SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • Tylko dla Najlepszych - Vol.3 - Reaktywacja

    Post
    Trec

    wróciłem, pusto na półkach, jedyne co świeże to chleb, wiejski niespecjalny jakiś, włąsnie go wcinam z czosnkiem (w ząbkach hehe) wit c zaraz łykne do tego

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/2/2008 12:50:22 PM Liczba szacunów: 0
  • Tylko dla Najlepszych - Vol.3 - Reaktywacja

    Post
    Trec

    remik : Jezeli chodzi o miesnie klatki : a) piersiowy wiekszy - * czesc brzuszna - lezenie na plecach ( koniecznie nogi ugiete w kolanach stopy podciagniete pod posladki - ale bez przesady, zeby wyplaszczyc lordoze ledzwiowa) ramiona wyprostowane, zwieszone poza łąweczke, kąt ok 120stopni - starasz sie dociskac w kierunku do podloza - ewentualnie moze ktos Ci pomoc * czesc mostkowo-obojczykowa - j/w kąt 90stopni * czesc obojczykowa - j/w kąt 45stopni b) piersiowy mniejszy - w staniu ruch uniesienia obreczy barkowej i cofniecie łopatek - cos ala jakbys robi szrugsa ze sztanga trzymana za plecami (odrazu zachaczysz podobojczykowy, który tez lekko wysuwa obrecz konczyny gornej do przodu) c) zębaty przedni - moim zdaniem najwlasciwszy bylby tutaj ruch obnizenia obreczy barkowej i wykonanie za plecami przywiedzenia konczyny gornej poza symetralna ciala Triceps - klasycznie mysle ze jest najlepiej, czyli stajesz przy scianie i bokiem przylegasz do niej, unosisz konczyne boku którym stoisz przy scianie do gory i zginasz ja w lokciu, a nastepnie druga reka dociskasz, zwiekszajac zgiecie. Taka moja uwaga ogólna co to rozciagania po silowni i ogolnie po wysilku - NIE nalezy stosowac czegos takiego w rozciaganiu jak poglebianie ruchu. Ustawiasz sie w danej pozycji wyjsciowej, wykonujesz ruch, nastepuje napiecie miesniowe - trzymasz 3-5sekund, puszczasz , zwiekszasz zakres, napinasz, trzymasz 3-5sekund zwiekszasz zakres... Zmieniony przez - kasteta w dniu 2008-11-12 11:16:42

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/12/2008 11:15:56 AM Liczba szacunów: 0
  • Tylko dla Najlepszych - Vol.3 - Reaktywacja

    Post
    Trec

    siema kasteta - nie wiesz jak zajęcia na siłce wypadają w pon-wt?? hugo - siłkę odpuść. Weź sobie 2x1-2g wit.C, herbata z miodem, czosnek. Ew. też weź sobie co jakiś czas echinaceę, ale to już profilaktycznie.

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/20/2008 10:47:45 AM Liczba szacunów: 0
  • Tylko dla Najlepszych - Vol.3 - Reaktywacja

    Post
    Trec

    ja ogolnie z prozdrowotnych nigdy nic nie bralem... a teraz od jakiegos czasu juz : 2kaps viatminek 2kaps wit c (1000mg) 5-6g omega 3 zma

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/21/2009 5:21:26 PM Liczba szacunów: 0
  • Tylko dla Najlepszych - Vol.3 - Reaktywacja

    Post
    Trec

    no przecież na tym: 2kaps viatminek 2kaps wit c (1000mg) 5-6g omega 3 zma

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/21/2009 6:30:44 PM Liczba szacunów: 0
  • Tylko dla Najlepszych - Vol.3 - Reaktywacja

    Post
    Trec

    <z łezka> dobra cena była moze jeszcze bede mial, tzn prawdopodonie tak ale jakby c to mam novedexy po 100 wiec luzik King - no bo ja rozumiem ze mona robic forme na "haj tekó" ale zeby podstawowki nie skonczyc Zmieniony przez - kasteta w dniu 2009-03-10 10:31:48

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/10/2009 10:30:47 AM Liczba szacunów: 0
  • Buy The Team IV

    Post
    Piłka Nożna

    W Premiership ostatnie 9 spotkań bez zwycięstwa, ale przynajmniej tutaj pozycja lidera. Najbliższy mecz powinien przerwać złą passę. Aston Villa ? - ? Hull C.

