SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • Ja to mam problem, żeby wsunąć z 3400 kcal ;c

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/26/2014 10:12:48 AM Liczba szacunów: 0
  • A ja dziś BJJ :c

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/30/2014 4:59:37 PM Liczba szacunów: 0
  • Kurde byłem w szpitalu sportową książeczkę zdrowia zrobić i robiłem krew i wyszło mi że mam o połowę za wysokie WBC, a nie jestem chory :C

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/5/2014 4:00:57 PM Liczba szacunów: 0
  • z.a.p.i.e.r.d.a.l.a.ć

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/18/2014 11:36:48 AM Liczba szacunów: 0
  • DT JJJJJ

    Post
    Trening dla początkujących

    5/23/2014r. 1. Wyciskanie leżąc 5 x 10: 50kg/55kg/60kg/65kg/70kgx9 2. Rozpietki na skosie 4 x 12: 10kg/10kg/10kg/10kg 3. Wiosłowanie sztanga w opadzie tułowia 4 x 10: 50kg/57.5kg/65kg/70kgx7 4. Ściaganie drążka wyciągu górnego 4 x 12: 5sztabek/6sztabek/7sztabek/7sztabek 5. Arnoldki 4 x 10: 10kg/10kg/10kg/10kg 6. Face pull 3 x 12: 3sztabki/4sztabki/5sztabek 7. Pompki na poręczach tricepsowe 3 x 12 12p/12p/12p 8. Uginanie ze sztangą łamaną 3 x 12 30kg/30kg/30kg 1. Wyciskanie leżąc: lekko, jeszcze spory zapas, ale nie żyłujemy do końca :) 2. Rozpiętki na skosie: muszę się nauczyć techniki bo nigdy nie przepadałem za rozpiętkami, a nawet ich unikałem. 3. Wiosłowanie: lekko z zapasem 4. Ściąganie drążka do klatki: przyjemne ćw, fajnie czuję w nim plecy, siłowo słabo ale będę dokładał, spokojnie! 5. Arnoldki: uczę się techniki 6. Face pull:n/c 7. Pompki na poręczach: 3x12p bez problemu, na nst treningu dowieszam. 8. Uginanie ramion: nie mogłem znaleźć dobrej "pozycji", wierciłem się ze sztangą %-) Trening przyjemny, jak na początku widziałem rozpiskę to myślałem, że zajmie mi on 2h, jednak w miarę sprawnie wszystko poszło :) Micha: 1)Owsiane+wpc 2)Kura+makaron 3)Kura+makaron 4)Po treningu wpc+carbo 5)Kleik+twaróg ----------------------- 220gB/490gWW/75gT Zmieniony przez - jjjjj w dniu 2014-05-24 09:17:47 Zmieniony przez - jjjjj w dniu 2014-05-24 09:22:29

    Odpowiedzi: 52 Ilość wyświetleń: 6628 Data: 5/24/2014 9:17:35 AM Liczba szacunów: 0
  • DT JJJJJ

