SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • Dziennik Bartosz metoda Lafaya

    Post
    Trening w domu

    Dobra to zaczynamy:) Wymiary: Wzrost:168 Waga:68 Biceps:33cm Klatka na wdechu:92cm Test: A:41 B:10 C:10 A1:28 Już widze ze z innego pułapu będę zaczynał.W piatęk pierwszy trening. Zmieniony przez - bartosz290396 w dniu 2021-02-25 01:02:04

    Odpowiedzi: 201 Ilość wyświetleń: 11579 Data: 2/25/2021 12:23:43 AM Liczba szacunów: 0
  • Jay Cutler Mr. Olympia 2006 - czy słusznie?

    Post
    Z archiwum kulturystyki

    fantasy: Swietne porowanania Ronnie byl slabszy widac w koncu zorzumieli ze masa to nie wszystko - buhahaha ale mnie rozbawiłeś Przecież Jay w tym roku miał nawet więszą masę patrząc na BMI niż Coleman! Colema jest o 5 cm wyższy, a był cięższy tylko o 3 kg, chyba, a powinien być cięzszy o 7 kg, by ich BMI był identycvzny! Jay C. = BMI = 40,8 Coleman = BMI = 39,5 i kto tu był cięższy?! Jay! (jeśli mam dobre dane za ten rok, to Jay miał 125 kg - 175 cm, a Ronn 180 cm i 128 kg). Jay może i ma szerszy grzbiet, ale wcale nie jest waki w talii, wiec nie ma ładnie wkrojonego trójkącika. Nogi niby tez ma lepsze minimalnioe, ale sa one nieproporcjonalne, za krótkie i smiesznie wyglądają przy tłowiu. Także jego 2 najwieksze zalety są zneutralizowane, pozostaje tylko nieco lepszy brzuch, a reszta lepsza u Colemana, nie tylko jeśli idzie o rzęxbe i szczegóły, ale cały obraz sylwetki. Może Jay niekiedy był w lepszej formie od Colemana, ale nie na tych zawodach .... Co do M. Rhula, to wg. mnie był on za mało wyrzeźbiony. Nie widać tyle szczegółów na bicepsie, barkach, klacie jak u Ronniego choćby. Skóra tam mu sie napina jak by było wciąz za duzo wody, bo o tłuszcz to go raczej nie posądzam Zmieniony przez - wortal w dniu 2006-11-19 14:31:20

    Odpowiedzi: 31 Ilość wyświetleń: 13578 Data: 11/19/2006 2:22:47 PM Liczba szacunów: 0
  • Odzywka Herbalife?

    Post
    Odżywki i suplementy

    Człowieku, ten cały herbalife jak i wszystkie odżywki sprzedawane w sprzedaży bezpośredniej (P.M., Beverly Hills) to kicha. Nie są one złe, ale przepłacasz zdecydowanie. Tam jest taki system że odżywka kosztuje np. 200 zł, jak jesteś dystrybutorem to płacisz 120 zł, a jak jeszcze kimś tam ważnym to 80 zł i tak każdy szczebelek w hierarchii to płacisz 40% mniej. Zobacz ilu tam jest posredników. Byłem kiedyś na takim spotkaniu i zaproponowali mi podobną odżywkę do tej o której piszesz za ok. 160 zł chyba za 500g, a ja pokazałem im Genisoya MLO o takim samym składzie który kosztował 37 zł i chciałem żeby pokazali mi różnicę w składzie powodującą taką różnicę w cenie. Żaden z tych wszystkowiedzących guru nie był w stanie tego zrobić. Mówili tylko o odżywianiu komórkowym i że to ich jest lepsze, ale który konkretnie składnik ma na to wpływ, to nie wiedzieli. SONBATY

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 5652 Data: 7/1/2002 1:27:43 PM Liczba szacunów: 0
  • Cykl (do sprawdzenia)

    Post
    Odżywki i suplementy

    na czczo mozesz odpuscic dextro ew.10-20g a jezeli chodzi o bialeczko to sie jeszcze namysle. no i mam pytanka: 1. zalezy.ja tam lubie pompe na treningu jesli uwazasz ze moze ci to przeszkadzac to bierz po treningu 2. mozesz tak brac jak bierzesz 3. mozesz dorzucic jeszcze jeden.nie musisz vit C jak najbardziej.zwlaszcza teraz,gdy o chorobe nie trudno 4.mnie tak ten korzen nie pobudzil wiec sie nie wypowiem

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 1097 Data: 10/6/2005 5:53:52 PM Liczba szacunów: 0
  • Częsta kolka , powód ?

