SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • Lato idzie, panny piszczą bo im chłopcy szparki niszczą %-) SPAM PodkaRRpacia ! ! !

    Post
    Informator PODKARPACKI

    Siema. Apropo wyborów to mi się przypomniało hasło wyborcze przeciwników Andrzeja.. "Lepiej w c***a zrobić skręta niż z Leppera prezydenta"

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/6/2010 11:54:42 PM Liczba szacunów: 0
  • Lato idzie, panny piszczą bo im chłopcy szparki niszczą %-) SPAM PodkaRRpacia ! ! !

    Post
    Informator PODKARPACKI

    http://www.youtube.com/user/djdziadzior?blend=1&ob=4#p/c/FDE62B4FB62ADB8E/0/kS5wZPja5Oc totem wreszcie wyszedł szczerze myślałem że lepiej gural nawinie;]

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/10/2010 5:42:58 PM Liczba szacunów: 0
  • Lato idzie, panny piszczą bo im chłopcy szparki niszczą %-) SPAM PodkaRRpacia ! ! !

    Post
    Informator PODKARPACKI

    kogoś c.ipka boli Zmieniony przez - Guetta w dniu 2010-07-13 11:44:32

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/13/2010 11:44:17 AM Liczba szacunów: 0
  • Lato idzie, panny piszczą bo im chłopcy szparki niszczą %-) SPAM PodkaRRpacia ! ! !

    Post
    Informator PODKARPACKI

    arrus bedzie? jest twoja Wszystkiego Najlepszego

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/6/2010 6:42:30 PM Liczba szacunów: 0
  • Lato idzie, panny piszczą bo im chłopcy szparki niszczą %-) SPAM PodkaRRpacia ! ! !

    Post
    Informator PODKARPACKI

    siema kierva a co ma sie dziac c***e tylko podnosza ceny ***ane ****y zamiast do chvja zastopowac inflacje i najazd chvjow z UE to piiierdola ic***jeeebane chvje

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/11/2011 7:48:56 PM Liczba szacunów: 0
  • Lato idzie, panny piszczą bo im chłopcy szparki niszczą %-) SPAM PodkaRRpacia ! ! !

    Post
    Informator PODKARPACKI

    Jezeli jeste lepszy z przedmiotow humanistycznych to polecam jezyki. Najbardziej ci sie to przyda. Po innych kierunkach humanistycznych zaczniesz zarabiac pieniadze majac 28lat (medycyna, prawo), bo w trakcie studiiow to najwyzej marne grosze. Wedlug mnie dobra branza na przyszlosc to IT, ale jak lezysz z przedmiotow scislych to lipa. Uniwerek nie jest zly tylko za********c trzeba. Studiowalem dwa lata, a pozniej odpuscilem. Zmieniony przez - Kameleo w dniu 2011-05-30 16:18:36

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/30/2011 4:16:37 PM Liczba szacunów: 0
  • Lato idzie, panny piszczą bo im chłopcy szparki niszczą %-) SPAM PodkaRRpacia ! ! !

    Post
    Informator PODKARPACKI

    jak zapier****c trzeba to chyba nie o tych samych studiach gadamy

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/30/2011 4:22:06 PM Liczba szacunów: 0
  • Lato idzie, panny piszczą bo im chłopcy szparki niszczą %-) SPAM PodkaRRpacia ! ! !

    Post
    Informator PODKARPACKI

    ale tamten pisze się przez "k" a nie przez "c"

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/7/2011 8:55:04 AM Liczba szacunów: 0
  • Mumin - sezon 2012

    Post
    ATLETA

    poszedlem do lekarza,otrzymalem L4 do wtorku,przepisala antybiotyk,vit C i syrop,wiec obecnie odpoczywam sobie,dobrze ze apetyt jest,to szamam smialo jak trzeba pozdo:)

    Odpowiedzi: 554 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/8/2012 5:32:44 PM Liczba szacunów: 0
  • Mumin - sezon 2012

    Post
    ATLETA

    poniedzialek:wlasnie wrocilem od lekarza,wlasciwie lakarki,odwiedzilem inna,gdyz moja jest na 2 tyg. urlopie. starsza pani-ok 60lat. przebadala,przepisala antybiotyk+syrop wykrztusny.Nie widzialem u niej zabardzo zainteresowania moja osoba,widac bylo,ze rutynowo leciala z osobami,nawet wit C nie chciala przepisac. Ja caly dzien w lozku,smaku do jedzenia nie ma,ale jakos sie staram wciskac. treningi musze odpuscic,goraczka zlamala mnie,ciezko nawet z lozka wstac.

