SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • "Są wyjątkowo bogate w witaminę A (znacznie bardziej niż zwykłe ziemniaki), także w witaminę C, wapń, żelazo, potas, fosfor i sód. Aby zachować te cenne składniki odżywcze, trzeba je gotować lub piec ze skórką." http://www.ziolowe.pl/bataty/

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/20/2011 1:24:45 AM Liczba szacunów: 0
  • Andromeda, tylko pamiętaj, że http://www.youtube.com/watch?v=LHdrZpto4-c

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/21/2011 9:59:12 PM Liczba szacunów: 0
  • http://www.youtube.com/watch?v=C-7TvNhFpDs&feature=player_embedded#at=64 ijee ciekawe czym mu podpadła Faceci to jednak Świnie

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/28/2011 9:17:46 PM Liczba szacunów: 0
  • Ooooo, a po podwyżkę, cycki, czy naukę pozowania? Bo ja się piszę na wszystko . Magdaleno, C jest zazwyczaj OK, ale muszę sprawdzić, jak to się na rozmiary silikonów przekłada - co do kształtu, proponuję łezkę . Zmieniony przez - radosuaf w dniu 2011-03-08 21:26:40

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/8/2011 9:25:31 PM Liczba szacunów: 0
  • Magda, to znajdź mi streaming Barcelona - Arsenal w jakimś cywilizowanym języku (nie ruski, nie hiszpański itp...) . Proooooszęęęęęęęę . Ale C ma być BEZ stanika, a nie z . Zmieniony przez - radosuaf w dniu 2011-03-08 21:30:56

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/8/2011 9:29:49 PM Liczba szacunów: 0
  • Ostatnio widzialam ze bedzie relacja na silowni u mnie No dobrze, dobrze, C, ale okragle

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/8/2011 9:31:02 PM Liczba szacunów: 0
  • Aurell, boskie Ogólnie Jim C to mistrz świata każdy film/skecz z nim to prawdziwy wyciskacz łez

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/25/2011 11:07:17 AM Liczba szacunów: 0
  • ja zaczne... - KREATYNA: treningowe - 6g po kreingu z carbo, nietreningowe - 6g z rana na czczo z tauryna - DODATKI: *tauryna (2g przed treningiem lub w dni nietreningowe 2g z 6g kreatyny na czczo) - odczuwalne pobudzenie przed treningiem *glutamina (treningowe: 4g na czczo i 4g na noc...nietreningowe 8g na noc) - tak jak przy poprzednich cyklach-mniejsze zmeczenie ogolnie i na treningu *carbo (50g po treningu z 6g kreatyny) , izolat (30g na noc), *kolagen activ (10g na pusty zoladek jakos w ciagu dnia), *1 multitabs ze sniadaniem, *600mg wit C w 3 dawkach do posilkoow, *B-complex - 3 tabletki do posilkoow - bardzo szybka przemiana materii - DIETA: 4500-5000kcal...udzial kalorii z bialka-15%, z ww-50%, z tluszczu-35%...minimalna ilosc produktow wysokoprzetworzonych - TRENING: 4 dni w tyg., odpoczynki 2min... klatka-3cw po 4 serie plecy-4cw po 4 serie biceps-2cw po 3 serie triceps-2cw po 3 serie czworoglowe-4cw po 4 serie dwuglowe uda-2cw po 4 serie barki-4cw po 3 serie lydki-1cw po 6 serii kaptur-2cw po 3 serie odpoc - EFEKTY: sila nieznacznie na +, waga +5kg, otluszczenia niezauwazalne, "zalanie"-niezauwazalne - wieksza motywacja do treningu i lepsza kondycja na treningu - 7 lub 8 cykl misOO Dozorca w dziale OLIMP Portier in s0Ople