    Post
    Zdrowie i Uroda

    Gdybys w medycynie siedzial jak TY to mowisz "konkretnie" to : a) wiedzialbys ,ze wypadanie wlosow i nuzliwosc miesni nie ma nic wspolnego z wiekiem 15 lat b)slyszal o tym ,ze bol bywa "przeniesiony" i nie trzymal sie tak kurczowo tego lewego podzebrza b) gdybys byl po propedetyce chorob wew to bys nie krytykowal mojego postu , bo bys doskonale wiedzial ,ze zanim sie wypowiesz o przyczynie to trzeba zebrac mozliwie jak najwiecej wiadomosci o stanie zdrowia osoby proszacej o rade c)zwrocil mi uwage na priv a nie na forum (lekarze szanuja sie wzajemnie i nie piora brudow na zewnatrz) d)doczytal troszke (nikt nie wie wszystkiego) i zrozumial ,ze moj post nie byl pozbawiony sensu Wyluzuj,bo temat nie jest o Tobie jako o ekspercie tylko o kolce chlopaka ;)

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 13251 Data: 9/22/2010 11:01:25 PM Liczba szacunów: 0
  • Prop balkan

    Post
    Doping

    ja mam lot 015 i rzeczywiscie nie boli tylko zaczelo mnie od tej pogody gardlo bolec i wkurzony jestem wczoraj poszedl drugi strzal i mimo choroby chce mi sie strasznie isc na silownie i zaczelo mnie wszystko wkur**c watpie ze to od tego bo to dopiero drugi strzal ale co bedzie pozniej :D

    Odpowiedzi: 32 Ilość wyświetleń: 3609 Data: 10/4/2012 6:37:26 AM Liczba szacunów: 0
  • Prop balkan

    Post
    Doping

    grypy nie mam ciagle katar i czuje sie dziwnie tak jakby mnie dopiero choroba brala... rutinoscorbin garlicin wit c gripex max otrivil do nosa wszystko lykam i nic nie daje w dzien i na wieczor czuje sie lepiej a z rana ciagle to samo... moze rzeczywiscie to od tescia...

    Odpowiedzi: 32 Ilość wyświetleń: 3609 Data: 10/5/2012 6:51:50 AM Liczba szacunów: 0
  • Prop balkan

    Post
    Doping

    nie panikuj, nie wciskaj w siebie dodatkowej chemii, kilka g wit c, przed snem mleko z miodem+czosnek, jak po jakimś tygodniu objawy nie ustąpią to raczej nie od testa a poprostu jakaś infekcja

    Odpowiedzi: 32 Ilość wyświetleń: 3609 Data: 10/5/2012 7:40:33 AM Liczba szacunów: 0
  • Pytanie o Trening

    Post
    Trening dla początkujących

    Płeć : Mężczyzna Wiek : 19 Waga : 67,5 Wzrost : 183 Cel treningowy : Masa później rzeźba Staż treningowy na siłowni : 1 miech Uprawiane inne sporty : Czasami basen/łyżwy Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki) : ławka 6 stopniowa, Sztanga skośna/prosta,modlitewnik,wyciąg,sztangielki,ławka skośna do brzucha, Dieta : Jest Przeciwskazania medyczne : Nie ma Zażywane suplementy : Probiotyki,i niebawem witaminy (vita min olimp,magnez i cynk (chela mag olimpa), witamina c + cynk Ostatnio przerabiany plan: FBW 1 zestaw Ciężary w podstawowych ćwiczeniach (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc): Przysiady ze sztangą(50-55-60),MC(nie robiłem),Wyciskanie na ławce skos (30-35-40) Zmieniony przez - RocketFuel19 w dniu 2012-11-25 23:30:34

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 764 Data: 11/25/2012 11:27:13 PM Liczba szacunów: 0
  • Mój sposób na zastój biceps+triceps

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    c

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 2397 Data: 2/21/2008 11:08:35 AM Liczba szacunów: 0
  • kreatyna jest, co jeszcze dokupic?

