji przepukliny pachwinowej 15 miesiecy temu Preferowane formy aktywności fizycznej : siłownia i praca Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty :duzo było aktualnie z supli to tran, msm, machine man burner , wit c , wit d. Stosowane wcześniej diety : jak na zdjeciu

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1591 Data: 6/20/2016 4:19:00 PM Liczba szacunów: 0
  • GNC Strenght FOTO`S

    Post
    Aktualności - Kulturystyka i Fitness

    ja pierdykam ale dexter jest pociachany .:wiesz co ci powiem... włąsnie patrze na ciebie przez lunete z budynku obok.. mam noz i wypatrosze Cię jak świnię:. f.u.c.k.m.o.n.s.t.e.r.

    Odpowiedzi: 51 Ilość wyświetleń: 6386 Data: 11/9/2003 8:01:28 PM Liczba szacunów: 0
  • Oceńcie cieniasa (mnie) :-D

    Post
    Galeria Zdjęć

    A JA STAWIAM NA BŁEDY PRZY ĆWICZENIACH :D np przysiad ze sztangą .. napewno zapomina wypychać klaty do przodu i odchylać barki do tyłu ... tak samo przy uginaniu przedramion ze sztagną .. też nafina za bardzo bary do przodu .. podobnie jak przy ćwiczeniach na kaptury ... i to jest własńie potem efekt ... kontuzja pleców .. odstające łopatki :) albo opcja b ... czyli taka wada wrodzona ... albo c fotomontaz :D .... osobiście najbardziej podoba mi się wersja o tym zlym wykonywaniu ćwiczeń :) technika jest ważna !! a co do tego jak on wygląda ... zero rewelacji ... i prośba .. jak wstawiacie zdjęcia to napsiszcie coś więcej o sobie .. staż waga wzrost ... bo siedze na tym forum już dlugo i bardzo mało osób wkleja coś naprawde konkretnego ..

    Odpowiedzi: 95 Ilość wyświetleń: 10975 Data: 8/5/2005 4:50:14 PM Liczba szacunów: 0
  • Oceńcie cieniasa (mnie) :-D

    Post
    Galeria Zdjęć

    cienias z ciebie moj bar majacy 15 lat w ogole nie cwiczy kiedys cwiczyl ale to tak dla siebie ma w bicu 35 w klacie okolo 102 wazy 70 kg i wyglada lepiej niz ty ale na klate 75 weznie a marty 95 niew ierze w twoje osiagniecia i tak zadna laska na ciebie nie poleci jak jej taki bajer bedziesz wciskal wygladasz na 13-latka z kompleksami a plecy moze masz takie od urodzenia nie wiem albo z twojej winy asd n/c

    Odpowiedzi: 95 Ilość wyświetleń: 10975 Data: 8/12/2005 10:18:55 AM Liczba szacunów: 0
  • pytanie o wapń na redukcji

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    i jeszcze jedno, co powiecie o takich preparatach? Calcenato, 30 tabl. (węglan wapnia 1250 mg, witamina D3 200 j.m., tlenek magnezu 120mg, tlenek cynku 9,375mg) 1 tabletka = 500 mgCa Naturapia calcium complex -30tabl. 1 tabletka zawiera: Substancje czynne: Wapń z muszli ostryg 500 mg; Magnez 200 mg; Witamina D3 400 j.m.; Witamina C 70 mg juz mam lekki metlik, co kupowac co polecacie? wczesniej wymienialam produkty rozne, teraz dolaczam tez te 2 podane wyzej Zmieniony przez - 6roove w dniu 2006-05-15 19:39:44

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 6995 Data: 5/15/2006 7:34:28 PM Liczba szacunów: 0
  • Ewolucja ławeczki

    Post
    Galeria Zdjęć

    ja zebym nałozyl 140 kg na taka ławeczke to by poszła sie j.e.b.a.c

    Odpowiedzi: 93 Ilość wyświetleń: 9575 Data: 8/31/2006 7:50:59 AM Liczba szacunów: 0
  • Mistrzostwa Świata Siatkarek 2010

