SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • Aeroby po cyklu ?

    Post
    Doping

    Odświeżam temat, bo coś takiego znalazłem: http://www.youtube.com/watch?v=BevbBEDtaTQ&feature=rec-HM-fresh+div Ja mam podobnie z moim brzuchem. Owszem fatu trochę jest, ale nie ma tragedii. Widać zarys poszczególnych mięśni prostych i odcięcie skośnych. Moja sylwetka jest jak tego gościa (oczywiście nie w takich rozmiarach ). Chodzi o proporcje, bęben mi zawsze odstawał i odstaje. F.u.c.k.

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 2011 Data: 9/1/2009 12:28:03 PM Liczba szacunów: 0
  • prosba o porade

    Post
    Odżywki i suplementy

    przeciwutleniaczy czyli? np wit C, E Q10 zestaw multiwitaminowy itp

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 955 Data: 4/3/2006 12:11:07 PM Liczba szacunów: 0
  • Suplementacja-Pomoc

    Post
    Hi Tec Nutrition & Peak Performance

    Napisz więcej szczegółow o sobie np. Jaki masz cel, aktualna forma itp. To innym będzie łatwiej doradzić. GAiner miałem ten sam co ty- bardzo dobry. Osobiście zmieniłbym białko na Whey C-6

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 1275 Data: 7/7/2012 11:09:46 PM Liczba szacunów: 0
  • BCAA?!?

    Post
    Odżywki i suplementy

    xena... kurde chyba nie ma napisane, ale podaje sklad 4 kapsulek: Vitamin C 10mg Riboflavin 1,7mg Vitamin B6 (as pyridoxine HCl) 26mg Valine (as L-valine) 934mg Leucine (as L-leucine) 934mg Isoleucine (as L-isoleucine) 135mg Pepsin 64mg... Sorry, ze po angielsku, ale nie chcialem blednie przetlumaczyc... .. . NaRazie zycie jest walka... .. .

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 3939 Data: 2/28/2001 1:55:07 PM Liczba szacunów: 0
  • BCAA?!?

    Post
    Odżywki i suplementy

    szczerze mówiąc to ja bym jadł te 10 kapsułek po treningu.mięśnie są przećwiczone i można je regenerować.ale to jest moje zdanie z którym zapewne ktoś się nie zgodzi.

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 3939 Data: 3/1/2001 10:45:52 AM Liczba szacunów: 0
  • Stary - to zależy jak do tego podchodzisz. Jeżeli decydujesz się na tak poważną ingerencję w funkcjonowanie włąsnego organizmu jak stosowanie sterydów anabolicznych (nie witaminy c) to powinieneś robić to porządnie. Porządnie - mam na myśli odpowiedni odpowiedni dobór środków (stosunek androgennych do anabolicznych), dawki tygodniowe, długość cyklu, zabezpieczenie wątroby, antyestrogeny i na koniec boostery testosteronu - o diecie, treningu i odpoczynku nie wspominam. No cóż - odpowiedni zastaw środków dający w sumie 1 gr tygodniowo nie jest żadną rewelacją - a skutki uboczne? - hmm - to kalkulacja winien ma - czy będą większe niż te przy dawce 500-600 mg na tydzień? Nie sądzę - a efekty - GWARANTUJĘ!!! Pozdrawiam

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 2984 Data: 5/5/2001 6:30:42 PM Liczba szacunów: 0
  • FBW do sprawdzenia

    Post
    Trening dla początkujących

    plan dobry ale po co 3 treningi inne ? nie lepiej ABA BAB ale jezeli sie juz na ten plan zdecydowales to: W planie C na klatke daj wyciskanie glową w dół i na barki daj odwrotne rozpietki na tył barków

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 669 Data: 3/18/2012 5:18:18 PM Liczba szacunów: 0
  • FBW do sprawdzenia

    Post
    Trening dla początkujących

    W planie C na klate dam pompki na poręczach

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 669 Data: 3/19/2012 1:05:58 PM Liczba szacunów: 0
  • FBW do sprawdzenia