    Post
    Odżywki i suplementy

    Wysu ja osobiście jak pewnie czytałeś w moim dzienniku lece na NoXPump Doriana Yatesa,dla mnie miazga,dawno nie robiłem tak dobrych treningów Biorąc jednak pod uwagę fakt,że miałbyś pierwszy kontakt z boosterem tego typu i dość drogą ceną 194zł sklepie sfd,może lepiej byłoby celować w coś nieco tańszego ale również mocnego. Do głowy przyszedł mi Nitro(X)PACK C-13(TREC'A)30 saszetek w cenie 109zł.SŁyszałem dobre opinie,sam również nie długo będę go testował. Zmieniony przez - Giszman w dniu 2009-02-28 13:55:11

    Odpowiedzi: 33 Ilość wyświetleń: 2349 Data: 2/28/2009 1:54:47 PM Liczba szacunów: 0
  • Rozpiska odżywek na masę

    Post
    Odżywki i suplementy

    Tak jest zeczy ktore wymieniłes +dobra dietka efekty beda bardzo dobre ale przy kretce musisz miec starz ponad 1rok A.C.A.B Pomogłem ci daj soga

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 4754 Data: 1/10/2004 10:08:59 AM Liczba szacunów: 0
  • Rozpiska odżywek na masę

    Post
    Odżywki i suplementy

    Tak więc mam zamiar kupić : - Kreatyne Creapure Monohydrante : rano i po treningu po 5 gram + Carbo OK, OCZYWISCIE KREATYNA NA CZCZO - Super Whey Gainer 4000 : po 150gram dzienie, po treningu i po posiłku PO TRENINGU WEZ CARBO A GAINERA PRZELOZ SOBIE NA INNEA PORE - Carbo podobno gdy ma sie szybką przemiane materi jest to dobre : 50g po treningu ? CARBO PO TRENINGU JEST DOBRE DLA WSZYSTKICH OBOJETNIE CZY MAJA SZYBKA CZY WOLNA PRZEMIANE MATERII - Taurine : 5 kapsułek dzienie JA BYM WZIAL TROCHE WIECEJ TEJ TAURYNY (JEST DOSYC TANIA) 2G RANO I 2G PRZED TRENINGIEM - I ewentualnie białko na noc ale nie wiem czy mi jest potrzebne, ponieważ słyszełem że gdy ma sie szybką przemiane materi to białka starczy tyle co w diecie a warzniejsze są węglowodany. BIALKO JEST POTRZEBNE, GDZYZ BEZ BIALKA NIE ZBUDUJESZ MIESNI. PS BIALKO Z ODZYWKI TO TEZ JEST ELEMENT DIETY Słyszałem że witamina C i E terz jest dobra czy to prawda ? WSZYSTKIE WITAMINY SA DOBRE I POTRZEBNE TAK JAK I MINERALY JEZELI CHCESZ ZROBIC MASE MIESNIOWA TO RADZE CI DOSTARCZAC ODPOWIEDNIA ILOSC WITAMIN I MINERALOW Ile powinienem odczekać z Carbo żeby wziąść Gainera ? JEZELI CHODZI CI TUTAJ O PORE POTRENINGOWA TO: ZARAZ PO TRENINGU 50G CARBO,GODZINKE POZNIEJ "NORMALNY" (NIE GAINER) POSILEK POTRENINGOWY ZAWIERAJACY BIALKO I WEGLOWODANY Oczywiście do tego wszystkiego dobra Dieta. OK --------------------------------------------------------------------------- Od jakiegoś czasu zauważyłem ze rozdajecie jakieś odżywki za darmo na forum . Nazwa tej odżywki to "Ban". Ponieważ jestem człowiekiem bardzo inteligentnym od razu domyśliłem się ze chodzi o jakaś odżywkę z banana . Wiem (tylko proszę nikomu nie mówić bo to tajemnica) ale nas skoczek Adam Małysz stosuje właśnie chyba tą odżywkę...

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 4754 Data: 1/10/2004 10:28:20 AM Liczba szacunów: 0
  • Rozpiska odżywek na masę

    Post
    Odżywki i suplementy

    Nie przejmuj sie błedy sie zdarzaja kazdemu A.C.A.B Pomogłem ci daj soga

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 4754 Data: 1/13/2004 9:42:28 PM Liczba szacunów: 0
  • Heihachi - dziennik motywacyjny

