SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • [BLOG] TS90 - walka o formę

    Post
    Trening dla początkujących

    Wtorek Suplementacja: 3000mg Wit c 60g cynk 2 tabs Omega 3 Trening: OFF Dieta: /SFD/Images/2016/10/6/fd778784b20648aca590bc21f3671354.jpg /SFD/Images/2016/10/6/3ee63fae84a34ecb97f90e3b5b052616.jpg Zmieniony przez - TS90 w dniu 2016-10-06 23:08:35

    Odpowiedzi: 124 Ilość wyświetleń: 6422 Data: 10/6/2016 11:03:55 PM Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] TS90 - walka o formę

    Post
    Trening dla początkujących

    Czwartek Suplementacja 3000mg wit c 2 tabs omega 3 60mg cynk Trening: OFF Dieta: /SFD/Images/2016/10/7/730bbbb4aef249448895cfcd86d12eb3.jpg /SFD/Images/2016/10/7/4ae1fc2875d141a68d2fc5bdccf03791.jpg

    Odpowiedzi: 124 Ilość wyświetleń: 6422 Data: 10/6/2016 11:24:31 PM Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] TS90 - walka o formę

    Post
    Trening dla początkujących

    Niedziela Suplementacja: 3000mg Wit c 60mg cynk 2 tabs Omega 3 Trening: OFF Dieta: /SFD/Images/2016/10/11/57ad7a08a9fd484fa196185c2e5068b4.jpg /SFD/Images/2016/10/11/9207b781a86a4d108fd10cb22575457a.jpg

    Odpowiedzi: 124 Ilość wyświetleń: 6422 Data: 10/11/2016 10:12:01 PM Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] TS90 - walka o formę

    Post
    Trening dla początkujących

    Poniedziałek Suplementacja: 3000mg Wit c 60mg cynk 2 tabs Omega 3 Trening: 1. Wyciskanie sztangi płasko 5x45 5x55 5x65 5x75 5x85 2. Wiosłowanie sztangą 6x55 6x65 6x85 6x95 6x105 5x110 3. Wyciskanie żołnierskie stojąc 6x40 6x50 6x60 5x65 4. Wyciskanie wąsko 8x40 8x50 8x60 8x65 6x70 5. Uginanie sztanga łamana stojac 8x30 8x35 8x40 6x45 6 Allachy 4 serie po 12-15 powtorzen 20 min cardio Dieta: /SFD/Images/2016/10/11/689e82071ddc4386ae80f921ec5edb1a.jpg /SFD/Images/2016/10/11/27f0d79028e54a4ba26d445eb672fead.jpg /SFD/Images/2016/10/11/865c5fd64d6a4b0fbb45ae6b3fdfc9d7.jpg

    Odpowiedzi: 124 Ilość wyświetleń: 6422 Data: 10/11/2016 10:19:49 PM Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] TS90 - walka o formę

    Post
    Trening dla początkujących

    Wtorek Suplementacja: 3000mg Wit c 60mg cynk 2 tabs Omega 3 Trening: OFF Dieta: /SFD/Images/2016/10/11/0ceaa286aed440909291763e604dccc1.jpg /SFD/Images/2016/10/11/8c1b3d6c9c1f4800b7e1e951596e6f63.jpg /SFD/Images/2016/10/11/4523579608614c0784520dd1c5d1a1e1.jpg

    Odpowiedzi: 124 Ilość wyświetleń: 6422 Data: 10/11/2016 10:24:55 PM Liczba szacunów: 0
  • Fatka z drewna- ku większej sprawności i lepszemu samopoczuciu.