    Post
    Trening dla początkujących

    Ayo, trochę mnie nie było bo: sesja, głowa, przeprowadzka etc. za tydzień zmiana zakresów, będzie: A- przysiad 7sX6p B- wl 7sX6p C- mc 7sX6p D- pp 7sX4p Micha nadal bez zmian tj. DT: 200gB+/550gWW/100gT DNT: 200gB+/300gWW/160gT chociaż czasami zaszaleję, ostatnio w dt wpadło z 6,5k uwaga, z czystego żarcia :rasta: Teraz zamiast kręcenia cardio na maszynach po treningu będę śmigał w dnt (3x w tygodniu) na basenik, może nie utonę! 7/2/2014r. 1. Przysiad 6 x 8: 70kg/80kg/90kg/100kg/105kg/110kgx7 2. Wypychanie na suwnicy 4 x 12: nie wiem, nowa machina i jakoś lajtowo szło bo skończyłem na 200kg %-) 3. "Dzień dobry" 4 x 10 65kg/65kg/65kg/65kg 4. Żuraw 4 x 12 12xcc/12xcc/12xcc/12xcc 5. Wpiecia na palce stojąc 4x15: zrobione 6. Allahy 3 x 10: 10/10/10 7. Russian twist 3 x 12: 25kg/25kg/25kg 1. Siady: trochę łeb mi urywało podczas wstawania, na razie się poop*****lam :) 2. Suwnica: jakieś dziwne sprzęty u mnie mają, 140kg szło już ciężko, 200kg jakoś lajtowo 3. DD: nie dokładam na razie, dobrze rozciągam przy 65kg 4/5/6/7: zrobione Micha: 1)hoopki+mleko 2)placek (owsiane + jaja + wpc + jagody) 3)Ryż + kura 4)Pstrąg + kasza jakaś bo mama zrobiła + sos z kurek ----------------------- 260gB/600+gWW/100gT 7/3/2014r. 1. Wyciskanie leżąc 6 x 8: 55kg/60kg/65kg/70kg/75kg/80kgx7 2. Rozpietki na skosie 4 x 12: 10kg/10kg/10kg/10kg 3. Wiosłowanie sztanga w opadzie tułowia 4 x 10: 60kg/65kg/70kg/75kg 4. Ściaganie drążka wyciągu górnego 4 x 12: hooj wie, nowa siłka %-) 5. Arnoldki 4 x 10: 10kg/12kg/13kg/13kg 6. Face pull 3 x 12: hooj wie, nowa siłka %-) 7. Pompki na poręczach tricepsowe 3 x 12: 12xcc/12xcc/12xcc 8. Uginanie ze sztangą łamaną 3 x 12: około 30kg :D 1. WL: z głową lepiej to od razu wyniki do przodu, do końca wakacji 100kg #wierzę 2. Rozpiętki: robię różowymi bo jestem słaby 3. Wiosłowanie: nie zabrałem pasków bo jestem słaby :D 4/5/6/7/8: zrobione, w uginaniu miałem problem z określeniem ciężaru bo gryf samoróba a wagi nie było by zważyć, na oko 12-14kg :P Micha: 1)hoopki +mleko 2)chleb z żurawiną i orzechami + ser żółty +twaróg + mars :D 3)carbo i wpc po treningu 4,5)kura z ryżem i warzyami ----------------------- 230gB/550gWW/100gT 7/4/2014r. Dzisiaj wolne od siłowni, zrobiłem z 40minut biegania. Zmęczyłem się%-) Micha: 1)jajecznica na boczku, cebuli, kurkach 2,3)makaron durum z sercami drobiowymi 3,4)zapiekana cukinia ze świnią i serem żóltym 5)śmieci ----------------------- 245gB/280gWW/160gT /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/6ce72c67f1d4472d8d3853c3dd5ab927.jpg /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/eed52979d99e4f8fac3fecfe176b157d.jpg /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/e66f9e3cc03a4b8e98fecc4564aadba3.jpg

    Odpowiedzi: 52 Ilość wyświetleń: 6628 Data: 7/4/2014 10:50:31 PM Liczba szacunów: 0
  • Jonathan Delarosa IFBB Pro

    Post
    Aktualności - Kulturystyka i Fitness

    tutaj 6 tygodni przed https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xfa1/t1.0-9/10612631_793891903996123_4619194808726933441_n.jpg Zmieniony przez - lordknaga w dniu 2014-08-11 03:01:47

    Odpowiedzi: 237 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/11/2014 3:01:17 AM Liczba szacunów: 0
  • nie piszę, bo nikt się nie odzywa, to sam do siebie mam pisać? zapraszasz nas, ale nie wiemy gdzie mamy wpadać? a to yamek, chwile przed wyjściem na disco Zmieniony przez - Homster w dniu 2009-07-11 21:36:42 Zmieniony przez - Homster w dniu 2009-07-11 21:39:22

