SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • Cayek - MASS MODE STR 448

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    A teraz z innej beczki. Biorę obecnie trilac po którym mi się poprawiło i te enzymy trawienne do pre i post posiłku. Brzuch nie jest jakoś mega wywalony i nie czuje się za ciężki. Jedynie w wc na rzadko i czasem wzdęcia są takie ze obca osoba by zemdlała. Miał ktoś tak? U mnie z żołądkiem jak były problemy to gdzieś pół roku sie z tym borykałem ale dałem rade , do każdego posiłku enzymy , doy day probiotyk 2x dzinnie , rapaholin c , fosfolipidy , NAC i ostropest do teraz takie combo idzie na wątrobę , enznymy zawsze szły z now super enzymes ale ostatnio zaminiłem na enzymy sąsiedniego forum i są połowę tańsze a daja rade ładnie

    Odpowiedzi: 5093 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/6/2020 7:23:26 AM Liczba szacunów: 0
  • Cayek - MASS MODE STR 448

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    Stawiam ze to może być przyczyna bo ja ani razu w trakcie minicut nie złamałem diety. Baa, niedojadałem. Raz pizza wleciała i nic poza nią, a potem następne dni może 1200 kcal i cardio No ale łapy i barki idą do przodu. Nogi tez coś tam wiec git. Dziś 87,2 kg Dziś idę pewnie podpisać umowę w DHL w rozładunku towaru po 6h dziennie wiec trochę więcej kalorii będę przepalac. Chociaz na miesiąc bo póki co moi podopieczni maja niby covid który przechodzą bez problemu %-) Zmieniony przez - Cayek w dniu 2020-10-27 11:59:55 Jesli rozładunek u nich wyglada tj w DPD w białym to nie „troche kalorii” }:-( Zmieniony przez - M.I.C.H.U w dniu 2020-10-27 13:08:47

    Odpowiedzi: 5093 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/27/2020 1:08:19 PM Liczba szacunów: 0
  • Cayek - MASS MODE STR 448

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    Moja żona przeszła Covid, bardzo lekko, ale pełnego smaku nie ma dalej. Ile czasu minęło od wyzdrowienia? 2 tygodnie temu w piątek straciła smak. Wraca jej powoli, ale miała test i była pozytywna. W moim dzienniku opisywałem całą sytuację. Cyrk jak cholera. Jak straciłeś smak, na bank masz Covid. Jedno co możesz zrobić by nie zarażać, to się odizolować i yebać dzownienie do sanepidu itp.

    Odpowiedzi: 5093 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/27/2020 5:27:34 PM Liczba szacunów: 0
  • Cayek - MASS MODE STR 448

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    Żadnym ekspertem nie jestem, ale ja bym Cayek zwrócił większa uwagę na źródła węgli(bo to one fermentują w jelitach), mi osobiście pomogło gdy miałem podobny problem do Twojego pod koniec redu, jak wyj**ałem całkowicie laktozę(jem tylko kostkę twarogu bez laktozy raz na 3 dni) oraz trzymam się Food maps(pozwalam sobie na trochę płatków śniadaniowych do po treningowego czy kapustę kiszoną, którą wcześniej gotuje to wtedy nie mam rewolucji jak miało to miejsce przy surowej) do tego z supli leciało 4x maślan sodu ed i 2x enterol ed, vivomixx 1-2 saszetki w tygodniu. ja akurat ekspertem jestem i potwierdzam %-) Nie tyle ekspert, co po prostu zawodowo dietetyk, też już nie chciałem pisać, bo po prostu sam obserwuje i patrzę jak ludzie sobie radzą, ewentualnie coś doradzę jak poproszą. Wiadomo przyczyn i dolegliwości może być bardzo dużo, czasami low FODMAP może pomóc najważniejsze jednak poznać przyczynę Enterol dobrej jakości probiotyk

    Odpowiedzi: 5093 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/11/2020 2:48:51 PM Liczba szacunów: 0
  • Cayek - MASS MODE STR 448

