SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • Poziom V trening nr.1(42) 23.01.2012 B=16/16=32 A2=20/20=40 C=8/7=15 E2=10/9/9/9/9/9=55 F=14/14/14/14=56 G=13/13/12/12/12/12=74 (z przytrzymaniem 2sek) H=9/9/9/9/9/9=54 (z przytrzymaniem 2sek) K2=20/20/20=60 (wariant z krzesłem nogi szeroko) Ź*=45/40/30/25=140 Z=0 Pierwszy trening na poziomie V, nawet mi się podobało ale początkowo nie miałem zbytnio siły ale ochota na trening ogromna była więc wykonałem trening z radością. Troche przytłoczony jestem przez ostatnie dni nauką,sesja, wczesnym wstawaniem przed 5 i wynik B słabszy jak w teście ale co tam. Mam pytanie do tych userów co mają 2Tom książki, z tym żurawiem to jak będe go wykonywał to E2 mam wywalić ? i dać w zamian tego żurawia ? Ćwiczenia Z nie udało się zrealizować ;/ Zmieniony przez - GrubyAnton w dniu 2012-01-23 16:52:37

    Odpowiedzi: 1145 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/23/2012 4:46:58 PM Liczba szacunów: 0
  • Chyba mi się dzienniki pomyliły /-) Bardzo ładny wynik w C, biorąc pod uwagę to od czego zaczynałeś :-) Ogólnie, jest bardzo dobrze :-)) Pytanko, ile zajmuje Ci trening ? Taki dzisiejszy na przykład ;-)

    Odpowiedzi: 1145 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/23/2012 7:22:00 PM Liczba szacunów: 0
  • Poziom V trening nr.2(43) 25.01.2012 B=17/17=34 A2=22/22=44 C=8/8=16 E2= LN 3/3/3/3/3/3=18 PN 3/3/3/3/3/3=18 F=15/15/15/15=60 G=13/13/13/13/13/13=78 (z przytrzymaniem 2sek) H=10/10/10/10/10/10=60 (z przytrzymaniem 2sek) K2=21/21/21=63 (wariant z krzesłem nogi szeroko) Ź*=45/40/35/30=150 Z=10prób Trening fajny i ogólnie lekki progres do poniedziałku. W E2 postanowiłem powrócić do 3 powtórzen bo kolana troche ostatnio "mi się oddzywają" teraz bardziej w E2 skupiam się na technice niż na ilości powtórzeń. Schodze niżej i dokładniej jak dotychczas :) W Z zrobiłem 10 prób 2 nawet nawet reszta porażka :P

    Odpowiedzi: 1145 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/25/2012 5:17:24 PM Liczba szacunów: 0
  • Poziom V trening nr.3(44) 27.01.2012 B=18/18=36 A2=24/22=36 C=9/8=17 E2= LN 4/4/4/4/4/4=24 PN 4/4/4/4/4/4=24 F=16/16/16/16=64 G=14/14/14/13/13/13=81 (z przytrzymaniem 2sek) H=11/11/11/10/10/10=63 (z przytrzymaniem 2sek) K2=22/22/22=66 (wariant z krzesłem nogi szeroko) Ź*=45/40/35/30=150 Z=10prób Ogólnie fajnie i dobrze. Jutro ostatnie zaliczenia mam i spokuj z tym semestrem. Bardzo fajny jest poziom V spodobał mi się

    Odpowiedzi: 1145 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/27/2012 5:24:42 PM Liczba szacunów: 0
  • Z czasem będzie lepiej, sam jestem przykładem zobacz 3 dipsów nie mogłem na początek zrobić teraz potrafie 18 :D dla mni to duża motywacja i malutki sukcesik. A z 9 powtórzeń w C tak się ciesze jak nie wiem co :)

    Odpowiedzi: 1145 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/27/2012 5:52:30 PM Liczba szacunów: 0
  • Poziom V trening nr.4(45) 30.01.2012 B=18/19=37 A2=25/23=48 C=9/9=18 E2= LN 5/5/5/5/5/5=30 PN 5/5/5/5/5/5=30 F=17/17/17/17=68 G=14/14/14/14/14/14=84 (z przytrzymaniem 2sek) H=11/11/11/11/11/11=66 (z przytrzymaniem 2sek) K2=10/10/10 (wariant z krzesłem nogi średnio) Ź*=40/40/40/40=160 Z=10prób Kolejny udany trening. Dziś K2 zamieniłem na nogi średnio rozstawione. Zastanawiam się czy od przyszłego tyg przejść na VI poziom czy zrobić obwód i wrócić na II z podbitymi wynikiami.