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/11/2009 9:36:22 PM Liczba szacunów: 0
  • ide spa c

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/28/2009 1:03:35 AM Liczba szacunów: 0
  • najtansze z apteki bierz takie z olimpa to firma tylko i przeplacisz zma apteczne czyli cynk+magnez z B6 witamina c omege 3 mozna reszta znajdziesz w warzywach,owocach spadam na lige wloska you

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/24/2009 8:42:18 PM Liczba szacunów: 0
  • Tak jak jeden przedmowca, wazne zebys jadl 5-6 posilkow zamiast 3. Do szkoly mozna brac jedzenie w plastikowych pojemnikach. Jesli tego nie chcesz robic (jakos ludzie nie moga sie przekonac) bierz chude kanapki (ciemne bulki z mieskiem i warzywami, bez masla, majonezu i innych takich). >>Śniadanie: ok 10-12: 2 nieduże Kromki czarnego (żytniego) chlepa z wędliną (1 plaster na 1 kromkę) albo: 2 kromi pieczywo chrupkie żytnie z plastrem wędliny albo: 100-200g serka wiejskiego Warzywa ! Dodaj warzywa. Co najmniej calego pomidora albo paprykę albo duzo salaty ale najlepiej wiecej. Do tego jakies zdrowe tluszcze. Lyk oliwy, garsc orzechow (ale garsc, nie pol paczki). >>Obiad: ok. 13:30-16:00: Jakieś warzywa albo: sałatka warzywna albo: zupa bez smietany albo: schabowy z warzywami, ogólnie jakieś chude mięso (kurczak oczywiście bez skóry, wytopiony z tłuszczu) razem z warzywami ZIEMNIAKÓW NIEJADAM WOGÓLE albo: kasza jęczmienna lub gryczana z gulaszem warzywno-mięsnym Brzmi niezle. Upewnij sie, ze schabowy bez panierki... >>Kolacja: ok 17:30-20:00: 2 nieduże kromki chleba z wędliną, albo jogurt danone NIE TEN TŁUSTY I SŁODKI SEREK DANIO , albo 100-200g serka wiejskiego, albo ważywa. No moze byc ale jak juz bedziesz jadl 5-6 posilkow to staraj sie ograniczyc weglowodany w 2-3 ostatnich. >>OWOCÓW RÓWNIERZ NIE JEM ŻADNYCH, WYCZYTAŁEM NA FORUM, ŻE ZAWIERAJĄ JAKIEŚ CUKRY CO ODKŁADAJĄ SIĘ W TŁUSZCZ Wszystko co wyczytasz sprawdzaj co najmniej kilka razy. Na forum niestety duzo jest przesądów. Owoce sa jak najbardziej ok. Tylko w ograniczonych ilosciach i najlepiej w pierwszej polowie dnia. >>I tutaj mam pytanie, czy paluszki rybne w panierce smażone na oliwie z oliwek mógłbym raczej jeść? No niestety nie sa one za dobre, ze wzgledu na panierke. Lepiej kupic surową rybe i samemu usmazyc. Ryby smazy sie krotko i tak jest duzo zdrowiej. Do smazenia dobrze kupic olej w sprayu (uzywa sie go zupelnie minimalne ilosci). Podsumowujac : a)wiecej posilkow b)wiecej warzyw c)wiecej zdrowych tluszczy (czasami lyzeczka oliwy, czasami troche orzechow, czasami jakas tlusta ryba etc) d)wprowadz jakies minimalne cwiczenia silowe, bo polaczenie 2-3h roweru z dieta redukcyjna moze spowodowac ze nie urosna Ci zadne miesnie. Nie mowie o silowni ale o pompkach, przysiadach, czesciowym podciaganiu etc, poszukaj w internecie o cwiczeniach z wlasna masa ciala. Na dlugo Ci wystarcza :). Generalnie staraj sie przynajmniej czasami wprowadzic jakies intensywne treningi typu szybka jazda na rowerze przeplatana wolną. Grunt zebys co pewien czas naprawde sie zmeczyl a nie pedalowal przez 3h i podziwial motylki :) Pozdrawiam :)

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 3219 Data: 9/1/2007 1:38:33 PM Liczba szacunów: 0
  • Jeet Kune Do

    Post
    Sztuki Walki

    przeprazsam iz odswieżam stare kotlety ale wyjasnijcie mi czego chcuiał Michał C z Brodnicy i jaki byo meritum sporu??

