SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • beczka88/Dziennik treningowy/Masa

    Post
    Trening dla początkujących

    No ok. To jeszcze po przerwie 1 miesięcznej napiszę tutaj ( to będzie początek sierpnia) i się upewnię na 100% czy FBW robić na 100% ;]Ale wiesz , ja też nie chcę zostać takim '' KOXEM'' tylko mieć sportową sylwetkę z widocznymi mięśniami ( tak jak piłkarze np. C.Eonaldo) Zmieniony przez - beczka88 w dniu 2011-05-06 09:13:33

    Odpowiedzi: 241 Ilość wyświetleń: 10766 Data: 5/6/2011 9:12:43 AM Liczba szacunów: 0
  • beczka88/Dziennik treningowy/Masa

    Post
    Trening dla początkujących

    a wiec jezeli chcesz miec wyglad C Ronaldo, to zacznij od wykupienia karnetu na solarium, nastepnie depilacja calego ciała i kilka wizyt u kosmetyczki:) A tak serio to potrzeba Ci poprostu masa, masa i jeszcze raz masa , jak złapiesz z 10-15 kg mięsni to twoja sylwetka na tyle się poprawi ze będzie mozna cokolwiek myslec dalej. Najpierw trzeba miec co kształtowac, wiec zacznij od dobrej diety i tereningu na mase Zmieniony przez - Konik86 w dniu 2011-05-13 08:13:36

    Odpowiedzi: 241 Ilość wyświetleń: 10766 Data: 5/13/2011 8:12:30 AM Liczba szacunów: 0
  • Fedor po wygranej buczy , on pokory cię nauczy %-)

    Post
    Scena MMA i K-1

    zaczynają już mnie wkur***ć wielcy znawcy mma. Dokładnie jak w0jt napisał : pudzian do UFC, dajcie mu Fedora. Dajcie spokój. Pudzianowski nie miał przeciwnika, pierwsza walka Pudziana w UFC i wynosiliby go na noszach :D

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/13/2009 3:57:31 PM Liczba szacunów: 0
  • Fedor po wygranej buczy , on pokory cię nauczy %-)

    Post
    Scena MMA i K-1

    joł

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/25/2010 9:39:16 PM Liczba szacunów: 0
  • Fedor po wygranej buczy , on pokory cię nauczy %-)

    Post
    Scena MMA i K-1

    Kurva, 20:30 i dalej 29 C.... Co za patologia... Zmieniony przez - TezAndrzej w dniu 2010-07-16 20:38:04

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/16/2010 8:37:15 PM Liczba szacunów: 0
  • Fedor po wygranej buczy , on pokory cię nauczy %-)

    Post
    Scena MMA i K-1

    Przykro słyszeć. Sarny też szkoda. A z przyjemniejszych tematów, coś o koksach. Shane Carwin miał być jednym z nabywców "produktów'' pewnej farmacji z Alabamy w 2006 roku... Dużo więcej nie czytałem, ale to właściwie tyle. Tutaj co S.C. miał rzekomo nabywać. Zmieniony przez - TezAndrzej w dniu 2010-08-15 11:14:48

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/15/2010 11:13:52 AM Liczba szacunów: 0
  • Fedor po wygranej buczy , on pokory cię nauczy %-)

    Post
    Scena MMA i K-1

    sam winstrol to jak witamina c, nic nie daje, tylko z teściem jest sens

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/6/2010 7:34:20 PM Liczba szacunów: 0
  • Fedor po wygranej buczy , on pokory cię nauczy %-)

    Post
    Scena MMA i K-1

    Puar no beka w c*** <yes> temat do combat i samoobrony

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/7/2010 9:45:59 AM Liczba szacunów: 0
  • Fedor po wygranej buczy , on pokory cię nauczy %-)

    Post
    Scena MMA i K-1

    http://www.zielonagora24.tv/Relacje-Live/Transmisja-Live-Gali-C.F.N.-2 K-1 na żywo w Polsce! Za chwilkę 2 walki wieczoru

