SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • Dzięki za rady. Z tymi strączkowymi będzie ciężko nie cierpię ich niestety.... Muszę przeczesać wątki żywieniowe w poszukiwaniu natchnienia. Na razie dzisiajszy trening done z małą modyfikacją: do przyjemnego biegu ciągłego dodałam skipy A i C i już się zrobiło mniej przyjemnie. Nogi jak z ołowiu - na koniec powera wystarczyło jedynie na 5 x 100 interwałów. A jednak czuję te nadprogramowe kilosy. W menu też modyfikacja - dopadłam pstrąga i upiekłam go we folii - mniam.

    Odpowiedzi: 398 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/5/2013 4:06:46 PM Liczba szacunów: 0
  • ZDROWE SZYBKIE SNIADANIA:)

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    (pierwsze danie) 40g wpc-80 2g tauryny 20g maltodekstryny 20g sacharozy (drugie danie) 200mg witaminy C 250mg kofeiny jakieś inne witaminki. ENJOY!

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 4888 Data: 6/26/2008 10:32:47 AM Liczba szacunów: 0
  • EFEDRYNA - FAQ

    Post
    Odżywki i suplementy

    mam syropik i tabsy tussipect . efke tez mam prolaba z muahuang czy c/h** wie co jak to sie nazywa.ogolnie chcialbym pomieszac te 2 ale zaczne od tussipecta.

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 16335 Data: 7/24/2004 12:14:52 AM Liczba szacunów: 0
  • Mr. Olympia PHIL HEATH

    Post
    Aktualności - Kulturystyka i Fitness

    Filmik wypas pełna kultura a nie utwierdzanie stereotypów. Wyskok n/c i widać ze przydomek "Gift" ma pełne uzasadnienie. Szacunek dla tego faceta

    Odpowiedzi: 3004 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/17/2008 2:05:33 PM Liczba szacunów: 0
  • Mr. Olympia PHIL HEATH

    Post
    Aktualności - Kulturystyka i Fitness

    troche niepublikowanych wczesniej fotek 2006 TEXAS STATE 2007 STINGREY CLASSIC 2007 NPC NATIONALS 2007 MR. OLYMPIA 2007 NPC BADGE STATE 2007 ARNOLD CLASSIC Zmieniony przez - SneS w dniu 2008-12-15 00:12:16

    Odpowiedzi: 3004 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/15/2008 12:08:59 AM Liczba szacunów: 0
  • Mr. Olympia PHIL HEATH

    Post
    Aktualności - Kulturystyka i Fitness

    spadnie w tym samym momencie kiedy ty przestaniesz swoje herezje pisac :] i dopier%^&*c kazdemu kto nie ma 190 cm wzrostu. wiec nigdy :) pzdr. Zmieniony przez - nr.1 w dniu 2009-04-06 18:11:25

    Odpowiedzi: 3004 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/6/2009 6:09:00 PM Liczba szacunów: 0
  • Mr. Olympia PHIL HEATH

    Post
    Aktualności - Kulturystyka i Fitness

    Phil Heath Guest Poses at the 2009 NPC East Coast! http://www.rxmuscle.com/videos/c-interviews/928-phil-heath-guest-poses-at-the-2009-npc-east-coast.html

    Odpowiedzi: 3004 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/8/2009 10:04:53 AM Liczba szacunów: 0
  • Mr. Olympia PHIL HEATH

    Post
    Aktualności - Kulturystyka i Fitness

    http://www.rxmuscle.com/videos/c-interviews/929-victor-martinez-phil-heath-and-kevin-english-pose-down-at-the-2009-npc-east-coast.html łap

    Odpowiedzi: 3004 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/27/2009 10:24:55 PM Liczba szacunów: 0
  • Mr. Olympia PHIL HEATH

    Post
    Aktualności - Kulturystyka i Fitness

    o c*** mam nadzieje ze kai nie zrobi formy bo phil ma forme+sponsora aby wygrać ŁOOOOO

    Odpowiedzi: 3004 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/16/2010 8:25:22 PM Liczba szacunów: 0
  • Mr. Olympia PHIL HEATH

    Post
    Aktualności - Kulturystyka i Fitness

    ale waska ta klata:C

    Odpowiedzi: 3004 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/21/2011 3:49:37 PM Liczba szacunów: 0
  • Mr. Olympia PHIL HEATH

