SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • Badania na metanabol

    Post
    Doping

    Jak pójdzie to sie spyta tego lekarza co robi USG co jest grane a on mu powie czy jest otłuszczona zwłókniała i czy tam nie siedzi może jakieś c***ostwo . Ja tak zawsze robie

    Odpowiedzi: 50 Ilość wyświetleń: 5721 Data: 7/8/2011 7:19:10 PM Liczba szacunów: 0
  • Redukcja szybkie proste pytania. :-P

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    zadbaj zeby nie było nadwyzki wieloneinasyconych kwasow tl. włacyzlbym do diety oliwe/laskowe orzechy staraj się nie łączyc swiezego ogorka z warzywami z wysoką zawartością wit c

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 1846 Data: 7/15/2011 1:57:43 PM Liczba szacunów: 0
  • 3 pytania

    Post
    ATLETA

    Rabat obowiązuje także w sklepie w Łodzi, tylko musisz się oczywiście upomnieć. Sklep jest na ul. Gdańskiej 54 (na rogu Gdańskiej i Zielonej). Jest tam duży parking i sklep jest w budynku przy parkingu na 1 piętrze pok. 114 (na parterze są też sklepy). Kreatyna Ultimate do października będzie na pewno, natomiast Super Mass jest cały czas, generalnie mamy płynność jeśli chodzi o ten produkt, ale na 100% nie mogę wykluczyć że za 3 tygodnie w jakimś dniu akurat zabraknie czekoladowego. Daj znać 3-4 dni wcześniej to Ci odłożę to co będziesz chciał. SONBATY http://www.atleta.pl Czlonek mafia.suple.hardcor.pl

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 965 Data: 9/11/2003 8:06:23 AM Liczba szacunów: 0
  • mam centrum i do tego biorę multiwitaminę magnez wapń i witaminę C te w pluszu rozpuszczalne mam nadzieję ,że już nie będę taki czerwony bo trochę się wczoraj przestraszyłem Zmieniony przez - Raptor123 w dniu 2009-03-11 23:39:58

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 2629 Data: 3/11/2009 11:39:23 PM Liczba szacunów: 0
  • ODŻYWKI DLA PIŁKARZA

