SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • Budowa mięska/El Suelo

    Post
    Ladies SFD

    Trening nr 22/ tydzień 7 C. 1. przysiad ze sztangą R: 10x 20kg/ 10x 30kg S: 10x 47,5kg/ 10x 47,5kg/ 10x 47,5kg R: 10x 20kg S: 10x 45kg/ 10x 45kg/ 10x 45kg R: 10x 20kg S: 10x 40kg/ 10x 40kg/ 10x 40kg R: 10x 20kg S: 10x 37,5kg/ 10x 37,5kg/ 10x 37,5kg R: 10x 20kg S: 10x 35kg/ 10x 35kg/ 10x 35kg R: 10x 20kg S: 10x 30kg/ 10x 32,5kg/ 10x 32,5kg R: 10x 20kg S: 10x 25kg/ 10x 25kg/ 10x 30kg 10x 20kg/ 10x 20kg/ 10x 20kg 2a. odwodzenie ud na maszynie 10x 32kg/ 10x 32kg/ 10x 32kg 10x 29kg/ 10x 29kg/ 10x 29kg 10x 28kg/ 10x 28kg/ 10x 28kg 10x 25kg/ 10x 25kg/ 10x 25kg 10x 23kg/ 10x 23kg/ 10x 23kg 10x 21kg/ 10x 21kg/ 10x 21kg 10x 20kg/ 10x 20kg/ 10x 20kg 10x 18kg/ 10x 18kg/ 10x 18kg 2b. odwodzenie wyprostowanej nogi do tyłu 10x 14,7kg/ 10x 14,7kg/ 10x 14,7kg 10x 12,5kg/ 10x 12,5kg/ 10x 12,5kg 10x 12,5kg/ 10x 12,5kg/ 10x 12,5kg 10x 12kg/ 10x 12kg/ 10x 12kg na nogę 10x 10,2kg/ 10x 10,2kg/ 10x 10,2kg na nogę 10x 7,9kg/ 10x 7,9kg/ 10x 7,9kg na nogę 10x 5,7kg/ 10x 5,7kg/ 10x 5,7kg na nogę 3. uginanie nóg z leżenia 8x 29kg/ 8x 29kg/ 8x 29kg 10x 27kg/ 10x 27kg/ 10x 27kg 10x 27kg/ 10x 27kg/ 10x 27kg 10x 24kg/ 10x 24kg/ 10x 24kg 10x 24kg/ 10x 24kg/ 10x 24kg 10x 23kg/ 10x 23kg/ 10x 23kg 10x 19kg/ 10x 19kg/ 10x 19kg 4. łydki 4x max 20/17/14/10 18/15/12/8 20/15/10/8 20/15/12/9 15/12/9/7 + 5min PW + 15min rozciągania dieta: brokuł, seler, pomidor, papryka czerwona, sałata lodowa, oliwki zielone napoje: 2l wody, 3x herbata biała, kawa z mlekiem 2x inne: multiwitamina /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/4ed936306e614d08be76281ed8b77a36.png /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/e3be5d0821d048ee915f7d29eed4165f.png

    Odpowiedzi: 205 Ilość wyświetleń: 15799 Data: 10/21/2013 7:54:56 AM Liczba szacunów: 0
  • Budowa mięska/El Suelo

    Post
    Ladies SFD

    Obliques: co do moim kolan. fizjoterapeuta powiedział, że kolana uciekają mi podczas przysiadu do środka i zrobił mi specjalne wkładki do butów na trening, żeby zniwelować balansowanie stóp i ustabilizować postawę ciała. staram się pilnować tych kolan, ale najwyraźniej nie zawsze mi to wychodzi. przysiad postaram się wrzucić w piątek do skontrolowania. chciałabym zacząć nowy cykl treningowy na dniach i jakoś nie mogłam znaleźć dla siebie treningu więc pokusiłam się o wymyślenie sama. chciałabym poprosić aby ktoś spojrzał na niego i powiedział, czy może być, czy jednak powinnam coś zmienić albo zupełnie inaczej zrobić. z góry dziękuję. oto i plan: A. 1. Marwty ciąg 4x8 2. Przysiad bułgarski/ wypady 4x8 3. uginanie nóg z leżenia 4x8 4. wyciskanie hantli na płaskiej 4x8 5. biceps 4x8 6. pompki odwrotne 3x 12 B. 1. Przysiad 4x8 2. Wspięcia na palce ze sztangą 1xmax 3. wyciskanie francuskie 4x8 4. wiosło hantlem 4x8 5. wznosy 3x15 6. wznosy bokiem 3x 15 7. plank 3x max C. 1. RDL 4x8 2. wyciskanie leżąc 4x8 3. Przyciąganie sztangi do brody stojąc 4x8 4. Prostowanie nóg w siedzeniu 4x8 5. wypychanie ciężaru nogami na suwnicy 4x8 6. Przyciąganie nóg do klatki w zwisie 3x20 7. russian twist 3x 20 Zmieniony przez - El Suelo w dniu 2013-11-05 10:38:28

