SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • POJEDYNCZE PYTANIA VOL. 10

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    15-30g to chyba w jednym posilku? Staraj sie zeby spozywac ok 1g/kg m.c.

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/13/2012 3:09:43 PM Liczba szacunów: 0
  • POJEDYNCZE PYTANIA VOL. 10

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Biorac kreatyny mobilizujesz sie do ciezszej pracy a co z tym zwiazane oslabieniu ulega uklad odpornosciowy. Nie czytalem zadnych badan o doslownym wplywie kreatyny na oslabienie ukladu immunologicznego. Czyli po prostu wskazane jest przy takim cyklu zwiększenie dawki witamin? Głównie wit C, mam racje?:)

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/3/2012 7:31:40 PM Liczba szacunów: 0
  • POJEDYNCZE PYTANIA VOL. 10

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    2. Kazde zrodlo bialka bedzie dobrym rozwiazaniem. 4. Lylkasz 1-2 miesiace a nie przez caly rok. 6. Wybieraj mineralne z duza zawartoscia wapnia i magnezu. 7. Mozesz brac 1g/10kg m.c.

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/22/2012 6:51:05 PM Liczba szacunów: 0
  • POJEDYNCZE PYTANIA VOL. 10

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Kamil,masa to masa,chcesz byc duzy musisz wpierd**ć.Mam pytanie,czy max. 3 piwa w ciagu tygodnia,bardzo `wspomogą mnie ` w zalewaniu się podczas robienia masy?

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/24/2012 7:29:58 PM Liczba szacunów: 0
  • POJEDYNCZE PYTANIA VOL. 10

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    tu też jak w przypadku tego czym jest teina proponuję edukację na temat podstawowych witamin i minerałów, a także czym jest tak zwane RDA. A z tego co widzę, np na taką witaminę C plusz podaje zapotrzebowanie dzienne, nawet nie dla małej afrykańskiej dziewczynki, a dla niemowlaka. ;-] Zmieniony przez - Koniu151 w dniu 2012-09-17 17:44:16

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/17/2012 5:40:29 PM Liczba szacunów: 0
  • POJEDYNCZE PYTANIA VOL. 10

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Okazuje się że jak w przypadku teiny tak i witamin opowiadasz głupoty ;) Zalecane RDA przez Instytut (dorosłego człowieka), zawartość w 1 tabletce Krugera Witamina C 60/60 Niacyna 18/18 Witamina E 10/10 Kwas pantotenowy 6/6 B6 2/2 Ryboflawina 1,6/1,6 i inne też 100% miałem poprzednio lepsze tabletki gdzie było niektórych witamin nawet 300%

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/17/2012 5:52:28 PM Liczba szacunów: 0
  • Najnowsze koszulki SFD dostępne . Patrz str. 100

    Post
    Administracja i Moderatorzy

    SA jeszcze dostepne , bo nie jestem na czasie? Czy juz po c... ?

    Odpowiedzi: 1039 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/28/2008 3:59:44 PM Liczba szacunów: 0
  • e tam standard zestaw 3 eff_ aspi z wit c + tiger robi swoje :)

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/14/2014 10:46:00 PM Liczba szacunów: 0
  • ZAGADKA : czas na odpowiedzi 30 minut CO TO JEST .... na raz śmierdzi stopami, (ć)ipą i du.pą ?????

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/23/2014 2:55:55 PM Liczba szacunów: 0
  • w sumie pięniędzy to nie do końca potrzeba jak by się uprzeć. Za 300-400zł m-c można tutaj żyć na lajcie. Żeby było na nabicie butli z gazem, jedzenie to już formalność w takim miejscu. Trzeba wziąć drobne i ruszyć dupcię do sąsiada któregoś, a którego? to już tylko od potrzeb zależy ;-)