    Odpowiedzi: 1145 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/30/2012 4:48:14 PM Liczba szacunów: 0
  • na plecy są różne warianty ćwiczenia C

    Odpowiedzi: 1145 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/31/2012 6:37:01 PM Liczba szacunów: 0
  • Poziom V trening nr.5(46) 01.02.2012 B=19/19=38 A2=25/25=50 C=10/9=19 E2= LN 6/6/6/6/6/6=36 PN 6/6/6/6/6/6=36 F=18/18/18/18=72 G=15/15/14/14/14/14=86 (z przytrzymaniem 2sek) H=11/11/11/11/11/11=66 (z przytrzymaniem 2sek) K2=11/11/11 (wariant z krzesłem nogi średnio) Ź*=45/40/40/40=165 Z=10prób

    Odpowiedzi: 1145 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/1/2012 6:37:47 PM Liczba szacunów: 0
  • Poziom V trening nr.6(47) 03.02.2012 B=20/20=40 A2=27/25=52 C=10/10=20 E2= LN 7/7/7/7/7/7=42 PN 7/7/7/7/7/7=42 F=19/19/19/19=76 G=15/15/15/15/14/14=88 (z przytrzymaniem 2sek) H=5/5/5/5/5/5=30 (z przytrzymaniem 3sek) K2=12/12/12 (wariant z krzesłem nogi średnio) Ź*=45/40/40/40=165 Z=10prób Ostatni trening w V poziomie. Poziom uważam za zakończony udanie. We wszystkich ćwiczeniach na każdej sesji był progres i dokońca towarzyszył mi :D. Dziś H zamieniłem na przetrzymywanie 3sek ale takie prawdziwe 3 sek . Poziom V jest dość łatwy jak dla mnie dużo lżejszy od IV. Od poniedziałku prawdopodobnie zaczynam IV Poziom

    Odpowiedzi: 1145 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/3/2012 5:09:40 PM Liczba szacunów: 0
  • Dzisiejszy trening to odskocznia od lafaya. :)) 15.06.2012 Trening obwodowy. Wykonałem 4 obwody po 10 ćwiczeń 1)A1 20/20/20/20=80 2)A6 12/12/12/12=48 3)B 10/10/10/10=40 4)I4 10/10/10/10=40 5)I5 9/9/9/9=36 6)C 9/9/9/9=36 7)Przysiady+8kg 14/14/14/14=56 8)Wspięcia jednonóż 14/14/14/14 PN + 14/14/14/14 LN 9)G 20/20/20/20=80 10)H 14/14/14/14=56 Między ćwiczeniami zero przerw, jedynie przechodzenie z pomieszczenia do pomieszczenia. Między obwodami 2minuty przerwy Czas treningu właściwego ok.40min. Odczucia niezła pompa na wszystkich mięśniach, hektolitry potu. Ręce nadal drżą podczas pisania postu }:-( Zmieniony przez - GrubyAnton w dniu 2012-06-15 18:23:21

