SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • Wyciskanie Połowy masy ciała dla kobiet i mężczyzn, pompki, - 29.08.2015r. Tychy

    Post
    Aktualności - Sporty Siłowe

    Impreza ma charakter otwarty, udział mogą wziąć wszyscy chętni, według zasad ustalonych przez organizatora. To jest jak mi się wydaje przy okazji jakiegoś festynu. Konkurencje zostaną zorganizowane na boisku do koszykówki przy ulicy Uczniowskiej 7 w Tychach tuż za Bramą Słońca. Całość rozpocznie się o godzinie 9:00 zajęciami z Crossfit Mamą Ważenie uczestników rozpocznie się o godzinie 10:00 Plan Imprezy 09:00 - 10:00 - Zajęcia z Crossfit Mamą 10:00 - 11:30 - Ważenie uczestników 11:40 - 14:00 - Wyciskanie połowy masy ciała mężczyźni 14:10 - 14:30 - Pompki na przyrządach kobiety 14:30 - 14:50 - Pompki na przyrządach mężczyźni 14:55 - 15:20 - Waga Płaczu bokiem kobiety 15:25 - 15:50 - Waga Płaczu bokiem mężczyźni 16:10 - Wręczenie nagród Godziny są orientacyjne i mogą ulec zmianie ze względu na ilość chętnych do udziału w konkurencjach. Udział w zawodach można zgłaszać mailem na grzegorzleski małpa wp.pl 1. Warunkiem uczestnictwa jest podpisanie własnoręcznie oświadczenia o dobrym stanie zdrowia oraz przedstawienie organizatorowi dowodu osobistego lub legitymacji szkolnej. W przeciwnym razie dana osoba nie zostanie dopuszczona do udziału w zawodach. 2. Osoby niepełnoletnie zobowiązane są do przedłożenia organizatorowi zgody na udział w zawodach podpisanej przez rodzica bądź prawnego opiekuna. 3. Obowiązywać będą następujące kategorie wiekowe: MĘŻCZYŹNI – kategoria OPEN KOBIETY – kategoria OPEN Regulaminy poszczególnych konkurencji: 1. Wyciskanie połowy masy ciała dla mężczyzn 1.1. Wyciskanie sztangi leżąc na ławeczce dla mężczyzn. Zadaniem jest wyciśnięcie sztangi jak największą liczbę razy w czasie 5 minut. Sztanga będzie obciążona ciężarem równym połowie masy ciała zawodnika(zał. nr 1) • Powtórzenie zostaje zaliczone, gdy zawodnik najpierw dotknie sztangą klatki piersiowej, a następnie wyprostuje ramiona w stawach łokciowych. 1.2. W trakcie konkurencji liczbę powtórzeń będzie zatwierdzał sędzia 1.3. Sędzia liczy głośno zaliczone powtórzenia 1,2,3,4, itd., każde kolejno liczone powtórzenie jest zaliczone każde powtórne liczenie nie zaliczone.(sędzia może zwrócić uwagę na błąd np. głowa, pośladki, nogi, wyprost itd). 1.4. Sędzia nie zalicza powtórzeń jeżeli zawodniczka/zawodnik popełni następujące błędy: a. Brak kontaktu sztangi z klatką.b. Brak widocznego wyprostu ramion. c. Brak kontaktu stóp/stopy z podłożem. d. Kontakt stóp/stopy z elementem ławki. e. Odrywanie pośladków. f. Odrywani głowy podczas wykonywania wyciskania. 1.5 Obowiązujący strój zawodnika. a. Koszulka odsłaniająca staw łokciowy typu t-short lub na ramiączkach. b. Obcisłe krótkie spodenki lub długie spodnie przylegające do pośladków tzw. leginsy, kostium do trójboju siłowego, ciężarów, zapasów itp. 1.6Podczas wyciskania można używać pasa, rękawiczek, rękawiczek z owijkami na nadgarstki, gąbek, opasek uciskowych lub taśm na nadgarstki oraz magnezji. Wszelkie inne ściągacze między innymi na staw łokciowy są niedozwolone. 2. Pompki na przyrządach do pompek dla kobiet 2.1 Wszystkie uczestniczki startują równocześnie i równomiernie wykonują pompki. 2.2 Dłonie należy umieścić na przyrządach szerzej niż barki 2.3 Startujemy w pozycji górnej 2.4 Pompki wykonujemy do pełnego wyprostu łokci 2.5 Nie ma limitu czasu, zwycięzcą zostaje osoba która najdłużej będzie wykonywać prawidłowe pompki 2.6 Konkurencja zaczyna się gwizdkiem sędziego po przyjęciu przez zawodnika prawidłowej pozycji 3. Pompki na przyrządach do pompek dla mężczyzn 3.1 Wszyscy uczestnicy startują równocześnie i równomiernie wykonują pompki. 3.2 Dłonie należy umieścić na przyrządach szerzej niż barki 3.3 Startujemy w pozycji górnej 3.4 Pompki wykonujemy do pełnego wyprostu łokci 3.5 Nie ma limitu czasu, zwycięzcą zostaje osoba która najdłużej będzie wykonywać prawidłowe pompki 3.6 Konkurencja zaczyna się gwizdkiem sędziego po przyjęciu przez zawodnika prawidłowej pozycji 4. Konkurencja Waga Płaczu 4.1 Obciążniki należy trzymać w wyprostowanych rękach prostopadle do tułowia 4.2 Ramiona muszą być wyprostowane, dłonie zawodnika muszą się znajdować na wysokości pomiędzy czołem o brodą 4.3 Konkurencja zaczyna się gwizdkiem sędziego po przyjęciu przez zawodnika prawidłowej pozycji 4.4 Obciążenia dla poszczególnych grup - kobiety 8kg - mężczyźni 12kg

