SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • Zestaw na odporność.

    Post
    Odżywki i suplementy

    ja jako odpornościówkę biorę Vital(x)pack (treca), witaminke c trecowską (dość ekonomiczna jest i łatwo się łyka) no i garlicin olympa - nie wali po nim z japy;P w domu wszyscy chorzy byli a ja jakoś się ostałem :P

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 1222 Data: 9/28/2011 10:29:08 AM Liczba szacunów: 0
  • ciekawa sprawa

    Post
    Doping

    Jezeli chodzi o DD koles nie jest wyrocznia ofricka i nie moze powiedziec czy 200 mg jest w tym wypadku wystarczajace do impotencji i bloka, czy nie. Kazdego organizm inaczej reaguje, ja przykladowo wiecej deki nie ruszam - przy deca 200 mg e7d i 100 prop e2d mialem 2 dni grozy, mialem jechac do 10-ciu tygodni, zaprzestalem na 7-dmiu bo sa pewne priorytety w zyciu, koncze cykl na samym tesciu i sprawa wrocila do normy. Doradzanie komus samej deci jest glupie i nieodpowiedzialne, zwlaszcza na pierwszy cykl - jak ktos bral i wie jaka jest reakcja to czemu nie, niektorzy przy 400 mg e7d samej deci nic nie maja, a inni jak ja przy smiesznych 200 polaczonych z tesciem - makaron ;P Wiec ja stawiam na ta panienke i intencjonalne zlosliwe dzialanie :) PS. Zwlaszcza ze faktycznie przy samej dece 200 mg c.h.u.j beda nie przyrosty

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1516 Data: 5/2/2007 11:11:04 AM Liczba szacunów: 0
  • Lubelski Wycisk na LBN Fit Festiwal - Lublin 04.10.2015

    Post
    Aktualności - Sporty Siłowe

    Dzięki gregorterm za możliwość wykorzystania twojego regulaminu zawodów. Lubelski Wycisk Regulamin: 1. Warunkiem uczestnictwa jest podpisanie własnoręcznie oświadczenia o dobrym stanie zdrowia oraz przedstawienie organizatorowi dowodu osobistego lub legitymacji szkolnej. W przeciwnym razie dana osoba nie zostanie dopuszczona do udziału w zawodach. 2. Osoby niepełnoletnie zobowiązane są do przedłożenia organizatorowi zgody na udział w zawodach podpisanej przez rodzica bądź prawnego opiekuna. 3. Zgłoszenia będą przyjmowane w dniu zawodów 04.10.2014 Hala MOSiR Lublin przy Al. Zygmuntowskich 4 w miejscu wyznaczonym do rozgrywania konkurencji. 4. Obowiązywać będą następujące kategorie: MĘŻCZYŹNI – kategoria OPEN Wyciskanie połowy masy ciała dla mężczyzn 1. Wyciskanie sztangi leżąc na ławeczce dla mężczyzn. Zadaniem jest wyciśnięcie sztangi jak największą liczbę razy w czasie 5 minut. Sztanga będzie obciążona ciężarem równym połowie masy ciała zawodnika • Powtórzenie zostaje zaliczone, gdy zawodnik najpierw dotknie sztangą klatki piersiowej, a następnie wyprostuje ramiona w stawach łokciowych. 2. W trakcie konkurencji liczbę powtórzeń będzie zatwierdzał sędzia 3. Sędzia liczy głośno zaliczone powtórzenia 1,2,3,4, itd., każde kolejno liczone powtórzenie jest zaliczone każde powtórne liczenie nie zaliczone.(sędzia może zwrócić uwagę na błąd np. głowa, pośladki, nogi, wyprost itd). 4. Sędzia nie zalicza powtórzeń jeżeli zawodniczka/zawodnik popełni następujące błędy: a. Brak kontaktu sztangi z klatką. b. Brak widocznego wyprostu ramion. c. Brak kontaktu stóp/stopy z podłożem. d. Kontakt stóp/stopy z elementem ławki. e. Odrywanie pośladków. f. Odrywani głowy podczas wykonywania wyciskania. 5. Obowiązujący strój zawodnika. a. Koszulka odsłaniająca staw łokciowy typu t-short lub na ramiączkach. b. Obcisłe krótkie spodenki lub długie spodnie przylegające do pośladków tzw. leginsy, kostium do trójboju siłowego, ciężarów, zapasów itp. 6. Podczas wyciskania można używać pasa, rękawiczek, rękawiczek z owijkami na nadgarstki, gąbek, opasek uciskowych lub taśm na nadgarstki oraz magnezji. Wszelkie inne ściągacze między innymi na staw łokciowy są niedozwolone.