    Post
    Ladies SFD

    odniose sie na poczatek do diety bez miesnej, jesli jest nieprawidlowo skomponowana, efektow nie bedzie a Twoja nie jest skomponowana prawidlowo Ponizej art pisany przeze mnie Dieta bezmięsna – a trening siłowy i kształtowanie sylwetki Coraz większą popularnością cieszą się diety bezmięsne, również wśród osób pragnących kształtować swoją sylwetkę. Dlatego dziś parę słów na temat mięsa, jego zalet oraz o tym jak komponować posiłki, gdy jednak zdecydujemy się z mięsa zrezygnować. Osobiście uważam, że dieta pozbawiona mięsa to...hmmm powiedzmy, że dieta bez kropki nad i. Ludzie jedli mięso od bardzo, bardzo dawna. Dużo szybciej niż pojawiły się np. Zboża. Świadczy to, o tym że jesteśmy przystosowani do trawienia mięsa i wykorzystywania zawartych w nim składników. Dlaczego warto jeść mięso? • Jest bogatym źródłem pełnowartościowego białka, które jest niezbędne zarówno przy budowie masy mięśniowej, jak w czasie redukcji! Pamietajmy również, że zapotrzebowanie na białko u osób trenujących siłowo oraz wytrzymałościowo jest większe niz u przecietnego couch potato. • Dostarcza witamin z grupy B (m.in. B12) oraz żelaza (niedobór grozi anemią), na których niedobory narażone są osoby nie spożywajace mięsa. • U mięsorzerców stężenie kreatyny i beta-alaniny w komórkach mięsniowych jest wyższe. Kreatyna - Jest wykorzystywana do magazynowania i uwalniania energii niezbędnej do wielu procesów chemicznych zachodzących w komórkach, w tym do syntezy białek mięśniowych, odgrywa zasadniczą rolę w przemianach chemicznych powodujących skurcz mięśniowy. Jak komponować posiłki, gdy rezygnujemy z mięsa? Jeśli jednak mimo powyżych rezygnujesz ze spożywania mięsa, musisz pamiętać o kilku podstawowych zasadach. Po pierwsze poświęć układaniu swojej diety więcej czasu! Zadbaj by znalazły się w niej odpowiednie składniki. Po drugie zadbaj o odpowiednią podaż białka. Zaprzyjaźnij się z KOMOSĄ RYŻOWĄ - zwaną równiez quinoą dostracza ona pełnowartościowego białka. W celu dostraczeia pełnowartościowego białka z produktów roślinnych, musimy połączyć różne rodzaje aminokwasu. W tym celu kieruj się zasadą : zboża + warzywa strączkowe + orzechy/nasiona W praktyce będzie to przykładowo Brązowy ryż z soczewicą, podsmażane pieczarki i zielony brokuł i orzechy włoskie Jakie niedobry Ci grożą? • witaminy z grupy B Osoby niespożywające mięsa narażone sa ponadto na niedobory witaminy B (zwłaszcza B12). Dzienne zapotrzebowanie dorosłego człowieka na witaminę B12 wynosi ok. 2 mikrogramy. Głównym źródłem witaminy B12 jest pokarm pochodzenia zwierzęcego, warzywa poddane procesowi fermentacji (miso z fermentowanych ziaren soi). W największych ilościach witamina B12 występuje w mięsie wołowym, drobiowym, podrobach, rybach, owocach morza, mleku, serach oraz jajach. Spożywajac jaja, ryby i owoce morza zmniejszasz ryzyko niedoborów. Warto również włączyc do diety soję (najlepiej fermentowana). Co do samej soi nie jestem do końca przekonana o jej wpływie na ludzki organizm, dlatego też nie zalecałabym opierać na niej swojej diety. Warto natomiast przekonać się do ciecierzycy (groch włoski), która jest skarbnicą białka. Charakteryzuje ją nieco słodkawy i delikatny smak z orzechową nutą. Ciecierzyca świtnie sprawdza się jako pasta do smarowania pieczywa (hummus), czy w formie kotlecików (falafel). • wapń W przypadku rezygnacji z wszystkich produktów odzwierzęcych niedobory moga wystąpić równeż w przypadku wapnia. Kobiety powinny codziennie dostarczać organizmowi co najmniej 1100 mg wapnia, mężczyźni - 800 mg. Dość pokaźna zawartość wapnia znajduje się w sardynkach (382 mg/100 g) i śledziach, a także migdałach, tofu, mleku ryżowych, orzechowym, brokułach, szpinaku, jarmużu. • żelazo Kobiety w przedziale wiekowym 19-50 lat powinny dostarczać organizmowi przynajmniej 18 mg żelaza dziennie. Niedobór żelaza jest bardzo powszechnym zjawiskiem. Skutki niedobóru żelaza wiążą się najzwyczajniej ze źle skomponowaną dietą lub nieprawidłowym wchłanianiem żelaza przez orgaznim w wniku np. Celiaki. W żywności pochodzenia zwierzęcego około 40% żelaza występuje w łatwo przyswajalnej postaci hemowej. Produkty spożywcze pochodzenia roślinnegozawierają żelazo w postaci trudno przyswajalnej i jego wchłanianie przez ludzki organizm wynosi około 5%. Żelazo znajdziesz w świeżych zielonych warzywach, suszonych figach, ziarnach sezamu (pasta tahini), suszonych morelach, gotowanej fasoli, orzechach, płatkach zbożowych i uwaga CZARNEJ KAWIE. Przyswajalność żelza ulega poprawie, gdy jednoczesnie spożywamy witaminę C (np. Czerwona papryka) i chlorofil (zielone części warzyw). Czy możliwe jest kształtowanie sylwetki na diecie bezmięsnej? jak najbardziej. Należy jednak pamiętać, że powinien byc to wybór świadomy i przemyślany. Nie wstraczy przestać spożywac mięso i zwiększyść spożycie warzyw i owców. Nie chcesz nabawić się niedoborów, to jedz z głową. Źródla Roślinożerca na treningu, Damian Parol, MST Nie tylko z mięsa mięsnie zbudowane, Karolina Kozłowska, KiF portal.abczdrowie.pl/ http://www.poradnikzdrowie.pl/ http://potreningu.pl/…/piec-powodow-dla-ktorych-powinnas-je… Zmieniony przez - bziubzius w dniu 2015-04-07 15:25:11