    Odpowiedzi: 71 Ilość wyświetleń: 14599 Data: 12/16/2003 9:51:08 PM Liczba szacunów: 0
  • W dni treningowe 5 gram rano z 30-40 gram glukozy. W dni wolne 3 gramy porzed treningiem i 25-30 gram glukozy,i 3 gramy po treningu i 30 gram glukozy. Innej suplementacji poza witaminami brak. Witaminy..multitabs 1 po śniadaniu,2 razy dziennie b compleks do posiłków,1 tabletka na noc wraz z magnezinem 500.Witamina e po treningu.Witamina c jak mam do posiłków. Trening. Klatka- 3 ćwiczenia po 4 serie Biceps 3 ćwiczenia po 3 serie Plecy 4 cwiczenia.3 po 4 i jedno 3 serie. Triceps 3 ćwiczenia po 3 serie. Barki 3 ćwiczenia 1 na 4 i 2 po 3 serie. kaptury 2 cwiczenia po 3 serie. Nogi. Czworogłowe 2 ćwiczenia 1 7-8 serii i jedno 5 serii Dwugłowe 1 1 ćwiczenie po 5 serii Łydki 2 ćwiczenia po 3 serie. Dieta..intuicyjnie,na bierząco komponowane posiłki.5 posiłków dziennie,maksymalna kalorycznośc,białka na poziomie 1.8-2 gramy na kilogram.Wegli na maxa,tluszczy nie licze. Efekty.. Siła na plus,wytrzymałośc na plus,mniejsze zakwasy,chęć do treningu sie niestety nie zwiększyła.Obwód wrócił do stanu sprzed wakacji i jest ok. Wygląd spory plus. Waga plus 2 kilo. Lepsze efekty uzyskałbym przy większym apetycie lub dodatkowej suplementacji.Więc jak na kretke jest ok. Cykl chyba z 9-ty.I jestem w trakcie. Pozdro. Doradca w dziale Suplementacja -Dżingol bels dżingol bels..dżingol ol de łej.. Bo to historia,bo to marzenia... To co najlepsze w kulturystyce jest niewidoczne dla oczu..

    Odpowiedzi: 71 Ilość wyświetleń: 14599 Data: 12/26/2003 3:24:59 PM Liczba szacunów: 0
  • Cel treningu - masa miesniowa suplenenty: - creapure ultimate (5g po treningu + 50g carbo + 8-10g glutaminy/ w nietreningowe 5g ok godz 17 na pusty zoladek) - cerapure citrate 8kaps rano na czczo z 5g glutaminy 30min przed sniadaniem (w treningowe i nietreningowe tak samo) - creapure pyruvate 6kaps na 1godz przed snem (w treningowe i nietreningowe tak samo) - glutamina w treningowe 5g rano na czczo z citro, 8-10g po treningu z mono i carbo/w nietreningowe rano na czczo 5g - carbo 50g po treningu z mono i glutamina - special two 1tabl 1h po sniadaniu i 1tabs do kolacji - b-complex 3x dziennie po 1tabletce ok 1h po posilku - witamina C 3x dziennie po 200mg ok 1h po posilku - cynk 3x dziennie po 20mg ok 1godz po posilku - MagvitB6 3x dziennie 1tabletka ok godz po posilku do tego Matrix i SMP jako uzupelnienie diety Dieta: ok 2,6g bialka na kg wagi, ok7,5g ww/kg wagi, tluszcze 0,7g w sumie ok4000kcal Trening 4razy w tygodniu. pon klarka 3cw po 4serie, triceps 2cw po 3serie wt plecy 3cw po 3serie i 1cw 4serie, kaptury 2cw po 3serie sr prezerwa czw biceps 3cw po 3serie, przedramie 2cw po 3serie pt barki 3cw po 3serie i 1cw 4serie sob i nied wolne Jak pewnie widzicie nie ma treningu na nogi. Nogi mam bardzo dobrze umiesnione! sa az za duze (przez to musze kupowac spodnie za duze w pasie bo inaczej sa obcisle ) i robie tylko przysiady 5serii po 3powt. Lydki jedno cw 5serii po 10powt - czwartek Efekty sila ok 20kg do przodu w wyciskaniu lezac, waga - dokladnie nie pamietam ile wazylem przed cyklem ale tak ok 9-10kg(w momencie skonczenia cyklu), tuz po cyklu pojechalem w Tatry (5godz w gorach, jak wrocilem do domu i stanalem na wage to myslalem ze umre 3kg w dol! Pozniej jeszcze waga spadla o 2kg czyli wynik cyklu 4-5kg w przod (ale nie wiem czy niebyloby wiecej gdybym nie poszedl w te gory). Oczywiscie duzo wieksza motywacja i chec do treningu(niestety mam cos takiego, ze jak nic nie biore to nie chce mi sie za bardzo cwiczyc). Lepsze samopoczucie i mniejsze zmeczenie podczas treningu. Bardzo widoczna zmiana w wygladzie(zauwazyl to prawie kazdy z moich znajomych). Mnie osobiscie zaskoczyl tak duzy przyrost sily ale moglo to bys spowodowane tym ze na wakacjach zrobilem sobie 1,5miecha przerwy. Po wakacjach wrocilem do treningu, cwiczylem 1,5miecha i zrobilem wlasnie ten cykl. Niestety przybylo mi troche tluszczu. To byl moj 5cykl kreatynowy i trwal on 8tygodni. Mam nadzieje ze o niczym nie zapomnialem. Jeszcze jedno Mis00 bardzo dobry pomysl, masz wielkiego soga. W lutym planuje kolejmy cykl, mam nadzieje ze jeszcze sporo osob napisze tutaj o swoich cyklach i wybiore cos dla siebie. Veron

