SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • Soke David C. Cook 9th Dan. Wizyta w KAKUTOGI DOJO

    Post
    Sztuki Walki

    Mariusz ja także żartuje:) OloKK, trening w Senshin Karate jest prowadzony tylko w rękawicach. Uderzenia rękoma na głowę to coś normalnego, łokcie, kolana. Soke David C. Cook pomimo tego iż wywodzi się oficjalnie z Kyokushin i Ashihara(trenował także inne systemy), zawsze uważał, że nie ma walki bez uderzeń na głowę. Opowiadał jak kiedyś w kyokushin robił kihon,kata i kumite. Kihon(większość technik) nie pasowała do kumite, tak samo było z kata. Żadna z tych rzeczy nie pasowała do kumite. Chodzi o to, że np: trenowali jodan tsuki a w kumite w ten sposób nie wyprowadzał ciosów. Trenowali kata, ale w walce sposób poruszania i pozycje były zgoła inne. Mam nadzieję, że w miarę jasno to napisałem:)

    Odpowiedzi: 66 Ilość wyświetleń: 5735 Data: 11/1/2010 6:08:58 AM Liczba szacunów: 0
  • Trening do oceny(MASA)

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Triceps zamienic drązek na linki ?? a co do bicka to c i d jest na przedramie :p i czemu a6w niewarto ?

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1030 Data: 9/25/2010 10:18:53 PM Liczba szacunów: 0
  • powrót na silke po operacji ( lokiec tenisisty ):(

    Post
    Doping

    siemka no i zaczolem sie wkur.....c dzis zdjeto mi szwy reka wygloda ok troche opuchnieta- ale jak stanolem na wadze bylo 106 jest 96 lapa byla prawa co operowana byla 46,5 cm teraz 41cm lewa bylo 46 jest 42 tak to jest jakl gen lipny dlugo sie buduje szybko spada a to dopiero tydzien odbloku 6 tydzien bez silki a jeszcze zostalo 8 tyg jak bedzie reka ok = zalamka

    Odpowiedzi: 134 Ilość wyświetleń: 9974 Data: 11/1/2012 7:29:46 PM Liczba szacunów: 0
  • ZMA, witaminy i mineraly....

    Post
    Odżywki i suplementy

    Cześć Podczepiam się i tutaj: Jakie są najlepsze witaminki dla 50 letniej kobiety, która cierpi na brak witamin. Chodzi głównie o potas, magnez, żelazo, itd... też o A,B,C... Takie dobe, które dalibyście własnej matce (czyt. czyli nie badziewie).. Dzieki..

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 6562 Data: 5/20/2006 3:38:49 AM Liczba szacunów: 0
  • ZMA, witaminy i mineraly....

    Post
    Odżywki i suplementy

    czyli brac ZMA 3 tabsy wieczorem, w ciagu dnia tabletka Mulitiwitaminy i do tego tabletka wit C, tak ?

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 6562 Data: 5/20/2006 11:03:49 PM Liczba szacunów: 0
  • Irlandzkie walki na gołe pięści

    Post
    Sztuki Walki

    W C/Sie udziela się Bregalad-pracuje na bramce w Irlandii.Wspominał o twradzielach travellersach,którzy czasami bywają w lokalach.Możecie spytać Brega o nich i info bedzie z pierwszej ręki.

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 7266 Data: 6/5/2009 10:48:24 AM Liczba szacunów: 0
  • Pierwsza kuracja PH - pomoc

    Post
    Doping

    1. Pewnie chodzi Ci, że nie mam diety - no nie mam bo nie bardzo mam jak ale staram się "pilnować" ale to pewnie możesz doczytać bo jak wspomniałeś - nie tylko w tym dziale mnie obserwujesz. 2. Ciekawa diagnoza - w moim wieku Ty pewnie jadłeś wit.C i mete i stąd frustracja 3. Trening leży - mmmh to też ciekawe bo 10kg w rok, bez tłuszczu, bez kosków, nie mając pojęcia o suplementacji i odżywianiu - jak wspomniałes dr Housie, to chyba całkiem dobry wynik no coż ale może znów się myle.

    Odpowiedzi: 103 Ilość wyświetleń: 5694 Data: 10/14/2010 11:12:50 AM Liczba szacunów: 0
  • wzmocnienie miesni !

    Post
    Odżywki i suplementy

    Dzięki bcaa przed i po trenie w słusznej ilości. Tutaj poleciłbym te z RX gold bo tanie a dobre, aktualnie szamię i kupię znowu. Co do magnezu to przed snem wrzuć z 300-500mg i śpi się ekstra a wiadomo lepszy sen to i lepsza regeneracja. Można też brać po treningu na rozluźnienie mięśni ale po co tyle magnezu jak jest w pożywieniu całkiem sporo. Fajna jest też mieszanka cynk + wit C + magnez przed snem. Zmieniony przez - Eltoro_KrK w dniu 2010-11-26 13:29:57

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 2360 Data: 11/26/2010 1:28:25 PM Liczba szacunów: 0
  • Ankieta.

