SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • Ja powiem szczerze na trenie nie mam przyrostów siły, nie robie dodatnich obwodów, ale w lustrze co ja widziałem po 5 tygodniach na trenie poczatkowo tren enan scantel a pozniej c-ybera acetat to az sie przestraszyłem, waga ponad 105 kilo a mi sie wszystko zaczeło wyraznie odznaczac i wyraznie kilka osob tez to zauwazyło ;-) dodam jeszcze, że wówczas czesto jadłem hamburgery, ktore mi zona robiła - nie chciałem jej robic przykrosci bo sie wkrecila w domowy american food %-) a reszta menu pokarmowego rowniez wyglądała troche smieciowato, nadrabiałem moze tylko intensywnymi aerobami i ogólnym duzym zakresem ruchu :-) Tren jest cud, to tak jakby zamienic wode w wino ;-)

    Odpowiedzi: 340 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/6/2012 9:41:00 PM Liczba szacunów: 0
  • Podaj jakikolwiek sensowny powod dla schodzenia z testa dla faceta w srednim i starszym wieku , jest dokladnie na odwrot , to wlasnie po to faceci lataja do endykronologa po htz by byc ciagle ON a nie po to by schodzic z testy :-) p.s na zachodzie to norma dozywotnie 250 mg testa tygodniwo , kazdy kumajacy baze lekarz to tam przpisuje a jak masz dobra polise to i farmaceutyczny hgh 2-4 Ui dziennie sadzicie ze dlaczego Stalonne ma taka forme non stop w takim wieku? To nie sa 2 gramy witaminy C :-D Zmieniony przez - tommy098 w dniu 2012-11-07 17:21:46

    Odpowiedzi: 340 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/7/2012 5:19:15 PM Liczba szacunów: 0
  • Trey Brewer - "uda z marsa"

    Post
    Aktualności - Kulturystyka i Fitness

    Koles wyglada fatalnie zdjecia z 1 strony ,a teraz n/c Ogolnie plecy ma slabe , waskie, bicepsy do d... , nogi tez mi sie juz nei podobaja, klata jest do d.... , tak samo brzuch slabo . Ogolnie on jest skonczony. Zmieniony przez - OwnaGe w dniu 2008-06-21 15:17:36

    Odpowiedzi: 363 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/21/2008 3:17:10 PM Liczba szacunów: 0
  • Trey Brewer - "uda z marsa"

    Post
    Aktualności - Kulturystyka i Fitness

    "Zero genu do kulturystki" Nieno nie przesadzaj , gena ma widac po fotach na pierwszej stronie , taka sylwetka mial w takim wieku ;o ;) W zle rece trafil... sam jestem ciekaw c o z niego bedzie Zmieniony przez - Pitt Bull w dniu 2008-10-05 10:50:21

    Odpowiedzi: 363 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/5/2008 10:49:02 AM Liczba szacunów: 0
  • Le Parkour

    Post
    Inne dyscypliny

    kazaja dobrze mówisz - jest wiele sportów extremalnych i le parkour jest jednym z nich. raco jeśli sie nie podoba no to sie nie udzielaj nie musisz na nich patrzeć ja też nie lubie gówniarzy którzy siedzą na przystankach i piją piwo chociaż ich rozumiem - nuda, brak zajęcia, nie ma co robić to najlepiej iść sie nap*******ć i będzie dzień z głowy. Też kiedyś tak miałem Ale teraz mam już 17 lat i zrozumiałem, że taki sposób spędzania czasu nie daje satysfakcji. Wolę ćwiczyć rózne sporty, chodzić na siłownie itp. Lubię też smak adrenaliny gdy sie robi coś extremalnego Próbowałem obydwóch opcji i sport jest lepszy Pozdrawiam

