SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • W oczekiwaniu na następny mecz... Rozmowy o wszystkim (VI)

    Post
    Piłka Nożna

    tyle to wiem ale niestety nie posiadam i nie canal plus 1 tylko c+sport

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/23/2007 3:28:12 PM Liczba szacunów: 0
  • W oczekiwaniu na następny mecz... Rozmowy o wszystkim (VI)

    Post
    Piłka Nożna

    Dort wkleił na Inso, więc pozwalam sobie skopiować. Stacje transmitujące mecz : Al Jazeera Sport +2, Boom Sport One, C+ Sport 1 (Polska), DigitAlb SuperSport 1, ESPN Pacrim, Fox Serbia, Hi Soccer, HRT 2, Kanal 5 (Dania), NTV Hayat BiH, NTV Turkey, NTV+ Sport On-Line, ORTM (Mali), Sky Calcio 9, Sky Sport Italia 1, Sky Sports 1 (2/H only), Sky Sports 3 (1/H only), Sky Super Calcio, Sport 1 (Czechy), Sport 1 (Ukraina), Sport 5, Sport TV1, SportKlub (Wegry), SportKlub (Słowenia), SuperSport 3 (Grecja), SuperSport 7, SuperSport Maximo, Taquilla 1, TV Mozambique, TV2 Sport (Norwegia), TV4 Sport.

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/23/2007 3:28:40 PM Liczba szacunów: 0
  • W oczekiwaniu na następny mecz... Rozmowy o wszystkim (VI)

    Post
    Piłka Nożna

    na c+sport

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/23/2007 6:57:37 PM Liczba szacunów: 0
  • W oczekiwaniu na następny mecz... Rozmowy o wszystkim (VIII)

    Post
    Piłka Nożna

    Od tego dużo zależy. Np w grupie C, Finowie jako jedyni nie jadą na Igrzyska, mogą dać z siebie wszystko w LŚ.

    Odpowiedzi: 3004 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/1/2008 3:12:31 PM Liczba szacunów: 0
  • W oczekiwaniu na następny mecz... Rozmowy o wszystkim (VIII)

    Post
    Piłka Nożna

    c+=cyfraplus

    Odpowiedzi: 3004 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/2/2008 3:42:08 PM Liczba szacunów: 0
  • W oczekiwaniu na następny mecz... Rozmowy o wszystkim (VIII)

    Post
    Piłka Nożna

    witamine C se weź

    Odpowiedzi: 3004 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/2/2008 8:56:35 PM Liczba szacunów: 0
  • W oczekiwaniu na następny mecz... Rozmowy o wszystkim (VIII)

    Post
    Piłka Nożna

    ja jazdy i egzamin na Corsie C

    Odpowiedzi: 3004 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/14/2008 10:44:56 PM Liczba szacunów: 0
  • W oczekiwaniu na następny mecz... Rozmowy o wszystkim (VIII)

    Post
    Piłka Nożna

    ja mamtrele morele idą za mną dwa c...

    Odpowiedzi: 3004 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/20/2008 8:38:33 PM Liczba szacunów: 0
  • W oczekiwaniu na następny mecz... Rozmowy o wszystkim (VIII)

    Post
    Piłka Nożna

    moge dac Ci pewniaki z Frencha Horna i Junqueira C. Villagran 4 6 D. Junqueira 6 7 L. Horna 6 6 J. Vacek 2 4

    Odpowiedzi: 3004 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/20/2008 10:36:37 PM Liczba szacunów: 0
  • W oczekiwaniu na następny mecz... Rozmowy o wszystkim (VIII)

    Post
    Piłka Nożna

    to napierd****ć

    Odpowiedzi: 3004 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/20/2008 11:59:18 PM Liczba szacunów: 0
  • W oczekiwaniu na następny mecz... Rozmowy o wszystkim (VIII)

    Post
    Piłka Nożna

    Pragnę oficjalnie ogłosić, zakończenie spamu nr. VIII, był to chyba jeden z najszybciej zamkniętych tematów w historii zegnaj.... Balbolka, sorry, ze tak szybko K O N I E C Zmieniony przez - wikt w dniu 2008-05-21 00:15:16

    Odpowiedzi: 3004 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/21/2008 12:08:58 AM Liczba szacunów: 0
  • Jak zacząć z taką wagą??

