SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

c

  • Najpierw masa, potem masa! [SPAM]

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Ja musze mase zrobic ;c

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/1/2014 7:40:04 PM Liczba szacunów: 0
  • Najpierw masa, potem masa! [SPAM]

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    są w życiu priorytety. myszę kupić 3kg białka, kofę, c+ba i clenburexin ;-D

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/1/2014 7:40:02 PM Liczba szacunów: 0
  • Najpierw masa, potem masa! [SPAM]

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Ej czesiek może wkleję w poniedziałek bo nie będę teraz specjalnie golił głowy żeby C foto wysłać, sory %-)

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/8/2014 11:04:48 PM Liczba szacunów: 0
  • Najpierw masa, potem masa! [SPAM]

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    C-6 cena i skład ok, ale smaki... truskawka kiepska, orzech... pierwsze 5-10 porcji ok, potem... bleh. Zostało mi jeszcze dobre 1,5kg ale nie mogę się przemóc. Bcaa się zgodzę :) mam 3 puszeczki w 3 różnych smakach i wszystkie boskie. Wrócę do treningu to zacznę popijać żeby się nie zepsuło

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/9/2014 9:35:48 PM Liczba szacunów: 0
  • Najpierw masa, potem masa! [SPAM]

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    a to mi się popieprzyło. Trec też ma dobre, ale drogie. Paramaribo zepsułeś mi życie, bo właśnie chcę c-6 zamówić a smak mają tylko nut-mix i vanilla. Waniliowego nie lubię z założenia, a ciastkowego nie ma na sfd :(

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/9/2014 9:36:54 PM Liczba szacunów: 0
  • Najpierw masa, potem masa! [SPAM]

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Leszcze co sądzicie o białku HI-TEC Whey C-6 ? Mam okazję dostać z 3-4kg na urki :-D.

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/10/2014 8:33:43 PM Liczba szacunów: 0
  • Najpierw masa, potem masa! [SPAM]

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    ja właśnie widzę dużo negatywów. białka mleka dodają 20-30%, smaki podobno mdlące. Lepiej peak whey delicious - ma dużo lepsze opinie i świetny skład (nie ma hydrolizatu w przeciwieństwie do c-6) co sądzicie panowie o 300g mleka bezpośrednio po treningu? tak 300g mleka i nic więcej. Po prostu.

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/10/2014 8:37:44 PM Liczba szacunów: 0
  • Najpierw masa, potem masa! [SPAM]

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    tyle ile prysznic i zejście do chińczyka, czyli koło 30-40 minut. po prostu jutro mam dzień "na mieście" i muszę naładować gdzieś kcal, to pomyślałem, żę po treningu, ale aktualnie nie mam wpc to samo mleko pozostaje. A mogę łączyć len z c+ba? Bo czystej beta-alaniny nie mam. I po jakim czasie odblok? Zmieniony przez - DreamEvil w dniu 2014-02-10 20:45:53

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/10/2014 8:45:26 PM Liczba szacunów: 0
  • Najpierw masa, potem masa! [SPAM]

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Głosujem! a) Banujemy b) Banujemy Głosowanie uważam za otwarte! Czyli, że a) to głos prawicowy, a b) to głos lewicowy? Wybieram w takim razie c.

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/11/2014 3:47:49 PM Liczba szacunów: 0
  • Najpierw masa, potem masa! [SPAM]

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    mono-hydrant, albo c+ba i białko, prosta sprawa

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/11/2014 5:04:00 PM Liczba szacunów: 0
  • Najpierw masa, potem masa! [SPAM]

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    jest i rzeźbinator http://c.wrzuta.pl/wi14010/27b1a337002954f2470f6370/psajdak :D

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/11/2014 6:59:48 PM Liczba szacunów: 0
  • Fachowcy od zywienia prosze o pomoc!!!!!!!!