    Post
    Odżywki i suplementy

    Artykuł pochodzący z czasopisma Medicina Sportiva: Przykładowa propozycja wspomagania suplementacyjnego, przy założeniach: trening – mieszany o charakerze wytrzymałościowym, siłowym, szybkościowym, specjalistycznym, waga – ok. 70 kg, ilość posiłków: min. 4 x dziennie, okres: przedstartowy i startowy. 1. Regulacja gospodarki wodno-elektrolitowo-witaminowej Polega na zapobieganiu ubytkom i szybkim uzupełnianiu potreningowych strat wody, elektrolitów, witamin itp. (np. z potem). o Spożycie napojów witaminowo-elektrolitowych przed treningiem, w trakcie i po treningu. Najpopularniejsze ogólnodostępne preparaty to: Mineral Light, Power Surge (dodatkowo zawiera węglowodany) lub Isostar (można je uzupełniać preparatami węglowodanowymi typu Carbo, szczególnie przy długotrwałych treningach wytrzymałościowych). o Prep. tabletkowe (np. Supradyn, Panvitan, Sport-Power i in.) – wygodne i praktyczne – zwykle przyjmuje się 1 tabl. (rano) dziennie. 2. Antyoksydanty i tzw. Adaptogeny Eliminacja tzw. wolnych rodników – podstawowe działanie suplementacyjne w sporcie! Determinuje skuteczne prowadzenie każdego rodzaju treningu. o Koenzym Q10 – 1 (do 2 przy treningu wytrzymałościowym) tabl. a` 30 mg lub w kroplach o Wit. A C E – 1 tabl. dziennie o Adaptogeny, np. Ginsana – 1 tabl. po 100 mg 2 x dziennie o Wit. E a` 100-200 mg – 1 tabl. dziennie. 3. Preparaty energetyczne - zabezpieczenie energetyki wysiłku poprzez utrzymanie i stałe uzupełnianie puli glikogenu zapasowego, wykorzystanie kwasów tłuszczowych do produkcji energii itp. o Carbo (prep. węglowodanowy – warunkuje długotrwałe utrzymywanie odpowiedniego poziomu energii) W przypadku treningu o charakterze wytrzymałościowym, o znacznej intensywności zaleca się przyjęcie przed treningiem (ok. 30-40 g) – na ok. 1,5 godz., po treningu (tzw. "nadkompensacja" glikogenu – w dwóch porcjach: bezpośrednio (ok. 30g) i ok. 60 minut po zakończeniu treningu (ok. 30g). Przy treningu o innym charakterze należy przyjmować preparat jedynie w dawce potreningowej – ok. 50 g (przy założeniach, że dieta podstawowa zabezpiecza organizm w odpowiednią ilość węglowodanów o różnorodnym wskaźniku glikemicznym). Napoje można przygotować rozpuszczając prep. Carbo z płynami izotonicznymi (Isostar, Mineral Light) lub osobno. Wskazane spożywanie batonów energetycznych – jako przekąska międzyposiłkowa. o L-karnityna – nasila wykorzystanie tłuszczu zapasowego do produkcji energii (a więc zwiększa ogólną ilość energii). Należy stosować preparat w sposób ciągły – w trakcie dni beztreningowych lub przy treningu specjalistycznym można zmniejszyć dawkę do 600 mg (lub nawet 300 mg) dziennie, ale nie odstawiać całkowicie. Dawka dzienna (przy treningu tzw. aerobowym czyli tlenowym) wynosi 1000-1300 mg. Można stosować różne postaci preparatów zamiennie (uzależnić od smaku, upodobania itp.). o Kreatyna (preferowany jest w piłce nożnej fosforan kreatyny – nie monohydrat) Stosowanie należy "dopasować" do okresu startowego. Faza nasycenia: 7 dni po 10-12 g dziennie. Faza podtrzymująca: 6-8 g przez następne 3 tygodnie. Po tym cyklu – 3 tygodnie przerwy. Można stosować kreatynę w proszku, w tabletkach, w batonach (jako uzupełnienie). 4. Preparaty białkowe lub aminokwasowe – niezbędne przy treningu siłowym, ale także wytrzymałościowym (o czym często, niestety, zapomina się). W tym ostatnim przypadku – głównie w celu przeciwdziałania wystąpieniu tzw. potreningowej fazy katabolicznej (rozpadu białka zużywanego do wytwarzania energii). Przy odpowiednio zbilansowanej diecie podstawowej, w której ilość białka w tym okresie treningowym powinna oscylować w granicach 1,4-1,5 g/kg wagi ciała dziennie, należy zabezpieczyć jedynie bezpośredni okres okołotreningowy, tzn: o przed treningiem wytrzymałościowym o znacznej intensywności można przyjąć np. 2 tabl. BCAA (aminokwasy o łańcuchach rozgałęzionych), a po treningu 1 tabl. W dniach treningu specjalistycznego lub "lekkiego" powinno się przyjmować 1-2 tabl. BCAA późnym popołudniem lub wieczorem. Takie postępowanie potęguje fizjologiczne wydzielanie somatotropiny (tj. hormonu wzrostu), który warunkuje działanie anaboliczne (przyrost siły) i redukujące tkankę tłuszczową. Polecane batony białkowe lub białkowo-węglowodanowe – jako przekąska. o HMB – najskuteczniejszy "antykatabolit" – przeciwdziała rozpadowi białka, do którego dochodzi podczas każdego treningu. Dawkowanie: zależy od nasilenia treningu – 3 tabl. a` 250 mg 3 x dziennie.

