SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • Okazuje się,że też w Strzegomiu wystartuje Snes,czyli Kamil Akielaszek w kategorii kulturystyka klasyczna razem z Dawidem Damasikiem(za namową Emila Kaleńskiego,któremu bardzo spodobała się jego forma z wizyty w Poznaniu. Można jego forme obejrzeć na filmach i zdjęciach z Poznania-robi wrażenie! Czyli jest potrzebna grupa wsparcia z forum dla w/w zawodników... https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/1000252_10201177938788742_1891513324_n.jpg /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/a0611e24f80040bdbc0a2ffc56546314.jpg Zmieniony przez - masti w dniu 2013-08-21 10:30:41

    Odpowiedzi: 78 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/21/2013 8:26:01 AM Liczba szacunów: 0
  • Jak ? Arnold Classic nie na sie odbyć...? Będzie trzeba zrobić np" Krydziński Classic"https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/1175633_10201260959864217_1590344114_n.jpghttps://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/1239408_10201260960864242_1390707208_n.jpghttps://sphotos-b-lhr.xx.fbcdn.net/hphotos-ash4/1185530_10201260961944269_166421487_n.jpghttps://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/1236619_10201260963344304_162959167_n.jpghttps://sphotos-a-lhr.xx.fbcdn.net/hphotos-ash3/1238136_10201260967584410_222640430_n.jpghttps://sphotos-a-lhr.xx.fbcdn.net/hphotos-ash3/536805_10201260968224426_1294835910_n.jpg w Polsce...:) kolejne zdjęcia.....

    Odpowiedzi: 78 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/31/2013 8:38:45 PM Liczba szacunów: 0
  • cd.. Trzeba przyznać-Radek Słodkiewicz królował niepodzielnie na sali rozgrzewek....:) Nieliczni pretendenci próbowali sie przymierzyć....https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/1150837_10201260991905018_1457793590_n.jpg https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/1238291_10201260989464957_279482794_n.jpghttps://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/1150865_10201260990064972_709891095_n.jpghttps://sphotos-a-lhr.xx.fbcdn.net/hphotos-ash3/1240152_10201260990904993_1536997949_n.jpghttps://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/1240649_10201260991585010_1098295636_n.jpg

    Odpowiedzi: 78 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/31/2013 8:44:59 PM Liczba szacunów: 0
  • cd... https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/1235368_10201265229050944_958969558_n.jpghttps://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc3/1239457_10201265230250974_2062449790_n.jpghttps://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/998283_10201265231090995_560021684_n.jpghttps://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/1175463_10201265231651009_121063293_n.jpghttps://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/564417_10201265232251024_734041201_n.jpg

    Odpowiedzi: 78 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/1/2013 3:15:42 PM Liczba szacunów: 0
  • cd https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/1238234_10201265247531406_184739816_n.jpghttps://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/1234211_10201265250811488_152018218_n.jpghttps://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/1175674_10201265256531631_351110690_n.jpghttps://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/1184870_10201265262291775_398217266_n.jpg

    Odpowiedzi: 78 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/1/2013 6:50:20 PM Liczba szacunów: 0
  • Bartwal/DZIENNIK/Pragnę Mooocy!

