SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • chyba czas zmienic trening...

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    1.dzień Klatka: 1.Wyciskanie sztangi-progresja (3x12-10-8) daj regres 8/10/10/12 2.Rozpiętki - j.w. wyrzuc 3.Wyciskanie(skos) - j.w. daj sztangielki jak miales sztange 4s x 10p 4.Rozpiętki(skos) - j.w. daj 4s x 12p Triceps 1.Wyciskanie w wąskim uchwycie- progresja (3x12-10-8) => Francuz lezac 3s x 8p 2.Odchylanie ramion do tyłu w opadzie-j.w. => Francuz siedzac jednoroacz 3s x 10p 3.Ściąganie drążka wyciągu-j.w. =>Pompki na poreczach 2s x max 2.dzień Grzbiet To sa cw na naramienne :D 1.Wyciskanie sztangi zza karku siedząc - progresja (3x12-10-8) daj z przodu 3s x 8p 2.Podciąganie sztangi do brody - j.w. unoszenie na boki 3s x 10p 3.Odchylanie ramion na boki w opadzie - 3x12 unoszenie na boki w opadzie 3s x 10p 4.Szrugsy - progresja (3x12-10-8) 3s x 20p Nogi-olałem ze względu na prace,ale teraz na pewno będę ćwiczył 3.dzień Plecy 1.Martwy ciąg - progresja (3x12-10-8) Daj staly 4s x 8p 2.Podciąganie sztangi w opadzie j.w. Daj podciaganie konca 4s x 10p 3.Podciąganie sztangielki j.w. wyrzuc 4.Ściąganie drążka wyciągu do karku progresja (4x12-10-10-8)zamiast tego jako drugie daj podciaganie na drazku Biceps 1.Wyciskanie sztangą - progresja (3x12-10-8) daj tu staly 2.Wyciskanie sztangielki chwytem młotkowym j.w. daj podciaganie na drazku tylko ciagnij jak najwiecej bicem a jak najmniej motylem 3.Wyciskanie sztangi na modlitewniku 3x12 podpor o kolano Polacz tak: pon klatka+bic sr plecy tric pt nogi bary Nogi daj: Siady 12/10/8/8 Hack siady 4s x 10p Wspiecia na palce 4s x 25p Zmieniony przez - georgu w dniu 2007-04-30 19:57:22

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 988 Data: 4/30/2007 7:56:34 PM Liczba szacunów: 0
  • Zaczynamy bicie

    Post
    Doping

    witaminy, czosnek, omega 3, vit C . to mam w stałym składzie ;) hmm. wiec 2 ampułki 1 strzale gdy będą miały po 100 mg? jak ja mogłem przeoczyc zawartość soku :/

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 1337 Data: 2/22/2011 9:49:38 PM Liczba szacunów: 0
  • 21 lat 176cm wzrostu i 55 kg ...

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Generalnie dodawanie 200-300 kcal. to tylko reguła. Bardzo możliwe, iż te 3000 tys. kalorii będzie odpowiednim pułapem. Niemniej, na bazie zmiany kompozycji sylwetki ( obwodów/proporcji tkanki mięśniowej do tłuszczowej ) należy korygować podaż energii. W Twojej diecie występują produkty o wysokim stopniu przetworzenia, czyt. ( płatki kukurydzianie, mysli, pierogi, wafle ) brakuje wielu składników odżywczych, takich jak potas, wit.C, kwasy tłuszczowe omega-3 etc. Posiłki są ubogie odżywczo, deficyt zdrowych tłuszczy, warzyw, dobrej jakości węgli.