    Odpowiedzi: 36 Ilość wyświetleń: 3899 Data: 8/14/2004 2:36:20 PM Liczba szacunów: 0
  • Jak to jest z owocami?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Jabłko 100 g produktu zawiera: Białko Tłuszcze Węglowodany g 0.4, 0.4, 10.1 Pozostałe dane: Wartość energetyczna : 46 Odpadki : 27 Kwasy tłuszczowe nasycone : 0.04 Kwasy tłuszczowe jednonienasycone : 0.01 Kwasy tłuszczowe wielonienasycone : 0.09 Węglowodany ogółem : 12.1 Cholesterol : 0 Sacharoza : 3.1 Błonnik pokarmowy : 2 Sód : 2 Potas : 134 Wapń : 4 Fosfor : 9 Żelazo : 0.3 Magnez : 3 Witamina A* : 4 Beta-karoten : 24 Witamina D : 0 Witamina E : 0.49 Tiamina (Witamina B1) : 0.034 Ryboflawina (Witamina B2) : 0.026 Niacyna (Witamina PP) : 0.17 Witamina C : 9.2 przyjmujac ze ma 4g, to i tak z 5 jablek mozna wziagnac

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 2639 Data: 1/20/2005 11:06:58 AM Liczba szacunów: 0
  • Dieta do oceny

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    zapotrzebowanie około 3000kalorii // zdrowo przywaliłeś waga 65 kg białko2,2g/na kg ciała ww-7g/na kg ciała tłusz-1g/na kg ciała 1. Sniadanie : // do śniadania zestawem witaminowym warto przywalić platki owsiane 120g // dodaj tu sobie orzecha włoskiego, pestkę dyni, słonecznika, może i rodzynka by się znalazła ... mleko 2% 250ml serek wjejski 200g 2. sniadanie : jogurt 250g // tylko naturalne, bez smakowych gówien (jajeczncia 3 jaj)180g // dodaj sobie do niej szczypioru, cebuli i tego pomidora i będzie smak pierwsza klasa, ja czasami dodaję trochę szynki chleb zwyłky 50g // razowcem przywal pomidor 3. posiłek przed treningiem: ryz 100g // brązowy, paraboliczny jajka całe120g // te jaja przerzuć proszę do poprzedniego posiłku, tam masz jajecznicę i tam się przydadzą // mięso z piersi kurczaka / indyka, ryba, wołowina WARZYWA + źródło zdrowego tłuszczu - oliwa z oliwek, pospolicie odzywka białkowa 15g - osobiście jestem zwolennikiem i to gorącym suplementacji okołotreningowej i dlatego sugerowałbym przenieść białko dodając do niego carbo w odpowiedniej proporcji - poczytaj o suplementacji okołotreningowej http://www.sfd.pl/Suplementacja_okolotreningowa-t91920.html . Taki mix wrzucasz na 25 - 15 minut przed treningiem. TU SOBIE RZUCASZ ZŁOMEM odrzu po treningu: // tu kontynuujesz suplementację okołotrningową, ale kolego ... carbo, białko i gainier ? To może już sobie odpuść tego gainiera, co ? Nie za dużo tego wrzucisz ? Carbo + Białko w odpowiedniej proporcji albo wal samego gainiera. Mówię Ci, przestudiuj powyższy link a później sobie dobieraj. Carbo 40g Gainer60g z mlekiem 150ml odzywka białkowa 15g posiłek potreningowy: ryz100g / tylko nie ładuj tu białego, biały tylko wówczas gdy nie łykasz carbo po treningu // zamiennie kasza, makaron ser twarogowy 100g // tu ponownie, mięso z piersi kurczaka / indyka, ryba, wołowina z warzywami ... zdrowego tłuszczu na razie tu unikaj kolacja : ser twarogowy 100g // tu przywal właśnie tym twarogiem z potreningowego TU: na noc, na opóźnienie procesu katabolicznego dodajesz oliwy z oliwek na wolniejsze wchłanianie *** Felek, BART.TSA zdrowo przesadził z 3g białka na kg . To za dużo, takie dawki na SAA ciśniemy, przy takiej dawce w Twojej sytuacji połowa pójdzie jak to się mówi w kibel a nie w organizm. Najwidoczniej BART ma podejście terrorysty a mianowicie " codzienny terror w drodze do chwały bo życie jest zbyt krótkie, aby zostać małym. " BART, nie obrażaj się, w dużych porcajch jest urok, ale 300g tego, 200g tamtego, 10 jaj ... na pewno pozwoli chłopakowi nabrać masy choć niekoniecznie mięśniowej . Fakt, faktem, że na masie na pewno chwycimy trochę fatu, ale radziłbym raczej jeść z głową i w odniesieniu do proporcji ustalonych w diecie. BART z mięsem jak najbardziej się zgadzam, warto je dodać do tej diety. Ponadto felek, powtarzam to do znudzenia bo sam głupi byłem przed masą i nie dbałem o stawy, gdy poczujesz, że zaczynasz dobrze już targać złom, sotosuj osłonę na stawy, przywal jakimś suplementem, warto. Odnośnie suplementacji, witaminowy do śniadanka, łyknij do 15ml tranu dziennie, dbaj o magnez, witaminę C . Jeśli chodzi o zdrowe tłuszcze to trzymaj prawidłowy stosunek - poczytaj o tym. Zmieniony przez - sergiusz w dniu 2007-06-05 00:00:32