    Odpowiedzi: 337 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/7/2015 3:23:55 PM Liczba szacunów: 0
  • Konkursy ,dyskusja,,zwiększanie frekwencji,czyli Wasze propozycje,opinie,uwagi

    Post
    Po 35 roku życia

    Zaglądam i zaglądam i nic... Pomysły się skończyły? Ale spokojnie-jest też plan B ( i C,D,E.... ) /SFD/2018/8/16/9c3c657f7ba14879a10c7be02e115508.jpg Zmieniony przez - masti w dniu 2018-08-16 11:19:46

    Odpowiedzi: 973 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/16/2018 11:18:08 AM Liczba szacunów: 0
  • Konkursy ,dyskusja,,zwiększanie frekwencji,czyli Wasze propozycje,opinie,uwagi

    Post
    Po 35 roku życia

    Tradycyjnie,jak co roku ,wkrótce ruszamy z konkursem Krata Na Lato 2019. Miesiące konkursowe to : kwiecień,maj,czerwiec ,bo póżniej wiadomo-urlopy wakacje,+ 35 st C i niechęć do wysiłku (co u niektórych ) Jaki jest pomysł na tegoroczny konkurs? - Kążdy miesiąc może być prowadzony przez innego forumowicza wg jego regulaminu i sposobu rywalizacji. -ważne,by konkurencje mogły być obliczane wg procentowego najliczania punktów-tak jak to było w zeszłym roku,bo daje to możliwośc zsumowania wszystkich trzech miesiecy konkursu i najbardziej sprawiedliwie oddaje wysiłek uczestników,niż inne systemy punktacji. -oczywiście-istotą tego konkursu jest uzyskanie kraty na lato,więc w tej idei muszą się mieścić zadania konkursowe ale nie muszą oczywiście być rasowo kulturystyczne-to taka podpowiedź dla osób trenujących trochę inne sporty,by ewentualne zadania ze swojego obszaru treningu dostosowani pod powyższy cel :) -podobnie jak w zeszłym roku-dla firumowiczów zakqlifikowanych do prowadzenia konkursu w danym miesiącu-utworzymy specjalny zakodowany temat,by mogli zaprezentować swój pomysł na konkurs-ocenimy go z ojanem,ewentulnie zaproponujemy jakieś drobne zmiany itp-by to wszystko fajnie i sensownie wyszło. -dla prowadzących konkursy-oczywiście nagroda w suplach Iron Horse Krótko mówiąc-zapraszamy do zgłaszania się na prowadzenie konkursu z zaznaczeniem-który miesiąc. Jak jeszcze macie jakieś oryginalne pomysły dotyczące tego wydarzenia-śmiało pisać . Może uda mnie się wciągnąć do tego konkursu pakerów z Holandii i Niemiec-oczywiście nie zawodników,tylko takich amatorów ,jak nasi forumowicze. Na zdjęciu, Aleks z Niemiec,ma 33 lata i marzy wystartować choć raz w zawodach kulturystycznych-może da się namówić na rywalizację w konkursach ? :) /SFD/2019/3/20/6a66a00888b7415ab816e2d73dcf7182.jpg

