SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • Sernik c.d %-) /SFD/2016/11/29/6e709e180a7949259e71e2ddbab1cd4a.jpg

    Odpowiedzi: 379 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/29/2016 9:34:15 AM Liczba szacunów: 0
  • zma+ witamina C , no i jakis dobry spalacz tez da rade . popracuj nad michą ,poszukaj ćwiczeń .. tamto ci niepotrzebne .

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 2807 Data: 8/1/2010 6:53:30 AM Liczba szacunów: 0
  • Biz0n no ja przećpałem, wstyd się przyznać, 7 lat. ale od 2 lat, oprócz sporadycznego jointa, nic nie biorę. właśnie siłownia sprawiła i ten styl życia, że jest jak jest :-) no tak, w sumie racja, zawsze można wybrać środek, który ma mały okres półtrwania i szybko wyjdzie z organizmu... TomV8 no i właśnie tego się obawiam, że na pierwszym razie się nie skończy!! a mimo wszystko ochota spróbowania jest przeje banie ZA DUŻA. F U C K , z jednej strony już się cieszę, że wrzuciłem ten temat, a z drugiej strony już żałuje, bo mętlik mam jeszcze większy, ale już powoli zaczynam się, dzięki Waszej rozmowie ze mną, podejmować powoli decyzję...

    Odpowiedzi: 54 Ilość wyświetleń: 1760 Data: 11/14/2014 11:13:01 AM Liczba szacunów: 0
  • Budowanie masy

    Post
    Trening dla początkujących

    Zastosuj tajemną technikę ctrl c + ctrl v i wklej tą ankietę tutaj.

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 587 Data: 9/24/2013 8:51:06 PM Liczba szacunów: 0
  • ("dynamiczny") trening do oceny

    Post
    Trening w domu

    82 w pasie - to oponka.. wystający brzuch i gruby fałd skórny (z tłuszczem podskórnym oczywiście). ze względu na pracę i inne obowiązki nie dam rady wykroić czasu na te TWOJE cięższe warianty.. jak pracuję w godz 12-20, to rano coś poćwiczę (aeroby na czczo, albo trening, albo trening+aeroby - ale ostatni wariant to rzadko, ze względu na ograniczony czas) - najlepiej by było w takim dniu zrobić rano trening, a aeroby wieczorem (60min). tylko,że po pracy nie zawsze mi się chce.. zjem o 20.30, to aeroby bym musiał robić gdzieś tak ok 21.30 do 22.30 - potem jakiś twaróg wciągnąć.. fajnie byłoby to przetrawić przed snem! kiedy pracuję po ludzku - 8-16, to poranne aeroby odpadają. pozostaje popołudnie: a) nic! kiedy brak mi czasu lub sił (w razie braku sił będę się "zmuszał" do wykonania lekkiego treningu, to pewnie po rozgrzewce się rozruszam i normalnie potrenuję - czasem tak miałem) b) stepper 60min - kiedy jestem lekko zmęczony c) trening - kiedy mam dobry dzień, a czasu niewiele d) trening + stepper (30min) kiedy jestem w dobrej formie i mam czas ze względu na różne pory i dni pracy (np. rano pn/sr/sobota/ popoludnie wt/pt i wolny czw/nd - lub jakoś tak) nie mam możliwości zaplanowania regularnych (STANDARDOWYCH/KLASYCZNYCH) treningów.. Freed - może poradź - na czym się skupić!? jak mam możliwość to robić trening z ciężarami czy raczej stepper (odpada trening 2 dni pod rząd - wiadomo)? nawet jak brak mi sił - powiedzmy: nd - stepper - 60 min pn - trening wt - nic śr - słaby jestem - robić lekki trening czy stepper (którego dawno nie było)? priorytetem powinno być żelazo? stepper dodatkiem? czy po równo? będę dążył do 3 treningów z żelazem w tygdniu, ale nie zawsze się uda.. czy może np. poświęcić stepper robić go 1-2 razy w tygodniu, a skupić się na treningach?