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Cukier odstawiłem całkowicie, tylko jakos nie potrafie wypić kawy bez cukru, stąd też wpisuje do michy, co jeszcze zmienić w diecie, skoro słaba oprócz rzeczy wymienionych przez Ciebie? Warzyw nie wpisuje do miski. Z suplementów biorę omega3 i Vit C, magne b6 Oto miska na jutro /SFD/Images/2015/4/27/df868bfa33ff491e82680a606337257e.jpg Zmieniony przez - booger w dniu 2015-04-27 21:10:13

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1836 Data: 4/27/2015 9:00:13 PM Liczba szacunów: 0
  • zbyleq / wyskok masa i siła / blog

    Post
    Trening dla początkujących

    03.07.08 r. TRENING 4 (max effort dół) BEZPOŚREDNIO PRZED SIŁOWNIĄ LUB KILKA GODZIN PRZED TRENINGIEM: sprint 6 x 10 m (start z pozycji sprinterskiej) box jump + drop jump 6 x 2 - drop jump około 80 cm, box jump od 80 cm do 110 cm A power clean ?x1 3 x 63 kg 1 x 68 kg 1 x 73 kg 1 x 79 kg B martwy ciąg ?x2 3 x 113 kg 2 x 129 kg 2 x 149 kg 2 x 160 kg C front squat 4x6 (ASS TO GRASS - GŁĘBIEJ SIĘ NIE DA ) 6 x 63 kg 6 x 73 kg 6 x 79 kg 3 x 85 kg D przysiad bułgarski 2x6 6 x 18 kg (2x 18 kg) 6 x 18 kg (2x 18 kg) E brzuch combo: 2x Zmieniony przez - zbyleq w dniu 2008-07-08 23:21:20

    Odpowiedzi: 268 Ilość wyświetleń: 14013 Data: 7/8/2008 11:17:30 PM Liczba szacunów: 0
  • zbyleq / wyskok masa i siła / blog

    Post
    Trening dla początkujących

    21.07.2008 r. TRENING 2 (dynamic effort dół) BEZPOŚREDNIO PRZED SIŁOWNIĄ LUB KILKA GODZIN PRZED TRENINGIEM: sprint 4 x 40 m bounding 3 x 6 (na każdą nogę) board jump 4 x 1 - NIE ZROBIŁEM PLYO A box przysiad (dynamiczny - 50% maksa) 3 x 2 2 x 63 kg 2 x 63 kg 2 x 63 kg B good morning 3 x 6 6 x 68 kg (+2 kg) 6 x 79 kg (+4kg) 6 x 83 kg (+3kg) C brzuch z obciążeniem 4x10 4x10x8 kg plyo nie zrobiłem ze wzgldu na pogodę:/ gm z zapasem, i mimo tego ciężaru nie czuje za bardzo dwójek, dziwne ;p

    Odpowiedzi: 268 Ilość wyświetleń: 14013 Data: 7/21/2008 6:00:04 PM Liczba szacunów: 0
  • zbyleq / wyskok masa i siła / blog

    Post
    Trening dla początkujących

    11.08.2008r. poniedziałek dynamic effort dół box siad (wysokość wyższa) 65% maksa 4 x 2 2 x 83 kg 2 x 83 kg 2 x 83 kg 2 x 83 kg GM 3 x 6 6 x 63 kg 6 x 79 kg 6 x 83 kg żuraw (jak będzie możliwość) 2x5 5x 5x brzuch na drążku próbowałem un. nóg, ale nie szło, i brzuch combo2x Plyo nie zrobiłem, bo nie miałem czasu a poza tym znów się kontuzja odezwała (sama z siebie...) po rozgrzewce było już ok, teraz też jest w porządku. A. box siad chyba za wysoki, bo 52 cm B. brak mocy, wcześniej było lepiej. teraz jakoś niepełnie. C. przypominam jak to się robiło D. lipa