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 2241 Data: 9/5/2015 8:36:42 AM Liczba szacunów: 0
  • Jak zmniejszyć opuchliznę

    Post
    Zdrowie i Uroda

    Tak sie sklada, ze tez jestem w UK. Wspolczuje Tobie i sobie (rzucilam pielegniarstwo i wyjechalam w przyslowiowe Bieszczady, choc tu o gory Walbrzyskie nawet trudno);-) Ale tak powaznie mowiac to po prostu skieruj konkretne pytanie do konkretnej osoby, np. pielegniarki lub fizjo i w oparciu o Twoja historie choroby ktos udzieli Ci rady. W UK guidelines zalecaja zastosowanie sie do protokolu PRICE. P-protection, R-rest, I-ice, C-compression, E-elevation i niestety nikt z personelu nie ma prawa wyjsc poza ten protokol. Poza tym o Compression decyduje wylacznie osoba wykwalifikowana. Opuchlizna moze sie utzymywac nawet tygodniami. Poza tym w UK w zaleznosci od tego gdzie mieszkasz mozesz wypelnic internetowo samo-skierowanie do MSK specialist (musculo-skeletonal). Wygogluj 'MSK self referral' a nastepnie wpisz miasto, okreg lub jesli wiesz konkretniej tzw.CCG (opcjonalnie). MSK powinien odpowiedziec na Twoje pytanie. Ewentualnie tak jak pisalam poprzednio, po prostu spytaj kogos kumajacego z personelu. Skoro jestes w szpitalu od kilku dni na pewno wyczailes ktory pracownik jest najbardziej troskliwy i pomocny. Zmieniony przez - Gryfina_Rabarbell w dniu 26/06/2019 14:54:32

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 669 Data: 6/26/2019 2:35:35 PM Liczba szacunów: 0
  • zagadka nr2 dlaczego clen po kazdym cyklu?

    Post
    Doping

    yyyyyyy clen to syn heheh po cyklu hehe!!! tyle odemnie!! a ten sam efekt mozan osiagnac biorac duze dawki witaminy C okolo 2-3g duzo biegow sałny itp!

    Odpowiedzi: 103 Ilość wyświetleń: 10973 Data: 2/7/2007 3:29:21 PM Liczba szacunów: 0
  • zagadka nr2 dlaczego clen po kazdym cyklu?

    Post
    Doping

    Ja mam zle wspomnienia z dodawania clenu do odbloku niedawno zrobilem moim zdaniem perfekcyjny odblok tak czuje i moge stwierdzic ze najwazniejsze to nie bombardowac i nadwyrezac organizmu lagodnie i powoli dochodzic do siebie. Kreatyna i wit c przed treningiem i po lepszy pomysl.

    Odpowiedzi: 103 Ilość wyświetleń: 10973 Data: 3/29/2010 7:28:59 PM Liczba szacunów: 0
  • Siłownia przy MMA. Pytanie.

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    To są zawodowcy, inna liga - zwykły szary człowiek jak Ty zajedzie się. Robisz ten sam błąd co pewien mój znajomy, który też porównywał się do zawodowców i patrzył jak harują oni, próbując pogrywać tak samo - najpierw było rzyganie po treningu a skończyło się migotaniem przedsionków. No ale to Twoje zdrowie więc rób jak chcesz. ja wiem , że trzeba wszystko robić z głową tzn do trenowania np. 6 dni w tygodniu można dojść, ale powinno się to wprowadzać stopniowo, żeby organizm się przyzwyczajał - z tym, że regeneracja będzie totalnie c***owa... dobre suple by się przydały Zmieniony przez - dariusz222 w dniu 2011-09-01 09:21:54

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 5487 Data: 9/1/2011 9:19:17 AM Liczba szacunów: 0
  • POMOCY !! PROBLEM Z BARKIEM A DECA?

    Post
    Doping

    Tak. Do jednego chodziłem ciągle w końcu po rezonansie wyszło to uszkodzenie stożka rotatorów i zapisał mi lek przeciwbólowy i traumon hehe :) także śmieszna sprawa. Byłem u fizjoterapeuty ,no i poszła bajera także z jedo strony kazał mi miesiąc odpocząć i codziennie grzać bark i rozciągać ... tak zrobiłem i specjalnie to nie pomogło a na pewno nie wyeliminowało problemu. Jak nie boksowałem tak nie boksuje a czas leci... Jeśli chodzi o deke to będę miał recepte więc będzie 100% apteka, tylko nie mam pojęcia jak brać jakie stężenie itd. Umówiłem się z jednym znajomym na poniedziałek w sprawie ustalenia jak powienienem to robić, ale liczę bardziej na was. Chyba, że naprawde mam sobie coś naje..ć w hormonach to wolę ten temat zostawić, choć wydaje mi się że jak zrobie to mądrze to powinno być okej, wraz z odblokiem oczywiście. Co o tym myślicie? Na prawdę lekarze niewiele w takich kontuzjach pomagają, dla nich jest jedna metoda - BOLI ? KONIEC Z TRENINGIEM..