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    HST: Kanarek sie troche rozpedzil: podczas przerwy przed rozpoczeciem kazdego cyklu (tj. Strategic Deconditioning) nie wykonujesz zadnych cwiczen SILOWYCH. A rower, itp aeroby generalnie takimi nie sa. ZLE ZROZUMIALES. ALE UZUPELNILES TROCHE TAKZE. CZESTO JEST TAK ZE JEZDZAC NA ROWERZE SZYBKO PRZYSPIESZANY TO TU TO TAM - TO SIE POSCIGAMY CHWILKE ITP ..PLYWANIE ? CIAGLE PRACUJESZ MIESNIAMI - OCZYWISCIE WSZYSTKO ZALEZY OD ROZNYCH CZYNNIKOW ALE TY TEZ SIE ROZPEDZILES ... JEDNYM Z NAJLEPSZYCH SD JAKIE PRZEPROWADZALEM I JAKIE SA POLECANE (DOSLOWNIE) TO TAKIE KIEDY NIE WYKONUJESZ Z A D N Y C H CWICZEN. LEZYSZ SOBIENA KANAPIE, IDZIESZ ZROBIC POSILEK, CZYTASZ KSIAZKE... ALE OCZYWISCIE MASZ RACJE ZE AEROBY TO NIE TO SAMO ... JEDNAK JA POLECAM MOJ (ORAZ POMYSLODAWCY HST) SPOSOB ...A WYBOR NALEZY DO KAZDEGO Z NAS ZGADZAM SIE WIEC Z TOBA JEDNAK NIE DO KONCA JAK WIDZISZ CO NIE OZNACZA ZE SIE ROZPEDZILEM Co do kopenhaskiej - nie wypowiem sie. Mam zdanie - ktore wyrazilem wczesniej. Sprawdzone. Wybor nalezy do wybierajacego pozdrawiam Jak jesz - tak zyjesz Wiedza to podstawa Doradca w dziale Alternatywna Droga HighCarbGainDietLyleApproved

    Odpowiedzi: 57 Ilość wyświetleń: 3926 Data: 8/27/2003 6:00:31 PM Liczba szacunów: 0
  • Fachowcy od zywienia prosze o pomoc!!!!!!!!

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Kanarek/ cyt. ze mnie "...aeroby GENERALNIE takimi nie sa.". Moze lepiej byloby NAJCZESCIEJ. Wiekszosc ludzi wykonuje je w formie malo intensywnej. :-] >...NIE WYKONUJESZ Z A D N Y C H CWICZEN... no to chyba caly czas lezysz przez 2tyg. Bo np. spokojny (bez zrywow, zasapania - a tak chyba jezdzi wiekszosc) rower niewiele sie rozni dla org. od pieszej wedrowki do sklepu, pracy, wejscia po schodach, itp., ze o seksie nie wspomne. Pozostalbym przy braku wysilku intensywnego, anaerobowego. Marcinecki/ jesli tr. z obciazeniem ma byc wykonywany w stylu aerobowym, to lepiej robic zwykle aeroby. >Nie zgodze sie, ze spalisz wiecej kcal przy treningu silowym niz przy rzezbie. Sumaryczny efekt jakiegos wysilku = (1) zuzycie energii W TRAKCIE wysilku + (2) ew. PO wysilku (tzw. aftreburn). Po zakonczeniu aktywnosci wykonywanej w okolicach tlenowych (a taki mialby byc wg Ciebie tr. na rzezbe) zwiekszone zuzycie energii konczy sie praktycznie w momencie zakonczenia cwiczen, czyli afterburn=0. Przy tr. ciezkim, anaerobowym, afterburn wystepuje przez wiele godz. (4-9 o ile pamietam). Kazda spalona 1kcal wywoluje spalenie kilku dodatkowych. Chocby EXRX.NET. Dla mnie najlepszy (= najefektywniejsz, tzn efekty/czas -> max) tr. "na rzezbe" to najciezszy tr. w calym cyklu. ;-] Zgadzam sie - W TRAKCIE aerobow i podobnych zuzywane jest wiecej energii, niz W TRAKCIE anaerobow. Ale musisz tez wliczyc to co sie dzieje pozniej. http://www.sfd.pl/topic.asp?whichpage=9&topic_id=72227 >I raczej nie zauwazysz. Bo bez diety i aerobow nie schudniesz. JEsi wlasciwie wykonywany to kazdy z tych elementow spala T. Wykorzystanie wszystkich rowniczesnie ma maxymalizowac efekty. Nawet przy tr. na rzezbe dajacym 0 efektow, dzieki walsciwej diecie bedziesz tracil T. ;-] Dobry tr., jak i kazdy z ww. elementow jest skuteczny juz samodzielnie. Nie potrzebuje innych skladnikow. pozdr, mbik

    Odpowiedzi: 57 Ilość wyświetleń: 3926 Data: 8/28/2003 4:46:17 PM Liczba szacunów: 0
  • Fala/ konsekwencja, cierpliwość , przemiana

    Post
    Trening dla początkujących

    Cześć dziewuszki u mnie dobrze wczoraj bolało mnie całe ciało jakby mnie ktoś bejsbolem poobijał Oczyszczanie przebiega sprawnie Ewelciu robiłam jeden wybrany zestaw hurtowo i pije cztery szklanki dziennie i do tego jabłka ale dziś trochę pomieszam. Patka fajnie że wycieczka sie udała no tak a kura to standardzik Rozpiska 17.04.2010 Rano bieżnia 50min (10min rozgrzewka 53min bieg 5min zakończenie) z krótką przerwą w trakcie Zestaw nr C (zdjęcie) i jabłka. Zmieniony przez - Fala23 w dniu 2010-04-18 11:47:36

    Odpowiedzi: 450 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/18/2010 11:47:25 AM Liczba szacunów: 0
  • Spam Activlab :)

    Post
    ActivLab

    chyba Marsjankach z wit C ! :D

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/17/2013 7:16:49 PM Liczba szacunów: 0
  • [BLOG]WaCki/Pierwsze kroki na siłowni Masa?

