SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • Przyznam, że jestem skołowany i nie do końca wiem o co Ci chodzi :-? Teoretycznie rozważasz problem w którym: a) jest zawodnik który nie trenuje w klubie, b) ale ma umiejętności (bo 10 lat wcześniej coś liznął), c) na amatorskich jest lepszy niż zawodnicy z klubów, d) dostaje propozycje walki zawodowej, e) nie ma nikogo znajomego, który mógłby stanąć w narożniku. Coś pominąłem albo przekręciłem?

    Odpowiedzi: 32 Ilość wyświetleń: 2622 Data: 6/9/2016 10:43:30 AM Liczba szacunów: 0
  • miejsce gdzie ćwiczę

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    -szef sknera nie chcial nic kupic - jak ma legal siłke - to nie tak ze kupuje radio i jest tylko trzeba zglosic ze masz sprzet RtV i placic abona ;/ ... a jak oferujesz muze - trz isc d ZAiKS i placic im 70 zł -oni ukladaja muze, a jak ty sam to dajesz 50 zl / m-c --- to jak ktos prowadzi aerobik Zmieniony przez - f***master w dniu 2004-08-29 12:23:51

    Odpowiedzi: 60 Ilość wyświetleń: 4491 Data: 8/29/2004 12:23:09 PM Liczba szacunów: 0
  • W tych gainerach jest dużo składników,których w dobrej jakości odżywce nie powinno się znajdować. SKŁAD: maltodekstryna, dekstroza, ultrafiltrowany koncentrat białka serwatki CFM, suszona serwatka, aromat w zależności od smaku: waniliowy dla smaku waniliowego, czekoladowy dla smaku czekoladowego, bananowy dla smaku bananowego, orzechowy dla smaku orzechowego, truskawkowy dla smaku truskawkowego, kokosowy dla smaku kokosowego, kwas askorbinowy (wit.C) , octan tokoferolu (wit. E) , kwas pantotenowy, chlorowodorek pirydoksyny (wit.B6), niacyna (wit. PP), tiamina (witamina B1), ryboflawina (witamina B2), folacyna (kwas foliowy), biotyna, cyjanokobalamina (wit. B12), substancja słodząca aspartam. Do tego składu jest potrzebny komentarz.Pozdrawiam.

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 2425 Data: 6/3/2008 10:26:53 AM Liczba szacunów: 0
  • Ocena planu na wyskok

    Post
    Inne dyscypliny

    W głowie sie nie mieści głupota ludzi ... takie tematy jak te były już pisane 100tki razy, a i tak dalej zakładacie kolejne ... plan sołtysa ze strony powyżej - 100% z tego forum robi ten plan i daje świetne rezultaty pierwszy dzień treningowy: -podskoki ze sztanga na plecach 30% ciezaru z przysiadu 3x5 -przysiad 5x5 progresja duzy ciezar -wykroki lub przysiad bulgarski 3 x 8 na noge -brzuch silowo drugi dzien treningowy: -power clean 4x5 -push press 3x8 -martwy ciag 5x5 progresja reszte parti mozesz sobie dowolnie dobrac, wazne zeby te cwiczenia co podalem wykonywac na poczatku i w takiej kolejnosci jak masz rozpisane dodatkowo dzien szybkosci: rozgrzewka, rozciaganie dynamiczne, skipy A B C, sprinty 4x20m, wieloskoki 3s, skoki dosiezne (do obreczy np) ogolnie na maksa sie wyskakac

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 770 Data: 3/17/2013 1:17:47 PM Liczba szacunów: 0
  • Redukcja tłuszczu + trening