    Odpowiedzi: 500 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/2/2009 12:53:44 PM Liczba szacunów: 0
  • Staż poniżej 12 miesięcy-tylko TUTAJ

    Post
    Galeria Zdjęć

    Co nowego. To wczorajsze zdjęcia. Po miesięcznej przerwie :C "Ból stawów" Waga: 78,5 Bic: 37,5 coś koło tego A reszta to jak wcześniej /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/c09d97cd052b4e52a182aca4ad48c467.jpg

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/29/2013 12:16:19 PM Liczba szacunów: 0
  • Staż poniżej 12 miesięcy-tylko TUTAJ

    Post
    Galeria Zdjęć

    Witam Jako nowy członek forum chciałbym się przywitać. Założyłem ten temat z myślą o uzyskaniu niezbędnej pomocy w celu dopracowania mojej wadliwej sylwetki do stanu a którym będzie na nowo spełniało swoje funkcje. Przygodę z kulturystyką ( dumne określenie w moim wypadku) rozpocząłem dopiero 01.10.2012r. w wieku 30 lat. Wcześniej całe życie uprawiałem sporty walki od KK, poprzez KB, JJ a na TKD kończąc( łącznie da to około 8-9 lat systematycznego co najmniej 3 razy w tygodniu trenowania z aktualnym rozbrataniem na 5-6 lat). Nigdy nie było dla mnie ważne wyciskanie olbrzymich ciężarów ani korygowanie swojej sylwetki gdyż do 25 roku życia byłem w tak zwanym idealnym BMI dla faceta o moich gabarytach. Jedyny kontakt z siłownią ( na strychu u kumpla;)) miałem przez 1 miesiąc miedzy 8 a 1 klasą szkoły średniej, a tak to tylko dorywczo na zajęciach WF jak nie było co robić w średniej. Niestety w związku z długotrwałym siedzeniem za biurkiem ( k****ska praca ale niestety bardzo lubiana przeze mnie) bęben w 6 lat mi urósł z 88 do 112 cm. Postanowiłem coś z tym zrobić po 30 – tych urodzinach. W załączeniu krótka historia „choroby” i próby powrotu do formy. Typ budowy - nowy gatunek coś między endo a meso - morph Wymiary 30.09.2012r. biceps – 36 cm klatka – 106 cm udo – 64 cm brzuch – 112 cm Zdjęcie z 26.06.2012r Do takiego stanu doprowadziło moje lenistwo. http://img23.imageshack.us/img23/3386/126062012.jpg http://img577.imageshack.us/img577/8122/226062012.jpg http://img268.imageshack.us/img268/1570/303092012.JPG Trening od 01.10.2012 r. zaczynałem z masą 112 kg - na początek postanowiłem delikatnie zredukować masę( czyt. tłuszcz). Wprowadziłem chaotyczne FBW bez głębszego zastanowienia ani tym bardziej wiedzy( której nadal mi brakuje). Robiąc cardio( bieg interwałowy a potem orbitrek) 30 min na początku treningu a następnie klata, plecy, barki, biceps i triceps za każdym razem przez 2 miesiące udało mi się bez wielkiej walki oraz głodzenia ( zerowa wiedza o diecie) zejść 10 kg w dół do 102 kg. Uradowany postanowiłem zrobić to co planowałem przez te dwa miechy czyli „ zaserwować sobie zestaw dyskotekowy”. Każdy ma jakąś tam partię którą preferuje i którą chce rozwinąć w pierwszej kolejności i u mnie akurat zawsze była to klata i bic/tric. Ze względu na wcześniejsza historie z SW nigdy nie udało mi się połączyć tych obu elementów ( mała wioseczka i powroty dzień w dzień prawie 20 km do domu). Ale nie ma użalania. Po tych dwóch miesiącach wprowadziłem( nadal nic nie wiedząc) sobie splita w następującej postaci: 3 treningi( poniedziałek + środa + piątek) na masę i ciągnąłem je aż do 29.03.2013r Tygodnie parzyste klatka + triceps plecy + biceps + barki + kaptury klatka + biceps Tygodnie nieparzyste klatka + biceps plecy + triceps + barki + kaptury klatka + biceps Ciężary podaje z końca serii na masę. Ćwiczenia na klatkę: 1) Ławka płasko – 4 serie max 8 ruchów ( stały ciężar 100 kg) 2) Ławka skos góra – 4 serie max 8 ruchów ( progres zawsze od 60 do 80 kg) 3) Rozpętki – 4 serie po 10 ( rozpoczynałem 20 kg a kończyłem 25) 4) Rozciąganie za głowę z hantlą – 4 serie po 10 c- iężar 25 kg 5) Wyciskanie wąskim chwytem – 3 serie po 8 Biceps: 1) Unoszenie hantli chwytem młotkowym – 4x8 – progres od 12,5 kg do 17,5 na rękę 2) Unoszenie gryfu łamanego na modlitewniku wąsko/szeroko – 4x8 – progres od 25 do 35 kg 3) Unoszenie hantli na modlitewniku – 4x8 – 12,5-15,0 kg Triceps: 1) Opuszczanie na drążkach – 4 x 10/12 razy 2) Ściąganie wyciągu oburącz w dół