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Rozpiska tygodnia rozgrzewkowego W związku z uwagami odnośnie treningu, dałem sobie 3 dni rozgrzewki i wprowadzenia nowego zestawu w życie. Po przeczytaniu paru artów tutaj wymyśliłem i przetestowałem coś takiego: Zestaw A (sroda) Przysiady tylne 5x10 Wiosłowanie 5x10p Wyciskanie sztangi leżąc 5x10p Military press 5x10p Ściąganie drążka linka (triceps) 5x12p - zamieniłem to z oryginalnym wyciskaniem wąsko, bo dokuczają mi przy tym nadgarstki Uginanie stojąc z prostą sztangą 5x12p Zestaw B (czwartek) Wykroki 5x10p (zmieniłem z przysiadami przednimi, znowu nadgarstki) Martwy ciąg klasyczny 5x10p Wyciskanie sztangielek na skosie dodatnim 5x10p Wyciskanie sztangielek siedząc 5x10p California press 5x12p Uginanie sztangi na modlitewniku 5x12p Zestaw C (piatek) Bear complex x5 male obciazenie max Burprees x5 max Podciaganie szeroko/wąsko x5 + wiszenie W tym tygodniu (sroda-piatek) udało sie zrobić wszystkie zestawy i moge powiedzieć, że jestem bardzo zadowolony i zdziwiony tym jak w 30 minut mozna sie zniszczyc :D Jedyne czego mi brakuje to wiekszego skatowania barkow.. Treningi klasycznie 7:15-8:15 Aero: w tym tygodniu brak Dieta (18:00-21:00): - gulasz warzywny curry z kurczakiem (około 150g mięsa na porcje, zielone curry, papryka, pieczarki, brokuł, cukinia itp..) - smażone na teflonie wołowe mielone (tatar sokołów) + jajko + tzatziki (jogurt naturalny + tarty ogórek i czosnek) - dziczyzna (dzik, około 250g mięsa na porcje, duszone z kapusta a'la bigos) - do dobicia kalorii: orzechy, masło orzechowe, gorzka czekolada, białko Nie ważyłem dokładnie, jem w tym momencie 'na oko', białko, garść orzechów, parę kostek czekolady, czy łyżkę masła orzechowego dojadałem na wyczucie :D Staram się, żeby dziennie wychodziło około 0,5kg mięsa + 1kg warzyw (jak nie wiem czy zjadłem za mało to ważę się po posiłku i celuję w około +2kg po posiłku, bo ważę się codziennie po pracy) Suplementacja: Spalacz: Grenade x2 rano, Yoha x2 rano, kawa i zielona herbata w pracy :D Dodatkowo: BCAA (około 10g na noc), magnez, omega3

    Odpowiedzi: 60 Ilość wyświetleń: 6423 Data: 1/4/2013 5:41:28 PM Liczba szacunów: 0
  • Heihachi - dziennik motywacyjny

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Weekend bardzo imprezowo, ale dieta utrzymana z dorzuceniem węgli (makaron ryżowy i tortilla pełnoziarnistą, szamane z wołowina i indykiem). Lekkie zatrzymanie wody (waga w poniedziałek 89kg) A tak wyglądał początek tygodnia: Zestaw C (poniedziałek) Bear complex x5 male obciążenie max Burprees x5 max Podciaganie szeroko/wąsko x5 + wiszenie Zestaw A (wtorek) Przysiady tylne 5x10 Wiosłowanie 5x10p Wyciskanie sztangi leżąc 5x10p Military press 5x10p Ściąganie drążka linka (triceps) 5x12p Uginanie stojąc z prostą sztangą 5x12p Zestaw B (środa) Wykroki 3x10p - robiłem na koniec i nie dałem rady dobić do 5 serii ze wzgledów czasowych Martwy ciąg klasyczny 5x10p - mało kg dzisiaj, plecy odrobinę dokuczaly mi po ostatnim razie Wyciskanie sztangielek na skosie dodatnim 5x10p Wyciskanie sztangielek siedząc 5x10p California press 5x12p Uginanie sztangi na modlitewniku 5x12p Aero: 3 x spinning (45 minut, około 700kcal wypocone) Dieta (18:00-21:00): - pierś z kurczaka pieczona z sezamem i sosem sojowym z dodatkiem oleju arachidowego (około 200g mięsa na porcje, zszamane z 200g duszonego szpinaku z cebula, czosnkiem i kurkami) - smażone na teflonie steki z tuńczyka (200g) + pomidory - do dobicia kalorii: orzechy, 2 kromki chleba pełnoziarnistego ze smalcem z dzika (hehe pycha, samodzielnie robione:) ) - około 75g białka dziennie na dobranoc Tak to wyglądało poniedziałek i wtorek, dzisiaj łosoś dziki + pieczona szynka z dzika (już się marynuje). Suplementacja: Grenade x2 rano, BCAA 10g rano i wieczorem, kawa i zielona herbata w pracy :D FBW daje mi się mocno we znaki, wychodzę z treningu strasznie zniszczony, ręce trzęsą mi się jeszcze w pracy :) Split był jednak 'łatwiejszy'. Bardzo proszę o jakieś uwagi i korekty.

