SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • Redukcja DT/beperfect!

    Post
    Ladies SFD

    Delfinka , na to liczę@@-) DNT Dzień 8 Miska czysta Picie: Kawa czarna bez cukru, woda z cytryną i imbirem (5szklanek), szałwia z czarnuszką,pokrzywa Warzywa: pomidory, roszponka Suple echinacea, revalid, vit c, omega 3, provag , magnez Dziś czułam dużo mniejsze pragnienie:)Chyba rzeczywiście za dużo herbatek w siebie wlewałam, albo to efekt placebo:-D /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/3908f82fcc8d4a2fb310c3cde758ccce.png /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/9a9c7f1b4213424ba16486c46406f962.png Zmieniony przez - beperfect! w dniu 2014-01-27 20:09:41

    Odpowiedzi: 285 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/27/2014 8:06:35 PM Liczba szacunów: 0
  • Redukcja DT/beperfect!

    Post
    Ladies SFD

    28.01 Dzień 9 DT Rozgrzewka 1. Martwy ciąg Sumo 10*25kg 10*30kg 10*35kg 2. wyciskanie hantli na ławce skośnej 10*6kg 10*6kg 10*6kg 2b. ściąganie drążka górnego do klatki 10*30 10*30 10*30 3a. wznosy z opadu 12*10kg 12*10kg 10*10kg 3b. snatch jedna ręka 10*8kg 10*8kg 10*8kg 4a. brzuszki 3x20 4b. odwrotne brzuszki 3*20 4c. "brzuszki" leząc na boku z nogami zgiętymi 3*20 Strech,bez aero, nie było gdzie zrobić, na siłowni wysyp ludzi Picie: 2 kawy czarne bez cukru, woda z cytryną i imbirem, szałwia z czarnuszką,pokrzywa, melisa Warzywa: ogórki kiszone, roszponka, pomidorki cherry Suple : revalid, vit c, omega 3, provag , magnez,echinacea /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/c6086c744f4c497e8d40265e35223342.png Zmieniony przez - beperfect! w dniu 2014-01-30 17:18:29

    Odpowiedzi: 285 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/29/2014 5:44:14 AM Liczba szacunów: 0
  • Redukcja DT/beperfect!

    Post
    Ladies SFD

    Dzień 12 DNT Miska czysta Picie: 3 kawy czarne bez cukru, woda z cytryną i imbirem, szałwia z czarnuszką,pokrzywa,mięta Warzywa: ogórki kiszone, brokuły Suple : revalid, vit c, omega 3, magnez,echinacea /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/1c28141f1a254303bc7f2a2ca6eaa4ca.png

    Odpowiedzi: 285 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/31/2014 5:36:01 PM Liczba szacunów: 0
  • Redukcja DT/beperfect!

    Post
    Ladies SFD

    Dzień 13 DT Rozgrzewka 1. Martwy ciąg Sumo 10*30kg 10*35kg 10*40kg 2. wyciskanie hantli na ławce skośnej 10*6kg 10*6kg 10*7kg 2b. ściąganie drążka górnego do klatki 10*30 10*35 10*35 3a. wznosy z opadu 12*10kg 12*10kg 10*10kg 3b. snatch jedna ręka 10*8kg 10*8kg 10*8kg- tu na razie bez progresu(jeszcze opanowuję technikę) 4a. brzuszki 3x20 4b. odwrotne brzuszki 3*20 4c. "brzuszki" leząc na boku z nogami zgiętymi 3*20 Strech Picie:woda z cytryną i imbirem, szałwia z czarnuszką,pokrzywa, mięta Warzywa: kiszona kapusta, papryka, sałata Suple : revalid, vit c, omega 3, provag , magnez /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/fd1cf199c1b046dbbb3130f78d76fad4.png

    Odpowiedzi: 285 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/1/2014 7:19:03 PM Liczba szacunów: 0
  • Redukcja DT/beperfect!

    Post
    Ladies SFD

    Dzień 14 DNT Picie:woda z cytryną i imbirem, szałwia z czarnuszką,pokrzywa, mięta Warzywa: kiszona kapusta, papryka Suple : revalid, vit c, omega 3, provag , magnez Uwagi: W tym tygodniu ciężej znosiłam brak węgli i miałam niesamowitą chcicę na słodycze, co niestety dziś zaowocowało 2 kankami gorzkiej czekolady}:-( Poza tym mam nadal miewam dziwne bóle w dole brzucha, raz z lewej raz z prawej strony(szczególnie rano i wieczorem).Nie wiem z czego to może wynikać(zmiana diety? efekty odstawienia tabletek?). Chcica na jedzenie i totalna niechęć do ćwiczeń(zwrot o 180stopni w stosunku do poprzedniego tygodnia)Muszę wziąć się w garść, bo w złą stronę to idzie:'-( /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/9579372831a747118d021106025847b7.png

    Odpowiedzi: 285 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/2/2014 4:38:50 PM Liczba szacunów: 0
  • Redukcja DT/beperfect!