    Post
    Trening dla początkujących

    ABC - jest bez sensu, za dużo pierdół... B - nie ma żadnego ciężkiego złożonego ćwiczenia C - po co ta izolacja na dwugłowe? Gdzie ćwiczenie na górę pleców? Ja to bym widział tak: A Przysiad 3s RDL/żuraw/dzieńdobry 2-3s Poręcze - wersja na klate/ wyciskanie płasko 3s Wiosłowanie sztangą 3s Wyciskanie żołnierskie 2-3s Drążek wąskim podchwytem/uginanie ramion z sztangą stojąc 2-3s Brzuch 2-3s B MC klasyk 3s Wykroki z sztangą 2-3s Wyciskanie skos w górę 3s Drążek szeroki nachwyt 3s Wyciskanie hantli siedząc 2-3s Poręcze - wersja na triceps/wyciskanie francuskie 2-3s Łydki 2-3s

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 669 Data: 3/19/2012 1:26:10 PM Liczba szacunów: 0
  • Akurat tego steka nie jadłem, ale wcześniej w biedronce były jednominutowe z trochę innego mięsa. Z tamtym robiłem dwa podejścia i zawsze wychodziła podeszwa - 1min z każdej strony to zdecydowanie za długo. Niestety, kwestia mięsa - zwyczajnie słabej jakości. Tutaj po długości smażenia wnioskuję, że stało się to samo. Polecam natomiast steki z rostbefu albo z antrykotu. Te steki mają odpowiednią grubość 3+cm i możemy je przyrządzić na każdy sposób . Wystarczy obsmażyć na patelni z każdej strony aby zamknęły się pory, a następnie wrzucić do piecyka na 200°C na parę minut . Wyciągamy z piecyka i dajemy mięsku odpocząć. Około 2-3minuty, tak żeby soki weszły w mięso, a nie wypłynęły na talerz od razu po przekrojeniu nożem. To w sokach jest smak! Polecam również zamienić tymianek na rozmaryn. Znacznie więcej aromatu i mięso jest ciekawsze ;) Zmieniony przez - Munga w dniu 2015-01-01 21:59:29

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 5419 Data: 1/1/2015 9:53:59 PM Liczba szacunów: 0
  • triathlon-suplementacja

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    Hej Ja bym dokupił: olej MCT, omega-3, ZMA, multiwitaminę, dodatkowo witaminę C. Finansowo powinno byc podobnie. W odpowiednim czasie (nie teraz) włączenie kreatyny tez może byc pomocne. No i pamiętaj o odpowiedniej diecie . pzdr.

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 2568 Data: 9/20/2006 10:04:11 PM Liczba szacunów: 0
  • Jesli nie znaleziono ampulki lub opakowania wstrzykiwanego srodka - kupcie jak najszybciej ampulki b12, wit C, i cocarboxylazy, po 2 opakowania. Miej to pod reka jesli sie rozpeta awantura. To chyba jedyne co mozna wymyslec. Jak do tego zasuniecie gadke o szkodliwosci saa i rozsadnym wspomaganiu witaminami - powinno Wam sie udac wyjsc z tego z podniesiona glowa. Radze dobrze odrobic lekcje z zakresu niecheci do saa i znajomosci skutkow ubocznych, oraz z alternatywnego wspomagania - jak rozkrecicie bajere, bedzie ok. Rozwodzac sie nad celem stosowanego cyklu powinniscie bardzo dobrze znac jego cele i zalozenia! Nie dajcie dupy plotac bzdury, bo szybko uslyszycie tekst, ze od zastrzykow z witamin do saa jeden krok! Wczesniejsze zaklopotanie, czy jakanie sie przed dyrekcja mozecie wytlumaczyc specyfika sytuacji - w koncu przylapano Was na niecodziennym zajeciu Przy okazji dowiecie sie pewnie kilku nowych rzeczy BTW - nie bedzie Wam latwo przekonac szkole i starych do swoich teorii stosowania witamin, ale to jedyne wyjscie jakie mi sie nasuwa - z tych realnych... Chyba, ze juz powiedzieliscie czym sie bawicie - w takim wypadku - dajcie sie posmiac opisujac jak sie rozegralo wszystko ***************************** KONDUKTOR W WAGONIE SYPIALNYM ***************************** ...mafia.suple.hardcor.pl... Zmieniony przez - X-VENOM-X w dniu 2003-10-25 03:12:52

    Odpowiedzi: 46 Ilość wyświetleń: 2982 Data: 10/25/2003 3:09:18 AM Liczba szacunów: 0
  • Dieta na masę do oceny, 75kg

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Między innymi brakuje potasu, wapnia, witamin C,D,A, omegi 3 etc. Wygląda to na lipomastie bowiem odpowiedz na w/w pytanie, bo to istotne.

