SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • witaminki i magnez typu pluszzzz

    Post
    Odżywki i suplementy

    jak ty to sobie niby wyobrazasz? a jakby torebka byla dziurawa i cala woda/olej by mi sie wylal do kieszeni? :) dalsza czesc twojego posta n/c. willhelm: nie wszyscy maja tyle zaparcia zeby kuc po nocach i pracowac jak wol. niektorzy wola isc na skroty. sprawdziles wogole swoja teorie na sobie? czy ktos ci ja opowiedzial?

    Odpowiedzi: 54 Ilość wyświetleń: 5287 Data: 7/5/2007 2:44:20 PM Liczba szacunów: 0
  • Omka , Bold = Odblok

    Post
    Doping

    aha i moje kolejne pytank oz tego co wiem jak wejdziemy pod zimna wode to sutki kurcza sie i sztywnieja c oz kolei nei dzieje sie gdy mamy gino, nie odczywam zadnego guzka pod sutkiem nom ale troszeczke tluszczyku sei zebralo ale mysle ze to przez diete masowa wiec zazucic mniej kcal i zwiekszyc spozycie bialka i po lipo ani sladu ? :)

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1132 Data: 11/20/2009 12:37:38 PM Liczba szacunów: 0
  • Relacja z cyklu LGD 4033+Ostarine

    Post
    Doping

    ja 4 g MSM i 2 Wit C plus wspomniana osta do tego jakaś żelatyna czy kisielek wpadnie

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 7927 Data: 12/10/2015 10:00:57 PM Liczba szacunów: 0
  • Vitalmax kreatyna

    Post
    Odżywki i suplementy

    Jak mowił bul zbiera sporo pochlebnych opini dlatego ze jest : a) tania b) skuteczna c) dobra jakość DLatego zbiera takei opinie

    Odpowiedzi: 28 Ilość wyświetleń: 11246 Data: 8/20/2004 9:49:03 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta redukcyjna dla kobiety 69 kg - DO OCENY

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    4 posiłek jest posiłkiem potreninowym. Między treningiem siłowym a aerobami piję BCAA a w dni nietreningowe na czczo. Z suplementów biorę omega 3, vit C, kompleks Vitaminall oraz chrom organiczny.

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1715 Data: 5/8/2018 9:51:55 AM Liczba szacunów: 0
  • Wazne pytanko. ???

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Ok dzieki chlopaki za odpowiedz, za duzo sie nie dowiedziedzialem, ale troszke mnie chociaz rozbawiliscie pzodrawiam pa. :) S.H.A.M.R.O.C.K -> www.sherdog.com <-

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1660 Data: 12/20/2003 3:25:04 PM Liczba szacunów: 0
  • Dożywotni Ban ? Pytam się za co ?

    Post
    Administracja i Moderatorzy

    Komuna w c . h. u . j , nie mam Mocy po za działem - to też możesz usunąc Pozdro Koniu

    Odpowiedzi: 31 Ilość wyświetleń: 3104 Data: 5/6/2010 11:04:10 PM Liczba szacunów: 0
  • cypio/enan + npp...

    Post
    Doping

    Więc tak: 1-3 prop 100mg e2d 1-10 cypio 250mg e4d 6-12 wino 50mg e2d 1-7 npp 75mg e2d 8-10,13-15 clen 1,1,2,2,2,3,3,3,3,2,2,2,1,1 x0,02mg czy lepiej tak: 1-12 cypio 250mg e4d 8-14 wino 50mg e2d 1-7 npp 75mg e2d 8-10,13-15 clen 1,1,2,2,2,3,3,3,3,2,2,2,1,1 x0,02mg Która opcja będzie lepsza? Firmy, których środki mogą być użyte: -Flor -Atom -Blue Dragon -Balcan "apteki" odpadają Zmieniony przez - C-Nick w dniu 2012-02-29 11:09:48

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 2149 Data: 2/29/2012 11:03:45 AM Liczba szacunów: 0
  • Dieta na mase dla trenującego sztuki walki