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 2060 Data: 8/22/2015 7:22:20 AM Liczba szacunów: 0
  • Dziennik tjeningowy by misOo =]

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    zatem ruszamy... >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> OKRES BUDOWY MASY <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<< na poczatek najwazniejsza jak mysle czesc - DIETA z uwagi na fakt ze raczej jestem z natury szczuply (8klasa podstawoowki --> 40kg ) stosuje sie do zasady masa(w zdrowym tego slowa znaczeniu) = kalorie ...bialko stanowi u mnie najmnijeszy udzial kaloryczny - w okresie najwyszego MASOWANIA ;)...nie wiecej jak 15% kalorii... tluszcze - 25-30% i wegle 55-60% kalorii... mysle ze nie ma sensu sie tutaj rozpisywac na temat poszczegolnych produktoow jakie jem poniewaz i tak liczy sie ogolna wartosc makroskladnikow... wspomne jednak ze z przetworow weglowodanowych wybieram produkty o niskim Indeksie Glikemicznym lub GL (glikemic load) i jak najmniej przetworzone...czyli kasze, makarony ciemne, ryz, ciemne pieczywo...czasem otreby zeby uzupelnic blonnik z bialkowych: filety z kurczaka, twarog chudy, mleko, jaja i ryby tluszcze: oliwa z oliwek, olej lniany, czasem rzepakowy...tluste ryby witaminy/po czesci/ z warzyw do posilkow.. 5l plynow na dzien... wartosc kaloryczna jest nastepujaca: ~4400kcal...bialko 180g....wegle ~600g...tluszcz 145g -> dla okresu kiedy nie biore kreatyny....natomiast kiedy wchodze na cykl kreatynowy to wszystko roownomiernie zwiekszam do 5000kcal... zauwazylem ze na takich proporcjach sie najlepiej czuje...kiedys jadlem 3g bialka/kg mc ale wzrosty byly o wiele mnijesze i pocilem sie mega okrutnie przy byle wysilku :) TRENING trenuje 4 razy w tyg po max 1h... przerwy miedzy seriami mam 2 min... tutaj takze nie podam konkretnych cwiczen poniewaz zmieniam je co trening...najlepiej sie wtedy czuje...jedynie ilosc serii i powtorzen bo te stosuje notorycznie takie same...ZAWSZE STOSUJE PROGRESJE... oto plan ogolny: PLECY 4 cwiczenia po 4 serie w tym co najmniej 2 cwiczenia na wolnych ciezarach... wolne ciezary --> 12, 10, 8, 6 powt... wyciagi --> 14, 12, 10, 8 powt KLATKA 3 cwiczenia po 3-4 serie...2 cwiczenia masowe i 1 rozciagajace masowe --> 12, 10, 8, 6 powt rozciagajace --> 15-12 powt NOGI 4 cwiczenia po 4 serie...2 na wolnych i 2 na maszynach maszyny --> do 30 powt (suwnica do 20) wolne ciezary --> do 18 powt.. ŁYDKI 6 serii do oporu ;) BICEPS 2 cwiczenia po 3 i 3-4 serie...tylko wolne ciezary 12, 10, 8 powt lub 12, 10, 8, 8 TRICEPS tak jak biceps BARKI 4 cwiczenia po 3 serie...tylko 1 cwiczenia na wyciagu jezeli juz ma byc dla wszystkich cwiczen --> 12,10,8 powt... w tym: 1 cwiczenie na jeden akton + 1 ogolne masowe BRZUCH spiecia - najczesniej w domu jakos do oporu...az piecze =D =========> co jakis czas (srednio co 2 miesiace) mam przerwe na silowni na tydzien na regeneracje bardziej konkretna.. teraz SUPLEMENTACJA cyklicznie stosuje kreatyne mono - 2 razy do roku...hmb, alc... caly czas - 1tab/dzien Multitabs , b complex 3x , witamine C 3-6x 200mg....glutamina, tauryna, carbo.. REGERACJA: jak juz pisalem co jakis czas tydzien wolnego od silki...a na codzien 8h snu... za chwilke postaram sie dolaczyc fotki...tylko sie nie smiac...[=