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 1064 Data: 6/4/2007 11:57:59 PM Liczba szacunów: 0
  • Witamina C !!!

    Post
    Odżywki i suplementy

    Toz to temat rzeka. Lepiej poszukaj na sieci. Poza tym wit. C jest niezbedna w okersach inetsywnych treningow (budowanie masy, rzezba). Stosuje wtedy do 1000mg i raczej nie przekraczam tej dawki tak by zbytnio nie obciazac organizmu (nerki). Pozdrowka

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 6273 Data: 3/31/2001 5:39:19 PM Liczba szacunów: 0
  • Witamina C !!!

    Post
    Odżywki i suplementy

    witamina c nalezy do grupy antyoksydantow.Czyli wywala z organizmu wolne rodniki które powstaja podczas wysiłku isa przyczyna np raka oraz ...starzenia komorek (ogolnie sa gownem) Jest to wit rozpuszczalna w wodzie wiec organizm nie potrafi jej magazynowacv i trzeba ja dostarczac z zewnatrz Ja stosuje 400mg rano i 400 mg zaraz po treningu wraz z wit E,A Magnezem i Wit b complex Pozdrawiam KAIN

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 6273 Data: 3/31/2001 10:21:51 PM Liczba szacunów: 0
  • Witamina C !!!

    Post
    Odżywki i suplementy

    Polecam Cetebe - witamine C w kapsulkach o przedluzonym dzialaniu. Dziala przez ok. 12 godzin. Jedyna wada to cena ok. 15pln za 30kaps. Pozdrawiam

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 6273 Data: 4/1/2001 3:52:09 PM Liczba szacunów: 0
  • Witamina C !!!

    Post
    Odżywki i suplementy

    Thx PAC-MAN A może by tak RUTINOSCORBIN - to niby tez wit "C" i chyba też ma długie działanie ??? Co wy na to ? Strzałka XXL

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 6273 Data: 4/1/2001 9:47:28 PM Liczba szacunów: 0
  • Masowac - Redukowac?

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    po prostu cwicz i dokladaj ciezaru, nie rob ani "masy" (jedzenie w c*** kalorii to nie jest dobre rozwiazanie dla Ciebie), ani "redukcji".

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1016 Data: 8/6/2011 12:44:23 PM Liczba szacunów: 0
  • maat, w jaka pogode ja po Gdyni w swetrze chodze 17 *C

    Odpowiedzi: 48 Ilość wyświetleń: 3315 Data: 8/11/2005 11:19:58 PM Liczba szacunów: 0
  • chrupanie w łokciu

    Post
    Zdrowie i Uroda

    Zrób sobie jeszcze ok tygodnia przerwy.Triceps rób najlepiej na wyciągu, z wyciskania francuskiego lepiej zrezygnuj. Do diety dorzuć zdrowe tłuszcze omega 3, produkty bogate w witaminę C. możesz również pić ok . 2 łyżek żelatany rozpuszczonej w szklance wody.