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 3248 Data: 10/17/2018 11:35:54 AM Liczba szacunów: 0
  • Witamina B12

    Post
    Doping

    Kuźwa - ile mozna ... tysieczny post z pytaniem o B12 ... dlaczego wszyscy licza na jakis cud wlasnie po tej witaminie a nie po A, B, C, H, U, J czy jakiejkolwiek innej ... ja codziennie przyjmuje od 50-100mcg tej witaminy tylko dlatego, ze akurat preparat multiwitaminowy ktory stosuje zawiera ja w takich ilosciach. Na zadne cuda jednak nie licze !!! vince15 - jak juz musisz i masz pewnosc, ze nie jestes uczulony na ta witamine, to wystarczy jedna iniekcja w tygodniu. MiT - podanie witaminy B12 doustnie spowoduje okolo 200-tu krotne pogorszenie wchlaniania. MANIAC GYM - ten 'rak' to predzej po koenzymie tej witaminy. Efekty jakich mozecie spodziwac sie po domiesniowym podaniu witaminy B12 to zwiekszenie produkcji czerwonych krwinek - da to w efekcie lepsza wydolnosc organizmu co moze sie wiazac z lepszym nastawieniem do treningu - co moze dac POSREDNI efekt w postaci przyrostu sily ... jezeli macie jakies dolegliwosci typu bole stawow to wit. B12 tez moze byc pomocna ... Jezeli startujecie w zawodach trojbojowych to wit. B12 jest niemalze niezbedna !

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 17233 Data: 5/1/2003 11:53:36 PM Liczba szacunów: 0
  • Pytania odnośnie tkanki tłuszczowej i masy

    Post
    Trening dla początkujących

    1. Obecnie jestem 3 dzień na diecie redukcyjnej, robię aeroby (bieganie + rowerek stacjonarny). a.) Ujemny bilans kaloryczny to taki, który jest niższy niż samo zapotrzebowanie metabolizmu czy niższy niż całe dzienne zapotrzebowanie (metabolizm + ćwiczenia)? Przykładowo moje dzienne zapotrzebowanie metabolizmu to około 2300 kcal, jeżeli dostarczę więcej niż 2300, przykładowo 2800, ale za to spalę ćwiczeniami powiedzmy 800 to mam ujemny bilans? Wyliczas dzienne zapotrzebowanie. Jezeli dzienne (caly dzien + cwiczenia + praca etc.) wynosi 2800kcal to zeby dieta byla redukcyjna musisz dostarczyc ponizej 2800kcal. Czyli tak jak napisales jest na - wiec ok. b.) Ile czasu może zająć spalanie tkanki tłuszczowej, jeżeli z wyliczeń po pomiarach ze strony mybodycomp.com wyszło, że mam jej około 17%? Głównym problemem jest to, że najwięcej odkłada mi się na brzuchu i najbardziej interesuje mnie, żeby zniknęła stamtąd (tak, wiem, że równomiernie schodzi z całego ciała). To zalezy od organizmu i szczegolow w diecie c.) Czy w diecie mam ograniczać zarówno węglowodany, tłuszcze i trzymać ujemny bilans kaloryczny, czy węglowodanów mam dostarczać w normie (6 g*masa ciała)? hmm tego to nie wiem. Ale z tego co mi sie wydaje to masz ograniczyc ww i tluszcze a dostarczac jak najwiecej bialka 2. Pytania o trening brzucha - ABS II a.) Skończyłem w niedzielę A6W, teraz chciałbym się zabrać za ABS II. Jest to trening na masę mięśni brzucha, więc w związku z tym najpierw powinienem spalić zbędną tkankę tłuszczową czy robić i spalać? Prosiłbym o wyjaśnienie tego. Najpierw spal tluszcz a puzniej rob mase. Przeciez jezeli nie dostarczysz materialu na budowe miesni (tak jest przy diecie na redukcje) to jak ci masa miesni pujdzie? b.) Załóżmy, że spalę zbędną tkankę tłuszczową i przejdę na dietę i trening do nabierania masy - nie będzie mi się już wtedy odkładać w postaci tkanki tłuszczowej tylko będą się zwiększały obwody mięśni, tak? Zapewne troche cie podleje wtedy woda i tluszczem ale to bedzie mocno zalezec od diety.

