SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • UFC 128: Shogun Rua vs Jon Jones

    Post
    Scena MMA i K-1

    Coś czuje ,ze shogun obudzi w walce prawdziwego zwierza (Jones'a)... Ponawiam pytanie o godzinę main cardu. O trzeciej start?

    Odpowiedzi: 588 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/19/2011 10:08:49 AM Liczba szacunów: 0
  • UFC 128: Shogun Rua vs Jon Jones

    Post
    Scena MMA i K-1

    "LW Edson Barboza vs Anthony Njokuani " < damn, to już było? Barboza to jest dzik jak c***. Ten drugi musiałbyć dobry skoro dotrwał do końca jak walka była w stójce.

    Odpowiedzi: 588 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/20/2011 2:32:49 AM Liczba szacunów: 0
  • Dieta oraz plan do oceny

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    IV POSILEK 17:00 Tuńczyk 1,2 116,4 27,6 0,6 0,0 Twarog chudy 200 gram 2 196,0 39,6 1,0 7,0 Ryż 1 353,0 7,1 1,9 76,8 Ja bym nie mieszał Tuńczyka z Twarogiem(podobno jest to złe połączenie) tak jak ogórka z pomidorem(zabija witamine C) Dożucił bym tu także zdrowe tłuszcze np na śniadanie dożuć 20-30g orzechów włoskich i na kolecje np z twarogiem łyzka oliwy z oliwek ...

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1704 Data: 6/17/2008 11:53:39 PM Liczba szacunów: 0
  • [BLOG}Nomundo - redukcja

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    c.d. /ObrazkiSFD/ZdjeciaSFD3_large/bcf3be58fa0540828ee28b66aa53c045.jpg /ObrazkiSFD/ZdjeciaSFD3_large/6ca945f7c1a24f8dbf2134e9bc223d7c.jpg /ObrazkiSFD/ZdjeciaSFD3_large/5374a61442b142bb94b43169d2da2874.jpg /ObrazkiSFD/ZdjeciaSFD3_large/d6c12851ed9a4b66bb2045afd6638a03.jpg /ObrazkiSFD/ZdjeciaSFD3_large/a2e51cdeb58849c19bee4ebb0c15f023.jpg Zmieniony przez - nomundo w dniu 2015-01-17 17:50:08

    Odpowiedzi: 113 Ilość wyświetleń: 9439 Data: 1/17/2015 5:49:26 PM Liczba szacunów: 0
  • [BLOG}Nomundo - redukcja

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    c.d. /ObrazkiSFD/ZdjeciaSFD3_large/c2b10dce22d742ec8956caf8b430a732.jpg /ObrazkiSFD/ZdjeciaSFD3_large/81b787b60c874791ba7cfc8db1df0001.jpg /ObrazkiSFD/ZdjeciaSFD3_large/459c3fc22ca2478cba3ec7020ba8118b.jpg /ObrazkiSFD/ZdjeciaSFD3_large/ac8f82eb02eb4fcb82e47b4e808308ea.jpg

    Odpowiedzi: 113 Ilość wyświetleń: 9439 Data: 1/24/2015 8:52:51 PM Liczba szacunów: 0
  • [BLOG}Nomundo - redukcja

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    c.d /ObrazkiSFD/ZdjeciaSFD3_large/cc7dd78f7f8245efa410f7938d25a329.jpg /ObrazkiSFD/ZdjeciaSFD3_large/e567d9d3190045a7931697e49d459a02.jpg /ObrazkiSFD/ZdjeciaSFD3_large/c01e6682b8f3496289088962242a44e7.jpg /ObrazkiSFD/ZdjeciaSFD3_large/9a4e3f0918594707bff501aaf286e836.jpg /ObrazkiSFD/ZdjeciaSFD3_large/6e2f6091ca5a4d039b0e686939adac5d.jpg /ObrazkiSFD/ZdjeciaSFD3_large/c22ee8f4e1ac4f5891ee0b9a4fccc9d1.jpg Zmieniony przez - nomundo w dniu 2015-02-01 00:52:21 /ObrazkiSFD/ZdjeciaSFD3_large/a8dd262dd0c54b4eaad7e20e438c8099.jpg Zmieniony przez - nomundo w dniu 2015-02-01 00:52:58 /ObrazkiSFD/ZdjeciaSFD3_large/d330f3fd88924140a2c225a466e43d41.jpg Zmieniony przez - nomundo w dniu 2015-02-01 00:53:28

    Odpowiedzi: 113 Ilość wyświetleń: 9439 Data: 2/1/2015 12:50:45 AM Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] kurekski (pods.redu.s.14)