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/25/2010 8:50:00 PM Liczba szacunów: 0
  • Nesta - Dziennik treningowy

    Post
    Inne dyscypliny

    5 Sierpień - 8km (35') - Rozgrzewka - 2x(50m skip A,C, 50 wieloskoków, 100m podbieg) - 3km (13') Uwagi: Lekka siła przed zawodami, czeka mnie twardy orzech do zgryzienia, ponieważ styl anglosaski to podobno najcięższe bieganie... # Havester No czułem w nogach jak biegłem te kilometry, więc byłoby pewnie szybciej, ale 4'/1500m to nie coś co każdy może osiągnąć. Może za rok uda mi się zbliżyć do tego wyniku. W sumie mam teraz taką poprzeczkę na nowy sezon ...heheh

    Odpowiedzi: 1409 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/5/2011 8:17:34 PM Liczba szacunów: 0
  • Nesta - Dziennik treningowy

    Post
    Inne dyscypliny

    1 Maj - 10km - 500 wieloskoków - 5x100m Podsumowanie kwietnia 190km Padaka :C

    Odpowiedzi: 1409 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/1/2014 3:54:48 PM Liczba szacunów: 0
  • kaka-rz / dziennik / RZEŹŹŹŹŹBA

    Post
    Trening dla początkujących

    Wiem, że po mnie nic nie widać że trenuje itd, ale wiesz - nie wygląd jest oznaką wiedzy czy coś. już któraś osoba z rzędu pisze tekst w podobnym stylu... w takim razie ja wolałbym się zaliczać do tej grupy z mniejszą wiedzą, a z lepszym wyglądem... po co tym wszystkim osobom ta wiedza skoro sami nie umieją jej wykorzystać? Dla mnie to nie wiedza, dla mnie to głupota tych osób. Powiem Ci że prowadziłem kilku chłopaszków i na prawdę nie zachwycasz :-) no to dobrze :) dzięki za opinie. Ja uważam, że każdy niech się skupi zawsze na sobie i będzie najlepiej. Troszkę pokory młodzieńcze, spokojnie :-) Podejrzewam, że piski małolat Cię tak "nabuzowały" narcyzmem, ale za jakiś czas zrozumiesz, że kaloryfer nie jest oznaką męskości i apogeum wiedzy nt. treningu :-) Apogeum wiedzy na temat treningu heheh.. n/c Oznaką męskości kaloryfer? No to już twoje podejrzenia... No ale w sumie lepiej kaloryfer niż bojler. Więc wole piski małolat niż ryki starych kobiet. Pewnie, że ćwiczę dla kobiet + dla lepszego samopoczucia i się z tym nie kryję. Wielu ćwiczy dla siły, mocy czego nie rozumiem skoro nie uprawiają zawodowo tego sportu... no chyba, że im do pracy fizycznej jest potrzebna. ja nie rozumiem... jeżeli np. mi się podoba ciało mniejsze, bardziej wyrzeźbione to stawiam na takie treningi, a nie inne. Jestem szybki, sprawny, rozciągnięty. Jak komuś się podobają kloce, masowce zalani wszędzie gdzie się da, to proszę bardzo. Masa ogranicza wydolność i ogólną pojętą sprawność, ale wiele osób wybiera drogę taką, a nie inną a potem są upośledzeni ruchowo. dzięki za komentarz. Pozdrawiam Zmieniony przez - kaka-rz w dniu 2012-03-17 20:27:56

    Odpowiedzi: 226 Ilość wyświetleń: 13045 Data: 3/17/2012 8:17:12 PM Liczba szacunów: 0
  • kaka-rz / dziennik / RZEŹŹŹŹŹBA

