SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • JEM / NIE JEM by Biniu - oficjalny watek Q&A - Patrz str 54 !

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    Cześć Aktualnie jestem do nowego roku na sd i od 2 stycznia zaczynam masówke na j/nj, z tym że prawdopodobnie bedą mi wypadać dwa trening dziennie: Pn: Siłownia,Bjj Wt: Boks,Bjj Śr: Siłownia, Bjj Czw: Boks, Bjj Pt: Siłownia, Bjj Sb,Nd: wolne Sytuacja wygląda tak, że treningi bjj zawsze mam o godzinie 19. Boks mam półtora godziny przed bjj, więc tu widzę to tak, że 1,5-2h przed boksem posiłek Białko+ tłuszcze, a w czasie bjj ok 15g czystego bcca, bezposrednio po treningu wegle+ białko. Póżniej dalsza uczta. W pozostałe dni treningowe bedę robił trening hst(same podstawy), będzie on robiony o różnych godzinach, ale zawsze będzie te przynajmniej 3h przed bjj(czyli do godziny 16) i nigdy wczesniej niż o godzinie 12. Tutaj widział bym to tak, że w czasie hst popijałbym 15g czystego bcca, 2h przed bjj posiłek białko +tłuszcze, bezposrednio po treningu węgle+białko i po powrocie do domu dalsze konsumowanie wg. ustalonych mikro/makro składnikow. Z diety wychodzi mi około 4000kcal dziennie. Post trwałby minimum te 16h. 15g czystego bcca dziennie to maks jaki moge dać, na więcej mnie nie stac. Dodatkowo w dni treningowe wrzucam 6 kaps gold omegi sport edition, 1 kaps chela mzb(co drugi dzien 2 kapsy), 1 kaps żeń szeń, 1 kaps wit c 1000 , 1 kaps chela caclium. W jakich porach brać witaminy? Mogę wszystkie wrzucić na sam koniec do ostatniego posiłku? Czy znajdzie się jakaś lepsza pora? Biniu co o tym sądzisz?

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/23/2012 2:53:01 PM Liczba szacunów: 0
  • JEM / NIE JEM by Biniu - oficjalny watek Q&A - Patrz str 54 !

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    To jeszcze spytam o witamine c, lepiej z zen-szeniem rano, czy do ostatniego posiłku? I jeszcze chela mzb do ostatniego posiłku czy tuż przed snem?

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/24/2012 12:42:05 PM Liczba szacunów: 0
  • JEM / NIE JEM by Biniu - oficjalny watek Q&A - Patrz str 54 !

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    witamine C daleko od treningu Chela MZB przed samym snem - lyk i spac :-) Zmieniony przez - Biniu w dniu 2012-01-24 14:30:11

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/24/2012 2:29:54 PM Liczba szacunów: 0
  • [BLOG]marezecki/Dziennik żywieniowo-treningowy

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    jak chcesz siłe klaty pracować to daj na nią ćw 5seri po 5 powtórzeń z cięzarami żę ledwie robisz (ale dobrze technicznie w miarę). w C dałbym jakieś uginanie nóg albo żuraw. No ale lepiej niech ktoś oceni lepiej obeznany oczywiście :)

    Odpowiedzi: 367 Ilość wyświetleń: 12790 Data: 11/17/2013 6:43:10 PM Liczba szacunów: 0
  • (P) Moninkaa - REDUKCJA

    Post
    Ladies SFD

    Wklejam dzisiejszą MISKĘ i TRENING, który nieco zmodyfikowałam: - skróciłam aeroby między ćwiczeniami, robiłam nadal 60sekund skakanki ale po każdych 3 seriach- 3 serie ćw. pierwszego - skakanka, 3 serie ć. drugiego - skakanka... itd. Pozwoliło mi to nieco skrócić czas treningu. - zastąpiłam przysiad z piłką przysiadem z sztangą na barkach - ta wersja zdecydowanie bardziej mi się podoba :-))Co prawda w pierwszym podejściu pomyliłam się i nałożyłał sobie 29 zamiast 19 ale w sumie dałam radę :-) Pozostał mi ostatni trening z piłką, więc prośba o sugestie co do dalszego TRENINGU nadal aktualna :-)) /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/5aaa955cce364761a2e941b4dfc8bdf8.png /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/292af982740a45b1a090db786bde9940.png