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Precision Nutrition - system dietetyczny opracowany przez Dr John Berardi autora 2 znakomitych książek : Gourmet Nutrition i Precision Nutrition oraz niezliczonej ilości artykułów. Nam na forum znany jest bardziej, jako 10 przykazań żywieniowych . Czym jest Precision Nutrition? Jest to system dietetyczny , którego zadaniem jest w sposób jak najprostszy bez zbędnego liczenia zmienić nasze nawyki żywieniowe a dzięki temu doprowadzić nas do lepszej sylwetki, bardziej muskularnej i odtłuszczonej. Czy to działa ? Tak!!! Zdecydowanie, jeśli tylko będziemy postępować zgodnie ze wskazówkami, które podam poniżej na pewno osiągniemy nasze upragnione cele. To czego potrzebujemy aby osiągnąć nasze cele to odpowiednie odżywianie oraz odpowiedni trening i regeneracja. Poniżej prezentuję wam 10 wskazówek, które musza być przestrzegane, aby nasze ciało pozbyło się niechcianego tłuszczu. 1. Należy spożywać 6-7 posiłków co 2,5 – 3 h 2. Należy w każdym posiłku spożywać „pełne białko” (zawierające wszystkie aminokwasy) 3. Należy w każdym posiłku spożywać węglowodany o w miarę jak najniższym I/G pochodzące z warzyw(najlepiej włóknistych) i owoców 4. Należy dbać aby posiłek przed treningowy był bogaty w łatwo przyswajalne białko 5. Należy dbać aby węglowodany we wszystkich posiłkach poza posiłkami przed i po treningowym pochodziły z warzyw i owoców o niskim IG. Posiłki około treningowe powinny zawierać węglowodany o wyższym I/G 6.Należy dbać aby posiłek po treningowy zawierał węglowodany proste i łatwo przyswajalne białko w proporcji 2:1 7. Należy pilnować aby 25-35%spożywanych kalorii w diecie pochodziło z tłuszczy z podziałem na : 1/3 z tłuszczy nasyconych (zwierzęcych), 1/3 z tłuszczy jednonienasyconych (np. oliwa z oliwek, avocado), a 1/3 z tłuszczy wielonienasyconych (olej lniany, rybi , orzechy i nasiona itp.) 8. Należy unikać napoi innych niż: woda mineralna niegazowana, zielona herbata itp. 9. Należy dbać o to by każdy posiłek za wyjątkiem posiłków około treningowych składał się z naturalnego, nie przetworzonego pożywienia, należy unikać słodzików, konserwantów, polepszaczy itp. 10.Należy spożywać większe ilości węglowodanów tylko w okolicach treningowych (przed i po treningu) , posiłki te powinny być ubogie w tłuszcz. W innych posiłkach powinna występować przewaga tłuszczy nad węglowodanami pochodzącymi z warzyw i owoców Zmiana naszego dotychczasowego sposobu odżywiania na ten powyższy zaowocuje poprawą sylwetki oraz zdrowia w większości przypadków . Pytania jakie się rodzą to jak może wyglądać przykładowy jadłospis na takiej diecie i w jaki sposób te wskazówki wprowadzić w życie ? Jadłospis jaki tu podaje jest tylko przykładowy, jak wiadomo każdy z nas jest inny i dla każdego dieta ta powinna wygląda inaczej. Jednodniowy jadłospis : Posiłek 1 Białka jaj Sałata Siemię lniane Posiłek 2 Łosoś Szpinak Posiłek 3 Polędwica wołowa Brokuły Garść orzechów Posiłek przed treningowy( można go pi ć w trakcie treningu) Wpc/wpi/wph (białko serwatki) lub albuminy(białko jaj) Carbo lub banan (białko w stosunku do węglowodanów jak 1:2) Posiłek po treningowy To samo jak w posiłku przed treningowym Posiłek 6 Pierś z kurczaka Kasza kuskus/ryż/kasza jęczmienna/płatki Dowolny owoc Posiłek 7 Mintaj Chleb pełnoziarnisty razowy Sałatka warzywna Powyżej mamy zobrazowany przykładowy dzień treningowy na diecie Precision Nutrition, oczywiście nie podałem ilości celowo gdyż są one elementami diety bardzo osobistymi i każdy powinien dobierać je pod kątem własnych potrzeb, możliwości i celi. Jak zauważyliście dieta posiada pewne obwarowania, które należy bezwzględnie przestrzegać. Nieprzestrzeganie ich może doprowadzić do spowolnienia efektów lub ich całkowitemu zanikowi. Nim rozpoczniecie układanie diety kilka moich uwag : - nigdy w posiłkach nie łączymy węglowodanów w dużych ilościach oraz tłuszczy (tyczy się to głównie tłuszczy nasyconych). - dodatek warzyw nawet w niewielkich ilościach do każdego posiłku jest ważny, natomiast owoce traktował bym bardziej instrumentalnie i stosował bym je około treningowo. -źródła pokarmowe należy maksymalnie różnicować ,zawsze dbamy o pełne białko( z mięsa, ryb, jaj, odżywek) oraz jak największą ilość warzyw liściastych o jak najbardziej intensywnym kolorze. - owoce w umiarkowanej ilości są ok. szczególnie około treningowe z własnego doświadczenia polecam jagody (źródło luteiny). - kaloryczność diety zmieniamy zarówno im plus jak i im minus stopniowo o 100-200 kcal cały czas obserwując reakcje naszego organizmu, dokonujemy tego przez obserwacje poziomu tłuszczu ustrojowego co 2-3 tyg. - w przypadku ukierunkowaniu diety na masę i konieczności dodania kalorii, kalorie dodajemy najpierw do : * posiłku po treningowego (+ 100-200 kcal w postaci węglowodanów) * posiłku w godzinę po treningu (+ 100-200 kcal w postaci węglowodanów) * pierwszego posiłku (śniadania) w dni treningowe (+ 100-200 kcal w postaci węglowodanów) * o ile nadal zachodzi potrzeba zwiększenia ilości kcal w diecie, kalorie dodajemy w postaci tłuszczu, równomiernie rozkładając dodaną ilość pomiędzy wszystkie posiłki z wyjątkiem posiłków około treningowych, które jak wiadomo są wolne od tłuszczu. -wodę należy spożywać w ilości minimum 2l pamiętając również aby nie przesadza z nadmiernym jej piciem. Na pewno wiele osób ma pytanie co z ważeniem posiłków, co z liczeniem kcal ? Jest to przecież jeden z ważniejszych elementów 99% zdrowych diet. Cóż jak za każdą dietą tak i za tą nie stoi „magia” lub tajemna kombinacja posiłków i tu też w późniejszym czasie będziemy musieli sięgnąć po odpowiednie bilansowanie diety ale powinno to nastąpi dopiero po tym gdy osiągniemy perfekcje w korzystaniu ze wszystkich 10 wskazówek żywieniowych.

