SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • Nietypowy trening- porady.

    Post
    Trening w domu

    Napisałem że to fbw w sensie że ćwiczę całe ciało 3 razy w tyg. Na siłowni jak robiłem fbw to zaczynałem od tej partii, którą chcę poprawić, która kuleje i miałem 2 plany. Tutaj ten trening jest coś w tym stylu. Podciąganie to priorytet owszem, ale trening A daje mocno w kość bo tutaj wszystko wolno i poprawnie B jest łatwiejszy bo mogę sobie pomóc w podciąganiu zarzutem i ukierunkowany jest już pod muscle up, a Trening C to jak widać trening nastawiony na jakieś dziwne specyfiki.

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1082 Data: 5/15/2011 10:04:30 AM Liczba szacunów: 0
  • Czy dobry split?

    Post
    Trening dla początkujących

    j.w Martwy jak najbardziej , tylko w c..j ważna jest technika

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1030 Data: 11/17/2012 12:10:41 PM Liczba szacunów: 0
  • Walki w klatkach w TV

    Post
    Scena MMA i K-1

    cyt.: " WYGRAJ wyjazd dla dwóch osób do Londynu na pokaz "walk w klatce" który odbędzie się 3 grudnia br. Nagrodę rozlosujemy wśród osób, które odpowiedzą na pytanie: W jakim kraju rozegrała się pierwsza "Walka w klatce?" a- w Rosji b- w Stanach Zjednoczonych c- w Australii Odpowiedź na pytanie możesz przesłać: 1) w formie SMS'a: w dniach 15.11.-19.11.2005 na numer 7164 wyślij SMS o treści TW.KP.X - w miejsce X należy wpisać literę wybranej odpowiedzi na pytanie (np. A), koszt wysłania SMS 1,00zł netto; 1,22zł brutto - usługa jest dostępna we wszystkich sieciach komórkowych. 2) na karcie pocztowej do 19.11.2005r. pod adresem: Redakcja TO&OWO Konkurs REALITY TV - WALKI W KLATCE Sk. poczt. 2155 90-959 Łódź 40 www.realitytv.pl" źródło: to&owo

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 14308 Data: 11/12/2005 2:29:49 PM Liczba szacunów: 0
  • Hokej - MŚ 2007

    Post
    Inne dyscypliny

    Grupa A (28.04) Szwajcaria - Łotwa 2:1 (0:0, 2:1, 0:0) Szwecja - Włochy 7:1 (2:1, 4:0, 1:0) Grupa B (27.04) USA - Austria 6:2 (3:1, 1:1, 2:0) Czechy - Białoruś 8:2 (4:1, 1:1, 3:0) Grupa C (28.04) Kanada - Niemcy 3:2 (1:1, 1:1, 1:0) Słowacja - Norwegia 3:0 (2:0, 1:0, 0:0) Grupa D (27.04) Finlandia - Ukraina 5:0 (1:0, 3:0, 1:0) Rosja - Dania 9:1 (3:1, 5:0, 1:0) Pierwsze mecze bez niespodzianek - zdecydowane zwycięstwa faworytów. Jedynie Kanadyjczycy musieli się sporo namęczyć aby pokonać Niemców. Bardzo dobrze zaprezentowali się gospodarze - Rosjanie. Ale turniej dopiero się zaczyna. Zmieniony przez - Black Pete w dniu 2007-04-29 12:52:43

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 3047 Data: 4/29/2007 12:52:12 PM Liczba szacunów: 0
  • Hokej - MŚ 2007

    Post
    Inne dyscypliny

    Grupa A (30.04) Szwajcaria - Włochy 2:1 (1:0, 0:0, 1:1) Szwecja - Łotwa 8:2 (1:0, 3:0, 4:2) Grupa B (29.04) Czechy - Austria 6:1 (2:0, 1:1, 3:0) USA - Białoruś 5:1 (3:0, 2:0, 0:1) Grupa C (30.04) Słowacja - Niemcy 5:1 (1:0, 1:0, 3:1) Kanada - Norwegia 4:2 (2:1, 0:1, 2:0) Grupa D (29.04) Finlandia - Dania 6:2 (3:1, 1:0, 2:1) Rosja - Ukraina 8:1 (2:1, 3:0, 3:0) Osiem zespołów wygrało po dwa mecze i zapewniło już sobie awans do II rundy. Bardzo ważne mecze czekają teraz te słabsze zespoły. Zwycięstwo w ostatnim grupowym meczu pozwoli zapewnić sobie utrzymanie w elicie. Przegrani będą o to walczyć w grupie spadkowej.