nachwytem – 4x8/10 progres od 35 do 55 kg 3) Wyciskanie francuskie leżąc – 4x8 – progres 25 do 30 kg ewentualnie maszyna Plecy 1) Podciąganie na drążku – 4 x 12/10/8/6 wąsko aż do szeroko 2) Wiosłowanie na wyciągu poziomym– 4x10/8 zmienny chwyt 3) Ściąganie drążka wyciągu górnego – 4 x 12/8 4) Ściąganie na maszynie każda ręka indywidualnie – 4x10 5) Martwy ciąg – 2x10 Barki i kaptury – dowolne ćwiczenia na maszynach – 4 serie po 1 ćwieczeniu Brzuchy leciałem na każdym treningu przez 3 i 4 miesiąc. Nóg nigdy nie ćwiczyłem ze względu na ich gabaryty. Przeklęta klątwa rodzinna:/ teraz aktualnie mam 69 cm i nie jest to celulit tylko filar nieociosany ( odwieczny problem ze znalezieniem spodni). Mogę jeździć na desce/rowerze cały dzień a na drugi normalnie chodzę jak by nigdy nic. Współczynnik BMR 2247.1 Aby utrzymać wagę Kalorie 3876.25 Węglowodany 55% 2131.94kcal = 532.99gram Białko 15% 581.44kcal = 145.36gram Tłuszcz 30% 1162.88kcal = 129.21gram Przez ostatnie dwa miesiące brałem białko Typu http://allegro.pl/100-whey-protein-isolate-2000g-scitec-okazja-i3105863941.html i nic innego tylko po treningu w celu polepszenia efektu i rozbudowy mięśni. Staram się od 2 miechów ( miesiąc 5 i 6) nie wpierdzielać szkodliwych pokarmów ani nie objadać po 19( pojedynczy owoc ewentualnie warzywo). Dużo pije w ciągu dnia między 2 a 3 litry będzie. Moim planem było przybrać ze 102 trochę masy. No „niestety” znowu poszło w górę na 106 ale to tylko dlatego że odłożyłem całkowicie aeroby oraz brzuchy. ) - celowe działanie Wymiary 28.03.2013 BF – 25% Wzrost – 185 cm Waga – 106 kg Klatka – 112 cm biceps – 41 cm udo – 69 cm łydka – 41 cm wyniki siłowe: klatka – 120 kg martwy ciąg – z ostrożności procesowej napisze 10x70 kg - nigdy nie robiłem na maksa przysiady – 15x110 kg - nigdy nie robiłem na Maksa(pojedyncze spróbowanie) Aktualne zdjęcia. http://img850.imageshack.us/img850/2244/620032013.jpg http://img844.imageshack.us/img844/1579/720032013.jpg http://img703.imageshack.us/img703/3518/820032013.jpg Moim planem teraz jest redukcja do masy 95-97 tak aby mieć bf na poziomie 15-20%. Zawsze będą jakieś hamulce ale przecież ten sport to nie sprint tylko maraton. Chcę zastosować redukcje dwu miesięczną ( jak się uda bo w międzyczasie pojawi mi się druga dzidzia i przewróci ponowie cały harmonogram o 180 stopni) FBW ściągniętą z działu na SFD: Zestaw trzy razy w tygodniu: parzyste I- A II- B III- A nieparzyste I- B II- A III- B A Klatka piersiowa: - Wyciskanie hantli na skosie 3s Barki: - Wyciskanie hantli 2s Tricepsy: - Pompki na poręczach 2s Plecy: - Martwy ciąg 2s - Podciąganie na drążku 2s Nogi: - Prostowanie nóg w siadzie 2s - Uginanie nóg w leżeniu 2s Bicepsy: - Uginanie ramion ze sztanga 2s B Klatka piersiowa: - Wyciskanie sztangi płasko 3s Barki: - Military press 2s Tricepsy: - Prostowanie ramion na wyciągu 2s Plecy: - Wiosłowanie sztanga 2s - Unoszenie z opadu 2s Nogi: - Przysiady ze sztanga 2s - Uginanie nóg w leżeniu 2s Bicepsy: - Uginanie ramion ze sztangielkami w chwycie młotkowym 2s Wiedząc, że kupa drogi przede mną mam następujące pytania do osób chcących podzielić się wiedzą: 1) o ile z aktualnych 3,8 tys kalorii powinienem zredukować bilans tak aby mieć się na intensywne aeroby ( bieg z prędkością 12 km/h przez 30 min 3 razy w tygodniu + 3 razy FBW? 2) czy powinnam zakupić coś oprócz BCAA i glutaminy? I jak to brać? Tylko w dni treningowe rano, wieczorem itp.? 3) czy nadal brać izolat po treningu? 4) czy po FBW mogę od razu robić aeroba? Czy powinienem odczekać z 15 min? ( różne opinie) 5) czy robiąc redukcje na FBW przerwy powinny wynosić maksymalnie 50-60 sec skoro będę robił po 12-15 powtórzeń z ciężarem 60% mojego maksa? 6) czy lepszym efektem redukcji podczas FBW będzie progres siłowy czy stałe obciążenie? 7) czy „ominąć” problemy dietowe i udać się do razu do dietetyka czy kombinować na własna rękę? Zaznaczam iż chodzę na siłownię bo lubię, nie robię tego w celu startowania w zawodach gdyż jestem realistą. Proszę o rzetelną krytykę oraz wskazówki, dziękuję wytrwałym za przeczytanie całych wypocin. Pozdrawiam