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 639 Data: 4/14/2012 3:37:58 PM Liczba szacunów: 0
  • juz to zrobilem , gej ze hej dostal linka buhahahaha , ja dalem rade ogladnac ok 40sec filmu , moja kobieta ogladnela 15sec i moj ziomus wytrzymal 20sec , po tym filmie mialem koszmary i caly czas sluszalem jak mu to szklo w dupie chalasuje , O K R U C I E N S T W O i okrutna beka buhahahaha ps do autora , dobrze ze ci od metki krew leci a nie od sloika pzdr Zmieniony przez - barjur2 w dniu 2011-09-29 21:24:42

    Odpowiedzi: 48 Ilość wyświetleń: 4477 Data: 9/29/2011 9:23:00 PM Liczba szacunów: 0
  • raczej ten zołty mocz powinien byc od jakiejs witaminy,moim zdaniem witaminy C bo jej nie da sie przedawkowac bo jej nadmiar jest wydalany z moczem.Ted raczej nerki nie wchodza w gre wszyscy moi kolesie co lykali mete mieli zołty mocz nie ma sensu straszyc kolesia.ale tez nie wykluczam "moga to tez byc nerki".

    Odpowiedzi: 29 Ilość wyświetleń: 6111 Data: 12/11/2003 1:22:54 PM Liczba szacunów: 0
  • Kawa i Herbata??

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    ja słyszałem że kawa z mlekiem powoduje rozstruj żołądka przynajmniej u mnie jest tak napewno, zawsze gdy sie napiję chcę mi się odrazu sr..ć.

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 5156 Data: 10/20/2010 11:53:35 PM Liczba szacunów: 0
  • monohydrat kontra pozostałe formy

    Post
    Odżywki i suplementy

    w obiegowym ujęciu uważa się że monohydrat zwiększa uwodnienie komórek mięśniowych a inne formy nie. Co nie jest prawdą. Podobnie uważa się że zwiększenie uwodnienie komórek mięśniowych jest czymś niepożądanym -c również nie jest prawdą. I podobnie myli się pojęcia "retencji płynów w ustroju" z hiperhydratacją komórek mięsniowych - co jest niewłaściwe. Odniosłem wrażenie, że Twoja wypowiedź stanowiła powielenie w/w. Ale nie byłem pewien - poprosiłem o doprecyzowanie.

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 2336 Data: 8/3/2011 3:38:16 PM Liczba szacunów: 0
  • jeśc do syta tłuszcze i nie tyć?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Teoretycznie można. Ale dieta bez białka jest bez sensu (białka nie wytworzysz z innych składników pokarmowych), a kompletnie bez ww byłoby Ci NAPRAWDĘ ciężko, no i niezdrowo w dłuższym okresie czasu. A co do grubasów, to oni tyją dlatego, że zasuwają tłustego kotleta z np. ziemniakami... Albo wcinają słodycze, gdzie jest mnóstwo i cukrów i tłuszczu. Poszukaj w PROGRESS, marek.c się na ten temat tam wypowiadał niedawno.

