SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • Pofałdowany problem

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    witaj Michał no niestety problem skory i jej nadmiaru jest dosc klopotliwy, o ile pewna ilosc skory zostanie nieco "sciagnieta" o tyle jej dosc spory nadmiar bedzie juz problemem natury chirurgicznej. by zapobiegac tworzeniu sie faudu skornego nalezy odchudzac sie powoli, bez gwaltownego spadku masy ciala, skora musi miec czas by przyzwyczaic sie do nowego rozmiaru tkanki tluszczowej. dodatkowo zabiegi takie jak masaz, pilingi beda przydatne w kontrolowaniu jej elastycznosci. kolejna sprawa to obowiazkowe cwiczenia silowe i prawidlowo zbilansowana dieta bogata chocby w witamine c i kolagen

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 480 Data: 6/10/2016 10:22:41 PM Liczba szacunów: 1
  • Splint do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    A gdybym zamienil kolejnosc ? A klatka biceps B Nogi triceps C Plecy barki To było by dobrze ? :) chodzi mi o cwiczenia czy dobrze dobrane na mase ? A jeszcze takie pytanie czy mógłbym robic 2 razy w tydniu klate ? bo mam mała xD Edit: kurde pomoze mi ktos z tym planem czy nie ? ;/ Zmieniony przez - damian02 w dniu 2009-05-19 23:05:31

    Odpowiedzi: 28 Ilość wyświetleń: 1659 Data: 5/19/2009 5:03:05 PM Liczba szacunów: 0
  • Splint do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    Dzieki Mr Jingles łap soga ;) Ale mam jeszcze jedno pytanie do Ciebie ;p Gdybym naprzykłak chcial poprawic biceps i klate i dodał do planu C ( plecy + barki ) cwiczenie z klatki ( wyciskanie plasko 3x10 ) i bicepsa ( uginanie ramion 3x10 ) to miało by to jakis sens ? czy by cos dało czy tylko zepsuło by plan z powodu braku regeneracji ?

    Odpowiedzi: 28 Ilość wyświetleń: 1659 Data: 5/21/2009 10:43:34 PM Liczba szacunów: 0
  • Splint do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    do planu C bica możesz dodać a jak chcesz koniecznie klatę jeszcze to dorzuć do B raczej ewentualnie możesz jakieś superserie spróbować na klatę

    Odpowiedzi: 28 Ilość wyświetleń: 1659 Data: 5/21/2009 11:04:01 PM Liczba szacunów: 0
  • plan - radzcie Atleci

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    szczegolnie nogi ktore bede malo co cwiczycl bo mi na nich nie zalezy praktycznie wiec tylko po 4 s na uda i lydki bedzie ! a przedramiona sa oporne i tego nie zamiezam zmieniac tymabrdziej tak tez robil przedramiona marek.c ! wiec skupmy sie na reszcie

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 847 Data: 5/13/2010 7:26:06 PM Liczba szacunów: 0
  • plan - radzcie Atleci

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Zapewne czytałeś artykuł Marka C. na temat przysiadów. Powinieneś zatem wiedzieć, że skoro w ogóle o tym pisał, to znaczy, ze nogi to bardzo ważna partia mięśniowa. Jej trening daje anabolicznego i hormonalnego kopa dla całego organizmu. Ronnie podał ci dobry rozkład treningowy-nie jedyny możliwy, ale dobry. Zatem według tego ułożyłbym ćwiczenia. W tej chwili niestety twój trening jest totalnie do przebudowy, możnaby powiedzieć, ze rozkład jest kosmiczny. Co do treningu przedramienia po każdym treningu-przedramie jest grupą mięśniową, która może to wytrzymać, jednak wszystko zależy też od intensywności z jaką będziesz przedramie trenował. 2 serie uginań nadgarstków podchwytem i nachwytem po każdym treningu, wykonywane do tzw."palenia"-to nie powinno ich przetrenować, więc jezeli ci zależy, to ok.

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 847 Data: 5/14/2010 3:41:24 AM Liczba szacunów: 0
  • TABATA - codziennie?