    Post
    Trening dla początkujących

    Zaliczasz sie owszem. Z mniejsza wiedza i gorszym wygladem Dzięki za komentarz. Ty masz za to super wygląd i na pewno super wiedzę... no ale nie każdy będzie taki dobry jak ty. A kto powiedzial, ze nie umieja? jak mnie pamiec nie myli to Adzik dzieki tej wiedzy poprawial rekordy silowe, o ktorych Ty mozesz snic jeszcze przez lat 10, dopoki nie zmienisz sie z chlopca w mezczyzne. No i znowu komentujesz rzeczy, o których nie wiesz. Czy ja komentuje czyjąś moc? Fajnie niech sobie i ludzie wyciskają po 500. Mój rekord to 125 na płaskiej i mi to w zuepełności wystarczy, a 100x8 kończyłem w zimie na ostatnią serię, wiec myślę, że nie mam się czego wstydzić przy wadze 89kg. Ty cwiczysz dla durnowatych malolat, kobiety urzeka urok osobisty a nie dywanik na klatce i kaloryferek pod spodem a urok niewatpliwie masz brzmi on : jestes niesamowicie wkurviajacy i irytujacy. A skąd wiesz jaki ja jestem? Oceniasz mnie jakbyś mnie znał, a mnie nie znasz więc daruj sobie. Napisałem, że "także" ćwiczę dla kobiet... Jeżeli tutaj 20% osób na forum napisałoby, że nie ćwiczy także żeby się bardziej podobać kobietom, to by mnie to bardzo zdziwiło i zaskoczyło. No, ale ja mam rozumieć, że ty ćwiczysz dla... nie wnikam. Podejrzewam ze jestes chlopcem, ktory wklada rurki,tenisowki,czapeczke z daszkiem i pompuje sie na silce 20kg hantelkami, boi sie dotykac czegos wiekszego bo to pogryzie i rozrosnie Cie do granic niemozliwosci fachowo nazywa sie to kryptogejostwem (na prawde istnieje taki termin) osobnik plci meskiej przebywajacy w otoczeniu kobiet, natomiast zachowujacy sie tak aby kobiety robily z niego przyjaciolke, innymi slowy: podswiadomie go wykastrowaly A ja podejrzewam, że jesteś chłopcem, który wkłada szerokie spodnie, bo w rurki się nie zmieści, kominiarkę na głowę i pompuje tylko nogi... - po co piszesz takie teksty? Nie znasz mnie to po co piszesz takie głupoty? Nie wiem jakie masz doświadczenia z kobietami, ale to już twoja sprawa :) Ja mam dobre relacje i się tego trzymam, a ty kolego chyba masz problem z kobietami najwyraźniej i przydałaby ci się chyba ta "małolatka". Z resztą mam 23 lata i te "durne małolatki" mnie nie interesują zbytnio. Wielu cwiczy nie dla malolatek jak Ty, ale dla glebszej motywacji.. wyrzeczenia,poswiecenie, ogromna motywacja i zayebista satysfakcja jesli osiaga sie progres, jesli sztangielki rosna z 50kg na 60kg, kiedy z czasem brakuje obciazenia a tacy chlopcy jak Ty patrza na ta z rozdziawionymi buziami. Ja nie napisałem, że ćwiczę "tylko" dla kobiet, ale "także"... no ale widzę, że ty sobie już zakodowałeś, że ćwiczę jedynie dlatego. Każdy ćwiczy jak chce i co chce. Powtarzałem juz to parę razy, a ty pozwól, że będę ćwiczył tak jak ja chcę. Jak ty masz cele żeby machać tymi hantlami 3141515kg to ciśnij (powodzenia), ja mam aktualnie inne cele. Piszesz o rzeczach takich jakbyś pisał do osoby, która ćwiczy od miesiąca, a trochę już się w to bawię. Nie Tobie sie podoba, tylko Ty uwazasz ze to podoba sie kobietom i tu jest Twoj blad, kreujesz swoj wizerunek poprzez silownie, tym samym poglebiajac swoj falszywy narcyzm. No i znowu... widzę, że ty powinieneś zostać jakimś jasnowidzem, bo ty wiesz co ktos myśli, co ktos uważa. Na tym można zarobić majątek. No i jeszcze mi piszesz co ma mi się podobać? Ja wiem, że ty zapewne wolisz masa, masa, czy zima czy lato, masa musi być i brzuch to podstawa, bo wtedy jest dobra równowaga jak się stoi, ale zrozum wkońcu, że mój priorytet jest inny. Nie watpimy w to, dodaj ze jestes do tego: blyskotliwy,piekny,pachnacy,inteligentny,zmyslowy,pociagajacy,interesowny i przede wszystkim seksowny Dzięki :) Jak sobie przypomnisz pare jeszcze to dopisz... n/c Widzisz, Twoj brak wiedzy sprawia ze nawet nie starasz sie zrozumiec kulturystyki - szeroko pojetej dziedziny. Ksztaltowanie masy miesniowej (w twoim rozumieniu zalanie) wymaga sporo cierpliwosci,sporo wysilku... a nie zjedzenie kilku cudownych pastylek i pocwiczenie rozowymi hantelkami. O Boże... piszesz tak jakbyś był nie wiem kim chłopcze. Weź się nie błaźnij, bo pisząc takie rzeczy właśnie to robisz. Jestem w stanie przedstawic Ci przyklady kulturystow, ale rowniez i silaczy, ktorzy uposledzeni ruchowo nie sa i nigdy nie beda. Wkrecasz sobie jakies chore wizje swiatka kulturystycznego i pozniej glosisz takie tezy. To nie są żadne tezy tylko to jest prawda. Czyli uważasz, że osoba ze znacznie zwiększoną masą mięśniową ma takie same możliwości ruchowe/szybkościowe/wydolnościowe, jak tak, to żyj sobie dalej w tym swoim świecie. Powodzenia w zdobywaniu "kobiet" mlody żigolaku. Powodzenia w masowaniu. Zmieniony przez - kaka-rz w dniu 2012-03-18 14:21:38