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 3047 Data: 5/1/2007 1:03:05 PM Liczba szacunów: 0
  • Hokej - MŚ 2007

    Post
    Inne dyscypliny

    Grupa A (02.05) Włochy - Łotwa 4:3 d. (0:1, 1:0, 2:2, 1:0) Szwecja - Szwajcaria 6:0 (0:0, 5:0, 1:0) Grupa B (01.05) Białoruś - Austria 5:2 (2:1, 2:1, 1:0) Czechy - USA 4:3 (1:0, 1:1, 2:2) Grupa C (02.05) Niemcy - Norwegia 5:3 (2:0, 3:3, 0:0) Kanada - Słowacja 5:4 (1:1, 3:2, 1:1) Grupa D (01.05) Dania - Ukraina 4:3 (3:2, 1:0, 0:1) Rosja - Finlandia 5:4 (2:1, 2:0, 1:3) Na koniec rywalizacji w pierwszej fazie obejrzeliśmy kilka bardzo ciekawych spotkań. Zwłaszcza mecz Rosja-Finlandia stał na barzdo wysokim poziomie. Oby tak dalej. Zmieniony przez - Black Pete w dniu 2007-05-03 13:07:54

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 3047 Data: 5/3/2007 1:07:18 PM Liczba szacunów: 0
  • puma666 Prożba o pomoc !

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    A: 1. Drążek Rampa 5 2. Ławka płasko Rampa 5 3. Wyciskanie Sztangi Rampa 6 4. Francuz Rampa 8 5. Uginanie sztangi Rampa 8 B: 1. Przysiad Rampa 5 2. MC na prostych Rampa 5 3. Wspięcia na łydki 4. Wznosy nóg z obciążeniem Rampa 10 5. Przedramiona -------------------------------------------------- A’ A1: Pompki na poręczach wersja na klatę A2: Wiosło nachwyt 3 x 8-10 B1: Wyciskanie na skosie B2: Ściąganie drążka do klatki 3 x 8-10 C1: Gironda swing C2: Wymachy w opadzie 3 x 10-12 D1: Czachołamacz D2: Uginanie młotkowe 3 x 10-12 B’ A1: Przysiag bułgarski A2: Żuraw 3 x 6-8 B1: Uginanie na maszynie B2: Prostowanie na maszynie 3 x 10-12 C: Łydki 3-4 x 7/7/7 stopy do wewnątrz/zewnątrz/normalnie D1: Wznosy prostych nóg D2: Double crunch 3 x 10-20 Takie coś sobie ułożyłem, polecę tym 4tyg i zobaczymy co dalej. Dzięki za pomoc, sogacz :)

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 2231 Data: 1/3/2010 6:37:18 PM Liczba szacunów: 0
  • Moja dieta do oceny.

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Zaraz po przebudzeniu: 30g ON Gold Whey B-25 W-/ T-/ Śniadanie: 3 całe jajka 50g kaszy kukurydzianej Plasterek sera żółtego Banan B-30 W-79 T-21 Lunch: 120g twarogu 0% 1 łyżka masła orzechowego B-27 W-6 T-13 Obiad: 150-200g Wołowina lub kurczak 150-200g Warzywa B-42 W-7 T-11 Przed treningiem: 30g ON Gold Whey 30g Vitargo B-25 W-31 T-/ Po treningu: 30g ON Whey Gold 10g ON Casein 40g Miodu B-32 W-35 t-/ Kolacja: 150-200g wołowina lub kurczak 150-200g warzywa 50g Makaron/ryż B-53 W-39 T-5 Przed snem: 32g ON Casein B-25 W-/ T-/ Suplementacja Rano na czczo: 3 kap. MT Creakic HC Do śniadania 3g ON Fiber 3 tab. GN Anavite 1 kap. NOW D-3 5000IU (DNT)6 kap. MT Leukic HC Do obiadu: 3 tab. GN Anavite 1 pak A Omega Przed treningiem: 30 min 8 kap. MT Gakic HC 15 min FA Napalm Shot 5 min 6 kap. MT Leukic HC Po treningu: 3 kap. MT Creakic HC 1 kap. NOW C-500 Przed snem: 3g ON Fiber 1 pak A PM 1 kap. NOW D-3 5000IU (DNT)3 kap. MT Creakic HC Zmieniłem Lunch - proch na twaróg. Zastanawiam się jeszcze czy do suplementacji nie dodać HMB Liquid. Jakiej firmy polecacie? Trec vs. Hi-Tec P.S. Gdzie są te produkty z artów? Przeszukałem kilka tematów ale gotowych produktów nie znalazłem. Ale nie wiem co jest złego w wołowinie i kurczakach Zmieniony przez - TheBane w dniu 2011-09-21 13:16:31

