SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • Polska vs. Portugalia

    Post
    Piłka Nożna

    Tak jak mowilem ze wygramy :) no i wygralismy , niby ten c.ronaldo mial jezdzic z bronowickim ale jakos nie bylo widac raczej odwrotnie bylo, ogolnie mecz stal na wysokim poziomie.

    Odpowiedzi: 152 Ilość wyświetleń: 11210 Data: 10/11/2006 10:51:27 PM Liczba szacunów: 0
  • kolezanka.

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    a czy jest mozliwe troche fatu zrzucic? ona jest konsekwentna raczej, wiec pewnie od jutra zacznie fight. a jeszcze cos ode mnie: c o najlepiej polecacie jesc na sniadanie, II sniadanie i kolacje? chdozi mi o konkrety

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 1675 Data: 12/1/2006 6:39:11 PM Liczba szacunów: 0
  • Plan FBW ABC do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    W miare ok. Zamiast przysiadów w planie C wrzuciłbym coś na dwugłowe uda. Co do barków wybrałbym unoszenie bokiem w opadzie, żeby zaangażować tylne aktony barków. Dorzuć w jednym planie po treningu przedramiona, w drugim łydki w trzecim szrugsy i powinno być ok :)

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 3726 Data: 11/5/2011 10:59:51 AM Liczba szacunów: 0
  • Plan FBW ABC do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    Plan poprawiony według uwag tg3. Czy ilość serii na poszczególne partie jest odpowiednia? Ile powtórzeń? czy 12 nie będzie za dużo? Plan A: Nogi – Przysiady ze sztangą 3x Plecy - martwy ciąg 3x Klatka - wyciskanie sztangi na ławce poziomej 3x Barki - wyciskanie sztangielek 3x Triceps – wyciskanie francuskie 2x Biceps – uginanie ramion ze sztangą prostą 2x Przedramiona - uginanie nadgarstków w podporze o ławkę 2x Plan B: Nogi – wyciskanie na suwnicy 3x Plecy – wiosłowanie sztangą 3x Klatka -wyciskanie hantli skos górmy 3x Barki - Wyciskanie sztangi zza karku 3x Triceps - Prostowanie przedramion na wyciągu 2x Biceps - uginanie mlotkowe 2x Kaptury - szrugsy 3x Plan C: Nogi – Uginanie nóg leżąc na brzuchu 3x Plecy – sciąganie drążka wyciągu górnego 3x Klatka – wyciskanie na ławce skośnej głową w dół 3x Barki – unoszenie sztangielek bokiem w opadzie tułowia 3x Triceps – pompki na poręczach 2x Biceps – modlitewnik 2x Łydki - wspięcia na palce z obciążeniem na karku 3x Zmieniony przez - Zigi w dniu 2011-11-05 11:22:29

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 3726 Data: 11/5/2011 11:20:47 AM Liczba szacunów: 0
  • Choroba na cyklu

    Post
    Doping

    No właśnie od 3 dni mnie męczy i jest co raz gorzej. Płucze gardło, witaminą C to dalej s..m jak widzę, fervexy, tablety do ssania na gardło (orofar, strepsils), nawet cudowne gorące mleko+miód+czosnek+moczenie nóg we wrzącej wodzie z solą i pod 2 kołdry wypocić - nie pomogło... :/ Na gorączce wiem że nie wolno ćwiczyć (przynajmniej tak wielokrotnie czytałem) a ja nie przerwanie mam od 37-38,5 - jak ją zbijam to i tak poniżej 37 nie schodzi. Nawet gdyby to nie miałbym siły samej sztangi podnieść a co dopiero serie robić...

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 6050 Data: 3/30/2012 10:13:49 AM Liczba szacunów: 0
  • Choroba na cyklu

    Post
    Doping

    Polecam Kupic sobie Biostymine która jest według mnie podstawą do cyklu , wiadomo że przy saa nasz organizm ma słaba odpornośc na różnego rodzaju infekcje.. dlatego Biostymina i witamina c w dużych ilościach przy cyklu obowiązkowo

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 6050 Data: 3/30/2012 11:25:12 AM Liczba szacunów: 0
  • Trening + Dieta do oceny.