    Odpowiedzi: 1145 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/15/2012 6:22:27 PM Liczba szacunów: 0
  • Poziom 12 trening 7(148) dzień 01.11.2012 Sesja1 poniedziałek-czwartek B2 24/28/28/28/28 = 136 A6 22/22/20/20/20 = 104 A2 20/20 = 40 A7 20/18 = 38 A8 11 A12 14/14 = 28 H 16/16/16/16 = 64 J2 12/12 = 24 N1 20/20 = 40 *Q1 Lewa 13 Prawa 13 *Q2 Lewa 8 Prawa 8 U 2min K2 20 K 20/20/20 = 60 K3 = 10 *- nie max, zacząłem z niskiego pułapu co trening dodaje powtórzenia Poziom 12 trening 8(149) dzień 02.11.2012 Sesja2 wtorek-piątek E5 2min prawa I7 3x5 rozgrzewkowe I7 14 I2 13/13 = 26 E5 2min lewa C3 15 C 11/11 = 22 P 19 G 23 P 19 G 23 P 19 G 23 I3 15 I5 15 I8 16/16/16 = 48 C8 14/14/14 = 42 C6 12/12/12 = 36 F 20/20/20/20 = 80 Siady 17/17 wpiski z dwóch ostatnich sesji jako że nie dawałem żadnych na tym poziomie. 8 sesji za mna jeszcze 8 i poziom 13 :)

    Odpowiedzi: 1145 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/2/2012 6:45:55 PM Liczba szacunów: 0
  • Poziom12 trening9(150) dzień 05.11.2012 Sesja1 poniedziałek-czwartek B2 25/30/30/28/28 = 141 A6 23/23/21/21/21 = 108 A2 22/22 = 44 A7 21/19 = 40 A8 12 A12 15/15 = 30 H 17/17/17/17 = 68 J2 13/13 = 26 N1 20/20 = 40 *Q1 Lewa 14 Prawa 15 *Q2 Lewa 9 Prawa 9 U 2min K2 20 K 20/20/20 = 60 K3 = 10 *- nie max, zacząłem z niskiego pułapu co trening dodaje powtórzenia Poziom12 trening10(151) dzień 06.11.2012 Sesja2 wtorek-piątek E5 2min prawa I7 3x5 rozgrzewkowe I7 15 I2 14/13 = 27 E5 2min lewa C3 15 C 13/11 = 24 P 20 G 24 P 20 G 24 P 20 G 24 I3 16 I5 16 I8 17/17/17 = 51 C8 15/15/15 = 45 C6 14/13/13 = 40 F 20/20/20/20 = 80 Siady 18/18 Dziś regerenacja w czwartek piątek kolejne treningi 8-) jedziemy z koksem

    Odpowiedzi: 1145 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/7/2012 9:52:11 AM Liczba szacunów: 0
  • jak jutrzejsza sesja mi nie podpasuje to polece takim planem miesiąc na próbę Plan treningowy 1. przysiady x4serie 2. Wykroki x4serie przerwa 1min 3. Podciąganie na drążku podchwyt szer barków x5serii (odpowiednik C z lafaya) 4. Podciąganie na drążku nachwyt x5serii (odpowiednik I4 z lafaya) przerwa 2min 5. Pompki odpowiednik lafaya A2 x3serie 6. Pompki odpowiednik Lafaya A6 x3serie 7. Dipsy x4serie przerwa 2min 8. J2 z lafaya na barki x3serie 9. Pompki na jednej ręce x2serie przerwa 1min 10.Wspięcia na jednej nodze x2serie przerwa 30sekund 11. Napinanie m. brzucha leżąc x4s 12. Podciąganie nóg do klatki wisząc na drążku x4s powtórzenia 8-12, pierwszy tydzien tempo wolne, a w kolejnych normalne z dodatkowym balastem xD

    Odpowiedzi: 1145 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/22/2012 10:14:39 AM Liczba szacunów: 0
  • 2013-04-17 DT Rozgrzewka 15 min Ćwiczenia statyczne Planche (frog stand) 45s + 15s=60s Front Lever (tucked) 4x15= 60s Back Leve prawie tucked 2x30s=60s L-Sit 3x10s + 3x7s +9s =60s Ćwiczenia dynamiczne Drążek A-Nachwyt szerokość barków 5x10 tempo 1-1-1 + 20pow fiasko końcowe B-Podchwyt dłoń przy dłoni 5x10 tempo 1-1-1 + 20pow jak wyżej Przysiady A-Stopa przy stopie 3serie x12pow tempo bardzo wolne B-Wykroki 3serie x12pow tempo wolne +20sekund krzesełko bez opierania plec w powietrzu Pompki A- 20cm między dłońmi 4x10 tempo 1-1-1 B- Dipsy 4x10 tempo 1-1-1 C- zwykłe 4x20 tempo 1-1-1 Dziś trening poszedł na wytrzymałość, w poniedziałek było tempo 3-1-3 i powtórzenia po 5 przy tej samej ilości seri Prawdopodobnie zaczne prace na 3zmiany więc trochę mi to pogmatwa sprawy z trenem ale napewno trenu nie zaprzestane

