SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • Zachorowalem i mam problem

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Po jakiego c****** a zakladasz 2 taki sam temat ??

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 2451 Data: 6/9/2006 12:23:32 PM Liczba szacunów: 0
  • zmiana planu

    Post
    Trening dla początkujących

    Ha! znalazłem mój plan właśnie z tego okresu. Nie sądziłem że się uda no ale. Jest to plan HST + modyfikacje Arnoldowego.Może się na coś przyda: Pisownia oryginalna z przed lat :-) Poniedziałek : -klata, plecy Rozgrzewka-wyciskanie sztangi na ławce poziomej-1 seria x 15 powt. Serie pojedyńcze: -wyciskanie sztangi na poziomie (10,8,8,6,4 powt.) -podciąganie na drążku szerokim uchwytem(do klatki)-5serii po 10 powt. Superseria(x5) -wyciskanie sztangielek/sztangi na ławce skośnej(głową do góry)(10,8,8,6,4 powt.) -wiosłowanie sztangą/sztangielką (10,8,8,6,4 powt.) Serie pojedyńcze: -rozpiętki ze sztangielkami na ławce poziomej-5 serii(10,8,8,6,4 powt.) -przyciąganie końca sztangi -5 serii(10,8,8,6,4 powt.) -przenoszenie sztangielki za głowę-5 serii po 15 powt. Wtorek : -barki, bicepsy, tricepsy Serie pojedyńcze: Wyciskanie sztangi na barki z klatki 3s Wyciskanie sztangi/sztangielek na barki zza karku 3s Podciąganie sztangi wzdłuż tułowia 3s Serie łączone : Unoszenie ramion w przód Arnolda ->Unoszenie ramion w bok ->Unoszenie ramion w opadzie 2s lub Unoszenie ramion w przód ze sztangą/sztangielką ->Unoszenie ramion w bok ->Unoszenie ramion w opadzie 2s Superseria: -uginania ramion stojąc ze sztanga-5 serii(10,8,8,6,4 powt.) -wyciskanie francuskie leżąc-5serii(15,10,8,6,4 powt.) Superseria: -uginanie ramion naprzemienne-5 serii po 8 powt., -pompki w podporze tyłem-5serii po 8 powt., Superseria: -uginania ramion w pozycji izolowanej(w opadzie tułowia)-5serii po 8 powt., -wyciskanie francuskie jednorącz-5serii po 15 powt. Środa -uda, łydki, prostowniki Przysiady ze sztangą Martwy ciąg 4serie(12,10,8,6) 5 serii wspięć na palce Czwartek -klata, plecy Rozgrzewka-wyciskanie sztangi na ławce poziomej-1 seria x 15 powt. Serie pojedyńcze: -wyciskanie sztangi na ławce skośnej(głową do góry)(10,8,8,6,4 powt.) -podciąganie na drążku szerokim uchwytem(do klatki)-5serii po 10 powt. Superseria(x5) -wyciskanie sztangielek/sztangi na ławce poziomej(10,8,8,6,4 powt.) -wiosłowanie sztangą/sztangielką (10,8,8,6,4 powt.) Serie pojedyńcze: -rozpiętki ze sztangielkami na ławce skośnej-5 serii(10,8,8,6,4 powt.) -przyciąganie końca sztangi -5 serii(10,8,8,6,4 powt.) -przenoszenie sztangielki za głowę-5 serii po 15 powt. Piątek -barki, bicepsy, tricepsy Serie pojedyńcze: Wyciskanie sztangi na barki z klatki 3s Wyciskanie sztangi/sztangielek na barki zza karku 3s Podciąganie sztangi wzdłuż tułowia 3s Serie łączone : Unoszenie ramion w przód Arnolda ->Unoszenie ramion w bok ->Unoszenie ramion w opadzie 2s lub Unoszenie ramion w przód ze sztangą/sztangielką ->Unoszenie ramion w bok ->Unoszenie ramion w opadzie 2s a) 1,2 tydzień Francuz leżąc podchwytem 4s Francuz stojąc ze sztangielką 3s Wyciskanie wąsko ->Pompki wąsko 2s Uginanie ramion ze sztangą stojąc 4s Uginanie ramion ze sztangą na modlitewniku 3s Uginanie ramion ze sztangielką młotkowe w podporze o kolano ->stojąc z supinacją 2s b) 3,4 tydzień Francuz leżąc nachwytem 4s Pompki w podporze tyłem 3s Prostowanie ramienia w opadzie ->Pompki wąsko 3s Uginanie ramion ze sztangą stojąc 4s Uginanie ramion ze sztangielką młotkowe na modlitewniku 3s Uginanie ramion ze sztangielką z supinacją nadgarstka na ławce 2s Larry 1s c) 5,6 tydzień Superserie : Uginanie ramion ze sztangą stojąc i Francuz leżąc podchwytem 3s Uginanie ramion ze sztangą stojąc nachwytem i Francuz leżąc nachwytem 3s Serie pojedyńcze : Francuz stojąc ze sztangielką 3s Uginanie ramion ze sztangielką młotkowe 3s Larry 1s d ) 7,8 tydzień Superserie : 21 na biceps Uginanie ramion ze sztangą stojąc i Francuz leżąc podchwytem 4s Wyciskanie wąsko ->Pompki wąsko 3s Pompki w podporze tyłem 4s Larry 3s Uginanie ramion ze sztangielką młotkowe na modlitewniku 2s Przedramiona: Superseria(x2) -uginanie nadgarstków podchwytem po max powt. -uginanie nadgarstkow nachwytem po max powt.