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1136 Data: 9/27/2009 11:27:00 PM Liczba szacunów: 0
  • c***ato

    Odpowiedzi: 67 Ilość wyświetleń: 5659 Data: 9/11/2009 3:57:09 PM Liczba szacunów: 0
  • Dziennik treningowy à la Lafay

    Post
    Trening w domu

    Dzisiaj trening wg. zaleceń - poziom V, jednorazowo. Nie jestem może u szczytu swojej formy, ale jako tako doszedłem do siebie po tej grypie żołądkowej. B : 20,17 A2: 25,21 C : 5,4 G : 6x6 H : 6x11 K2: 3x12 Z : 10 Z podciąganiem się jest tragedia. Z reszty wyników - B i A2 - też nie jestem zadowolony. Co do zmiany planu, to waham się nad początkującym Mawashim, a średnio zaawansowanym.

    Odpowiedzi: 262 Ilość wyświetleń: 16667 Data: 12/15/2011 8:19:03 PM Liczba szacunów: 0
  • dieta w kierunku redykcyjnej (pytania)

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    cd.(cos mi sie wyslalo za szybko) c) ide calkiem wieczorem na silownie(ok 20) co wtedy zrobic tzn miedzy II a przedtreningowym dodac cos w rodzaju tego II ewentualnie odzywka bialkowa) i CO WTEDY PO TRENINGU? pyt. 3 (odzywka bialkowa) to pytanie troche poruszane wyzej tez jest ale gdzie najlepiej umiescic takowa odzywke, jako oddzielny posilek plus cos do tego TYLKO CO?(kromka chleba z wedlinka?) i czy to pasowaloby zarowno miedzy II a III posilkiem wersja po poludniowej silowni i wieczornej oraz miedzy potreningowym a V ostatnim posilkiem wersja silownia okolo poludnia Z gory wielkie dzieki!;)

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 920 Data: 5/22/2009 7:17:33 PM Liczba szacunów: 0
  • nie ma to jak kroplowka z 500 ml 10% glukozy + 1g vit. C + ew. cocarboksylaza pozdrawiam

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 19045 Data: 5/5/2002 11:15:14 PM Liczba szacunów: 0
  • IBFA-czyli kulturystyka dla kazdego

    Post
    Aktualności - Kulturystyka i Fitness

    u nas na plazy cos zaplanowac ciezko-pogoda mocno niestabilna.... w sapri od marca do listopada non stop slonce..:),zima maja 17 stopni to narzekaja na zimno..:)a woda w morzu ma ok 24st.c. wracajac do zawodow-fajne plakaty maja... ciekaw jestem ,czy ktos z polski wystartuje...:) kategorie: Categories: Men’s international competitions: Juniors under 23 Short -170cm Medium 170-178 cms Tall + 178 cms Over 45 - Over 55 - Over 65 - Overalls men's and women's classes. Women’s international competitions: Miss Shape (figures): Comparisons, personal Routine Miss Bodybuilding (physique): Comparisons, personal Routine Miss Fitness: three rounds, Bikini, Personal Routine, clothed. Categories are not obbligatory. The organizers are required to arrange for these in advance if at least three participants apply for a category. Juniors under 18 Short, light weight. Height in cms-100+2kg Average, light weight. H-100+3kg Tall, light weight. H-100+4kg Couples Professionals: competitors from any nation are welcome; money prizes. - jeszcze bedzie fitness fashion dla kobiet i mezczyzn-za bardzo nie wiem na czym to polega...:). Zmieniony przez - masti w dniu 2011-08-13 10:37:04

