SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • Procker - crossfit; to become a champ.

    Post
    Strength & Endurance

    20 - 10 - 2015, wtorek. A. Rozgrzewka. B. Trening gimnastyczny. 10:00 of Flexibility Work: Bridge x 5 Pancake x :30 Hang at bottom of a dip x :20 C. Bieg 6km. D. Rozciąganko. Zapomniałem włączyć stoper podczas biegu ale tempo umiarkowanie dobre jak na moje warunki kondycyjne. Trening gimnastyczny zdumiewająco cięższy niżby się mogło spodziewać po niewielkiej objętości.

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 5911 Data: 10/20/2015 9:42:05 PM Liczba szacunów: 0
  • Procker - crossfit; to become a champ.

    Post
    Strength & Endurance

    Niestety, nie mogę się z tym zgodzić. Trening gimnastyczny zawiera ćwiczenia wspomagające i asekuracyjne a jego celem jest poprawa w muscle upach, staniu na rękach i planche. Nie zawiera on ćwiczeń czysto siłowych jak podciąganie na drążku, jedynie pierwszy trening był taki. Natomiast bodyweight jest nastawiony na poprawę siły i koordynacji ruchowej. Są to dwa oddzielne programy treningowe, które po prostu postanowiłem robić równolegle. Poza tym, crossfit to nie tylko trening obwodowy czyli WOD'y. Przynajmniej takie jest moje podejście. Po co mam się zabierać za WODy skoro nie posiadam jeszcze odpowiedniej techniki. Chcę wyrobić sobie technikę, zarówno w pull upsach czy muscle upach jak i przy ciężarach i dopiero wtedy to wszystko wymieszać i połączyć w WODy i wtedy zacząć pracować nad szybkością i wydolnością. Ale dziękuję Ci za podanie świetnej strony, nie znałem jej wcześniej a na pewno się przyda :) Dzisiaj trening następujący. 21 - 10 - 2015, środa. A. Rozgrzewka. (Każdego dnia inna. Na początek rozgrzewam stawy, następnie przechodzą do rozciągania statycznego i kończę na ćwiczeniach dynamicznych). B. GW. Accumulate 10:00 of work on: 20 Hollow Rocks 20 Superman Rocks 10 Broad Jumps C. BW. 5x10 Body Weight One Legged Dead Lift 5x5 Cossack Squat 5x30 Seconds Plank to Push Up 5x10 Forward Lunge * on each leg 5x10 Calf Raise

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 5911 Data: 10/21/2015 3:30:55 PM Liczba szacunów: 0
  • Procker - crossfit; to become a champ.

    Post
    Strength & Endurance

    23 - 10 - 2015, piątek. A. Rozgrzewka. B. Gimnastics. 4 rundy: Handstand hold with wall. L - sit. Squat isometric hold. C. Bodyweight, pistol squat progression. 4 x 25 Squat 5 x 5 King Deadlift 5 x 5 Bench Pistols 3 x 20 Flying Lunges 5 x 15 Calf Raises 5 x 10 close grip push up 2 x 1min plank. Zmieniony przez - Procker w dniu 2015-10-23 19:07:23

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 5911 Data: 10/23/2015 7:07:15 PM Liczba szacunów: 0
  • Procker - crossfit; to become a champ.

    Post
    Strength & Endurance

    Dzięki FighterX za opinię. Wezmę to pod uwagę. Dodam więcej kalorii do I i II posiłku. A może w tym tygodniu zostanę na 2300kcal a potem co tydzień będę zwiększał co 100kcal np.? Bo mi jest ciężko zjeść te 2300 i muszę się konkretnie zmuszać. Wolałbym powoli dokładać. W tym tygodniu dalej jadę z kalisteniką biorąc pod uwagę przede wszystkim pullupsy, handstandy i pistolsy. Do muscle upow czuję, że jeszcze nie dojrzałem siłowo by nawet zacząć próbować. Chociaż potrafię zrobić pojedynczego co prawda :D 26 - 10 - 2015, poniedziałek. A. Rozgrzewka. B. Bodyweight. 3 x 5 weighted strict pull up + 3kg (co tydzień będę zwiększał ciężar) 3 x 7,6,5 pull up 2 x 10 knees to elbows 5 x wall climb to handstand 5 x 5 Pike Sit Up C. WOD #2 21/15/9 kettlebell swing (24kg) burpee kettlebell front squat (24kg) Kocham burpees w połączeniu ze swingami, oj tak :D

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 5911 Data: 10/26/2015 4:09:03 PM Liczba szacunów: 0
  • Procker - crossfit; to become a champ.