    Odpowiedzi: 63 Ilość wyświetleń: 5729 Data: 4/5/2004 6:03:30 PM Liczba szacunów: 0
  • Dziennik tjeningowy by misOo =]

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Effka z kofeiną brana często ale w mikrodawkach skutecznie zmniejszy Ci katabolizm, niemniej jednak cudów nie czyni - zresztą to sprawa indywidualna, na jednych działa mocniej, na innych słabiej. Musisz ostrożnie spróbować, nikt Ci tego teoretycznie nie wywróży, można jedynie podać najskuteczniejszą proporcję E do C jak 1:10. Jak zwykle kluczowy będzie bilans kaloryczny (pobieranych do spalanych). Jeśli planujesz znaczne odtłuszczenie to nie wróżę Ci przyrostów mięśnia bo cudów nie ma, chyba że planujesz jakieś niewymienione "suplementy" I pociesz się, raczej na pewno masz mniej niż 17 % tłuszczu

    Odpowiedzi: 63 Ilość wyświetleń: 5729 Data: 4/5/2004 7:09:48 PM Liczba szacunów: 0
  • Ważne pytanie odnośnie diety :)? SOGI

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Jezeli chcesz zamieniac c produkty w swojej diecie (a jest to wskazane) to wpierw dowiedz sie czy dany produkt odpowiada ta sama wartoscia odzywcza

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 2133 Data: 1/6/2007 3:08:09 AM Liczba szacunów: 0
  • Pytania

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Wyszło mi mniej więcej coś takiego http://images48.fotosik.pl/672/433ede87a9a5b866m.jpg To takie zbliżone posiłki wypisałem by mieć mniej więcej rozpoznanie a co do odżywki to mojej nie było na liście a mutant podobny w składzie. NO i jak ? Kurde mało węgli mam a białko no... prawie prawie ok jeszcze z jeden twaróg i był było 2g/kg m.c ;) I nie wiem co dalej Nie wiedziałem jak całą tabelkę wrzucić to wrzuciłem żeby podsumowanie było. Zmieniony przez - Agroo w dniu 2013-04-21 10:41:04

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 1383 Data: 4/21/2013 10:36:25 AM Liczba szacunów: 0
  • ::zakwasy a odżywianie::