    Odpowiedzi: 336 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/10/2012 10:36:24 PM Liczba szacunów: 0
  • Affro/Inch by inch/ Proteo-System I

    Post
    Trening w domu

    Ruszam od nowa! Info Bez zbędnego gadania, krótko i dosadnie : JEST ŹLE! Zapuściłem się na maksa, tutaj nie pomoże dieta cud, parę pompek i będzie baja bongo, tutaj trzeba TRENINGU! Dlaczego Lafay Znam ten trening już jakiś czas, nigdy mi się nie udało zrealizować go od A do Z, ba nigdy nawet chyba nie byłem dalej niż IV poziom. Niezrażony tyloma porażkami znów ruszam do boju, podnoszę rękawicę i heja! Drugi powód to taki, że aktualnie nie mam kasy na siłownię, dlatego postanowiłem wykorzystać to co mam w domu. Cel Systematyczny trening w celu poprawienia sylwetki. Na przyrosty ogromne nie liczę. Zależy mi na dobrym samopoczuciu, trening ma być dla mnie swoistym katharsis ;-D Biorąc pod uwagę pojawiająca się oponkę chcę ją trochę zniwelować bieganiem. Posłużę się planem treningowym zaczerpniętym z artykuły na BF autorstwa użytkownika _Knife_. Mają być to interwały. Zaczynam od Levelu 1 (kompletny noob). http://www.body-factory.pl/showthread.php?t=3568 Punkt numer 9. Myślę, że trochę więcej ruchu skutecznie zabiję oponkę a trening wydaje mi się bardzo ciekawy. Od jutra zaczynam 2 tygodnie marszów po 1,5h-2h x 3 razy w tygodniu. *** TEST *** A: 20 B: 5 C: 5 A1: 10 Jak widzimy tutaj też cienko, wg autora powinienem zacząć od drugi program treningowy to dla mnie nie nowość :D *** 1 Trening z cyklu "pakujemy" z Lafayem ;-D B 4/4/4 <- cel minimum 8 powtórzeń w I serii. A1 7/6/6 D 8 C1 4/4/4 S* <- ćwiczenie w szybkim tempie, starałem się podciągać szybko i powoli opuszczać. E 5/5/5 F 7/7/7 G 10/10/10 <- na następnym treningu będę starał się po ćwiczeniu G zrobić parę powtórzeń "dragon flag" wersja łatwiejsza jedna noga ugięta. K2 12/12/12 <- dłonie oparte na wysokości 150cm (jak dojdę do 15 powtórzeń obniżam o 10cm) *** Refleksje *** Spodziewałem się, że będzie trochę lepiej ;-D typowy przerost formy nad treścią, mam nadzieję, że z biegiem czasu będzie lepiej ;-) http://www.youtube.com/watch?v=Vnzofi_QltI Niech Ali będzie z Wami! Zmieniony przez - Affro w dniu 2011-11-07 19:36:43

    Odpowiedzi: 176 Ilość wyświetleń: 8549 Data: 11/7/2011 7:35:27 PM Liczba szacunów: 0
  • Redukcja czy Masa ... Masa czy Redukcja??? :-)