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    możesz wykonywać i ten ktory przedstawiłeś, i jakikolwiek byś nie wykonywał to jednak musisz bra c pewną poprawkę na efektywność, uważać więćej aby ne zrobić sobie krzywdy, bo panowanie nad techniką też z pewnością nie będzie takie jak normalnie, "na świeżo" bo już pewne ogólne zmęczenie bedzie odczuwalne... w związku z tym nie możesz się spodziewać efektow takich jak gdybyś ten trening przeprowadził o innej porze, po wypoczęciu lub przezd treningiem sw.

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 6910 Data: 4/19/2013 8:36:54 PM Liczba szacunów: 0
  • Sińce w okół oczy

    Post
    Zdrowie i Uroda

    Zauważyłem je od lipca 2016 roku lecz wtedy te since nie były tak wyraziste. Jesienią jadłem mniej, trenowałem mniej i spałem też mniej i praktycznie ich nie było. Tak jakby były uzależnione od ilości jedzenia i trenowania. Od dwóch miesięcy są takie jak na załączonym zdjęciu z tym że trenuję bardzo ciężko 5 razy w tygodniu i jem bardzo dużo bo ponad 4000kcal. Waga dużo podskoczyła bo 5kg w 5 tygodni ale takie było założenie. Dieta typowa na masę około 400g węglowodanów, 250g białka, 100g tłuszczy. (produkty takie jak: płatki owsiane, jaja, odżywka białkowa, warzywa, pierś z kurczaka, indyk, chude mięso z szynki, kasza, ryż, masło, oliwa, orzechy, kakao, wiórki kokosowe, twaróg). Spie średnio po 9h i czasem po tylu godzinach snu ciężko wstać. Suplementacja jest bardzo bogata: witaminy minerały, białko, b3k2, magnez, glutamina, zma, żeń szeń, bcaa, arginina, beta alanina, cytrulina, witamina c. Stres myślę że optymalny, raz lub dwa razy w tygodniu go odczuwam.

    Odpowiedzi: 43 Ilość wyświetleń: 2609 Data: 2/24/2017 10:30:54 AM Liczba szacunów: 0
  • Sińce w okół oczy

    Post
    Zdrowie i Uroda

    C.d /SFD/2017/3/8/4fef013a66d349bbb5519179cf964dd4.jpg /SFD/2017/3/8/e02e2c153a23409c9b8e5716b57f2fe7.jpg

    Odpowiedzi: 43 Ilość wyświetleń: 2609 Data: 3/8/2017 10:03:53 PM Liczba szacunów: 0
  • Sińce w okół oczy

    Post
    Zdrowie i Uroda

    Wstawiam kolejne badania które zrobiłem. Jeżeli chodzi o nerki to wykluczyłbym je ponieważ pół roku temu gdy pojawiły mi się cienie pod oczami zrobiłem badanie cystatyny c oraz usg układu moczowego. Następnie udałem się do nefrologa który powiedział mi że jest wszystko w porządku. /SFD/2017/3/24/47a5226840fa4a87ac16488d623e0ddc.jpg

    Odpowiedzi: 43 Ilość wyświetleń: 2609 Data: 3/24/2017 8:37:55 AM Liczba szacunów: 0
  • K-1 WORLD GP 2005 HAWAII

    Post
    Scena MMA i K-1

    Spoko Weasley, nie zywie urazy. Rzeczywiscie malo czytelnie to wyszlo... Ale do rzeczy. Jak obstawiacie wyniki walk ? Wg. mnie wygraja: Goodridge, Royster, C.Williams, Musashi, Choi (niestety musialem to napisac...) oraz B.J Penn.

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1741 Data: 7/28/2005 12:44:57 AM Liczba szacunów: 0
  • Ławeczka do ćwiczenia

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    ehh no to masz fajnego kolege ... wspolczuje ci takich kumpli moze i da sie cwiczyc ale zobaczysz efekty za 3 miechy jak cie bedzie bolal kregoslup itd :/ n/c myslalem ze w 21 wieku nikt tak nie bedzie cwiczyl :)))

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 14199 Data: 6/20/2005 1:34:52 PM Liczba szacunów: 0
  • nie wiem ze 3 razy ale tylko do połowy zakresu, ćwiczenia C nie umie. To co robić ten tydzień? Zwiększyć ilość serii? Wydaje mi się że te 5 to za dużo, bo na 2 poziomie jest 6 serii ale po 5 powtórzeń! A ja wykonuję wszystkie 4 serie na maksa.