    Post
    Aktualności - Kulturystyka i Fitness

    13 tygodni przed Mr.O. http://kulturistika.ronnie.cz/c-9450-phil-heath-exhibice-13-tydnu-pred-mr-olympia-2011.html

    Odpowiedzi: 3004 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/20/2011 2:02:20 PM Liczba szacunów: 0
  • Mr. Olympia PHIL HEATH

    Post
    Aktualności - Kulturystyka i Fitness

    może teraz Phil nie przekonuje Was,ale to nie jest istotne, bo ma do c*uja przekonywać na scenie na Mister Olympia i tak będzie ! Teraz może i Kai wygląda 2 razy lepiej, ale i tak Phil wyjdzie z lepszą formą i będzie wyżej, no chyba, że Kai zaskoczy jak nigdy to wtedy on może powalczyć o tytuł, ale szczerze w to wątpię, choć nie przekreślam nikogo przed wyjściem na scenę ;) Phil za pewne teraz zacznie ostre przygotowania i już za 2 miechy powiecie, że wygląda to naprawdę dobrze ;)

    Odpowiedzi: 3004 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/21/2011 1:00:43 PM Liczba szacunów: 0
  • Mr. Olympia PHIL HEATH

    Post
    Aktualności - Kulturystyka i Fitness

    Nie zniknie , spójrz na porównanie z Mr.O '10 jak Cutler i Heath stoja obok siebie , http://c.photoshelter.com/img-get/I0000WvH565yzRBU/s/850/850/Olympia2010-Finals-0241.JPG Zniknął ? Nie W ty mroku kazdy z nich bedzie w lepszej formie wiec tez zaden z nich przy sobie nie zniknie.. :) Kibicuje Philowi , ale Jay sprawia jak narazie lepsze wrazenie

    Odpowiedzi: 3004 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/19/2011 9:49:28 PM Liczba szacunów: 0
  • Mr. Olympia PHIL HEATH

    Post
    Aktualności - Kulturystyka i Fitness

    no tak , pokonał ronniego raz , a ronnie go razy 20 :) heheh dajcie spokoj , po c*** sie spierać kto jest najwiekszy , jak to o niczym nie swiadczy :)

    Odpowiedzi: 3004 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/19/2011 10:36:30 PM Liczba szacunów: 0
  • Mr. Olympia PHIL HEATH

    Post
    Aktualności - Kulturystyka i Fitness

    Chest Training - 4 Weeks Out C.D.

    Odpowiedzi: 3004 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/20/2011 1:01:19 AM Liczba szacunów: 0
  • Mr. Olympia PHIL HEATH

    Post
    Aktualności - Kulturystyka i Fitness

    Takie porównania są c***a warte, jakby staneli obok siebie to zupełnie inna bajka...

    Odpowiedzi: 3004 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/20/2011 5:20:56 PM Liczba szacunów: 0
  • Mój plan dietowo - treningowy by Jacek R.

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Foty to by była dobra sprawa... by mozna było porównywać łatwo i by było wida ć wszystko jak na dłoni

    Odpowiedzi: 71 Ilość wyświetleń: 6422 Data: 4/28/2006 4:51:36 PM Liczba szacunów: 0
  • Mój plan dietowo - treningowy by Jacek R.