    Odpowiedzi: 554 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/18/2013 3:08:08 PM Liczba szacunów: 0
  • Mumin - sezon 2012

    Post
    ATLETA

    j.w kazdy ma racje :) wreszcie czuje sie lepiej ! :D wiec dzis juz lece na trening,jutro zakwasy pewne. znacznie lepiej sie poczulem gdy zazylem wit C w dawce uderzeniowej 5g do tego Theraflu-gdzie gl skaldnikiem jest paracetamol. nie jest to jeszcze 100%-towe zdrowie,ale czuje sie na tyle dobrze,ze juz swobodnie wyobrazam sie pod uginajaca sie sztanga :D

    Odpowiedzi: 554 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/21/2013 4:58:28 PM Liczba szacunów: 0
  • TEST - 300% więcej masy 200% mniej tłuszczu by: Bladesc, Chaczyk, Eclipse21

    Post
    Odżywki i suplementy

    *** TRENING *** HST - Hypertrophy-Specific Training - trening nastawiony na maksymalny przyrost masy mięśniowej Cykl treningu HST (makro-cykl) wygląda następująco: 1 mikro-cykl (6 treningów): 2 tygodnie treningów 15 powtórzeń (w każdym ćwiczeniu wykonujemy 15 powtórzeń) 2 mikro-cykl (6 treningów): 2 tygodnie treningów 10 powtórzeń (w każdym ćwiczeniu wykonujemy 10 powtórzeń) 3 mikro-cykl (6 treningów): 2 tygodnie treningów 5 powtórzeń (w każdym ćwiczeniu wykonujemy 5 powtórzeń) 4 mikro-cykl (6 treningów): 2 tygodnie treningów 5 powtórzeń negatywnych (w każdym ćwiczeniu wykonujemy 5 powtórzeń negatywnych czyli w ćwiczeniach, w których mamy taką możliwość 3powtórzenia wykonujemy sami, resztę z pomocą partnera w fazie "pozytywnej" a)Klatka - wycisk sztangi na poziomej ławeczce - 2s - wycisk głową w dół - 1s b) Barki - Wyciskanie sprzed głowy na suwnicy Smitha - 2s - Unoszenie bokiem 1s c) Plecy - Ściąganie wyciągu górnego do klatki (nachwyt) 2s - Wiosłowanie; 2s d) Triceps - Wycisk francuski jednorącz zza głowy- 2s e) Biceps - Uginanie ramion ze sztangą podchwytem stojąc - 2s f) Nogi - Przysiady na maszynie - 2s - Wspięcia na palce w siedzeniu - 2s g) Brzuch - Unoszenie nóg - 3s *** DIETA PODCZAS TESTU *** Posiłek 1: - płatki owsiane - prolongatum - rodzynki - orzechy Posiłek 2 (szkoła): - pierś/wołowina/białka jaj - ryż - warzywa - oliwa z oliwek / olej lniany Posiłek 3 (szkoła): - pierś/wołowina/białka jaj - ryż - warzywa - oliwa z oliwek / olej lniany TRENING Bezpośrednio po jakieś węgle 20minut po Prolongatum Posiłek 4: - pierś/wołowina/białka jaj/tunczyk - ryż - warzywa Posiłek 5 - pierś/wołowina/białka jaj/tunczyk - ryż - warzywa - oliwa z oliwek / olej lniany Posiłek 6 - twaróg/tuńczyk - siemie lniane - pomidor ________________________________________

    Odpowiedzi: 217 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/21/2007 11:20:18 PM Liczba szacunów: 0
  • TEST - 300% więcej masy 200% mniej tłuszczu by: Bladesc, Chaczyk, Eclipse21

    Post
    Odżywki i suplementy

    Witam Dzisiaj niestety nie dałem rady iść na trening, męczy mnie katar, boli noga, że kuleje i do tego dużo lekcji, przekładam trening na jutro. Dorzucam witamine c do drugiego śniadania. Mam nadzieje, że ten katar nie jest początkiem czegoś większego. ;/

    Odpowiedzi: 217 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/13/2007 8:29:44 PM Liczba szacunów: 0
  • Redukujemy sadło intro7

    Post
    Ladies SFD

    TRENING: około 30 minut aero - diabelskie zakwasy ciągle mnie męczą :'-( MICHA: płyny: 3 łyżki octu jabłkowego, woda, herbata zielona w saszetkach warzywa: pomidor, papryka, kalafior, marchew, brokuł, śladowe ilości kukurydzy (z warzyw na patelnię), fasolka szparagowa, cebula suple: 6 tabletek z błonnikiem i chromem, witamina C (podobno dobra na zakwasy, które mam w łydkach od czwartku ) /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/c1265166a6e84dcea81c290bae5018b8.png Zmieniony przez - intro7 w dniu 2013-11-12 16:14:48

    Odpowiedzi: 96 Ilość wyświetleń: 6709 Data: 11/12/2013 4:14:14 PM Liczba szacunów: 0
  • Redukujemy sadło intro7