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    Żadnym ekspertem nie jestem, ale ja bym Cayek zwrócił większa uwagę na źródła węgli(bo to one fermentują w jelitach), mi osobiście pomogło gdy miałem podobny problem do Twojego pod koniec redu, jak wyj**ałem całkowicie laktozę(jem tylko kostkę twarogu bez laktozy raz na 3 dni) oraz trzymam się Food maps(pozwalam sobie na trochę płatków śniadaniowych do po treningowego czy kapustę kiszoną, którą wcześniej gotuje to wtedy nie mam rewolucji jak miało to miejsce przy surowej) do tego z supli leciało 4x maślan sodu ed i 2x enterol ed, vivomixx 1-2 saszetki w tygodniu. ja akurat ekspertem jestem i potwierdzam %-) Nie tyle ekspert, co po prostu zawodowo dietetyk, też już nie chciałem pisać, bo po prostu sam obserwuje i patrzę jak ludzie sobie radzą, ewentualnie coś doradzę jak poproszą. Wiadomo przyczyn i dolegliwości może być bardzo dużo, czasami low FODMAP może pomóc najważniejsze jednak poznać przyczynę Enterol dobrej jakości probiotyk Jeszcze 3 semestry i oficjalnie będę dietetykiem, ale coś tam się interesuje takimi sprawami/schorzeniami na własna rękę, bo ze studiów nic nie idzie wynieść, bo 90% jest g**** warte. Ale przez to sam przechodziłeś wiec wiesz ;)

    Odpowiedzi: 5093 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/11/2020 3:01:00 PM Liczba szacunów: 0
  • Ja właśnie jade na C+C i nie narzekam jak na swoją cene good produkty.

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1061 Data: 10/21/2010 11:10:23 PM Liczba szacunów: 0
  • Porusz swoje plecy v1.02

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Potraktuj to jak przymusowe, szybsze zakończenie cyklu. Jak wyzdrowiejesz zrób jeden tydzień lekkich treningów i wykonaj cykle na masę. Potem zgodnie ze wskazówkami zalecał bym Ci wykonanie całego cyklu od nowa. Powinno pójść lepiej bo będziesz dysponował nabytym doświadczeniem. Na marginesie - przyjmuj więcej witaminy C z warzyw i owoców. Przy cieżkich treningach potrzeba jej więcej, a obecna aura (mimo wysokiej temperatury) również wymaga większej ilości tej cennej witaminy.

    Odpowiedzi: 62 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/11/2007 3:18:18 PM Liczba szacunów: 0
  • kreatyna+bieganie

    Post
    Odżywki i suplementy

    Dokładnie. Od biegania, bez siłowni, możesz tylko schudnąć. Nawet biorąc kreatynę. SONBATY

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 10716 Data: 7/15/2002 8:23:06 AM Liczba szacunów: 0
  • wstydliwy temat :)

    Post
    Odżywki i suplementy

    Było juz o tym dużo razy. Kupisz serwatkę w mleczarni ale taka serwatka w proszku ma ok. 12% białka i 75% laktozy. Krótko mówiąc nie jest nic warta i może przynieść więcej szkód niż pożytku SONBATY