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Sorki do tych osób dla kórych obiecałem pomoc i dzisiaj jej nie udziele, poprostu nie chce aby ktoś podważał mój autorytet(chociaż na razie nie bardzo jestem znany na forum publicznym). Do P.Ellisa zgadzam sie że w pewnych okolicznościach i dla pewnych osób diety wysokotłuszczowe są zdrowe, a tak wogóle należało by zdefiniować słowo"zdrowe". Związki perfluorowęglanowe też teraz ratują życie a kiedyś służyły raczej do jego odbierania. Pan gazar zarzuca mi że nie podpieram sie żadnymi badaniami ani autorytetami w tej dziedzinie, a więc będe to czynił( ztym grochem to Pan przesadził, bo ja moge powiedzieć to samo). Na wstępie napisze że ostatni raz poruszam ten temat bo taka polemika niczego twórczego nie wnosi. Nie uważam sie również za alfe i omege gdyż jestem zdania że człowiek uczy się całe życie i należy mieć otwarty umysł na wszytkie nowinki. Przytaczam wypowiedź gazara że ketozy nie są dietami tłuszczowymi tylko niskowęglowodanowymi a to ogromna różnica. A więc co stanowi większość zapotrzebowania energetycznego w tych dietach? Białko-nie, węglowodany-nie, więc co? Przytocze w tym iejscu wypowiedź Marka Ciołka którego większość zapewne zna z lektury "Kulturystyki i Fitness". A z tego co mi wiadomo ten Pan jest specjalistą w odżywianiu. "Dieta wysokotłuszczowa(CKD cyklical ketogenic diet) a spożycie wielonienasyconych kwasów tłuszczowych" Jak wiadomo, w diecie wysokotłuszczowej(na potrzeby sportu można ją nazwać niskowęglowodanową) podstawowym źródłem energii stają się tłuszcze,których na tej diecie spożywa się do 60% dziennego zapotrzebowania energetycnego. W tym przypadku wszelkie normy 1:1:1 stają się nieaktualne(sama dieta spotyka się z kryttyką środowiska lekarskiego i żywieniowego) Dalej Pan Marek pisze że: Wygląda na to że w przypadku CKD zdecydowana większość tłuszczy powinny stanowić nasycone tłuszcze zwierzęce, które właśnie teraz będą podstawowym źródłem energii. Nadmiar NNKT natomiast,ulegając procesom oksydacyjnym(utlenianiu)w ludzkim organiźmie, spowodowałby liczne problemy zdrowotne. Marek Ciołek pisze również że takie działanie kłóci się z zaleceniami FAO/WHO,Nutriend and Energy Intakes i twierdzeniami licznych naukowców o nieprekraczaniu wymienionych przez nich ilości NNKT(Drevon, Leemarchal i inni) Apropo procesów oksydacyjnych pozwoliłem sobie sięgnąć do podręcznika biochemi który jak mi wiadomo stosowany jest przy edukacji studentów PAM(Pomorskiej Akademi Medycznej), wydział tenjest zresztą jednym z najlepszych w Polsce. A odkrycia naukowe PAM cenione są w świecie. Książka wyżej wspomniana to "Biochemia haprera"-autorami są Rober k. MUrray, Daryl k., Grauner,Peter a. Mayes, Victor W. Rodwell. W rozdziale 16, na str213 pod tytułem "Lipidy o znaczeniu fizjologicznym" możemy przeczytać że Peroksydacja (autooksydacja)lipidów narażonych na działanietlenu jest rzyczyną nie tylko psucia się żywności(jełczenie)lecz także uszkodzenia tkanek, które z kolei może być przyczyną odczynów zapalnych, nowotworów, miażdzycy starzenia się itp. Szodliwe działanie inicjowane są poprzez wolne rodnikipowstające podczas tworzenia nadtlenkówkwasów tłuszczowych zawierających wiązania podwójne oddzielone grupą metylową a więc takie jak te które znajdują się w naturalnych wielonienasyconych kwasach tłuszczowych. Peroksydacja lipidów jest procesem lawinowym zapewniającą ciągłą dostawe wolnych rodników, które inicjują następne reakcje peroksydacji. Peroksydacja lipidów jest z reguły procesem