    Post
    Inne dyscypliny

    Podział na grupy i terminarz: Grupa A: - Tokio Japonia Serbia Polska Peru Algieria Kostaryka 29.10 Serbia - Kostaryka Polska - Japonia Peru - Algieria 30.10 Kostaryka - Algieria Japonia - Peru Polska - Serbia 31.10 Polska - Kostaryka Peru - Serbia Algieria - Japonia 02.11 Kostaryka - Japonia Polska - Peru Serbia - Algieria 03.11 Peru - Kostaryka Algieria - Polska Japonia - Serbia Grupa B: - Hamamatsu Brazylia Włochy Holandia Kenia Portoryko Czechy 29.10 Czechy - Holandia Brazylia - Kenia Portoryko - Włochy 30.10 Holandia - Włochy Portoryko - Kenia Brazylia - Czechy 31.10 Brazylia - Holandia Włochy - Kenia Czechy - Portoryko 02.11 Holandia - Kenia Włochy - Czechy Brazylia - Portoryko 03.11 Portoryko - Holandia Włochy - Brazylia Kenia - Czechy Grupa C: - Matsumoto USA Kuba Niemcy Kazachstan Tajlandia Chorwacja 29.10 USA - Tajlandia Chorwacja - Kuba Niemcy - Kazachstan 30.10 Tajlandia - Kazachstan Kuba - Niemcy Chorwacja - USA 31.10 Chorwacja - Tajlandia Niemcy - USA Kuba - Kazachstan 02.11 Tajlandia - Kuba Niemcy - Chorwacja USA - Kazachstan 03.11 Niemcy - Tajlandia USA - Kuba Kazachstan - Chorwacja Grupa D: - Osaka Chiny Rosja Korea Płd. Dominikana Turcja Kanada 29.10 Rosja - Dominikana Turcja - Chiny Kanada - Korea Płd. 30.10 Dominikana - Korea Płd. Chiny - Kanada Rosja - Turcja 31.10 Turcja - Dominikana Kanada - Rosja Korea Płd. - Chiny 02.11 Dominikana - Chiny Rosja - Korea Płd. Turcja - Kanada 03.11 Kanada - Dominikana Korea Płd. - Turcja Rosja - Chiny Do II fazy przejdą 4 najlepsze ekipy z każdej z grup i stworzą w niej dwie 8-zespołowe grupy - E i F. Na starcie drużyna zapisana będzie miała dorobek pkt jaki uzyskała w starciach z drużynami które obok niej weszły do II fazy. Po dwie najlepsze drużyny z grup i F i E rozegrają miedzy sobą półfinały, które wyłonią finalistów i skład meczu o 3 miejsce. Podobnie rzecz ma się w walce o kolejne miejsca. O miejsca 5-8 powalczą drużyny które zajęły 3 i 4 miejsce w grupie F i E. A o miejsca 9-12 drużyny z miejsc 5 i 6. Zmieniony przez - wikt w dniu 2010-10-11 19:42:41

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 1405 Data: 10/11/2010 7:42:04 PM Liczba szacunów: 0
  • Mistrzostwa Świata Siatkarek 2010

    Post
    Inne dyscypliny

    Wyniki piątkowych meczów: grupa A (Tokio): Peru - Algieria 3:0 (25:16, 25:12, 25:18) Serbia - Kostaryka 3:0 (25:15, 25:18, 25:14) Polska - Japonia 2:3 (28:26, 25:21, 20:25, 23:25, 12:15) M Z P sety pkt 1. Serbia 1 1 0 3:0 2 Peru 1 1 0 3:0 2 3. Japonia 1 1 0 3:2 2 4. Polska 1 0 1 2:3 1 5. Kostaryka 1 0 1 0:3 1 Algieria 1 0 1 0:3 1 grupa B (Hamamatsu): Brazylia - Kenia 3:0 (25:15, 25:16, 25:11) Czechy - Holandia 0:3 (24:26, 20:25, 14:25) Portoryko - Włochy 0:3 (20:25, 11:25, 18:25) 1. Holandia 1 1 0 3:0 2 Włochy 1 1 0 3:0 2 Brazylia 1 1 0 3:0 2 4. Czechy 1 0 1 0:3 1 Portoryko 1 0 1 0:3 1 Kenia 1 0 1 0:3 1 grupa C (Matsumoto): Niemcy - Kazachstan 3:0 (25:21, 25:14, 25:16) USA - Tajlandia 3:1 (23:25, 25:17, 25:17, 25:21) Chorwacja - Kuba 3:0 (25:23, 34:32, 25:21) 1. Chorwacja 1 1 0 3:0 2 Niemcy 1 1 0 3:0 2 3. USA 1 1 0 3:1 2 4. Tajlandia 1 0 1 1:3 1 5. Kuba 1 0 1 0:3 1 Kazachstan 1 0 1 0:3 1 grupa D (Osaka): Rosja - Dominikana 3:1 (21:25, 25:9, 25:17, 25:11) Kanada - Korea Płd. 0:3 (19:25, 19:25, 14:25) Turcja - Chiny 3:1 (19:25, 25:14, 25:20, 25:17) 1. Korea Płd. 1 1 0 3:0 2 2. Turcja 1 1 0 3:1 2 Rosja 1 1 0 3:1 2 4. Dominikana 1 0 1 1:3 1 Chiny 1 0 1 1:3 1 6. Kanada 1 0 1 0:3 1

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 1405 Data: 10/29/2010 7:59:48 PM Liczba szacunów: 0
  • BÓL ŁYDEK, PŁASZCZKOWATY MIĘSIEŃ