    Odpowiedzi: 64 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/24/2005 8:16:09 PM Liczba szacunów: 0
  • Jako ze bardzo duzo osob pyta tutaj jak mozna poprawic szybkosc to postaram sie wam to troche opisac oraz przyblizyc na czym polega tzn ma polegac trening szybkosciowy i podam przykladowy plan ksztaltowania szybkosci w etapach szkoleniowych grupy wiekowej 15-19 lat jako ze najwiecej jest osob w tym wieku pytajacych o poprawe szybkosci Szybkość Ksztaltujac te ceche motoryczna nalezy pamietac ze wykonywanie tejze czynnosci trwa krotko i nie powinno wywolywac takiego zmeczenia ktore odbiloby sie na wykonywaniu kolejnych ruchow z maksymalna szybkoscia. Szybkosc sklada sie z 3 parametrow a) czasu reakcji , b) czasy wykonania pojedynczego ruchu , c) czestotliwosci ruchu. Przewaznie szybkosc jest uwarunkowana genetycznie , niektorzy zawodnicy sa w stanie polepszyc ja w duzej mierze a inni nie. Zalezne jest to od wielu czynnikow jak cechy somatyczne , predyspozycje fizjologiczne czy psychiczne. Juz nie raz potwierdzono ze najwiekszy potencjal ksztaltowania szybkosci wystepuje miedzy 10 a 15 rokiem zycia. W poczatkach ksztaltowania szybkosci tzn dzieci kolo 10 - 11 roku zycia nalezy stosowac rozne formy sztafet biegowych , gier i zabaw ruchowych. We wszystkich tych formach nalezy pamietac aby odcinki nie byly dluzsze niz 30 metrow , byly stosowane czeste zmiany biegu i starty z roznych pozycji wyjsciowych. Od 12 roku zycia szybkosc mozemy ksztaltowac takze poprzez cwiczenia sily dynamicznej , skocznosci oraz kordynacji ruchowej. Jest kilka waznych rzeczy do zapamietania w metodyce ksztaltowania szybkosci 1. Cwiczenia poprawiajace szybkosc powinny byc wykonywane z intensywnoscia maksymalna czyli 100% lub sub maksymalna okolo 80-95%. Mozna stosowac rowniez srodki umozliwiajace uzyskanie szybkosci ponad maksymalnej takie jak : bieganie z wiatrem , bieganie z górki , . Mozna takze stosowac gumy , lub pomoc partnera ktory poczatkowo oporuje start. 2.Czas trwania pojedynczego powtorzenia nie powinnien przekraczac 8-10 sekund przy predokosci maksymalnej. W pilce noznej zdecydowana wiekszosc cwiczen szybkosciowych trwa 3-7 sek (15 - 30 metrow) Czesto stosuje sie takze krotkie zrywy i starty na wlasnie takich dystansach. 3.Czas przerwy wypoczynkowej jest to bardzo wazny element ksztaltowania szybkosci!!! powinnien byc taki aby do nastepnego powtorzenia przystepowac w pelni sil. Najlepiej aby byl to odpoczynek aktywny w formie roznych cwiczen czy to z pilka czy to w forumie rozciagania. Staramy sie nie stac w miejscu i podpierac sie o biodra!! 4.Liczba powtorzen i serii powinna byc taka aby cwiczacy w kazdej z nich osiagał wczesniej przez siebie zamierzona intensywnosc. 5.Przed kazdym treningiem o charakterze szybkosciowym powinna byc rozgrzewka 15-20 min ktora pozwoli przygotowac organizm do wysilku oraz uelastycznic miesnie i poruszyc stawy. 6.Wyrazne znaki zmeczenia sa powodem do zakonczenia treningu w przeciwnym razie cwiczymy wytrzymalosc szybkosciowa a przeciez nie o to nam chodzi!!!!! Przykladowa jednostka treningowa ksztaltujaca szybkosc Forma nauczania : Zabawowa , scisła Środki : -Wszelkie odmiany skipingu -Biegi ze stopniowaniem -Technika z szybkoscia lokomocyjna -Przyspieszenie z prowadzeniem pilki -Zmiany kierunku prowadzenia pilki z przyspieszeniem -Starty do podanej pilki , itp -Środki szybkosciowo-silowe Uwagi: - Nalezy przestrzegac czasu przerw wypoczynkowych. Oczywiscie jest to ogolny zarys jednostki treningowej. Artykuł zostal napisany przeze mnie w oparciu o książke Jerzego Talagi - Szkolenie Dzieci i Mlodzierzy. Mam nadzieje ze wam troche pomoglem wiec wszelkie pytania prosze kierowac tutaj.