łańcuchowym z potencjalnymi skutkami niszczycielskimi. Ktoś może w tym momencie rzec, a rola antyoksydanów? Ale czy nawet duża ilość substancji o charakterze antykarcinogennym, może zwalczyć skutki takich procesów. To tak jakby powiedzieć palaczowi, możesz palić bo przyjołeś vit.c. e selen , karetenoidy i inne. Innym przykładem niech będzie wypowiedź Doc.dr hab. Ireny Celejowej w swojej książce "Żywienie w treningu i walce sportowej", jeżeli ktoś chciałby podważać autorytet tej autorki to wspomns tylko że jest absolwentką Uniwersytetu Warszwskiego i Jagielońskiego, poza tym pełni rozliczne doniosłe funkcje, w swojej pracy naukowo badawczej w zakresie żywienia sportowców połączyla własne doświadczenia trenera i wyniki badań. Pozwole sobie teraz przytoczyć część wypowiedzi Pani dr Celejowej, "Wg licznych autorów dieta wysokotłuszczowa wpływa na spadek wydolności fizycznej i wytrzymałości. Już w 1939r Christensen i Hansenudowodnili że badani którzy otrzymywali diete węglowodanową pracowali trzy razy dłużej niż ci kórzy konsumowali diete tłuszczową. Dlaczego tak sie dzieje? Nauka tego jeszcze do końca nie wyjaśnila. Wg Jakowlewa ma na to wpływ wzrost ketonemii, czyli stężenia ciał ketonowych we krwi i także newydolności wątroby, do której napływa dużo lipidów. Na wzrost ciał ketonowych we krwi wplywa necałkowite spalanie tłuszczów, wobec zbyt malej ilości węglowodanów, oczym była mowa wyżej (jest takie powiedzenie:tłuszcz spala się w ogniu węglowodanów), a także z powodu niedostatku tlenu ,wobec typowej dla sportu hipoksji. Tymczasem , przemiana wymaga nasycenia tkanek tlenem, który potrzebny jest do utleniania wolnychkwasów tłuszczowych w wieloetapowym procesie beta oksydacji, w obecności tlenu w tkankach. Jeśli tlenu brak, proces ten jest zaburzony i kwasy tłuszczowe nie spalają sie do końca. Powstają niedopałki, duże ilości ciał ketonowych, które upośledzają przemiane materiiw mięniach. Już dawniej zwracano uwage na niecelowość spożywania duzych ilości tłuszczu i tłustych potraw, poniewarz zalegają one długo w żołądku(tłusta gęsiwa nawet 8 godzin). Dopiero po procesie trawienia, wchłaniania i przyswajania kwasy tłuszczowedocirają do tkanki tłuszczowej, gdzie zamieniane są na tłuszcze obojętne(trójgllicerydy-TG). Komórka podczas pracy korzysta z własnych rezerw tłuszczowych i rezerw w zapasowej tkance tłuszczowej, które są niezwykle sprawne i szybko uruchamiane przez organizm a nie z doraźnych spożywczych tłuszczów. Czyli do celów energetycznych nie ma sensu spożywać duzo tłuszczów. Przeciwko temu przemawia jeszcze fakt że po tłustych posilkach trójglicerydy zalewają naczynia limfatyczne i krwionośne strumieniem chylomikronów, czyli drobniutkich kuleczek tłuszczu. Chylimikronemia trawjąca średnio 4 gpdziny, może po bardzo tlustych posilkach przeciągnąć się do 6-7godzin. Wpływa to ujemnie na szybkość przepływu krwi w naczyniach krwionośnych, a to z koleji narusza funkcje komórki mięśniowej.Prócz tego nadmierna ilość lipidów we krwi jest czynnikiem miażdzycorodnym. Wobec tego zaleca się ograniczyć tłuszcze w pożywieniu sportowców. W alpiniźmie, kiedy hipoksję, charakterystyczną dla wysiłkusportowego wzmaga niska zawartość tlenuw powietrzu wysokogórskim, należy bardziej zmniejszyć ilość tłuszczu w pożywieniu, tak aby stosunek białek do tłuszczu i do węglowodanów miał się, jak 1,0:0,6-0,7:4,0. Tymczasem polscy sportowcy spożywali i wciąż jeszcze spożywają nadmierną ilośc tłuszczu. Pozostawiam te art. oraz moje wnioski do własnej oceny czytelnika