    Post
    Trening dla początkujących

    Boksero-czemu się nie zgłosiłeś do mnie,że taki ciężki przypadek jest ???? 1.absolutnie nie może być mowy o żadnym 15-10-5 Wodyna! Żaden początkujący nie powinien przekraczać 5p w serii,bo inaczej nigdy się nie nauczy techniki. 2.ja nie widzę sensu,by robić martwy ciąg na tym etapie. Skupiłbym się na przysiadzie,ławce i wiosłowaniu jednorącz i tylko tym,przez powiedzmy 1,5miesiąca. Robiąc sam przysiad i wiosło,zbuduje mocne podstawy do martwego ciągu. Bartwal Martwy ciąg a)stoisz za daleko od sztangi b)wydaje mi się,że układ Twoich kończyn jest niekorzystny do klasycznego martwego ciągu. Spróbuj wersji sumo. c) używasz b.małych obciążeń,przez co małych krążków. W porządku-każdy jakoś zaczynał. Monitoruj jedną rzecz-niezależnie od tego jakich krążków używasz,tak podkładaj jakieś przedmioty pod krążki,by odległość sztangi od podłoża na którym stoisz wynosiła 21cm d) masz TRAGICZNIE SŁABE MIĘŚNIE BRZUCHA! to jeden z powodów dla których tak bardzo się garbisz przy martwym ciągu. Jeśli możesz-kup sobie ab wheel (nie wiem jak to się porządnie tłumaczy na polski). chodzi o wykonywanie tego ćwiczenia: http://www.youtube.com/watch?v=43Qvf8LxncA e) jeśli nigdzie Ci się nie spieszy-zrezygnuj z martwego ciągu. WL: a) mostek+ściągnięcie łopatek b) sztangę prowadź dalej-w stronę mostka,a nie na sutki. Masz bardzo długi tor ruchu,czego nie lubią rotatory barku Przysiad: nie jest źle. Siadaj bardziej do tyłu,a nie tylko w dół. Wygnij plecy(wypchnij klatkę). Trening ode mnie: SIAD 5s po 5p, zaczynasz od 50% swojego maksa,co drugi trening dokładaj 2,5kg,poprzedzone rozgrzewką Ławka 5s po 5p,zaczynasz od 50% swojego maksa,co drugi trening dokładaj 2,5kg,poprzedzone rozgrzewką Wiosłowanie jednorącz,opierając się o ławkę ręką i kolanem- złap ciężar,którym zrobisz 15p,ale zrób tylko 5p,powtórz to w 3 seriach,co tydzień dołóż 2,5kg do każdej serii Brzuch-ab wheel 3serie x max powt Dodatkowo: -podciąganie podchwytem(nie mów,że nie masz gdzie tego robić- ustawiasz stojaki od przysiadu na maksymalną wysokość,stawiasz na górze sztangę i się podciągasz. Uważaj tylko na stabilność stojaków,bo różnie to bywa),jak nie dajesz rady-podskakuj i tylko się opuszczaj -pompki w podporze/pompki klasyczne na krzesełkach -barki z przodu,wąski chwyt,łokcie blisko tułowia-tzw. military press,wyciskanie żołnierskie -good morning-nawet samą sztangą,ale wyrobi to nawyk siadania w tył,wyginania pleców,wzmocni dwugłowe i prostowniki taki trening zrobisz co drugi dzień,lub 3 razy w tyg (pon-śr-pt)/(wtorek-czw-sb)/(śr-pt-nd) Słuchaj się Boksero-on zna się na diecie :) jak byś coś ode mnie chciał-pytaj u mnie w dzienniku,albo tutaj,bo będę monitorował co Ty wyprawiasz pozdro Masz tu parę filmików jak się robi podstawowe boje: http://www.youtube.com/watch?v=Qp8Sx9dX9LM&feature=feedu http://www.youtube.com/watch?v=_QnwAoesJvQ http://www.youtube.com/watch?v=GEHlq6H8bhY Zmieniony przez - Autopsy w dniu 2011-07-12 01:30:03 Zmieniony przez - Autopsy w dniu 2011-07-12 01:30:38

    Odpowiedzi: 305 Ilość wyświetleń: 12714 Data: 7/12/2011 1:24:47 AM Liczba szacunów: 0
  • Bartwal/DZIENNIK/Pragnę Mooocy!

    Post
    Trening dla początkujących

    a) siadasz za płytko są tak na prawdę tylko 2 ustawienia przysiadu tylnego: 1.sztanga wysoko na karku,siadasz raczej w dół,kolana wychodzą do przodu 2.sztanga nisko,na półce utworzonej przez tylni akton barku, siadasz raczej w tył,kolana już tak nie wychodzą nie próbuj trzymać sztangi wysoko i siadać w tył b) nie leż w czasie przerw w WL na ławce,usiądź,wstań,to usprawnia krążenie c)rób mostek dokładnie jak dave tate -wysuń głowę tak,żeby wystawała spoza ławki -wbij nogi w ziemię i zepnij pośladki -chwyć sztangę na środku i ruchem wahadłowym ustaw wyginaj się w stronę tyłka (robiłeś na wfie mostki gimnastyczne ? tak samo się je wykonuje) -jak już będziesz miał sztangę na wys oczu,upewnij się jeszcze,że masz spięte łopatki d) w wiośle tak samo-mocniej się wygnij e) podciąganie i pompki spoko f) dzień dobry-super! rób dokładnie tak jak na tym filmie g) żołnierskie rób stojąc http://www.youtube.com/watch?v=Ae0Ya0s5pR4&feature=related

    Odpowiedzi: 305 Ilość wyświetleń: 12714 Data: 7/13/2011 10:07:59 PM Liczba szacunów: 0
  • Bartwal/DZIENNIK/Pragnę Mooocy!