    Odpowiedzi: 205 Ilość wyświetleń: 15799 Data: 11/5/2013 10:37:43 AM Liczba szacunów: 0
  • Budowa mięska/El Suelo

    Post
    Ladies SFD

    Trening 2/ Tydzień 1 B. 1. Przysiad ze sztangą R: 10x 20kg S: 8x 30kg/ 8x 32,5kg/ 8x 35kg/ 8x 37,5kg 2. Wspięcia na palce ze sztangą 40x 30kg 3. wyciskanie francuskie 8x 8,5kg/ 8x 8,5kg/ 8x 8,5kg/ 8x 8,5kg 4. wiosło hantlem 8x 12kg/ 8x 12kg/ 8x 14kg/ 8x 14kg 5. wznosy 15/ 15/ 10 6. wznosy bokiem 10/ 10/ 10 na stronę 7. plank 35s/35s/30s + 10min power walk (15%/ 5km/h) + 15min rozciągania miał być film z przysiadu, ale dopiero w domu spojrzałam jak kumpela nagrała, od pasa w górę :/, generalnie bez sensu. następnym razem się uda. dieta: sałata, rukola, roszponka, marchew, kiełki rzodkiewki napoje: 1,5l wody, izotonik podczas treningu, 4x herbata zielona, 2x kawa z mlekiem inne: wit B, wapń, magnez, wit C /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/6056569fb3b049f0a46ca9fdffd2fe82.png

    Odpowiedzi: 205 Ilość wyświetleń: 15799 Data: 11/8/2013 8:36:43 PM Liczba szacunów: 0
  • Budowa mięska/El Suelo

    Post
    Ladies SFD

    Trening 4/ Tydzień 2 A. 1. Martwy ciąg klasyczny 8x 23kg/ 8x 25,5kg/ 8x 28kg/ 10x 30,5kg 8x 23kg/ 8x 23kg/ 8x 23kg/ 8x 23kg 2. Przysiad bułgarski (obc. na rękę) 8x 4kg/ 8x 4kg/ 8x 4kg/ 8x 4kg 8x 3kg/ 8x 3kg/ 8x 3kg/ 8x 3kg 3. uginanie nóg z leżenia 8x 18kg/ 8x 19kg/ 8x 19kg/ 8x 20kg 8x 18kg/ 8x 18kg/ 8x 18kg/ 8x 20kg 4. wyciskanie hantli na płaskiej 8x 6kg/ 8x 6kg/ 8x 6kg/ 14x 7kg 8x 5kg/ 8x 5kg/ 8x 5kg/ 8x 6kg 5. biceps 8x 13,5kg/ 8x 11kg/ 8x 11kg/ 8x 11kg zapomniało mi się 6. pompki odwrotne 3x 10 7. podciąganie na drążku nachwytem z podparciem 2x 5 + 10 min na bieżni + 15 min rozciągania udało mi się dziś przemóc i poprosić o nagranie mojego martwego ciągu więc wrzucam do kontroli. tylko nie wiem przy ustawieniach prywatnych będzie film dostępny czy musi być publiczny. https://www.youtube.com/watch?v=QPekyMavluU trener, który nagrywał powiedział, że jest ok, ale i tak wszelkie poprawki mile widziane ;) na dniach postaram się też nagrać przysiad. dieta: papryka czerwona, marchew, por, pietruszka napoje: 1,5l wody, 4x herbata zielona/biała, 2x kawa z mlekiem, izotonik w trakcie treningu inne: odżywka białkowa, magnez, wapń, wit C, wit B /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/07619ea103a34ab395d6aadcac2f1609.png Zmieniony przez - El Suelo w dniu 2013-11-12 20:50:34 Zmieniony przez - El Suelo w dniu 2013-11-12 20:52:00