    Post
    Ladies SFD

    MICHA: płyny: woda, herbata zielona, pokrzywa, skrzyp, ocet jabłkowy warzywa: fasolka szparagowa, marchew, papryka, pomidor suple: witamina C, błonnik z chromem (Vitapil na razie odstawiam) /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/d0ca453a70d24d9eabcab74967d70089.png

    Odpowiedzi: 96 Ilość wyświetleń: 6709 Data: 11/14/2013 12:58:02 PM Liczba szacunów: 0
  • Redukujemy sadło intro7

    Post
    Ladies SFD

    TRENING Rozgrzewka 5 minut z Zuzką Light ZESTAW A: 1. wznosy nóg z leżenia 1,5 kg 2. wspięcia na palce 2 x 10 kg 3. przysiady klasyczne 2 x 10 kg + 5 kg plecak 4. wejście na ławkę 2 x 10 kg + 5 kg plecak 5. pompki z nogami na łóżku 6. podciąganie wzdłuż tułowia 2 x 2,5 kg + 7 kg gryf 7. pompki w podporze tyłem 8. stanie przy ścianie 5 kg na kolana 2 obwody, każde ćwiczenie wykonane 15 razy 15 minut aero 5 minut rozciągania MISKA: płyny: woda, herbata zielona, skrzyp, pokrzywa, ocet jabłkowy warzywa: papryka, fasolka szparagowa, pomidor suple: witamina C, błonnik z chromem /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/ba07e12840fb4504b21db19bf8f06d19.png

    Odpowiedzi: 96 Ilość wyświetleń: 6709 Data: 11/16/2013 5:32:07 PM Liczba szacunów: 0
  • Redukujemy sadło intro7

    Post
    Ladies SFD

    Wczoraj miałam dzień niesiłowy i niestety nie miałam możliwości zrobić aero, ale zapieprz i tak był. MICHA z wczoraj: płyny: ocet jabłkowy, woda, herbata miętowa, zielona, skrzyp, pokrzywa warzywa: fasola szparagowa, kapusta kiszona, papryka suple: wit. C /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/cd7a6b2b8d9d4f4081736705a6d9676a.png Zmieniony przez - intro7 w dniu 2013-11-18 19:59:12

    Odpowiedzi: 96 Ilość wyświetleń: 6709 Data: 11/18/2013 7:58:29 PM Liczba szacunów: 0
  • Redukujemy sadło intro7

    Post
    Ladies SFD

    TRENING: 45 minut aero z rozciąganiem MICHA: płyny: ocet jabłkowy, woda z cytryną, pokrzywa, skrzyp, zielona herbata warzywa: pomidor, sałata, papryka suple: witamina C /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/9f4c28482a234794b09c1204a2b5d234.png

    Odpowiedzi: 96 Ilość wyświetleń: 6709 Data: 11/19/2013 6:47:51 PM Liczba szacunów: 0
  • Redukujemy sadło intro7

    Post
    Ladies SFD

    TRENING Rozgrzewka 5 minut z Zuzką Light ZESTAW A: 1. wznosy nóg z leżenia 1,5 kg 2. wspięcia na palce 2 x 10 kg 3. przysiady klasyczne 2 x 10 kg + 5 kg plecak 4. wejście na ławkę 2 x 10 kg + 5 kg plecak 5. pompki z nogami na łóżku 6. podciąganie wzdłuż tułowia 2 x 2,5 kg + 7 kg gryf 7. pompki w podporze tyłem 8. stanie przy ścianie 5 kg na kolana 3 obwody, każde ćwiczenie wykonane 15 razy 10 minut aero 5 minut rozciągania MISKA: płyny: woda, herbata zielona, skrzyp, pokrzywa, ocet jabłkowy warzywa: kapusta kiszona, trochę grzybów do bigosu, pomidor, sałata suple: witamina C Leje się ze mnie okropnie... :-( W sensie, że mam @. Może coś mi się reguluje poprzez wartościową miskę? Zobaczymy za miesiąc. Zastanawiam się, czy znowu nie rozłożyć diety na 5 posiłków, bo dużo tego żarcia na obiad mi wyszło. Zrobiłam bigosik - pyyyycha! <3 Jutro pomiary... Strach się bać. /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/b4a7309dc3e0459685db404f96fd5496.png

    Odpowiedzi: 96 Ilość wyświetleń: 6709 Data: 11/21/2013 4:54:28 PM Liczba szacunów: 0
  • Redukujemy sadło intro7

    Post
    Ladies SFD

    TRENING: 30 minut aero MISKA: płyny: ocet jabłkowy, woda, herbata zielona, skrzypopokrzywa suple: witamina C warzywa: kapusta kiszona, pomidor, papryka /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/26815698c5a9474c9d01f3a85c92b6a3.png

    Odpowiedzi: 96 Ilość wyświetleń: 6709 Data: 11/22/2013 8:10:51 PM Liczba szacunów: 0