    Odpowiedzi: 226 Ilość wyświetleń: 13045 Data: 3/18/2012 2:17:16 AM Liczba szacunów: 0
  • *** WPLYW STOSOWANIA SAA PRZEZ MEZCZYZNE NA JEGO PRZYSZLE POTOMSTWO """

    Post
    Doping

    Docent_m - masz sporo racji w tym co piszesz, ale... Plemniki mogą mieć uszkodzony ( zmieniony ) genom jeśli do zadziałania danego czynnika ( np. hormonu - choćby estrogenu ) dojdzie przed spermiogenezą ( czyli zanim nastąpi skondensowanie materiału genetycznego i wymienienie w nim histonów na protaminy i wszystkie kolejne zmiany ). A trzeba pamiętać, że spermatocyty II rz. i spermatogonia nie są już chronione barierą krew-jądro. Tak więc przychylam się tutaj do wypowiedzi Marka C., że estrogen jak najbardziej w pewnym stopniu może wpływać na determinację płci. Kolejnym punktem, z którym się nie zgadzam jest to, że SAA nie mają wpływu na informację genetyczną komórki ( oczywiście nie dotyczy to wszystkich komórek - tylko tych co mają odpowiednie receptory cytoplazmatyczne). Nadmiar testosteronu w organiźmie jest jednym z bezpośrednich czynników wywołujących raka prostaty ( dokładnie gruczołów głównych ). Tu nie chodzi o to, że nasz organizm wytwarza substancje teratogenne - tylko, że my wprowadzamy do organizmu nadmiar tych substancji i to dopiero powoduje groźne zmiany. Pozdrawiam!