    Post
    Trening dla początkujących

    a- albo wysoko i dół albo nisko i tył? b- ok, nie wiedziałem ;p c- robiłem? chyba w podstawówce xD czyli: położyć się na ławce z głową za ławką, złapać sztangę i wychylić się tak do przodu żeby ją mieć na wys oczu i robić WL? d- wygiąć się w łuk? e- dokładać ciężaru do tych ćwiczeń, czy robić tak jak teraz, z taka liczbą powtórzeń? f- dzięki, starałem się ;] g- nie ma miejsca ;/ jak stoję z wyciągniętymi rękami to mam niecałe 2,5m aż... I biłbym sztangą w skos ;/ nie mogę siedząc?

    Odpowiedzi: 305 Ilość wyświetleń: 12714 Data: 7/13/2011 10:15:10 PM Liczba szacunów: 0
  • Bartwal/DZIENNIK/Pragnę Mooocy!

    Post
    Trening dla początkujących

    a- tak c- tak właśnie rób ;) d) tak ;) e- w tych ćwiczeniach staraj się z sesji na sesję dokładać powtórzeń,przynajmniej na razie g-to w takim razie tak jak masz na filmie ustawioną ławkę-pochyl się na niej,tak żebyś był odgięty jak Wendler na filmie sztanga musi iść prostym torem w górę,u Ciebie trochę zakręca na dole

    Odpowiedzi: 305 Ilość wyświetleń: 12714 Data: 7/13/2011 10:21:47 PM Liczba szacunów: 0
  • ja po h-drolu wzialem novedex xt i to byl blad starszny. H-drol nie jest androgenny prawie w ogole nie blokuje, novedex zbil estro na maxa i bylo to co najgorsze, nie polecam. Axis ht ponoc fajna zabawka. po odbloku ja proponowalbym t-bol + e-bol + c-bol + p-bol o ile stac Cie na takie zestawy;D jak nie to sam t-bol i e-bol fajnie robia. c-bol to dobra kreta, p-bol przedtreningowka. A o jakie konkretnie "kategorie" suplowe Ci chodzi?

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 1414 Data: 7/7/2011 6:30:04 PM Liczba szacunów: 0
  • Sojavt + aminokwasy?

    Post
    Odżywki i suplementy

    Mam już dietę Waga:73 Wzrost:180 Obliczyłem zapotrzebowanie na 2220 kcal w proporcjach: 2,45 g białka na kg 4 g węglowodanów na kg 0.65 tłuszczu na kg 1.Śniadanie 546kcal B:34,5 W:72,5 T:16,5 a) Mleko 2%tł. 400ml 196kcal B:12 W:19 T: 8 b) Owsianka 60g 220kcal B:9 W: 42 T: 4,5 c) Słonecznik 10g 49kcal B: 2,5 W:3 T: 4 d)Twaróg chudy 50g 52kcal B:11 W:1,5 T:0 e)Rodzynki 10g 29kcal B:0 W: 7 T: 0 2. II Śniadanie 424 kcal B: 27 W:59 T:11,5 a) Serek Wiejski: 200g 194kcal B:22 W:4 T:10 b) Chleb pełnoziarnisty żytni: 120g 230kcal B:5 W:54 T:1,5 3.Obiad : 477 kcal B: 39 W:75 T:4,5 a) Kurczak piersi 150g : 150kcal B:32 W:0 T:2,5 b)Kasza jęczmienna 100g 327 kcal B:7 W: 7,5 T:2 4. Posiłek potreningowy : to samo co na obiad 5.Kolacja 286 kcal B:46,5 W:16 T:4 a)Twaróg 200g 208 kcal B:44 W:6 T:0 b)Słonecznik 10g 49 kcal B:2,5 W:3 T:4 c)Rodzynki 10g 29kcal B:0 W:7 T:0 Razem:2231 kcal B:180 W: 292 T:47 I teraz pytam się czy nie mieszać sojavit np z ostrowią i czy jak bym ten sojavit łykał, czy jest sens brać aminokwasy?

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 906 Data: 6/16/2009 10:29:08 AM Liczba szacunów: 0
  • [DT] Walker1707

    Post
    Dzienniki Juniorów

    Mówisz, że 100g witaminy C wpadło \-) ?