    Post
    Strength & Endurance

    Dzisiejszego dnia głównym tematem jest nauka stania na rękach :) Przy ścianie już stoję z łatwością. Przyszedł czas na naukę wejścia. 27 - 10 - 2015, wtorek. A. Rozgrzewka. B. Bodyweight. 15 x scorpion kicks 5 x wall climb to handstand 2 x 1min hollow body hold 3 x 10 pike push up C. WOD 3# 5 rund: 10 burpee 5 kettlebell clean (24kg) (po 5 na rękę) 25 x squat Drugi dzień diety. Ledwo jem te 2300kcal. Chodzę ciągle zapchany ale z nadzieją rozbujania metabolizmu. Dzisiejszy WOD również zaj**isty. Polecam.

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 5911 Data: 10/27/2015 5:01:01 PM Liczba szacunów: 0
  • Procker - crossfit; to become a champ.

    Post
    Strength & Endurance

    Dobry wieczór :) Dzisiaj trening kopyt. Pistolsy przy ścianie idą gładko ale takich czystych jakoś nie mogę. Dochodzę do połowy i nie potrafię pogodzić zejścia w dół z brakiem równowagi. 29 - 10 - 2015, czwartek. A. Aaa dzisiaj nie było rozgrzewki :D Wstyd mi :( B. Bodyweight. 5 x 5 wall assisted pistol squat 3 x 5 kings deadlift 3 x 20 air lunges 3 x (20 + 10) squat + one leg calve raises 3 x 5 v-up 5 x 12 close grip push up C. WOD #4 3 rundy: 5 x pull up 5 x kettlebell clean & jerk 24kg (each side) 20 x burpee Chciałem dzisiaj walnąć lekkiego wod'a coby odpocząć a jutro doj**ać do pieca mocniej ale ostatecznie skoczyłem pod koniec na podłodze karmiąc się bananem na leżąco. Czwarty dzień diety. Na razie daję radę. Wymieniam produkty żeby się nie przejadło np. kaszę zamieniam na ryż lub ciemny makaron a kurczaka np. na szynkę ze świniaka ale w przypadku tłustszych mięs jem ich mniej. Metabolizm zauważalnie przyspieszył.

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 5911 Data: 10/29/2015 7:31:42 PM Liczba szacunów: 0
  • Procker - crossfit; to become a champ.

    Post
    Strength & Endurance

    5 - 11 - 2015, CZWARTEK A. Stretching 20min B. Bodyweight 5 x 5 wall assisted pistol squat 3 x 5 kins deadlift 3 x 20 flying lunges 2 x 1min hollow body hold 5 x wall climb to handstand C. WOD #5 For time: 80 Air Squats 40 Kettlebell Swings 24kg 10 Pull-Ups 64 Air Squats 32 Kettlebell Swings 24kg 8 Pull-Ups 50 Air Squats 25 Kettlebell Swings 24kg 6 Pull-Ups Time: 26'33". Przedramiona nie wytrzymały. Jednak nie potrafię nie ćwiczyć... Zmieniony przez - Procker w dniu 2015-11-05 16:05:50 Zmieniony przez - Procker w dniu 2015-11-05 16:06:39 Zmieniony przez - Procker w dniu 2015-11-05 16:07:14 Zmieniony przez - Procker w dniu 2015-11-05 16:08:06

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 5911 Data: 11/5/2015 4:05:55 PM Liczba szacunów: 0
  • Procker - crossfit; to become a champ.

    Post
    Strength & Endurance

    7 - 11 - 2015, sobota. A. Rozgrzewka 8min. B. Bodyweight. 1/2/3/4/5/5/4/3/2/1 pull up C. WOD AMRAP in 20: 15 squats 15 push ups 15 situps 9 rund.

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 5911 Data: 11/7/2015 3:55:28 PM Liczba szacunów: 0
  • Procker - crossfit; to become a champ.

    Post
    Strength & Endurance

    13 - 11 - 2015, piątek. A. Warm up 10 min. B. Bodyweight + kettlebelle 8 min pistol squat practice 6/6/6 strict pull up 1 min superman hold 1 min hollow body hold 20 one arm kb clean 24kg 20 one arm kb squat 24kg 20 kb swing 24kg C. WOD AMRAP in 20min 15 squats 15 push ups 15 sit ups 8 + 10 situps D. Stretiching 20 min

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 5911 Data: 11/13/2015 6:45:17 PM Liczba szacunów: 0
  • Procker - crossfit; to become a champ.

    Post
    Strength & Endurance

    15 - 11 - 2015, niedziela. A. Warm up. B. Bodyweight. 10 min handstand practice 5 x wall climb to handstand 3 x 10 spike push up 5 x L-sit hold 2 x 10 toes to bar 3 x 10 diamond push up 3 x 50 calf jump C. WOD AFAP (as fast as posible): 25 burpees 25 sit ups 20 burpees 25 situps 15 burpees 25 situps 10 burpees 25 situps 5 burpees Time: 12' 47''.

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 5911 Data: 11/15/2015 7:31:57 PM Liczba szacunów: 0
  • Procker - crossfit; to become a champ.