    Odpowiedzi: 71 Ilość wyświetleń: 14599 Data: 12/26/2003 6:11:45 PM Liczba szacunów: 0
  • może moje na coś się przyda bo wypróbowałem kreatynę podczas redukcji na diecie ckd. wygląda to tak: dieta ckd z ładowaniem 1 raz w tygodniu. białko:tłuszcz po 2,3g / kg wagi ciała, węgle poniżej 20-30g i pochodzą tylko z warzyw. Do słodzenia używam słodzika (jeśli już muszę coś posłodzić ), wypijam od czasu do czasu jakiś napój słodzony aspartamem typu pepsi light ( żeby nie zwariować W soboty zwykle ładowanie, niezbyt klasyczne-po prostu zjadam podwójną dawkę kalorii, ograniczając tłuszcz do minimum, a staram się zjeść jak najwięcej ww, z tym że im później tym dawki są mniejsze i niższy ig. W niedzielę zaczynam od aerobów rano i tego dnia robię trening nóg. Trenuję 4 razy w tyg :niedziela nogi, poniedziałek barki, przerwa, środa plecy, czwartek klatka, piątek aeroby, sobota - zero treningu. Zwykle 4 serie 3 ćwiczeń, powtórzenia 12-15, nawet do 20, w zależności od ćwiczenia. Na mniejsze grupy 3 serie 2-3 ćwiczeń. Aeroby : codziennie ( oprócz soboty ) rano 45 min. szybkiego marszu ( sunę sobie na piechtę do pracy ) i 30 min po każdym treningu na rowerku. Cały trening nigdy nie trwa dłużej niż 1,5h łącznie z aerobami. Aha, przerwy między seriami ćwiczeń złożonych - 1,5 min. pozostałe 1min. Kreatyna ( mono ) 5g po treningu, w dni bez treningu o tej samej porze. Dodatkowo 2 x 1000mg vit C. + 2x wit B complex i 1x preparat wielowitaminowy ( zawsze z jakimś posiłkiem ). To 2 cykl kreatyny ale pierwszy był bardzoooo dawno. Trwa 7 tygodni i kończę za tydzień. Co do efektów... Tłuszcz z 15% spadł do ok 10% na dzień dzisiejszy. Co ciekawe, wizualnie, obwodowo i kilogramowo spadki niewielkie np. waga ok -3,4kg, obwody mniesze w pasie, pozostałe prawie bez zmian. Lepsze samopoczucie, więcej energii na treningu. Generalnie, ponieważ mam porównanie do redukcji bez kreatyny z zeszłego roku, uważam że efekty bezwzględnie lepsze, znacznie mniej straciłem mięśni, nie mówiąc o samopoczuciu. Nie wiem ile z tego to zasługa kreatyny ponieważ dietę low carb również zastosowałem po raz pierwszy... Aha, zalewania wodą kompletnie nie zanotowałem, może tylko w dni ładowania ww, co spadało zaraz po wejściu w ketozę. To chyba tyle... Po skończeniu cyklu kreatyny planuje wrzucić glutaminę i może hmb.Dietę pociągnę jeszcze przez wakacje...