    Odpowiedzi: 1270 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/30/2008 2:11:09 AM Liczba szacunów: 0
  • pinek16 - zwykłe skręcenie nie daje sie do gipsu! To stara szkoła i pewnie na takiego felczera z poprzedniej epoki trafiłeś. Wystarczyłaby szyna, którą można zdejmować, albo (ja tak kiedyś zrobiłem) usztywnienie bandażem i wysoki but. Konsekwencją trzytygodniowego gipsu będzie dłuższa rehabilitacja i późniejszy powrót do futbolu. Poza ćwiczeniami zaproponowanymi powyżej, powinieneś mieć w domu deskę balansującą, na której stajesz i wzmacniasz staw. Wzmacnianie polega na tym, że: a) stoisz na jednej nodze i utrzymujesz równowagę, b) ktoś rzuca ci piłkę, ty łapiesz i oddajesz ją, c) potem gra ci na wolną nogę i oddajesz wewnętrzną cześcią stopy z powietrza. Jeśli nie będziesz miał do niej dostępu, można ja sobie zrobić metodą chałupniczą. Na dosyć twardą, niewielkich rozmiarów piłkę kładziesz kawałek deski i już masz balans! Oczywiście te dwie rzeczy muszą mieć odpowiednie rozmiary (mała piłeczka!), aby balans był niewielki i noga mogłaby bez problemu pracować.

    Odpowiedzi: 1270 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/19/2009 10:27:41 PM Liczba szacunów: 0
  • Sprawy wydolnościowe są bardzo ciężkie do rozwiązania z racji ze cię nie widzę i nie wiem na ile możesz sobie pozwolić. I jako młody trener nie mam na tyle doświadczenie żeby powiedzieć ci jakiś złoty środek. Na początek sprawdź swój BMI i BF% (to jest % tk. tłuszczowej jak masz w normie jak na swój wiek i uprawianie sportu 15% jest oka, jak mniej nawet lepiej )to poprawa szybkości sprowadzi się do startu do piłki, zwrotności, zmiany kierunku biegu i techniki biegu )a jeżeli masz lekką nadwagę to zrzucenie paru KG zrobi swoje. Krycie od środka polega na tym że zawsze starasz się wypchać zawodnika w boczne rejony boiska, akcja lewą stroną, kryjesz od prawej i na odwrót. Celem tego jest to że uniemożliwiamy przeciwnikowi bezpośrednie oddanie strzału i gdy jest to obok linii bocznej to mamy ułatwione zadanie bo zwód przeciwnika może wtedy iść tylko w jedną stronę lub prosto. Nasze ustawienie jest bokiem, nisko na nogach z racji że nie atakuje od razu przeciwnika więc musimy być przygotowani na start w kierunku w którym on się skieruje, wtedy on krzyżuje linie biegu z naszą, przez co możemy się z nim skleić i powalczyć o piłkę unikając tzw. "pójścia na raz", dodatkowy atut jest taki że w tedy jeżeli nie założy nam dziury to nie morze zmienić kierunku bieg z piłką szybko z czego tym bardziej jego opcje rozegrania są ograniczone. Oczywiście teoria jest prostsza od praktyki. http://www.youtube.com/watch?v=4y4edb0L2LI tutaj masz filmik A.Cole vs. C.Ronaldo . Instruktażowy można powiedzieć, wszystko co opisałem na początku. Zawsze nawet jak przegrasz pojedynek, powinieneś być nisko na nogach żeby starać się jak najszybciej wrócić do danego zawodnika. Żaden wstyd przegrać pojedynek jeżeli, wrócisz i wygrasz drugi lub zablokujesz podanie-strzał. A jeżeli pójdziesz na raz to jesteś można powiedzieć wyeliminowany z akcji.