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    wydaje mi sie ze już wypełniłem tą ankiete ale ok :) proszę bardzo,tak więc : ANKIETA Wiek : 18 lat Waga : 70 kg Wzrost : 175 cm Staż treningowy: 5 miesięcy na prawdziwej siłowni Obwód pasa : 80 cm Obwód klaty: 95 cm Obwód uda: Uprawiany sport lub inne formy aktywności (jak często): nie uprawiam innych aktywności fizycznych Ograniczenia żywieniowe(uczulenia, choroby) : nie mam Stan zdrowia: bardzo dobry Preferowane formy aktywności fizycznej: trenowanie na siłowni Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty : OLIMP 100% Natural Whey Protein Concentrate (WPC) 700 g + 700g, Hi-Tec Nutrition Whey C-6 1000g, MHP - Up Your Mass - 2270g, oraz troszkę przedtreningówki Muscle Pharm Assault, Stosowane wcześniej diety/rozklad b/w/t: brak wcześniej stosowanej diety, wcześniej ćwiczyłem klasycznym fbw oraz splitem 3dniowym Wrażliwość na stymulanty: brak Możliwosci finansowe: ogranicone Cel/problem/opis: Siła + Masa

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 815 Data: 10/7/2013 4:12:15 PM Liczba szacunów: 0
  • pensja ?

    Post
    Administracja i Moderatorzy

    2500,- m/c + sluzbowy telefon i dwa razy w roku wycieczka za granice dostac sie jest trudno...raczej nie startuj nawet

    Odpowiedzi: 166 Ilość wyświetleń: 11289 Data: 5/25/2006 12:36:53 PM Liczba szacunów: 0
  • Dziennik treningowy by OnyxRua

    Post
    Trening w domu

    Postaram się wykluczyć wszystko po kolei więc: a) ciężar raczej nie bo mam po 5KG na hantle więc w miarę ok(ostatnio miałem 7.5KG ale nie mogłem z tym robić francuskiego jednorącz) b)ilość serii 2 przed dwa tygodnie tak będzie czyli 6 treningów, ponieważ to mój pierwszy trening. c)Hmm postaram się zwiększyć je bo na wczorajszym treningu było wiele błędów jak np odpoczynek tak jakby 10 sekundowy pomiędzy ćwiczeniami bo patrzałem do kompa jak je robić xD

    Odpowiedzi: 30 Ilość wyświetleń: 1686 Data: 9/30/2009 9:21:18 PM Liczba szacunów: 0
  • na jaki teraz przejsc trening?

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ja robie zwykle ok 2-3 m-ce splity a pozniej 1 m-c FBW na regeneracje jezeli jechales teraz na FBW ja bym Ci radzil przejsc na ciezki split, kazda partia raz w tygodniu byloby to o tyle logiczne, ze na poprzednim treningu kazda partia dostawala w dupe 3 razy w tygodniu po trochu - czas teraz jej dowalic raz a porzadnie :) takie moje zdanie

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 1005 Data: 2/13/2009 7:21:38 PM Liczba szacunów: 0
  • Pewnie mają c w perspektywie MS boją sie kmpromitacji

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 5373 Data: 11/13/2005 1:18:51 PM Liczba szacunów: 0
  • cos wyskrobalem.. do poprawki..