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 5342 Data: 9/5/2017 2:08:55 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta na masę do oceny, 75kg

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Między innymi brakuje potasu, wapnia, witamin C,D,A, omegi 3 etc. Wygląda to na lipomastie bowiem odpowiedz na w/w pytanie, bo to istotne. Nie badałem się, czyli nadal redukcja?

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 5342 Data: 9/5/2017 2:30:34 PM Liczba szacunów: 0
  • odblok po propie

    Post
    Doping

    Całe pudełko clomidem? 10k jednostek starczy hcg? Czy tamoksifen również brać jeżeli tak to jak czy obserwować? Na coś powinienem jeszcze zwrócić uwagę ewentualnie wziąć? 1-20 CLOMID 1tabletka 50mg 1-20 NOLVA 20mg 1 tabletka. 20-30 Nolva 1/2tabletka 10mg +1 tabletka provironu. Nolve łykasz z clomidem przed snem. HCG jw przedmówca może tak być, jeszcze jedno wczasie bicia hcg zaczynasz kreatynę mono, przez 10-12 tygodni, możesz dodać bcca i glutaminę i wit C na kortyzol na sermach.

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 676 Data: 6/29/2016 11:21:37 PM Liczba szacunów: 0
  • Siłownia w Głogowie

    Post
    Aktualności - Sporty Siłowe

    Metamaker to zajedź do nas do Legnicy, to ok 60 km od Głogowa U nas na pewno nikt nie bedzie miał do Ciebie pretensji, że rzucasz sztangę na pomost przy m.c.

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 6830 Data: 4/30/2003 9:04:48 AM Liczba szacunów: 0
  • VITAMINA B12 w zastrzykach

    Post
    Odżywki i suplementy

    chyba wolałbym wit C i cocarboxylasę.

    Odpowiedzi: 33 Ilość wyświetleń: 8395 Data: 8/10/2005 4:20:04 PM Liczba szacunów: 0
  • VITAMINA B12 w zastrzykach

    Post
    Odżywki i suplementy

    bralem strzaly wit.C+ cocarbo+mieszanke b12, b6 +magnez dozylnie - nie warto i nie ma sensu, jesli nie trenuje sie "wyczynowo"

    Odpowiedzi: 33 Ilość wyświetleń: 8395 Data: 8/10/2005 4:56:42 PM Liczba szacunów: 0
  • VITAMINA B12 w zastrzykach

    Post
    Odżywki i suplementy

    był kiedys na rynku taki specyfi Calgam ktos słyszał ? kopalo niezle i pochodzilo z rosji .... witamina B15 w bardzo duzym stopniu polepszało przeplyw mozgowy i swiadomosc i rum od tego potezniał a przy podwojnych dawkach zalecanych masa szła. ..... dzisiaj pozostaly juz tylko wspomnienia B12 tylko w przypadku anemi megaloblastycznej c