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    Sierpień 20, tydź 4. Trening: A1. Wl 5x5 T1: 80/85/90/95/95 T4: 90/90/95/95/95 A2: Sztangielki neutralnie pozioma 4x8 T1: 25/30/30/30 - nie mamy wiekszych na siłowni :/ T4: 25/30/30/30 A3: Rozpiętki pozioma dodatnia 3x15 T1: 16/16/16 T4: 16/16/16 B1. Wyciskanie Francuskie 4x5 T1: 40/40/40 - musiałem robić na bramie ze wzgledu na lekkie sztangielki max 30kg T4: 40/45/50 B2. Dipsy 3x8 T1: cc+10/cc+10/cc B3. Prostowanie przedramion linka 3x15 T1. 40/40/45 T4: 50/55/55 Dieta: Posiłek I: 30g WPC Posiłek II: 250g kurczaka, warzywa Posiłek III: 250g wątroby z indyka z warzywami Posiłek IV: 250g twarogu, 50g fruvity, 250g twarogu Posiłek V: 200g kiełbasy drobiowej Suplementacja - około treningowo BCAA i kreatyna - witamina C w ciągu dnia - napalm przed treningiem Komentarz: Siły nie było jak ostatnio WL 105 z zapasem dziś niestety nie było nikogo do asekuracji, nie chciałem ryzykować kończyłem 95, w dipsach to samo jakoś moc odeszła. W dalszym ciągu LC, w sobote pewnie coś węgli wrzuce, ale bez przesady.

    Odpowiedzi: 276 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/21/2014 10:13:33 AM Liczba szacunów: 0
  • [BLOG]WaCki/Pierwsze kroki na siłowni Masa?

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    http://images68.fotosik.pl/273/d8aa90285b3d8812med.png 15.10.2014 Kolejny dzień treningowy, dziś był pull, trening wcześnie rano, nie mogłem się obudzić, ale jakoś poszło. W MC nie udało się dołożyć nie było paliwa na kolejne +5 kg, pobawiłem się telefonem, nakręciłem kilka filmów, jakościowo wyszły bardzo fajnie, ale ich rozmiar oscyluje w granicy 50MB, wrzucenie tego na YT będzie trwało wieki, a jak już wrzuce to mi zje*** jakość. Ma ktoś jakiś sprawdzony sposób jak zmiejszyć rozmiar pliku nie tracąc za wiele na jakości filmu ? http://images70.fotosik.pl/273/3bc8d04315f8cda8med.png Dieta: B: 200g W:240g T:90g Po treningu: ryż, scitec, twaróg, winogrono Posiłek II: chleb, ser, majonez Posiłek III: indyk, makaron, sos pomidorowy Posiłek IV: jaja i kanapki z serem, w miedzyczasie 35g odżywki. http://images67.fotosik.pl/275/6877e66b968be883med.png A. MC 5x5 T1: 110/120/120/130x4 (zabrałko paliwa) T2: 110/120/125/130x4 (zabrałko paliwa) B. W. górny do klatki piersiowej szeroko T1: 58x12/68x10/70,5x8 T2: 63x12/68x12/70x5x10 C. Wiosłowanie poziomo wąski nachwyt T1. 40x15/45x12/50x12 + 40x max T2: 50x12/55x12/60x12/65x12 D. W górny do karku szeroko 3x15 T1. 38/42,5/42,5 T2. 38/40x5 E. Sztangielki bok barków T1. 12x15/14x12/16x10 T2. 12x15/14x12/16x12 F. Face Pull 3x15 T1. 30/30/30 T2. 30/30/30 G. Supinacja sztangielki T1. 14x12/16x12/16x12 T2. 14x12/16x12/16x12 H. Modlitewnik sztanga T1. 18x15/23x15/28x8 T2. 23x12/28x10/28x10 /ObrazkiSFD/ZdjeciaSFD3_large/ff0b7adf13ea4f279536392a9a85727e.jpg Zmieniony przez - WaCki w dniu 2014-10-15 20:39:00

    Odpowiedzi: 276 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/15/2014 3:53:08 PM Liczba szacunów: 0
  • [BLOG]WaCki/Pierwsze kroki na siłowni Masa?