    Odpowiedzi: 1270 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/14/2009 10:55:31 PM Liczba szacunów: 0
  • no dobra troche poczytałem i wiem ze moje zapotrzebowanie na kcal powinno dziennie byc ok 1520 ze wzoru : 66,47 + +- moje dane :16 lat 175 cm 50 kg próbowalem liczy c te kalorie dziennie ale nie potrafie ja zwykle cdziennie tak sie odzywiam: śniadanie: kromka chleba (albo 2) z szynka ,serem i do tego herbata 2 sniadanie: ma forme obiadu w szkole niezbyt duza porcja obiad: kotlet schabowy,ziemniaki,mizeria, sok ew woda min czasem zupa podwieczorek:jakies słodycze ciastka czekolady itp owoce-banany lub pomarancze lub truskawki i inne kolacja: 4 lub 5 koromek chleba z szynka ,serem, pomidorem i do tego herbta oczywiscie nie jem tego codziennie to tylko przykład prosze mi powiedziec czy jest to dobry układ posiłków abym przytył???? z góry bardzo bardzo bardzo dziekuje dam soga(?) pozdro

    Odpowiedzi: 1270 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/21/2009 10:37:06 PM Liczba szacunów: 0
  • dlugpolez moim zdaniem 50 razy 10 m to jest zdecydowanie za DUŻO Wow heh zamiast tyle biegania urozmaic to właśnie skipinami biegami z górki pod górke.... rób np 7 razy 5m 5razy 10m 5 razy 20m i 5 razy 30m później pare zbiegów z górki i pod górke na następny dzień skipingi skiping A,B,C pół skip np 5 razy 15m z dniami to TRoszke powiększaj te odległości lub serie ale tylko troszeczke bez przesady 50 razy 10m Zmieniony przez - football14 w dniu 2009-07-21 20:39:07 Zmieniony przez - football14 w dniu 2009-07-21 20:39:43

    Odpowiedzi: 1270 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/21/2009 8:38:30 PM Liczba szacunów: 0
  • dużo biegaj na krótkich i długich dystansach rób skipy a,b,c, półskipy jak możesz codziennie

    Odpowiedzi: 1270 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/18/2009 1:43:33 PM Liczba szacunów: 0
  • bobsonxdd no to tak zwodów za bardzo nie potrzebujesz no bo w końcu jesteś na ataku a nie na pomocy. Ale jeśli koniecznie potrzebujesz jakiś zwodów to poszukaj czegoś na necie wpisz sobie C.Ronaldo albo Zlatan Ibrahimovic albo zwody piłkarskie. Pamiętaj, że najlepszym zwodem napastnika jest silny, bardzo celny strzał na bramkę.

    Odpowiedzi: 1270 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/18/2009 3:43:03 PM Liczba szacunów: 0
  • no to tak: -rozgrzewka a)bieg na 300m b)rozgrzej mięśnie szyi i rąk c)rozciąganie -żąglerki -sprint na 100m z piłką x10 -sprint na 100m z dryblingiem x10 -podania dołem i górą z kolegą(w obie strony) -tricki -jak są koledzy to zagrajcie w dziada i jedynki -strzał na bramkę -żąglerki -jak są koledzy to zagrajcie meczyk koniec(nie pij wody podczas treningu tylko 10min po nim) gdzie na jurze mieszkasz? Zmieniony przez - fakmengoll w dniu 2009-08-19 18:52:29

    Odpowiedzi: 1270 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/19/2009 6:50:22 PM Liczba szacunów: 0
  • 1.zrób 5km rano i wieczorem truchtem 2.skipy a,b,c,pół skipy 100x4 każdy przysiady 3żąglerki co 15 klapek bala wysoko i głową, gdzieś wcześniej dałem link do dobrego ćwiczenia na wyskok 4tak możesz tak trenować na pewno podniesie to twoje parametry

    Odpowiedzi: 1270 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/24/2009 12:21:52 PM Liczba szacunów: 0
  • Fakmengoll to chyba taki bardzo ogólny zakres cwiczen... 1.zrób 5km rano i wieczorem truchtem(codziennie tak mam biegac?) 2.skipy a,b,c,pół skipy 100x4 każdynie wiem jak sie robi pół skip abc zawsze robimy na rozgrzewce przed meczem ale pół skipów moze i robiłem ale nie wiem jak wygląda przysiady?nie rozumie 3żąglerki co 15 klapek bala wysoko i głowąno dobra wiem ze tzreba zacząc od czegos takiego ,ale jak zestawie to z sytuacja gdzie bramkarz wyija piłe z piątki a ja musze porządnie wyskoczyc i uderzyc w piłe(wygrac z przeciwnikiem) i jeszcze ja dobrze skierowac to czarno to widze:((nie potrafie dobrze obliczyc lotu piłki) , gdzieś wcześniej dałem link do dobrego ćwiczenia na wyskok 4tak możesz tak trenować na pewno podniesie to twoje parametry