    Odpowiedzi: 268 Ilość wyświetleń: 14013 Data: 8/11/2008 11:17:30 PM Liczba szacunów: 0
  • zbyleq / wyskok masa i siła / blog

    Post
    Trening dla początkujących

    14.08.2008r. czwartek, max effort dół high pull z ziemi, 4x5 5 x 72 kg 5 x 72 kg 5 x 72 kg 5 x 72 kg siad tylny max 5-3 powt 8 x 56 kg 8 x 72 kg 8 x 83 kg 5 x 100 kg 2 x 110 kg 2 x 115 kg RDL 4x6 6 x 128 kg 6 x 128 kg 6 x 128 kg 6 x 128 kg siad bułgarski 2x4 - wywalam, za duża objętość brzuch - zapomniałem A. tak sobie. B. ciężko bardzo, ale siady baardzo głębokie. C. Katorga. Dłuuuugi ruch.

    Odpowiedzi: 268 Ilość wyświetleń: 14013 Data: 8/15/2008 12:14:20 AM Liczba szacunów: 0
  • zbyleq / wyskok masa i siła / blog

    Post
    Trening dla początkujących

    03.09.2008 r. NOGI/BRZUCH A przysiad pełny 8x3 3 x 105 kg 3 x 105 kg 3 x 105 kg 3 x 105 kg 3 x 105 kg 3 x 105 kg 1 x 105 kg 1 x 105 kg B RDL (tempo 40X1) 5x5 5 x 105 kg 5 x 105 kg 5 x 105 kg 5 x 105 kg 5 x 105 kg C1 good morning 3x10 10 x 50 kg A. w **** ciężko, w 6 serii ledwo wstałem ostatnie powtórzenie (a nie miałem asekuracji). siady bardzo głębokie. B. ciężko, i to bardzo, nienawidze treningu nóg . C. miałem czas tylko na jedną serię ;/ od jutra mimo tego, że mam masę obowiązkow itd, to będę robił całe treningi i do tego brzuch, bo zaniedbałem mocno. jestem tak zmęczony i niewyspany, że o tej porze idę spać pozdro

    Odpowiedzi: 268 Ilość wyświetleń: 14013 Data: 9/3/2008 9:16:40 PM Liczba szacunów: 0
  • zbyleq / wyskok masa i siła / blog

    Post
    Trening dla początkujących

    11.09.2008 r. NOGI/BRZUCH A przysiad pełny 4x3 serii rozgrzewkowych nie piszę 3 x 107,5 kg 3 x 107,5 kg 3 x 107,5 kg 3 x 107,5 kg B RDL (tempo 40X1) 3x5 5 x 110 kg 5 x 110 kg 5 x 110 kg C1 good morning 3x10 10 x 50 kg D łydki, seria łączona: wzniosy jednonóż na schodach+wspięcia ze sztangą 3x MAX MAX MAX A. Ciężko. To chyba po tym biegu . I mam pytanie: staję względnie szeroko, palce na zewnątrz, i w najcięższych powtórzeniach kolana idą bardziej na zewnątrz (i stopy są na zewnątrz ogólnie), i nie wiem czy ta technika jest w porządku . Robię coś jak dwuboiści gdy nie mają siły wstać, takie mam wrażenie . B. magnezja działa, chwyt dużo lepszy, choć lewa ręka się otwiera . C. nie znoszę . D. ok czas treningu: 60 minut do tego zrobiłem combo x2 na brzuch, w końcu za bardzo skurcze nie łapały, będzie coraz lepiej . i zwis na drążku jednorącz (lewa łapa) 2x max. Jakby ktoś znał jakieś dobre ćwiczenia na poprawienie chwytu (tzn. bardziej o jego wyrównanie, tj żeby lewa ręka była tak samo mocna jak prawa) to niech się wypowie Zmieniony przez - zbyleq w dniu 2008-09-11 20:21:45

