SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • Bez różnicy ;-) Nie muszisz bra c kreatyny naczczo, może być po posiłku :-)

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1173 Data: 1/30/2012 3:46:16 PM Liczba szacunów: 0
  • Rozciąganie

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Materiał zaczerpnnięty z forum peb.pl nie jestem jego autorem. Niemniej jednak sprawdza się świetnie. Jak to ktoś napisał "jeśli się nie o^%^%%&ć to bardzo szybko widać efekty". Sam z niego korzystam i jestem zadowolony. 1. ROZGRZEWKA Przed przystąpieniem do ćwiczeń właściwych - rozciągających należy dokładnie rozgrzać mięśnie!!! Rozgrzewka jest kluczowym elementem we wszelakim treningu a szczególnie przy rozciąganiu. Tak więc zabieramy się za rozgrzewkę: - Stajesz w rozkroku, nogi mniej więcej na szerokość barków. Wykonujesz krążenia biodrami w jedną i drugą stronę. - Następnie złączasz stopy i kolana i wykonujesz krążenia kolanami, a na koniec stawami skokowymi (palce i poduszki stopy dotykają podłogi i kręcimy stopami). - Dla dobrego rozgrzania najlepiej pobiegać w miejscu przez około 3 minuty wykonując naprzemiennie skip A i B (raz kolana wysoko a raz pięty dotykają pośladków). Jednak nie ma tutaj sztywnej formy i biegać możesz jak tylko chcesz, ważne, żeby trwało 3 minuty ciągłego poruszania. - Teraz 3 minuty pajacyków. Jeszcze 20 przysiadów i rozgrzewka zrobiona. 2. ROZCIĄGANIE - Wykrok nogą ugiętą w kolanie (kolano ugięte pod kątem prostym) stopa nogi prostej położona prostopadle do podłoża (poduszką stopy dotykamy podłogi). Trzymamy ok. 20 sekund. - To samo druga noga. Powtarzamy 3 razy na każdą nogę. - To samo z tą różnicą, że noga prosta jest teraz skręcona i stopa opiera się na wewnętrznej części. - Teraz noga prosta opiera się na pięcie. - 10 przysiadów (dogrzanie mięśni). - stajesz w lekkim rozkroku, wyciągasz ręce do góry i robisz skłon w bok. Ważne jest, aby nie pochylać się do przodu ani do tyłu. Po kilkunastu sekundach robisz skłon w drugą stronę, i tak kilka razy. Powinieneś poczuć jak rozciągają się mięśnie z boku tułowia i od wewnętrznej strony ud. - stajesz w szerokim rozkroku, pochylasz tułów do przodu opierając dłonie na podłodze. Wyciągasz proste ręce jak najdalej do przodu i jednocześnie pchasz biodra do tyłu. Zadbaj, aby plecy były proste (nie garb się!) Ćwiczenie to można trochę zmienić dodając pompki. Pozycja jak wyżej, potem uginasz ramiona, prostujesz jednocześnie wypychając biodra w tył. Wszystko oczywiście bez pośpiechu i bez szarpania, ani forsowania mięśni. Efekty będą przychodzić stopniowo, a pośpiech może tylko doprowadzić do kontuzji - Siądź na ziemi, złącz stopy razem, kolana na zewnątrz, dociskaj kolana w kierunku podłogi. Powoli i stopniowo, coraz niżej, wytrzymaj w najniższej pozycji 10 sekund, rozluźnij nogi i powtórz ćwiczenie 3x. - 20 przysiadów (teraz trzeba przygotować mięśnie i ścięgna do naprawdę ciężkiej pracy). - Przechodzimy to rozciągania dynamicznego: oprzyj rękę o stół lub krzesło i wykonuj wymachy nogi na boki 20 razy, zmień nogę. - Teraz do przodu - 20 razy, zmiana nogi. Powtórz serię 3 razy. - Rozluźniamy mięśnie wykonując skręty bioder (jak na początku). - Przechodzimy do ćwiczenia prowadzącego do szpagatu bocznego, spokojnie rozjeżdżasz nogi na boki, powoli i z umiarem. Nie chodzi tu o to, żeby było jak najszerzej bo to ćwiczenie izometryczne i polega na napinaniu mięśni. napinasz mięśnie tak jakbyś chciał(a) zwęzić nogi (nogi pozostają w tej samej pozycji), czyli izometrycznie ściskasz uda ale nie poruszając nogami. Jeśli czujesz mięśnie to dobrze, wytrzymaj tak 20 sekund. - Teraz trzeba rozluźnić nogi. Najlepiej nadaje się do tego krążenie bioder. Przerwa ta ma trwać 20 sekund. - Teraz rozjeżdżasz nogi maksymalnie na bok Kiedy już poczujesz maksymalny naciąg i wyraźny ból (ale nie za mocny!!!), siądź na tyłku i spokojnie wykonuj skłony do lewej nogi, prawej i do przodu. Ma to trwać około 20 sekund, po czym rozluźniasz mięśnie. - Wstajemy, wykonujemy krążenia biodrami dla rozluźnienia ścięgien. - Powtarzamy serie 3x począwszy od lekkiego rozkroku i ćwiczenia izometrycznego 20 sekund, rozluźnienie 20 sekund i maksymalny naciąg 20 sekund. Czas ćwiczenia można wydłużyć wraz ze wzrostem zaawansowania. 3. ROZLUŹNIENIE - Krążenia biodrami, kolanami i stawami skokowymi. - Stań naturalnie, nogi na szerokość barków, pochyl się do przodu i staraj się dotknąć dłońmi podłoża (dla zaawansowanych - głową dotknij kolan). Rób to ćwiczenie spokojnie i powoli, to już rozluźnienie ale i dociągnięcie mięsni ud i podudzi. - Wykonuj teraz spokojne krążenia uniesioną i zgiętą w kolanie nogą zataczając krąg od wewnątrz do zewnątrz ( na bok). To samo druga noga. - Uspokój oddech, myśl o rozciągniętych ścięgnach i mięśniach, bo tylko świadomość prowadzi do efektów! - Nastaw się pokonanie kolejnych barier na następnym treningu, bądź systematyczny, cierpliwy i myśl pozytywnie