    Odpowiedzi: 29 Ilość wyświetleń: 2763 Data: 11/15/2009 8:51:10 PM Liczba szacunów: 0
  • prosze o sprawdzenie diety na mase

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Wielkie dzieki!! btw liczylem wedlug troche inaczej- ja raczej spalam szybko bialo *1,7 i tluszcze * 1,7 a reszta z zapotrzebowania - staralem sie robic wg. zmienic?? LICZ TAK JAK JA CI PODALEM, CZYLI Z ZAPOTRZEBOWANIA ODLICZ BIALKA I TLUSZCZE I TO CO ZOSTANIE TO WEGLE SA po tych zamianach bede musial cos przyredukowac bo i tak zawyzylem troszke granice:) A apropo antyoksydantu to wyczytalem ze l-glutamina ulega przemianie do glutationu ktory wlasnie jest antyoksydantem?? LEPSZA BEDZIE GREEN TEA ALBO WITAMINA C Z ACEROLA co do zma domowego to znaczy jak lykac cykn i magnez po prostu i b6 odzielnie czy jak bo nigdzie sie doczytac nie moge a te tabsy (oryginalne) to duzy wydatek:/ 1 ZINCAS FORTE I 4 FILOMAGI A co do drugiego sniadanka mam gotowac cos ?? moze da sie jakos zaminic ta piers na cos szybszego do zrobienia?GOTUJ PIERS RAZ DZIENNIE I SOBIE PODZIEL NA PARE PORCJI ile kuraka dziennie mozna zjadac:) ILE WLEZIE A TAK NA SERIO TO SA TEZ RYBY ITD chcialem przyznac sog'a chodz nie wykupilem abonama i niby bylo napisane ze glos oddany:) ale pod spodem ze glosy tylko pelnoprawni moga oddawac dziwne to:)SPOKO

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 917 Data: 3/27/2006 3:33:48 PM Liczba szacunów: 0
  • Pomoc w dalszej redukcji

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Ok, jeszcze zapomniałem wyżej dopisać +witamica C:-)

    Odpowiedzi: 49 Ilość wyświetleń: 2432 Data: 6/18/2012 11:33:04 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta redukcyjna do oceny, 78kg

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Jak poprzednicy. Kupne sosy zasobne są przede wszystkim w dużą dawkę cukru..składnik który jest niepożądany w zdrowej diecie. Niemniej jednak dostarczasz około 150kcal z przetworzonego produktu który charakteryzuje się niską gęstością odżywczą, prócz energii dostarcza niewiele witamin, mikroskładników.. dostosuj się do wskazówek powyżej. Podroby to nie tylko udko z kurczaka, masz szereg innych źródeł białka do wyboru. Kolejna sprawa to węglowodany np: ziemniaki które dostarczają sporej dawki potasu, wit.C, mają wysoki indeks sytości, właściwości zasadotwórcze, a są tańsze niż ryż który na ich tle wypada blado. Masło orzechowe sklepowe jest relatywnie drogie i zasobne w o6, sól, lektyny - lepiej odpuścić i w to miejsce kupić orzechy włoskie, źródło o3 (ALA).

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 1907 Data: 5/17/2017 4:26:07 PM Liczba szacunów: 0
  • Mysle ze mozna juz podsumowac dzien, a zatem: ok 12 przyjalem 25mcg 13.30 30min aerobow+kawa O 16.30 postanowilem zmierzyc temperature i tu lekkie zaskoczenie 37,2*C Teraz wynosi ok 37,1, grzeje jak cholera Samopoczucie srednie jak to przy wysokiej temperaturze, ogolnie czuje sie srednio... I teraz uwaga dla osob ktore maja zamiar zastosowac T3- nie przekraczac na poczatek dawki 25mcg, nawet przy 7 dniowych minicyklach. IMO idealem bylo by startowac od dawki 12,5mcg i obserwowac reakcje organizmu... Trudno mi w tym momencie powiedziec czy jest to tylko dzialanie T3, czy na taka temperature niesklada sie tak samo reakcja obronna organizmu na nowy srodek... Jutro z rana mam zamiar przyjac 25mcg, nastepna dawke dopiero kiedy temperatura spadnie ponizej 37*- niemam zamiaru szalec.