    Odpowiedzi: 226 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/20/2006 11:34:56 AM Liczba szacunów: 0
  • *** WPLYW STOSOWANIA SAA PRZEZ MEZCZYZNE NA JEGO PRZYSZLE POTOMSTWO """

    Post
    Doping

    zgadza sie na ins trzeba uwazac na regularnosc posilkow, zwlaszxcza na zawartosc wegli, co do tluszczy - wtedy nie przekraczalem 80g dziennie.jednak nie liczylem kalorii jak i bialek, oraz nie mialo tak duzego znaczenia zrodlo pochodzenia skl.odzywczych Stawy - to duzy problem , mam zgnieciony l-4, naderwany przyczep czworoglowego uda i kilka innych mniejszych kontuzji. niestety moj kosciec nie wytrzymal ciezarow jakie mogly podnoscic miesnie ( to czesty problem ). uwazam ze zawartosc tluszaczy w diecie nawet do 30% chroni stawy, nie da sie cwiczyc na ciezarach przy zaw tl w diecie ponizej 20% . wtedy trzeba sie liczyc z kontuzjami.uwazam ze kazdy srednio zorientowany sam wie ze podobnych ciezarow nie da sie dzwigac "na bialym serze" , zreszta sila tak berdzo nie spada, tragiczna jest natomiast wydolnosc i regeneracja bez towaru. pozdr mc Zmieniony przez - marek.c w dniu 2006-06-23 13:13:48

    Odpowiedzi: 226 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/23/2006 1:09:26 PM Liczba szacunów: 0
  • *** WPLYW STOSOWANIA SAA PRZEZ MEZCZYZNE NA JEGO PRZYSZLE POTOMSTWO """

    Post
    Doping

    marek c. : a "okrojonej" wersji zycia na koxie nie da rady skrobnac...? zdr.

    Odpowiedzi: 226 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/27/2007 11:19:19 AM Liczba szacunów: 0
  • TEST - Powrót do przeszłości ( aka GeT BiG oR cRy TrAiNinG - by sLs)

    Post
    Odżywki i suplementy

    c)opis treningu (planu treningowego) Dzieki uprzejmości Pytajły mam zamiar zastosować trening z priorytetem na barki i łapy (z małymi modyfikacjami). Oto on.... THE Trening: Piatek: barki + nogi: barki: - Wyciskanie sztangi zza karku - 6/8/10/12 - unoszenie sztangielki w bok - 12/10/8 - Unoszenie hantli w opadzie - 10/10/10 - unoszenie hantli w przod - 10/10/10 nogi: - przysiady - 12/10/8/6/6 - Wyprosty siedząc - 12/10/8 - suwnica - 12/10/10 Sobota: klata + plecy : klatka: - wyciskanie na płaskiej - 12/10/8/6 - wyciskanie hantli na skosie - 8/10/12 - rozpiętki na płaskiej (maszynie) - 10/10/10 plecy: - sciaganie drążka do klatki - 12/10/8/6 - wioslowanie sztanga - 12/10/8/6 - wiosłowanie sztangielką - 12/10/8/6 - sciaganie drążka do karku - 10/10/10 Niedziela: biceps + triceps: biceps: - uginanie ramion ze sztangą prostą - 10/8/6 - uginanie ze sztangielkę jednorącz na modlitewniku - 10/8/6 - super seria: uginanie ze sztangielką w opadzie tułowia + wyciskanie sztangielki zza głowy siedząc - 10/8/8 triceps: - wyciskanie wąskim chwytem - 10/8/6 - prostowanie na wyciągu - 6/8/10 - na wyciagu jednorącz podchwytem - 10/10 Wtorek: przedramie + łydki + Czworoboczny: przedramie: - uginanie nadgarstkow podchwytem sztanga - 12/10/8/6 - uginanie nadgarstkow nachwytem hantla - 10/8/6 łydki: - Wspięcia - 15/12/12 - wspiecia w siadzie - 15/12 Czworoboczny: - sztanga - 12/10/8/6 - hantla - 10/10 Do tego jeszcze 2-3 razy w tygodniu 20min na rowerku (piatek,niedziela, może jeszcze środa - po siłowym treningu).