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1882 Data: 10/14/2010 12:16:37 PM Liczba szacunów: 0
  • oslabienie czy cos

    Post
    Zdrowie i Uroda

    Jezeli jestes oslabiony to proponuje : 1. dobrze jesc 2. raczej duzo spac , min.8h 3. witaminki, oczywiscie, najlepiej jakis kompleks typu ZENTRUM i mysle ze moze byc git/Lub sama wit.C na uszczelnienie naczyn krwionosnych , Ascorutical/Cerutin/Rutinoscorbin

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 1210 Data: 7/4/2006 8:45:37 PM Liczba szacunów: 0
  • oslabienie czy cos

    Post
    Zdrowie i Uroda

    najpierw to się porządnie wyśpij, odpocznij i kup Rutinoscorbin (lub inny preparat zawierający rutynę i witaminę C). p.s. należy również rozróżnić krwawienie i krwotok od obecności krwi w wydzielinie.

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 1210 Data: 7/4/2006 9:53:57 PM Liczba szacunów: 0
  • oslabienie czy cos

    Post
    Zdrowie i Uroda

    to byl krwotok kupilem witamine C jem 6 tab dyinnie Zmieniony przez - ufom1 w dniu 2006-07-04 21:59:07

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 1210 Data: 7/4/2006 9:58:16 PM Liczba szacunów: 0
  • alergenne składniki w diecie?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Obecnie ważę cos koło 70kg, korzystam z dziennika Vitalmax no i tak: białko 2,1g tluszcze 1g wegle 5,1g. Dziennie staram się nie przekraczać 100% zapotrzebowania, a jeśli już to minimalnie, a i tak problem dalej występuje. Aha i z tego c omi wiadomo to orzechy ziemne sa alergenne, dlatego dziennie tylko 40-50g ich jem, dodałem orzechy włoskie

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 1094 Data: 1/28/2012 4:03:29 PM Liczba szacunów: 0
  • ACETOSTERON

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    jak nie bedzie wam pasowała cena tego ascetabolanu V to kupcie se 2 paczki TT 90% 2 paczki ZMA, z 50 gr witaminy C... Jeżeli straciłeś już w wiarę w wszystko - żyj dla siłowni i swoich mięśni ..........::::::::::STREET NIGGAZ GANG::::::::::.......... http://www.sfd.pl/topic.asp?topic_id=90018 -->> składy wszystkich znanych gainerów sprawdź!

    Odpowiedzi: 40 Ilość wyświetleń: 3162 Data: 9/3/2003 4:08:39 PM Liczba szacunów: 0
  • Robić ??

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    nogi daj na przód i git ;-) Ale to tylko część planu, polecam zapoznać cię z FBW i ułożyć trening A-B-A lub A-B-C

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 532 Data: 2/16/2012 8:23:14 PM Liczba szacunów: 0
  • ile za wynajem ???? m-c czy rocznie ???

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 5386 Data: 7/31/2003 10:11:01 PM Liczba szacunów: 0
  • UFC w Polsce??