    Post
    Ladies SFD

    Dzieki Ruda !!! Wybralam sobie ten trening nr 4 by Obliques (dla Zyrafki do wykonywania w domu) bo sama cwicze w domu ;-) Zmienilabym tylko ten przysiad klasyczny na np. przysiad ze sztanka z przodu bo po pierwsze mam troche stracha brac duze obciazenie na barki a po drugie nie mam juz za duzoobciazenie do dokladania. DZIEŃ 1 1. przysiad klasyczny (3 x 10, 90 sek. przerwy) 2. MC Romanian (3 x 10, 90 sek.) 3. wspięcia ze sztangą na barkach (3 x 10, 60 sek. stopy na krążkach), 4. wyciskanie żołnierskie (3 x 10, 60 sek.) 5. wyciskanie leżąc (3 x 10, 60 sek.) 6a. podciąganie hantli wzdłuż tułowia (3 x 10, 2 hantli jednocześnie, do szyi, zatrzymanie w górze na 2 s 6b. uginanie ramion ze skrętem (3 x 10, stojąc) (60 sek przerwy między obwodami) DZIEŃ 2 1. thrusters (3x10 , 60 sek przerwy) 2. wypady dalekie (3x10/ na nogę , 60sek) 3. wiosłowanie hantelką w opadzie tułowia (3 x 10/ na rękę, 60sek) 4a. wznosy bokiem (3x10 , 60sek przerwy między odwodami, /ręce minimalnie ugięte w łokciach) 4b. wznosy bokiem w opadzie tułowia (3x10, /ręce ugięte w łokciach) 5. plank (1 x max) 6. wznosy bioder (3 x 10, z obciążeniem, 30 sek.) + superseria wytrzymałościowa (5 obwodów, przerwa max 60 sekund między obwodami), a. pompki przy ścianie/ damskie/ męskie x 5 b. brzuszki -nogi na krześle, kąt prosty x 20 c. przysiady bez obciążenia 30 sekund (tempo bardzo szybkie). DZIEŃ 3 1. snatch jedną ręką 3 x 10 na każdą rękę (90sek) 2a. martwy na prostych nogach ze sztangielkami (3 x 10, 90 sek) 2b. przysiad plie (3 x 10, szeroki ze sztangielką) 3a. wiosłowanie sztangą w opadzie (3 x 10, 60 sek. ) 3b. wyciskanie sztangielek na skośnej w górę (3 x 10); 4a.wznosy kolan w zwisie 3 x 10 4b.woodchopper 3 x 10 (na każdą stronę) 4c.jeżyki 3 x 10. (60sek przerwy między obwodami). + obwodówka wytrzymałościowa (docelowo 5 obwodów, 1 min przerwy miedzy obwodami) 7 przysiadów, 7 wypadów (na nogę), 7 przysiadów z wyskokiem, 7 wypadów (na nogę). Co mysliscie???moze byc???chodzi mi o to czy ten trening odzialuje na miesnie nieco inaczej niz ten, ktory wlasnie zakonczylam :) zeby nie bylo nudno i byl progres. Tak szczerze to zastanawiam sie nad treningiem split, wiem jest on dla zaawansowanych a ja trening silowy na silowni dopiero zaczynam ale, ze tak powiem mam "doswiadczenie z wysilkiem fizycznym" - wytrzymalosciowym i silowym wiec moze dalabym rade??? @@-) WTOREK TRENING - Bodyrock.tv interwal - 50/10 3 serie: 1) Prisoner Squat Jump & Elbow to Knee Touch 2) 10 Mountain Climbers, Clean & Press & Squat & Press – Using the Pink Sandbag 3) Squat & Front Raise – Using The BodyRock Equalizer 4) Under Touch Toe + 2 Elbow 1/2 burpee Jumps ABS 50 cwiczenie 10s odpoczynem 1) Bike Abs (L&R Alternate) & Touch & Lower 2) Punch Abs 3) Side leg lift & Forward leg touch – Left Side 4) Side leg lift & Forward leg touch – Right Side MISKA /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/fee36750400f405a93a6cbfab2e53432.png

    Odpowiedzi: 187 Ilość wyświetleń: 14783 Data: 4/17/2012 11:35:03 PM Liczba szacunów: 0
  • Redukcja czy Masa ... Masa czy Redukcja??? :-)