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    heh ;> Jezeli mowie o 3,5 litra to nie znaczy,ze masz to wypic w przeciagu godziny Zreszta i tak gdybys tak zorbil nic by sie nie stalo. Krwawy mocz? heh pierwsze slysze. Nerki poprostu nie absorbowaly by tej wody i odrazu przelana zamiast do plynow ciala poleciala by do pecherza... Wode masz pic miedzy posilkami w nie za duzych ilosciach. Pij tak aby nie doskwieralo Ci przez caly dzien uczucie pragnienia. Woda w nerkach to zdrowie, bo nerki to narzad, ktory musi caly czas funkcjonowac. Gdy nie maja co "mielisc" zatruwaja organizm. Tak to juz niestety jest Wiec z woda to tak jak z witamina C, nie idzie przesadzic... -=()=-Red : "Nasze Zdjęcia"-=()=- -=()=-1 Miejsce w Konkursie Moderatorów-=()=- -=()=-Kultura i Etyka = Kulturystyka-=()=-

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 2902 Data: 11/24/2003 10:51:40 PM Liczba szacunów: 0
  • Plan biegania pod kątem walki w boksie tajskim

    Post
    Inne dyscypliny

    Ciężko zastąpić bieganie w przygotowaniu kondycyjnym pod kątem walki. Biega zdecydowana większość zawodników, więc o czymś to świadczy. Długie dystanse są b.ważne bo dzięki nim podnosi się próg tlenowy organizmu, co pozwala wydajniej trenować interwały i sprinty służące wydolności anaerobowej. Człowiek który ma problemy z równomiernym biegiem trwającym 30-45 min nie ma po co brac się za biegi o wysokiej intensywności. Dlatego w bieganiu wazna jest różnorodność a do dyspozycji jest szeroki wachlarz dystansów, intensywności i terenu. W cyklu tygodniowym mozna np spokojnie umieścić codzienne dłuzsze poranne joggingi w umiarkowanym tempie służące kondycji tlenowej, rozruchowi i regeneracji, 2 sesje interwałowe i weekendowy bieg przełajowy obejmujący przyspieszenia, biegi pod górę, biegi bokiem, tyłem, koperty, skoki itd. Bardzo dobrze służą kondycji gry zespołowe, np takie jak piłka nozna, koszykówka zapaśnicza lub rugby. Do tego wszystkiego warto dodać rekreacyjnie czyli np raz w tygodniu basen, i jak ktoś ma mozliwość ergonometr wioslarski. Dodatkowo ważną zaletą biegania jest to że w połączeniu ze skakanką wyrabia ono konieczną w sportach walki lekkośc poruszania się na nogach, czego nie da nam żadne ćwiczenie z ciężarkiem. Oczywiście wspomniane tu przez kolegę rwanie hantli lub giri (radzieckiego odważnika) jednorącz np na czas może być wartościowe okazjonalnie ale na pewno nie zastąpi biegania. Co do ćwiczeń używanych przez rosyjskich zapasników, sambistów itd to trzon ich treningu stanowi technika i sparingi, a co do kondycji to bieganie, ćwiczenia z partnerem, z obciążeniem własnego ciała, ćwiczenia ze sztangą, na gumach itd itp. Wystarczy wejść na sambo.ru, tam są zdjęcia chłopaków z obozów treningowych biegających, robiących przysiady, wyciskanie, pompki na poręczach, podciaganie na drążku itd. Ogólnie rzecz biorąc sprawę dobrze i krótko ujmuje tekst z crossfit.com czyli fitness w 100 słowach. Pominąłem ze dwa zdania dotyczące diety z początku. Myślę że jest do dobry początek dla wszystkich którym celem jest sprawność potrzebna w walce. Practice and train major lifts: deadlift, clean, squat, presses, C&J, and snatch. Similarly, master the basics of gymnastics: pull-ups, dips, rope climb, push-ups, sit-ups, presses to handstand, pirouettes, flips, splits, and holds. Bike, run, swim, row, etc, hard and fast. Five or six days per week mix these elements in as many combinations and patterns as creativity will allow. Routine is the enemy. Keep workouts short and intense. Regularly learn and play new sports.

    Odpowiedzi: 31 Ilość wyświetleń: 10206 Data: 12/3/2006 2:20:38 PM Liczba szacunów: 0
  • jak giąć podkowy?