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 2760 Data: 3/12/2008 8:35:52 AM Liczba szacunów: 0
  • Pytania: Wojsko ...

    Post
    Sztuki Walki

    Mobin2x zostałeś po części wprowadzony w błąd, prostuje: Ad1.Aby awansować z szer. na st.szer trzeba zostać wyznaczonym na stanowisko zaszeregowane dla stopnia st.szer. (w praktyce : etaty szeregowych zawodowych występują w jednostkach gdzie był do niedawna lub nadal jest pobór, zajmują oni stanowiska służbowe takie jak żołnierze służby zasadniczej tj.np.strzelec ,radiotelefonista,ładowniczy itp. w takich jednostkach etaty st.szer przewidziane są dla funkcji typu :kierowca kat. C i sprzętu ciężkiego , celowniczowie, operatorzy środków łączności.W jednostkach w pełni zawodowych występują tylko etaty st.szer.) Ad2.trochę dziwnie sformułowałeś to pytanie, jak wiadomo nie w każdym mieście znajduje się JW, jeżeli trafisz do jednostki która będzie na tyle blisko do twojej rodzinnej miejscowości abyś mógł spokojnie dojeżdżać to ok,a np.:jeżeli jesteś z okolic Przemyśla a trafisz do Szczecina logicznym jest że wynajmował bedziesz coś na mieście ,starał się o mieszkanie służbowe lub miejsce w internacie(szer. zaw i st.szer przysługuje bezpłatne zakwaterowanie na terenie JW) Ad3.Zależy od twojej decyzji generalnie poza czasem pracy nikt Cię nie trzyma Ad4.Generalnie to się szkoli a w jakim zakresie i z jakich zagadnień zależy od specyfikacji jednostki i zajmowanego stanowiska. Na obecną chwile według decyzji Szefa Sztabu Generalnego WP w pierwszej kolejności do korpusu szeregowych zawodowych powoływani będą żołnierze w służbie nadterminowej ,zasadniczej i żołnierze rezerwy .Dopiero po nowelizacji ustawy o służbie żołnierzy zawodowych (2010 r) na dobre ruszą Centra szkoleń dla kandydatów z cywila

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 3550 Data: 6/12/2009 6:18:12 PM Liczba szacunów: 0
  • obserwuj co sie bedzie dzialo, jak choroba bedzie sie rozwijala, to przerwij cykl i sie wukuruj;-) jak za 2-3 dni przejdzie to smialo kontynuuj cyklon. warto na cyklu kreatynowym, jak jestesmy podatni na infekcje, suplementowac sie witamina c, garlicinem czy chocby witamina d3 i kwasami omega 3 ktore to wspomagaja nasza odpornosc

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 525 Data: 4/22/2016 11:43:45 AM Liczba szacunów: 1
  • file:///C:/Users/Damian/Desktop/Pobrane/DIETA.png Zmieniony przez - Dampaz w dniu 2019-07-09 11:17:11

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 2850 Data: 7/9/2019 11:08:08 AM Liczba szacunów: 0
  • Łopatka wieprzowa

    Post
    Szybkie pytania bez logowania

    Energia 259 kcal Białko 16 g Tłuszcze 21.7 g Woda 61.4 g Wapń 5 mg Żelazo 1.1 mg Magnez 19 mg Fosfor 159 mg Potas 275 mg Sód 52 mg Cynk 3.14 mg Miedź 0.04 mg Mangan 0.02 mg Selen 28.6 mcg Witamina D 28 IU Witamina E 0.4 mg Witamina C 3.2 mg Witamina B1 0.6 mg Witamina B2 0.28 mg Witamina B3 3.06 mg Witamina B5 0.77 mg Witamina B6 0.3 mg Witamina B12 0.7 mcg Tryptofan 0.23 g Treonina 0.81 g Izoleucyna 0.85 g Leucyna 1.25 g Lizyna 1.34 g Metionina 0.45 g Fenyloalanina 0.69 g Walina 0.86 g Cholesterol 72 mg Kw. tł. nasycone 7.59 g Kw. tł. jednonienasycone 10.94 g Kw. tł. wielonienasycone 1.5 g Kwas Foliowy 3 mcg_DFE Ale jak juz masz zmielone w sklepie to nieraz pieron wie z czego oni mielą

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 920 Data: 3/19/2015 1:24:48 PM Liczba szacunów: 0
  • Detektyw na diecie.