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    08.03.2015 Powrót do przepysznej diety 30g węgli. Ogółem samopoczucie bardzo dobre, bo wiadomo - naładowany po wczorajszym carb-nite. ;-) Dzisiaj poszła też pierwsza porcja spalacza Black Bombs przez porannym kardio na czczo. 1 kaps zrobiła robotę. 1. Dodatkowo mam dylemat co do treningu, bo aktualne FBW x3 nie odczuwam jakoś mocno jeśli chodzi o zalety dla redukcji, tj. przyśpieszony metabolizm, pot itp %-) wiadomo, że kierowałem się utrzymaniem dużych ciężarów, małej ilości powtórzeń, ale na takim czymś w ogóle nie czuję takiego "kopa." Zmęczenie jest, trening czuję, ale np. zero potliwości i większej zadyszki w trakcie treningu (głównie pewnie przez właśnie mały zakres powtórzeń i dłuższe przerwy). Tym samym zastanawiam się nad zmianą tego systemu treningowego, ale nie mogę na nic konkretnego wpaść. Zastanawiałem się nad German Body Composition, jedyny problem do dni... bo mam do dyspozycji siłownię w PONIEDZIAŁEK, ŚRODA, PIĄTEK, SOBOTA. 2. Zastanawiam się też nad ilością białka. Niby na dietach CKD itp zaleca się 2g na kg.m.c, no bo w jakimś stopniu to powoduje wyrzuty insuliny (małe, ale jednak). Nie wiem, czy załóżmy te 220g dla osoby 80kg to nie za dużo patrząc na założenia carb-nite? Trening: 45 minut aerobów na czczo (bieg o średniej/wysokiej intensywności) Tętno na bardzo wysokim poziomie, bo black bombs zrobiło robotę i to niezłą. Były momenty, gdzie brakowało tchu, a jest to wersja DMAA FREE :-D Suple: przed kardio: 1 kaps Black Bombs do posiłków: 4g omega-3 witaminy/minerały 3000IU wit D3 Posiłki: 1) 320g kurczaka + 2 jajka + warzywa + 60g majonezu http://i.imgur.com/Y6PtHwp.jpg 2) 7 jajek + pomidory / cebula http://i.imgur.com/CkkK1Dz.jpg 3) 350g kurczaka + szpinak + 65g majonezu http://i.imgur.com/orKtARz.jpg 1856 kcal - 217g białka, 30g węgli, 95g fatu (jak widać, kocham herbatę... w dni wolne od szkoły wypijam spokojnie minimum 7-8 kubków 600ml każdy) (drugim 'złem' jest majonez, mogę go dodawać do wszystkiego :-D to jest wersja light, która smakuje lepiej niż zwykły)

    Odpowiedzi: 159 Ilość wyświetleń: 12317 Data: 3/8/2015 9:23:34 PM Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] kurekski (pods.redu.s.14)

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    Lata praktyki aż doszedłem do prostego rozwiązania.....które powinienem zastrzec Hehe Mało tego. Mam zapisane w pliku i moja wypiska jest na zasadzie ctrl+c i ctrl+v. Zmieniony przez - solaros w dniu 2015-03-10 00:18:34

    Odpowiedzi: 159 Ilość wyświetleń: 12317 Data: 3/10/2015 12:14:17 AM Liczba szacunów: 0
  • Dieta + Trening na mase do sprawdzenia.

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Ludzie nie wiem czy coś napisałem w powyższych postach obraźliwego że mi nikt nie odpisuje ? {{:-( Inni jak coś piszą to w godzine jest mnóstwo odpowiedzi.. Kurde od tych dwóch miesięcy jak zacząłem reguralnie ćwiczyć stało się to nałogiem... ale chcę być pewien na sto procent że robie to dobrze.. I chcę zacząć jak najszybciej dlatego liczę na szybko pomoc. Bo trzeba zapier****c !!! Wiem że jestem upierdli*y :-> Ale prosze Was poswięccie mi troche czasu a dam wam spokój :)) :D Może niepotrzebnie pisałem o treningu bo to nie ten dział niby :D więc moge go przenieść :D ale dajcie mi przynajmniej odpowiedz dotyczącą tej diety %-) Pozdrawiam !!!

    Odpowiedzi: 37 Ilość wyświetleń: 3589 Data: 7/3/2015 9:52:20 AM Liczba szacunów: 0
  • w drodze po dobra forme.