    Odpowiedzi: 40 Ilość wyświetleń: 10312 Data: 8/3/2020 6:31:38 PM Liczba szacunów: 0
  • z.a.j.e.b.i.s.c.i.e sog...

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/26/2009 4:35:06 PM Liczba szacunów: 0
  • z.a.j.e.b.i.s.c.i.e sog nie wszedl :] Zmieniony przez - amateurr w dniu 2009-03-26 15:30:04

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/26/2009 3:29:10 PM Liczba szacunów: 0
  • Jak jeszcze nie smakowales to po kiego c***a wklejasz tu zdjecia? Zmieniony przez - masa129 w dniu 2009-04-08 08:45:42

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/8/2009 8:45:24 AM Liczba szacunów: 0
  • Zaraz powinien wpaśc jakś mod i wy*******c te foty, a temu ****owi co je wstawia i se robi jaja w porządnym temacie bana do***ac. Zresztą bana to już chyba ma, bo założył też team w galerii zdjęc i już go nie ma.

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/19/2009 2:54:21 PM Liczba szacunów: 0
  • Co tutaj sie qrwa wyrabia?n/c

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/31/2009 2:39:23 AM Liczba szacunów: 0
  • http://www.youtube.com/watch?v=cA8s17YIbSY This is why I'm here. ---------------------------------------- Sobota, zmeczony i zadowolony. Pracowalem w piatek do 3 rano wiec na wszelki wypadek dolozylem nieco wit C przed snem i po obudzeniu (infekcjom mowimy nie). Mam dziwne wrazenie ze rosne... MOC z nami Zmieniony przez - BAMF w dniu 2009-06-20 18:18:02