    Post
    Ladies SFD

    Zyrafko dziekuje za odwiedziny i kazdy wpis w moim dzienniczku!!!! Ten plank i pompki zawdzieczam chyba cwiczeniom z bodyrock.tv bo oni tam w swoich ukladach cw. duzo ich tam przeplatali. Na 100% jestem pewna, ze robilam te cw. prawidlowo bo kontrolowalam w lustrach ustawionych z boku i przed soba. Jak mnie zaczynalo giac to konczylam ;-] Wiem, nie powinnam na wlasna reke wprowadzac zmian ale np. ja podzcas skakania na skakance (podczas w niektorych treningach, podczas rozgrzewki czasem jako aero czuje baaaardzo dobrze lydki) dlatego nie chce ich cw. silowo. Zmiany, ktore wprowadzilam - jak juz napisalam wczesniej - wprowadzilam na wlasna odpowiedzialnosc!!! /-)_ po 2 miesiacach cwiczen FBW juz wiem, ze brakuje mi zmeczenia bicepsa i tricepsa. Bardzo zalezy mi na zmianie wygladu moich ramion. To jest czesc ciala, ktora wprawia mnie w kompleksy ... :'-( Zyrafko a napisz prosze, jak Ty robilas ten obwodzik???mam na mysli schemat tego treningu. Jak robilas te cw. z a, b i c ??? bo ja nie jestem pewna czy dobrze to robie, z gory dziekuje!!!!:-))

    Odpowiedzi: 187 Ilość wyświetleń: 14783 Data: 5/12/2012 9:55:50 AM Liczba szacunów: 0
  • Redukcja czy Masa ... Masa czy Redukcja??? :-)

    Post
    Ladies SFD

    PONIEDZIALEK 14 maj- day off, zapracowana a do tego brzuch dalej wywalony.By c moze rowniez od jedzenia na szybko. MISKA: /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/10090da3a4d64f87b1a674fc501019a2.png

    Odpowiedzi: 187 Ilość wyświetleń: 14783 Data: 5/15/2012 11:41:07 PM Liczba szacunów: 0
  • Pozdrowki PUSH PULL LEGS

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Jednak przemyślałem to jeszcze raz i myślę ze bedzie lepsza opcja wykonywać takie cos(podgonie nogi i łapy): TRENING A --Wyciskanie sztangi leżąc skos + RAMPA 6 --Przysiad RAMPA 6 +++ TRICEPS Wyciskanie wąsko RAMPA 6 +++ Uginanie nóg rampa 8 +++ Prostowanie nóg pojedynczo 3-2 x 8 TRENING B --Wyciag podchwyt(chwyt na szerokosci barkow) RAMPA 6 -- High pull RAMPA 6 --Wiosłowanie polsztanga RAMPA 6 +++ BICEPS młotki 4 x 8 + podchwyt wąsko 4 x 8(serie łączone) +++ Unoszenie hantli w opadzie + wioslowanie hantelkami do klatki lezac na lawce 3 x 8 (seria laczona) WOLNE TRENING C --Wyciskanie hantli plasko RAMPA 6 -- Wyciskanie sztangi siedząc(barki) RAMPA 6 -- Wyciskanie leżąc hantli skos + 3 x 8 +++ TRICEPS Wyciskanie francuskie 4 x 8 + wyciąg nachwyt(chwyt na szerokosci barkow) 4 x 8(serie laczone) +++ Unoszenie hantli bokiem(wylewajace) 3 x 10 TRENING D --Przysiad RAMPA 6 --Martwy ciąg na prostych nogach RAMPA 6 --Podciąganie się na drążku szeroko 4 x 8 +++BICEPS Uginanie sztangi podchwytem RAMPA 8 +++ Uginanie nóg pojedynczo 3 x 8 WOLNE WOLNE I jak Hubert chyba jest ok? POZDRAWIAM EDIT: a no i brzuch oczywiscie tam gdzie sa przysiady Zmieniony przez - bykuhaha w dniu 2011-03-26 16:15:03

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 1486 Data: 3/26/2011 4:10:57 PM Liczba szacunów: 0
  • Noopept-doping mózgu co to daje?