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1002 Data: 12/2/2011 4:13:47 PM Liczba szacunów: 0
  • Czy jesteś prawdziwym facetem - badanie

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    a u mnie to zależy jak ustawie dłoń a nie wiedziec czemu ja na początku przeczytalem "czy jesteś prawdziwym sezonowcem - badanie" to wchodze spodziewając sie ptyan : niećwiczysz nóg bo a) i tak mam bycze (33 cm) b) dużo jeżdże na rowerze c) mam ciężką kontuzje (oparzyłem sie pokrzywą) d) ćwicze!! e) dziewczyny na to nie lecą

    Odpowiedzi: 46 Ilość wyświetleń: 6465 Data: 6/30/2006 9:06:13 PM Liczba szacunów: 0
  • PODSUMOWANIA PRODŻEKT DZIKA MASA / DZIKA PLAŻA

    Post
    PRODŻEKT DZIKA MASA / PRODŻEKT DZIKA PLAŻA

    DZIKA MASA PODSUMOWANIE- ELbodybuilder To ja będę pierwszy :D Szybko zleciała ta masa, ale jestem z niej zadowolony, wymiary i siła poszły do góry bez zbędnego zalania się. Jak dobrze pamiętam waga na początku wynosiła ok. 77 kg, teraz jest ok. 80- 81 kg, ale to jest mało istotne. Jeżeli chodzi o dietę to tu dosyć sporo się działo( myślę że dzięki właśnie tym zmianom w końcu masa ruszyła do przodu). Powoli przechodziłem na większą ilość ww kosztem tłuszczy oraz wprowadziłem rotację węglowodanami w dt i dnt. Przez całą dziką masę trenowałem splitem w systemie power/ rep range/ shock + progresja liniowa na jedno ćwiczenie z każdej partii( progresję zacząłem ok 5- 6 tygodni temu). Suplementy: Suplementacja: - wpc UNS - carbo - przedtreningówka - bcaa - zma UNS - wit. C UNS - Czosnek - Agmatyna UNS - Monohydrat Część z nim skończyła się w trakcie testu. Teraz czas na najważniejsze, czyli zdjęcia: /ObrazkiSFD/ZdjeciaSFD3_large/386e1f7ea87340aeae268be44818d376.jpg /ObrazkiSFD/ZdjeciaSFD3_large/1832818e40344e949c5052956b26818d.jpg /ObrazkiSFD/ZdjeciaSFD3_large/3a740aa982424a3ebe6bfa99ddfb5556.jpg /ObrazkiSFD/ZdjeciaSFD3_large/1c1fa4e612ac4c5ba0958009e659f5e6.jpg /ObrazkiSFD/ZdjeciaSFD3_large/2659a3c999e040ea9af2b645c635fa32.jpg

    Odpowiedzi: 50 Ilość wyświetleń: 8173 Data: 12/12/2014 11:05:34 AM Liczba szacunów: 0
  • HALLO?

    Post
    Doping

    jak ktos pipa a nie moderator to jak najbardziej - chce kogos konkretniejszego, z reszta mnie to juz wali bo ten dzial stal sie dziecinada tak jak juz ktos wczesniej napisal pobanowac (c)holote i bedzie SI tyle ze jak widac wszyscy moderatorzy na to leja pffffff a samemu to jak pisalem mozna siasc na klopa i pocisnac klocka

    Odpowiedzi: 107 Ilość wyświetleń: 7517 Data: 11/17/2004 11:05:36 PM Liczba szacunów: 0
  • HALLO?