    Odpowiedzi: 1139 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/20/2009 5:44:29 AM Liczba szacunów: 0
  • Gdy sie czlowiek spieszy to sie diabel cieszy czyli... zesra.la sie bieda i placze... TRENING nr 40 13.07.2009 B15 poprzedni B15 - http://www.sfd.pl/Niemile_dobrego_poczatki_..._a_potem_bedzie_gorzej_%3A_-t461253-s43.html poprzedni trening (A5) - http://www.sfd.pl/Niemile_dobrego_poczatki_..._a_potem_bedzie_gorzej_%3A_-t461253-s46.html poprzedni B (B10) - http://www.sfd.pl/Niemile_dobrego_poczatki_..._a_potem_bedzie_gorzej_%3A_-t461253-s45.html czas 2h 05 min Cwiczenia : -Wyciskanie od czubka glowy siedzac (z oparciem) 15 x 27,5kg 15 x 37,5kg 15 x 47,5kg (45kg) -Podciaganie sztangi do brzucha 15 x 27,5kg 15 x 37,5kg 15 x 47,5kg (45kg) -Martwy ciag 15 x 62,5kg ! 15 x 85 10 x 105kg (102,5kg) - ZONK !!!!! plecy poszly sie ... -Wyciskanie lezac 15 x 40kg 15 x 52,5kg 15 x 65kg (65kg) + dociskania 3 x 10 sek (80 kg) -Sciaganie uchwytow maszyny w dol 15 x 50kg 15 x 65kg 15 x 82,5kg (80kg) -Czacholamacze 15 x 17,5kg 15 x 25kg 15 x 30kg (30kg) -Prostowanie nog na maszynie siedzac 15 x 47,5kg 15 x 62,5kg 15 x 77,5kg (75kg) -superseria wspiecia jednonoz (poltoraki) z hantla plus uginanie nadgarstkow nachwytem - 0 - -unoszenia/wypchniecia nog na przemian z unoszeniem tlowia lezac - 0 - Komentarz : 1) Wyciskanie od czubka glowy siedzac (z oparciem) - ciezko i z zapasem - bedzie 50 kg za dwa tyg. 2) Podciaganie sztangi do brzucha - ok. Wazy sporo ale zapasu na jakies 3 powt. 3) martwy ciag - pospiechem zalatwilem sie na cacy. Obiecalem koledze byc na 12:00, moja pani koniecznie chciala przygotowac sie do maksow za kilka dni (wiec technika trojbojowa na rzeczy). Wszystko to zlozylo sie na pospiech i dekoncentracje przed martwym ciagiem (plus wystygniecie ciala). Pierwsza serie rozgrzewkowa zrobilem jakby to byl wyscig. Druga troche wolniej ale tez sie nie skupilem na technice i tempie W dziesiatym powtorzeniu serii glownej w pol drogi poczulem "strzal" w dole plecow i sztanga poleciala na glebe. Padlem na kolana i blady strach... kregoslup caly, zadnych dziwnych odczuc w nogach. Wrazenie z samego momentu kontuzji: jakby prostowniki odpuscily na ulamek sekundy - zalapaly znowu gdy sztanga leciala w dol i sie naciagnely.... F.U.C.K. (za glupote sie placi - czasem ciezko) Bol i napiecie w dole plecow, problemy ze schylaniem sie przez pierwsze kilka minut. Bol przy kazdej probie podniesienia z ziemi czegokolwiek z uzyciem ruchu w krzyzu. 4) Wyciskanie lezac - (tu bolu plecow nie bylo) wszystkie serie z zatrzymaniem i ostania z zapasem na 2-3 powt. Zrobilem dociskania. 5) Sciaganie uchwytow maszyny w dol - maly zapas. Bardzo ciezko. Bol znowu sie pojawil po ostatniej serii.. 6) Czacholamacze - spory zapas sie zrobil, wszystko ok. (plecy bolaly jedynie gdy sie kladlem i wstawalem z lawki) 7) Prostowanie nog na maszynie siedzac - ciezko i z niewielkim zapsem. 8) superseria wspiecia na palce jednonoz (poltoraki) z hantla plus uginanie nadgarstkow nachwytem - nie zrobilem 9) brzuch - nie zrobilem Wnioski : Trening nr 40 - WTOPA. Najwyrazniej glupota mi z wiekiem nie minela. Jak to mowia - madry Polak po szkodzie. Najsmieszniejsze ze obiecalem pomoc koledze wiec po treningu mialem dodatkowe 5 godzin chodzenia i schylania sie (kucalem ), schody sprawiaja bol, kazde wyjscie z samochodu (po kilku minutach siedzenia) znowu spinajacy bol... Jezeli w srode rano bedzie dalej zle sprobuje rehabilitacji by Wodyn czyli w cwiczeniach angazujacych prostowniki podwoje ilosc powtorzen zmniejszajac radykalnie ciezary... MOC z nami

    Odpowiedzi: 1139 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/13/2009 7:27:54 PM Liczba szacunów: 0
  • przeciez jak zmienisz sobie chwyt co serie, czy tam powtorzenie to nie wyrownasz asymetrii tylko ja poglebisz. z literki C, zrobisz literke S. robic nachwytem czy w paskach nie musisz odbijac sztangi od ziemi, poza tym nie powinno sie tego robic, bo sie niszczy kregoslup. no wiem, tez kiedys robilem naprzemiennym bo byl fajny i sie dalo wiecej podniesc, ale uznalem ze wole zejsc z ciezarem i zadbac o kregoslup. Zmieniony przez - scigacz_89 w dniu 2009-12-25 17:13:24

    Odpowiedzi: 1139 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/25/2009 5:11:54 PM Liczba szacunów: 0