    Odpowiedzi: 268 Ilość wyświetleń: 14013 Data: 9/11/2008 8:20:22 PM Liczba szacunów: 0
  • zbyleq / wyskok masa i siła / blog

    Post
    Trening dla początkujących

    17.09.2008 r. NOGI/BRZUCH A przysiad pełny 8x3 serii rozgrzewkowych nie piszę 3 x 105 kg 3 x 105 kg 3 x 105 kg 3 x 105 kg 3 x 105 kg 3 x 105 kg 3 x 105 kg 3 x 105 kg B RDL (tempo 40X1) 5x5 5 x 112 kg 5 x 115 kg 5 x 115 kg 5 x 115 kg 5 x 115 kg C1 good morning 3x10 10 x 56 kg 10 x 56 kg 10 x 56 kg D łydki, seria łączona: wzniosy jednonóż na schodach+wspięcia ze sztangą trzymaną z przodu w dłoniach+brzuch combo 2x max MAX MAX Czas treningu: 80 minut A. niemożliwe, abym z dnia na dzień zaczął jakoś spłycać siady... miałem siłę na jeszcze minimum dwie serie, jest moc ostatnio na 6 serii była praktycznie kapitulacja B. od trzeciej serii przechwyt - i bardoz dziwnie mi się robiło. Nachwytem to inna bajka... C. technika tragiczna, ale po ^^ nie ma się czego spodziewać . D. wszędzie dołozyłem, siadu chyba nie spłycałem jakoś drastycznie %- ) jest dobrze

    Odpowiedzi: 268 Ilość wyświetleń: 14013 Data: 9/17/2008 8:27:53 PM Liczba szacunów: 0
  • zbyleq / wyskok masa i siła / blog

    Post
    Trening dla początkujących

    27.09.2008 r. NOGI/BRZUCH A przysiad pełny maxowanie serii rozgrzewkowych nie piszę 3 x 92 kg 2 x 102 kg 1 x 112 kg 1 x 120 kg 3 x 131 kg (POPRZEDNIO 120 KG X 3) B RDL (tempo 40X1) 5x5 5 x 128 kg 5 x 128 kg 5 x 128 kg 5 x 128 kg 5 x 128 kg C1 good morning 3x10 10 x 63 kg 10 x 63 kg 10 x 63 kg D łydki + brzuch dwie serie łączone wzniosy łydek jednonóz na schodach+wspięcia łydek ze sztangą trzymaną z przodu+brzuch combo x2 A. Co do siadów, wiem - niepotrzebnie odrywam nogi, ale to raczej z kwestii tego, że po prostu musiałem ją wy***ać . Podszedłem mocno nakręcony, i tak też skończyłem - ale jestem u siebie, więc luz . Wiem, technika pokraczna - ale trochę obawiałem się tego ciężaru. na mniejszych obciążeniach lepiej to wygląda Miałem zakładać 136 kg, ale już trochę uszło ze mnie 'powietrze', zostawiłem sobie zapas na kiedyś tam . B. Dziś w ogóle nie czułem zmęczenia . Nagrana ostatnia seria. I to raczej 30x1 było . C. ******le to ćwiczenie D. ciężej niż siady czas treningu: 80 minut (z siadami się nie spieszyłem delikatnie mówiąc ) Siła w siadzie wzrosła masakrycznie szybko. Boję się, że po 8 tygodniach siadu przedniego ona spadnie, albo bynajmniej nie wzrośnie. Choć tu też powalczę, i to mocno . Pozostało mi jedno maksowanie, cel - 4 x +40 kg u pasa w poręczach . http://pl.youtube.com/watch?v=o76HcMWaYu4 Zmieniony przez - zbyleq w dniu 2008-09-27 19:22:21

    Odpowiedzi: 268 Ilość wyświetleń: 14013 Data: 9/27/2008 7:22:01 PM Liczba szacunów: 0