    Post
    Doping

    "a dniach MaTEO ma reorganizowac system boldow/modow/zielonych itd. mysle ze dostane kogos do pomocy bo samemu to mozna jedynie kupe zrobic" E-lite naprawde przesadzasz. Jestem dzisiaj na maxa skołowany i po prostu nie daje rady czytać tego co piszesz. Mam 37,6'C, diete 30gWW, zwichnietą kostke, stłuczony bark, jestem po treningu KB i 2h areobów... siadam przed sfd odpocząć a Ty naprawde potrawisz człowieka zirytować. Wozisz się tu z takimi tekstami, jakbyś był szefem i nie wiadomo jak poukładaną tutaj osobą. Sam spamujesz i robisz syf kiedy Ci sie podoba a nagle wszystkich nawracasz udając wzór. Twoje spamy są śmieszne, błyskotliwe, wprowadzają ożywienie. Inni są be. Wiem, bez Ciebie na forum byłby haos... nie wogóle forum przestałoby istnieć. Ale człowieku postaraj sie o troche pokory i odpusć cwaniakowanie aż tak bezczelne. Bez kitu zaraz wsadze łape w monitor i Cie przydusze po drugiej stronie. Uwierz że akurat dzisiaj jestem w stanie. Stary idź zrób tą kupe, na kiblu dobrze sie myśli.

    Odpowiedzi: 107 Ilość wyświetleń: 7517 Data: 11/17/2004 11:18:54 PM Liczba szacunów: 0
  • Paczka od Śniezynki :-)

    Post
    Hi Tec Nutrition & Peak Performance

    na chwilę obecną najwięcej osób zamawia BCAA POWDER, HI AABOL PROTEIN, C-6 i HYPERFUSION czołówka:)

    Odpowiedzi: 128 Ilość wyświetleń: 12172 Data: 12/5/2011 5:07:48 PM Liczba szacunów: 0
  • Paczka od Śniezynki :-)

    Post
    Hi Tec Nutrition & Peak Performance

    u mnie malutko :-) BCAA Powder x2 Whey C-6 x1 Peak Delicious x1

    Odpowiedzi: 128 Ilość wyświetleń: 12172 Data: 12/6/2011 9:21:44 AM Liczba szacunów: 0
  • Pytanko do ziomlogos?

    Post
    Trening dla początkujących

    czyli tak to widzisz: A. 1.Wyciskanie sztangi płasko 3 serie 2.Wyciskanie sztangielek skos 3 serie 3.Wyciskanie sztangi z klatki 3 serie 4.unoszenie hantli bokiem w opadzie 3 serie 5.Pompki na poręczach 3 serie B. 1.Przysiad 3serie 2.RDL 3 serie 3.Prostowania w siadzie nie mam jak zrobić-nie mam maszyny coś zamiennie?????? 4.wspięcia 3 serie C. 1. Podciąganie na drążku nachwyt 3 serie 2. Wiosłowanie sztangą 3 serie 3. szrugsy 3 serie 5. Uginanie ramion ze sztangą 3 serie 6. uginanie ramion ze sztangielkami chwyt młotkowy Sprawdź i skoryguj ? Powiedz jaki predział ruchów w seri bo nie mam pojęcia?

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 1705 Data: 6/1/2010 8:19:07 PM Liczba szacunów: 0
  • Pytanko do ziomlogos?

    Post
    Trening dla początkujących

    Czyli cały plan może być? Zaczynać tydzień treningowy od nóg czyli tak Poniedziałek B Śr. A Pt. C Czy inaczej proponujesz? Zmieniony przez - sandacz6 w dniu 2010-06-01 21:30:50 Zmieniony przez - sandacz6 w dniu 2010-06-01 22:03:42

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 1705 Data: 6/1/2010 9:12:49 PM Liczba szacunów: 0
  • Pytanko do ziomlogos?

    Post
    Trening dla początkujących

    Podsumowując całokształt: A. 1.Wyciskanie sztangi płasko 12/10/8 2.Wyciskanie sztangielek skos 12/10/8 3.Wyciskanie sztangi z klatki 12/10/8 4.unoszenie hantli bokiem w opadzie 12/10/8 5.Pompki na poręczach 3 x max 6.Wyciskanie wąskim chwytem 12/10/8 B. 1. Podciąganie na drążku nachwyt 3x max 2. Wiosłowanie sztangą 12/10/8 3. szrugsy 12/10/8 5. Uginanie ramion ze sztangą 12/10/8 6. uginanie ramion ze sztangielkami chwyt młotkowy 12/10/8 C. 1.Przysiad 12/10/8 2.RDL 12/10/8 3.Syzyfki 12/10/8 4.wspięcia 2 x 15-25 powtórzeń Proszę ewentualnie o ostatnie korekty jeśli są potrzebne. Zmieniony przez - sandacz6 w dniu 2010-06-02 21:11:27