    Odpowiedzi: 973 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/20/2019 11:03:51 AM Liczba szacunów: 1
  • Konkursy ,dyskusja,,zwiększanie frekwencji,czyli Wasze propozycje,opinie,uwagi

    Post
    Po 35 roku życia

    Niedługo konkurs Krata na Lato 2019 dobiega końca i zaczynają się najgorętsze w naszym klimacie dwa miesiące wakacyjne-lipiec i sierpień. Wiele osób wyjeżdża na urlopy,robi przerwę od ćwiczeń ,od siłowni,by się kompletnie zregenerować. Dlatego od lipca ruszamy znów z serią błyskawicznych konkursów. Na lipiec ,że względu na ilość nagród ,którymi dysponujemy- na razie mam na myśli jeden ,dwu tygodniowy konkurs błyskawiczny. Na sierpień spróbuje przekonać sponsora,by jedną a może i dwie nagrody,zamienił namna coś drobniejszego a lubianego przez wszystkich: koszulki,czapeczki itp. Wtedy w sierpniu zrobilibyśmy 3,4 konkursy tygodniowe. Jakie zadania w takich konkursach są oczekiwane? -najlepiej nie wymagające sprzętu,czyli z obciażeniem własnego ciała,tak by szło je nawet wykonać będąc na urlopie. -ćwiczenia działające trochę inaczej,niż wykonujemy to na co dzień,czyli bardziej sprawnościowe,rozwijające inne cechy niż siłę ,masę itp Kiedyś zrobiliśmy 10 ćw w okresie lipiec ,sierpień-ćw proste,bezprzyrządowe wiekszość,a uciechy i rywalizacji było dużo. Były tam i ć gimnastyczne i rehabilitacyjne i elementy treningu ogólnorozwojowego stosowanego w innych dyscyplinach sportowych. -ćw powinny być proste i na prostych zasadach,bez komplikowania a zarazem ciekawe -czyli takie,że każdy chciałby umieć to wykonać-przyklad- wymyk,muscle up ,wagi różnego typu ,stanie,chodzenie na rękach .itp. -ćw także nie powinny zbytnio obciązać organizmu-czyli czasowo krótkie i bez wielkich,czy dużych obciażeń,bo kontuzje na urlopie nikomu nie sa potrzebne :) Teraz krótko-czego aktualnie oczekujemy? - propozycji fajnego konkursu wg powyższych zasad i poprowadzenie go -termin od 15 lipca do 28 lipca,reszta miesiaca na ocene i ogłoszenie nagród. -nagroda dla zwycięzcy 1 x suple Iron Horse za 200 zł. Taka sama nagroda dla prowadzącego konkurs. Tu zgłaszamy swoje propozycje-wybierzemy najciekawszą i najbardziej odpowiednia na sezon ogórkowy :) /SFD/2019/6/17/1c2e9c9d91224a6e85299b8d16ec9d77.jpg

    Odpowiedzi: 973 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/17/2019 7:11:53 AM Liczba szacunów: 1
  • Konkursy ,dyskusja,,zwiększanie frekwencji,czyli Wasze propozycje,opinie,uwagi

    Post
    Po 35 roku życia

    Rutkow wpadł na genialny pomysł-stąd ten konkurs będzie przez cały sierpień. Oprócz telefonu z aplikacją i możliwością robienia zdjeć -nic właściwie ,oprócz dobrych chęci,nie potrzeba :) Nagrody standardowo tylko dwie,chyba,że uda się je zamienić na większą ilość koszulek,czy innej odzieży treningowej w Iron Horse. Na razie nie mogę się do Marka C dodzwonić-,gdzieś wypoczywa w Azji :) Gdyby się to udało-będzie nagrodzonych o wiele więcej osób,,co pewnie Was bardziej jeszcze zmobilizuje do udziału,bo te koszulki z Iron Horse są naprawdę super !! /SFD/2019/7/6/f4043984c5a3498e92673f2a23907cc2.jpg

    Odpowiedzi: 973 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/6/2019 6:12:38 PM Liczba szacunów: 1
  • ***DopingSpam i na wszystko inne Sram*** ZAKAZ SOGÓW %-)

    Post
    Doping

    przez obcicach nie mówi sie do Rodzicielki Mamo? heh teraz to mnie roz***ałeś nie ma co n/c & o/t

    Odpowiedzi: 3003 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/22/2007 6:25:34 PM Liczba szacunów: 0
  • OwnaGe/Blog -What You GoNna Do