    Post
    Ladies SFD

    Dzień 17 DT Rozgrzewka 1. przysiad przedni z push press 3x 10 *20kg - nie jestem w stanie wziąć więcej niz 20kg, wydaje mi się,że jest to bardzej thrusters niż PP+PP, Obliques - czy mogę to ćw zamienić na Goblet squat? 2a. wejście na podwyższenie ze sztangielkami 10*7kg 10*7 10*5kg za duzy ciężar, mam problem z techniką(garbię się przy wchodzeniu, nastepnym razem zacznę od mniejszego obciążenia) 2b.wiosłowanie hantlem w oparciu o ławkę 3*10*10kg 3a. wypady ze sztangielkami 3*12*10kg 3b. pompki 26 4a. plank 35 30 25 4b. woodchoper 3*10*8kg - to ćwiczenie też jest dla mnie zagadką, nie czuje przy nim brzucha, a na siłowni, nikt nie był w stanie, mi tego pokazać(instruktorzy byli mocno zdziwieni, jak poprosiłam, zeby pokazali mi jak zrobić to ćwiczenie- nie wiedzieli co to jest)Obliques, czy mogę je czymś zastapić? streching Bez aero, niestety na siłowni cały czas sporo ludzi, wszystkie sprzęty do aero zajete(poza steperami).Czekam na wiosnę wtedy będę biegać na dworze Miska czysta Picie: 2 kawy czarne bez cukru, woda z cytryną i imbirem, szałwia z czarnuszką,pokrzywa Warzywa: czosnek, sałata,papryka,kiszona kapusta(już ją w kilogramach kupuję\-)) Suple : revalid, vit c, omega 3, provag , magnez,echinacea ,wit b, citrosept No i dziś zaczęłam protokół antyrobalowy Ta nalewka jest mega gorzka i chyba w zyciu niczego gorszego nie piłam8-O Czy mogę ją popijać? Mieszać z wodą?Czy rano pić to na czczo czy po posiłku?Pestki dyni mogę zjeść wszystkie na raz czy 3 razy dziennie? Ostatnio mam mega dołą, nic mi się nie chce, wymiary do kitu,na siłowni tłumy ludzi. Mam wrażenie,że czasem za bardzo walczę o większe ciężary, zamiast pracować na techniką.Zastanawiam, się czy nie przenieść się jednak do domu z ćwiczeniami.Tylko musiałabym sprzętu dokupić /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/3f2e9ebbc24f4ffc99e469ae881db7fc.png Zmieniony przez - beperfect! w dniu 2014-02-05 20:42:18

    Odpowiedzi: 285 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/5/2014 8:41:20 PM Liczba szacunów: 0
  • Redukcja DT/beperfect!

    Post
    Ladies SFD

    Dzień 31 19.02 DT Picie:kawa czarna *3,woda z cytryną i imbirem, szałwia z czarnuszką,pokrzywa,zielona herbata Suple : magnez Miska czysta Rozgrzewka 1. przysiad przedni z push press 3x 10 *20kg 2a. wejście na podwyższenie ze sztangielkami 10*7 10*7 10*7 tym razem wchodziłam na step - ok 40cm, już lepiej szło 2b.wiosłowanie hantlem w oparciu o ławkę 3*10*10kg 3a. wypady ze sztangielkami 12*7 12*7 12*8 3b. pompki 19 4a. plank 25 31 37 4b. woodchoper 10*9kg 10*10kg 10*11kg strech Aero 25min(bieżnia -random,level 7, interwały prędkość 7/10) Dzień 32 20.02 DNT Picie:kawa czarna *3,woda z cytryną i imbirem, szałwia z czarnuszką,pokrzywa Suple : magnez, wit c Miska czysta nieliczona Dzień 33 21.02 DNT Picie:woda z cytryną i imbirem, szałwia z czarnuszką,zielona herbata Suple : magnez Miska czysta Dzień 34 22.02 DNT Picie:woda z cytryną i imbirem, szałwia z czarnuszką,zielona herbata Suple : magnez Miska nieliczona,masakryczna(niestety trochę alkoholu wypiłam, do tego kilka winogron, zółty ser i kawałek camemberta) Miski bardzo mi się ostatnio rozjeżdżają, w tym tyg postaram sie bardziej pilnować BTW 100/90/110 I jeszcze pomiary z 21.02 /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/097f0b0a2cf9453fa03dbe00740ad900.png /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/3de75ad573f140e5b6d32b8866fea4a3.png /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/36de970344504a0f821031e239b939dc.png Zmieniony przez - beperfect! w dniu 2014-02-23 13:58:12