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1642 Data: 7/4/2007 4:22:03 PM Liczba szacunów: 0
  • OROGENIX MONSTER CAPS

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    Sołtys. Ja, trenując koszykówkę, to brałbym tylko dawki substytucyjne - cały czas. Cube dobrze napisał. I tak spożywamy co dziennie ok. 1 g kreatyny. Dawka substytucyjna, czyli zastępcza, to taka - jaką mniej więcej powinniśmy przyjmować z pożywieniem. Po prostu - sportowcy mają wyższe zapotrzebowanie na kreatynę, aniżeli osoby nietrenujące. A to, że jakaś substancja jest wytwarzana w organizmie, nie oznacza, że nie powinniśmy jej dostarczać z pożywieniem czy suplementem. Przecież wszystkie składniki pokarmowe, poza minerałami i bodaj witaminą C, powstają we wnętrzu organizmu.

    Odpowiedzi: 214 Ilość wyświetleń: 18802 Data: 9/19/2009 7:48:39 PM Liczba szacunów: 0
  • Totalne osłabienie.

    Post
    Zdrowie i Uroda

    zgadzam się, brałem jakieś piguły od lekarza ale nie trzymałem diety i wróciło :P Tyle, że ja wiem skąd osłabienie mojej odporności, grzyby mamy od zawsze tylko nie może ich być za dużo ;) A jak się nie wie dlaczego wychodzą to już gorzej - nie wiadomo co powoduje rozwój. Spróbuj dla siebie przez tydzień nie jeść 3 godziny przed snem, łykaj wit. D, C i B, ogranicz cukry - słodkości, myj dokładnie zęby + płukadło dentystyczne (jakiś taki rubinowo czerwony środek mi polecił lekarz jak miałem z tym problem). Jak masz nadmiar rano tego na języku to łyżeczką delikatnie zdrap - brzmi dziwnie wiem. No i rozbujaj organizm, poćwicz. Na wzmocnienie spoko działa też napar z liści i łodyg pokrzywy i imbir - medycyna ludowa :P Sprawdź czy zejdzie. Zmieniony przez - Bartica w dniu 2013-02-20 13:18:58

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 2881 Data: 2/20/2013 1:18:05 PM Liczba szacunów: 0
  • Żużel - Speedway Ekstraliga, Grand Prix i World Cup

    Post
    Inne dyscypliny

    Pippo jesteś mistrzem widze - Pippo - ctr c - ctr v zdecydowanie prowadzisz w spamie hehe A oglądałeś te zawody? Mógłbyś coś napisać od sieie wreszcie Ogólnie Gollob masakra szkoda, że Hampelowi się nie udało wejść do finału

    Odpowiedzi: 86 Ilość wyświetleń: 10531 Data: 9/11/2010 10:48:57 PM Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] seba1213. Get Better every single day

    Post
    Trening dla początkujących

    A wyciskopodrzut 5x42,5kg 5x42,5kg 5x42,5kg 5x42,5kg B Wyciskanie na płaskiej 10x42,5 10x52,5 10x62,5 8x67,5 6x72,5 C Podciąganie podchwytem 7xwaga ciała 7x 7x 7x D Szrugsy 20x20kg 20x20kg 20x20kg E Wznosy sztangielek na boki 10x10kg 10x10kg 10x10kg w nastepnym tyg w wyciskaniu na ławce schodze do 5 pow. w podciaganiu poszła siła zwjekszyłem o jedno pow

    Odpowiedzi: 30 Ilość wyświetleń: 1527 Data: 8/21/2016 7:06:52 PM Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] seba1213. Get Better every single day

    Post
    Trening dla początkujących

    A Skok w dal z miejsca 1x 1x 1x 1x 1x B podrzut 5x52,5kg 5x52,5kg 5x52,5kg 5x52,5kg C martwy ciag 10x75kg 10x85kg 10x95kg 10x105kg 10x115kg D przysiad bługarski 8x20kg na strone 8x20kg 8x20kg E plank 1x1min 1x1min 1x1min F Skakanka+wznosy łydek stojąc 1x1min+20x60kg 1x1min+20x60kg 1x1min+20x60kg

    Odpowiedzi: 30 Ilość wyświetleń: 1527 Data: 8/21/2016 7:09:47 PM Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] seba1213. Get Better every single day