    Odpowiedzi: 205 Ilość wyświetleń: 15799 Data: 11/12/2013 8:38:22 PM Liczba szacunów: 0
  • Budowa mięska/El Suelo

    Post
    Ladies SFD

    dieta: pomidorki cherry, kiełki rzodkiewki, kapusta kiszona z marchewką napoje: 1,5l wody, 4 x herbata biała/ zielona, kawa z mlekiem inne: wit C, wit B dodatkowa aktywność: zapindalanie z buta przez pół miasta w szalonym tempie :P /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/847543077889493184dc29e1eaeb4fe9.png

    Odpowiedzi: 205 Ilość wyświetleń: 15799 Data: 11/13/2013 7:52:09 PM Liczba szacunów: 0
  • Budowa mięska/El Suelo

    Post
    Ladies SFD

    dieta: pomidorki cherry, ogórek, jarmuż napoje: 1,5l wody, 5x herbata zielona/ biała, kawa z mlekiem, izotonik na treningu inne: odżywka białkowa, wit B, wit C, magnez, wapń /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/941616295e664c8e86cd17ab64a28edd.png

    Odpowiedzi: 205 Ilość wyświetleń: 15799 Data: 11/14/2013 9:21:58 PM Liczba szacunów: 0
  • Budowa mięska/El Suelo

    Post
    Ladies SFD

    dieta: pomidorki cherry, ogórek, kapusta, marchew napoje: 1,5l wody, 2x kawa z mlekiem, 5x herbata zielona/biała inne: odżywka białkowa, wit C, wit B aktywność: 15min orbi, 10min rower, 10min power walk (15%, 5km/h) /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/9453f8a9e240495f87c77f6045dae2ec.png

    Odpowiedzi: 205 Ilość wyświetleń: 15799 Data: 11/15/2013 10:00:30 PM Liczba szacunów: 0
  • Budowa mięska/El Suelo

    Post
    Ladies SFD

    dieta: papryka czerwona, zielona, cukinia, cebula, pomidor, kapusta, pieczarki napoje: 1,5l wody, 6x herbata zielona/biała, 2x kawa z mlekiem inne: odżywka białkowa, wit B, wit C, wapń, magnez /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/8922f1f2ce144aa3bfdcae296a55651f.png

    Odpowiedzi: 205 Ilość wyświetleń: 15799 Data: 11/18/2013 8:19:49 PM Liczba szacunów: 0
  • Budowa mięska/El Suelo

    Post
    Ladies SFD

    dieta: pomidor, papryka czerwona, zielona, cukinia, szpinak, ogórek napoje: woda 2l, herbata zielona/biała 5x, 3x kawa z mlekiem inne: odżywka białkowa, wit B, wit C, magnez, wapń /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/dc43d99530ca4c7e962e06c10650ca74.png

    Odpowiedzi: 205 Ilość wyświetleń: 15799 Data: 11/20/2013 7:30:06 PM Liczba szacunów: 0
  • Budowa mięska/El Suelo

    Post
    Ladies SFD

    dieta: pomidorki cherry, marchew napoje: woda 2l, herbata zielona x 4, kawa z mlekiem inne: odżywka białkowa, wit B, wit C, magnez, wapń /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/ce808399e16a4935ba62a866de24ca34.png

    Odpowiedzi: 205 Ilość wyświetleń: 15799 Data: 11/28/2013 8:14:08 PM Liczba szacunów: 0
  • Budowa mięska/El Suelo

    Post
    Ladies SFD

    dieta: pomidor, papryka czerwona, pieczarki, brokuł, fasolka, groszek zielony napoje: 1l wody, 5x zielona herbata, 2x kawa z mlekiem inne: wit B, wit C, magnez /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/21193f899626421c9576e5e94c102d87.png