    Odpowiedzi: 71 Ilość wyświetleń: 6422 Data: 5/1/2006 12:42:34 AM Liczba szacunów: 0
  • Start na siłowni

    Post
    Ladies SFD

    Ćwiczę z planem nr 1 Obliques ponad miesiąc, myślę nad zmianą. Czy jako kontynuację mogę wziąć ten : ( z podziałem na 3 dni) Zestaw A Nogi: Przysiady z sztangą na barkach Plecy: Wiosłowanie sztangą Klatka: Wyciskanie Sztangi na skosie ujemnym (głową w dół) / Pompki na poręczach Barki: Wyciskanie sztangi z klatki w staniu / Facepulls / Unoszenie sztangielek w opadzie tułowia Triceps: Pompki odwrotne Biceps: Uginanie ramion z sztangą stojąc Zestaw B Nogi: Martwy ciąg na prostych nogach Plecy: Wiosłowanie końcem sztangi / wiosłowanie sztangielką Klatka: Wyciskanie sztangielek ławka skos 30st (głową w górę) Barki: Wyciskanie hantlami siedząc Triceps: Pompki na poręczach Biceps: podciąganie na drążku podchwytem C Plecy: Martwy Ciąg Plecy: Podciąganie na drążku nachwytem Nogi: Wykroki Klatka: Wycisk sztangielek na skosie Barki: Podciąganie sztangi wzdłuż tułowia / High pull Triceps: Wycisk sztangi w wąskim chwycie Biceps:Uginanie ramion z sztangielkami (albo z podziałem na 2 dni) A Nogi: Przysiady ze sztangą na barkach Plecy: Podciąganie się na drążku / Wiosłowanie sztangą w opadzie tułowia Klatka: Wyciskanie sztangielek na ławce poziomej Barki: Wyciskanie Sztangi z klatki w staniu / Facepulls / Unoszenie sztangielek w opadzie tułowia Triceps: Wyciskanie sztangi w wąskim chwycie Biceps: Uginanie ramion ze sztangą B Plecy: Martwy Ciąg Plecy: Wiosłowanie sztangielką Nogi: Wykroki/ hip thrust Klatka: Wyciskanie Sztangi ławka skos Barki: Wznosy ramion w bok z sztangielkami / Unoszenie sztangi wzdłuż tułowia / High pull Triceps: Pompki na poręczach Biceps: Podciąganie na drążku wąskim podchwytem Spodobał mi się też TRENING nr 5 klasyczny FBW by agak trening A 1. Przysiad ze sztangą 5x8 2. Wiosłowanie sztangą nachwytem 4x8 3. Wyciskanie sztangielek skos góra 3x10 4. wyciskanie sztangielek na barki stojąc 3x12 +ew. 5. wyciskanie wąsko trening B: 1. Martwy Ciąg 5x8 2. ściąganie drążka wyciągu górnego do klatki 4x8 3. wyciskanie leżąc 3x10 4. push press 3x12 + ew. 5. jeżyki na brzuch Mogę wybrać któryś z tych planów? Przeczytałam sporo sprzecznych informacji co do zmian planów treningowych, chciałabym się upewnić czy któryś z tych trzech FBW będzie ok jako kontynuacja 1Oblques.. Nie wiem dokońca czym się ierować, czy wysarczy jak porostu wezmę jakiś kolejny plan FBW Nie wiedziałam, że kiedyś uda przekonać mi się do siłowni. Cieszę się, że tutaj trafiłam :-D Zmieniony przez - crush w dniu 2016-04-26 02:14:48

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 3257 Data: 4/26/2016 1:59:17 AM Liczba szacunów: 0
  • Troche o metodzie oddychania Butejki oraz wdrażania jej do normalnego życia. Ogólne uwagi:bardzo dobrze działa pływanie,bo sposób oddechu jest sprzyjający pozostaniu w płucach co2 na poziomie min 6,5 % Poziom co2 poniżęj 3 % w płucach jest śmiertelny.... Podczas spania Butejko zaleca zaklejanie ust taśmą,by tylko oddychać przez nos oraz spanie na lewym boku-ta pozycja najbardziej zwalnia oddech. Trening sportowy w tym także siłowy sprzyja zachowaniu min poziomu co2 w płucach mimo intesywnego oddycha-metabolizm organizmu podczas wysiłku dostarcza przez krew dodatkowe ilości dwutlenku węgla-poziomnawet ok 30% nie jest szkodliwy a wręcz organizm działa jeszcze sprawniej. Trening oddechowy Butejki:pozycja siedząca 1.sprawdzamy puls 2.pauza kontrolna-wdychamy i wydychamy poitrze-wstrzymując oddech do momentunegatywnych odczuć,dusznośći-notujemy czas. 3.teraz 3 minuty oddychamy wolno i płytko przez nos-po ok 20-30 sek powinno się wszystko wyrównać po pauzie kontrolnej. 4. pauza maksymalna-wydychamy maksymalnie powietrze zaciskamy usta i zatykamy nos-staramy się wytrzymać jak najdłłużej.By sobie pomóc w tym wykonuje się dodatkowe c siedząc-krecenie tułowiem na boki,skłony w strone kolan,bujanie się na boki i do przodu i tyłu.To powoduje,że dość szybko można dojść do wytrzymania nawet 2-3 minuty.Notujemy czas wytrzymania. Mozna rozszeryć o chodzenie po pomieszczeniu-cały czas mając zaciśnięte usta i zatkany nos-pomaga to wytrzymać narastające odczucia duszności. 5.jak pkt 3 6 jak pkt 2 7.jak pkt 3 8. jak pkt 2 9. jak pkt 3 10.znów pauza maksymalna 11.jak pkt 3 12.jak pkt 2 13.jak pkt 3 14 sprawdzenie i zapisanie pulsu

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 12411 Data: 7/30/2014 6:09:44 PM Liczba szacunów: 0