    Odpowiedzi: 217 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/7/2014 2:55:04 AM Liczba szacunów: 0
  • [DT] Walker1707

    Post
    Dzienniki Juniorów

    Dzień 93 - wtorek Samopoczucie 7/10 Obudziłem się z DOMSami na klacie, plecach i nogach. %-) Dziwi mnie, że po 1 ćwiczeniu na klate mam większe DOMSy niż przy 4-5 przy poprzednim treningu. Jestem lekko zmęczony, ale jest dobrze, o wiele lepiej niż kiedyś. :-D Wieczorem serce zaczęło wariować i usnąć nie mogłem.. ale przeszło po ~30 minutach. 8-) Trening Pogoda nie zachęcała, żeby wyjść pobiegać %-) - deszcz, zimno, zimny wiatr, lekka mgła... Nie ma się co uzależniać od pogody; trening zrobiony ;-) Aeroby 10 minut (rozgrzewka) HIIT 6x20:35 Aeroby 5 minut Suplementacja Kreatyna 5g wieczorem Witamina D3+wapń 1 tabletka przed treningiem Witaminy (B+C+E+kwas foliowy) 1 tabletka po treningu - dorzuciłem, bo w przeciwnym wypadku miałbym (teoretycznie) lekki deficyt B1 i B6 %-) Dieta Troszkę więcej białka i kcal niż chciałem.... I tak byłem głodny.... Zastanawiam się, czy nie za bardzo uciąłem kcal... z 3600-3800 w DT na 3000 (teoretycznie takie zapotrzebowanie mam) %-) Czas pokaże.... /ObrazkiSFD/ZdjeciaSFD3_large/111b9895e4c645be9b87e954c132fc6f.png /ObrazkiSFD/ZdjeciaSFD3_large/585b95d1523d4f6f8309976f9de6633f.png

    Odpowiedzi: 217 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/19/2014 10:55:24 AM Liczba szacunów: 0
  • [DT] Walker1707

    Post
    Dzienniki Juniorów

    Dzień 94 - środa Samopoczucie 6/10 Wciąż zmęczony... trening mnie całkowicie wykończył. Energia mi dopiero wróciła po 2-3h odpoczynku po treningu. Trening Szedł opornie... po 3 ćwiczeniach miałem już dość. %-) Wykroki 12x15kg 12x15kg 12x20kg 10x20kg MC 14x60kg 12x80kg 6x90kg 5x90kg - w ostatnich seriach mógłbym więcej zrobić... ale sztanga z rąk wypadała... %-) Wyciskanie w skosie dodatnim 14x43kg 12x44kg 10x44kg 10x44kg Wyciskanie sztangi zza głowy 14x29kg 12x34kg 12x34kg 10x34kg Uginanie ramion ze sztangielkami 12x10kg 12x13,5kg Prostowanie ramion na wyciągu 12x4kr 12x5kr Wspięcia na palce w siadzie 16x52kg 14x62kg Unoszenie nóg w podporze 30xCC 25xCC+4kg 15xCC+4kg Suplementacja Kreatyna 5g po treningu Witaminy B(+E+C) 1 tabletka wieczorem D3+wapń 1 tabletka przed treningiem Dieta Podbiłem nieco białko. /ObrazkiSFD/ZdjeciaSFD3_large/97fa21f5c4d84f278e2d7743c9e37dba.png /ObrazkiSFD/ZdjeciaSFD3_large/8b689ab0e6a7423a91e75ddb7a027f2a.png

    Odpowiedzi: 217 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/20/2014 7:02:14 AM Liczba szacunów: 0
  • DT-CZy jeszcze mam szanse na lepsze jutro

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    TRENING Z DZIŚ Plecy A.Martwy Ciąg 5x5 100/110/120/130/140/150 3010 B.Wiosłowanie nachwytem 4x8+drop 2 ostatnie 50/60/80/90 +DROP 6 pow 30% MNIEJSZY CIEZAR c.Wiosłowaie pół sztangą 4x10+drop ostatnia 50/70/90/110 +DROP 10 pow 50% MNIEJSZY CIEZAR D.Wioslowanie sztangielka 3x10 28/30/32 kg E.ściaganie drązka do klatki 12/10/8/8+drop 2 OSTATNIE F.Shrugsy 16/12/12/10 80/100/120/140 2010 cardio 35 min speed 7km/h incline 2.0%-10%