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Prawdopodobnie przyczyną tych dolegliwości są tzw. punkty spustowe: http://www.triggerpointtherapist.com/blog/gastrocnemius-pain/gastrocnemius-trigger-points-calf-cramp/ Powinno być to leczone właśnie konsekwentną fizjoterapią: specjalnym, bardzo bolesnym masażem, a także ćwiczeniami, w tym rozciągającymi. W wyjątkowo topornych przypadkach można zastosować techniki nakłuć a także ostrzykiwania środkiem znieczulającym lub botoksem. Czasem nieprzemijające dolegliwości mogą być podtrzymywane przez braki witamin C, B6, D3, B12, żelaza, cynku, kwasu foliowego (pisząc z pamięci). W przewlekłych przypadkach jest jeszcze trudniej i niestety trzeba uzbroić się w wiele cierpliwości. Zmieniony przez - bomber w dniu 2014-09-09 12:52:29

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 1165 Data: 9/9/2014 12:47:16 PM Liczba szacunów: 0
  • dawkowanie - pomoc

    Post
    Doping

    ***Odblokowanie, terapia pocyklowa*** http://www.sfd.pl/temat247834/ - odblokowanie czyli łagodny powrót do normalności by marek.c http://www.sfd.pl/temat132957/ - wszystko o odblokowaniu by Uriel http://www.sfd.pl/temat275356/ - odblokowanie PCT by n3x1983 mysle ze tu trzeba szukac%-)

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 1164 Data: 8/23/2012 9:18:36 PM Liczba szacunów: 0
  • FAIRDO jeszcze raz pytanie o mostek

    Post
    Aktualności - Sporty Siłowe

    Kuba_SnK, jeśli zamieszczone zdjęcie w mostku to "Ty", to jestem PEŁEN PODZIWU! Jesteś M O C A R Z !!!! Co by się nie działo, utrzymuj gibkość i nie daj się "powiązać" nieudacznym treningiem! Pozdrawiam, P.S. Oj WZORKU, oczywiste jest to iż naprawdę mało kto może się w jaki kolwiek sposób równać do mostka wykonanego przez rosyjską zawodniczkę. Ale niech ludzie wiedzą jak to może wyglądać! Zauważ, że nawet w momencie gdyby osiągneli POŁOWĘ takiego mostka, będzie to i tak dobry wynik! Zmieniony przez - FairDo w dniu 2006-09-12 23:31:23

    Odpowiedzi: 31 Ilość wyświetleń: 4033 Data: 9/12/2006 11:31:00 PM Liczba szacunów: 0
  • Poczatkujacy w sokach prosi o pomoc ;)

    Post
    Doping

    pamietaj o podstawach witaminy nawet centrum witamina c, aspargin, czosnek, mozesz brac zamiast tego acard, omega 3.Masz sporo tluszczu na tali czego efektem sa nijakie plecy lapa ulana wiec masa niezbyt dobrej jakosci.Wskazowki diety napisal Bad wiec tego sie pilnuj, osobiscie do propa i winsa dorzucilbym jakis spalacz bedziesz bardziej zadowolony z 40 na zyle niz ulanych 42.. potem kontrola michy i lecisz dalej.Pamietaj o oslonkach na watrobe.

    Odpowiedzi: 61 Ilość wyświetleń: 3501 Data: 1/4/2009 4:17:05 AM Liczba szacunów: 0
  • wyskok, bieg na 60 i 1000 m, siła

    Post
    Inne dyscypliny

    60 m: -skipingi A B C, wieloskoki, zbiegi i podbiegi pod górkę (20-30 m), starty z różnych pozycji, rytmy, przyśpieszenie z nabiegu, biegi dłuższe niż 100 m i krótsze niż 60 m. Tutaj trening sprinterski łączy sie ze skocznościowym i jest o tym napisane na sfd-poszukaj. (Dla Twojej informacji podaję ćwiczenia i są to półprzysiady, wspięcia z obciążeniem,wstepowanie na podwyższenie, przejścia przez podwyższenie, podskoki, ćwiczenia na płotkach, podskoki z wypady do wypadu, wyskoki z półprzysiadu, rwanie, podrzut). 1000 m: - interwały: czyli bieg zmienny (na początku trudne później widać efekty)-poszukaj na sfd bo jest o tym napisane..... 100 m bieg szybki przejście do truchtu 100 m powtórzyć-5-6 razy lub inaczej 15 s bieg szybki/30 sek truchtu i powt. 5-6 razy. kula: - ćwiczenia ze sztangą, ćwiczenia ogólnorozwojowe, wielobój kularski, ćwiczenia techniki, ćwiczenia z piłkami lekarskimi. Zmieniony przez - High00 w dniu 2009-12-04 18:47:10

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 1161 Data: 12/4/2009 6:46:47 PM Liczba szacunów: 0