    Post
    Trening dla początkujących

    A wybicie na nożyce 5x42,5kg 5x42,5kg 5x42,5kg 5x42,5kg B wyciskanie wąsko 6x62,5kg 6x62,5kg 6x62,5kg 6x62,5kg C podciąganie chwytem neutralnym 7x 7x 6x 6x D plyo pompki 6x 6x 6x E Uginanie sztangi nachwytem+ francuz 15x30kg+15x30kg 15x30kg+12x30kg 10x30kg+6x30kg ugionanie i frncuz ciezkao nie do kończyłem

    Odpowiedzi: 30 Ilość wyświetleń: 1527 Data: 8/21/2016 7:12:48 PM Liczba szacunów: 0
  • 1er Gala Int. Multi-Boxes [wyniki]

    Post
    Scena MMA i K-1

    http://www.a-f-c.pl/index.php?go=readarticle&articleID=64

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 1589 Data: 7/4/2009 6:27:47 PM Liczba szacunów: 0
  • UFC 136 - rozpiska i dyskusja.

    Post
    Scena MMA i K-1

    C*** z Hermanem, akruat najmniej ciekawa walka z karty wyleciała No i właśnie, czemu Phan a nie Pettis w main cardzie? nie rozumiem. Swoją drogą, licze że zarówno Pettis jak i Guillard wygraja swoje pojedynki, i zobaczymy wkrótce ich starcie to będzie MEGA walka jak do niej dojdzie.

    Odpowiedzi: 90 Ilość wyświetleń: 8194 Data: 9/29/2011 10:17:00 PM Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Amatora ( redukcja, potem masa)

    Post
    Trening dla początkujących

    lykaj witamine C u osob aktywnych fizycznie daje super rezultaty w walce z chorba tyle ze w duzych dawkach :)

    Odpowiedzi: 83 Ilość wyświetleń: 5408 Data: 10/31/2011 9:03:53 PM Liczba szacunów: 0
  • wino plus clen - najnowsze wiesci!!!

    Post
    Doping

    Wiek : 27 Waga : 85 Wzrost : 181 Obwód klatki : 103 Obwód ramienia : 37 Obwód talii : 97 Obwód uda : 62 Obwód łydki : 39 Staż na siłowni : ok 9-10 lat/przerwy chyba sobie jaja robisz chlopie, za zarcie sie wez i za trening, bo zeby miec takie wyniki po 10 LATACH to jest kpina. czy takie cos ( oba orale) nie pojada za bardzo po watrobie?? co ma piernik do wiatraka? slyszales kiedys o pojeciu "grupa metylowa"? to ze witamina c jest w tabletkach to znaczy ze rowniez "jedzie po watrobie"? masz zerowe pojecie o czymkolwiek, efekty bedziesz mial mierne co bys nie zarzucil. Zmieniony przez - Scorpio93 w dniu 2009-06-25 15:21:55

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 1817 Data: 6/25/2009 3:19:48 PM Liczba szacunów: 0
  • Trening FBW

    Post
    Trening dla początkujących

    Jeśli dopiero zaczynasz to zrób jeden zestaw a nie trzy. Ten A lub C by się nadał, możesz też zacząć tym schematem: http://www.sfd.pl/%5BART%5D_Pierwszy_rok_treningów_-t906985.html Zmieniony przez - Viren w dniu 2014-08-03 11:17:52

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 697 Data: 8/3/2014 11:12:16 AM Liczba szacunów: 0
  • Czy BCAA w płynie daje przyrosty masy bądź siły ?