    Post
    Doping

    no ja raz tez ze 150 doyebalem :) + prami kofa i inne cuda wchodzac do biblioteki to dobre kilka minut swiatla podziwialem, zamiast pracowac :) tak wszystko zayebiscie wygladalo jak w kinie, HD :) dlatego wczesniej wspomnialem ze dzialanie lekko psychoaktywne ( widzenie ) ma w duzych dawkach. prami, kofa i inne cuda? jaki stack lecisz? jesz więcej racetamów? Ja mam w planach dokupić oxiracetamu i aniracetamu (lub pramiracetamu) do tego, będę leciał; noopept 30mg ed oxiracetam 800mg ed aniracetam 1.2g lub pramiracetam 1g ed W suplemetnacji Cholina 2g ed, Lecytyna 5-6g ed (tak, wiem, że jedno zawiera się w drugim), wit C 1-2g ed, insulina ~40iu ed %-), chrom, czosnek, msm podjadam sobie.

    Odpowiedzi: 2254 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/4/2013 12:07:17 PM Liczba szacunów: 0
  • Noopept-doping mózgu co to daje?

    Post
    Doping

    Rozrzedzenie krwi przy takich dawkach odczuwalne krew z nosa 2-3 razy dziennie. Jaką profilaktykę stosujesz/zamierzasz stosować? Jakby tak zaj**ać 500 mg - 1 g wit. C dziennie, to by chyba pomogło uszczelnić naczynka krwionośne w nosie, hmmm

    Odpowiedzi: 2254 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/22/2013 12:56:53 AM Liczba szacunów: 0
  • Noopept-doping mózgu co to daje?

    Post
    Doping

    WojTAS7 dla mnie to nie problem zawsze miałem rozwalone naczynka krwionosne w nosie nawet lapisowanie nie pomagało więc dla mnie krew znosa 1 dziennie to norma a to ze 2-3 to nie problem ... pozatym wit c leci w dawce 250mg profilktycznie 4tyg on 4 tyg of nie mylic z metą %-)

    Odpowiedzi: 2254 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/22/2013 3:01:23 PM Liczba szacunów: 0
  • POLSKIE REALIA-czyli co warto brać,vol 4

    Post
    Doping

    omka apteka , malaya tiger , uningen , alpha pharma , i c.y.b.e.r chyba daje rade ale nie biłem

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/24/2013 2:34:47 PM Liczba szacunów: 0
  • POLSKIE REALIA-czyli co warto brać,vol 4

    Post
    Doping

    c witam co powiecie o trenie z bp i winku w tabsach z malay tiger?? Tbl MT bdb, płyn 10ml 50mg/ml również OK.

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/18/2013 12:19:15 PM Liczba szacunów: 0
  • Noopept-doping mózgu co to daje?

    Post
    Doping

    jadę od 2 tyg; 2g piracetam ed 20-25mg noopept ed 1g choliny ed 0.4g magnezu ed 4g omega-3 ed wit. C rzadko teraz spożywam, jak już to przed spaniem; nie ukrywam - palę i popijam czasami (wódka - niet, piwko, dwa, ewentualnie trzy (nie więcej) ). Prezentacje na maturę ustną z j. Polskiego napisałem bezbłędnie (babka kosa), z maty wyniki o wiele w górę, egzaminy na technika próbne zdawałem na 80-90%, nauczyłem się żonglerki czterema piłeczkami i ogarniam triki trzema, beatboxu się nawet zacząłem uczyć, a tak poza tym to w gothica 2 gram %-) - wniosek z tego taki, że wszystko mi zajmuje 50% czasu mniej, niż bez tego, cukry ok, trzymam się w przedziale 75-160, więc jak na typ 1 to nie ma źle, myślenie pozytywne, 5-htp przestałem jeść, bo tak jak pisał marcelQ, 5-htp pogarsza motywację, nie chciało mi się nic. Biznesy finansowe ogółem na +, w hobby więcej zaangażowania włożyłem, życie kolorowsze ;) ciekawe wnioski przyniosły tryptamina* + dysocjant** + to co na początku napisałem.