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    a na przykład stąd : http://sklep.bober.com.pl/index.php?id=6&id_cat=84&p=0 lub stąd: http://www.anvilbrand.com/c-58-horseshoes.aspx - duży wybór firm!! Zmieniony przez - pawel r w dniu 2009-07-24 14:54:26

    Odpowiedzi: 56 Ilość wyświetleń: 8821 Data: 7/24/2009 2:46:41 PM Liczba szacunów: 0
  • LM: Zagłębie poznało rywala

    Post
    Piłka Nożna

    Scenariusz jak co roku. Odpadliśmy znowu z LM. Nie ma co zwalać winy na sędziego, bo tak się zawsze robi jak się przegrywa. Fakt, ręka u Dicy była jak c**j, ale też mógł podyktować faul na Zapacie, jak Zagłębie strzeliło gola. Z ciekawszych tekstów: Iwański: 87 minuta, Rui Miguel fauluje... fotoreporterów Engel: W następnym meczu Steaua zagra lepiej. Czemu ? Wejdzie Hagi

    Odpowiedzi: 180 Ilość wyświetleń: 8021 Data: 8/8/2007 10:11:18 PM Liczba szacunów: 0
  • zmiana treningu

    Post
    Trening dla początkujących

    Ok to zabieram sie do pisania planu A B C 12duże 8małe będzie ok? Zobaczymy jak bedzie po cyklu bo w tej chwili robie 16 duze/12 male.

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 595 Data: 9/27/2010 2:17:26 PM Liczba szacunów: 0
  • Najsilniejsze anaboliczne - "ranking".

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    kreatyna, hmb, tauryna, glutamina, bcaa, zma. tribka i alc nie stosowalem, chociaz niedlugo wyprobuje to drugie. warto zainteresowac sie tazke nowoscia olimpu http://www.sportatut.com.pl/sport/prod_body.php?id=115&menu_ref=lista&l=C suplement ten zbiera dosc pochlebne recenzje. Zmieniony przez - McRaYvEn w dniu 2004-03-02 01:34:18

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 7398 Data: 3/2/2004 1:27:42 AM Liczba szacunów: 0
  • masakryczny bol kolan co to moze byc potrzebuje pomocy

    Post
    Zdrowie i Uroda

    tez mialem straszne bole kolan. Kiedys je sobie zalatwilem w gorach i potem bylo raz lepiej raz gorzej. Przed 4 mies zapisalem sie na silownie i bylo tylko gorzej. Wprowadzilem zmiany w diecie, cwiczeniach, suplach i po kilku tygodniach zaczely bole usepowac. Obecnie juz nie mam zadnych boli w stawach. A oto zmiany ktore mi pomogly w bolu stawow kolanowych: 1. zmiany w treningu + wiecej cwiczen z wolnymi ciezarami, mniej na maszynach, + wykonywanie cwiczen w zakresie ruchu stawu, w ktorym nie odczuwam bolu, 2. Dieta: + wlaczylem do diety zdrowe tluszcze, (orzechy wloskie, tran, oliwa z oliwek, olej rzepakowy tloczony na zimno, olej lniany), 3. Suplementy: + Kolagen, + Glukosamina, + Vitaminy i mikro/makroelementy, zwlaszcza: Wapn, ZMA, Vit C, Selen, Mangan. Ludzie polecaja AnimalFlex, ale nies twosowalem wiec nie moge sie na ten temat wypowiedziec. 4. lekarstwa: + Ibuprofen - 400mg za kazdym razem od razu gdy cos w stawie zaboli. Po ok 1-2 tygodniu bole byly mniejsze, a po miesiacu prawie calkiem ustapily. Teraz juz prawie zapomnialem ze mnie kiedys stawy bolaly. Zapraszam do odwiedzenia mojego dzienniak odchudzania. Pozdrawiam i zycze wyleczenia stawow, na pewno sie uda.