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1426 Data: 12/4/2015 12:57:55 PM Liczba szacunów: 0
  • DT-CZy jeszcze mam szanse na lepsze jutro

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    chciałem własnie edytować ale nie mogę 1- boczek 100gr ziemniaki 50gr jaja 200 gr olej 5 gr 2-twaróg tlusty 100gr Smietana 36% 100gr wiorki kokosowe 15gr olej 10gr płatki owsiane 10gr 3-karkówka 150gr ziemniaki 50gr masło orzechowe 30gr 4-karkówka 150gr ziemniaki 50gr masło orzechowe 30gr 5-filet 100gr ziemniaki 50gr masło orzechowe 40gr olej 15gr oleje używam kokosowy/lniany/z pestek winogron/orzechy wloskie/orzechy ziemnie SUPLEMENTACJA RANO I WIECZOREM -WIT C 2GR -CYNK 30MG -MAGNEZ 375 MG -POTAS 350MG -WIT I MIN 1 TAB -WIT D 2000IU TAKI ZESTAW RANO I TO SAMO WIECZOREM Zmieniony przez - -Kana- w dniu 2015-12-04 13:11:55 Zmieniony przez - -Kana- w dniu 2015-12-04 13:15:03 Zmieniony przez - -Kana- w dniu 2015-12-04 13:15:33

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1426 Data: 12/4/2015 1:04:06 PM Liczba szacunów: 0
  • DT-CZy jeszcze mam szanse na lepsze jutro

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Witaminę C możesz podzielić na dwie porcje. Przy 4000IU witaminy D warto się zastanowić nad dodanie K2.

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1426 Data: 12/4/2015 3:13:12 PM Liczba szacunów: 0
  • Kolagen Activ plus

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    wkleje dla jasnosci oba sklady :D KOLAGEN ACTIV PLUS proszek SKŁADNIKI Hydrolizat żelatyny, mleczan wapnia, maltodekstryny , kwas cytrynowy, kwas jabłkowy- regulatory kwasowości, hydroksywęglan magnezu - substancja wzbogacająca , aromaty, aspartam , acesulfam K - substancje słodzące, witaminy ( C, B6) barwnik E129. KOLAGEN ACTIV PLUS tabletki SKŁADNIKI Hydrolizat żelatyny, sorbitol – substancja wypełniająca, kwas jabłkowy – regulator kwasowości, węglan wapnia, hydroksywęglan magnezu – substancje wzbogacające; stearynian magnezu – substancja przeciwzbrylająca, aromaty, acesulfam K, sukraloza – substancje słodzące, witaminy (C, B6).

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 973 Data: 4/6/2009 7:39:58 AM Liczba szacunów: 0
  • wrocilem z basenu dup prawie wogolenie bylo :( bo pogoda z***ana woda taka zimna ze myslalem ze c*** mi odmarzn ie oczywiscie bezalkocholowo bylo

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/21/2011 2:40:57 PM Liczba szacunów: 0
  • przed ladowaniem TRENING: Przysiad 90kg x8 90kg x8 Martwy na prostych 90kg x10 90kg x10 Wykroki 40kg x10 40kg x10 Wspięcia 90kg x10 90kg x10 90kg x10 Poręcze x10 x10 x10 Wiosło 90kg x8 90kg x8 90kg x8 Rozpiętki skos 25kg x10 25kg x10 Podciąganie x10 x10 Wyciskanie żołnierskie 50kg x8 50kg x8 Unoszenie na boki 15kg x10 15kg x10 15kg x10 Uginanie ramion 42kg x8 42kg x8 42kg x8 Prostowanie drąga 35kg x10 35kg x10 35kg x10 Unoszenie nóg x15 x15 x15 x15 Spięcia x15 10kg x15 20kg x15 20kg x15 power w chvj byl dzis, oproczostatniej seri na mojego c***owego bica to wszystko na lajcie z zapasem :D brzuch juz mnie przestal bolec cza w******lac dalej :D juz nowego treningu sie doczekac nie moge :D dam jakies mini podsumowanie redukcji tzn postaram sie bo polowe rzeczy nie pamietam wogole niewiem czemu jakis za***isty humor dzis mam jak zaczalem jesc pozdro :D

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/24/2011 6:32:14 PM Liczba szacunów: 0