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    http://images68.fotosik.pl/273/d8aa90285b3d8812med.png 18.10.2014 Zaległe wpiskia z weekendowego FBW 5x5. http://images70.fotosik.pl/273/3bc8d04315f8cda8med.png Po treningu: scitec, owoce Posiłek II:wesele, wiec róznie, nie za dużo, bo nie było co zjęść, troche alkoholu. http://images67.fotosik.pl/275/6877e66b968be883med.png A. Wyciskanie pozioma T1: 90/95/100/100/105 T2: 90/95/100/105/110 B. Podciaganie na drążku T1: CC/CC+10x4 T2: CC/CC+10x4 C. Rozpietki dodatnia T1: 14x15/14x15 T2: 14x15/16x15 D. Push Press T1: 40/45/50/55/60 T2: 45/50/55/60/65 E. Uginanie przedramion sztanga T1: 35/40/45/50/50 T2: 40/40/45/50/50 F. Dipsy T1: CC/+10/+15/+20/max T2: CC/+10/+15/+20/+25/+30 Komentarz: Siła w góre z tygodnia na tydzień, zaczynam wchodzić w rytm treningowy, oby tak dalej :)

    Odpowiedzi: 276 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/21/2014 12:08:03 PM Liczba szacunów: 0
  • [BLOG]WaCki/Pierwsze kroki na siłowni Masa?

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    http://images68.fotosik.pl/273/d8aa90285b3d8812med.png 03.11.2014 Powrót do treningó po 10 dniach przerwy spowodowanej "grypą", na treningu pompa niesamowita, ochota do rzucania ciężarem też spora, całość wg planu. http://images70.fotosik.pl/273/3bc8d04315f8cda8med.png Dieta: B: 220g W:180g T:80g Po treningu: scitec z mlekiem i cynamonem Posiłek II: ryż, kurczak, trawa Posiłek III: chleb, twaróg, łosoś Posiłek III: chleb, twaróg, łosoś Posiłek V: jaja z podwójnym zółtkiem :-D http://images67.fotosik.pl/275/6877e66b968be883med.png A. Wyciskanie pozioma dodatnia T1: 60x12 /65x8 /70x8 / 50 max T2: 60x12/65x8/ 70x8/50 + max powt. T3: 65x12/70x12/75x10 + max powt T4: 65x12/70x12/70x10 B. Wyciskanie pozioma T1: 60x12 /65x10 /70x8 /60 max T2: 65x12/70x12/75x10/50 max powt. T3: 70x12/75x10/80x10 + 50 max powt. T4: 70x12/75x10/75x10 C. Rozpietki dodatnia T1: 14x15/14x15 T2: 14x15/16x15 T3: 14x15/16x15 T4: 14x15/14x15 D. Wyciskanie sztangielek T1: 16x12 /16x12 /16x12 T2: 16x12/18x12/20x10 T3: 16x12/18x12/20x12 T4: 14x12/16x12/18x12 E. Sztanga wzdłuż tułowia szeroki nachwyt T1: 45x12x3 serie T2: 40x15/45x12/48x12 T3: 45x12/45x12/50,5x12 T3: 45x12/45x12/45x12 F. Francuskie do czoła T1: 40x12/ 40x10 /45x8 T2: 40x12/ 40x10 /45x8 T3: 40x12/ 40x10 /45x8 T3: 40x12/ 40x10 /40x8 G: Linka nachwyt + podchwyt T1: 3x40x12/ 3x30x12 T2: 3x40x15/ 3x35x12 T3: 3x40x15/ 3x40x12 T3: 3x40x15/ 3x40x12 Komentarz: Trening ok, pompa mięsniowa straszna myślałem, że mi cycki rozsadzi :-D, brak progresu w kg ze względu na sporą przerwę. Waga 79 kg cały czas, kcal ponownie w góre, aktualnie w DT 2700 sporo węgli, w DNT 2400 LC.

    Odpowiedzi: 276 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/4/2014 1:42:32 PM Liczba szacunów: 0
  • Blitzkrieg :konkurs w wyciskaniu sztangi leżąc-Gwid,Kabo,Kerad-do 28 lutego 2015

    Post
    Po 35 roku życia

    gratki wyniku ale filmik jest masakrycznie do dupy, jak sam zauważyłeś kupę błędów: a) nogi niewidoczne; b) koleś który asekuruje wystarczy że palcami ci 2,5 kg odbiera a to już DUŻO( bo widać że sztangę długo dotyka , nawet jak stabilizuje to już ułatwia); c) brak widoku całej sztangi; d) brak pomiaru ciężarków na patyku; e) brak pomiaru wagi ciała po podniesieniu. poszło więc nagraj jeszcze raz żeby uciąć spekulacje. możesz nawet 122,5kg przyatakować dla pewności. Zmieniony przez - Gwid w dniu 2015-02-25 15:41:13

    Odpowiedzi: 260 Ilość wyświetleń: 15449 Data: 2/25/2015 3:37:19 PM Liczba szacunów: 0