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 572 Data: 11/30/2013 11:34:07 AM Liczba szacunów: 0
  • NAJLEPSZY KOKS JAKI TYLKO ZNACIE

    Post
    Doping

    witamina c tylko ze trzeba czesto lykac bo krutko w organizmie jest

    Odpowiedzi: 71 Ilość wyświetleń: 12451 Data: 6/16/2004 11:25:51 PM Liczba szacunów: 0
  • NAJLEPSZY KOKS JAKI TYLKO ZNACIE

    Post
    Doping

    _czorny_ ma racje w c*** , kolega patrzal na wyniki ma 16 lat i zobaczyl na dece i wziol dece tydzien temu

    Odpowiedzi: 71 Ilość wyświetleń: 12451 Data: 6/9/2010 10:20:09 PM Liczba szacunów: 0
  • 3 cykl masa

    Post
    Doping

    meta jelfa lub razak jeden c***?

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 959 Data: 12/24/2010 5:56:28 PM Liczba szacunów: 0
  • Laptop od 140zl ;)

    Post
    Targowisko

    75mhz i mozna smialo po necie surfowac ? ... n/c

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1461 Data: 8/24/2006 12:53:44 PM Liczba szacunów: 0
  • Badanie białek, Perfect Body

    Post
    Iron Horse Series

    (ich zamierzenia były inne ), po prostu "chochlik redakcyjny " brał nas wszystkich za niedouczonych idiotów. mc a tak poważnie : mamy juz w przygotowaniu atesty na większość surowcow ktore regularnie beda zamieszczane tez w dziale na sfd ( Givaudane - szwajcarska firma : aromaty, Roquette - francuska firma: weglowodany, DSM - szawjacarska firma: witaminy i premiksy witaminowe .......i inne, zamieścimy tez odpowiedz Friesland Campiny na zarzuty stawiane ich surowcom, będziemy zamieszczać nasze badania każdej partii białek - nie surowca ale produktu.... tu akurat jest plus dla klienta, będzie widział ze nabywa naprawdę produkty klasy premium. Zmieniony przez - marek.c w dniu 2013-07-06 11:55:33

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 9706 Data: 7/6/2013 9:58:31 AM Liczba szacunów: 0
  • Siatkówka