    Odpowiedzi: 205 Ilość wyświetleń: 15799 Data: 12/2/2013 8:14:34 PM Liczba szacunów: 0
  • Budowa mięska/El Suelo

    Post
    Ladies SFD

    dieta: marchew, buraki, pomidor napoje: woda 1l, herbata zielona 4x, kawa z mlekiem 2x, pokrzywa inne: wit B, wit C, magnez /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/f2d162d7f41944b8b67e61b917bccb0c.png

    Odpowiedzi: 205 Ilość wyświetleń: 15799 Data: 12/3/2013 8:49:14 PM Liczba szacunów: 0
  • Budowa mięska/El Suelo

    Post
    Ladies SFD

    dieta: cebulka, pomidor napoje: 1,5L wody, kawa z mlekiem, 3x skrzyp+ pokrzywa+ mięta, herbata zielona inne: odżywka białkowa, wit C, wit B, magnez dziś, jako, że mam ostatnio manię pieczenia, upiekłam pitę z czosnkiem i oregano :) pszenna wprawdzie, ale raz na jakiś czas nie zaszkodzi. /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/ac9a6015678b4a6b9a861465c72a446e.png /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/0eb811dab8ea4e289f5680e7d0e163d6.png

    Odpowiedzi: 205 Ilość wyświetleń: 15799 Data: 12/6/2013 9:42:01 PM Liczba szacunów: 0
  • Budowa mięska/El Suelo

    Post
    Ladies SFD

    dieta: szpinak, cebula, ogórki konserwowe, kiełki rzodkiewki napoje: woda 2l, 2x skrzyp+ pokrzywa+ mięta, 2x herbata zielona, 2x kawa z mlekiem inne: odżywka białkowa, wit C, wit B, magnez, wapń /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/477709db1a6346178cc1739b3b538dd1.png

    Odpowiedzi: 205 Ilość wyświetleń: 15799 Data: 12/9/2013 8:31:16 PM Liczba szacunów: 0
  • Budowa mięska/El Suelo

    Post
    Ladies SFD

    Dzięki dziewczyny ;) dzisiejsza micha dieta: buraki, ogórek, szczypiorek napoje: 2l wody, 4x skrzyp+ pokrzywa+ mięta, 2x zielona herbata, 2x kawa z mlekiem inne: odżywka białkowa, wit C miało być ciut więcej w DT ale czasu zabrakło, może coś jeszcze wszamię później:) /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/13ba3d346c1b421094b684be710da334.png

    Odpowiedzi: 205 Ilość wyświetleń: 15799 Data: 12/30/2013 7:25:34 PM Liczba szacunów: 0
  • Budowa mięska/El Suelo

    Post
    Ladies SFD

    Trening 3/ Tydzień 1 Nogi 4x 8-12 1. Przysiad sumo 12x 20kg/ 10x 30kg/ 10x 32,5kg/ 10x 35kg 2. Uginanie nóg z leżenia 12x 18kg/ 10x 19kg/ 10x 20kg/ 10x 21kg 3. Martwy ciąg 10x 40kg/ 10x 42,5kg/ 10x 45kg/ 8x 47,5kg 4. Swing ketlem 12x 8kg/ 12x 8kg/ 12x 8kg/ 12x 8kg 5. Przysiad bułgarski ze sztangielkami 10x 3kg/ 10x 3kg/ 10x 3kg na nogę 6. Kick backs 12/12/12/12 na nogę + rozciąganie 1. nowe ćwiczenie, na razie trzeba wyczuć ciężar, ogólnie ok 2. ok 3. dziś cosik ciężko było 4. fajnie ćwiczenie, chociaż śmieszne obciążenie, trzeba zdecydowanie dołożyć 5. zabójca jak zwykle, tu już nie miałam siły nawet ostatniej serii zrobić 6. słabe jakieś to ćwiczenie, co by tu zrobić żeby było trudniejsze?? ogólnie trening niewątpliwie ciężki, a ja dzisiaj jakaś osłabiona i ciągle słabo mi się robiło i w głowie kręciło więc to że przetrwałam uznaję za sukces :P dieta: ogórek kiszony, papryka czerwona, pomidor napoje: 1,5l wody, 2x skrzyp+ pokrzywa+ mięta, herbata zielona, kawa z mlekiem inne: odżywka białkowa, wit C /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/4f201a036b154dbfa4507f9cea027813.png