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Pomyślę, ale wiele czytam że podobno dla sportowca miód jest dobry " Od wieków znane są lecznicze właściwości miodu i jego dobroczynny wpływ nie tylko na zdrowie czy wygląd, ale i na samopoczucie. Miód wykazuje działanie antybakteryjne, przeciwzapalne, przyspiesza gojenie ran i łagodzi objawy infekcji. Jedzenie miodu (poza tym, że jest przyjemne) oddziałuje pozytywnie na układ trawienny i odpornościowy, a także poprawia pracę serca i wątroby. Regularne spożywanie miodu zaleca się osobom, które wykonują ciężką pracę fizyczną bądź umysłową oraz sportowcom, ponieważ – dzięki dużej zawartości węglowodanów – jest on doskonałym źródłem energii. oprócz cukrów prostych, zawiera mnóstwo cennych składników odżywczych. Można w nim znaleźć białko, sód, potas, wapń, fosfor, żelazo, magnez i wiele witamin (A, C, PP, witaminy z grupy B). Sportowcy często cierpią z powodu zmęczenia mięśni. Problem ten można łatwo rozwiązać spożywaniem miodu. Ten niezwykły pszczeli produkt może zwiększyć poziom wydajności" Razem z pełnoziarnistym pieczywem nie byłoby to dobre źródło energii? Nie chcę być nachalny :) Pytam z ciekawości Zmieniony przez - Darekku w dniu 2019-04-17 01:08:38

    Odpowiedzi: 39 Ilość wyświetleń: 6333 Data: 4/17/2019 1:05:41 AM Liczba szacunów: 0
  • DIETA NA MASĘ DO OCENY

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    ja wiem rozumiem Cię:) tylko, że ważne jest to co zjem po treningu i moje pytanie czy lepiej jest zjeść po treningu najpierw np.2banany + odż. biał. a po godzinie dopiero ryż+pierś z kurcz. + warzywa czy od razu zjeść tak jak Ty zasugerowałeś?:) a co myślisz o tym ile g białka mi wyszło na mase c. nie za dużo?

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 792 Data: 10/18/2010 12:11:39 PM Liczba szacunów: 0
  • Dość Bzdur o Wojsku RP !!

    Post
    Sztuki Walki

    Już pisałem nie raz -> o wojsku rozmawiamy na Niezależnym Forum o Wojsku www.nfow.pl Dlaczego? 1.Nie zaśmiecamy serwera ani działu C/S 2.Tam w zdecydowanej większości wypowiadają się żołnierze, więc nic nie jest na zasadzie "a ja mam kolegę, który ma kuzyna, co jak był na treningu, to słyszał, jak ktoś mówił, że jego brat pracuje z gościem, którego szwagra żony brat podobno pracuje w wojsku czy w policji, nie pamiętam, i on podobno mówił, że mają chvjowe buty"

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 3901 Data: 10/12/2006 8:30:45 PM Liczba szacunów: 0
  • do Marka C.mój test:jedz wszystko co chcesz i ile chcesz i zachowaj forme

    Post
    Iron Horse Series

    Ludzie napiszą cokolwiek, żeby tylko za wszelką cene użyć tego sformułowania "do Marka C." wtedy czują sie mocni

    Odpowiedzi: 34 Ilość wyświetleń: 4105 Data: 6/26/2008 1:02:05 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta do poprawy. Potrzebna pomoc

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    shake jest taki: http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=395699295 nie widze tu kazeiny...: Wartość odżywcza w 100g preparatu: * Wartość energetyczna 1532kJ/366kcal * Białko 27,21g * Węglowodany 61,14g * Tłuszcz 0,82g Minerały: * Potas 1250mg * Magnez 510mg * Wapń 510mg Witaminy: * Witmina C 31,68mg * Witamina E 4,29mg * Niacyna (Nikotinamid) 9,5mg * Kwas pantotenowy 3,52mg * Witamina B6 1,26mg * Tiamina (witamina B1) 0,92mg * Ryboflawina (witamina B2) 0,86mg * Folacyna (kwas foliowy) 0,10mg * Biotyna 0,08mg * Witamina B12 0,50&#956;g Suplementy: * Kreatyna 100mg * Tauryna 100mg * L-glutamina 50mg Skład aminokwasowy w 100 g preparatu: * Izoleucyna 1513mg * Leucyna 2564mg * Lizyna 2181mg * Metionina 613mg * Cysteina 408mg * Fenyloalanina 773mg * Tyrozyna 972mg * Treonina 1621mg * Tryptofan 627mg * Walina 1502mg * Arginina 768mg * Histydyna 554mg * Alanina 1063mg * Kwas asparaginowy 2560mg * Kwas glutaminowy 5380mg * Glicyna 481mg * Prolina 2115mg * Seryna 1236mg

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 775 Data: 7/17/2008 10:51:19 AM Liczba szacunów: 0
  • HMB. czy w ogole warto oraz kreatyna ?