    Post
    Trening dla początkujących

    Trening dzisiejszy Barki, Tric 1. Wyciskanie z przed głowy siedząc koniec na 83kgx5 2.a wznosy przodem b bokiem na wyciagu c. podciaganie sztangi wzdłoz tulowia 3. Triceps pull koniec na 82kg 4. a)Francuz lezac b) syprosty z lina wyciagu górnego nachwytem 5. Francuz z lina wyciagu dolnego siedzac B. dobry trening fajna pompka tric kapitalnie przetyrany.

    Odpowiedzi: 211 Ilość wyświetleń: 13975 Data: 6/8/2013 8:48:12 PM Liczba szacunów: 0
  • w drodze po dobra forme.

    Post
    Trening dla początkujących

    Trening dzisiejszy Barki, Tric, MC 1. Pusch press koniec na 73kg w 5 ruchach 2 serie tym. Ogolnie juz czulem malo mocy na barkach strasznie ciezko szlo nawet pusch jerk nie wchodzil a ciezar nie byl jakis wielki. 2.a. wznosy przodem 15kgx8 b. wznnosy bokiem z lina wyciagu reka kat 90stopni c. podciaganie szeroko do brody wszsytko po 8 ruchow 4 serie 3. Tric pull koniec 82kgx8 4. a. Francuz lezac b. wyprosty z lina wyciagu gornego Tric b.dobrze jak zawsze chyba tylko 3 cwiczenia nie forsowalem bo sil malo a juz konkretnie byl styrany po tej super serii. Do tego zrobilem MC zeby sprawdzic jak tam z sila tu 83,103,123,143 po 5 ruchow bez najmniejszych problemow to 145 leciutko nachwytem 160,170x1 tu juz przy 70 ciezko bylo wyrwac ale jak na nierobienie ponad pol roku cieagow to jestem zadowolony bo na masie w grudniu jak katowalem go ciag troche to sdzlo 155-160 na 5 ruchow technicznie i dzisiaj rowniez bym to wyrwal ale przebitka mala wlasnie od tej przerwy i przy 175 juz moglbym nie dac rady. Przyjdzie czas na te 200kg i to wkrotce. Ide jeszcze cardio chyba 20 min pokrece wolniutkim tempem bez forsowania sie bo dzisiaj kalorii wyjdzie wiecej troche zbije.

    Odpowiedzi: 211 Ilość wyświetleń: 13975 Data: 6/14/2013 6:14:42 PM Liczba szacunów: 0
  • w drodze po dobra forme.

    Post
    Trening dla początkujących

    Trening wczorajszy Barki,Tric 1. Pusch press 31,41,51,61,71 po 8 ruchow w 71 juz troche mniej i pusch jerk 61,51,41,31 po 8 rep- robie to glownie z mysla o poprawianiu techniki w tych cwiczeniach i dodaniu kg mniej zwracam tu uwage na to aspekty kulturystyczne (czucie, pompa, mind muscle itd) 2. a) wznosy bokiem siedzac na ławeczce b) wznosy tyłem w pochykeniu siedzac na ławeczce ( brzuch, klatka na kolanach) c) wznosy przodem z rączką wyciągu dolnego- fajna superseria tu juz z wielkim czuciem i bardzo dobra pompa w 4 serii wznosy tyłem każdy ruch był niedociągnięty bo pompa mnie blokowala no i palenie ogromne. 3. Triceps pull 42,52,62,72,82 i 42x15- lubie to cwicznie fajnie zawsze wchodzi tylko jedyny problem ciezko sie obrocic z lina wyvciagu jak sie ma na nim swoja wage prawie troche trzeba pokombinowac. Tu juz mimo 1ednego cwiczenia czulem doze zmeczenie na tricach. 4.a) Francuz lezac b) sciaganie liny wyciagu gornego nachwyt- ss fantastyczna cieary nie jakies wielkie ale po francuzie zrobic sciaganie ze spieciem w szczycie to ogromny wysilek i bol i palenie na wysokim poziomie. Tyle z wczoraj dzisiaj nogi. I moje spostrzezenie utrata tych 3-4 kg daje niewiarygodnego plusa do dynamiki, wytrzymalosci i kazdego z tym powiazanego aspektu jesli sile sie utrzyma. Czuje to teraz na kazdym treningu. Teraz wiem co mysla ludzie mowiac ze kazdy kg jest zbedny w takich sportach jak np. CF czy nawet gry zespołowe daje to bardzo dozy plus do kazdego parametru. Oczywiscie kg tluszczu.

    Odpowiedzi: 211 Ilość wyświetleń: 13975 Data: 6/30/2013 11:12:39 AM Liczba szacunów: 0
  • w drodze po dobra forme.