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 1705 Data: 6/2/2010 7:35:21 PM Liczba szacunów: 0
  • Plan jest ciekawy, jednak co do "C) Unoszenie sztangielek w opadzie na boki Serie: 5 Powtorzenia: 7 " to trochę przesada, żeby katować tak małą liczbą powtórzeń, a dużym ciężarem małe mięśnie tylne barków. Zaleca się minimum 15 powtórzeń. Polecam po każdym treningu 15 min rowerka.

    Odpowiedzi: 44 Ilość wyświetleń: 3679 Data: 9/24/2011 1:27:08 PM Liczba szacunów: 0
  • 26 września KOlejny trening za mną Troubleshooting A) Rozpietki na skosie Serie: 5 Powtorzenia: 12 Przerwa między seriami: 60 seconds ciężar14kg B1) Zottman curl Serie: 5 Powtorzenia: 7 Przerwa między seriami: 100 seconds ciężar:12kg B2) Wyciskanie francuskie lezac sztangielkami Serie: 5 Powtorzenia: 7 Przerwa między seriami: 100 seconds ciężar: 12kg C) Łydki Serie: 5 Powtorzenia: 12 Przerwa między seriami: 60 seconds ciężar: 110kg brzuch po treningu 20min rowerka TRening ok, w Zottman curl i francuzie dodałem po 1kg łydki dziś dla odmiany zrobiłem w siadzie(wspięcia w siedząc) brzuch troche pomęczyłem micha standart

    Odpowiedzi: 44 Ilość wyświetleń: 3679 Data: 9/30/2011 10:11:22 PM Liczba szacunów: 0
  • 28 wrzesnia Shotgun A) Wyciskanie na lawce plaskiej Serie: 6 Powtorzenia: 6 Przerwa: 120 seconds ciężar 80kg (+5kg) B) Wioslowanie sztanga Serie: 6 Powtorzenia: 6 Przerwa: 120 seconds ciężar: 80kg (+5kg) C) Przysiady Serie: 6 Powtorzenia: 6 Przerwa: 120 seconds ciężar:97,5kg (+7,5kg) No robi się coraz ciężej, ciężary już czuc Wiosło nie wiem czy do konca robiłę dobrze technicznie bo nie nagrałem filmiku Ale już użyłem pasków żeby nie skupiac się na chwycie tylko na technice micha wczoraj standart

    Odpowiedzi: 44 Ilość wyświetleń: 3679 Data: 9/30/2011 10:12:31 PM Liczba szacunów: 0
  • 29 września Troubleshooting A) Unoszenie sztangielek na boki stojąc Serie: 5 Powtorzenia: 12 Przerwa: 60 seconds ciężar: 11kg B1) uginanie hantli o kolano Serie: 5 Powtorzenia:7 Przerwa: 100 seconds ciężar:17kg B2) Francuskie wyciskanie sztanga łamana Serie: 5 Powtorzenia:7 Przerwa: 100 seconds ciężar:37,5kg C) Unoszenie sztangielek w opadzie na boki Serie: 5 Powtorzenia: 7 Przerwa: 90 seconds ciężąr:14kg brzuch 20min rowerka TRening bardzo dobry, dołozyłem 3kg w unoszeniu w opadzie i nawet poszło Mimo tego że cwiczyłem dosyc poźno to nie wpłyneło to negatywanie na trening. micha dziś prawie 100% oprócz tego że dodatkowo zjadłem banana i obwarzanke(takie okrągłe jak np. sprzedają gdzies na targach albo nie wiem gdzie jeszcze )

    Odpowiedzi: 44 Ilość wyświetleń: 3679 Data: 9/30/2011 10:13:19 PM Liczba szacunów: 0
  • 3 października Troubleshooting A) Rozpietki na skosie Serie: 5 Powtorzenia: 12 Przerwa między seriami: 60 seconds ciężar14kg B1) Zottman curl Serie: 5 Powtorzenia: 7 Przerwa między seriami: 100 seconds ciężar:12kg B2) Wyciskanie francuskie lezac sztangielkami Serie: 5 Powtorzenia: 7 Przerwa między seriami: 100 seconds ciężar: 12kg C) Łydki Serie: 5 Powtorzenia: 12 Przerwa między seriami: 60 seconds ciężar: 110kg brzuch po treningu 20min rowerka Trening elegancki micha trzymana