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/30/2013 11:32:43 PM Liczba szacunów: 0
  • Staż poniżej 12 miesięcy-tylko TUTAJ

    Post
    Galeria Zdjęć

    http://imageshack.us/a/img195/4997/20130504916.jpg http://imageshack.us/a/img703/4360/20130507921.jpg http://imageshack.us/a/img195/2691/20130507922.jpg http://imageshack.us/a/img545/4739/20130508925.jpg staż około 12m-c zapraszam do dziennika - przeprowadzka z bf bo chyba się posypało forum :( http://www.sfd.pl/neox210__homemade_muscles_㋡-t943162.html Zmieniony przez - neox210 w dniu 2013-05-10 22:20:19 Zmieniony przez - neox210 w dniu 2013-05-10 22:20:49 Zmieniony przez - neox210 w dniu 2013-05-11 10:22:48 Zmieniony przez - neox210 w dniu 2013-05-11 10:24:49

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/10/2013 10:19:28 PM Liczba szacunów: 0
  • Staż poniżej 12 miesięcy-tylko TUTAJ

    Post
    Galeria Zdjęć

    @bear90 Dziwnie ciepły marzec musiał być, że się na plaży opalaliście, w Warszawie było dnia 01.03.2013 4*C w dzień. Jest chudo, bardzo chudo, pleców brak, zrób je w normalnej pozycji bo takie zaciskanie łopatek nie pokazuje co tam na tych plecach jest. Brak też prostowników. W ogóle po co bierzesz się za suplementy? Tym bardziej mono, kreatyna na takim etapie jest wyrzucaniem kasy w błoto. Zmieniony przez - Abdulan w dniu 2013-08-18 09:02:44

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/18/2013 8:59:55 AM Liczba szacunów: 0
  • Staż poniżej 12 miesięcy-tylko TUTAJ