    Post
    Trening dla początkujących

    trening piątkowy barki, tric 1. Pusch press 33,43,53,63,73- 8 rep potem od końca czyli 73 do dołu pusch jerk 2a wnosy bokiem siedząc b) wznosy przodem z lina wyciągu c) wznosy tyłem leżąc klqka na kolanach- tri super seria świetnie pompa luksus i barki dobrze przecwiczone. pusch press i jerk już dobrze zaczyna wyglafac wybicie z nóg coraz lepsze i powoli można kg dokładać. 3. triceps pull standard miazga 4. a) francuz leżąc b) wyprosty z lina wyciągu nachwyt ta ss jest kapitwlma totalna rozwalka 4 serię po 8 ruchów zmęczenie tricow straszne potem samym powietrzem cwicsac mogłem sie zmęczyć.

    Odpowiedzi: 211 Ilość wyświetleń: 13975 Data: 7/7/2013 9:31:02 PM Liczba szacunów: 0
  • w drodze po dobra forme.

    Post
    Trening dla początkujących

    Trening wczorajszy Barki, Tric 1. Pusch press- 43x8, 53x8, 63x5, 73x5, 83x2, 73x7, 53x8 Cos takiego bylo z ciezarami podzszedlem pod 93 ale zle cleana zrobilem i musialem zucac sztange wiec nawet nie podzszedlem pod press. 2. a) wznosy na lawce siedzac bokie b) Wznosy przodem z lina wyciagu c) Wznosy tylem siedzac w pochyleniu 3. Francuz siedzac koniec 2 serie po 53kgx8 4. Francuz lezac 5. Wyprsoty z lina wyciagu Trening dobry i szybki. Od dzis dodaje kalri i od dzis 2,5k potem z kazdym tygodniem po 200 moze po tym 300 nie wiem jeszcze i powoli masa. Moglbym jeszzcze redukowac ale juz fatu jest malutko w pasie bardzo malo waga nie wiem bateria padla. I ogolnie juz sie zmeczylem ta redukcja i chce juz masy i tak pewnie 2-3 tyg to bede szukal 0 kalorycznego i na bank te 2 tyg to jeszcze moze cos zleciec. I tak na teraz to tyle moze jakas fotke pachne jak mi sie zachce i jeszcze dzisiaj plecy w starym planie a od nastepnego nowy plan 5dt i jeden cf, cardio pewnie bedzie szlo ale dopiero jak wyjde na plus kaloryczny .

    Odpowiedzi: 211 Ilość wyświetleń: 13975 Data: 7/13/2013 1:37:49 PM Liczba szacunów: 0
  • w drodze po dobra forme.

    Post
    Trening dla początkujących

    Trening piątkowy Barki, Dwojki i miały być kaptury ale zapomniałem 1. Wyciskanie siedząc koniec na 73kgx8 2 a) wznosy bokiem siedzac 12kg b) wnosy przodem z lina wyciągu 12kg c) wnosy odwrotne leząc na kolanach 12kg tak 4 ss 3. Ugianie na dwojki lezac na brzuchu 4. MCNPN 73x8x4 Trening zajal ponizej 30 minut teraz cwicze szybko czyli tak jak zawsze na masie bo tu nie musze sie spinac jak na redukcji zeby sila zostala jak najwieksza kalorie na plus to i wytrzymalosc na plus i sila sama tez musi isc. Tak mysle. MIaly byc kaptury ale zapomnialem i dlatego trening wydal mi sie za krotki. No ale cos przezyje bez nich

    Odpowiedzi: 211 Ilość wyświetleń: 13975 Data: 8/5/2013 4:21:49 PM Liczba szacunów: 0
  • w drodze po dobra forme.

    Post
    Trening dla początkujących

    Trening wczorajszy Barki, Dwójki 1. Wyciskanie sztangi z przed głowy siedząc 2. a) wznosy bokiem siedzac b) wznosy przodem z lina wyciagu dolnego c) wznosy tyłem 3. Uginania na dwojki 4. MCNPN Trening dzisiejszy Nogi, lydki 1. Przysiad tylni koniec na 120x8 2. Przedni tylko na pompke 4 serie na 60kg 3. Gironda sissy squat 4. Wyprosty 5. Wspiecia na palce ze sztanga stojac 6. Donkey calf raises Bez komentarza nie chce mi sie pisac. Zaraz poleci godzina cardio. Od piatku kalorie do 3500 bo ciagle nie wyszedlem na + Zmieniony przez - pirlo2122 w dniu 2013-08-11 16:09:23

    Odpowiedzi: 211 Ilość wyświetleń: 13975 Data: 8/11/2013 4:09:07 PM Liczba szacunów: 0
  • w drodze po dobra forme.