    Odpowiedzi: 1145 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/17/2013 6:15:39 PM Liczba szacunów: 0
  • 2013-04-19 DT Rozgrzewka 15 min Ćwiczenia statyczne Planche (frog stand) 45s + 15s=60s Front Lever (tucked) 4x15= 60s Back Leve prawie tucked 3x20s=60s L-Sit 3x10s + 3x7s +9s =60s Ćwiczenia dynamiczne Drążek A-Nachwyt szerokość barków 6seri x5pow tempo 3-1-3 B-Podchwyt dłoń przy dłoni 6seri x5pow tempo 3-1-3 Przysiady A-Stopa przy stopie 3serie x12pow tempo bardzo wolne B-Wykroki 3serie x12pow tempo wolne +30sekund krzesełko bez opierania plec w powietrzu Pompki A- 20cm między dłońmi 5seri x5pow tempo 3-1-3 B- Dipsy 5seri x5pow tempo 3-1-3 C- zwykłe 5seri x5pow tempo 5-2-5 Spodobała mi się środowa sesja w tempe 1-1-1 na wytrzymałość, będe to praktykował. Więc treningi będą wyglądać na zmianę, dziś było tempo 3-1-3 na małych powtórzeniach, w pon będzie na 1-1-1 na wysokich ilościach powtórzeń, tak na zmianę będe robił kamizelka dobra rzecz ale kosztuje trochę Zmieniony przez - GrubyAnton w dniu 2013-04-19 17:14:55

    Odpowiedzi: 1145 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/19/2013 5:14:02 PM Liczba szacunów: 0
  • 2013-04-22 DT Rozgrzewka 15 min Ćwiczenia statyczne Planche (frog stand) 45s + 15s=60s Front Lever (tucked) 4x15= 60s Back Leve prawie tucked 3x20s=60s L-Sit 6x10s=60s Ćwiczenia dynamiczne Drążek dziś atak na 200 respów haha A-Nachwyt szerzej od barków 10 serii po 10 powtórzeń =100 (3 pierwsze serie bez przeszkód w następnych dobijałem po 6 lub powtórzeń 2 sek przerwy i tak do równych 10, czyli fiasko końcowe) B-Podchwyt dłoń przy dłoni 9 serii po 10 powtórzeń =90 (5 pierwszych seri po 10 powtórzeń, później już trzeba było jak wyżej fiasko końcowe stosować) Przysiady 150 powtórzeń A-Stopa przy stopie 10,15,15,10,15,15,10,10 =100 B-Wykroki 5serii po 10 powtórzeń =50 Pompki 150 powtórzeń A- 20cm między dłońmi 5serii x10 powtórzeń =50 B- Dipsy 5seri 5serii x10 powtórzeń =50 C- zwykłe 2 serie x25 powtórzeń =50 Ale jazda tempo dość szybkie 1-0-1, pompki najmniej dały w kość najbardziej drążek.Misja wykonana, sesja wytrzymałościowa Zapomniałem dodać miedzy seriami przerwa 30sekund, miedzy etapami czyli po drążku do przysiadów 2 min przerwy tak samo potem do pompek Zmieniony przez - GrubyAnton w dniu 2013-04-22 16:39:13