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/3/2014 10:45:21 AM Liczba szacunów: 0
  • Na ebayu jest dużo bajerów w fajnych cenach. Taki friction ze stanów 62 zł proch+40 zł przesyłka. 80 zł kilogram witaminy c %-) http://i.ebayimg.com/00/s/ODA0WDUwMA==/z/O7cAAOxygj5SjMCG/$_57.JPG 60 zł http://i.ebayimg.com/00/s/MTYwMFgxMTMz/z/uboAAOxycD9TRqXF/$_57.JPG Zmieniony przez - grekar9 w dniu 2014-08-05 19:18:17

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/5/2014 7:12:53 PM Liczba szacunów: 0
  • Arnie - niegrzeczny chłopiec ;-)

    Post
    Z archiwum kulturystyki

    Na początku kariery utrzymywali go rodzice, po zdobyciu pierwszych laurów za czasów armii prawdopodobnie otrzymywał stypendium sportowe, po wyjeździe do USA założył firmę budowlaną z Franco C. oraz wstąpił w szeregi Weidera. Oczywiście pozował do zdjęć. O pracach sezonowych nie wiem. Co do usług gejowskich Pozdrawiam! Pecuniae imperare non [...]

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 5040 Data: 9/1/2003 7:22:43 PM Liczba szacunów: 0
  • HI TEC SPAM

    Post
    Hi Tec Nutrition & Peak Performance

    wlasnie nie egon stalem za kolesiem i machnal kolo 12 razy ta stowka, a w ost serii 135 chyba go zgniotlo nie no wiadomo jakas technika musi byc, zreszta ja zawsze sie staram dbac o technike ale co z tego jak placki wiecej ciskaja niz ja :C Zmieniony przez - _zwierzu_ w dniu 2010-08-23 18:28:57

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/23/2010 6:28:18 PM Liczba szacunów: 0
  • HI TEC SPAM

    Post
    Hi Tec Nutrition & Peak Performance

    teraz to w gimnazjach wszyscy sie pruja na prawo i lewo a malolatki opjerdalaja w kiblach galki, za moich czasow to nie bylo takich rzeczy :C

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/30/2010 10:49:42 PM Liczba szacunów: 0
  • HI TEC SPAM

    Post
    Hi Tec Nutrition & Peak Performance

    no nie korfa miałes napisa c ze frytki korfa ciemna maso

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/13/2010 2:23:02 PM Liczba szacunów: 0
  • HI TEC SPAM

    Post
    Hi Tec Nutrition & Peak Performance

    nie ze lenistwo nei moge i c*** a pozatym tak mi wygodnie i juz

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/13/2010 4:42:10 PM Liczba szacunów: 0
  • HI TEC SPAM

    Post
    Hi Tec Nutrition & Peak Performance

    cytat zwierza meta ma to do siebie, ze jest duzo yebania z nia, oslonki, lykanie po posilkach itp korwa toż maeta to jak witamina c

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/26/2010 4:37:04 PM Liczba szacunów: 0
  • HI TEC SPAM

    Post
    Hi Tec Nutrition & Peak Performance

    ciekawe czy wejdze hooja pewnie oo jest git Zmieniony przez - davidooo w dniu 2010-09-29 20:24:05

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/29/2010 8:23:11 PM Liczba szacunów: 0
  • HI TEC SPAM

    Post
    Hi Tec Nutrition & Peak Performance

    sam sie pucuj parowo jak masz kolegow c.we.li ktorzy sie pucuja to fajnie np takie lebki na forum ale nie ja o i choj jaki masz max w ciagach ?

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/30/2010 6:12:27 PM Liczba szacunów: 0
  • Spalanie miesni

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Co do wtego pytania o zastoju to: a) zanudzenie miesni b) brak progresji obciazenia c) zla dieta d) zly stan fizyczny e) zly stan psycho-mentalny f) choroba Inaczej mowiac : Twoj miesien to odzwierciedlenie twojego stanu i zdrowia. Miesnie darza by jaknajekonomiczniej dopasoac sie do wymagan. Robienie miliona pompek dzien w dzien spowoduje ze [...]

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 18097 Data: 11/26/2008 2:59:43 AM Liczba szacunów: 0