    Post
    Galeria Zdjęć

    Witam, dodam zdjęcia przed i po. Wiem że się zalałem no ale co zrobić na razie nie redukuje bo zniknę :P W wakacje trening kulał, od 1 września wziąłem się w garść. Pierwsze zdjęcie waga 93-94 przez wakacje z 3-4 kg tłuszczu weszło, a obecnie 101 kg. Wrzucę również kolegi, kiedyś wrzucałem jego startowa waga 95 obecnie około 72 kg. Kolega również ma do was pytanie, zaznaczyłem na zdjęciach tak jak by wklęśniecie w klatce i się pyta dlaczego takie coś powstaje Sorry za różne zdjęcia, ale mi zrobił prosto telefonem a ja mu odwróconym a jak powiększę to kupa ;c Ja 5 lipca /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/545c140599a047899c39a3d108291e80.JPG Ja obecnie /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/b8f92e46b56a481ca697d12a947b7300.jpg Kolega 5 lipca /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/bcebfe8a99d44032abb33a945e61e2bf.JPG On /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/81f2fb898c5648a3bfa876ef8e6f76c0.JPG On /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/6160e8f7700748fea8810d400051b8cd.JPG PS: Jak dotyrać przedramię? W ogóle mi nie wchodzi, raz na tydzień ćwiczę, robię ciągi, no i wewnętrzna część bardzo polowi rośnie a zewnętrzna prawie wcale jak widać na zdjęciach .. Ma ktoś jakieś fajne ćwiczenia ? Zmieniony przez - Unknown95 w dniu 2013-10-23 19:19:16

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/23/2013 7:13:06 PM Liczba szacunów: 0
  • Staż poniżej 12 miesięcy-tylko TUTAJ

    Post
    Galeria Zdjęć

    Mam problem co dalej ćwiczę od 2 m-c 4 dni zdjęcie 111 jest z 8 marca gdzie chciałem spalić opone zdjęcie 222 jest z 13 kwietnia oczywiście stosowana regularna dieta dzień w dzień... co dalej ? /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/a95d340f504e424fbcd6e0759771939e.jpg /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/65642d8a9f7a4ef29b9605f3513a963e.jpg

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/16/2014 11:42:47 PM Liczba szacunów: 0
  • Staż poniżej 12 miesięcy-tylko TUTAJ

    Post
    Galeria Zdjęć

    http://c.wrzuta.pl/wi70/18dc7677001ba64353b9c35f/sfd Co sądzicie o tym ? lipa ? %-)

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/7/2014 12:04:59 AM Liczba szacunów: 0
  • Staż poniżej 12 miesięcy-tylko TUTAJ

    Post
    Galeria Zdjęć

    http://c.wrzuta.pl/wi13534/e033bfde00215f9d53c44c84/sfddd

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/16/2014 10:15:53 AM Liczba szacunów: 0
  • SPAM 18 nie ma co czekać , gdy trzeba spamować !

    Post
    Odżywki i suplementy

    nad czym pracujecie na wakacje? a) masa b) redukcja c) wytrzymalosc d) dynamika e) wyniszczanie organizmu ja robie mase. 15min od wypicia drina ze stymulantami mija a mnie juz trzesie całego i brzuch boli. shiet, co dodają do tego xtreme stacka, myslalem ze dalem odpowiednio niską dawke abym nie umarł jade na trening. pozdrawiam

    Odpowiedzi: 3007 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/30/2008 12:07:08 PM Liczba szacunów: 0
  • SPAM 18 nie ma co czekać , gdy trzeba spamować !

    Post
    Odżywki i suplementy

    a- nie ma za co b- wątroba go nawala już c- dopiero pójdzie pić d- trzyma miche uprzedził mnie drań, a kurcze tego nieprzewidziałem:P Zmieniony przez - bic44 w dniu 2008-08-10 20:24:11

    Odpowiedzi: 3007 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/10/2008 8:23:30 PM Liczba szacunów: 0
  • SPAM 18 nie ma co czekać , gdy trzeba spamować !

    Post
    Odżywki i suplementy

    C...

    Odpowiedzi: 3007 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/13/2008 6:12:32 PM Liczba szacunów: 0
  • ***SPAM - POST DZIAŁU DOPING - AKCJA PLAŻA 2007 - ZAKAZ SOGÓW ***

    Post
    Doping

    chyba se format c zrobie hehe

    Odpowiedzi: 3005 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/6/2007 6:52:14 PM Liczba szacunów: 0
  • ***SPAM - POST DZIAŁU DOPING - AKCJA PLAŻA 2007 - ZAKAZ SOGÓW ***

    Post
    Doping

    Wstalem juz! ale c.h**a spalem-jakies koszmary mam!;/

    Odpowiedzi: 3005 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/10/2007 11:36:54 AM Liczba szacunów: 0