    Post
    Scena MMA i K-1

    Na ch** im pudzian? Niech biorą Błachowicza, C i p k a, Helda w prelimsach, w głownej niech dadzą Soszyńskiego i Drwala, dla przyciągnięcia widowni, jako ME Overeem vs Fiedzia i mamy kilkadziesiąt milionów widzów.

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 4295 Data: 1/15/2012 10:31:44 PM Liczba szacunów: 0
  • Czym zastąpic...???

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Generalnie plan śniadaniowy wygląda u mnie tak: Posiłek 1: Mleko 450ml 0,5% Musli 120g kromka chleba pełnoziarnistego z chudym twarogiem (tu właśnie potrzebna jest ta zmiana... - co wstawić? 1 jajko?) 2 łyżki oliwy z oliwek jogurt naturalny troche rodzynek i orzechy wloskie witamina C 3 'tabletki' tranu Są jeszcze jakieś pomysły? :)

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 1115 Data: 5/11/2005 4:35:02 PM Liczba szacunów: 0
  • Banalne pytanie :)

    Post
    Odżywki i suplementy

    Napisalem ze lepiej zrobic przerwe Ale na upartego miedzy cyklami mozna stosowac inne formy i rowniez spelniaja swoja role skoro działaja (przynajmniej na mnie) co nie oznacza ze wyjdzie to na zdrowie bo i witamina C w nadmiernych dawkach moze zabic

    Odpowiedzi: 74 Ilość wyświetleń: 3849 Data: 1/28/2011 8:53:19 PM Liczba szacunów: 0
  • też o tym słyszałem generalnie chodzi o połączenie oliwy z vit.c.

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 2914 Data: 3/15/2006 8:23:42 PM Liczba szacunów: 0
  • ALKOHOL...

    Post
    Odżywki i suplementy

    gluta to dobry pomysl do rtego dozuc witamine c + vitaminum B compositum i bedzie git , jesli dodatkowo zjesz tyle ile w domu to nic nie spadnie widzialem twoje fotki i musze powiedziec ze w tym wieku niezle > Pozdrawiam

    Odpowiedzi: 28 Ilość wyświetleń: 2359 Data: 7/11/2005 10:10:29 PM Liczba szacunów: 0
  • Białko HITEC

    Post
    Odżywki i suplementy

    C-6 jest mieszanką białek serwatkowych WPC/WPI/WPH charakteryzuje się bardzo dobrym aminogramem aż 28% BCAA

    Odpowiedzi: 29 Ilość wyświetleń: 4333 Data: 12/7/2011 8:34:15 AM Liczba szacunów: 0
  • kreatyna, wziąść?

    Post
    Odżywki i suplementy

    4 tyg to krótko na kreatyne ps wziąć ;-)

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 478 Data: 1/6/2015 11:46:04 PM Liczba szacunów: 0
  • ROZSTEPY

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Tez mam rozstepy na bicach. Kiedys ktos napisal, ze pomaga wit A+E+C+kwas foliowy(do kupienia w aptece). Zaczalem lykac i pomoglo. Teraz mam niewidoczne, cienkie, biale nitki. Aha i jeszcze opalanie. Pozdrawiam "...jeden za wszystkich, wszyscy za jednego..."

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 3473 Data: 6/21/2001 5:18:52 PM Liczba szacunów: 0
  • ROZSTEPY

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Czy te witaminy A+E+C+kwas foliowy trzeba kupić każde z osobna czy jest to jakiś "zestaw" łaczny? jeśli tak to jaki? No bo chyba zestaw multiwitamin nie jest tym o co chodzi?

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 3473 Data: 6/22/2001 10:44:53 PM Liczba szacunów: 0
  • ROZSTEPY

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Witamina A+E i C bez recepty w każdej aptece , Kwas Foliowy ( wit. PP ) tylko na receptę lub w zestawach witamin... LN

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 3473 Data: 6/23/2001 12:36:40 AM Liczba szacunów: 0
  • Dieta masowa do poprawek ??

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    straszma ta dieta.. nie wiem czy wiesz kolego ,ale zadko kiedy przyswoisz 1 g wegli na 1 k m c, czyli wazysz 80 kg , to zadko przyswoisz te 80 g wegli , po treningu owszem , i jako 2 poprzedzajacy posilek przed tren to ok o co chodzi ? 200g ryzu to okolo 160 g wegli , nie przyswoisz tego w zyciu ! wydalisz polowe na pewno... z bialkiem tez bieda, wiecej miesa , chudego z piersi, tluszcze masz dobre ale calosc do poprawy

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 763 Data: 12/16/2010 12:45:59 PM Liczba szacunów: 0