    Post
    Trening w domu

    kazdy tak mówi ze czytał wszystko a czytał co 10 zdanie wszystko jest opisane jak na dłoni cwiczymy 3x w tyg, co 2 dni np ; pon,sroda,piatek jezeli jestes poczatkujacy to 1 seria na małe grupy i 2 na duze , jesli masz juz jakis staz to 2 na małe i 3 na duze 1 mikro-cykl (6 treningów): 2 tygodnie treningu 15 powtórzeń (w każdym ćwiczeniu wykonujemy 15 powtórzeń) 2 mikro-cykl (6 treningów): 2 tygodnie treningu 10 powtórzeń (w każdym ćwiczeniu wykonujemy 10 powtórzeń) 3 mikro-cykl (6 treningów): 2 tygodnie treningu 5 powtórzeń (w każdym ćwiczeniu wykonujemy 5 powtórzeń) 4 mikro-cykl (6 treningów): 2 tygodnie treningu 5 powtórzeń negatywnych (w każdym ćwiczeniu wykonujemy 5 powtórzeń negatywnych) cwiczenia które musisz wybrac wedle uznania dla poszczególnych grup Proponuje taki układ(w nawiasach linki do zaznajomienia się z prawidłową techniką trenowania poszczególnych partii): a) Nogi ( ): - Przysiady ze sztangą trzymaną na barkach - Uginania nóg w leżeniu - Wspięcia na palce w staniu b) Klatka ( ) - Wyciskanie sztangi w leżeniu na ławce poziomej - Wyciskanie sztangi w leżeniu na ławce skośnej - głową w górę c) Plecy ( - Podciąganie na drążku szerokim uchwytem (nachwyt) - Podciąganie sztangi w opadzie (wiosłowanie) - Podciąganie sztangi wzdłuż tułowia w wąskim uchwycie (nachwyt) - Wznosy barków (szrugsy) - Martwy ciąg d) Barki ( ) - Wyciskanie sztangi sprzed głowy - Unoszenie sztangielek bokiem w górę - Unoszenie sztangielek w opadzie tułowia e) Biceps ( ) - Uginanie ramion ze sztangą stojąc podchwytem - Uginanie ramion ze sztangielkami stojąc (uchwyt młotkowy) f) Triceps ( ) - Prostowanie ramion na wyciągu stojąc - Wyciskanie francuskie sztangi w siadzie g) Brzuch ( ) Trenujemy klasycznie bez planu progresji, do wyczerpania. - Skłony w leżeniu płasko to na tyle mysle ze nie bedziesz miał problemu ułozyc plan ?

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 1588 Data: 10/31/2004 9:13:23 AM Liczba szacunów: 0
  • To są 'Mistrzostw Małopolski pod patronatem Wójta Gminy Mogilany'. Na PZKB widnieje plakat więc pewnie będzie na zasadach związku. Edit: Chcę wystartować w seniorach. W regulaminie jest napisane: " b. Posiadają ważną licencję zawodniczą PZKB lub licencję jednorazową. c. Należą do klubu członkowskiego PZKB ,lub posiadają jednorazową licencję." Tyle że też jest mowa o stopniu, jaki jest sens posiadania takiego stopnia... OMG. Zmieniony przez - DonMoreno w dniu 2013-02-11 13:09:36

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1502 Data: 2/11/2013 1:04:56 PM Liczba szacunów: 0
  • FBW - do oceny i poprawki

    Post
    Trening dla początkujących

    I sesja- A – 15 powtórzeń Klatka: 3serie - Wyciskanie sztangi wąskim uchwytem Barki: 3serie - Podciąganie sztangi stojąc Tricepsy: 2serie - Wyciskanie "francuskie" hantlami w oparciu o modlitewnik Plecy: 3serie - Wiosłowanie sztanga Bicepsy: 2serie - Uginanie ramienia ze sztangielka w oparciu o noge II sesja- B - 10 powtórzeń Plecy: 3serie – Martwy ciąg Bicepsy: 2serie - Uginanie ramion ze sztangą Klatka: 3serie - Wyciskanie sztangielek w skosie Barki: 3serie - Wyciskanie sztangielek Tricepsy: 2serie - Wyciskanie sztangi wąskim uchwytem III sesja- C - 5 powtórzeń Plecy: 3serie – Wiosłowanie hantlami Barki: 3serie - Wyciskanie sztangi zza głowy Tricepsy: 2serie – Wyciskanie francuskie Klatka: 3serie - Wyciskanie na ławce poziomej Bicepsy: 2serie - uginanie ramion ze sztangielkami stojąc w uchwycie młotkowym co myślicie o tym?