    Odpowiedzi: 285 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/23/2014 1:43:49 PM Liczba szacunów: 0
  • Redukcja DT/beperfect!

    Post
    Ladies SFD

    Dzień 39 27.02 DNT Picie: kawa czarna *3, woda z cytryną i imbirem,mięta,pokrzywa Suple : magnez Miska : czysta Dzień 40 28.02 DT Picie: kawa czarna *3, woda z cytryną i imbirem,mięta,herbata zielona Suple : magnez, wit c Miska : czysta Trening Rozgrzewka Martwy ciąg 10*40 10*45 10*50 wyciskanie sztangielek na ławce skośnej 10*7 10*7 10*7 ściąganie drążka górnego do klatki szeroko z nachwytem 10*25 10*25 10*30 wznosy z opadu 102* 10kg 12* 10kg 12*10 kg wejście na podwyższenie ze sztangielkami 30*7kg na nogę brzuszki 3x20 odwrotne brzuszki 3*20 "brzuszki" leząc na boku z nogami zgiętymi 3*20 Aero Bieżna random level 7 interwał 2min*6,5 3min*10, łącznie 30 min streching Pomiary z rana, bez szału , no tylko talia z 6 z przodu8-) /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/8b2c7e2d57db422db6e64a0515a025b8.png

    Odpowiedzi: 285 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/1/2014 2:18:05 PM Liczba szacunów: 0
  • Jak mowilem poprawy nie bylo ale za namowa i wlasna wola jakos udalo mi sie ruszyc dupsko na silke.odziwo po treningu czulem sie o niebo lepiej w pracy :D zero sennosci czy krecenia w bani. PLECY: 1) MC 100kg x 8 120kg x 8 150kg x 8 120kg x 8 2) drazek x 7 x 6 x 6 x 5 3) wioslo na wyciagu dolnym 70kg x 12 80kg x 10 85kg x 8 4) wyciag do karku 70kg x 10 75kg x 7 80kg x 8 KOMENTARZ: Mimo lekkiej goraczki 37,2 i oslabienia pojechalem zobaczyc jak bede sie czul.wrzucilem poltorej porcji shocka i pojechalem troche za pozno ale plecy zrobilem cale.Mialo byc wioslo z hantla ale przez pomylke zostawilem jedna rekawiczke w domu i cwiczylem MC jak i wyciagi z papierowymi recznikami po ciagach lapy wyglady jak bym z 80 lat mial zmarszczki i zwisy Tyl barkow dorzuce do nast sesji plecow.ogolnie czuje sie lepiej meczy nie kaszel i mam zapchany nos.zaraz nasmaruje sie balsamem wezme aspiryne i wit C ubiero sie cieplo i spadam spac.twarog z oliwa wypity :D Wieczorem cyc + bary srdek i przod. pozdrawiam

    Odpowiedzi: 104 Ilość wyświetleń: 9656 Data: 7/4/2007 7:04:59 AM Liczba szacunów: 0
  • Długi plan suplementacyjny

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    Mimo wszystko radziłbym przenieść BCAA z rana i wieczora na porę przed treningiem (ok 1 tabl na 10 kg masy ciała) - wtedy BCAA najlepiej się sprawdza Rano możesz dać za to więcej tabl AA (3-4) Wieczorem zamiast BCAA możesz dać więcej odżywki (odejmij z pory przed treningiem) Glutagenix z przed treningu dałbym po PO treningu bardziej skłonny byłbym do dania odżywki białkowej (nawet pół porcji) nie tylko BCAA Jeżeli planujesz brać mniej niż 5 kaps HMB w dzień treningowy a 6 w nietreningowy to lepiej jak to zamienisz 6-7 kaps w tren i 4-5 w nietren Kreatynę ograniczyłbym do ok 5 g dziennie - skoro stosujesz zasade małych dawek to już konsekwentnie Mam też wątpliwości co do MCT z rana na czczo - wiem że już brałeś duże dawki ale czy barłeś na czczo - na pusty żołądek - bo to nie najlepsza pora na olej MCT brane na noc - mino iż samo nie odkłada się w tłuszcz zapasowy to jednak inne składniki pożywienia się odłożą jeśli przesadzisz z ilością dostarczanych kalorii w całej diecie (łącznie z MCT) Witamine C radze rozłożyć na 2 porcje po 200 mg - przed i po treningu. Lepiej się przyjmie Zmieniony przez - BYK w dniu 2004-06-25 23:47:21