    Post
    Scena MMA i K-1

    Ciao! Mam nadzieje pomoc 1. kobieta 2. 15-19 3. studentka AWF 4. 1000-2500 5. Taekwon-Do, Kick boxing 6. 1 DAN 7. 8< 8. kondycja, samoobrona, sylwetka, samopoczucie 9. 3 czasem 4 10. sala gimnastyczna 11. 20-35 12. 50, ale teraz wzrosnie do 80 13. Kwon, Everlast, Lonsdale (zalezy co cwiczysz) 14. mozg sie lasuje 15. - lubie wyjazdy na zawody - moge odreagowac - cwicze charakter i miesnie - jak juz czlowiek zacznie to nie to nie da sie przerwac Daj znac jak C poszlo Życie to ring, a ja rzucam wszystkich na deski

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 1909 Data: 10/8/2002 1:59:37 PM Liczba szacunów: 0
  • Sprzedam VW Golfa III TDI w Niemczech na PL blachach

    Post
    Polacy za granicą

    Wyśle ci zaproszenie na doroczne c(i)ałopalenie :D

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 4013 Data: 2/10/2011 10:06:26 AM Liczba szacunów: 0
  • Kondzio Przygotowania do Open Wpa European Bench Press 2014

    Post
    ActivLab

    cos niewyraznie wygladasz wez witamine c%-) dobrze jest:-)

    Odpowiedzi: 104 Ilość wyświetleń: 9002 Data: 3/25/2014 12:21:56 PM Liczba szacunów: 0
  • Kondzio Przygotowania do Open Wpa European Bench Press 2014

    Post
    ActivLab

    cos niewyraznie wygladasz wez witamine c%-) dobrze jest:-) hahahha to przez pogodę:D

    Odpowiedzi: 104 Ilość wyświetleń: 9002 Data: 3/25/2014 12:24:19 PM Liczba szacunów: 0
  • Dobra i Duza masa........POMOC

    Post
    Doping

    vit C

    Odpowiedzi: 40 Ilość wyświetleń: 4130 Data: 12/24/2005 5:25:20 PM Liczba szacunów: 0
  • IZOLAT SERWATKI-jakiej firmy najlepszy?

    Post
    Odżywki i suplementy

    Więc jednak 90%... co oczywiście nie przeszkadza starym wyjadaczom mleka w proszku ''niebieskiego'' z dziecinnym soczkiem Bobo-fruit do popicia :))) tak kiedyś naprawdę było... A Son miał pewnie na myśli porównanie definicji s.m i c.m , co nam już objaśniał... kilkaset postów temu... Pozdrowienia Longus

    Odpowiedzi: 61 Ilość wyświetleń: 10504 Data: 7/22/2003 4:04:22 PM Liczba szacunów: 0
  • Artykul o silowniach w szczecinskiej gazecie..

    Post
    Galeria Zdjęć

    bueeheeheh dobree... co za łeb , kolo co to pisał-zmyxował jakies informacje z swoimi osiedlowymi domniemaniami plotkami z sledztwa podworkowego i wyszedl mu art... n/c płakac sie chce na bank to jakis zakompleksiony fafik najlepsze jest to ,ze taka babcia czy dziadek przeczyta taka gazete i odrazu mysli , ze wszystko co tam pisza to 100% prawda ;] pffff

    Odpowiedzi: 76 Ilość wyświetleń: 7169 Data: 9/24/2006 11:43:58 PM Liczba szacunów: 0
  • Lada moment zaczynamy CF

    Post
    Strength & Endurance

    Osobiście uważam , że powinieneś siedzieć na klasycznym treningu siłowym i pracować nad poprawą fundamentu mięśniowego , gdyż masz elementarne braki siłowe . Co C-F miało by tu wnieść , oprócz skrócenia czasu treningowego ? Tym bardziej , że mówisz o rozpoczęciu treningów SW to tym bardziej powinieneś poświęcić teraz czas na budowie siły ! Więc moja rada odpowiednio dobrane FBW pod SW . Może ktoś ma inne zdanie i z chęcią ci je przedstawi ;-)

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 1228 Data: 6/2/2013 9:55:33 AM Liczba szacunów: 0
  • Glukozamina(artreum)-20dni-czy warto?

    Post
    Odżywki i suplementy

    Glucosamina + MSN + vit C przez okres 6-8 tyg sam jestem na takim zestawie (4-ty tydzien) i musze powiedziec, ze sa juz efekty;

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 4187 Data: 8/15/2004 10:55:29 AM Liczba szacunów: 0
  • Glukozamina(artreum)-20dni-czy warto?

    Post
    Odżywki i suplementy

    Decadeuko mozesz napisac w jakich dawkach glukozamine msm i vit C ? ;]

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 4187 Data: 8/15/2004 2:41:12 PM Liczba szacunów: 0
  • co z piciem piwa?

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ja co weekend piatek badz sobota o 4-5 z imprezki wracam i powtarzam ze sila mi nie spada znacyz no po imprezie nic nie podnosze bo regeneruje zoladek caly dzien:p ale na nastepny czy 2, chodzi o to ze rosnie brzuchol naten przyklad wakacje 2005rok, przez miesiac czasu dzien w dzien pod namiotem 4-5 piwek + zielsko+ x Kielbas z grilla chipsy i ******ly po miesiacu czasu wierzcie czy nie 7cm w pasie mi przyszlo, juz 3 spalilem jakby nie bylo ale dalej tluszczyk jest :C

    Odpowiedzi: 77 Ilość wyświetleń: 11367 Data: 5/9/2006 7:37:30 PM Liczba szacunów: 0
  • Kolejna dietka do oceny

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    ok dzieki poledwice moge zamienic na szynke z indyka chodz poledwica to wydawało mi sie dobre czysciutkie mieso no ale moze mi sie wydawało co do dupli to nie ma ich wogole :) zapotrzebonwaie na witaminki wyszło mi ze bedzie okey najwyrzej dozuce witaminke C hehe narazie miesiac zamierzam jeszce redukowac potem zwiekszac wegle dozucic animal pump jakiegos geinerka i moze animal m-stack lub cos w tym stylu

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1307 Data: 8/21/2006 9:40:39 AM Liczba szacunów: 0