    Post
    Strength & Endurance

    17 - 11 - 2015, wtorek. Nie mam dostępu do jakiegokolwiek sprzętu, nawet drążka i kettla :( A. Warm up B. Bodyweight 10 minute handstand practice 10 minute pistol squat practice 5 x wall handstan push ups (muszę czymś wyłożyć ścianę w nowym pokoju bo się brudzi, dlatego tylko 5 powtórzeń) 5 x 12 close grip push ups C. WOD 5 rund: 15 brupees 25 squats Czas: 15'50".

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 5911 Data: 11/17/2015 7:28:56 PM Liczba szacunów: 0
  • Lekarz zajrzał w gardło, przepisał mig 400mg, vit c i jakiś antybiotyk.. powiedział ,że wolałby bez antybiotyku ale pewnie wrócę i tak zastanawiam się czy to brać bo za każdym razem przepisuje mi to samo identycznie... o tym migu przeczytałem działania negatywne to leży u mnie już jakiś czas i nawet 1 tabletki nie wziąłem bo się boję ;s Poprosiłem go o skierowanie na morfologie i aso żeby zbadać bo miałem w marcu podwyższone a on ,że rozkazuje mu i to on będzie mówił co ze mną zrobi a nie Ja..i to już któryś raz jest taki niemiły i w efekcie końcowym nie dostałem żadnego skierowania.. bo "Laryngolog powiedział ,że jak nie ma gorączek to nic nie trzeba robić" no jakaś masakra... Zastanawiam się czy brać ten antybiotyk.. bo jak nie mam żadnej ropy ani nic to pewnie zwykłe zapalenie gardła i czy nie lepiej płukać to, brać pastylki na gardło i psikać UNIBEN-em, jak myślicie? Zmieniony przez - Cortezjusz w dniu 2013-09-20 10:07:54

    Odpowiedzi: 31 Ilość wyświetleń: 7670 Data: 9/20/2013 10:06:37 AM Liczba szacunów: 0
  • Lub taka Oxa C&K

    Odpowiedzi: 29 Ilość wyświetleń: 10639 Data: 9/27/2005 7:30:18 PM Liczba szacunów: 0
  • FAJNE POŁĄCZENIE

    Post
    Doping

    wypowiedzi niektórych osób mnie roz******lają n/c

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 2898 Data: 6/21/2007 10:12:00 AM Liczba szacunów: 0
  • pierwszy cykl prop

    Post
    Doping

    TT możesz dodać po sermach i na sermach ma działanie przeciwdrobnoustrojowe, przeciwzapalne. Glutamina+ bcca +wit D3 + witamina ,,C'' na kortyzol , na spadki kreatyna mono i jakiś dobry stack kreatynowy, przed-treningowo.

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 1543 Data: 7/22/2016 10:12:46 AM Liczba szacunów: 1
  • wiem że masa i wgl ale ostatnio mi coś libido siadło, więc to pewnie sprawka tego estro :c

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 1063 Data: 1/16/2017 11:41:19 PM Liczba szacunów: 0
  • Heh z tego co pamiętam to jadłem 3 gr omegi 3 1000 mg magnezu 100 mg b1 i b6 do tego 5-htp potas,witaminy c 2000 mg do tego porządna dieta i nic mi nie pomagało nawet jak jem leki ssri i benzopiany. Wiec coś jest na rzeczy z hormonami tsh i kortyzolem i testem do tego niby mam gęstą krew stan zapalny organizmu 113 na 170 ugl max Zmieniony przez - suple91 w dniu 2013-01-20 01:05:28

    Odpowiedzi: 30 Ilość wyświetleń: 8313 Data: 1/20/2013 1:04:06 AM Liczba szacunów: 0
  • Strzelanie kości

    Post
    Zdrowie i Uroda

    Jedz codziennie garść pietruszki.Posiada bardzo dużą dawkę witaminy C, która bierze udział w syntezie kolagenu.

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1502 Data: 1/30/2012 4:04:45 PM Liczba szacunów: 0
  • ARMIN SCHOLZ - FORMA PRZED IRON MAN PRO

    Post
    Aktualności - Kulturystyka i Fitness

    r e w e l a c j a !

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 8881 Data: 2/4/2006 8:54:27 PM Liczba szacunów: 0
  • Moja przygoda z kreatyna - zero efektow

    Post
    Odżywki i suplementy

    Tylko, że nie wszyscy wiedzia jak brac kreatyne. Nie mozna do tego pic kawy REDBULI i innych z kofeiną. Poza tym, skoro brałeś kreatynę zaraz po treningu to nic nie jadłeś zaraz po treningu - głupota. No chyba, że jadłeś, to w takim razie kreatyna się trawiła to i tak głupota, no nie?! A i pifko jest moczopedne i czysci nerki, duza ilosc witaminy c to samo.. Trzeba uważac, ja nawet omijam cole i pepsi z daleka na cyklu kreatyny i efekty mam. :) Pozdrówka! Arcio

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 3886 Data: 12/4/2001 6:18:17 PM Liczba szacunów: 0