    Post
    Inne dyscypliny

    Dzięki za odpowiedzi! No i mam jeszcze jedno pytanko bo tyle jest tutaj tych treningów i nie wiem ktory wybrac(ktory da najwiekszy efekt) doradzcie cos Nie wiem czy dobry by byl np. ten z www.gregry.prv.pl czy lepsze sa metody hansa?? np. PONIEDZIAŁEK 1. Rozgrzewka : pare min jazdy na rowerku, potem dużo rozciągań ( czworo i dwugłowe, łydki, dolny grzbiet - możesz porobić krążenia z talerzem od sztangi ), możesz w ramach rozgrzewki zrobić wznosy tułowia w opadzie 2-3 serie do 15powtorzen ( tylko nieforsuj sie zbytnio ! ) 2. Przysiady : to zależy czy wcześniej sie już do nich przykładałeś czy też rzadko ćwiczyłeś nogi. jeśli rzadko miałeś sztange na karku to naucz sie najpierw techniki 4x15-20 małym ciężarem. Ja polecam 3-4 serie po 7-9 powtorzeń ( pamietaj o 2 seriach rozgrzewkowych i jednej seri na dojście do ciężaru np. 2x15x50kg , 7x90kg , 3-4x7-9x125kg - tak było u mnie )Powtórzenia mają być dynamiczne ! Powoli schodzisz do momentu aż uda będą równoległe do podłogi po czym dynamicznie prostojusz kolana. Podłóż jakąś podstawke pod pięty. 3. wstepowanie na podwyższenie np. ławke. 3 x 6-8 powtorzen na noge. najpierw stawiasz prawa stope na ławce ( cała pow buta przylega do ławki ), lewa noga tylko do asekuracji ! tylko i wyłącznie prawa naga pracuje. potem zmiana nóg. to jest jedna seria. ja używałem ciężaru rzędu 50-80kg. zależało to od tego jak bardzo byłem zmordowany po siadach. 4. wyskoki kolana do klatki piersiowej 3x12-15 5. odbicia ze śródstopia 2x12-15 6. 2 ćwiczenia na łydki ( ośle , stojąc lub siedząc ) każde po 4 serie po 15-20x 7. 3 ćwiczenia na brzuch ( atakuj z każdej strony ! np. skłony z obciążeniem , podciąganie kolan do klatki siedząc, skręty tułowia z gryfem ) WTOREK rozgrzewka 5-10 min truchtu , rozciąganie i wymachy nogami. pare krotkich przebiezek. skipy 3x(A,B,C)x30-40m wieloskoki : 5x10-skok L-P 5x5-skok L-L 5x5-skok P-P stary z opadu 4-8x rozbieganie 3-4 x 60 - 120m ŚRODA jak masz dośtep do płotów można by było porodzić na nich szereg ćwiczeń. daj znać jak to u Ciebie wygląda CZWARTEK możesz sobie darować :) PIĄTEK 1. Rozgrzewka : pare min jazdy na rowerku, potem dużo rozciągań ( czworo i dwugłowe, łydki, dolny grzbiet - możesz porobić krążenia z talerzem od sztangi ), możesz w ramach rozgrzewki zrobić wznosy tułowia w opadzie 2-3 serie do 15powtorzen ( tylko nieforsuj sie zbytnio ! ) 2. ćwierć siady : 3-4 serie. pamietaj że użyjesz znacznie większego ciężaru niż przy zwykłych siadach ! potrzebny będzie dobry pas. jak technika bedzie dobra to po każdym powtorzeniu będziesz cofał sie sam w tył. 3. wyskoki z półprzysiadu - zejście niejest tak głębokie jak do półprzysiadu ( nazwijmy to ćwierć siad ) poczym wybijasz sie na jakieś 20-30cm. podczas lądowania uginaj kolana ( może to wydawać sie oczywiste ale inaczej rozpierodlisz sobie kolana ) 3 serie po 6 lub 12 powtorzen. Sory za tak duży rozrzut ale wybierz co Ci pasuje najbardziej. załóż jakiś pas z pianki , dobre buty i dobre podłoże też niezawadzą ;) 4. wyskoki pięty do pośladków 3x12 5. 2 ćwiczenia na łydki ( ośle , stojąc lub siedząc ) każde po 4 serie po 15-20x 6. 3 ćwiczenia na brzuch ( atakuj z każdej strony ! np. skłony z obciążeniem , podciąganie kolan do klatki siedząc, skręty tułowia z gryfem ) Jak widać jestem zwolennikiem siły. Uważam jednak że sama siła nic Ci nieda, brak będzie tego przełożenia siły na skoczność. Tak więc dużo graj , ganiaj sie za tą piłką kiedy tylko masz na to czas. Suplementacja: *zestaw witamin - tu komentarz chyba zbębny *kreatyna - jesli to Twój pierwszy raz bierz 2x po 5 gram. Rano i przed treningiem. Przynajmniej dla mnie tak było najlepiej. Możesz także kombinować z fazą nasycenia. 5 dni po 20-30g. Twój wybór. *jeśli jesteś zaspany to wypij małą czarną . do tego jakies małe ciastko 30min przed treningiem niezaszkodzi z efedryną bym uważał * jesli Twoja dieta jest uboga w białko to naturalnie możesz je uzupełnić poprzez jakąś odżywke białkową. jest tego od za***ania na rynku... No i apropo tych "*" to nie mam zamiaru bawic sie w kreatyny itp. (bedzie jakas roznica jesli nie bede tego zazywal??) To by bylo chyba na tyle...

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 11187 Data: 4/17/2005 8:35:49 PM Liczba szacunów: 0
  • Ręce ze stali

    Post
    Sztuki Walki

    Wystarczy,że podasz mi miasto w którym mieszkasz i imię instruktora,a może zgadnę co to za instruktor,bo od Combatu 56 znam ich paru,ale sądzę,że raczej robienie takiej otoczki wobec instruktora i teksty o wyłupianiu oka należy traktować z mocnymu smiechem,bo instruktor musiałby mieć nawalone we łbie zeby takie rzeczy mówić,bo ja zazwyczaaj słyszałem teksty o konsekwencji popełnionych technik C 56 i że warto pomyśleć,czy trzeba robić komuś maksymalną krzywdę,a potem ogladać świat zza krat.Jak długo trenujesz?bo po tekstach Twoich wątpię że długo... Zmieniony przez - słaby 56 w dniu 2009-08-26 00:41:55