    Odpowiedzi: 60 Ilość wyświetleń: 6423 Data: 1/9/2013 12:17:08 PM Liczba szacunów: 0
  • Plan do oceny.

    Post
    Trening dla początkujących

    a może nadal trenować FBW ? Plan A (Pn): Nogi: Przysiady z sztangą tylne Plecy: Wiosłowanie sztangą Klatka: Wyciskanie sztangielek ławka poziom Barki: Arnoldki Triceps: Pompki na poreczy Biceps: Uginanie przedramion ze sztangielkami stojąc z supinacją Brzuch: Skłony tułowia na ławce rzymskiej Plan B (Śr): Plecy: Martwy ciąg Nogi: Wykroki ze sztanga Klatka: Wyciskanie sztangielek ławka skos górny Barki: Wyciskanie żołnierskie Triceps: Wyciskanie francuskie leząc Biceps: Uginanie przedramion ze sztangielkami stojąc uchwyt młotkowy Kaptury: Szrugsy Wspiecia Plan C (Pt): Nogi: Przysiady ze sztangą przednie Plecy: Podciąganie na drążku Klatka: Wyciskanie sztangi na ławce poziomej Barki: Unoszenie na boki w opadzie tułowia Triceps: Wyciskanie sztangi na ławce w wąskim uchwycie Biceps: Uginanie przedramion ze sztangą podchwytem ( Brzuch: Wznosy nóg Tym planem trenuję przez 9 tygodni. Może dalej nim trenować tylko wprowadzić jakieś zmiany ? Zmieniony przez - 19piter64 w dniu 2016-05-15 15:13:50

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 598 Data: 5/15/2016 3:11:01 PM Liczba szacunów: 0
  • Plan do oceny.

    Post
    Trening dla początkujących

    Przez ostatnie miesiące byłem na redukcji więc postępów masowych nie było. Teraz wchodzę powoli na masę i myślałem nad zmianą planu. Po zastanowieniu stwierdziłem, że potrenuje jeszcze FBW tylko pozmieniam niektóre ćwiczenia. Plan A (Pn): Nogi: Przysiady z sztangą tylne Plecy: Wiosłowanie sztangą Klatka: Wyciskanie sztangielek ławka skos górny Barki: unoszenie sztangielek bokiem Triceps: Pompki na poreczy Biceps: Uginanie przedramion ze sztangą z podchwytem na modlitewniku Brzuch: wznosy nóg Plan B (Śr): Plecy: Martwy ciąg Nogi: Wykroki ze sztanga Klatka: Wyciskanie sztangielek w skosie dolnym Barki: Wyciskanie żołnierskie Triceps: Wyciskanie francuskie leząc Biceps: Uginanie przedramion ze sztangielkami z supinacją Kaptury: Szrugsy Wspiecia Plan C (Pt): Nogi: Przysiady ze sztangą przednie Plecy: Podciąganie na drążku Klatka: Wyciskanie sztangi na ławce poziomej Barki: Unoszenie na boki w opadzie tułowia Triceps: Wyciskanie sztangi na ławce w wąskim uchwycie Biceps: Uginanie przedramion ze sztangą podchwytem Brzuch: plank Jakieś uwagi co do tego planu ? Jeszcze pytanie odnośnie ilości serii . Robić wszędzie 4 serie czy na dużę partie 4 a na małe 3 ? Zmieniony przez - 19piter64 w dniu 2016-05-16 16:51:36

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 598 Data: 5/16/2016 4:49:55 PM Liczba szacunów: 0
  • DT by JAGIELLONCZYK :D

    Post
    Dzienniki Juniorów

    O to moj trening FBW ktorym cwiczylem , lecz nigdy nie wdrazylem FBW C do treningu :P ocencie czy ten trening jest ok /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/defc2c21d27245a1b7d51ef910f6e591.png Zmieniony przez - Jagiellonczyk w dniu 2013-08-04 10:24:21

    Odpowiedzi: 51 Ilość wyświetleń: 3166 Data: 8/4/2013 10:18:07 AM Liczba szacunów: 0
  • masz jeszcze inne sensowne dodatki jak boswellia, witamina c, msm, czy cissus wspomagajacy prace stawów i ich regenerację

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 1004 Data: 7/8/2016 3:43:05 PM Liczba szacunów: 0