    Odpowiedzi: 42 Ilość wyświetleń: 4248 Data: 9/2/2002 12:00:24 PM Liczba szacunów: 0
  • kret98 < no słyszałem że po węglach się lepiej śpi, ale ja łapie tłuszcz na brzuchu z byle czego (mimo że jestem ekto) tak więc wolałbym nie ryzykowac z węglami na noc :) s.m.p.a. < no widziałem właśnie MZB, ale nie wiem dokładnie jakie jest lepsze dawkowanie: 15zł chela mag b6 60 kaps - (100 magnezu 5mg b6 w 1 kaps.) 9zł cynk 30 kaps (30mg cynku w 1 kaps.) Tak więc 200mg magnezu i 10mg wit. b6 na dzień = 15zł miesiąc 30mg cynku dziennie = 9zł miesiąc = 24zł na miesiąc MZB: 250mg magnezu 15mg cynku = 42zł za opakowanie 60 kaps. Czytałem, że jedni biorą 1 kaps, a drudzy 2 (500mg magnezu :o). Gdybym nawet brał jedną, to wtedy magnezu jest więcej niż w chela mag, ale zaś cynku jest 2x mniej. Biorąc pod uwagę, że większość pisze o 30mg to trochę mało te 15mg. Choć w sumie biorę rano zawsze Vitamin plusa gdzie jest 10mg cynku. Ale to chyba się tak nie liczy razem bo przedział czasowy spory :) Co myślisz s.m.p.a.?: a) 200mg magnezu + 30mg cynku b) 250mg magnezu + 15mg cynku c) 500mg magnezu + 30mg cynku Bo jeśli opcja c) najlepsza, to faktycznie brać 5x chela mag wyszłoby dużo drożej No i jeszcze opcja czy żeby był efekt Knorra to muszę to łykać wszystko na raz przed snem. +Dzięki za przepis. (Tobie sogacz już nie wchodzi ;)) pozdro for both Zmieniony przez - Kwic w dniu 2010-07-28 19:45:37 Zmieniony przez - Kwic w dniu 2010-07-28 19:46:54

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 2961 Data: 7/28/2010 7:43:10 PM Liczba szacunów: 0
  • Marta693- redukcja

    Post
    Ladies SFD

    Przerwy są między seriami czyli pomiędzy A i B i C A-B1-C1-D-A-B2-C2 ( przerwy tam gdzie -)

    Odpowiedzi: 341 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/7/2013 10:31:07 AM Liczba szacunów: 0
  • Marta693- redukcja

    Post
    Ladies SFD

    18.01.2013, dzień 14 DT trening 1 za wczorajszą papę, która przypominała nutellę: bieg na świeżym powietrzu 25min 07sek, HRavg 174, ok 4 km do wyjścia zbierałam się ze dwie godziny i przed południem wylazłam. Powietrze ok, prawie bezwietrznie, temp. -4 st C. Trochę czułam piszczele, może czas na nowe buty?

    Odpowiedzi: 341 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/18/2013 1:44:33 PM Liczba szacunów: 0
  • Marta693- redukcja

    Post
    Ladies SFD

    01.03.2013 poszłam na siłkę ale nie miałam siły i po rozgrzewce, kilku ćw przeszłam do aero- nic specjalnego. 02.03.2013 w misce trochę mniej białka (zamiast 128g jest 120g), ale nie daje ostatnio rady wcisnąć więcej /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/d8478a3ae9d7409c8bd314d3c3a3fb98.png dzisiaj u mnie +2 stopnie C i przepiękne słońce, aż żal w domu siedzieć, dlatego biorę sukę i idziemy na spacer po południu Zmieniony przez - Marta693 w dniu 2013-03-02 10:15:38

    Odpowiedzi: 341 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/2/2013 10:02:34 AM Liczba szacunów: 0
  • Marta693- redukcja