    Odpowiedzi: 1270 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/25/2009 12:05:28 AM Liczba szacunów: 0
  • dzis mam trening :P A skipr robilsmy A,B,C Wieloskoki i takie rozne cwiczenia mam zakwasy na nogach robic dzis jakies cwiczenia ???? Bo dzis mam rozciaganie :P I w tym treningu co 6 dni mam miezyc czas :PJak bedzie tam trening by zmierzyc czas zmierzyc no nie. BO wczoraj dobrze ze zrobilem 3 serie cwiczen tych cwiczen Osobistych >>>?

    Odpowiedzi: 1270 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/12/2010 7:17:27 AM Liczba szacunów: 0
  • Z witamin możesz dorzucić vit c 2x500 i vit d3mk7, może być bcaa rano na czczo, przed i po treningu 5g

    Odpowiedzi: 31 Ilość wyświetleń: 5074 Data: 1/3/2018 2:25:50 PM Liczba szacunów: 0
  • dzięki Panowie za rady, stwierdzilem ze ture polece 1-6 40mg i 6-12 60mg ED tutaj moje wyniki badań przed cyklem: Tsh - 2,13 (0,35 - 4,94) Lh - 4,2 (1,14 - 8,75) Estardiol - 25,44 (11 - 44) Progesteron - 0,1 (0,1 - 0,2) Prolaktyna - 10,40 (3,40 - 19,40) Testosteron - 767 (47 - 980) Teraz jeszcze pytanie, z okresu dorastania zostały mi troche sterczące suty, powinienem dorzucić coś na zrzucenie estro w razie w? @Pablo86 , wlasnie dokupilem sobie wczoraj jeszcze wit D i C takze są PS: nie wytrzymałem i już dzisiaj zrobiłem fronta z 500mg \-) lecimy tutaj Zmieniony przez - zielonyy123 w dniu 2018-01-03 15:37:18

    Odpowiedzi: 31 Ilość wyświetleń: 5074 Data: 1/3/2018 3:28:31 PM Liczba szacunów: 0
  • od poczatku do konca cyklu (12 tyg) +30 na klate +40 na przysiad +40 na martwy +20 na barki rozmiarowo na szczescie nie bylem jakos mega mega wiekszy po cyklu , bo pilnowalem sie z dieta a zalezalo mi glownie na sile, oczywiscie nie biore tu pod uwage rozmiarów ryja spuchnietego jak balon :D łapa 43 po cyklu, teraz 42 i daj Bog zeby tak zostala bo jest gitara, żyły mi powychodziły nawet na brzuchu gdzie nigdy nie miałem, sila w porownaniu do tego co bylo na cyklu to tylko jakies -10kg na tych czterech cwiczeniach, czyli duzo zostalo, i niech juz nie spada. oczywiscie bez porownania treningi na bombie (11-12 w tygodniu) do bez bomby (6-7 :c) kilogramowo bylo wahadełko bo na poczatku ulało mnie w 4 tyg jakieś 5 kg do przodu, a potem robilem rekompozycje i finalnie skonczylem cykl wazac tyle samo co przed , ale duuuzo inaczej teraz wygladam Zmieniony przez - zielonyy123 w dniu 2018-04-19 17:23:19

    Odpowiedzi: 31 Ilość wyświetleń: 5074 Data: 4/19/2018 5:22:16 PM Liczba szacunów: 1
  • Francisco ,,Paco'''''''' Bautista

    Post
    Aktualności - Kulturystyka i Fitness

    łapy spoko ale całość ogólnie c***owa :(

    Odpowiedzi: 153 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/18/2010 12:43:19 PM Liczba szacunów: 0