    Post
    Odżywki i suplementy

    z megabola ? NIGDY.. kup TREKA za 34 z soda i witamina c bedziesz mial lepsze ph niz zwykle mono i cena tez nie jest taka straszna 300 g - 1 cykl.

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1729 Data: 6/1/2006 8:44:12 AM Liczba szacunów: 0
  • saa regeneracynie

    Post
    Doping

    Z legalnych srodkow probowalem niemal wszystkiego, glukozamina i wit C w duzych dawkach leci okragly roczek bez przerw, podobnie witaminy i mysle ze dieta tip top. Po suplach oczywiscie jest poprawa, ale to za malo, po prostu musze czasem przywalic cos mocniejszego bo sie rozlece Dzieki Krzabr takich rad wlasnie potrzebuje, sogacz niestety nie wszedl. jak z dlugoscią? czy cykle 2tygodniowe beda mialy zastosowanie w tym przypadku czy tylko dlugotrwale podawanie polepszy sprawe?

    Odpowiedzi: 33 Ilość wyświetleń: 2288 Data: 1/17/2006 11:30:16 PM Liczba szacunów: 0
  • Moja niby siłownia i ja ..

    Post
    Galeria Zdjęć

    Nogi umięśnione po piłce noznej tak więc nie wyglada to jak u wróbelka Niebawem umieszczę coś jeszcze To mozecie mnie zj.e.ba.c za opie.r.da.a.nie sie zawsze to motywujące jest aby pozniej zamieścić fotki z bardziej wypracowana sylwetka Pozdr

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 11032 Data: 6/24/2006 2:02:51 PM Liczba szacunów: 0
  • HST trening do spr

    Post
    Trening w domu

    a) Nogi: - Przysiady ze sztangą - Wspiecia na palcach (bez 15stek - zaczynamy od 10tek - duza progresje ciezaru) b) Klatka: - Wyciskanie sztangi w leżeniu na ławce poziomej. - Wyciskanie sztangi w wąskim chwycie c) Plecy: - Sciągenie drążka w szerokim chwycie z wyciagu - Podciąganie sztangi w opadzie - Martwy ciąg ( wykonywać co drugi trening ze względu na mocne obciążenie kręgosłupa w połączeniu z przysiadami lub na zmianę z przysiadami co drugi trening) d) Barki: - military press e) Biceps: - wyciskanie łamaną stojąc f) Triceps: - Wyciskanie francuskie sztangi leżąc g) Brzuch: allachy / UNOSZENIE NÓG W ZWISIE NA DRĄŻKU co do serii zrobię tak jak mówiłeś 15tki 1 seria/10tki 2 serie/ 5 tki 3 serie Co do tych dipsów, mógłbyś dać coś innego bo nie mam możliwości nawet z tymi krzesłami. Czy po prostu tylko wyciskanie na poziomej? Zmieniony przez - kailor w dniu 2011-04-08 15:38:40

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 1510 Data: 4/8/2011 3:36:28 PM Liczba szacunów: 0
  • Odtłuszczanie u kickboxera

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    Hmm... no niewiem,jak rozpisać,może powiem jak ja to sobie wyobrażam a Ty mnie poprawisz śniadanie: mleko odtłuszczone+płatki kukurydziane Nestle II śniadanie:Jak jestem w domu to chleb sojowy z warzywami(400g) a jak w szkole to kanapki z szynką(200g) obiad:kurczak lub kotlet z ryżem(100g)i sałatka z warzyw trening:przed treningiem zamierzam brać BCAA ale jeszcze nie wiem jakie a po treningu biorę 50g Carbo kolacja:tuńczyk 130g,chleb sojowy 100g dziennie pije między posiłkami dwa jogurty po 400-500g po jedzeniu popijam najwcześniej za 30 min dwa razy dziennie(rano i przed snem) piję taką niby odrzywkę w porcji 25g,oto jej skład w porcji(czyli 25g): wartość energetyczna 90 kcal białko 11 g węglowodany 10 g tłuszcz 1 g błonnik 1 g sód 0,16 g potas 0,06 g pozostałe składniki mineralne w jednej porcji (25g): wapń 200 mg fosfor 200 mg żelazo 9 mg magnez 160 mg cynk 7,5 mg jod 75 mcg miedź 1 mg witaminy w jednej porcji (25g): witamina A 750 mg witamina D3 5 mcg witamina E 10 mg witamina C 30 mg tiamina o,75 mg ryboflawina 0,85 mg niacyna 100 mg witamina B6 1 mg folacyna 200 mcg biotyna 0,15 mg kwas pantotenowy 5 mg zawartość aminokwasów podstawowych(egzogennych) w jednej porcji(25g): leucyna 950 mg lizyna 760 mg fenyloalanina 600 mg izoleucyna 560 mg walina 560 mg treonina 440 mg histydyna 320 mg metionina 180 mg tryptofan 150 mg Dzienna porcja odżywki Forever Lite zawiera wszystkie elementy odżywcze, które powinniśmy dostarczyć naszemu organizmowi. Skład tej odżywki został tak dobrany, aby regeneracja zdrowej tkanki mięśniowej i przemiany metaboliczne przebiegały sprawniej. Dzięki temu możemy liczyć na to, że nasz organizm zacznie także spalać istniejącą w nadmiarze tkankę tłuszczową. Czekam na komentarze