    Odpowiedzi: 28 Ilość wyświetleń: 2471 Data: 6/25/2004 11:43:20 PM Liczba szacunów: 0
  • Długi plan suplementacyjny

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    Po treningu spokojnie moze przyjac tez wieksza dawke witaminy c a pozatym gdziesz czytalem, ze nie nalezy przyjmowac antyoksydantow przed wysilkiem - minimalnie, ale jednak dziala niekorzystnie na rozwoj umiesnienia.

    Odpowiedzi: 28 Ilość wyświetleń: 2471 Data: 6/26/2004 5:15:22 AM Liczba szacunów: 0
  • Długi plan suplementacyjny

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    Anar w jednym sie z Tobą musze nie zgodzić 400mg witaminy C jest dawką wedloog mnie ktoorej lepiej nie przekraczac(nadmiar odklada sie w nerkach, u osoby niecwiczącej maksymalna ilosc(bez skootkoow ubocznych to 90 mg). Albo mozna zrobic tak jak BYK moowi 200 mg po treningu i 200 mg w ciągu dnia

    Odpowiedzi: 28 Ilość wyświetleń: 2471 Data: 6/26/2004 2:47:57 PM Liczba szacunów: 0
  • Długi plan suplementacyjny

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    a jeśli ktoś stosuje zestaw witamin i minerałów ( w którym znajduje się też duża ilość witaminy C ) i do tego dawka ponad 400mg po treningu to czasem nie za dużo ?????? .. Zmieniony przez - soldierr w dniu 2004-06-26 15:33:39

    Odpowiedzi: 28 Ilość wyświetleń: 2471 Data: 6/26/2004 3:33:10 PM Liczba szacunów: 0
  • Długi plan suplementacyjny

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    Anar nawet Slawek pisal ze jednorazowe dawki witaminy C nie powinny przekraczac 200-300 mg, ne ma po co ladowac wiecej Co do linka to jooz czytalem dawno temu pozdrawiam

    Odpowiedzi: 28 Ilość wyświetleń: 2471 Data: 6/26/2004 6:54:48 PM Liczba szacunów: 0
  • photek / burning phat for better looks

    Post
    Trening dla początkujących

    Więc co proponujesz? dodać jeszcze jeden dzień siłki w stylu FBW jak A i C ? B i D w sumie wychodzą bardzo jak aeroby/kompleksy/interwały. Trening mi się bardzo podoba ogólnie rzecz biorąc, wszystkie ćwiczenia jako tako dobrze umiem technicznie. Także wolałbym coś dodać niż odjąć. Jem tyle, że czuję się najedzony, na masie nabawiłem się niezłego wstrętu do jedzenia. Ile dodać kcal? Zmieniony przez - photek w dniu 2011-08-06 17:10:33

    Odpowiedzi: 151 Ilość wyświetleń: 9121 Data: 8/6/2011 5:03:04 PM Liczba szacunów: 0
  • photek / burning phat for better looks

    Post
    Trening dla początkujących

    Jeżeli chodzi o mnie to dwa zestawy zostawiłbym w formie takich obwodów z elementami plyometrii natomiast treningi a i c niech będą to typowe zestawy fbw z większą liczba serii przede wszystkim. Masz spowolniony metabolizm to najadasz sie okruchami. poza tym Twój jadłospis składa się głównie z nabiału, co wybitnie nie współgra z celem, jakim jest redukcja. Ciężko zreszta napisac cokolwiek mając praktycznie zero danych. Zmieniony przez - Hubert81 w dniu 2011-08-06 17:22:02

    Odpowiedzi: 151 Ilość wyświetleń: 9121 Data: 8/6/2011 5:11:26 PM Liczba szacunów: 0
  • photek / burning phat for better looks