    Odpowiedzi: 44 Ilość wyświetleń: 3679 Data: 10/8/2011 1:04:13 PM Liczba szacunów: 0
  • 5 październik Shotgun A) Wyciskanie na lawce plaskiej Serie: 6 Powtorzenia: 6-4 Przerwa: 120 seconds ciężar 85kg (+5kg) B) Wioslowanie sztanga Serie: 6 Powtorzenia: 6 Przerwa: 120 seconds ciężar: 85kg (+5kg) C) Przysiady Serie: 6 Powtorzenia: 6 Przerwa: 120 seconds ciężar:103kg (+5,5kg) Nie ma lekko, WL lekki kryzys niby wyrobiłem sie w powtórzeniach ale przed ostatnia seria na 5 a ostatnia na 4 powtórzenia. Wiosło nawet spoko ale juz z paskami, zebym nie musiał myslec czy chwyt nie pusci siady jakos poszły, w sumie to pierwsza seria jakos chyba najciężej nie wiem czemu micha oczywiscie standart

    Odpowiedzi: 44 Ilość wyświetleń: 3679 Data: 10/8/2011 1:04:58 PM Liczba szacunów: 0
  • 6 października Troubleshooting A) Unoszenie sztangielek na boki stojąc Serie: 5 Powtorzenia: 12 Przerwa: 60 seconds ciężar: 11kg B1) uginanie hantli o kolano Serie: 5 Powtorzenia:7 Przerwa: 100 seconds ciężar:17kg B2) Francuskie wyciskanie sztanga łamana Serie: 5 Powtorzenia:7 Przerwa: 100 seconds ciężar:37,5kg C) Unoszenie sztangielek w opadzie na boki Serie: 5 Powtorzenia: 7 Przerwa: 90 seconds ciężąr:14kg brzuch 20min rowerka wszystko poszło sprawnie nie ma co sie rozpisywac miałem niby tego shotguna ciągnac 6 tyg ale chyba zrobie 7tyg micha standart

    Odpowiedzi: 44 Ilość wyświetleń: 3679 Data: 10/8/2011 1:05:59 PM Liczba szacunów: 0
  • 10 października Troubleshooting A) Rozpietki na skosie Serie: 5 Powtorzenia: 12 Przerwa między seriami: 60 seconds ciężar14kg B1) Zottman curl Serie: 5 Powtorzenia: 7 Przerwa między seriami: 100 seconds ciężar:14kg B2) Wyciskanie francuskie lezac sztangielkami Serie: 5 Powtorzenia: 7 Przerwa między seriami: 100 seconds ciężar: 14kg C) Łydki Serie: 5 Powtorzenia: 12 Przerwa między seriami: 60 seconds ciężar: 120kg brzuch po treningu 20min rowerka TRening spoko W superserii dodałem 2kg, daje popalic przedramiona w tym cwiczeniu Zottman curl też czuc ostro Po wczorajszym treningu się czuje cały obolały...maskra "Ból" podobny jakbym miał grype ale troche inny rano czułem dosyc mocno dolny odcinek pleców i sam nie mogłem ocenic czy to domsy czy coś sobie ponaciagałem. Na łapach mi sie robią zawsze odciski a po wczoraj bolą jak h*J jakbym miał dziś martwy ciąg to chyba bym nie dał rady. MICha trzymana standardowo kupiłem se też BCAA więc popijałem na treningu, ale chyba zostawie sobie to na cykl a dzis próbowałem bo kupiłem otwarte od ziomka i sprawdzałem czy nie wałek.

    Odpowiedzi: 44 Ilość wyświetleń: 3679 Data: 10/18/2011 3:46:43 PM Liczba szacunów: 0
  • 12 paźdzernika Shotgun A) Wyciskanie na lawce plaskiej Serie: 6 Powtorzenia: 6-4 Przerwa: 120 seconds ciężar 90kg (+5kg) B) Wioslowanie sztanga Serie: 6 Powtorzenia: 6 Przerwa: 120 seconds ciężar: 90kg (+5kg) C) Przysiady Serie: 6 Powtorzenia: 6 Przerwa: 120 seconds ciężar:110kg (+7kg) Z tego co pamiętam to trening średni ale to za sprawą tego że jakoś w ogóle nie miałem ochoty na ten trening jak nigdy

    Odpowiedzi: 44 Ilość wyświetleń: 3679 Data: 10/18/2011 3:48:18 PM Liczba szacunów: 0