    Post
    Trening dla początkujących

    Trening wczorajszy Barki, dwojki, brzuch 1. Wyciskanie hantli- maly ciezar bez progresu tylko 22kg dawno nie robilem a pamietam ze i po 35kg lecialo tylko na wyczucie za tydz juz mocniej. 2. a) wznosy tylem z klatka na kolanach b) wznosy przodem z raczka wyc dolnego c) wznosy bokiem ciezar mniejszy niz zazwyczaj bo 7 albo cos takiego kg. ale troche inaczej wiecej ruchow i z wiekszym czuciem. Chociaz na barki to ja nie musze sie trzymac idelanej techniki przynajmniej nigdy tak nie robilem i szly do przodu, zawsze we wznosach szly dosyc doze ciezary ale teraz dla odmiany mniej. 3. Ugianie na dwojki 4 serie po 8 ruchow 20 sek przerwy 4. MCNPN- malutki ceizar pod 60kg ale robota mi plecy wykanacza i chodze ze zmeczonymi prostownikami jak polamaniec dlatego nie zyluje. 5. A) Brzuszki na skosie ujemnym b) allachy Przez robote doskwiera mi stara kontuzja z przed dwoch lat. Dokladnie rzecz biorac dolny odcinek kregoslupa. I tak nie mialem z tym problemow juz od roku a teraz od roboty jest. Objawia sie to bolem plecow i traceniem czucia na koncach palcow u nog. Kontuzja nie przez sport odziwon nabawiona a przsez nieszczesliwy wypadek. Ale nie bede sie rozpisywal trzeba jechac dalej. Ale na razie nie poszaleje z ciezarami we wioslach przez to a i przysiad tez bedzie na luzie.

    Odpowiedzi: 211 Ilość wyświetleń: 13975 Data: 8/17/2013 7:03:51 PM Liczba szacunów: 0
  • Nie chodzi o to, że jest wysoki np Koniu, czy Mietki tez sa wysocy, a jednak w ubraniu nie wygladaja szczuplo Pepo ma taki typ sylwetki, mam tak samo. Dosyc mala szerokosc w barkach i mala klatka piersiowa(w sensie objetosci) co mimo sporych miesni piesriowych w ubraniu nie budzi wrazenia. Dzisiaj zaczalem robic tak jak radzil marek.c, aby powiekszyc objetosc pluc. 3s przysiadow po 30 powt. Ciezar nieco mniejszy od polowy maksa. Myslalem, ze wypluje pluca, do tego strasznie mdlo w zoladku. Czy poskutkuje, zobaczymy A tak w ogole macie chlopaki po sogu

    Odpowiedzi: 662 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/2/2008 10:41:05 PM Liczba szacunów: 0
  • Zdrowie, Siła, Sprawność, Estetyka. Początki z IF

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    DZIEŃ 1 -- KONTYNUACJA MASY TRENING Dzisiaj bez treningu, jedynie rolowanie i rozciąganie. DIETA Dzisiaj czysto, wczoraj wleciał mały cheat, dzisiaj zdrowo. SUPLEMENTACJA Asparginian Kreatyna 5g Witamina D3 Witamina C kOMPLEKS WIT B /SFD/2016/12/19/57407a455d9d4486ba56501f090a7cae.jpg

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 3363 Data: 12/19/2016 2:39:54 PM Liczba szacunów: 2
  • Zdrowie, Siła, Sprawność, Estetyka. Początki z IF

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    DZIEŃ 2-- 20.12.2016 -- KONTYNUACJA MASY TRENING NOGI BRZUCH PRZYSIADY 50KGX10 80kg x 8 80kg x 5 80kg x 5 70KGX8 60KGX8 MARTWY CIĄG NA PROSTYCH Z HANTLAMI 20KGX12 22KGX10 25KGX10 28KGX10 14kgx15 WYKROKI Z HANTLAMI 10KG 3X10 wykroki z hantlami 10kg 3 x 10-12 FST 7 ----WYPYCHANIE NA SUWNICY 130 - 120 KG 7X10 BRZUCH SERIE ŁĄCZONE: ALLACHY 30KG X 15 PLANK SPIECIA 8 MIN CARDIO Trening na bardzo dobrej intensywności i wreszcie 80kg x 8 od razu testo w góre DIETA Dzisiaj czysto SUPLEMENTACJA Asparginian Kreatyna 5g Witamina D3 Witamina C kOMPLEKS WIT B /SFD/2016/12/21/d4966c3e92b34664b732893a3d46e703.jpg

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 3363 Data: 12/21/2016 2:31:45 PM Liczba szacunów: 0