    Odpowiedzi: 404 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/14/2007 12:19:51 AM Liczba szacunów: 0
  • TEST - Powrót do przeszłości ( aka GeT BiG oR cRy TrAiNinG - by sLs)

    Post
    Odżywki i suplementy

    Trening Ciężar praktycznie taki sam jak tydziń temu - jedynie na przysiadach był inny i to troszeczke.... barki: - Wyciskanie sztangi zza karku - serie 12/12/10/8/6 - "w kg" 30/40/40/45/45 30/35/40/40/40 - unoszenie sztangielki w bok - 12/10/8 - "w lb-funtach" 40/40/40 35/35/40 - unoszenie hantli w przod - 10/10/10 - "w lb" 35/40/40 30/30/30 - Unoszenie hantli w opadzie - 10/10/10 - "w lb" tak samo 30/30/30 nogi: - przysiady - 12/10/8/6/6 - "w kg" 110/132,5/152,5/157,5/160/110100/132/152/157/132 - Wyprosty siedząc - 12/10/8 - "poziom" 10/10/11 10/10/10 - suwnica - 12/10/10 - "w kg" 110/110/- 120/135/140 + rowerek 23min. + brzuch Wrażenia: Pompa jest masakryczna - pierwsze cwiczenie daje najbardziej popalic. Dzisiaj po przysiadach mysałema ze padne - dosłownie - wy***any na maxa. Potem prostowanie na wyciągu - a na samym końcu suwnica - ciezra mniejszy niz ostatnio - zrobiłem tylko 2 serie i dosłownie musiałem sie wyczołgać z pod maszyny - uda spompowane strasznie - w sumie nigdy az tak nie miałem!! Dobrze dobrze Posiłek potreningowy: 80g ryzu 200g piersi ogórki i buraczki Teraz gotuje piersi - do pracy i na potreningowy: ... i wspomagam organizm - witaminą C w ilośći 1000mg (ponad 1500%):

    Odpowiedzi: 404 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/25/2008 10:14:12 PM Liczba szacunów: 0
  • *** WPLYW STOSOWANIA SAA PRZEZ MEZCZYZNE NA JEGO PRZYSZLE POTOMSTWO """

    Post
    Doping

    Chcialbym cos dodac do tematu marka C . Marku moja mama przyjmowala polski metanabol 5 mg w postaci slynnej piramidki w latach 80 tych przyjmowala go z przepisu lakarza daltego ze miala niedowage i grozila jej anoreksja i nie dlatego ze nie jadla ale wracajac do tematu lekarz przepisal jej ten metanabol i go wcinala nie wiedzac ze chudla nie od choroby tylko ze byla ze mna w ciazy i wlasnie bedac w ciazy wcinala metanabol malo tego pozniej wybuch czarnobyl lekarze nie dawali mi szans na normalne urodzenie twierdzili ze urodze sie nienormalny a pomimo wszystkiego uwazam ze jestem normalny nie mam zadnych chorob urodzilem sie z normalna waga z mozgiem tez jest ok wiec jak wiekszosc nie dowierzam lekarzom jak snuja na jakis temat wnioski a lekarze w wiekszosci przypadkow sa negatywnie nastawieni do saa nie pisze o tym zeby kogos oczerniac tylko tak jako ciekawostke ze pomimo wszystkiego urodzilem sie normalny i nie ma zadnej reguly ze jak cos bierzesz to akurat Twoje dziecko urodzi sie nienormalne!!

    Odpowiedzi: 226 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/2/2008 6:37:51 PM Liczba szacunów: 0
  • KONKURS - ponad 11 kg białka do wygrania

    Post
    Trec

    glosujcie żeby te 100 głosów do piątku było.:-D http://offerpop.com/FacebookContestEntry.psp?c=120917&u=16671&a=254553244581393&p=104400682978813&rest=0&id=355402&rest2=0 oooo widać przepis po tym linku jak wejdę chociaż nie mam fejsa :)

    Odpowiedzi: 406 Ilość wyświetleń: 16548 Data: 5/16/2012 6:44:11 PM Liczba szacunów: 0