    Odpowiedzi: 49 Ilość wyświetleń: 4970 Data: 5/5/2006 5:22:17 PM Liczba szacunów: 0
  • Odchudzanie. Będą efekty?

    Post
    Trening dla początkujących

    Śniadanie: Płatki owsiane - 70g Mleko zaw. 0,5 % tłuszczu - 200g Ser twarogowy chudy - 80g Oliwa z oliwek - 5g II Śniadanie: Chleb żytni razowy - 90g Tuńczyk w wodzie - 100g Ogórek - 100g Pomidor - 100g Oliwa z oliwek - 10g Obiad: Mięso z piersi kurczaka b/skóry - 100g Oliwa z oliwek - 10g Ryż brązowy - 80g II Obiad: Ser twarogowy chudy - 50g Mleko zaw. 0,5 % tłuszczu - 200g Płatki owsiane - 70g Oliwa z oliwek - 5g Kolacja: Jaja kurze całe - 170g Ogórek - 100g Pomidor - 100g Chleb żytni razowy - 30g Przed snem: Ser twarogowy chudy - 110g Oliwa z oliwek - 10g wychodzi 1,7g bialka; 0,9g tłuszczu; 3g ww na kg masy ciała, 2350 kcal. do tego witaminy, omega 3, wit C około 1g na dzien, wapn tez sie przyda, narazie z 500mg, do tego jeszcze zma apteczne. pojedziesz na takiej diecie z 2,3 tygodnie i potem obetne troche ww na korzysc bialek i tłuszczy (oraz zmniejsze kcal). jak cos to pytaj

    Odpowiedzi: 33 Ilość wyświetleń: 3390 Data: 3/31/2006 8:57:16 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta na Masę i jej poprawność.

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    W zupełności wystarczy Ci 1.8g/kg masy ciała białka, ok 140. Banan bezpośrednio spożywany po ćwiczeniach jest naprawdę zbędny, gdyż glikogen po treningu siłowym nie jest uszczuplony do takiego stopnia aby panicznie go uzupełniać. Zrezygnowałbym z suszonych warzyw na rzecz świeżych które są zdecydowanie bardziej obfitym źródłem witamin, minerałów, antyoksydantów etc. oraz mają mniej znacznie fruktozy. Twaróg z oliwą na noc jest jałowym posiłkiem w kontekście odżywczym jak i smakowym. Mało warzyw, a ten fakt generuje zazwyczaj niedobory żywieniowe, mało wit.C, potasu, brakuje ryb (dha i epa).

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 5881 Data: 8/29/2017 2:19:20 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta na Masę i jej poprawność.

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Osobiście uszczupliłbym ilość posiłków do 5. Generalnie posiłki powinny być bogate odżywczo, a wraz z tym powinny dostarczać ok. 20–25 g dobrego jakościowo białka, tak żeby przekroczyć tzw. ,,próg leuconowy” dla osób trenujących siłowo jest to szczególnie ważne. Masz głęboki deficyt wit.C - wprowadź paprykę czerwoną, kiwi, truskawki, cytrusy, warzywa kapustne, ziemniaki, jarmuż.. etc. jest w czym wybierać. Potasu również nieco brakuje, masz całą paletę kolorystyczną do wyboru owoców jak i warzyw. Każdy odcień odpowiada za inne właściwości odżywcze - nie ograniczaj się do banana. Wyrzuć te wafle ryżowe, mocno przetworzone, suszone owoce również są zbędne - lepiej dać świeże. Masz kiepski stosunek o3 do o6, zwiększ podaż włoskich, dodaj siemię oraz tłuste ryby 2-3 razy w tyg. (bogate w o3) bowiem chodzi o urozmaicanie, dodajesz jednie szkielet diety. Nie rozumiem połączenia smalcu z oliwą lub chleba z masłem i marchwią.. przecież to się nie trzyma kupy. Posiłki powinny być smaczne, w innym przypadku nie da się utrzymać w ryzach diety. Jadłospis ma wpływać na dobre samopoczucie, nie powodować głodu oraz problemów trawiennych.

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 5881 Data: 8/30/2017 11:23:48 AM Liczba szacunów: 0