SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • Siema jak dostaniesz odpowiedz z WKU to daj znać gdzie dostałeś przydział , bo jestem ciekawy czy z prawem jazdy kat, C kierują tylko w jedno miejsce czy różnie ,pozdr

    Odpowiedzi: 4077 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/8/2016 9:36:44 AM Liczba szacunów: 0
  • Znajomy z prawkiem kat c poszedł do Grudziądza, ja dopiero 14 idę po kartę powołania

    Odpowiedzi: 4077 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/8/2016 11:12:23 AM Liczba szacunów: 0
  • odemnie z wku goście z prawkiem C, zostali wysłani do grudziądzu

    Odpowiedzi: 4077 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/8/2016 5:52:16 PM Liczba szacunów: 1
  • Chłopy w Grudziądzu to się robi prawko a nie idzie na służbe tam z prawkiem ja tam robiłem C z MONu

    Odpowiedzi: 4077 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/8/2016 6:14:44 PM Liczba szacunów: 1
  • /SFD/Images/2016/7/20/ef5e9fc3056a4a55b72603633b59ab74.jpg Celem przypomnienia Co do centrum w Grudziądzu jak byłem tam w zeszłym roku na prawku C to NSR i tym podobne szkoliły się w kompleksie koszarowym w Grupie (ok 15 km od grudziądza) remontowali tam koszarowce wiec możliwe że będziecie tam skoszarowani a zadupie ze ho ho %-)

    Odpowiedzi: 4077 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/20/2016 3:54:04 PM Liczba szacunów: 0
  • /SFD/Images/2016/7/20/ef5e9fc3056a4a55b72603633b59ab74.jpg Celem przypomnienia Co do centrum w Grudziądzu jak byłem tam w zeszłym roku na prawku C to NSR i tym podobne szkoliły się w kompleksie koszarowym w Grupie (ok 15 km od grudziądza) remontowali tam koszarowce wiec możliwe że będziecie tam skoszarowani a zadupie ze ho ho %-) Czyli dobrze rozumiem że to Ty byłeś w Grupie koło Grudziądza? Powiedz mi jaki tam jest dojazd z dworca PKP Grudziac do Grupy orientujesz się może?

    Odpowiedzi: 4077 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/20/2016 6:37:06 PM Liczba szacunów: 0
  • Gdzie jesteś na SP? Z jakimi kursami startowałeś? Długo to wszystko trwa od złożenie dokumentów do info o powołaniu? Jestem w Gliwicach. A co do kursow z jakimi startowalem to szczerze mowiac nie ma to chyba wiekszego znaczenia. Trzeba miec troche szczescia. Sa WKU gdzie jest milion chetnych a tylko np 20 etatow a sa inne gdzie tych chetnych jest znacznie mniej i kazdy sie dostaje. Ja dokumenty zlozylem w marcu i na maj juz sie dostalem. Jedyny kurs dzieki ktoremu troche wiecej zapunktowalem to prawo jazdy kat. C. Ale chcieli wyslac mnie do grudziadza jednak wybralem Gliwice bo po prostu mialem blizej. Z tego co wiem to jezeli tak bardzo Ci zalezy to trzeba dzwonic co chwile do WKU i sie dopytywac co, jak i gdzie. Jak beda widziec, ze jestes naprawde chetny to Cie powinni bez problemu wyslac. Jezeli jeszcze czegos nie wiesz to wal smialo.

    Odpowiedzi: 4077 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/31/2016 10:16:46 AM Liczba szacunów: 0
  • Gdzie jesteś na SP? Z jakimi kursami startowałeś? Długo to wszystko trwa od złożenie dokumentów do info o powołaniu? Jestem w Gliwicach. A co do kursow z jakimi startowalem to szczerze mowiac nie ma to chyba wiekszego znaczenia. Trzeba miec troche szczescia. Sa WKU gdzie jest milion chetnych a tylko np 20 etatow a sa inne gdzie tych chetnych jest znacznie mniej i kazdy sie dostaje. Ja dokumenty zlozylem w marcu i na maj juz sie dostalem. Jedyny kurs dzieki ktoremu troche wiecej zapunktowalem to prawo jazdy kat. C. Ale chcieli wyslac mnie do grudziadza jednak wybralem Gliwice bo po prostu mialem blizej. Z tego co wiem to jezeli tak bardzo Ci zalezy to trzeba dzwonic co chwile do WKU i sie dopytywac co, jak i gdzie. Jak beda widziec, ze jestes naprawde chetny to Cie powinni bez problemu wyslac. Jezeli jeszcze czegos nie wiesz to wal smialo. Pierwszy miesiąc to była głównie musztra. A powiedz jak wyglądał inny dzień po miesiącu. Na siłownię można było chodzić, był jakiś plac dostępny z drążkiem żeby samemu można było trochę poćwiczyć?