    Odpowiedzi: 1145 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/22/2013 4:36:48 PM Liczba szacunów: 0
  • 2013-04-24 DT Rozgrzewka 15 min Ćwiczenia statyczne Planche (frog stand) 45s + 15s=60s Front Lever (tucked) 4x15= 60s Back Leve prawie tucked 3x20s=60s L-Sit 6x10 =60s Ćwiczenia dynamiczne Drążek A-Nachwyt szerokość barków 6seri x5pow tempo 3-1-3 B-Podchwyt dłoń przy dłoni 6seri x5pow tempo 3-1-3 Przysiady A-Stopa przy stopie 3serie x12pow tempo bardzo wolne B-Wykroki 3serie x12pow tempo wolne +30sekund krzesełko bez opierania plec w powietrzu Pompki A- 20cm między dłońmi 5seri x5pow tempo 3-1-3 B- Dipsy 5seri x5pow tempo 3-1-3 C- zwykłe 5seri x5pow tempo 5-2-5 mogłoby się wydawać że dziś spacerek w porównaniu do sesji wytrzymałościowej, ale nic bardziej mylnego gorzej ztryrany siłowo jestem jak wtedy bo wtedy to kondycyjnie itp. Ogólnie czad i tyle, napewno nic nie zmieniam puki mi sie nie znudzi, jaram sie jak glupi

    Odpowiedzi: 1145 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/24/2013 7:59:38 PM Liczba szacunów: 0
  • 2013-04-26 DT Rozgrzewka 15 min Ćwiczenia statyczne Planche (frog stand) 45s + 15s=60s Front Lever (tucked) 4x15= 60s Back Leve prawie tucked 3x20s=60s L-Sit 6x10s=60s Ćwiczenia dynamiczne Drążek A-Nachwyt szerzej od barków 5powtórzeń 15sek przerwy i znów 5powtórzeń i tak do 100 respów B-Podchwyt dłoń przy dłoni 10powtórzeń 15sek przerwy i znów 10powtórze i tak do 50 respów Przysiady A-Stopa przy stopie 10powtórzeń 10sek przerwy i tak do 100 respów B-Wykroki 10powtórzeń 10seek przerwy i tak do 50 respów Pompki A- 20cm między dłońmi 5serii x10 powtórzeń =50 B- Dipsy 5seri 5serii x10 powtórzeń =50 C- zwykłe 2 serie x25 powtórzeń =50 dziś lepsza pompa od poniedziałkowej to przez krótsze przerwy, mimo iż nie robiłem po 10 respów a po 5 to lepsza pompa

    Odpowiedzi: 1145 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/26/2013 5:06:22 PM Liczba szacunów: 0
  • 2013-04-29 DT Rozgrzewka 15 min Ćwiczenia statyczne Planche (frog stand) 45s + 15s=60s Front Lever (tucked) 4x15= 60s Back Leve prawie tucked 3x20s=60s L-Sit 6x10 =60s Ćwiczenia dynamiczne Drążek A-Nachwyt szerokość barków 6seri x5pow tempo 3-1-3 B-Podchwyt dłoń przy dłoni 6seri x5pow tempo 3-1-3 Przysiady A-Stopa przy stopie 3serie x12pow tempo bardzo wolne B-Wykroki 3serie x12pow tempo wolne +30sekund krzesełko bez opierania plec w powietrzu Pompki A- 20cm między dłońmi 5seri x5pow tempo 3-1-3 B- Dipsy 5seri x5pow tempo 3-1-3 C- zwykłe 5seri x5pow tempo 5-2-5 wszystko ok. Jutro do roboty na 13godzin do pizzeri, ugniatać i kręcić plackiem. Pierwszy dzień hah zobaczymy jak będzie mi się to podobać. Jedno co mi się podoba to robota co drugi dzien, czyli jutro do pracy w środe wolne w czwartek do pracy. W miesiącu 15dni hehe z czego 13 po 13godzin a 2 po 7 :D

    Odpowiedzi: 1145 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/29/2013 5:31:07 PM Liczba szacunów: 0
  • ja mieszka na południowym wschodzie :D w cieniu dziś 27*C a spodenki i koszukla takie jakby z wody wyjąć. koszulka taka ciężka się zrobiła po treningu haha

    Odpowiedzi: 1145 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/8/2013 7:56:48 PM Liczba szacunów: 0