    Odpowiedzi: 33 Ilość wyświetleń: 8395 Data: 8/10/2005 9:53:50 PM Liczba szacunów: 0
  • Mam kilka opisów Macy z różnych stron poświęconych ziołolecznictwie-oto one: MACA (Lepidium meyenii Walp.) Zwana skarbem Inków, również nazywana peruwiańskim żeń-szeniem. Roślina ta rosła niegdyś w całych Andach, obecnie można ją spotkać jedynie w niektórych regionach Peru na wysokości ponad 3500 m n.p.m. w strefie zwanej "puna", w której niskie temperatury i silne wiatry nie pozwalają na wzrost większości innych roślin. Jest niesłychanie odporna na surowy klimat: doskonale znosi palące słońce, silne wiatry i wahania temperatur sięgające od +10 do -20 stopni Celsjusza. Maca jest byliną, której część nadziemna - łodyga - liczy sobie kilkanaście centymetrów długości, ma 12-20 liści w kształcie muszli, a w porze kwitnienia małe, białe kwiatki. Część podziemna - bulwa o kształcie gruszkowatym, która jest użytkową częścią rośliny - ma średnicę od 2 do 8 centymetrów i osiąga długość do 18 cm. Każda z istniejących odmian tej rośliny wyróżnia się charakterystyczną barwą bulwy - od szarej, przypominającej kolor ziemniaka, poprzez białą, żółtą, biało-żółtą, biało-różową do biało-purpurowej i czerwonej. Po 6-7 miesiącach od wysiewu maca (wym. maka) jest dojrzała do zbiorów. Surowiec leczniczy - sproszkowaną bulwę Lepidium meyenii - stosuje się jako środek immunostymulujący, wspomagający leczenie nowotworów oraz, dzięki cennym właściwościom odżywczym, w stanach wycieńczenia (również z powodu choroby nowotworowej), niedożywienia oraz w okresie wzrostu, ciąży i laktacji, a także w celu zwiększenia płodności u ludzi i zwierząt, obniża poziom cholesterolu we krwi i w związku z tym zmniejsza ryzyko zachorowania na choroby układu krążenia. Obecność w surowcu cennych substancji odżywczych (białek, węglowodanów, tłuszczów, aminokwasów, żelaza, wapnia, cynku, miedzi, manganu, jodu, a także nienasyconych kwasów tłuszczowych, steroli i witamin: A, z grupy B, C i E) decyduje o jego wielokierunkowym wykorzystaniu. Ze względu na dużą zawartość wapnia stosowana w osteoporozie, a jako bogate źródło żelaza stosowana w anemii. W związku z wysoką zawartością jodu stosuje się ją wspomagająco, równocześnie z hormonami, przy niedoczynności tarczycy. Uznawany jest za środek poprawiający pamięć i zdolność przyswajania wiedzy oraz energizujący, wspomagający budowę i wytrzymałość masy mięśniowej, jako że aktywność zawartych w roślinie steroli jest podobna do działania sterydów anabolicznych. Pozytywne efekty obserwuje się podczas stosowania Lepidium meyenii w leczeniu zespołów przewlekłego zmęczenia, nieregularnego miesiączkowania i zaburzeń hormonalnych. Surowiec ten uważa się też za afrodyzjak oraz czynnik zwiększający płodność u ludzi oraz zwierząt. Odpowiedzialne za to są najprawdopodobniej glukozynolaty oraz izotiocyjaniany w nim zawarte. Lepidium meyenii od setek lat, poza stanowieniem powszechnie dostępnego surowca leczniczego, jest jednym z podstawowych produktów spożywczych w krajach Ameryki Środkowej i Południowej - w Peru, Ekwadorze i Meksyku. Przyczyną tego faktu jest wspomniana wyżej wysoka wartość odżywcza. Bulwy rośliny spożywa się w postaci świeżej lub przetworzone - pieczone, w postaci dżemu, sfermentowanego napoju lub wysuszone. ------------------------ MACA jest bulwiastą rośliną rosnącą w Peru na wysokości powyżej 3500 m n.p.m. Macę stosuje się jako środek immunostymulujący, wspomagający leczenie nowotworów. Ma cenne własności odżywcze i dzięki temu stosowana jest w stanach wycieńczenia, niedożywienia oraz w okresie wzrostu. Dzięki obecności w niej prekursorów hormonalnych wywiera wpływ na funkcje rozrodcze organizmu, potencję i stosowana w celu zwiększenia płodności. Roślina uznawana również za środek poprawiający pamięć i zdolność przyswajania wiedzy oraz energizujący, wspomagający budowę i wytrzymałość masy mięśniowej. Stosowana w leczeniu zespołów przewlekłego zmęczenia,zaburzenia miesiączkowania,menopauzy. W okresie menopauzy wspomaga leczenie osteoporozy. -------------------------------------- MACA Jest to roslina wieloletnia o ok. 15 cm. dlugosci. Rosnie na terenach górkich na 3300- 4500 metrów npm. Uprawia sie na stokach gór, dobrze znosi niskie temperatury. Zbiory: od maja do czerwca.Bardzo szybko wysusza sie . Jest zalecana jako srodek wzmacniajacy dla dzieci,mlodziezy,dla osob starszych i slabych.Zalecana rowniez przy nieplodnosci.Posiada wysoka zawartosc jodu, dlatego na terytoriach, gdzie jest stosowana nie ma przypadkow osob z wolami tarczycowymi. ----------------------------------------------------------- Jak widać Maca jest dobra również dla budowy masy mięśniowej i wytrzymałości.Jak tylko bedę miał jeszcze coś, podrzucę-również ceny.Pozdro/ Pozdrawiam wszystkich ambitnych "Wszystko,co Cię nie zabije czyni Cię mocniejszym" Michail

    Odpowiedzi: 28 Ilość wyświetleń: 6500 Data: 3/31/2002 6:06:39 PM Liczba szacunów: 0