    Odpowiedzi: 52 Ilość wyświetleń: 4887 Data: 8/26/2009 12:41:10 AM Liczba szacunów: 0
  • Ręce ze stali

    Post
    Sztuki Walki

    Odpowiadam na pytania: Widzę że ładnie się wam w głowach hipotez ma mój temat uroiło :) macie mnie za jakiegoś psychopatę i napaleńca co chce zabijać ludzi :D dobre sobie :) 1. Nie trenuję w klubie, mieszkam w małej miejscowości nie ma u mnie klubu kombatu a trener uczył w wojsku w latach 60-tych i teraz nie prowadzi żadnej sekcji, uczy tylko mnie bo to mój znajomy :D (3 lata ćwiczę kombat, inne sztuki walk nieco dłużej) 2. Co do tych "szponów" to zobaczcie sobie ale w militarnych systrmach walki na prawdę kładzie się na to duży nacisk, nie tylko w C 56 a we wielu Wojskowych systemach (w krav madze bodajże też, ale się nie wypowiem bo nie trenowałem) po prostu na polu walki jak dojdzie do starcia żołnierzy którzy są cali obładowani klamotami i mają hełm na głowie to nie ma co rąbać sierpowego w ryj bo można sobie uszkodzić rękę tylko np wbija się palec w oko czy w gardło i dusi... jest dużo technik, np przechwyceń za ubranie gdzie żelazny chwyt jest po prostu niezbędny, stad mój post o tym... muszę wzmocnić mój uścisk i proszę was o rady, może ktoś z was ćwiczy podobnie i jak to robi? Ja robię pompki na palcach podciągam się na drążku, ściskam gumową oponkę itp... -obawiacie się że ćwiczę aby zabijać ludzi na ulicy... nic bardziej mylnego... ja po prostu nienawidzę, ale to nienawidzę się bić! nawet jak ktoś bura do mnie na ulicy to ja odchodzę, czy często nawet s******lam bo nie chce mieć problemów z prawem bo wiem że jak już bym się naparzał to bym mógł zabić jak by mnie poniosło.

    Odpowiedzi: 52 Ilość wyświetleń: 4887 Data: 8/27/2009 10:08:59 PM Liczba szacunów: 0
  • KONKURS GOTUJ Z IRON HORSE SERIES !!!!!!! Deser dietetyczny :-)

    Post
    Iron Horse Series

    dobra robota Wojtku! mc Dziękuje :) Niech suple służą. Co do szejkera racja, ten nowy jest bardzo fajny i konkretny :) Dokładnie niech służą , shaker wytrzymały! Pozdrawiam

    Odpowiedzi: 44 Ilość wyświetleń: 5807 Data: 12/6/2012 3:25:16 PM Liczba szacunów: 0
  • Plan do oceny i poprawy

    Post
    Trening w domu

    siady zostaw, daj ewentualnie fronty c odo tricepsa chodziło mi o rozkład serii a nie powtórzen

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 906 Data: 2/2/2015 6:55:25 PM Liczba szacunów: 0
  • Alkohol, a spadki. Jak to w końcu jest ?

    Post
    Doping

    Mhm, a jeśli masa jest mokra, może spaść szybko podczas picia ? Wiadomo, że alko suchego mięśnia nie zje, a z mokrego odciągnie wodę... Tak czy inaczej, więcej sposobów na zabezpieczenie mięśni ? Mamy wodę + białko + wit. C .

    Odpowiedzi: 65 Ilość wyświetleń: 6241 Data: 12/9/2009 12:36:56 AM Liczba szacunów: 0
  • Alkohol, a spadki. Jak to w końcu jest ?

    Post
    Doping

    ogolnie czy na sucho czy na saa spadki zawsze sa, ale mozna chyba je jakos zminimalizowac, duza ilosc wolnowchlanialnego bialka i tluszcz przed impreza i szybko wchlanialne po( a najlepiej i w trakcie). Bialko(mozna tez uzyc aminokwasow, a nawet chyba lepiej jesli chodzi w trakcie imprezy) by zabezpieczyc przed katabolizmem a tluszcz by przyszpieszyc metabolizm alkoholu. No i witaminy (C i chyba z gruby B) oraz duzo wody ja przed impreza czesto jem jajecznice z 10jaj+warzywa Zmieniony przez - DYLAUDIO w dniu 2009-12-09 00:41:24

    Odpowiedzi: 65 Ilość wyświetleń: 6241 Data: 12/9/2009 12:38:36 AM Liczba szacunów: 0