    Post
    Galeria Zdjęć

    ooo witam jak widze zawsze na SFD sie wroci , predzej czy pozniej , chociaz na chwilke Przypozuj cos , widac ze chlop jak dab Krakow Pałer(C) Zmieniony przez - Pitt Bull w dniu 2008-05-25 11:15:48

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 6724 Data: 5/25/2008 11:11:04 AM Liczba szacunów: 0
  • Wielka prosba o porade dla fachowcow:)

    Post
    Odżywki i suplementy

    Jesli chodzi o gainera to polecam SWG olimpu jest bardzo dobry A.C.A.B Dac songa nie dac songa o to jest pytanie Pozdrawiam Wszystkich

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 893 Data: 1/22/2004 4:14:38 PM Liczba szacunów: 0
  • IG

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    a) ryżu białego 64 b)ryżu brązowego 55 c) kaszy gryczanej 54 zrodlo to http://montignac.miniportal.pl/ig.php Mam też pytanie czy zmiksowanie ugotowanego ryżu (powstaje koktail z mlekiem i białkiem serwatki)podnosi w jakiś sposób IG samego ryżu? (całkowicie zmiksowany chyba się szybciej wchłania?) tak podniesie

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 3883 Data: 3/18/2006 2:59:08 PM Liczba szacunów: 0
  • bieżnia czy nie?

    Post
    Inne dyscypliny

    jesli ma ktos naprawde profesjonalna bieznie na ktorej idzie prowadzic trening taki jaki mozna prowadzic na swierzym powietrzu to niema roznicy wielkiej ale zadajmy sobie pytanei kto kupi taka bieznie zeby trenowac skoro wychodzi na dwor i ma najwieksza bieznie ktora jest caly swiat i to calkiem za darmo, biegalem raz u kumpla (bo ma bieznei za 800zł kupiona mamie bo walczy z nadwaga) to przy spokojnym biegu idzie nawet biec,ale gdy dodalem gazu i probowalem pedzic na maxa to prawie bieznia by sie rozklekotala,no poprostu trening na takim czyms to mordenga ,no chyba ze leje ,zawierucha, -50'C i zaspy 3metrowe,to wtedy moze bym na tym owb1 zrobil , jesli chodzi o kondyche to na biezni mozna by troche wyrobic ale na dworze idzie zastosowac wiele roznych treningow bo np: na biezni sily biegowej niezrobisz

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 1542 Data: 9/30/2005 7:06:48 PM Liczba szacunów: 0
  • Wisła - Lazio

    Post
    Aktualności - Kulturystyka i Fitness

    no gokuson masz racje uche dobrze grał,nawet bardzo dobrze,nieźle też kuźba ciała natomiast dali hughes,żurawski(stać go na więcej,dużo więcej), dużo więcej stać było na kosowskiego wielka szkoda,taka szansa, słaby mecz wisły z tym się zgodzę wqrzyło mnie granie na czas piłkarzy lazio przy golu chiesy o lazio natomiast wyrobiłem sobie już zdanie,jak dla mnie wielkie lolki,wielkie panicze,którzy nie mogą grać s powodu minusowej temp. , twardego boiska , poprostu n/c ja niejestem wielkim fanem wisły kibicuje legii ale mimo wszystko... &#1603;&#1604; &#1608;&#1575;&#1581;&#1583; &#1581;&#1610;&#1575; "Tam, gdzie jest nasza niemoc, tam też jest siła. Tam gdzie jest nasza nędza, tam też jest nasza wielkość. Tam, gdzie jest ciemność, tam także panuje światło... Jednak tylko wiara może nam o tym powiedzieć i jedynie nadzieja pozwala nam to usłyszeć." zapraszam do aktualności <-Gadu Gadu-> <<<-5012684->>>

    Odpowiedzi: 46 Ilość wyświetleń: 4942 Data: 3/5/2003 9:47:10 PM Liczba szacunów: 0
  • Ja nie puchlem nawet po 4 tabletkach,dopiero jak na 6 wszedlem to troche opuchla mi twarz,ale naprawde malo. "BYŁY KAPITAN KOMANDO FOKI I OBECNY GROMU K.C. RAYBACK" -----<<<<<<<< >>>>>>>>-----

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 5226 Data: 3/2/2003 9:53:09 PM Liczba szacunów: 0