    Post
    Trening dla początkujących

    No to mój nowy trening, Juggernaut Method, a jako dodatkowe padł wybór na Westside for Skinny Bastards. A Wyciskanie Leżąc - Juggernaut dodatki: 1a) Wiosłowanie hantlą 4x8-10 1b) Podciąganie się podchwytem 4x5-10 2) Wznosy boczne 4x8-12 3a) Młotki 3x6-10 3b) Szrugsy siłowe 3x12-20 B Przysiad tylny - Juggernaut dodatki: 1) Przysiad bułgarski 3x8-10 2) Pullthroughs 3x8-15 3) Brzuszki na rzymskiej z obc 4x10-15 C Wyciskanie Żołnierskie - Juggernaut dodatki: 1) Pompki na poręczach 2x Max 2a) Wiosłowanie hantlą 4x8-12 2b) Bradford press 4x10-20 3) Szrugsy 4x8-15 4) Uginanie hantelek na skośnej 3x6-10 D Martwy ciąg - Juggernaut dodatki: 1) Wykroki z hantelkami 3x6-12 2) Dzień dobry siedząc 3x8-12 3a) Unoszenie nóg w leżeniu 1x15-20 3b) Ab Wheel 1x10-15 3c) Brzuszki na ławce rzymskiej 1x15 3d) Brzuszko skłony na wyciągu 1x10-15 Juggernaut składa się z 4 fal, każda trwa 4 tygodnie: 10 8 5 3 Miesiąc dzieli się na tydzień: Akumulacji, Intensyfikacji, Realizacji Deloadingu (przed następną falą) w tygodniu Realizacji zawsze wykonuje się ostatni trening metodą AMAP (tyle powt. ile zdołasz). pozdro! Zmieniony przez - photek w dniu 2011-12-31 14:25:04

    Odpowiedzi: 151 Ilość wyświetleń: 9121 Data: 12/31/2011 1:28:43 PM Liczba szacunów: 0
  • Jaki rower?

    Post
    Inne dyscypliny

    Typ numer cztery: Merida Matts Speed 3599,00zł rama - Matts HFS Alloy amortyzator - Rock Shox Judy C, 80mm. wkład suportu - Shimano LP 28 dźwignie hamulca - Shimano Deore hamulec przód -Avid Single Digit 5R. hamulec tył - Avid Single Digit 5R. korba - Shimano M440, 44/32/22 przerzutka przód - Shimano Deore przerzutka tył - Shimano Deore XT kaseta - Shimano CS HG50-9, 11-32T kierownica - IKE Lite mostek - IKE Lite piasta przód - Shimano Deore piasta tył - Shimano Deore pedały -MTB Alloy obręcze - Alex Disc Pro siodło - IKE comp wspornik siodła - IKE manetka przód - Shimano Deore manetka tył - Shimano Deore opona przód - Maxxis Ignitor 26x2.10 opona tył - Maxxis Dy-No-Mite 26x2.10 liczba biegów - 27 rozmiary - 16, 18, 20, 22

    Odpowiedzi: 85 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/1/2005 3:48:15 PM Liczba szacunów: 0
  • Jaki rower?

    Post
    Inne dyscypliny

    "lockout" w amortyzatorze to jest możliwość blokady? typ numer 1: dobry jest ten suntour sf-xcp75? bo nie mam go w katalogu typ numer 2: to samo co w numerze 1 - możecie powiedzieć coś o tym amortyzatorze (mam stary katalog i sie nie orientuje w tych najnowszych modelach) heh to samo dotyczy hamulców - lepsze są od MAGURA JULIE? typ numer 3: raczej preferuje model z przynajmniej jednym hamulcem tarczowym (przygoda z V-breakami podczas deszczu) typ numer 4: nie bardzo podoba mi się ten RockShox C - brak tłumienia ;/ no i tak samo, V-breaki podczas deszczu nie bardzo sie sprawdzają a co myślicie o Giant Rainer USA?

    Odpowiedzi: 85 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/1/2005 5:17:42 PM Liczba szacunów: 0
  • Jaki rower?

    Post
    Inne dyscypliny

    Więc tak: Byłem w sklepie i w oko wpadł mi: http://www.bikeman.pl/product_info.php/products_id/432. Tylko doradzcie mi jeszcze czy warto kupować mechaniczne tarczówki? Bo np w: http://www.bikeman.pl/product_info.php/products_id/405 są tarczówki hydrauliczne GIANT MPH3 ale słyszałem że płyn bardzo szybko sie w nich przegrzewa i tarcze dzwonią przy większych prędkościach. Teraz amortyzatory: Co sądzicie o RockShox Pilot C ? Co sądzicie o Marzocchi EXR Comp ?

    Odpowiedzi: 85 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/26/2005 9:35:50 PM Liczba szacunów: 0