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 6361 Data: 8/13/2011 10:16:29 AM Liczba szacunów: 0
  • Po przejrzeniu dzienników konkurentów, postanowiłem wpisać u siebie słowo o suplementacji. No może trochę za dużo powiedziane, ale kilka proszków wchłaniam: Whey Scitec - różnie celem uzupełnienia diety do docelowych 2gr białka na kg masy ciała BCAA - codziennie - 10gr w DNT i 20gr w DT (przed treningiem i w trakcie przed bieżnią) L-Glutamina - codziennie 4gr Ostropest - codziennie jedna kapsułka (rano) Vitaminy A-Z - codziennie jedna tabletka (rano) Magnez plus B6 - codziennie jedna tabletka (wieczorem) Vitamina C - 2gr - codziennie (rano) Fat Burner Activlabu - zaczne za tydzień, planuje dwie kapsułki dziennie (rano)

    Odpowiedzi: 53 Ilość wyświetleń: 4052 Data: 1/4/2015 4:38:09 PM Liczba szacunów: 0
  • ""Chuck robił się żółty" - czy coś takiego. Kolor żółty to oznaka strachu" To idiom oznaczający zes..ć się ze strachu (żółty od koloru g...) Moim zdaniem Wand zagalopował się mocno w tym określeniu. Chuck raczej nie mógł zdobyć się na grę w groźnego i powstrzymywał uśmiech (choć i jemu zdarzają się bufonady), może z góry wiedział, że nic z tego nie będzie i nie potrafił wziąć tego serio?. Wand zinterpretował to po swojemu, ale taki już Wanda urok i nic na to nie poradzimy. Mi akurat tym nie imponuje.

    Odpowiedzi: 52 Ilość wyświetleń: 5866 Data: 9/3/2006 1:21:32 PM Liczba szacunów: 0
  • SHAKER OLIMP-PREZENT

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    Jak to podrabiałeś to zamiast "o" w profilu klubowym zrobiło Ci się "c" :)) ale jest git :) ------------------------------ Szukasz taniej odżywki białkowej i nie tylko?'Ovopol'-pytaj o szczególy pod nr.GG 1135964 Zamiast dać mi soga kliknij w pajacyka http://www.pajacyk.pl "Moderator w dziale Trening"

    Odpowiedzi: 495 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/2/2003 10:15:56 AM Liczba szacunów: 0
  • SHAKER OLIMP-PREZENT

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    czy szanowny pan z przepięknym bialym szalikiem raczy niep***ć głupot??? w okienku wysylania maila tez są dziwne literki a to dlatego ze przy zmniejszaniu zdjęcia sei to zrobilo, jak niedostane shakera to wysle olimpowi oryginał printscreena i juz, tutaj by sie niezmiescil(prawie 3mb) pozdrawiam ło czlonek-mafia.suple.hardcor.pl

    Odpowiedzi: 495 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/2/2003 10:54:57 AM Liczba szacunów: 0
  • Zrób tą metodę na drążku.Efektywność wzrośnie o ponad połowę.Jeśli nie jesteś orłem zrób mechaniczny drop set: A Podciąganie szerokim nachwytem x 8/10 B Podciąganie pochwytem szerzej niż barki x max C Podciąganie chwytem neutralnym x max

    Odpowiedzi: 1673 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/1/2014 9:19:52 AM Liczba szacunów: 0
  • Tak się zastanawiam, czy jesli cwiczymy planem typu : a) Push,b)Pull c)Nogi d) DNT to czy jest ważny fakt że trening Push jest pierwszy, przed Pullem? Domyślam się, że pewnie nie,ale czy można powiedzieć że po DNT umieścić się powinno trening priorytetowy? Czyli jeżeli zależy nam bardziej na progresji np w podciąganiu, to Pull powinien być po DNT, przed pushem... Dobrze kombinuję? Ok, może to brzmieć banalnie, ale jednak 90% osób z jakiegoś powodu najpierw robi Push.