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 711 Data: 9/21/2011 1:14:45 PM Liczba szacunów: 0
  • W tych pierwszych propozycjach to chyba dużo musiałabym pozmieniać, bo mam tylko sztangę i hantle, więc ani tego przyciągania drążka dolnego/górnego, prostowania nóg w siedzeniu, ani nawet wznosów tułowia z opadu nie mam jak zrobić, dodatkowo mam takie słabe ręce, że nawet jednej normalnej pompki nie jestem w stanie zrobić. To chyba technicznie mogłabym robić (skoro jest do wykonywania w domu): TRENING nr 4 by Obliques (dla Zyrafki do wykonywania w domu): DZIEŃ 1 1. przysiad klasyczny (3 x 10, 90 sek. przerwy) 2. MC Romanian (3 x 10, 90 sek.) 3. wspięcia ze sztangą na barkach (3 x 10, 60 sek. stopy na krążkach), 4. wyciskanie żołnierskie (3 x 10, 60 sek.) 5. wyciskanie leżąc (3 x 10, 60 sek.) 6a. podciąganie hantli wzdłuż tułowia (3 x 10, 2 hantli jednocześnie, do szyi, zatrzymanie w górze na 2 s 6b. uginanie ramion ze skrętem (3 x 10, stojąc) (60 sek przerwy między obwodami) DZIEŃ 2 1. thrusters (3x10 , 60 sek przerwy) 2. wypady dalekie (3x10/ na nogę , 60sek) 3. wiosłowanie hantelką w opadzie tułowia (3 x 10/ na rękę, 60sek) 4a. wznosy bokiem (3x10 , 60sek przerwy między odwodami, /ręce minimalnie ugięte w łokciach) 4b. wznosy bokiem w opadzie tułowia (3x10, /ręce ugięte w łokciach) 5. plank (1 x max) 6. wznosy bioder (3 x 10, z obciążeniem, 30 sek.) + superseria wytrzymałościowa (5 obwodów, przerwa max 60 sekund między obwodami), a. pompki przy ścianie/ damskie/ męskie x 5 b. brzuszki -nogi na krześle, kąt prosty x 20 c. przysiady bez obciążenia 30 sekund (tempo bardzo szybkie). DZIEŃ 3 1. snatch jedną ręką 3 x 10 na każdą rękę (90sek) 2a. martwy na prostych nogach ze sztangielkami (3 x 10, 90 sek) 2b. przysiad plie (3 x 10, szeroki ze sztangielką) 3a. wiosłowanie sztangą w opadzie (3 x 10, 60 sek. ) 3b. wyciskanie sztangielek na skośnej w górę (3 x 10); 4a.wznosy kolan w zwisie 3 x 10 4b.woodchopper 3 x 10 (na każdą stronę) 4c.jeżyki 3 x 10. (60sek przerwy między obwodami). + obwodówka wytrzymałościowa (docelowo 5 obwodów, 1 min przerwy miedzy obwodami) 7 przysiadów, 7 wypadów (na nogę), 7 przysiadów z wyskokiem, 7 wypadów (na nogę). ale z niektórymi nazwami pierwszy raz się spotykam, więc nie wiem czy mam to co jest potrzebne. Ogólnie do tej pory robiłam przysiady, martwy ciąg, wysickanie, uginanie przedramion, wyciskanie zolnierskie (o ile już nazw nie mylę), wiosłowanie i gdyby nie patrzeć na to, że te moje hantle takie lekkie to bardzo mi się te ćwiczenia podobają. Wykroków nie lubię, bo tu to nawet bez żadnych hantelek jestem chwiejna Zmieniony przez - asiek-123 w dniu 2018-01-29 13:31:59

    Odpowiedzi: 59 Ilość wyświetleń: 4799 Data: 1/29/2018 1:31:27 PM Liczba szacunów: 0
  • na początek lepiej wybrać trochę prostszy trening tu sa nawet snatche hantlą ciężko będzi esamemu ogarnąc wszytsko technicznie w domu a co do diety to postaw na dobra jakoś ć produktów, bo to co u Ciebie jst do zrobienia to praca nad jakością ciała pokaż nam jak planujesz jeść najlepiej wbij do dziennika potreningu i pokaż zrzut

    Odpowiedzi: 59 Ilość wyświetleń: 4799 Data: 1/29/2018 2:25:18 PM Liczba szacunów: 0
  • Cykl caloroczny

    Post
    Doping

    DD byles modem a masz bana n/c ... Smieszy mnie ze mlody jest

    Odpowiedzi: 64 Ilość wyświetleń: 7379 Data: 6/20/2006 8:51:03 AM Liczba szacunów: 0
  • Uprawnienia psychologa?