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 5238 Data: 10/30/2009 12:24:22 AM Liczba szacunów: 0
  • Pomocy ludzie bo nie wytrzymie. DIETA

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    to lepiej witamine c kup

    Odpowiedzi: 36 Ilość wyświetleń: 1807 Data: 7/23/2012 12:57:40 PM Liczba szacunów: 0
  • Staniki na stos! Ale tylko te źle dobrane ;-)

    Post
    Ladies SFD

    Zyrafka, skoro masz 82cm pod biustem, to przy sportowych stanikach, które mają ścisłe i stabilne obwody 80tka by ci wystarczyła. W brytyjskiej rozmiarówce na 96,5cm w biuście wychodzi 36(80)C. Kalenji ma rozmiarówkę bodajże francuską (?), czyli szukasz 95C.

    Odpowiedzi: 146 Ilość wyświetleń: 10377 Data: 2/27/2013 4:34:56 PM Liczba szacunów: 0
  • Jak ja jadam

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Dieta uboga w warzywa, brak źródeł omega-3 jak i ogólnie kiepskie proporcje kwasów tłuszczowych, dieta niedoborowa w witaminy C, D i E, resztę ratuje w zasadzie tylko to mleko, w zasadzie więcej 1/2 węglowodanów z sacharozy, lub węgli kiepskiej jakości, nadniar Na i białka. Zmieniony przez - Koniu151 w dniu 2013-01-25 08:44:55

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 736 Data: 1/25/2013 8:38:46 AM Liczba szacunów: 0
  • Mega cykl do oceny !!! :D

    Post
    Doping

    marek.c na arta z odzywkami czekam z niecierpliwoscia jesli chodzi o ostrovie to zastanawiam sie nad zakupem worka 15 kg - serio - argumentem przemawiajacym do mnie jest CENA, pro nie jestem, fundusze ograniczone, koszt 15 kg WPC 80 ostrowi + 20 kg jakiegos carbo (np. olymp 5x 4kg) + kakao kubus (jakbym na noc zarzucal bez wegli) = 800zl - jest na czym zrobic jesienno-zimowa "masowe"

    Odpowiedzi: 56 Ilość wyświetleń: 3886 Data: 6/11/2006 6:36:06 PM Liczba szacunów: 0
  • pyerdolone wyjepki!!!! chyba schodze prosze o SZYBKA RADE

    Post
    Doping

    ja bym dzwonil i *******il zasady a c*** go wie co moze sie stac dalej zdrowia zyjesz ? Zmieniony przez - Marcinx66 w dniu 2010-10-11 05:39:54

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 2801 Data: 10/11/2010 5:14:53 AM Liczba szacunów: 0
  • pyerdolone wyjepki!!!! chyba schodze prosze o SZYBKA RADE

    Post
    Doping

    ja bym chyba z nerwow wy****il takiemu c***owi ze dwa liscie prewencyjne jeszcze jak bym byl w takim stanie to juz bym nie wytrzymal i reka by mi poszla razem ze skokiem cisnienia ale co sie stalo ogolnie ? Zmieniony przez - Dymq w dniu 2010-10-11 16:31:07

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 2801 Data: 10/11/2010 4:30:30 PM Liczba szacunów: 0
  • Trening do oceny i uzupełnienia

    Post
    Trening w domu

    Na pewno biegając co rano na czczo zbudujesz ogromną masę i mi wyrośnie drugi c*** oraz trzecie jądro. Czemu nie biegasz trzy razy dziennie. Efekty będą jeszcze lepsze zdobędziesz wtedy jeszcze więcej mięśni. Będziesz wyglądać jak pensjonariusze Auschwitz . Co do samego treningu to miał by sens gdybyś zwiększał ilość powtórzeń co jakiś czas. Ale podejrzewam że o tym również nie pomyślałeś i kurczowo trzymasz się opisanych przez ciebie liczb. Zmieniony przez - Freed85 w dniu 2011-06-13 20:14:10

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 611 Data: 6/13/2011 8:13:50 PM Liczba szacunów: 0
  • jaki koks dla biegacza

    Post
    Doping

    to zalezy na jakie dystanse biegasz?Jak sprinty to powinienes doje....c, tescia z wisto,jak na dluzsze to lepiej epo,albo witamine b12 w strzalach zwieksza sie ilosc czerwonych krwinek.

    Odpowiedzi: 36 Ilość wyświetleń: 8084 Data: 3/30/2007 10:54:27 AM Liczba szacunów: 0