    Post
    Ladies SFD

    22.03.2013 DNT aero 45min na jutro /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/0081c07afd0c4be7bc7de9b1588cfbdf.png 23.03.2013 DNT- nic nie kręciłam 24.03.2013 dz. pomiarowy i siłowy 10.03.13r i 24.03.13r Waga: 68,5kg 67,5kg Obwód w biuście: 94 94 Obwód pod biustem: 81 79,5 Obwód talii w najwęższym miejscu: 77 76 Obwód na wysokości pępka: 91 89 Obwód największej fałdki na brzuchu: 95 94 Obwód bioder (3): 104 103,5 Obwód uda w najszerszym miejscu: 63 62,5 Obwód łydki prawej: 37 36,5 Jestem zadowolona. Spadki korzystne, bo tydzień temu obcięłam sama sobie koryto o ok 10g tłuszczu, więc wyszło ok 1700kcal 128/60/150. Teraz tak myślę, że mogła to byc rotacja, ale nie przyszło mi to do głowy wtedy@-) Ciągnę dalej i nic nie zmieniam w rozkładzie. Czuję, że wkrótce ktoś krzyknie "podsumowanie k.rwa proszę!!" dlatego chcę prowadzić się wzorowo, żeby cokolwiek było widać na podsumowaniu. U mnie - 14 st C /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/e39a21fe94d24edbbd4a6621ebd1e1ca.png trening B 3 x 8 powt A: 8x55kg; 8x60kg; 8x62,5kg B1: Wyciskanie sztangi stojąc 8x25kg; 7x27,5kg; 5x27,5kg B2: Ściąganie drążka górnego do kl 8x30kg (na innym atlasie niż zazwyczaj); 8x7odw; 8x7odw C1: Wypady 8x13kg/1ręka (źle sobie skręciłam hantelki i mimo, że było za ciężko zrobiłam jedną serie) 8x11kg(nie wiem czy 11kg, bo odważniki trochę się sypią); 8x11kg C2: Uginanie nóg leżąc 8x30kg; 8x30kg; 8x32,5kg D: Pompki 8,5,5 (ilości w zależności jak łapy ustawię) rower 15 min Zmieniony przez - Marta693 w dniu 2013-03-24 14:47:13 /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/75285590541c494d88f817bfbb2509ba.png coś ta miska jest nie tak... mam 171g węgli a tylko 1689kcal. jak sobie przeliczę wszystko na piechotę (B=4kcal, T=9, W=4) to daje 1753kcal.... 25.03.2013 DNT aero 25min; dzisiaj trochę nie dojadłam węgli na jutro: /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/9e1ab9e3772d476e9ebf85e291697907.png 26.03.2013 DNT nic nie kręciłam wyszłam z pracy po 18 a o 20 już spałam do 5.30 nie ułożyłam też miski na 27.03, ale rano zjadłam jajecznice (standardowo) na obiad wzięłam ryż, banana i dwa mielone. 27.03.2013 DT poszłam na siłkę ale głowę miałam nabitą czym innym (problemy zdrowotne najbliższych) i czułam że nie jestem tam gdzie byc powinnam. Trening siłowy nie dokończyłam, poszłam do domu. Miska trzymana czysta. Zmieniony przez - Marta693 w dniu 2013-03-28 10:38:30 Zmieniony przez - Marta693 w dniu 2013-03-28 10:38:52

    Odpowiedzi: 341 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/22/2013 10:37:31 PM Liczba szacunów: 0
  • Marta693- redukcja

    Post
    Ladies SFD

    Jest dużo lepiej. Jak ładnie pupa i nogi się zmieniają :-D W jeden miesiąc to duża zmiana. Bardzo mi się podoba. Jak wkleić tabelkę. Zaznaczasz w exelu crtl+C. Wchdzisz do Painta ctrl+V. Zapisz jako , typ jpg trzeba wybrać. I gotowe można wklejać

    Odpowiedzi: 341 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/17/2013 3:43:37 PM Liczba szacunów: 0
  • Marta693- redukcja

    Post
    Ladies SFD

    27.02.2014 trening A 1. Przysiad ze sztangą 5x8 8x40kg/8x45/8x50/8x55/8x60 8x40kg/8x45/8x45/8x50/8x50 2. Wiosłowanie sztangą nachwytem 4x8 8x30kg/8x35/8x35/8x30 8x30kg/8x30/8x35/8x30 3. Wyciskanie sztangielek skos góra 3x10 3x10x7,5kg 3x10x7,5kg 4. wyciskanie sztangielek na barki stojąc 3x12 12x2,5kg/12x5kg/12x5kg nie miałam dostępu do innych ciężarków 12x3kg/12x4kg/12x4kg aero: 15 min orbi + rozciąganie Suple: olej z wątroby dorsza, magnez, Zn+wit C /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/2fc7d63503694fb7bfb6fb5b357af8fd.png

    Odpowiedzi: 341 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/28/2014 11:20:26 AM Liczba szacunów: 0
  • Marta693- redukcja

    Post
    Ladies SFD

    01.03.2014 miał być DT, ale jakiś smutek mnie ogarnął, poryczałam sobie na cały świat i siedzę w domu. Na siłkę pójdę jutro, szkoda, że po pomiarach... Suple: Mg, Zn+wit C, olej z wątroby dorsza wpadło więcej T (orzechy laskowe i kromka z masłem) /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/714441b15051417a892bd8d0ef7ef7bc.png