    Post
    Zdrowie i Uroda

    Mam 17 lat i uczę się w technikum. Kolego Blaskowicz ja też kiedyś mówiłem tak jak Ty, ale dopóki sam tego nie poczułem na własnej skórze jak to jest mieć takie myśli i w ogóle to też tego nie mogłem zrozumieć i też twierdziłem, że ktoś sobie to wmawia. Po części tak jest ale od tego nie da się tak o uwolnić od zaraz. Próbowałem sam i gdyby to było takie proste to bym nie męczył się z tym ponad rok bo myślałem że to przejdzie no ale jednak c***a

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1629 Data: 11/6/2009 10:56:32 AM Liczba szacunów: 0
  • Trening do oceny na mase

    Post
    Trening dla początkujących

    Nie no, jasne, że w sw najważniejsza jest technika i samemu się jej nie da nauczyć. Mam kumpla, który trenował MMA i coś jeszcze przez pare lat, to powiedział, że mnie podszkoli trochę. Zapiszę się na treningi jak trochę urosnę, bo według mnie jestem przysłowiową CI****KĄ i jak na walory, które posiadam powinienem przynajmniej podnosić 2razy tyle ile podnoszę. Od stycznia wejdzie dieta, bo teraz święta to do jednej babci, zaraz do drugiej i sami wiecie jak to jest ;). Chce przytyć do tych powiedzmy 86kg i zacznę robić siłę. Jak już wyżej napisałem od stycznia wejdzie dieta, to zacznę też trening wytrzymałościowy, bieganie, pływanie. Chcę się przygotować jak najlepiej tylko mogę, bo wiem, że jak przyjdę na ten trening w formie, której teraz jestem to mnie wywiozą R-ką ;p. Oczywiście to moje zdanie i wielu może mnie wyśmiać czy coś, ale wole się przygotować na ostry zapier**l niż później chodzić codziennie z zakwasami i na treningach się opierd***ć, tak jak to niektórzy robią. Się rozpisałem trochę, hehe;). PozdRO

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 795 Data: 12/23/2011 12:35:43 PM Liczba szacunów: 0
  • Pierwsze fotki do oceny

    Post
    Galeria Zdjęć

    3 x w tygodniu a) 4 serie po 20 - podciaganie kolan do klatki piers. (15-20 sekund przerwy) b) 4 serie po 20 - brzuszki przy nogach ugiętych kolanach i dodatkowym spięciu mięsni w końcowej fazie ruchu (15-20 sekund przerwy) c) 4 serie po 20 - "scyzoryki" czyli spiecia w siadzie w poprzek ławeczki (15-20 sekund przerwy) d) 50 skrętów tułowia w siadzie okrakiem na ławeczce

    Odpowiedzi: 60 Ilość wyświetleń: 9274 Data: 3/24/2004 3:12:24 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta tłuszczowa - kilka pytań.

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Dodatkowe 2 pytania: 1. Jeśli używam łącznie do smażenia w ciągu dnia ok. 50 gram tłuszczy (masło klarowane/olej koko) to ile z tego wliczać? 30 gram? 2. Jakie suple warto stosować na tłuszczówce. Na razie nie włączałem do treningu nic, ale planuje kupić multi + wit C, to przy okazji mogę też inne rzeczy kupić. Kreatyny, ani białka nie planuje ;)

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 1986 Data: 4/8/2016 8:15:01 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta tłuszczowa - kilka pytań.

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    CKD to system żywieniowo-treningowy. 1. Wliczasz wszystko. Smaż na takiej ilości aby produkt nie pływał w nim na patelni. 2. Wit. C, D3, K2, magnez, wapń. wszystko zależy od braków.

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 1986 Data: 4/10/2016 2:16:12 PM Liczba szacunów: 1
  • Bio-Gen Labs

    Post
    Doping - zdjęcia

    W uk C.Y.B.E.R Lab nie wiem czemu usunelo nazwe w poprzednim poscie

    Odpowiedzi: 46 Ilość wyświetleń: 5128 Data: 6/10/2011 9:21:42 AM Liczba szacunów: 0
  • Bio-Gen Labs

    Post
    Doping - zdjęcia

    usuwa z powody tego c.y.b.e.r.a z usa tego od Burneiki

    Odpowiedzi: 46 Ilość wyświetleń: 5128 Data: 6/10/2011 12:40:12 PM Liczba szacunów: 0
  • Bio-Gen Labs

    Post
    Doping - zdjęcia

    miczelx podbij do mnie na gg, please :) c.y.b.e.r robi dobre suple - ale jeszcze nie próbowałem

    Odpowiedzi: 46 Ilość wyświetleń: 5128 Data: 6/10/2011 11:03:24 PM Liczba szacunów: 0
  • Bio-Gen Labs

    Post
    Doping - zdjęcia

    jedynego undera jakiego mogl bym wbic , to wlasnie c.y.b.e.r . Ten biogen wyglada jak by byl w sloiku

    Odpowiedzi: 46 Ilość wyświetleń: 5128 Data: 6/11/2011 1:17:22 PM Liczba szacunów: 0