    Odpowiedzi: 4077 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/31/2016 10:44:03 AM Liczba szacunów: 0
  • Właśnie co warto wiedzieć, rangi wojskowe, budowa Kalasza coś jeszcze? Mówisz że ochraniacze na kolana można śmiało brać? A witaminy jakieś minerały nie ma problemu? Telefon też na lajcie? Rangi wojskowe - tak. Budowa kalasza/beryla tez. Ochraniaczy nie ma co brac poniewaz mundury maja takie gumowe wkladki na lokcie i kolana. Nauczyc sie jeszcze mozesz obowiazkow podoficera, definicji strzalu bezwzglednego i.... Coz, nie bede Ci wypisywal. To na chwile obecna wystarczy. Co lepiej zabrac to jakis sciagacz na kolano bo u mnie wiekoszosc osob mialo z nimi problemy. Nie wszyscy ale sporo nas tam jednak bylo. Z witaminami problemu raczej nie ma. A telefon - mozesz go miec ale na zasadzie, ze mozesz go uzywac tylko od 22 do 6 rano. Jezeli zrobilsz to wczesniej i Cie zlapia - pompujesz. Że spytam, napisałeś że mogłeś wybrać pomiędzy Grudziądz, a Gliwice. Czy u innych też mieliście wybr czy dali przydział i kazali się cieszyć? Pytanie mam jeszcze co do kolegi który pisał o stawach. Jeśli ktoś miał urazy, to mógł liczyć na pomoc lekarza? Pytam że względu że mam ITBS i nawet po rozciąganiu i rozgrzewce, czasem mam problemy ze stawami po bieganiu. Praktycznie kazdemu sami dali przydzial i kazali sie cieszyc. Mi sie udalo, ze mialem taka mozliwosc. Ale bylem jednym z nielicznych. Co do lekarza to jest to cos co u nas pozostawialo najwiecej do zyczenia. Lekarz jest 2 razy w tygodniu - poniedzialek i czwartek. Na wszystko praktycznie przepisywal Ci witamine C badz dawal jakas masc do smarowania. Nic nadzwyczajnego. Wez sobie jakies suplementy na te stawy, masc no i sciagacz. Mi to pomoglo.

    Odpowiedzi: 4077 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/31/2016 2:10:21 PM Liczba szacunów: 1
  • z odżywek to mam vitaminę C,czosnek w tabletkach i kofeinę,parę paczek wafli ryżowych czy coś wezmę i problemu raczej nie powinno być

    Odpowiedzi: 4077 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/1/2016 8:54:55 PM Liczba szacunów: 0
  • C zy czujesz zapachy zapachy To rsczej radzę zaznaczyć tak bo to sprawdzenie węchu wzroku (zmysłów) jeśli czujesz zapach piekarni to tak samo czujesz zapach kawy unoszacej się albo czy czujesz powiew wiatru na twarzy albo we Włoszech to wszystko na tak

    Odpowiedzi: 4077 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/18/2016 10:18:16 PM Liczba szacunów: 0
  • Witam, jak to jest z prawkiem kat. C ? wystarczy samo uprawnienie czy wymagana jest również kwalifikacja wstępna jak w cywilu?

    Odpowiedzi: 4077 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/28/2016 12:10:00 AM Liczba szacunów: 0
  • A z prawkiem kat. C moje szanse rosną na zawodowego ? Jak np. wygląda taki dzień pracy kierowcy w jednostce? I czy czego można być kierowcą ?:P Pozdrawiam

    Odpowiedzi: 4077 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/29/2016 10:12:16 AM Liczba szacunów: 0
  • Witam wszystkich, mógłby ktoś przybliżyć służbę w zime? Ktoś kto odbył ją od stycznia. Jest mniej wychodzenia w pole? Jak to się tam odbywa? Nie ważne czy to zima czy lato, pada deszcz, czy śnieg, masz zap*****... I nikogo to nie interesuje. W lato przy +25' C myślisz że fajnie jest biegać w op1 i masce? , w zime to chociaż będzie Ci cieplej hehe

    Odpowiedzi: 4077 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/15/2016 9:06:46 PM Liczba szacunów: 1
  • chłopaki na zimno narzekacie ? U mnie dopiero tydzień temu temperatura w dzień spadła poniżej 40 stopni C %-):))

    Odpowiedzi: 4077 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/16/2016 8:52:01 AM Liczba szacunów: 0
  • Ja mam c+e i tez mi mówił w wku ze raczej grudziadz :)

    Odpowiedzi: 4077 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/12/2016 4:09:49 PM Liczba szacunów: 0
  • Ja wiem ze dam rade. To jeszcze zapytam doświadczonych czy te moje 33 lata bedzie przeszkadzało w ewentualnych staraniach na zawodowego. Dodam tylko ze mam wyższe wykształcenie, kat C., kurs skoczka spadochronowego.

    Odpowiedzi: 4077 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/11/2016 8:04:35 AM Liczba szacunów: 0
  • Witam, mam pytanie związane z wojskiem. Dostałem kontakt z wku że jest dla mnie etat w jednostce. Pojechałem do wku, ok zgadzam się, skierowanie na psychologiczne i do lekarzy. Zdałem psychologa, jednak po dokładnej analizie stwierdziłem że nie chcę służyć w tej jednostce, wiele czynników na to wpływa, a jeśli zrobię prawko C, to będę miał duże szanse dostać się do jednostek blisko mnie. I mam pytanie, czy po zrobieniu już psychologa mogę zadzwonić do wku i zrezygnować z tego etatu, bez jakichś większych problemów, czy jednak jak już dostałem skierowanie do lekarza to już nie ma że boli muszę iść? Prosiłbym jakieś osoby zorientowane w temacie o odpowiedź.

    Odpowiedzi: 4077 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/11/2016 3:41:40 PM Liczba szacunów: 0
  • JacQ091 Jakie masz kwalifikacje że jedziesz do grupy? B,C,D,E

    Odpowiedzi: 4077 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/16/2016 12:03:24 AM Liczba szacunów: 0
  • Ja w lutym jade na podoficerów do Deblina, zamierzam później zrobić prawo jazdy kat. C+E i starać sie o kontrakt. Oczywiście będę starał sie robic wszystko, żeby pójść na oficera.

    Odpowiedzi: 4077 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/17/2017 9:22:11 AM Liczba szacunów: 0