    Odpowiedzi: 71 Ilość wyświetleń: 14599 Data: 5/18/2004 7:58:49 AM Liczba szacunów: 0
  • sweter z cyklami kreayynowymi radze uwazac w okresie wioennym i jesiennym, gdy mozna łatwo zlapac infekcje. Kreatyna obniza odpornosc organizmu wiec wtedy o zlapanie jakiejs choroby wirusowej nie trudno, jezeli w takim czasie chcesz cykl to warto sie wspomooc witaminą C i glutaminą by zwiekszyc odpornosc organizmu

    Odpowiedzi: 71 Ilość wyświetleń: 14599 Data: 6/27/2004 1:21:03 PM Liczba szacunów: 0
  • Dzisiaj na Browarnej 6 (Wawa)od 14 bedzie ustawiony jakis rail do jibba i troche sniegu wiec jak ktos chetny to c'moon

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/25/2009 9:37:33 AM Liczba szacunów: 0
  • śnieg od piątku f u c k yeah! Zmieniony przez - w0jt w dniu 2009-12-08 18:50:49

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/8/2009 6:50:21 PM Liczba szacunów: 0
  • 1*c pieknie

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/16/2010 4:00:29 PM Liczba szacunów: 0
  • Dobry Tak sobie pomyślałem, że wpadnę sprostować opinie o bucikach ecco expedition Po ponad kilkunastodniowym rozchodzeniu i impregnacji dają radę nawet z bawełnianymi skarpetkami z 5 zł z targu w -20'C Zmieniony przez - Rafał_B w dniu 2010-02-17 20:29:04

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/17/2010 8:19:57 PM Liczba szacunów: 0
  • Siema. Pisze wlasnie do Was z Białki Tatrzańskiej, z knajpy na szczycie stoku. Warunki są dziś zayebiste ale ludzi masa, normalnie najazd. Na szczęście na czarnym stoku jest znośnie więc da radę pojeździć W 5,5h dojechałem.

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/6/2011 1:36:30 PM Liczba szacunów: 0
  • Jak to gdzie u nas było z rana cos koło -10*C a i teraz jest ładne co prawda słońce ale i parę stopni na minusie

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/14/2011 3:17:38 PM Liczba szacunów: 0
  • Jak gdzie, śniegu do kolan i -15*C Mało

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/21/2011 10:40:30 AM Liczba szacunów: 0
  • Erwinoos - każdy dzień przybliża mnie do sukcesu!

    Post
    Trening dla początkujących

    OD STYCZNIA, PROSZĘ O OCENĘ! * Poniedziałek - (nogi): 1. Przysiad - 3s 8/12/16powt - regres 2. Targetowy polprzysiad ze sztanga trzymana z przodu – 3s 8/12/16 - regres 3. Wykroki chodzone 2s 10/16powt - regres 4. Zuraw 2s 12powt 5. Uginanie nóg na maszynie 2s 20powt 6. Łydki metodą SZOPREXA- kilka obwodów * Wtorek - (piersiowe): 1. WL - 3s 8/12/16powt - regres 2. Wyciskanie sztangielkami na skosie dodatnim – 3s 8/12/16 -regres 3. Pompki na poreczach 2s maks/maks 4. Rozpietki lezac 2s 15powt 5. Brzuch * Sroda - off * Czwartek - (plecy): 1. MC – 3s 8/12/16powt - regres 2. Drazek szeroko nachwyt 2s maks/maks 3. Wioslowanie sztangą oburącz podchwytem 2s 12powt 4. Szrugs retrakcyjny ze sztangielkami stojac 2s 20/25powt - regres 5. Szrugs targetowy ze sztangielkami stojac 2s 20/25powt - regres 6. Brzuch 7. Łydki metodą SZOPREXA * Piatek (naramienne + ramiona): - Naramienne: 1. Military Press - 2s 8/16powt - regres 2. Podciaganie sztangi szerokim chwytem do mostka - 2s 12powt 3. Unoszenie sztangielek bokiem w opadzie tulowia - 2s 12powt - Trice: 1. Wyciskanie wasko nachwytem na płaskiej ławce – 2s 15powt 2. Wyciskanie francuskie leżąc - 2s 12powt - Bice + przedramiona: 1. Uginanie ramion stojac – 2s 12powt 2. Uginanie sztangielkami z supinacja nadgarstka – 2s 12powt 3. Uginanie nadgarstków podchwytem + nachwytem siedzac – 20+20powt + 1s maks * Sobota - off * Niedziela - off Zmieniony przez - erwinoos w dniu 2011-12-05 16:36:20

    Odpowiedzi: 2256 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/5/2011 4:35:46 PM Liczba szacunów: 0