    Odpowiedzi: 341 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/1/2014 7:58:31 PM Liczba szacunów: 0
  • Marta693- redukcja

    Post
    Ladies SFD

    02.03.2014 dzień pomiarowy i DT dzisiaj samopoczucie ciut lepsze, pomiary ogólnie ok. Nie wiem co z tym pępkiem, ale w d.pie go mam. Pewnie źle przyłożyłam metr, albo po brukselkach. Ważne, że czuję się mniejsza. Acha i co jeszcze zauważyłam... jak po treningu siłowym robie aero na dół (tzn. nogi) na orbim- to spadki mam u góry (tzn plecy-te zayebiste fałdy pod zapięciem biustonosza). W przyszłym tyg będę robić aero na wioślarzu, więc spadki powinny być w nogach ;-) i czuję -2cm pod biustem z czego jestem %-) /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/f1a70e2620a741fdabe665dc0f943b05.jpg Suple: Zn+wit C, magnez, olej z wątroby dorsza dzisiaj robię pizze na jaglanym spodzie z kuchni ladies. brakuje mi skrobi, ale może mąka załatwi wszystko..? w sumie zjem co wyjdzie. Z takimi pizzami i innymi kolorowymi rzeczami które wyglądają ładnie muszę uważać, bo lubię zjeść tego więcej niż zakłada miska. /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/36fe200858c24ab7931416d959685808.png Zmieniony przez - Marta693 w dniu 2014-03-02 09:02:57

    Odpowiedzi: 341 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/2/2014 9:00:51 AM Liczba szacunów: 0
  • Marta693- redukcja

    Post
    Ladies SFD

    03.03.2014 DnT Suple: Mg, Zn+ wit C, olej z watroby dorsza /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/2060bfc2c42642cf94ac06f7dcc07fae.png

    Odpowiedzi: 341 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/3/2014 8:26:47 PM Liczba szacunów: 0
  • Marta693- redukcja

    Post
    Ladies SFD

    wprowadzam korektę do miski z 05.03.2014, posiłek godz. 20: było- makrela wędzona, sałatka meksykańska (fasola konserwowa, kukurydza, trochę makaronu razowego, cebula, papryka, wymieszane z odrobiną majonezu), chleb chrupki. Nie przejadłam się i się cieszę, że wszystkiego nie zjadłam. 06.03.2014 DNT zjadłam wieczorem dodatkowo sera żółtego 140g /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/b47f49172e60418b88f08da99e22ebc1.png 07.03.2014 DT miska teraz, wieczorem trening Suple: Zn+ wit C, Mg, olej z wątroby dorsza /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/91e5fa43cc1c4068bc2bbd7a49ab7bea.png 1. MC 5x8: 8x45kg, 8x50, 8x55, 8x60, 4x70kg 8x45kg, 8x45, 8x50, 8x50, 8x55, 3x70kg 2. ściąganie drążka wyciągu górnego do klatki 4x8: było wiosło jednorącz na ławce prostej bo wyciąg zajęty 8x12,5kg, 8x12,5, 8x12,5 + opuszczanie kontolowane 5razy 3. wyciskanie leżąc 3x10: były rozpiętki sztangielkami w leżeniu na ławce prostej 10x7,5kg (zaczęłam od 7,5 kg bo było wolne) 10x 5kg, 10x7,5 4. push press 3x12: 12x20kg, 10x25kg, 9x25kg 12 x 20kg, 12x25, 12x25kg brzuszki na ławce skośnej 15,15, 8 wiosło 15 min + rozciąganie /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/77cab627ce534904bb8841cae112aa89.png Zmieniony przez - Marta693 w dniu 2014-03-08 09:27:29 Zmieniony przez - Marta693 w dniu 2014-03-08 09:28:43

    Odpowiedzi: 341 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/6/2014 11:59:36 AM Liczba szacunów: 0