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Wuchta : dokladnie Sene: No i zrozumiales o co c'mon. Teraz ta sila z cyklu powoli mi wroci(ja daje ze nawet bardzo szybko ) I bedzie ogien

    Odpowiedzi: 901 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/25/2009 9:53:58 PM Liczba szacunów: 0
  • OwnaGe/Blog -What You GoNna Do

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    No wlasnie caly czas mi sie wydaje ,ze sie obijam i powinienem zapyerdalac 10 raz bardziej Sene mam pytanie zawody w WL wypadaja idealnie pod koniec 4 tygodnia ,ktory mam lekki i teraz pytanie(pamietajac ze docelowe zawody to te 12 grudnia) Nic nie zmieniamy , zostawiamy jak ma byc i te w WL wyjda tak jak wyjda tak? Drugie pytanie czy po tym cyklu 4 tygodni , na nastepne 4 tygodnie wjade na dwojki etc? Jak ty to widzisz. Bo powiem krotko mam podwojna motywacje zeby wyebac b.dobry wynik w grudniu. Musialem zrezygnowc z wyjazdu na gale mma KSW , ktore jest dzien wczesniej i sprzedac bilety.. A skoro rezygnuje z takiego czegos na rzecz zawodow to napewno nie po to by wyjsc i zrobic wynik jak jakas c...a! Zmieniony przez - OwnaGe w dniu 2009-10-28 21:03:58

    Odpowiedzi: 901 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/28/2009 8:58:02 PM Liczba szacunów: 0
  • OwnaGe/Blog -What You GoNna Do

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    no ładnie się sprawowałeś tylko chodziłeś z taką miną i na takiej bujance jakbyś miał za chwilę komuś przypier****ć ale ładnie poszło, dobrze było a kto jeszcze oprócz Ciebie, Wuchty i Borasa był? chciałabym wiedzieć,bo jakieś znajome twarze były warto było przyjechac i na Was popatrzeć

    Odpowiedzi: 901 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/21/2009 3:51:51 PM Liczba szacunów: 0
  • OwnaGe/Blog -What You GoNna Do

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    11grudnia do wrocka?! kuffaa.... a ja wtedy jade na slask c***nia z tym terminem :/

    Odpowiedzi: 901 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/26/2010 9:40:02 PM Liczba szacunów: 0
  • Real Madryt vol. 2

    Post
    Piłka Nożna

    Real Madryt vs LDU Quito 4:2 1:0 48' C. Ronaldo (rzut karny) 2:0 53' Granero 2:1 68' Vera 3:1 71' Metzelder 3:2 86' Vera 4:2 90' Negredo Premierowe gole w wykonaniu nowych nabytków Realu dały zwycięstwo "Królewskim"

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/29/2009 1:02:52 AM Liczba szacunów: 0
  • Real Madryt vol. 2

    Post
    Piłka Nożna

    Juventus Turyn - Real Madryt 2:1 Bramki Fabio Cannavaro 3', Salihamidźić 49' - C. Ronaldo 41'. Według mnie real zagrał dobre spotkanie, widać progres w stosunku do wcześniejszych spotkań. Zmieniony przez - MichałELO w dniu 2009-08-01 10:48:45

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/1/2009 10:47:16 AM Liczba szacunów: 0
  • Real Madryt vol. 2

    Post
    Piłka Nożna

    http://www.youtube.com/watch?v=4iP8R5eRQA8 Espanyol vs Real Madryt 0:3 0:1 39' Granero 0:2 77' Guti 0:3 90' C.Ronaldo No i elegancko Zmieniony przez - Pippo w dniu 2009-09-13 00:45:52

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/13/2009 12:45:41 AM Liczba szacunów: 0
  • Real Madryt vol. 2

    Post
    Piłka Nożna

    Villarreal vs Real Madryt 0:2 0:1 02' C.Ronaldo 35' - czerwona kartka dla Gonzalo Rodrígueza (Villarreal) 0:2 73' Kaka (rzut karny)

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/24/2009 1:31:01 AM Liczba szacunów: 0
  • Real Madryt vol. 2

    Post
    Piłka Nożna

    Real Madrid - Real Zaragoza 6:0 3' Higuain 26' van der Vaart 28' van der Vaart 34' Higuain 50' C. Ronaldo 71' Benzema I like this

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/20/2009 12:09:47 AM Liczba szacunów: 0