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 1766 Data: 4/9/2008 4:52:14 PM Liczba szacunów: 0
  • Mr. Olympa 2006

    Post
    Aktualności - Kulturystyka i Fitness

    http://mr-olympia-2006.ronnie.cz/c-2919-mr.-olympia-2006-vysledky.html -wyniki i galeria

    Odpowiedzi: 52 Ilość wyświetleń: 9817 Data: 10/1/2006 11:33:17 AM Liczba szacunów: 0
  • Ostatni szlif ! Dieta 2000kcal

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    znajdz przepis i zobaczysz że może smakować nie łączyć z powodu askorbinazy która jest w świeżych ogókach niszczy wit c z pomidorów

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 2314 Data: 6/30/2010 10:08:39 AM Liczba szacunów: 0
  • Klika Pytań !

    Post
    Doping

    -clomid 3 dni po ostatnim strzale propa -mete najwyzej 4 tygodnie BEZ PIRAMIDY -nolvadex to nie oslonka tylko antyestrogen, trzymasz na wszelki wypadek i bierzesz jakby suty zaczely swedziec, jezeli jestes bardzo przewrazliwiony(tzn zle sie czujesz ze swiadomoscia ze moze w tobie latac babski hormon ) bierzesz 1-6 10mg dziennie odblokujesz sie tak: (c)Uriel Dzień 1 300mg Clomidu + 20mg Nolvadexu Dni 2-11 100mg Clomidu + 20mg Nolvadexu Dni 12-21 50mg Clomidu + 20mg Nolvadexu ew. troche mniejsze dawki clomidu. A co do miejsca zastrzyków- JEDEN c*** Byle bys bil w miesien i odsysal czy na zyle nie wszedles- naprawde nie ma znaczenia czy bijesz w dupe, reke, noge czy plecy- NIEWAZNE A wszyscy co pisza inaczej to zaklamani glupcy.

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 937 Data: 10/19/2004 4:47:35 PM Liczba szacunów: 0
  • Aikido

    Post
    Sztuki Walki

    myślałem o czymś, dzięki czemu będę czuł się pewniej idąc samemu nocą , ale chyba se jednak kupię worek i poćwicze se sam + sparingi, może to będzie lepsze wyjście Moderator działu "Historia" Pozdrawiam wszystkich

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 10086 Data: 11/22/2002 12:08:18 PM Liczba szacunów: 0
  • NATURALNA SIŁA

    Post
    Aktualności - Sporty Siłowe

    dla przykładu obecnie stosuje rano 2 asparginy+3 witaminy z grupy b+2tabletki poprawiające krążenie organizmu +1 witamina pp+najwiękrza dawka c w czasie treningu staram się pic guarane przed snem chodzę na spacer głeboko się dotleniająć POWIEM SZCZERZE zahartowałem się niełapią mnie infekcję potrafię mocno skupić się na treningu czekam na wasze metody

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 6136 Data: 11/19/2005 7:09:26 PM Liczba szacunów: 0
  • Częstochowa Sklep OLIMPIUS.PL Aleja NMP 12d SKLEP „ALFA” ul. Jagiellońska 1, paw. 20 SZYMANÓW FIRMA HANDLOWO - USŁUGOWA "GRASPOL" KONIECZNY KRZYSZTOF ul. Ogrodnicza 5 Częstochowa Pro Activ - Andrzej Supron Al. NMP 12 c FITNESS STUDIO „ADA” ul. Św. Jana 24 4 Fitness, D.H. „Centrum Schott” ul. Kościuszki 1

    Odpowiedzi: 43 Ilość wyświetleń: 5487 Data: 11/18/2004 6:08:43 PM Liczba szacunów: 0