    Odpowiedzi: 205 Ilość wyświetleń: 15799 Data: 1/2/2014 7:42:52 PM Liczba szacunów: 0
  • Budowa mięska/El Suelo

    Post
    Ladies SFD

    Trening 4/ Tydzień 1 Barki/ Triceps 3x 10-15 1. Wyciskanie sztangi stojąc 15x 11kg/ 12x 13,5kg/ 10x 13,5kg 2. Arnoldki 15x 4kg/ 15x 4kg/ 15x 4kg 3. Unoszenie ramion z hantlami bokiem 12x 4kg/ 11x 4kg/ 10x 4kg 4. Unoszenie ramion z hantlami przód 12x 4kg/ 11x 4kg/ 10x 4kg 5. Triceps na wyciągu 15x 7,9kg/ 12x 10,2kg/ 9x 10,2kg 6. Czachołamacz 10x 12kg/ 10x 12kg/ 10x 12kg 7. Pompki w podporze tyłem 10/9/7 + rozciąganie 1. ok, poszło ładnie 2. trochę lekkawo chyba, dałam radę na spokojnie wszystkie serie po 15 3. tu już zaczynało piec w barkach 4. no tu było ciężko, brzuch stale napięty 5. im dalej tym ciężej 6. to dziwne dość ćwiczenie ale chyba nie kaleczę go jakoś tragicznie, nauka przede mną jeszcze. nie wiem ile sztanga ważyła, trener mówił że 12 lub 15, ale stawiam na 12 bo 15 chyba bym nie dała rady na trica 7. dobitka uu ciężko, cały dzień czuję barki, unoszenie rąk to męka :P a po treningu praca i ręce stale w górze, fajnie fajnie :P dieta: szpinak, papryka czerwona, pomidor napoje: 1,5 l wody, skrzyp+ pokrzywa+ mięta, 2x zielona herbata, kawa z mlekiem, 200ml soku z buraka i jabłka inne: odżywka białkowa, wit C /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/c0f61a50c1c14f988236629e7723588a.png Zmieniony przez - El Suelo w dniu 2014-01-03 20:48:14

    Odpowiedzi: 205 Ilość wyświetleń: 15799 Data: 1/3/2014 8:47:21 PM Liczba szacunów: 0
  • Budowa mięska/El Suelo

    Post
    Ladies SFD

    DNT dieta: pomidor, papryka czerwona, kapusta biała, marchew napoje: 1l wody, 3x zielona herbata, skrzyp+ pokrzywa+ mięta, 3x kawa z mlekiem inne: wit C a dzisiaj piękne zakwasy na tricach :P boli więc rośnie :D /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/0f95a98ddf3c4281bc3eb7df8cf4cbd3.png

    Odpowiedzi: 205 Ilość wyświetleń: 15799 Data: 1/4/2014 8:06:39 PM Liczba szacunów: 0
  • Budowa mięska/El Suelo

    Post
    Ladies SFD

    DNT dieta: kapusta kiszona, marchew napoje: 1l wody, 3x skrzyp+ pokrzywa+ mięta, 2x zielona herbata, kawa z mlekiem inne: wit C /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/6a0e7ae8b9d14074a459d8efacf36b05.png

    Odpowiedzi: 205 Ilość wyświetleń: 15799 Data: 1/5/2014 10:01:07 PM Liczba szacunów: 0
  • Budowa mięska/El Suelo

    Post
    Ladies SFD

    myślisz, że powinnam jakiś inny trening poszukać?? szczerze powiedziawszy ten mi się podoba, ale jeśli sądzisz, że jeszcze nie czas na taki to mogę inny znaleźć. dieta: ogórek, rzodkiewka, napoje: 2l wody, 2x skrzyp+ pokrzywa+ mięta, 2x kawa z mlekiem inne: wit C, odżywka białkowa /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/ee0ee62db78547888ec9302ea9d071cc.png

    Odpowiedzi: 205 Ilość wyświetleń: 15799 Data: 1/7/2014 9:03:08 PM Liczba szacunów: 0