    Odpowiedzi: 1673 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/15/2014 7:47:50 AM Liczba szacunów: 0
  • Tak się zastanawiam, czy jesli cwiczymy planem typu : a) Push,b)Pull c)Nogi d) DNT to czy jest ważny fakt że trening Push jest pierwszy, przed Pullem? Domyślam się, że pewnie nie,ale czy można powiedzieć że po DNT umieścić się powinno trening priorytetowy? Czyli jeżeli zależy nam bardziej na progresji np w podciąganiu, to Pull powinien być po DNT, przed pushem... Dobrze kombinuję? Ok, może to brzmieć banalnie, ale jednak 90% osób z jakiegoś powodu najpierw robi Push. Spokojnie zatem możesz znaleźć się w tych 10%, którzy robią inaczej. Jeśli cały plan treningowy na mikrocykl tygodniowy ma ręce i nogi to będzie ok. Kolejność ustalasz Ty - a nie jakieś definicje czy ludowe przesądy.

    Odpowiedzi: 1673 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/15/2014 8:43:38 AM Liczba szacunów: 0
  • Pierwsza poważna redukcja - dziennik treningowy

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Poniedziałek, 13.10.2014 - dzień 1 c.d. Witam ponownie, nie wstawiłem wczoraj nic, bo wróciłem do mieszkania po 19, musiałem zrobić kolację i się ogarnąć, a dzisiaj już jestem w pracy, więc mam czas na napisanie posta %-) TRENING Generalnie rzecz biorąc okazało się, że mam wcześniej zajęcia niż myślałem, więc i mój trening musiał być bardzo szybki (50 minut + przebranie x2 + prysznic + dojście na i z siłowni). Podpatrzyłem kiedyś trening FBW na forum i na nim się wzoruję: KLATA: Wyciskanie sztangi na ławce płaskiej 3s (po około 12 powtórzeń) BARKI: Podciąganie sztangi wzdłuż tułowia 2s x 12 powt. TRICEPS: Ściąganie drążka na wyciągu 2s x 12 powt. PLECY: Podciąganie na drążku z przeciwwagą 2s x 12 powt. Wiosłowanie sztangą podchwytem 2s x 12 powt. NOGI: Prostowanie nóg w siadzie 2s x 12 powt. Uginanie nóg w leżeniu 2s x 12powt. BICEPS: Uginanie ramion ze sztangą stojąc podchwytem 2s x 12 powt. Uginanie ramion ze sztangielkami w chwycie "młotkowym" 2s x 10 powt. BRZUCH: Kilka ćwiczeń zaczerpniętych z obserwacji na siłowni i w internecie;-) Czytałem na forum, że powinno trenować się plecy po nogach, ale w moim przypadku źle to wpływa na skatowane nogi, hmm może słabo trenuję plecy, ale nie mam jeszcze tyle siły żeby podciągać się na drążku bez przeciwwagi, chyba zamiast tego zacznę ściągać drążek do klatki piersiowej. Jeśli ktoś ogarnięty to przeczyta to prosiłbym o poradę jakie ćwiczenia są najlepsze dla rozwoju pleców (poza mc i wiosłowaniem). DIETA Jeśli chodzi o dietę to dość ubogo. Ryba z warzywami z puszki (całkiem smaczna), do tego po treningu wleciał banan i chwilę potem serek wiejski. Dopiero po 19 mogłem zjeść coś normalnego, dwa kotlety bez panierki z serem gouda i pieczarkami oraz porcja brokuła. Poniżej wkleję dietę bez podziału na posiłki, może wrócę do tej praktyki w najbliższym czasie. /ObrazkiSFD/ZdjeciaSFD3_large/ef72ebf14da641ae83561c09d5dac11f.png Zmieniony przez - posluk w dniu 2014-10-14 06:21:20

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1143 Data: 10/14/2014 6:20:27 AM Liczba szacunów: 0
  • KSW 18: wyniki / dyskusja

    Post
    Scena MMA i K-1

    http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=c-mUTxpyXwU

    Odpowiedzi: 412 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/26/2012 12:44:42 AM Liczba szacunów: 0
  • Stan Zapalny więzadeł. Kolano

    Post
    Zdrowie i Uroda

    ewentualnie duze dawki witaminy C, kolagen moze?

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 7767 Data: 8/30/2012 2:44:30 PM Liczba szacunów: 0