    Post
    Odżywki i suplementy

    Po prostu teraz kłamiesz. Nigdy nie powiedziałem złego słowa na Prolaba. Natomiast o 6 miejscu w rankingach kłóciłeś się jeszcze przy mnie z "Szumkiem" w Raju i parę osób o tym jeszcze pamięta. Co do jakiegoś zachwalania ze względu na handlowanie to o mnie ludzie wiedzą na forum że handluję odżywkami i jest to jawne. Natomiast może powiedz jaki Ty masz związek z handlem odżywkami a nie z za zasłony reklamujesz to co sprzedajesz a nic nie mówisz o tym że też z tego częściowo żyjesz. Najciekawsze że to co mi zarzucasz ma miejsce w sklepie w którym sprzedajesz. Często przychodzą do mnie klienci którzy pytają o Dimitri bo w Pitbullu słyszeli że to obok Kaizena lub HDT (zależy co akurat macie na składzie) najlepsza firma w USA. A ostatnio jeden z klientów mówił że dowiedział się u Was o tym że Ultimate to bardzo podrzędna firma handlująca w Polsce PODRÓBKAMI odżywek. Natomiast co do np. Olimpa to jeden ze sprzedawców (nie wiem czy Ty) powiedział klientowi że bałby się to wziąć do ust bo nie wiadomo co tam sypią. A Twoje wyniki na odżywkach są takie jak Colemana na odżywkach Weidera. SONBATY

    Odpowiedzi: 53 Ilość wyświetleń: 18126 Data: 1/2/2003 12:39:55 PM Liczba szacunów: 0
  • DECA DURABOLIN - Holandia Organon

    Post
    Doping - zdjęcia

    pomijajac co jest w srodku, skutki uboczne ktore wymieniles sa objawami niesterylnego srodka lub bardzo nieudanej iniekcji. z praktyki jednak wiem, ze tylko po zanieczyszczonych srodkach poprostu brudem sa takie efekty. za pare godzin powinna pojawic sie opuchlizna, czyli stan zapalny. to sygnal, ze organizm zaczyna sie bronic. pomoz koledze polopiryna, wit c oraz wapnem. oczywiscie niech odstawi ten syf.

    Odpowiedzi: 28 Ilość wyświetleń: 5928 Data: 10/7/2008 10:25:18 AM Liczba szacunów: 0
  • Programy treningowe na odchudzanie

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Coś słaby wioślarz jak masz siły na największe obciążenie i maxować. Ja mam wiosła rometa starej produkcji i na najwyższej oporności ciężko wyrobić 30 minut. Jak na orbitreku możesz jeździć na najwyższym obciążeniu i się nie męczysz to A) masz za małą prędkość B) urządzenie jest dziwne C) jesteś najlepszym sportowcem świata i biegasz z max prędkością na max obciążeniu i nic... Orbitrek średnia prędkość i pedałujesz (gejujesz) szybko 3 min. Potem 2 mim spokojnie i tak na zmianę 5-10 razy. W miarę efektów zwiększasz czas szybkiej jazdy i zmniejszasz przerwy (stopniowo). Wioślarz to niewiem sam jak... najlepiej w miarę dobrym tempem. Dziwi mnie twoje podejście do tych dwóch maszynek bo o wiele prościej i skuteczniej byłoby iść pobiegać....

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 3033 Data: 3/24/2011 4:26:52 AM Liczba szacunów: 0
  • Guiness początek

    Post
    Aktualności - Kulturystyka i Fitness

    Witam wszystkich, na poczatek kilka Guinessowych informacji: Piłka baseballowa 135,88 m Młot 86,74 m Karta do gry 56,41 m Oszczep 87,66 m Krowi placek 81,07 m Dysk 76,80 m Wałek do ciasta 53,40 m Pchnięcie kulą 23,06 m Cegła 44,54 m Kurze jajko 96,90 m Kalosz 52,73 m Bumerang 121,0 m 10 lipca 1980 r. do szpitala Grady Memorial Hospital w stanie Georgia w USA przywiezione 52-letniego mężczyznę Willie Hones'a z udarem cieplnym. Temperatura powietrza tego dnia wynosiła 32,2 stopnia Calcjusza, a wilgotność 44 %. Natomiast Wille miał 46,5 st C (!!!). Po 24 dniach wypisano go ze szpitala z normalną temperaturą Głupi myśli, że jest mądry, a mądry to wie.

    Odpowiedzi: 73 Ilość wyświetleń: 14621 Data: 1/30/2002 11:25:21 PM Liczba szacunów: 0