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 3570 Data: 8/20/2012 8:08:17 PM Liczba szacunów: 0
  • wegetarianizm a trening siłowy

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    mojim zdaniem dieta bardzo nie ciekawa zeby nie powiedziec c.i.u.l.a.t.a. ale masz tu przyklad ze mozna http://www.sfd.pl/Wegetarianin_te%C5%BC_potrafi-t306165.html

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 7123 Data: 12/27/2006 10:30:23 PM Liczba szacunów: 0
  • co wiecie o "kali-eskrima-silat"

    Post
    Scena MMA i K-1

    Jeżeli interesuja cie filipińskie sztuki walki to wal do szkoły ISW Sando- szkoła uczy pod patronatem Dariusza Cieszyńskiego, a sam "Kaktus" pochodzi z lini D.Rutano(Rutano Estokada System), ćwiczy z takimi osobistościami jak: D.Inosanto(Inostano System), C.Magda(Silat), R.Bustillo(IMB Academy). Więcej http://www.estokada.com/ostylu.html lub http://iswsando.prv.pl Jjarro Zmieniony przez - jjarro w dniu 2003-07-09 11:27:03 Zmieniony przez - jjarro w dniu 2003-07-09 18:46:23

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 6088 Data: 7/9/2003 11:05:33 AM Liczba szacunów: 0
  • Blok na cyklu

    Post
    Doping

    A wiec zostaje gdybanie i poruszsnie sie po omacku.masz cos na zbicie estro? Wrzuc 3-4 gramy dziennie wit c zbijesz kortyzol mogla wybic teznprolka przy wybitym estro ale zbiajac estro powinno tez prl zleciec ale to sa tylko gdybania.ile bedzie trwal cykl? Masz tam jakies hcg w trakcie do wbicia?

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 2182 Data: 2/26/2015 5:13:53 PM Liczba szacunów: 0
  • pytanie o dietę

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    A Nogi: Przysiady z sztangą na barkach 3s Plecy: wiosłowanie sztangą w opadzie tułowia 3s Klatka: Wyciskanie Sztangi ławka poziom 3s Barki: Wyciskanie sztangi zza karku 3s Triceps: francuskie 2s Biceps: Uginanie ramion z sztangą stojąc 2s B Nogi: Wykroki ze sztangą na barkach 3s Plecy: ściąganie drążka wyciągu górnego do klatki 3s Klatka: Wyciskanie sztangielek ławka skos (głową w górę) 3s Barki: Wznosy ramion bokiem w górę 3s Triceps: Francuskie wyciskanie za głowy leżąc 2s Biceps: Uginanie ramion z sztangielkami na przemian "supinacją nadgarstka" 2s C Nogi: Uginanie nóg leżąc na brzuchu 3s Plecy: Martwy Ciąg/szrugsy 3s Klatka: Rozpiętki na ławce poziomej/wyciskanie sztangi głową w dół 3s Barki: Podciąganie sztangi do brody 3s Triceps: Prostowanie ramion na wyciągu 2s Biceps: Uginanie ramion na przemian chwyt "młotkowy" 2s i po ile powtórzeń ? i to maja byc bardzo intesywne serie, ze ostatnie powtrzenie bedzie robiony resztka sił ? dobrze rozumiem ?

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 1341 Data: 1/1/2012 3:19:31 PM Liczba szacunów: 0
  • 3 moje fotki :)

    Post
    Galeria Zdjęć

    bez kitu , w c.h.u .j. spadłeś, rzuć to g**** bo zostanie z ciebie wieszak

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 4726 Data: 2/10/2006 10:30:08 PM Liczba szacunów: 0
  • cykl 6 tygodniowy

    Post
    Doping

    szare mydlo dobre jest;) 1-6 prop 50mg eod 1-6 wins 20 mg ed ja polecam cynk+magnez i witamnia b6 zincas forte i filomag b6 do tego sylimarol i troche witaminki C tez nie zaszkodzi :)+to co tam chciales wziasc ;) majac 20 propa bedziesz musial dokupic;)

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 2346 Data: 4/26/2006 8:14:21 PM Liczba szacunów: 0