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 2649 Data: 10/11/2004 1:13:42 PM Liczba szacunów: 0
  • Korekta planu, ramiona

    Post
    Trening w domu

    A tutaj plan: a)Nogi : - Uginania nog w lezeniu przodem, - Uginania nog w lezeniu tylem, b)Klatka : - Wyciskanie sztangi w leżeniu na ławce poziomej x 2 lub - Wyciskanie sztangi w leżeniu na ławce poziomej x 1 - Pompki na poręczach c)Plecy : - Sciagnie uchwytu wyciagu gornego z plecy w siadzie, - Przyciaganie linki wyciagu dolnego w siadzie plaskim, - Prostowniki - wznosy tulowia w opadzie - Wiosłowanie sztangą - Wznosy barków (szrugsy) x2 d)Barki : - Unoszenie sztangielek bokiem w górę, - Unoszenie sztangielek w opadzie tułowia - Arnoldki e)Biceps: - Uginanie ramion ze sztangą lamana stojąc podchwytem - Uginanie ramion ze sztangielkami stojąc , z supinacja nadgarstka f)Ticeps: - Francuskie, wyciag gorny g)Brzuch: - ugnianie na maszynie - twister - swieca h)Łydki: - Wspiecia na palce w staniu Obejrzyj proszę i ew. pomysl tez o kolejnosci cwiczen, prosze

    Odpowiedzi: 33 Ilość wyświetleń: 2552 Data: 7/10/2005 10:17:46 PM Liczba szacunów: 0
  • Korekta planu, ramiona

    Post
    Trening w domu

    Po wstepnym mierzeniu maksów program wyglada nastepujaco. W sumie to jestem za slaby na cwiczenia, ktore podales lub bardzo ciezko robic je na mojej silowni. W sumie dodalem jedynie te zaznaczone gwiazdka. A tutaj plan: a)Nogi : - Uginania nog w lezeniu przodem, - Uginania nog w lezeniu tylem, b)Klatka : - Wyciskanie sztangi w leżeniu na ławce poziomej x 2 c)Plecy : - Sciagnie uchwytu wyciagu gornego z plecy w siadzie, - Przyciaganie linki wyciagu dolnego w siadzie plaskim, - Prostowniki - wznosy tulowia w opadzie - Wznosy barków (szrugsy) x2 d)Barki : - Unoszenie sztangielek bokiem w górę, **- Unoszenie sztangielek w opadzie tułowia - super cwiczenie!! thx! - Arnoldki e)Biceps: - Uginanie ramion ze sztangą lamana stojąc podchwytem - Uginanie ramion ze sztangielkami stojąc , z supinacja nadgarstka f)Ticeps: - Francuskie, wyciag gorny g)Brzuch: ** -SKŁONY TUŁOWIA Z LINKĄ WYCIĄGU SIEDZĄC z tym, ze nogi tez podchodza w gore.. nizle - twister - spiecia h)Łydki: - Wspiecia na palce w staniu Pytanie o triceps. Moge robic z uchwytem metalowym (latwiej) i uchwytem ze sznurka (trudniej), ktore lepsze na ogolna mase tricepsow? I w ogole cos sie obawiam, ze jezeli chodzi o ramiona, to nic w tym programie sie w sumie nie zmienilo, a cholernie mi tych ramion (tuz po tym barkow), brakuje. Jak cos, to radzcie

    Odpowiedzi: 33 Ilość wyświetleń: 2552 Data: 8/3/2005 11:52:13 PM Liczba szacunów: 0