    Odpowiedzi: 2254 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/9/2013 2:47:23 PM Liczba szacunów: 0
  • POLSKIE REALIA-czyli co warto brać,vol 4

    Post
    Doping

    o c o chodzi z wersja? Znajomy kupil kiedys 100 i zostalaa mu 50 w przystepnej cenie %-)

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/29/2013 1:44:18 PM Liczba szacunów: 0
  • Noopept-doping mózgu co to daje?

    Post
    Doping

    jw! w aptece idzie to na lajcie kupi c?

    Odpowiedzi: 2254 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/6/2013 10:37:20 AM Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] MajinBuu/Redukcja na IIFYM

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    Wódka źle wliczona, tak na przyszłość ;) bo wyszło Ci że ma mniej kalorii niz Cola zero. A tymczasem ma ~280x więcej. Wit C nie da się przedawkować, ja w okresie zimowym wale 1-2g (1000%-2000%) a gdy czuje się przeziębiony to z 5g (5000%). Jest ona wydalana z moczem, duże przedawkowanie (ok.15-30g) może skutkować wymiotami, dla każdego ta dawka będzie inna. Ale na pewno nie 0,3g :-D ani też 1g czy 5g. Zmieniony przez - wieczna redukcja w dniu 2015-01-18 10:19:38

    Odpowiedzi: 514 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/18/2015 10:01:22 AM Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] MajinBuu/Redukcja na IIFYM

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    No i dzień dzisiejszy :-) Jestem totalnie wyje*any po dzisiejszym dniu, masakraaaaaa Idę zaraz spać, regeneracja bo jutro trening ;-) Apropo, postanowiłem jednak dodać MC i przysiad, ale na "babskich" ciężarach, będę uważał na technikę i folgował z ciężarem Zdecydowałem się na to ponieważ ewidentnie zanika mi lewy czworogłowy (w dolnej części)... obwód lewej nogi jest o 2 cm mniejszy od prawej, tak że widać to gołym okiem... lipa {{:-( Dodatkowo boli mnie ten mięsień (głowa przyśrodkowa), jakby nie wytrzymywał obciążenia ciała, na pewno jest słabszy w stosunku do mięśnia na prawej nodze + na pewno muszę dorzucić jakieś uginanie na dwójki, bo nie mogę w pozycji stojącej (gdy podniosę nogę do tyłu) utrzymać np. ok. 5 sekund, mięsień ewidentnie mi słabnie {:-( Micha z dziś: /ObrazkiSFD/ZdjeciaSFD3_large/1a1706620bc349d8b5bbc2bd1e15232e.png /ObrazkiSFD/ZdjeciaSFD3_large/eeb4228274bc4691965ace53cc365ef6.jpg 2 gofery + 2 ciacha (nie wiedziałem jak je wliczyć, max 100 kcal) /ObrazkiSFD/ZdjeciaSFD3_large/711fbc8a165b4d128d65d94c7d0689f1.jpg Połowa deseru, wczoraj robiłem (240 twarogu + cukier + napój zero + żelatyna + ananas) /ObrazkiSFD/ZdjeciaSFD3_large/da0f1670b3cd44a6ad7bf1f940521f22.JPG Wątróbka drobiowa + chlyb (pychotka :) ) /ObrazkiSFD/ZdjeciaSFD3_large/1adde9842c094d249eac80c0ccc145d2.JPG Aktywność z samych kroków, tylko w pracy (+ na pewno jeszcze w c*uj kalorii z samej wykonanej pracy) Zmieniony przez - MajinBuu w dniu 2015-01-28 21:39:52

    Odpowiedzi: 514 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/28/2015 9:22:43 PM Liczba szacunów: 0